SCUDETTO


MERCATO LIVE #2 [23:37]: Sassuolo otwarte na zimową sprzedaż Sensiego

4 stycznia 2019, 09:20, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #2 [23:37]: Sassuolo otwarte na zimową sprzedaż Sensiego

[09:20]: Włoskie media, na czele z La Gazzetta dello Sport, coraz mocniej łączą z Milanem Yannicka Carrasco. Belg chce wrócić z Chin do Europy i przypadła mu go gustu propozycja mediolańczyków. W tym momencie jeden z problemów stanowi pensja piłkarza, który w Azji zarabia 10-11 mln euro rocznie. Jeśli więc chce trafić na San Siro, to musi się liczyć ze znaczną obniżką. Swoją zgodę na sprowadzenie skrzydłowego wydał już trener Gennaro Gattuso.

[09:22]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan starał się sprowadzić do siebie Nicolo Barellę z Cagliari już zimą, aby uprzedzić liczną konkurencję. Mediolańczycy póki co wycofali się jednak z tego pomysłu po tym, jak otrzymali odpowiedź od UEFA odnośnie kary za brak respektowania zasad Finansowego Fair Play. Temat gracza Sardyńczyków może powrócić latem.

[09:24]La Gazzetta dello SportFranck Kessie nie może narzekać na brak zainteresowania. Iworyjczyk ma propozycję transferu do Chin do Beijing Gou'an, a także interesują się nim znane kluby angielskie - Chelsea, Arsenal czy Tottenham. Jeśli jednak pomocnik rozstanie się z Milanem, to najwcześniej latem. Teraz nie wchodzi to w grę.

09:59]Il Giornale twierdzi, że wczoraj doszło do pierwszych kontaktów na linii Milan - Lazio ws. Sergeja Milinkovicia-Savicia. Ewentualny transfer pozostaje jednak bardzo skomplikowany, a rzymianie nie chcą rozstawać się z Serbem już zimą.

[10:30]Tuttosport: Lazio jest zainteresowane Diego Laxaltem. Minione półrocze Urugwajczyka na San Siro nie należało do zbytnio udanych, stąd Milan mógłby rozważyć sprzedaż.

[10:52]: Według Alfredo Pedulli czy Il Corriere dello Sport, w orbicie zainteresowań Milanu znajduje się także Alfred Duncan. Niespełna 26-letni Ghańczyk z włoskim paszportem, posiadający jeszcze półtora roku ważnego kontraktu z Sassuolo, mógłby być zdecydowanie łatwiejszych do pozyskania niż Stefano Sensi.

[11:29]: Jak przedstawia Tuttosport, oprócz będącego już jedną nogą w Chinach Fabio Boriniego, pożegnanie z Milanem może czekać również Andreę BertolacciegoAlena Halilovicia czy Stefana Simicia. W zespole rossonerich do końca kontraku pozostanie raczej Riccardo Montolivo.

[12:53]Tuttosport twierdzi, że pod kątem przyszłego sezonu Milan rozważa także transfer Daniele Basellego. 26-letni pomocnik jest jednak wyceniany przez Torino na minimum 20 mln euro.

[13:06]: Według Sky, Milan przeprowadził sondowanie tematu Stefana Johansena. Jest to niespełna 28-letni norweski pomocnik Fulham, który w obecnym sezonie nie gra za wiele, a jego kontrakt wygasa w czerwcu.

[15:04]: Sportmediaset twierdzi, że Milan rozważa "poświęcenie" Francka Kessiego, aby mieć większe pole do działania na rynku transferowym. Beijing Gou'an oferuje za pomocnika aż 50 mln euro odstępnego, a samemu graczowi 10 mln euro pensji rocznie. Piłkarz nie pali się do wyjazdu do Chin, ale sumy z pewnością kuszą zarówno jego, jak i rossonerich.

[15:26]Sky łączy z Milanem kolejnego pomocnika. To 26-letni Pedro Obiang, gracz West Hamu, pochodzący z Gwinei Równikowej, urodzony w Hiszpanii. Obecnie gra w Anglii, ale w przyszłości przez kilka lat był zawodnikiem Sampdorii Genua.

[16:49]: Gianluca Di Marzio poinformował na Twitterze (klik), że Milan wykonuje poważną próbę ściągnięcia Nicolo Barelli z Cagliari. Pozyskanie 21-latka z pewnością nie będzie łatwe: Włochem interesuje się mnóstwo klubów, a ponadto Sardyńczycy z pewnością będą chcieli sporo zarobić na swojej największej gwieździe.

[18:10] Oficjalna strona AC Milan również potwierdziła transfer Lucasa Paquety z Flamengo, który związał się z Rossonerimi do czerwca 2023 roku. Gracz dołączy do zespołu 7 stycznia. Dzień później nastąpi oficjalna prezentacja Brazylijczyka. Jednocześnie Milan zamierza otworzyć konto na Twitterze oraz odsłonę swojej strony w języku portugalskim. 

[19:23]: Według informacji Corriere dello Sport, Alen Halilović, który w trwającym okienku transferowym prawdopodobnie pożegna się z Milanem, ma propozycje pochodzące od klubów hiszpańskich oraz chorwackich. 

[20:49]: Raoul Bellanova nie zamierza przedłużać wygasającego w czerwcu kontraktu, podaje Sportitalia. Nad pozyskaniem 18-letniego bocznego obrońcy pracuje Sampdoria, która chciałaby widzieć go u siebie już w styczniu. 

[21:43]: Mateja Keżman, agent Sergeja Milinkovicia-Savicia, dla LaLazioSiamoNoi.it: "Milan? W tym okienku transferowym Sergej nie opuści Lazio. To jest pewne na 100%. Nie w porządku jest ciągle rozmawiać o jego ewentualnym transferze. Zawodnik jest szczęśliwy w Rzymie i nie na sprzedaż zwłaszcza w tym okienku".

