SCUDETTO


Posada Gattuso jest zagrożona, ale klub nie ma mocnych alternatyw. Trenerem nie chce zostać także... Leonardo

28 grudnia 2018, 09:18, cinassek Aktualności
Posada Gattuso jest zagrożona, ale klub nie ma mocnych alternatyw. Trenerem nie chce zostać także... Leonardo

Jak pisze Il Corriere della Sera, posada Gennaro Gattuso jako trenera Milanu faktycznie jest zagrożona wobec ostatnich słabych wyników, ale klub nie posiada póki co żadnej alternatywy, która by go przekonywała. Te łatwo dostępne, jak Francesco Guidolin czy Roberto Donadoni, zupełnie nie przemawiają do włodarzy rossonerich. Wielkim marzeniem jest zakontraktowanie Antonio Conte, ale to cel raczej dopiero na zbliżające się lato - Włoch nie zdecyduje się objąć drużyny w połowie sezonu bez możliwości większego ułożenia jej na swoją modłę. Niezbyt realny wydaje się również pomysł zatrudnienia Arsene'a Wengera.

Według informacji CdS, przedstawiciele funduszu Elliott złożyli propozycję objęcia drużyny Leonardo. Dyrektor sportowy miałby zostać menedżerem w angielskim stylu - zarządzać nie tylko zespołem, ale tak jak i do tej pory całym pionem sportowym. Brazylijczyk odrzucił jednak tę ofertę, gdyż chce się skupić wyłącznie na obowiązkach dyrektorskich.

Jak podsumowuje rzymski dziennik, wobec tego wszystkiego Leonardo również jest jedną z osób, które mocno liczą na przełamanie w sobotnim meczu ze SPAL i dalszą współpracę z Gattuso - przynajmniej do końca obecnego sezonu.



111 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol
Gol
28 grudnia 2018, 16:52
"Wymiana trenera to w połowie trenera to zło którego trzeba się wystrzegać", co tutaj czasem za absurdy padają. Przecież jak wymieniliśmy Montelle na Gattuso to do tej pory tutaj część pieje że znakomity ruch i Gennaro nam sezon uratował (nie piszę w tym momencie że było inaczej po prostu stwierdzam fakt). Jak zespół się nie dogaduje z trenerem, gra poniżej oczekiwań i sytuacja ze spotkania na spotkanie jest gorsza i gorsza no to jednak mimo wszystko trzeba się po prostu pożegnać i zatrudnić kogoś kto będzie miał po prostu dodatkowe pół roku na przebudowę drużyny i ustawienie jej pod swoją wizję. Od lat po kosztach zatrudniamy amatorów z zerową korzyścią dla Milanu bo prawda jest taka że może Montella i Mihajlovic znali się na tym co robią, byli zwykłymi rzemieślnikami ale i jeden i drugi jakiś koncept na Milan miał. Poza tym trochę pesymistycznie podeszliście do tematu bo ja dzisiaj przeczytałem że podobno Mendes zaproponował Milanowi Jardimiego.
2
VisualACM
VisualACM
28 grudnia 2018, 15:59
Jak ktoś mówi ile to ten klub dla niego znaczy, będąc legendą(Seedorf, Inzaghi. Gattuso) i jak zależy mu na nim zależy i wiedząc w jakiej obecnie ten klub jest sytuacji dla czego się nie poda do dymisji? O ile z Seedorfem przygoda długo nie trwała (choć uważam że jak na pół roku pracy w tym klubie to i tak ta gra źle nie wyglądała) to o tyle zwłaszcza Inzaghi mimo delikatnie mówiąc słabych wyników był ciągnięty za uszy i dotrwał cały sezon. Mało tego skoro tak się identyfikował z tym klubem to dlaczego nawet jak nie będąc już trenerem ale dalej na kontrakcie i mając podczas jego trwania nawet oferty z innych klubów, nie zdecydował się go rozwiązać i przenieść do innego klubu tak by nie obciążać klubowego budżetu przecież jego ukochanego klubu? To samo teraz z Gattuso na konferencjach udaje, że zespół jest z nim, choć wiadomo, że nie chce zrezygnować bo po prostu wtedy nikt mu kontraktu nie wypłaci. Zdaję sobie jednak sprawę z tego że ktoś (wiadomo kto) te kontrakty z tymi panami podpisywał i trzeba się z nich wywiązywać. Ok zgoda dlaczego potem na każdym kroku mówią jak to ważny dla nich klub. Nie neguję także tego ile dla jego barw zrobili podczas swojej kariery piłkarskiej. Tylko trzeba też rozdzielić karierę piłkarską od trenerskiej. Warto zauważyć jak się zachował Mihajlović, który niestety całego sezonu z drużyną nie dograł, choć w mojej opinii wcale gorszy od swojego poprzednika nie był. Mimo to jak się pojawiła oferta z innego klubu to po prostu rozwiązał obowiązujący kontrakt i przeniósł się gdzie indziej bo wolał pracować niż obciążać klubowy budżet biorąc też pod uwagę fakt, że przychodząc do tego klubu to niewiele miał z nim wspólnego.
Jeszcze co do trenerów to myślę, że działacze chyba sami nie wiedzą co w obecnej sytuacji zrobić. Wydaje się mi, że po prostu jest brak konkretnych trenerów, którzy chcieliby w takim momencie przejąć zespół a mam tu na myśli Conte czy też Wengera a pewnie nie chcą robić zmiany dla samej zmiany czyli zatrudniać choćby Donadoniego. Uważam, że jeżeli drużyna nie wygra najbliższego meczu to jednak mimo wszystko to powinien być odpowiedni moment choć jak dla mnie to ten moment powinien być wcześniej na zmianę na stanowisku trenera bo będzie on miał przerwę na to żeby przez ten czas cokolwiek poukładać w tej drużynie i patrząc na to jakich zmian dokonywał ostatnimi czasy Milan na stanowisku trenera to najbardziej prawdopodobna opcja to Donadoni.
