SCUDETTO


MERCATO LIVE #3 [23:50]: Shenzhen zdementowało zainteresowanie Borinim

5 stycznia 2019, 09:21, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #3 [23:50]: Shenzhen zdementowało zainteresowanie Borinim

[09:21]SportItalia informuje, że Chelsea za wszelką cenę chce tej zimy pozyskać napastnika. Londyńczycy sondowali temat pozyskania Edinsona Cavaniego z PSG, ale Francuzi nie zamierzają się rozstawać ze swoim zawodnikiem. Z tej racji w szeregach The Blues powraca moda na Gonzalo Higuaina. Anglicy zamierzają się skontaktować w przyszłym tygodniu bezpośrednio z Juventusem, oferując turyńczykom stuprocentową zapłatę 36 mln euro, co w przypadku Milanu nie jest pewne i stanowi połączenie z wywalczeniem awansu do Ligi Mistrzów. Rossoneri tak czy inaczej nie mają żadnej intencji, aby rozstawać się z Argentyńczykiem.

[09:25]La Gazzetta dello Sport informuje, że zamknięcie transferu Stefano Sensiego do Milanu jest obecnie dalekie do realizacji, ale Sassuolo otwarło się na rozmowy - także te dotyczące wypożyczenia. Ekipa z regionu Emilia-Romania byłaby zadowolona, gdyby w całą operację włączyć kartę młodego bramkarza mediolańczyków, Alessandro Plizzariego.

[09:27]: Według La Gazzetta dello Sport, Leonardo sonduje również temat Lorenzo Pellegriniego z Romy. 22-latek ma zapisaną klauzulę odejścia w wysokości 30 mln euro, lecz jeśli Milan zdecyduje się ją aktywować, to dopiero latem.

[09:50]La Gazzetta dello Sport: Dwa problemy do pokonania w kwestii Yannicka Carrasco. Pierwszy to wysoka pensja Belga inkasowana przez niego obecnie w Chinach (10 mln euro), drugi to chęć Dalian Yifang do natychmiastowego zarobku na odejściu swojej gwiazdy. Chińczykom nie uśmiecha się wyrażenie zgody na sześciomiesięczne wypożyczenie i wykup piłkarza uzależniony od awansu Milanu do Ligi Mistrzów.

[10:42]Tuttosport Il Corriere della Sera wieszczą letnie derby Mediolanu o Sergeja Milinkovicia-Savicia. Serba w swoich szeregach pragną mieć zarówno Milan, jak i Inter. Włodarz Lazio, Claudio Lotito, nie zamierza zejść z ceną poniżej 100 mln euro.

[11:30]: Zdaniem Sportmediaset, w orbicie zainteresowań Milanu znajduje się także Leander Dendoncker, belgijski pomocnik Anderlechtu Bruksela z rocznika 1995, który w obecnym sezonie przebywa na wypożyczeniu w Wolverhampton, ale tam rozegrał jak dotąd raptem cztery mecze. Zawodnikiem tym interesuje się również Roma.

[11:51]: Jak pisze La Gazzetta dello Sport, negocjacje pomiędzy Milanem a Shenzhen dotyczące sumy odstępnego za Fabio Boriniego dobiegają końca. Chińczycy mogą zapłacić za Włocha 9 mln euro.

[15:11]: Hiszpańskie El Mundo Deportivo twierdzi, że Yannick Carrasco poprosił Dalian Yifang o umożliwienie mu powrotu do Europy. Tak czy inaczej, Chińczycy chcą za Belga sumę zbliżoną do tej, którą w niego zainwestowali, a więc 25-30 mln euro.

[16:08]: Jak zgodnie informują włoscy dziennikarze, w tym m.in. Gianluca Di Marzio, Milan chciałby pozyskać Moise Keana, 18-letniego napastnika Juventusu, a całą operację z chęcią przeprowadziłby również agent piłkarza, Mino Raiola. Co ciekawe, młody gracz w dzieciństwie był kibicem rossonerich, co nadaje ciekawszej otoczki. Tak czy inaczej, turyńczycy nie zamierzają rozstawać się ze swoim obiecującym zawodnikiem, a już zwłaszcza nie widzi im się oddawanie go akurat do ekipy mediolańczyków.

[20:47]: Sportmediaset informuje, iż Milan myśli o sprowadzeniu z AS Monaco 21-letniego pomocnika - Youriego Tielemansa. Rossoneri chcieliby wypożyczyć Belga jednocześnie zawierając w umowie opcję wykupu. Piłkarz w obecnym sezonie rozegrał łącznie 24 spotkania, w których strzelił 4 gole. 