[23:23]: Zdaniem SportItalia, Chelsea zaoferowała Cagliari za Nicolo Barellę az 50 mln funtów. Pomocnik jest także łączony m.in. z Milanem i Interem. Co do nerazzurrich natomiast, Gianluca Di Marzio poinformował, iż są oni o krok od porozumienia się z Diego Godinem w kwestii wolnego transferu latem po wygaśnięciu jego umowy z Atletico Madryt. Urugwajczyk również niegdyś był przymierzany do rossonerich.

[23:28]: Gianluca Di Marzio: Sassuolo jest teraz otwarte na zimowy transfer Stefano Sensiego do innego klubu. 23-letni pomocnik bardzo mocno przypada do gustu Leonardo, Paolo Maldiniemu i Gennaro Gattuso. Negocjacje mają ruszyć od przyszłego tygodnia.

[23:37]: Zdaniem Gianluki Di Marzio, Leonardo nawiązał wczoraj kontrakt z przedstawicielami Cagliari, z którymi żyje w znakomitych relacjach. Tematem rozmów jest oczywiście Nicolo Barella. Sardyńczycy chcą zarobić co najmniej 50 mln euro.



140 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
5 stycznia 2019, 08:38
Jak tak czytam te doniesienia prasowe to widzę dwa prawdopodobne scenariusze. Pierwszy to sprzedaż Kessiego za grubą kasę i sfinansowanie z tych pieniędzy jakiegoś wzmocnienia do pierwszego składu (SMS?). Drugi to "pogonienie" przeciętniaków z Milanu i uzupełnienie kadry innym, być może trochę lepszymi przeciętniakami. Ja osobiście nie chciałbym, aby ziścił się którykolwiek z tych scenariuszy. Myślę, że Kessie mógłby się jeszcze rozwinąć pod skrzydłami doświadczonego trenera, a zapychanie kadry kolejnymi przeciętniakami nie ma sensu, bo w lecie nie będzie miejsca, aby ściągnąć kogoś jakościowego.
Edytowano dnia: 5 stycznia 2019, 08:39
0
Rafalzki
Rafalzki
5 stycznia 2019, 09:17
SMS póki co w tym sezonie gra piach, więc sprzedaż Kessiego i sprowadzenie SMS-a to póki co przysłowiowe "zamienił stryjek siekierkę na kijek".
0
Orzelek79
Orzelek79
5 stycznia 2019, 06:18
UEFA pogroziła nam palcem przy transferze Paquety a teraz pojawiają się kwoty jeszcze wyższe. Pismaki muszą coś pisać. Nie nastawiam się na to okienko , liczę że wypali Brazylijczyk.
1
Rafalzki
Rafalzki
5 stycznia 2019, 09:19
jak mają przychodzić Obiangi, Sensi i inni Besalli to ja już wolę żeby w obecnym okienku Paqueta był Naszym jedynym wzmocnieniem.
1
Carlo88
Carlo88
5 stycznia 2019, 02:18
Barella 50 baniek, przed rokiem byśmy go pewnie wyciągnęli za połowę z tego. To samo zapowiada się z Tonalim. Jeśli nie teraz, to za rok lub dwa może być poza naszym zasięgiem (chyba, że wrócimy tam gdzie nasze miejsce, ale to raczej będzie długi i żmudny proces).
0
karp_fso
karp_fso
5 stycznia 2019, 01:15
Przy FPP Barella za drogi dla nas.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
4 stycznia 2019, 23:42
Jeśli Godin w Interze, to być może i Diego Simeone. Sam przyznał (on albo jego siostra), że prędzej czy później przyjdzie do Interu.
0
AdamoX
AdamoX
5 stycznia 2019, 01:34
Chyba jego syn
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
5 stycznia 2019, 12:35
Nie, mam na myśli Diego, obecnego trenera Atletico Madryt.
0
Zako
Zako
4 stycznia 2019, 23:38
Kto to ten cały Sensi, pamiętam jak grał w Cesenie i wtedy Milan juz niby zainteresowany nowym Verattim, teraz w tym roku 24 lata, statystyki nie powalają, totalnie go nie kojarzę jako wyrozniajaca sie postać w meczach z nami, sądzac po warunkach skała to raczej nie jest. Miał być chyba ogrywany dla Juve w Sass, a jak widać pomimo stosunkowo słabej pomocy nawet plotki o nim w kontekscie lawy by nie było, zresztą nie wiadomo, czy u nas nie byłby ławkowym to co ja porównuje. Wiem , ze trzeba mierzyc siły na zamiary,no ale pewnie Sassuolo krzyknie sobie za niego 25mln a gość ani wybitnie młody, ani strasznie wyrózniajacy się, ani liczb nie ma. Szkoda pieniędzy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 stycznia 2019, 23:46
Widziałem kilka meczów Sass i się zbytnio nie wyróżniał, z tej drużyny to prędzej bym widział po taniości Di Francesco na skrzydło.
0
Zako
Zako
4 stycznia 2019, 23:57
No właśnie, przeciętniak, a pewnie i tak krzyknie Squinzi za niego 25mln. Jakbyśmy zaoferowali wypozyczenie z opcją wykupu za taką kwote to juz byłoby słabe. Wiadomo, ze pewnie byśmy nie skorzystali, no ale skoro mamy zaciśnięty pas to starajmy się wzmacniać druzynę a nie sprowadzać kolejne wynalazki.
0
Marcin1995
Marcin1995
5 stycznia 2019, 00:06
Ja akurat uważam że Sensi to niezły grajek, wiadomo że nie jakiś świetny ale umie grać w piłkę w meczu Italia-USA podabała mi się jego gra
1
Vol'jin