Edytowano dnia: 28 grudnia 2018, 16:31
0
Gerada
Gerada
28 grudnia 2018, 15:52
Czyli jest dokładnie tak, jak pisałem wczoraj. Dawanie kolejnych szans Gattuso to nie kwestia wiary w trenera, a jedynie brak pochopnych decyzji. Albo zmieniamy na lepsze albo nie zmieniamy wcale. Uważam za rozsądne, że nie damy dwuletniego kontraktu po 3 miliony za sezon za to żeby przy dobrych wiatrach w 3-4 meczach mieć efekt nowej miotły, a później znów to samo, co mamy teraz tylko o 6 baniek z kasy klubowej biedniej...
3
Dryzu1899
Dryzu1899
28 grudnia 2018, 16:08
Pochopna decycja to było przedłużanie kontraktu z Gattuso i brak poszukiwań nowego trenera od razu po wejściu nowego zarządu.
1
Gerada
Gerada
28 grudnia 2018, 17:35
Trener notuje wyniki, trenerowi daje się nową umowę - wszędzie na świecie się tak postępuje. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy trener przychodzi jako strażak, a nowy, lepszy jest już zaklepany od lata.
0
mpt1899
mpt1899
28 grudnia 2018, 20:51
Gerada zobacz sobie od jakie wyniki notowalismy od konca marca. Do LE zalapalismy sie fuksem. Podpisanie kontraktu z Rino to byla glupota. No, moze kolesiostwo.
1
Gerada
Gerada
28 grudnia 2018, 22:08
mpt1899 - argument można by dość łatwo odbić w sposób polityczny: To poprzednicy... Bo w sumie taka prawda. W swojej późniejszej odpowiedzi miałem na myśli to, że fakt podpisania prolongaty do umowy był dość normalny - trener przejął drużynę, miał wyniki, podpisano przedłużenie umowy. Nastąpiło to bodaj na początku kwietnia i wtedy mimo wszystko wydawało się dość normalnym krokiem.
0
mpt1899
mpt1899
29 grudnia 2018, 00:09
Ja uwazam, ze za wczesnie mu dano taki dlugi kontrakt. To bylo po fartownej wygranej z Chievo, przegranej z Juve i remisem z Interem. Pozniej kontrakt i marsz w dol. Masz racje, ze to wina starego zarzadu ale nowy mial okazje go zmienic ale po farciarskim awansie do LE Leonardo i Maldini wyskoczyli z pelnym poparciem i zaufaniem do Rino. Jest jak jest. NIech przyjdzie jakis normalny trener bo wyglada na to, ze konkretnych wzmocnien nie bedzie i zamiast walczyc o LM to na koniec bedziemy sie cieszyc jak wejdziwmy do LE.
1
adamos
adamos
28 grudnia 2018, 15:13
Ech... Pisanie głupot... Na transfermarkcie jest wolnych ok 1 tys wolnych menadzerow od Conte po Jardima, Bosza, Souse i innych ale nie ma alternatyw. No tak Sheva prowadzi Ukraine, Oddo nie lubili czekaja az Kaka albo Dida zrobia papierki
1
Vol'jin
Vol'jin
28 grudnia 2018, 15:18
i zatrudnić półśrodek by znowu go za rok zwalniać?
1
dziubasACM
dziubasACM
28 grudnia 2018, 15:35
Pamiętaj, że Van Bommel ma super statystyki w PSV, a Van Bastenowi skończył się kontrakt urzędasa w FIFA ;) w obwodzie mamy Nestę prowadzącego Perugię, a Pirlo ma papier tylko na młodzież, może i licencję Pro sobie zrobi ;p
0
dziubasACM
dziubasACM
28 grudnia 2018, 15:36
Boje się, że niedługo cała 11ka finału z Aten będzie miała epizod jako trener w Milanie ;)
0
jasiom22
jasiom22
28 grudnia 2018, 22:38
A co ma Van Basten do Van Bommela?
0
matten
matten
28 grudnia 2018, 14:53
Co to znaczy, że klub nie posiada żadnych alternatyw? Za co ci ludzie biorą pieniądze? Jak można zarządzać tak wielkim klubem i nie mieć żadnego planu "b"? Krytycznie oceniałem rządy panów Fassone i Mirabellego, ale wygląda na to, że duet Leonardo Maldini jest równie niekompetentny. Póki nie skończy się nepotyzm i kolesiostwo póty nadal będziemy tkwić w sentymentalnym bagienku na poziomie 6 miejsca w tabeli.
3
kamilus
kamilus
28 grudnia 2018, 15:06
Z pustego i Salomon nie naleje - jak na rynku nie ma dostępnego trenera, który jest dobry i chciałby objąć zespół w połowie sezonu, to za wiele nie można zrobić. Przecież nie wydrukują sobie takiego szkoleniowca w drukarce 3d...
2
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
28 grudnia 2018, 14:19
Nie ma innego wyjścia jak ogarniecie sie zespołu. Niech ten fakt trener wykorzysta jak najlepiej
0
patoo_07
patoo_07
28 grudnia 2018, 14:04
Trochę przypał.
2
cbvirus
cbvirus
28 grudnia 2018, 13:45
Sami widzicie że zmiana trenera jest bezcelowa. Przyjdzie Donadoni i co się zmieni? Dociągniemy sezon do końca, może na 6. miejscu i tyle. Mam nadzieję że zespół Gattuso się ogarnie.