[23:50]: Niespodziewany zwrot akcji w sprawie Fabio Boriniego. Choć od kilku dni wydawało się, że Włoch jest o krok od transferu do Shenzhen, to chiński klub przesłał do Milanu oficjalną informację - w odniesieniu do tych intensywnych pogłosek - że nie jest zainteresowane pozyskaniem tego piłkarza. Tym samym gracz nie podpisze lukratywnego kontraktu w Azji.



101 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
6 stycznia 2019, 19:13
To wręcz nie możliwe bo tu nie chodziło już o zainteresowanie tylko praktycznie dopięty transfer na 9 mln to skąd te informacje???!!!
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
6 stycznia 2019, 04:20
Serie A nie mogła stracić takiego wirtuoza :v
2
Diavo
6 stycznia 2019, 01:39
Hahaha yee Borinho zostaje! Kolejny zawodnik który będzie pobierał rentę z Milanu
2
Krisu
Krisu
6 stycznia 2019, 00:15
Nikt tego głośno nie mówi, ale wydaje mi się że mamy w tym momencie powrót do przeszłości. Tzn. Nikt nie przyjdzie jak nikt nie odejdzie. Jeśli kogoś tylko wypożyczymy lub rozwiążemy kontrakt (wydaje mi się że tak może się skończyć z Montolivo) to do nas przyjdzie tylko ktoś do końca sezonu z *opcjami/bez-opcji.Nie wydaje mi się żeby doszło do jakich kolwiek sprzedaży (no chyba że Bertolacci za czapkę gruszek) więc pewnie będzie susza.... A po zamknięciu mercato usłyszymy że kierownictwo miało związane ręce w związku z FFP, że przyjście Paquety to jedyny transfer przez wzgląd na utrzymanie zdrowego budżetu itp. itd.
6
Nizial86
Nizial86
5 stycznia 2019, 23:59
Karuzela nazwisk jak zawsze ciekawe co z tego sie sprawdzi
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
5 stycznia 2019, 23:57
Beka z Borinim, telenowela
2
Robinowski
5 stycznia 2019, 23:55
Fabio za dobry na Chiny :-p
4
MK92
MK92
5 stycznia 2019, 23:55
Przeczytałem z rozpędu, że Milan chce Timmermansa xD Ale i tak największym hitem okienka jest pozostanie Fabio Boriniego, proszę Państwa...
1
zbylon
zbylon
6 stycznia 2019, 01:24
Atak Timmermans - Juncker to by było coś :)
2
MK92
MK92
6 stycznia 2019, 10:30
A niech by tylko Juventus spróbował złamać konstytucję! xD
0
Semper Fideli
5 stycznia 2019, 23:53
Kuwa 10 mln za Boriniego i 12 i od turasow to można byłoby coś pokombinować z transfer ami a tu Pablo zostaje.. I weź tu czytaj te gowniane spekulacje
3
MK92
MK92
6 stycznia 2019, 00:07
Te 12mln od turasów juz dawno wydane. Nie było ich u nas fizycznie, ale do ffp juz dawno wliczone
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
5 stycznia 2019, 23:52
Czyli dziennikarze zrobili sobie jaja z Borinim? XD
1
Mirek99999999
Mirek99999999
5 stycznia 2019, 23:54
to było zbyt piękne aby było prawdziwe
0
Zuber
Zuber
5 stycznia 2019, 23:27
Tielemansa brać w ciemno, ja to serio bym pomyślał nad Quagliarellą do ataku, pozbyć się kilku pasożytów i marceto byłoby udane.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
6 stycznia 2019, 10:05
Przecież Fabio zostaje w Sampie
0
dysha1992
6 stycznia 2019, 14:17
Zgadzam się... Nie rozumiem tylko jednego słowa, "marceto"...
0
Zuber
Zuber
6 stycznia 2019, 18:56
Słownik w telefonie, a niestety komentarzy napisanych z tel nie można edytować.
0
Bogus46
Bogus46
5 stycznia 2019, 22:30
Myślę, że Carrasco i Tielemans to bardzo prawdopodobne opcje, a jeżeli będą grać jak w Anderlechcie i Atletico to będą grać u nas w pierwszej "11" i będą to naprawdę dobre wzmocnienia.
0
ósmy
5 stycznia 2019, 22:35
Carrasco żadną miarą do nas nie przyjdzie.
0
lopezito84
lopezito84
5 stycznia 2019, 22:07