5 stycznia 2019, 00:20
Politano też miał byc średni :) :)
1
Zako
Zako
5 stycznia 2019, 00:25
Politano miał chyba 10 goli i trochę asyst , ludzie sie zastanawiali po prostu, czy nie będzie królem prowincji. W Interze się nieźle spisuje , robi wiatr, chociaż nie jest to gracz na 90min jeszcze, po 60 oddycha rękawami. No i co z nami czy nawet Interem grał to cos ukuł. Sensiego w ogóle nie kojarzę, zeby sie wyrózniał.
0
Zako
Zako
4 stycznia 2019, 23:30
No tak , Barella, SMS , a przyjdzie Sensi. Juz pomijam nasze mozliwosci przez FFP, no ale sam fakt. Lepiej, zeby media w ogóle o takich nazwiskach nie pisały. A co do Godina to było do przewidzenia, w 2017 to mogliśmy chociaż kasy zaoferować skoro nie było LM, a teraz ani LM, ani kasy, ponadto po fiasku 17/18 niepewny grunt.
1
Fifi22100
Fifi22100
4 stycznia 2019, 23:28
No to Inter jeszcze bardziej nam odjedzie,chociaż z drugiej strony transfer Godina może oznaczać stratę Skrinara co w dłuższej perspektywie byłoby nieopłacalne dla nich. De Vrij,Miranda,Godin i Skrinar nie stać ich na to. Szkoda,ze Diego do nas nie trafi bo Romkowi bardzo przydałby się taki doświadczony stoper u boku.
1
Spokojny
Spokojny
4 stycznia 2019, 23:51
Z tego co piszą Miranda odchodzi , być może nawet w zime bo chce regularnie grać. Swoją drogą chętnie bym go u nas widział. Solidny i przede wszystkim doświadczony stoper
0
Tutkovic
Tutkovic
5 stycznia 2019, 00:00
Miranda jak dla Mnie to najsłabsze ogniwo interu i reprezentacji Brazylii. Zawsze można na niego liczyć.
0
4 stycznia 2019, 23:18
GDM:Godin od lipca w Interze.
0
Valpolicella1
Valpolicella1
4 stycznia 2019, 22:51
leonardo zaprosi kezmana na rybke i zmieni zdanie
0
Zirytowany
4 stycznia 2019, 22:10
Już widzę jak w obliczu FFP Milan wydaje 120 mln na SMS, bo za mniej go nie puszczą... po co brnąć w tą bajkę nadal.
0
Milanista95
Milanista95
4 stycznia 2019, 21:38
Chcecie sprzedac berto matriego haliovicia ok ale kessiego?? Gosc przez 2 sezony caly czas w 1 skladzie. Niech sprzedadzą ten szrot co nam pobiera tylko pensje a w ich miejsce niech przyjdzie ktos inny! A kessie niech zostanie. Skoro chcemy lm to nie wystarczy 11 tylko trzeba miec przynajmniej 15-17 graczy na poziomie...
0
Tutkovic
Tutkovic
4 stycznia 2019, 21:52
No i co ze w pierwszym skadzie 5 goli 7 asyst okolo 100 meczy zagranych jest czyms sie chwalic naprawde hehe
3
The Legend
The Legend
4 stycznia 2019, 21:56
Kessie jest w pierwszym skladzie tylko dlatego, ze nie mamy nawet pol-pomocnika na lawce rezerwowych. Nie jestem za tym, zeby sie go pozbywac, ale liczba jego wystepow w pierwszym skladzie bierze sie bardziej z jego wytrzymalosci i kondycji, anizeli umiejetnosci czysto pilakskich. 1.5 roku w Milanie, a odnosze wrazenie, ze nic sie nie rozwinal.
3
Ronladinho86
Ronladinho86
4 stycznia 2019, 21:56
Kessie to defensywny pomocnik, a nie ofensywny, gra do przodu to prawda ale dlatego że w naszym składzie nie ma piłkarzy na jego pozycję,
1
The Legend
The Legend
4 stycznia 2019, 22:18
@ Ronladinho86 zaden z niego def-mid, Kessie to typowy mezzala, a jego statystyki swiadcza tylko o tym, ze poki co gra ponizej oczekiwan.
0
Milanista95
Milanista95
4 stycznia 2019, 22:43
Ale majac na lawce kessie i np mauriego to wolałbym aby kessie wchodzil. Chodzi mi ze na lawke tez potrzebujemy dobrych grajkow a nie bertosraczkich.. Mamy sie zbroic a nie oslabiac a jakby nie patrzec kessie jest na razie w 1 skladzie.. Wiec wolalbym zeby wchodzil z lawy _jezeli przyjdzie ktoś lepszy na jego miejsce) niz np berto czy mauri
0
Ronladinho86
Ronladinho86
4 stycznia 2019, 23:13
@The Legend, Możliwe że to typowy mezzala, jednkaże jego warunki fizyczne kondycja świadczą że powinien grać jako def-mid. Problem jest taki że często Milan ściąga graczy jednego sezonu, Kessie miał dobry sezon w Atalancie i teraz każdy od niego oczekuje tego samego. Problem leży też w tym, że my obecnie nie mamy kim grać w pomocy, jeśli Kessie miałby konkurencję taką że by go wygryzła ze składu starałby się bardziej. Kto ma go zastapić Marui? Berolacci? Montolivo? cała trójka nie ma poziomu Francka.
0
lopezito84
lopezito84
4 stycznia 2019, 21:25
nie sprzedawałabym Bellanovy to jeden z najlepszych piłkarzy Primavey Milanu i tym bardziej że mamy deficyt bocznych obrońcóe na świecie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 stycznia 2019, 21:28
I tak odejdzie w lecie za darmo bo jak wspomniano w newsie nie chce przedłużyć kontraktu.
0
Vol'jin
4 stycznia 2019, 21:14