3
Jacek 81
Jacek 81
28 grudnia 2018, 14:31
a skąd wiesz? lepiej zostawić Gattuso, który od roku nie potrafi ułożyć zespołu? Tu chodzi o LM nie awansujemy to się przyblokujemy z zakupami
2
cbvirus
cbvirus
29 grudnia 2018, 14:09
Bo już to kilka razy przerabialiśmy, a Donadoni nigdy nie był magikiem. Może z trenerem pokroju Conte byłoby to możliwe, ale sam widzisz że jest niedostępny.
0
ósmy
ósmy
28 grudnia 2018, 13:31
Jeden z nielicznych przykładów, gdzie klub AC Milan ciągnie trenera swoimi wynikami, powinno być na odwrót.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
28 grudnia 2018, 13:17
Przedłużyć mu kontrakt
1
El Diablo
El Diablo
28 grudnia 2018, 13:03
Nie rozumiem tego, że Conte tylko od początku sezonu. Przychodzi teraz, dostaje "carte blanche" do końca obecnych rozgrywek i ma na ułożenie zespołu pół roku, nie półtora miesiąca.
0
Vol'jin
Vol'jin
28 grudnia 2018, 13:05
bo Conte sam wolałby pracować od lipca, sam się tak określił niedawno
1
Zako
Zako
28 grudnia 2018, 13:09
Conte na pewno nie zgodIlby się na pólroczną umowę.
0
El Diablo
El Diablo
28 grudnia 2018, 13:24
Vol'jin i to jest właśnie dla mnie zaskakujące, że woli mieć tylko półtora miesiąca na ułożenie zespołu, zamiast pół roku. Zako, przecież nie napisałem, że ma dostać półroczną umowę. Chodziło mi o to, iż ma zacząć pracę już teraz i mieć pół roku na przygotowanie zespołu. Oczywistym jest, że kontrakt ma dostać dłuższy.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
28 grudnia 2018, 13:51
twój pomysł z "carte blanche" ma jedną wadę i to dość oczywistą, załóżmy że przyjdzie Conte i zamiast półtora miesiąca przygotowań i sparingów, ma pół roku. Tylko, że przez te pół roku nie gra sparingów tylko mecze ligowe, jak nie uda mu się szybko poukładać zespołu, to spirala słabych wyników może odbić się na zaufaniu kibiców, a co najważniejsze piłkarzy do trenera. Jeśli tak by się stało byłby praktycznie na przegranej pozycji w sezonie 2019/20.
1
El Diablo
El Diablo
28 grudnia 2018, 14:19
Mirek99999999 z Twojej perspektywy może i jest to dość oczywista wada. Ale skoro Ty pozwoliłeś sobie na spekulacje, to i ja zrobię to samo. Przychodzi teraz, działa efekt nowej miotły, piłkarze dostają kopa, wyniki się poprawiają (tak właśnie stało się po zmianie Montella - Gattuso), awansujemy do LM. A przez pół roku pracy z zespołem drużyna jest bardziej poukładana, wie kogo chce się pozbyć, na jakie pozycje najbardziej potrzebuje nowych zawodników.
1
Zako
Zako
28 grudnia 2018, 14:33
Wybacz El Diablo, zrozumiałem jakby miał na ułozenie TYLKO pół roku, mój błąd. A dlaczego nie chce? Wydaje mi się, ze tak jak kolega wyzej napisał. Moze ma obawy , ze przez te pół roku będzie naprawiał błędy Gattuso a nie wprowdzał swoje innowacje i przez to różne rezultaty mogą w oczach kibiców wyglądać, jako owoc jego pracy.
0
El Diablo
El Diablo
28 grudnia 2018, 14:46
Zako, nie ma problemu :) Oby to się jednak nie skończyło Donadonim czy jakimś innym Guidolinem ;)
0
Gerada
Gerada
28 grudnia 2018, 15:46
El Diablo - nie dawno o tym pisałem: Wymiana trenera w połowie sezonu, żeby ten nowy mógł sobie wypracowywać taktykę i schematy kosztem wyników (co w Twoim założeniu jest bardzo prawdopodobne) jest dość naiwne... Dajmy na to przychodzi Conte i przez pół roku sobie testuje i zgrywa, kończymy na 10 miejscu. Zaczyna się nowy sezon i... po 6 kolejkach mamy 4 punkty, bo jednak Conte nie wypala... Znów zmieniamy trenera, sezon spisujemy na straty i dajemy nowemu zgrywać za cenę wyników?
0
El Diablo
El Diablo
28 grudnia 2018, 16:01
Gerada, czyli uważasz, że doświadczony trener nie poradzi sobie z tym, aby jednocześnie walczyć o punkty i systematycznie zmieniać oblicze drużyny? Czyli co, zostawmy Rino i skończmy ligę na dziesiątym miejscu.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
28 grudnia 2018, 18:02
El Diablo nie tylko z mojej perspektywy ale i chyba też z perspektywy Conte tak to wygląda, bo jaki inny powód może mieć że nie chce objąć zespołu w połowie sezonu? Mi nic innego nie przychodzi do głowy. Ja osobiście nie do końca zgadzam się z Conte w tej sprawie ale mój komentarz miał na celu przedstawienie powodów dlaczego nie chce objąć zespołu teraz (przynajmniej tak mi się wydaje bo nie wiem co siedzi w głowie Conte)
0
Gerada
Gerada
28 grudnia 2018, 18:02
Tego nie powiedziałem. Ja jedynie uważam, że mylne jest podejście: Niech przyjdzie nowy i weźmie zero odpowiedzialności za bieżący sezon. Zmiana na LEPSZEGO to bardzo dobry pomysł w obecnej sytuacji, ale na takiego, który nie boi się być rozliczany za wyniki także w tym sezonie.