Tielemans? Było by cudownie ale tak zamiast fabregasa tym bardziej że teraz zwolni się miejsce
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
5 stycznia 2019, 22:04
Tik tak, a Milan nic.. Coraz wiecej nazwisk, konkretow brak.. Doswiadczylismy juz tego, ze pieniadze lubia cisze, a Leonadro raczej dziala po cichu.. Z tym, ze nie napalalbym sie na cos glosnego w tym okienku.. To beda raczej zmiany kosmetyczne w widmem FFP nad nami.. Zobaczcie ile musimy latem zaplacic za wszystkich graczy z odroczonymi platnosciami.. Carrasco, Tielemans, SMS? Prosze zejdzcie na ziemie.. Choc wiadomo, ze geba by mi opadla, gdyby taki kaliber gracza sie u nas pojawil.. Pamietajcie jednak, ze nie mamy nic do zaoferowania.. Ciagle jestesmy klubem 'chcacym wrocic do czolowki', a nie takowym juz bedacym.. Brak LM, zawiazany worek z pieniedzmi.. Licze na strzal w 10tke z Paqueta, bo brak Bonaventury jest ogromny.. Niech wroca tez kontuzjowani, a chlopaki lapa forme i wiatr w zagle, oby lepszej rudny wiosennej, lecimy z tym! Zawsze rossonero :)
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 stycznia 2019, 21:38
Tielemans bardzo fajna opcja do pomocy .. pytanie czy rzeczywiście wykazujemy nim zainteresowanie.. ciekawie wyglądałaby walka o skład Belga z Franckiem.
0
ósmy
5 stycznia 2019, 22:14
Po części chyba nie do końca sprawdził się w Monaco, poza tym przychodzi profesor Fabregas, który zapewne ma uratować im ten sezon. Ich pozycje się chyba dublują,Tielemans zdaje sobie sprawę, że będzie miał bardziej ograniczone minuty na boisku. Brałbym.
0
Wolly
Wolly
5 stycznia 2019, 21:24
No tylko na jakich warunkach byłaby niby ta wymiana Higuain-Morata. Chelsea zapłaci te 38 mln € dla Juve, a Milan ile za Morate?
0
Jacek 81
Jacek 81
5 stycznia 2019, 21:49
Myślę, ze zamiast płacić za Higuaina zapłacimy za Morate
0
5 stycznia 2019, 21:15
Nie napalajcie się, bo nic z tego nie będzie. Nie przyjdzie ani Carrasco, ani tielemans. Będzie śmieciowy transfer sensiego, który będzie Bertolaccim vol2. Dołączy również słaby napastnik pokroju Destro. Nie ma się czym zachwycać. Na Paquete poszło większość budżetu
3
Semper Fideli
5 stycznia 2019, 21:03
Ooo w końcu coś ciekawego, bardzo bym chciał żeby to była prawda z opcją Tielemansa.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
5 stycznia 2019, 20:46
Calciomercato twierdzi, że wymiana higuain morata jest bliska zrealizowania. Ciężko w to uwierzyć
0
tobiasz
tobiasz
5 stycznia 2019, 20:53
Ciężko uwierzyć, ponieważ calciomercato wróży z fusów.
9
MK92
MK92
5 stycznia 2019, 19:00
Od tego mercato, tych plotek i tych nazwisk, to mi się już zaczyna w głowie kręcić, a konkretów ze strony Milanu na razie zero...
1
Krisu
Krisu
5 stycznia 2019, 19:24
Nic specjalnego, ruch jak w każdym oknie transferowym xD
2
MK92
MK92
5 stycznia 2019, 19:30
Szkoda, że w przypadku Milanu to poruszenie najczęściej ma miejsce w mediach, a inne kluby już od dawna zaklepują sobie łakome kąski...
3
gorylmagila
gorylmagila
6 stycznia 2019, 07:22
Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś, że dla Milanu są resztki a nie główne danie ?
0
Vol'jin
Vol'jin
5 stycznia 2019, 18:46
https://twitter.com/i/status/1081586916640915457 nie wiem co gorsze, złapanie się jak debil na spalonym czy samo pudło ;x Już widzę jak ma tu przyjść i być naszą główną armatą xD To już bardziej mi się podoba teoria że rezygnujemy z Higuaina a wzmacniamy drugą linię
0
ósmy
5 stycznia 2019, 19:07