GDM nie wie co Leonardo planuje, a Sky trolluje z nazwiskami przez żonę Leonardo ;]
0
marastorun
marastorun
4 stycznia 2019, 21:01
Ha ha ha pelno tu dyrektorów sportowych widzę
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
4 stycznia 2019, 20:51
Co do Carassco to ponoć i MU się nim interesuje. Dla nich 8-10 mln pensji to żaden problem a dla samego pilkarza opcja MU które goni udanie LM w PL nie jest głupia. Chociaż tam na skrzydłach wieksza konkurencja. Zobaczymy. Myślę że w teraz 0-2 max transfery nie licząc Paqueta. Mam nadzieję że jak już ktoś przyjdzie to nie zapchajdziura. Żeby nie musieć później się bujać z jakimiś Duncanami. Basselim czy Johanssonem. Mam nadzieję że czasy gdzie byliśmy skupem złomu się skończyły. Zastanawiam się czy do I składu nie powinien być włączony młody Maldini i dawać mu szansę jeżeli zdaży się jakimś cudem mecz gdzie będzie 3-0 dla nas :) chętnie bym go i Tsadjuta zobaczył
1
4 stycznia 2019, 19:26
Wypozyczenie jest lepsze od wykupu, dla nas to na reke pamietajcie nie ryzykujemy 50 mln euro tylko placimy mu 10 z prawem pierwokupu ryzykujem tylko 10 mln. A tak ryzykujemy 50 plus 10 to jest 60 mln i nie wiadomo co on zagra a u nas wicie jak to jest chyba nie musze przypominac hehe
0
savicevic88
savicevic88
4 stycznia 2019, 18:46
Tymczasem Ramsey od lata w Juve... Druga pensja w klubie, zaraz po CR7... :o
Edytowano dnia: 4 stycznia 2019, 18:47
0
Jacek 81
Jacek 81
4 stycznia 2019, 19:04
Pamiętaj, ze biorą za free zawodnika wartego 50-60 mln eur. Stąd jego pensja. Więc jak policzysz cena + wynagrodzenie to zawodnik za mała kasę. Chodź pewnie pensja wcale nie będzie taka okazała jak w portalach
0
Vol'jin
4 stycznia 2019, 19:05
spokojnie, jeszcze pewnie Ramsey prowizję za podpis zgarnie, ale pewnie w lipcu się dowiemy ile, bo Juventus a racji tego, że jest na giełdzie podaje takie informacje
0
Panicz
Panicz
4 stycznia 2019, 20:16
Ramsey 60 mln euro? Chyba Czeskich koron. Jeden z trzech złotych dzieci Arsenalu razem z Walcottem i Wilsherem którzy nie zrobili dużej kariery przez kontuzje. 28 lat i problemy mięśniowe bez przerwy od 2012 roku. Wiek biologiczny pewnie z 35 lat. Polecam sprawdzić jego historie kontuzji. 9 kontuzji w karierze związanych z jego udami. To już nie minie.
6
Semper Fideli
Semper Fideli
4 stycznia 2019, 18:39
Tak na szybko żeby co nie którym rozjaśnić zachwyty nad Barella, statystyki na mecz Nicolo i Francka cel podań 82% - 89% stworzone okazje 0 - 2 przechwyty 1,5 - 0,9 próby odbioru 73% - 68% udany drybling 52% - 69% straty 1,9 - 1,2 bramki 1 - 3 asysty 0 - 1 Trochę nie rozumiem "fenomenu" Nicolo, w czym on jest lepszy od Kessiego i co ma więcej wnieść do drużyny ? Dla mnie nie wiele różni sie od Francka. Młody Włoch z potencjałem ale kompletnie nie zrobi u nas różnicy przynajmniej wg mnie. Zgodzę sie ze sprzedażą Kessiego ale w przypadku gdy pomyślimy o faktycznym wzmocnieniu kadry
0
Madman
Madman
4 stycznia 2019, 19:16
Moze dlatego,ze gra < kadrowo> w gorszej druzynie? Wiec o podobne liczby jest ciezej... Ale co tam
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 stycznia 2019, 19:43
Madman, wg Ciebie w czym Barella jest lepszy i co ma takiego ze może dać więcej niż Kessi? Przy czasie zobaczę jak się Włoch prezentował w kadrze co do twojego argumentu, choć to że gra w słabszej ekipie powinno być też jego plusem bo w każdym meczu powinien być najlepszym zawodnikiem Cagliari a i ze słabszymi drużynami wyróżniającym się na tle całego meczu a z tym bywa różnie. Dla mnie nie jest lepszy od Francka.
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
4 stycznia 2019, 18:39
W końcu świeża i młoda krew w pomocy :) mam nadzieję że będzie u nas grał tak jak w Brazylii bo to co tam robił to ręce się same do oklasków składały :)
0
4 stycznia 2019, 18:32
Chlopaki cowy nie widzicie ze kessie drewno gra? On co dobrze robi to sie przepycha w tamtym roku 3 asysty jeden gol, w tym roku dno papa panie kessie!
2
Zuber
Zuber
4 stycznia 2019, 18:42
No bo w tym sezonie to wszyscy już nastrzelali po 15 bramek z naszej pomocy tylko nie Kessie. :D
4
epl
epl
4 stycznia 2019, 19:07
A Donnaruma ile ma asyst i goli? 0? Sprzedać leszcza. Poza tym nie wiem co masz na myśli i skąd bierzesz dane, ale w poprzednim SEZONIE Kessie strzelił 5 bramek i zaliczył 6 asyst.
0
AC1899
AC1899
4 stycznia 2019, 21:15
Zdziwiłbym się gdyby w tym roku miał już na koncie po kilka asyst i bramek.
0
muamba_kabumba
4 stycznia 2019, 17:50