0
Madman
Madman
28 grudnia 2018, 13:02
zadnych zidanow slaby jest. Mial mocna ekipe ktora sama grala jak dawal im luz bez naciskow jak Mou czy inny. Ci pilkarze byli w najwyzszej swojej formie i wiecej nie beda. Tak mu sie fuksnelo
1
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 13:21
Mam nadzieję że to żart
2
dziubasACM
dziubasACM
28 grudnia 2018, 13:29
Marcin1995 żaden żart, Zidanowi poprostu udało się nie zepsuć fundamentów wpojonych drużynie przez Carlo i Mourinho. Tamci sprowadzili mu całą pierwszą 11ke, do tego paru młodzików też sprowadzonych wcześniej jak Isco np. wystrzeliło z formą
1
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 13:32
Koleś który 3 razy pod rząd wygrał LM jest słaby? W takim razie kto jest Dobry? To że Ci zawodnicy byli w świetnej formie To w dużej mierze zasługa ZZ
3
Zirytowany
Zirytowany
28 grudnia 2018, 14:25
Czy Zidane słaby? kłóciłbym się, Real Madryt w historii miał dużo silniejszą pakę, kilkanaście lat wcześniej chociażby na czele z Ronaldo, Beckhamem, Zidanem, Figo, Raulem, R.Carlosem, a żadnemu trenerowi (nawet takiemu specjaliście jak Del Bosque) nie udawało się wygrać chociażby dwa razy pod rząd LM, a co by nie mówić o Zizou to wygrał hattricka, także nie umniejszałbym jego roli w Realu.
2
dziubasACM
dziubasACM
28 grudnia 2018, 15:32
Zirytowany ale weź pod uwagę, że paka którą wymieniłeś, miała jeden mankament. nie mogli załatać dziury po sprzedaży Makelele do Chelsea w 2003, tak na prawdę to dopiero Kroos z Modriciem wspierani przez Casemiro po wielu latach przywrócili pomoc Realu na szczyt.
0
Gerada
Gerada
28 grudnia 2018, 15:43
Żeby już oddać sprawiedliwość... gdyby już w tamtych sezonach w LM był VAR Zidane miałby może jeden, może zero pucharów...
0
Carlo88
Carlo88
28 grudnia 2018, 16:06
Real wygrał 3 razy LM pod rząd bo mieli farta i dobrych zawodników. My się meczymy z Frosinone czy Bolonią bo mamy pecha i kiepskich zawodników. Trener? Sprawa drugorzędna, nawet Gattuso wygrałby 3x pod rząd LM jakby miał kadre jak Real. A Zidane? Dajcie spokój, on tylko stał z boku i patrzył jak jego zawodnicy sami grają... hehe. Koledzy, takich bzdur dawno nie czytałem... litości, błagam.
0
Zako
Zako
28 grudnia 2018, 12:53
Moze Leonardo nie chce, ale Leonardo Jardim by chciał :P
1
Zirytowany
Zirytowany
28 grudnia 2018, 12:36
Ja tylko czekam jak wpadną na pomysł żeby Maldini spróbował swoich sił w trenerce... nic mnie już nie zdziwi.
2
Jago
Jago
28 grudnia 2018, 12:20
Już mnie śmieszy to ciągłe zasłanianie się kadrą i jej brakami. Nikt mi nie wmówi że mamy skład gorszy albo na poziomie Dundelage, Frosinone czy innych ogórków. Chcę tylko przypomnieć że musiał na boisko wejść Suso żeby finalnie udało się pokonać Luksemburczyków. Ja rozumiem że można mieć dołek formy, spadek itd bo to jest normalne. Tylko Nas dwa razy w końcówkach ratował kapitan. Gramy piach już dłuższy czas, a dobre mecze w tym sezonie to może były 2-3. Betis nas jedzie frajerów, a ktoś tu mówił o wygraniu LE. To jest wina trenera, okazał się bardzo dobry na pół sezonu. Dalej tego nie pociągnie. Trener na poziomie nawet z tą kadrą robiłyby lepsze wyniki, tylko trener z doświadczeniem a nie uczniak który się uczy pracy.
8
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 12:52
Ciekawe co napisałbyś w przypadku braku poprawy wyników po zatrudnieniu jakiegoś półśrodka?Czy tak samo będziesz sugerował zasłanianie się brakami w kadrze?
0
Carlo88
Carlo88
28 grudnia 2018, 15:59
Ja bym napisał na miejscu kolegi, że tym razem efekt "nowej miotły" nie wypalił i czas na trenera z prawdziwego zdarzenia, a nie na kolejny pół środek jak Seedorf czy Gattuso :)
0
karp_fso
28 grudnia 2018, 12:04
Nie dziwne, że nikt nie chce. Conte to trener z topu, nam do topu daleko. Jardim może jeszcze poprowadzić ekipę z dużo mniejszym ryzykiem wtopy - Milan może zawalić mu karierę. Teoretycznie Wenger niewiele już ryzykuje (swoje nazwisko już i tak ma), ale będzie drogi + Milan może nie być na nerwy dla starszego pana. Jedynie Guidolin wydaje się jakąś opcją, bo od Donadoniego to już wolę zostanie Gattuso.
0
Andre
Andre
28 grudnia 2018, 11:39
Jeżeli tak to wygląda, to możemy już zapomnieć o LM w przyszłym sezonie...
2
MK92
MK92
28 grudnia 2018, 11:35
Niezła groteska...
0
Mirek99999999
Mirek99999999
28 grudnia 2018, 11:29
tak jak pisałem wcześniej, zarząd nie ma kim zastąpić Gattuso (nie ma kandydatów którzy gwarantowali by różnicę) a z drugiej strony na pewno zdają sobie sprawę z ograniczeń naszej kadry. MacGyver potrafił by zrobić ze sznurka nóż ale Rino nie jest cudotwórcą.
0
28 grudnia 2018, 11:13
Ten klub to żart od kilku lat , nie ma szans że ci ludzie chcą odbudowy tego klubu ja mam wrażenie że chcą upadku niegdyś giganta bo z prowadzeniem rozsądnej i ambitnej polityki mają nie wiele wspólnego .Chciałbym żeby z tego klubu w końcu zniknęli ludzie powiązani przeszłością z tym klubem , pseudo wielcy pilkarze którzy bredzą o DNA,delikatnych momentach i klepią swojego koleżkę po plechach mimo że ten człowiek niszczy markę tego klubu na całym swiecie.Mam nadzieję że w zarządzie zasiada też fachowcy jak Gazidis zamiast oderwanych i zacofanych mentalnie Włochów którzy żyją w średniowieczu piłkarskim .Kolejnym faktem jest to że Gazidis chciał stworzyć siatkę scoutingu a Leonardo i Maldini chca wcisnąć do scoutów Rumuna , ich byłego kumpla który dwa razy kopnął piłkę kiedyś w Milanie , chore.Poza tym kto w ogóle podejmuje decyzję w tym klubie Gazidis,Leonardo czy może Maldini , który po karierze nie spędził żadnego dnia w biurze?Może ten podstawiony przezes Scaroni? Bo raczej na pewno nie Amerykanie z Elliota bo pojęcie o futbolu to mają raczej wąskie.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 grudnia 2018, 11:42
Tak, Maldini chce upadku Milanu. Puknij Ty się w czoło.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 grudnia 2018, 12:01
Zacznij myśleć , nie chodzi o checi upadku i zniszczenia klubu a przez absurdalne i chore prowadzenie klubu ,które prowadzi do upadku a oni nawet nie zdają sobie z tego sprawy.Myslisz że Berlusconi chciał żeby Milan tak spadł nisko?Nie ale robił absurdalne rzeczy ktore do tego doprowadziły.Wez pomysł człowieku zanim coś napiszesz.Im dalej w tym klubie będzie praktykowana idea kolesiostwa i poklepywania po plecach koleżków i nie wyciagania wniosków po klęskach to wszystko się jeszcze bardziej posypie mimo iż oni myślą że wszystko jest super i jakoś to będzie , a wedle ich myśli to napastnik jest problemem Milanu i zaraz powitają jakiegoś Pato z Moratą na San Siro i powiedzą że DNA wraca , a okaże się że ww dwójka strzeli mniej bramek niż sam Higuain a inne kluby będą odjeżdżać coraz dalej.
3
karp_fso
28 grudnia 2018, 12:16
Dopóki piłka nożna polegała na kupowaniu gwiazd i dawaniu ich porządnemu trenerowi to Serie A było potęgą. Kiedy trzeba było przejść na model biznesowy, kiedy znikł romantyzm i kluby zaczęły mieć potrzebę zarabiania na siebie to nagle włoska piłka obudziła się z ręką w nocniku. Włosi to romantycy nie biznesmeni i nie nadają się do zarządzania (z drobnymi wyjątkami jak np. Marotta). Jak chcemy Milan w topie to niestety nie mamy co marzyć o budowie "włoskiego Milanu" bo włoska piłka to w tej chwili straszne bagno.
0
cbvirus
cbvirus
28 grudnia 2018, 13:43
A tak właśnie wyglądają komenrarze frustratów xD
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 grudnia 2018, 16:37
Najpierw piszesz, że masz wrażenie że chcą upadku klubu. Później sam sobie przeczysz pisząc że nie chodzi o chęć upadku a złe zarządzanie które do tego doprowadzi. Naucz się może pisać to co masz na myśli a nie zarzucaj innym brak myślenia gdzie jednym wpisem przeczysz poprzedniemu.
To teraz Ty trochę pomyśl czy te durnoty które piszesz mają sens. Elliott który zainwestował kilkaset milionów w klub pozwoli na jego upadek i utratę ogromnych pieniędzy przez zatrudnienie Leonardo, który ma doświadczenie w zarządzaniu pionem sportowym, Gazidisa który z Arsenalu zrobił wysoko dochodowy klub i Maldiniego, który ma pojęcie o piłce większe niż my tu wszyscy razem wzięci.
Prawda jest taka, że żaden z nas nie ma zielonego pojęcia jak zarządzać klubem, kiedy zmiana trenera ma sens jeśli nie ma alternatywy realnej, jak kupić piłkarzy żeby było jak najmniej niewypałów itd. Mi zarzuca się "udawanie eksperta" a sam się mądrzysz pisząc takie dyrdymały, że głowa boli.
Jakoś nie widzę, żeby PSG i Arsenal gdzie pracowali nasi obecni dyrektorzu chyliły się ku upadkowi.
Edytowano dnia: 28 grudnia 2018, 16:40
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
28 grudnia 2018, 10:59
Kabaret ... jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie są w stanie przekonać kogoś z dwójki: Jardim - Wenger. Obaj są dobra opcja na czas budowy drużyny.
2
brzydki
brzydki
28 grudnia 2018, 10:35
No serio, jest tylko 4 trenerów na świecie?