Jeżeli mieliby sprowadzić za kasę ze sprzedaży Kessiego (czysto hipotetycznie) .. SMSa albo Barelle + Carrasco to jest to dobra opcja .. ale jak pościągają jakichś 3 ananasów w jego miejsce to niema sensu .. w takim wypadku lepiej, żeby próbowali Iworyjczykowi wbić do głowy inteligencję boiskową (jeżeli da się to zrobić) .
2
daro12555
daro12555
4 stycznia 2019, 17:43
Frank musi zostać to taki młody Gattuso ale z lepszą techniką ,jest do rozegrania w sezonie ponad 50 meczów trzeba mieć dwóch zawodników o dość podobnej charkaterystycze .Biglia raczej do przodu nie rusza zresztą już ma 33 lata na karku .Dla Barelli ogromne tak ,akurat z włochów jego najbardziej chcę w Milanie ale nie kosztem Franka .Do tego latem lub jakimś cudem zimą Depay lub Lozano .
1
AC Kamil
AC Kamil
4 stycznia 2019, 17:13
Pozyskanie Barelli z pewnością wiązałoby się ze sprzedażą Kessiego, moim zdaniem taki ruch byłby z korzyścią dla drużyny, młody Włoch ma dużo więcej do zaoferowania w ofensywie, a Kessie jest mocno ograniczonym graczem, który im bliżej bramki rywala tym większy kocioł ma w głowie i nie wie co zrobić z piłką. Zadania, które wykonuje na boisku Kessie z powodzeniem wykonuje Bakayoko, a w ostatnim czasie dużo lepiej z uwzględnieniem gry do przodu. Dwóch takich zawodników w pierwszym składzie to marnowanie potencjału linii środkowej Milanu, a jak dodatkowo czytam, że ktoś czeka aby zobaczyć pomoc Milanu w składzie Bakayoko - Biglia - Kessie to zastanawiam się czy na pewno kibic Milanu chciałby oglądać taką rzeź w środku pola Milanu. Dodatkowo pozyskanie Barelli byłoby dużo mniejszym ryzykiem niż przepłacanie za SMS'a z Lazio, bo na pewno nie ma szans na obu.
Edytowano dnia: 4 stycznia 2019, 17:15
11
viviek89
viviek89
4 stycznia 2019, 18:01
bakayoko to trzeba najpierw wykupic.
1
Mirek99999999
4 stycznia 2019, 18:36
Kessiego też trzeba wykupić, więc raczej kasy na Barelle czy SMSa nie starczy, chyba, że będzie to się łączyć z nie wykupieniem Bakayoko
0
Dawid Majewski
Dawid Majewski
4 stycznia 2019, 17:10
Barella in Kessie out
2
muamba_kabumba
4 stycznia 2019, 17:09
Wymiana Barelli na Kessiego zapewniłaby w miarę równowagę w pomocy .. bo na dzień dzisiejszy gramy na dwie 6 i jedną powiedzmy 10 ... a Włoch obstawiłby nam pozycje klasycznej 8. Tylko Franck jest nie do ruszenia u Rino .. więc raczej do takich manewrów nie dojdzie.
2
szfarceneger
szfarceneger
4 stycznia 2019, 16:28
Ciężko się ogląda naszą pomoc, gdy grają w niej razem Kessie i Bakayoko. Z tej dwójki zdecydowanie wolę Francuza, który powinien być jedynym "przecinakiem" w pierwszym składzie. Kessiego z kolei aż żal trzymać na ławce, skoro jest aż tyle warty, więc nie mam nic przeciwko jego odejściu, jeśli te pieniądze poszłyby na wzmocnienie pomocy kimś bardziej kreatywnym.
4
pepe82
pepe82
4 stycznia 2019, 16:42
Mysle podobnie. Biorac 50 za Kessiego starczy na wykup Bakayoko plus 20milionow. To chyba dosc rozsadne by bylo. Tyle ,ze to napewno nie takie proste.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 stycznia 2019, 16:09
Jeżeli mamy poświęcić Kessiego za 50mln (uważam że jest wart 10-15 więcej skoro za Basellego wołają 20mln) to tylko jeśli w jego miejsce przyjdzie Barella + Tonali lub SMS.
Edytowano dnia: 4 stycznia 2019, 16:14
3
Zako
Zako
4 stycznia 2019, 16:19
Tak , tez pomyślałem, ze najbardziej optymalna byłaby oferta ok 60 mln - oczywiscie, nie uwazam, ze to odzwierciedla jego poziom, ale to Chińczycy i dzisiejszy rynek, myślę, ze on i tak opinię ludzi spoza Calcio ma podkolryzowaną. Następstwo w postaci SMSa lub Barelli + Carrasco i uwazam, ze to byłby duzy skok jakościowy.
1
MK92
MK92
4 stycznia 2019, 18:40
Dokładnie. W tej chwili nie możemy sobie pozwolić na komfort posiadania dwóch zawodników o podobnej charakterystyce (Bakayoko i Kessie) i na dość wysokim poziomie z powodu FFP. Musimy priorytetowo wzmocnić inne pozycje. Na ten moment wolałbym zostawić Bakayoko.
1
Zako
Zako
4 stycznia 2019, 16:04
A ja jestem w stanie sobie wyobrazić poświęcenie Kessiego. Świetnie sie zapowiadał w okresie przygotowawczym, ale po prostu jego "bezmyślność" gryzie w oczy, a pcha go do ataku. Bakayoko pomimo słabszego początku mam wrazenie, ze gra teraz na poziomie, na jakim Franck jeszcze u nas nie grał. Jeśli za te kasę miałby przyjść SMS ( pewnie z dopłatą) czy inny klasowy zawodnik to na pewno bym na to poszedł. Duzo bardziej przekonuje mnie gra Barelli.
5
Panicz
Panicz
4 stycznia 2019, 16:01