Lopetegui, Zidane, Conte, Mourinho, Wenger, Blanc, Herrlich, Stoger, Allardyce, Jardim, Guerrero, Montella, Hughes, Jokanovic, Mihajlovic, Pardew, Di Matteo, Di Canio, Donadoni, Tudor, Delneri, Ballardini, De Biasi i tak dalej...

Nazwiska wymienione przypadkiem, bez ładu i składu, pewnie niektórzy się nie nadają na ten moment, ale kilka nazwisk spokojnie można wybrać z tej listy lekką ręką. Do tego jeśli mają pieniądze to w przerwie zimowej spokojnie można wyciągnąć jakiegoś zdolnego trenera ze słabszej drużyny.
Edytowano dnia: 28 grudnia 2018, 10:36
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:41
Akurat z tych wymienionych można policzyć na palcach 1 ręki ludzi nadających się do klubu aspirującego do top 4 Serie A.
0
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 10:46
@Marco Salinas: W każdym razie na ławce Milanu też nie ma takiego trenera
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:48
No nie ma, ale to nie oznacza, że zmiana dla samej zmiany na kogoś gorszego/na podobnym poziomie/minimalnie lepszego przyniesie w dłuższej perspektywie jakiekolwiek pozytywne efekty.
1
brzydki
brzydki
28 grudnia 2018, 10:52
No to nie wiem ile Ty masz palców w tej ręce, bo pierwsza 10 wymienionych trenerów spokojnie mogłaby wnieść ogromną jakość w porównaniu do tego co serwuje Gattuso...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:54
brzydki ''Akurat z tych wymienionych można policzyć na palcach 1 ręki ludzi nadających się do KLUBU ASPIRUJĄCEGO DO TOP 4 SERIE A.''
0
brzydki
brzydki
28 grudnia 2018, 11:02
No- to mówię- uważasz że ktokolwiek z pierwszej 10, jak leci, wymienionych trenerów nie nadawałby się do tego? Może gdyby wymienić Allardyce'a
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 11:12
Lopetegui, Allardyce, Guerrero(tutaj można jeszcze dyskutować) i Niemcy odpadają.Poza tym o Zidanie możesz tylko marzyć.Gdyby brał pod uwagę Włochy prędzej wylądowałby w Turynie jako dyrektor sportowy niż na ławce trenerskiej Milanu.
1
Jacek 81
Jacek 81
28 grudnia 2018, 11:13
Marcos Salinas - my potrzebujemy trenera, który poukłada zespół, jest będzie to TOP wśród trenerów to dobrze, ale jak będzie to trener z solidnym warsztatem i doświadczeniem, to i tak będzie lepiej niż Gattuso, który sobie nie radzi. Prowadzi zespół już od roku i nic się nie poprawiło. Powielił tylko błąd i zajechał zawodników ( przecież oni biegają jednostajnie, nie widzę u nich przyśpieszenia, energii). Gdyby nie dwie Bramki Romagnoli w końcówce i jednej Suso to byśmy mieli jeszcze 6 punktów mniej. Co do kadry nie jest rewelacyjna, ale jest przyzwoita. Brak rozgrywającego, zgadzam się z tym, ale solidny trener jest wstanie tak ułożyć zespół na grę bez rozgrywającego.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 11:19
Jacek81 Przecież taki sam opis był używany w stosunku do Sinisy po Sampdorii oraz Montelli.Jak skończyło się ich zatrudnienie?Każdy pamięta.
2
marcinmaly82
marcinmaly82
28 grudnia 2018, 11:46
Tylko nie Mourinho
0
Vol'jin
Vol'jin
28 grudnia 2018, 12:15
Pardew xD Allardyce xD na grzyba nam nieudacznicy z ligi angielskiej? Di Matteo takie pytanie on wygrał LM dla Chelsea czy piłkarze którzy tym "trenrem" pomiatali jak chcieli? robili za niego zmiany taktyczne? Toć w Schalke czy w Aston wylatywał na zbity pysk Toć na tej liście to 70% nazwisk to kolejne półśrodki jak nie gorzej
1
Jacek 81
Jacek 81
28 grudnia 2018, 14:29
Marcos Salinas jak możesz porównywać skład którym dysponował Sinisa, a skład którym dysponuje Gattuso, co do Monteli, nie poradził sobie, ale TOP trener też może sobie nie poradzić. Pytanie jest takie czy zostawić trenera, którego teraz mamy, który nigdzie się nie wykazał i jak widać nie ma pomysły na poprawę, ponieważ jest słabym trenerem i został nim tylko dlatego, że jest legendą klubową. Wiem, śmieją tu się z Donadoniego ale on ma większe sukcesy ( nie ma ich zbyt wielu) i doświadczenie niż Gattuso i na ten moment byłby lepszym trenerem. Oczywiście jak się uda zatrudnić trenera lepszego tu super. Spójrz na MAN UTD zmienili trenera, nie na TOP-a i od razu lepiej grają.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:28
Ja na przekór wszystkim chciałbym zobaczyć do końca sezonu jakiś półśrodek czy któregoś z trenerskich pół-emerytów na ławce trenerskiej Milanu.Może wtedy skończyłoby się to żałosne obarczanie winą za wszystkie obecne problemy trenera.Bez odpowiedniej ilości doświadczenia oraz jakości nawet Klopp miałby tutaj pewne problemy(patrz defensywa Liverpoolu sprzed tego sezonu).Nie da się wygrywać spotkań jeśli ludzie odpowiedzialni za strzelanie bramek nie są w pełni zaangażowani w mecz.
1
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 10:38
Ja bym chciał w końcu zobaczyć prawdziwego fachowca na ławce Milanu, może wtedy ludziom otworzyły by się oczy co jest naszym największym problemem od lat
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:45
Największy problem od lat?Brak kreatywnego środka pola oraz wystarczającej ilości zwycięskiej mentalności.Dopiero potem jest kwestia trenera.
5
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 10:47
Przepraszam bardzo a kto odpowiada za wdrożenie zwycięskiej mentalności jak nie trener?
6
Zielony2009
Zielony2009
28 grudnia 2018, 10:49
Trudno o wdrożenie zwycięskiej mentalności jak przegrywa się z Benevento albo odpada z grupy w LE.
4
Zielony2009
Zielony2009
28 grudnia 2018, 10:49
Trudno o wdrożenie zwycięskiej mentalności jak przegrywa się z Benevento albo odpada z grupy w LE.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:50
Liderzy szatni?Kapitan?Nie zawsze trener musi być nieformalnym kapitanem.
0
hyrus13
hyrus13
28 grudnia 2018, 10:51
Raz jeszcze przypomnę, że z wielkim hukiem z Milanu wyleciał Allegri, bo był ponoć słaby.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:51
Zielony2009 Powiedz to zawodnikom Interu.
0
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 10:58
@hyrus13: Allegri w Milanie mistrzostwo, wicemistrzostwo, 3 miejsce w SA, LM 2x1/8 i ćwierćfinał, kto mówił że był słaby to mówił, wyniki go broniły
1
hyrus13
hyrus13
28 grudnia 2018, 11:08
Marcin1995 polecam komentarze. Jest analiza o tym, który będzie lepszym trenerem Pippo czy Seedorf :D http://www.acmilan.com.pl/news/8107/oficjalnie_massimiliano_allegri_zwolniony/page/4
0
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 11:18
Ja nie twierdzę że nie było hejtu na Maxa, z perspektywy czasu widzimy jednak jak to wygląda
0
karp_fso
28 grudnia 2018, 12:11
Trener nie jest jedynym problemem. Ale jest jednym z nich, a problemy trzeba rozwiązywać. Gattuso brakuje nawet fachu solidnego trenera z Serie A, a to jest spory problem.
2
Milanboy
Milanboy
28 grudnia 2018, 10:26
Ja mogę iść na trenera, doświadczenie w oglądaniu meczów mam, znam taktykę, ustawie hakana jako 10, wstawię laxalta na lewą obronę, wyrzuce musacchio, kto jest chętny?Bo cv mam dosłownie przy sobie
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 10:52
Na Laxalta w wyjściowej 11?Nie :)
0
Milanboy
Milanboy
28 grudnia 2018, 11:16
Marcos Salinas- wolę go niż Rodrigueza który nie umie nawet atakować u nas
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 11:25
Lepiej nie atakować niż np. grać tak jak Urugwajczyk z Luksemburczykami.
0
Milanboy
Milanboy
28 grudnia 2018, 11:36
Przypominam że na początku lepiej wyglądał niż Rodriguez, moim zdaniem przy lepszym trenerze każdy zaliczy progress, ale właśnie, kiedy ten trener
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 grudnia 2018, 11:42
Kiedy wyglądał lepiej od Rodrigueza?W momencie lekkiego kryzysu Szwajcara i to w 2-3 meczach czyli mniej więcej zrobił swoją średnią z poprzednich sezonów, a teraz wrócił do normy.On nie bez powodu okazał się zbyt słaby na duży klub(Inter).
0
Milanboy
Milanboy
28 grudnia 2018, 11:45
Inter? Ja rozumiem jakbyś do Juve porównał, ale do Interu? Tam poza tym mają lepszego figuranta zwanym dalbertem, więc Laxalt przy nim to nic, zresztą, on gra ledwo 5 mies i nie będę go skreślał, jeśli nie zaliczy progressu przy nowym trenerze przez 2 połówkę wtedy uznam że to niewypał
0
hyrus13
hyrus13
28 grudnia 2018, 10:06
Problemem Milanu jest kadra. Nie dość, że słaba, to jeszcze zdziesiątkowana kontuzjami. Który zawodnik Milanu jest gwiazdą swojej reprezentacji, albo gwiazdą, o której mówi się w Europie? Poza Higiuainem nie mamy takiego piłkarza, a wystarczy zobaczyć jeden mecz, żeby widzieć, że on do tej drużyny nie pasuje, albo inaczej: reszta drużyny mu nie dorównuje. Później są z tego tylko nerwy i coraz gorsza gra. Tu potrzeba wzmocnień personalnych, ale skąd wziąć na to pieniądze skoro dalej bujamy się z FFP? Być może Paqueta rozrusza trochę pomoc, ale też nie można liczyć, że chłopak z dnia na dzień będzie stanowił o sile tej drużyny.
2
Zielony2009
Zielony2009
28 grudnia 2018, 10:13
A Gigio, Romek, Suso, Biglia, Bakayoko? Może PSG by ich nie brało,ale Sevilla, Lazio czy Frankfurt już z pocalowaniem ręki.
5
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 10:14
Wcale nie jest taka słaba, oczywiście do braki ale jakość niektórych zawodników jest niewidoczna przez niekompetencje trenera
1
kamilus
kamilus
28 grudnia 2018, 10:23
Kadra nie jest aż takim problemem, bo dobry trener nawet ze składu drewna potrafiłby wyrzeźbić fajny zespół (spójrzmy np. na Atalantę, czy też Sassuolo z początku sezonu). W drugą stronę też to działa, ale na niekorzyść, przez co słaby trener potrafi znacznie osłabić potencjał dobrych piłkarzy.