Jeśli chcemy grać atrakcyjną i ofensywną piłke, to nie ma miejsca w pierwszym składzie dla Kessie i Bakayoko. Bo wtedy każdy widzi jaka jest siepanka w środku pola. Dwóch rosłych murzynów którzy lepiej bronią niż atakują. Za 50 mln bym sprzedał Kessiego, pod warunkiem że za te pieniądze przyjdzie ktoś pokroju Depaya/Lozano/ czy ewentualnie dołożyć i brać Milinkovića.
Edytowano dnia: 4 stycznia 2019, 16:02
0
4 stycznia 2019, 15:59
Obiang kolejny szrot , lepiej nic nie robić niz brać takich cieniakow.
2
ósmy
4 stycznia 2019, 15:57
Zdaniem La Gazzetta dello Sport, Maurizio Sarri chce sprowadzić do Chelsea Kessiego.Franck miałby kosztować The Blues 40-50 milionów euro, jednak ta kwota mogłaby zostać obniżona poprzez dodanie do transakcji Tiemoue Bakayoko. I ponoć Milan uzgodnił już warunki kontraktu z 18-letnim lewym obrońcą Monaco – Leroyem Abandą Mfomo, który ma dołączyć do klubu po zakończeniu sezonu bez kwoty odstępnego.
0
hyrus13
hyrus13
4 stycznia 2019, 16:09
Jeśli sprzedawać zawodnika do Anglii to za jakieś 20-30 mln więcej niż to co proponują.
3
comicowy
comicowy
4 stycznia 2019, 15:45
Kessie ma 22 lata! Pozbycie się go teraz za 50 milionów będzie pomyłką. Kogo kupimy w jego miejsce? Basellego albo Duncana? Poprawy wielkiej nie będzie, a Iworyjczyk ma potencjał.
3
AdrianoGalliani
4 stycznia 2019, 16:12
Kogoś z mózgiem?
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 stycznia 2019, 16:15
Za 50mln to mamy Barelle lub dokładamy grosze i SMS.
0
konkix2
konkix2
4 stycznia 2019, 16:18
Moim zdaniem, to tobie by się mózg przydał.
0
BlackOut
BlackOut
4 stycznia 2019, 15:39
Jak możemy sprzedać zawodnika, który dopiero 1 lipca tego roku stanie się "naszym" zawodnikiem???
2
Madman
Madman
4 stycznia 2019, 16:04
normalnie. Dzis wykupuja go . PRzelew idzie i jutro do Chin.. Tu nie ma zadnej filozofii .
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 stycznia 2019, 16:06
Mamy obowiązek wykupu, sprzedajemy go teraz a w lecie robimy przelew za wykup Atalancie. Wszystko legitne.
1
BlackOut
BlackOut
4 stycznia 2019, 16:18
Hmm, słyszałem już o zawodniku którego wypożyczyli na 2 lata, po roku wypożyczyli go do innego na 1 sezon, a w połowie sezonu został wypożyczony do jeszcze innego zespołu co już jest dla mnie abstrakcją. Ale sprzedawanie zawodnika innego klubu? No ale skoro tak można
0
dziadek
4 stycznia 2019, 16:39
No nie wiem czy w jendym okienku można dwa razy zmieniać klub...
1
BlackOut
BlackOut
4 stycznia 2019, 16:53
A nawet pokręciłem, trochę inaczej to wyglądało, ale wychodzi na to że 2 wypożyczenia były. https://www.transfermarkt.pl/victor-ibarbo/profil/spieler/92141 (taka ciekawostka, możliwe, że coś pokręcili - nie drążyłem tematu)
0
4 stycznia 2019, 15:38
Wczoraj Di Marzio: "Nie mam zielonego pojęcia co planuje Milan" Sky dzisiaj : "Milan chce tego i tamtego" rzucając na oślep nazwiskami, a kibice się podpalają. Polecam wyluzować, bo będą nas łączyć z wieloma różnorakimi celami przez to, że nie mają pojęcia co wyprawia Leonardo. Poza tym w media też grają swoje w kwestii podbijania cen.
1
lopezito84
lopezito84
4 stycznia 2019, 15:32
nie ma co tracić takiego piłkarza gdy by to zrobili to by była ta sama sytuacja co ze sprzedażą silvy i Ibry kasa była duża i nic z tym wtedy nie zrobiliśmy nie można go puścić.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 stycznia 2019, 15:24
Kessie musi zostać! Chyba że sam będzie chciał odejść. Ale mam nadzieję że będzie dalej rozwijał się w Milanie.
2
krisss811
krisss811
4 stycznia 2019, 15:29
Niestety ale Kassie przestał się rozwijać.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 stycznia 2019, 16:33
To jest 22 letni chłopak. Rozwijać to się przestał Biglia ale nie Kessie.
3
krisss811
krisss811
4 stycznia 2019, 17:06
Ok niech będzie. Przestał się rozwijać Biglia i Kessie.
0
Zuber
Zuber
4 stycznia 2019, 15:18
Jardim tymczasem dogadany z jakimś chińskim klubem, więc jakby Leonardo się pokusił to by go do nas ściągnął. No nic trzeba kibicować Rino.
0
Tutkovic
Tutkovic
4 stycznia 2019, 15:14
50 mln za Kessiego to taka oferta na styku. Jeśli starczyłoby na SMS'a +Carrasco nawet jeśli nie byłoby 4 miejsca to można taką wymianę zrobić. Jeśli każdy transfer uzależniony jest od miejsca na koniec sezonu to nie ma to sensu.
0
karp_fso
karp_fso
4 stycznia 2019, 14:21
Baselli/Sensi jako zmiennik zamiast Bertolaccich i Maurich jak najbardziej, ale 20 milionów to sporo... Ale najpierw potrzebny jest nam ktoś do podstawy.