3
hyrus13
hyrus13
28 grudnia 2018, 10:36
Zielony2009 dwaj pierwsi są cały czas na dorobku. Suso i Biglia są obecnie kontuzjowani, a Bakayoko jest fajnym uzupełnieniem kadry. Chodzi mi o to, że nie mamy zawodników, którzy potrafią ciągnąć wynik drużyny. Suso ma ogromne wahania formy i nic nie wskazuje, żeby wzbił się na światowy poziom (oczywiście w Milanie będzie mu to bardzo ciężko osiągnąć). Obawiam się, że w rzeczywistości są średniakami z papierami na grę, bo większość z wymienionych to młodzi zawodnicy.
0
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 10:45
Chciałbym zauważyć że odkąd Suso jest w Milanie to jeszcze nie miał trenera tak naprawdę więc niewykluczone że to stąd te wahania formy
2
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 11:03
Kolejne urojenia człowieka żyjącego w jakiejś mydlanej bance , chore.
0
Wilk87
Wilk87
28 grudnia 2018, 11:05
A tak się wszyscy radują po każdym okienku transferowym, że mamy teraz dobrą kadrę i dobrych zmienników
1
dziubasACM
dziubasACM
28 grudnia 2018, 10:06
Leo nie weźmie się za trenerkę, bo za duże ryzyko. Jak mu nie pójdzie bo może stracić oba stołki na raz i nie będzie ani dyrektorem, ani trenerem. Niech się zajmie wyciągnięciem Cesca z Chelsea i pozostałymi aspektami Mercato. A co do Rino, może jak nie nowy trener w jego miejsce to asystent z prawdziwego zdarzenia, a nie kolega z Rangersów, który asystuje mu w każdym klubie.
Edytowano dnia: 28 grudnia 2018, 10:07
1
Piotrek1899
Piotrek1899
28 grudnia 2018, 09:58
AC Milan jest karykaturą instytucji zwanej klubem piłkarskim. I to ma być ten świetny zespół dyrektorów? Maldini i Leonardo? Zrozumiałbym, gdyby to był jakiś chwilowy kryzys, gdzie wcześniej drużyna grała dobrą piłkę i skuteczną. W sytuacji, kiedy zespół od początku sezonu wygląda tragicznie, 3/4 kadry jest pod formą, dostajemy lanie z każdym z czołówki, każda akcja, to dzieło przypadku, bądź przebłyski Suso, wylatujemy z hukiem z LE w katastrofalnym stylu, gdzie nawet ekipa z Luksemburga napsuła nam sporo krwi, w meczach, w których powinniśmy zdobyć minimum 10 punktów wyszarpujemy aż 3! i nie potrafimy strzelić ani jednego! gola... To jest kabaret. Wybaczcie wszyscy, ale tam pracuja skryci Interiści chyba.
8
Dryzu1899
Dryzu1899
28 grudnia 2018, 16:20
Zaraz Ci powiedzą że jak kadra była niekontuzjowana (czyt. brakuje Biglii i Jacka) to gra była dobra xdd
1
Wilk87
Wilk87
28 grudnia 2018, 09:44
To po co było dawać w ogóle jakieś ultimatum?
0
Krauser
Krauser
28 grudnia 2018, 09:57
A skąd wiesz że dali mu ultimatum? Bo gazety tak napisały?
7
Wilk87
Wilk87
28 grudnia 2018, 10:10
Masz rację, posada Rino nie jest zagrożona, to też wymysł prasy.
1
Bufor85
Bufor85
28 grudnia 2018, 09:34
W typerze postawiłem na wygraną Milanu ale z taką grą jaką prezentujemy, to nie wygramy. Spal potrafi swoje namieszać. A skoro z Frosinone mogliśmy nawet przegrać, to ze Spal będzie podobnie. A ja od dłuższego czasu czekam już na Wengera.
0
MisiuACM
MisiuACM
28 grudnia 2018, 09:56
Ja jestem w 90% przekonany, że tego meczu nie wygramy. Składa się na to obecna sytuacja, kontuzje w zespole Suso i innych oraz sami piłkarze, którzy wyglądają jakby grali już na zwolnienie Rino.
1
Cleaver
Cleaver
28 grudnia 2018, 09:34
No i mamy odpowiedź. Będzie gówniany styl i wygrana Milanu, Gattuso zostanie na stanowisku bo nie ma kto go zastąpić. Tak samo będzie w przypadku porażki i remisu...
0
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 09:34
Tak jak myślałem oni nawet nie zaczęli szukać trenera, czekają na cud aż Rino stanie się nagle wielkim trenerem i problemy same się rozwiążą oj czarno to widzę.....
1
hyrus13
hyrus13
28 grudnia 2018, 09:59
A bierzesz pod uwagę, że wielki trener tu nie przyjdzie, bo mamy słabą kadrę i nie mamy wielu pieniędzy na transfery? Myślisz, że taki Conte, który przytulił bardzo dużo pieniędzy w Chelsea przyjdzie tu, żeby tracić nerwy i pozycję, na którą tyle lat tyrał? Przypomnij sobie w jakiej atmosferze odchodził z Milanu Max, każdy miał go za nic, a okazuje się, że jednak ma fach w ręku. Póki nie zbudujemy kadry nie ma co myśleć o świetnych trenerach. A wymiana Gattuso na Donadoniego to taki sam idiotyzm jak zatrudnienie Brocchiego.
5
Marcin1995
Marcin1995
28 grudnia 2018, 10:11
Jakby dobrze pogadali to taki Jardim na pewno dałby się skusić, chcieć to móc, ale oni chyba chcą się trzymać Rino z całych sił
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się