Btw. mam nadzieję, że ten Johansen to jakiś żart.
Edytowano dnia: 4 stycznia 2019, 14:23
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 stycznia 2019, 13:47
z Fulham to ja poprosze Kouassi Ryan Sessègnon i wtedy ogromny plus dla dyrektorów, choć ciekawe czy młody Anglik odnalazł by sie w lidze włoskiej
1
savicevic88
savicevic88
4 stycznia 2019, 14:13
Sessegnon w poprzednim sezonie w Championship grał fenomenalnie... Może grać na całej lewej stronie. Tylko kilka ale: to główny materiał Fulham na spieniężenie, zainteresowanie wyraża "big six" z BPL, Anglik...
1
patoo_07
patoo_07
4 stycznia 2019, 14:38
Sessegnon chyba jest już zawodnikiem Tottenhamu z tym, że został w Fulham na wypożyczeniu żeby ograł się tam w PL.
0
4 stycznia 2019, 13:42
Pchać laxalta póki, ktoś daje podobne pieniądze jakie jakiś krety na niego wydał
1
Fifi22100
Fifi22100
4 stycznia 2019, 13:41
Carassco myśle,ze dałby nam sporo jeśli grałby ma swoim optymalnym poziomie,bo co by nie mówić mamy problemy z lewa stroną. Kessie jeśli miałby odejść to tylko za bardzo duży pieniądz i w jego miejsce zaklepać Savica,Kessie ma duży potencjał,ale w mojej opinii Serb jest półkę wyżej pod tym względem. I Barella byłby mega dobrym transferem,chłopak jak na swój wiek bardzo dużo potrafi i może to być strzał w 10 w perspektywie 2-3 lat. Ale dla mnie fundamentalne będzie wykupienie Bakayoko,bo pokazuje zdecydowanie większą jakość niż reszta naszej pomocy,a 35 mln to nie jest duża kwota w tych czasach,niestety trzyma nas FFP i nie wierze ze wszystko sie uda.
1
acmti__
acmti__
4 stycznia 2019, 13:28
Kessie to trzon tej drużyny, jak go nam podbiorą to możemy zaczynać budowę od nowa...
3
Dawid Majewski
Dawid Majewski
4 stycznia 2019, 13:28
XDDDDDDDDDDDD
5
acmti__
acmti__
4 stycznia 2019, 13:34
W sumie nie powinienem odpisywać, bo Twój komentarz nie ma w sobie żadnej treści. Rozumiejąc jednak metody komunikacji młodego pokolenia sądzę, że wyraziłeś sprzeciw mojemu zdaniu. Chcesz nie chcesz, Franck to jeden z najlepszych transferów jakie przeprowadziliśmy w ostatnich latach :)
3
acmti__
acmti__
4 stycznia 2019, 13:40
Takich biegaczy jak Kessie jest mnóstwo. To jakbyś powiedział, że stary Milan nie istniał bez Gatusso i to on był trzonem drużyny. Milan znalazłby zastępcę szybko, tylko trzeba ssać te angielskie kluby, żeby dały 80mln
2
Madman
Madman
4 stycznia 2019, 13:41
czy ja wiem czy najlepszy hmm... wejscie mial dobre. Teraz to troche obnizyl loty i myslenie. Baka jednak poza odbiorem to jeszcze mysli. Baka Win
1
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
4 stycznia 2019, 13:44
Zgadzam sie Kessie to kozak jakich mało , jeśli tylko udałoby mu się wskoczyć poziom wyżejw kwestii ostatnich podań i ogólnie lepszych decyzji w finalizowaniu akcji to mamy pitbulla do środka na lata. pytanie czy to możliwe z Gattuso u sterów... :(
0
Madman
Madman
4 stycznia 2019, 13:44
Muniek ale Rino to byl prawdziwy Pit bull. Mial robic pole i chronic ofensywnych graczy i wywiazywal sie doskonale. A Frank chce brac sie za rozgrywajacego co widac bylo z parma... szkoda slow
1
acmti__
acmti__
4 stycznia 2019, 13:50
Bakayoko zagrał kilka dobrych spotkań więc porównania są dla mnie bezsensowne. Kessie owszem podejmuje czasami dziwne decyzje, ale w większości meczów trzyma poziom. Może nie jest wirtuozem w ofensywie, ale jak na obecny poziom Milanu to jest postacią kluczową. Brakuje mu tej lekkości w rozegraniu jaką miał w Atalancie, ale patrząc na jego wiek, można sądzić że to wróci z czasem. Nie bez powodu interesują się nim angielskie potęgi.
0
Milanboy
Milanboy
4 stycznia 2019, 14:04
acmti- bakayoko już miał więcej spotkań w barwach milanu lepszych niż nasz czołg, proszę cię, jak na razie to Kessie ogólnie rozczarowuje mimo wszystko
1
muamba_kabumba
4 stycznia 2019, 14:04
Jakie angielskie potęgi ? City ? LFC ? Chelsea ? itp.. nie interesują się nim te kluby które stawiają na siłę fizyczna w środku pola .. przecież taki Guardiola czy Klopp to by się za łeb złapał jakby zobaczył co robi Franck wbiegając z piłką w pole karne przeciwnika. Jest młody i oby się rozwinął pod względem myślenia, ale zawodnika do rozegrania to z niego nie będzie, na to bym nie liczył. Natomiast u nas nie wiadomo czemu zamiast dostawać zadania defensywny (tak jak to powyżej koledzy pisali) to biega gdzieś do przodu gdzie i tak niema z niego pożytku.
1
acmti__
acmti__
4 stycznia 2019, 14:07
Milan i gra taktyką Kloppa czy Guardioli...
0
muamba_kabumba
4 stycznia 2019, 14:09
Chyba Kessie i gra taktyką Kloppa lub Guardioli ^^ prawie sam sobie odpowiedziałeś.
0
Majki85
Majki85
4 stycznia 2019, 14:18
Messiego nie ma co sprzedawać. Ten zawodnik pod skrzydłami dobrego trenera mógłby zostać jednym z najlepszych w Europie na swojej pozycji.
0
Majki85
Majki85
4 stycznia 2019, 14:19
*Kessiego
1
Zuber
Zuber
4 stycznia 2019, 14:29
Ale wy tu piszecie farmazon, gościu będzie kozakiem jakich mało. Póki był Biglia obok, który potrafił rozegrać Kessie grał bardzo dobrze, teraz się dublują z Bakayoko zadaniami na boisku.
2
acmti__
acmti__
4 stycznia 2019, 15:03
"Chyba Kessie i gra taktyką Kloppa lub Guardioli ^^ prawie sam sobie odpowiedziałeś." Milan nigdy nie będzie grał taktyką Kloppa czy Guardioioli więc nie potrzebuje tego typu zawodników. Jeżeli prześledzisz historię tego klubu to dojdziesz do wniosku że Milan w pomocy nigdy nie składał się finezji i polotu lecz z fizyczności i konsekwencji.
0
Lipido
Lipido
4 stycznia 2019, 15:53
Bredzicie .. pozbycie się go było największą głupota. Może widać spadek formy ale gość już oraz drugi sezon praktycznie mecz w mecz. Trener powinien popracować nad jego efensywie usposobieniem i to wykorzystać, jak było to w Atalancie.
0
Lipido
Lipido
4 stycznia 2019, 16:18
Jak pokazała historia, łatwiej znaleźć nowego gatusso niż pirlo. Kessiego, jak i gatusso sporo łatwiej zastąpić niż maestro
0
MK92
MK92
4 stycznia 2019, 18:25
Ja wiem jedno - Kessie i Bakayoko nie mogą grać obok siebie, bo się dublują. W tej chwili lepszy jest Francuz i to on powinien grać obok Biglii, gdy Argentyńczyk będzie już gotowy.
0
Dawid Majewski
Dawid Majewski
5 stycznia 2019, 08:28
Przecież Kessie to mega drewno bez techniki. Jeśli ktoś daję za niego pieniądze to powinniśmy się cieszyć i to tak duże. Trzon drużyny kurłłła hahahaha XD.
0
4 stycznia 2019, 13:14
Johansen jakiś typ co nie łapie się do skladu Fulham , co za żart xD
7
Semper Fideli
Semper Fideli
4 stycznia 2019, 13:08
Jak pokazuje przykład Witsela pensja nie musi być problemem w Chinach zarabiał 16-20 mln, nie sądze zeby tyle samo zarabiał w BVB (nie moge znaleźć info ile zarabia). Jeśli Carrasco chce wrócić i odbudować swoją pozycje w reprezentacji Milan to dla niego spoko miejsce. Jeśli mamy wydawać 20 mln choć jestem pewien na 99% ze to plotka na zawodników typu Baselli to Milan juz nigdy nie wróci do europejskiego Topu..
0
jarek2572
jarek2572
4 stycznia 2019, 13:06
Jeżeli są pieniądze których nie może klub używać to ja bym właśnie ten hajs na pensje chociażby dla tego Carrasco wydał. Chociaż z drugiej strony jak pierwszy lepszy grajek dostanie 10 mln to reszta może się burzyć.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 stycznia 2019, 13:12
dokładnie możesz stworzyć niebezpieczna sytuacje taka jaka jest obecnie w Athletico Madryt.. gdzie pensja Griezmanna spowodowała, że zawodnicy chcą podwyżkę albo opuścić zespół. Jeśli była możliwość przeznaczyć kase na pensje a nie transfery można było powalczyć o Ramseya :) w zimie, Gazidis swoje wtyki w Arsenalu powinien mieć, widocznie z pensja tez szastać nie za bardzo możemy..
0
Zuber
Zuber
4 stycznia 2019, 13:02
Z Carrasco będzie jak z Fabregasem nie mamy nic do zaoferowania takim graczom, słaba pensja plus walka o top4, które być może da Ligę Mistrzów, ale to nic pewnego. Każdy gracz pójdzie tam gdzie dostanie więcej nawet jeśli poziom sportowy będzie ciut słabszy.
0
Madman
Madman
4 stycznia 2019, 12:51
3 banki oficial reszta pod stolem. A powaznie trzeba wybierac albo olac FPP i dawac hajs i najwyzej ten rok bez pucharow to dla nas zadna nowosc. A jak mamy brac jakis pseudo kopaczy by budzet sie zgadzal to 3 lata piachu i tez bez pucharow z 5 lat. Wiec jak kto uwaza
0
MK92
MK92
4 stycznia 2019, 12:45
Carrasco byłby w sam raz na lewe skrzydło, gdzie mamy poważne ograniczenia kadrowe, ale wątpię w ten transfer, patrząc na oczekiwania finansowe Belga. Laxalta bym pożegnał już w styczniu, jeśli będzie okazja. Mamy Strinicia.
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się