Dziś za to w meczu z Nottingham Forest strzelił dwie bramki. Fabregas zmarnował karnego. Ale żeby nie było - też nie tęsknię za Moratą w Milanie.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 stycznia 2019, 19:15
jak to jest z dzisiejszego spotkania co z tego, żę strzelił 2 bramki jak potrzebuje tuzin sytuacji ^^
0
Luksta1805
Luksta1805
5 stycznia 2019, 18:31
Czytam to wszystko czytam i jak na razie marnie to wygląda. Żadnych rewelacji.
0
Wujo97
Wujo97
5 stycznia 2019, 18:07
Licze ze jakiś dobry pomocnik wpadnie
Edytowano dnia: 5 stycznia 2019, 18:08
0
ósmy
5 stycznia 2019, 17:14
Mundo Deportivo wszem i wobec ogłasza, że Allegri pomimo swojego kontraktu z Juve do 2020r. może opuścić Turyn po tym sezonie. Już nawet wybrali następcę w osobie Zidana.
0
grayman88
grayman88
5 stycznia 2019, 17:27
Ja chętnie bym zobaczył Zizou w Juve. Ta druzyna ma taki potencjał ofensywny ktorego Allegri nigdy nie wykorzysta
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 stycznia 2019, 17:54
Jak to hiszpański odpowiednik tuttosport jest ^^
0
ósmy
5 stycznia 2019, 17:55
Ja się zastanawiam, czy jesli to rzeczywiście prawdą jest, to czy Elliot nie powinien takiej sytuacji wykorzystać. Wiadomym jest, że takie nazwisko bez przynależności klubowej przyciągnęłoby pewnie tych największych. Marottę również.No, ale to tylko moje baaardzo daleko idące wnioski i fantazje.
0
Zako
Zako
5 stycznia 2019, 16:25
Niepotrzebny nam 18 letni napastnik , na zmianę jak juz ktoś bardziej doświadczony. Poza tym słabo nam wychodzą ostatnie transfery z Juventusem.
0
Majki85
Majki85
5 stycznia 2019, 15:39
Odnośnie potencjalnych transferów... Myślę, że plotki o ewentualnym przybyciu do nas takich zawodników jak Carrasco czy Savic można wsadzić między bajki. Siedzi nam na głowie FFP i najzwyczajniej w świecie nie jesteśmy w stanie wyłożyć tak wielkich pieniędzy zarówno na kupno tychże piłkarzy jak i na pokrycie ich pensji. Dodatkowo nasza sytuacja w Serie A nie jest zbyt komfortowa i nie za bardzo mamy czym zachęcić któregoś z tej dwójki, żeby zasilił szeregi Rossonerich. Bardziej realne mogą być transfery typu Duncan czy wspomniany wcześniej Sensi. Oczywiście ciekawym piłkarzem, który mógłby przyjść jest także Tonali z Brescii, tylko czy drużyna walcząca o awans do Serie A będzie skłonna sprzedać swoją gwiazdę już w styczniu? Ciężko powiedzieć...
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
5 stycznia 2019, 15:56
Nie zupełnie, Mila ma dwa lata by dojść do ładu z FFP, możemy wydawać ale jeśli nie awansujemy do LM to w przyszłości będziemy mieć pod górkę aby zrównoważyć budżet i uniknąć kary.
1
rossoner111
rossoner111
5 stycznia 2019, 15:36
Spokojnie jestem pewny ze nasze trio wyciśnie maximum jakie będzie możliwe, biorąc pod uwagę już lato. Natomiast pytanie kiedy w końcu trafi odlewanie do Tas i ile czadu ma Tas i uefa na decyzje.
1
Panicz
Panicz
5 stycznia 2019, 14:47
Według katalońskich mediów Barcelona sprzeda Denisa Suareza w styczniu za kwote 12-15 mln euro. Pogonić Kessiego i za te pieniądze brać Denisa i Lozano. Marzenie.
0
Wolly
Wolly
5 stycznia 2019, 15:08
Raczej za hajs z Boriniego i dorzucić im Montolivo, Mauriego i Bertolacciego to by było marzenie :D
1
Majki85
Majki85
5 stycznia 2019, 15:41
I faktycznie ten Suarez tak by nam zastąpił Kessiego, że tylko przyklasnąć takiemu pomysłowi :/ Facet może być ewentualnie uzupełnieniem kadry, a nie kimś kto będzie stanowił o sile pomocy Milanu.
0
Santiago
Santiago
5 stycznia 2019, 15:46
Suarez to bardziej pozycja nr "8" i w sumie moge sie zgodzić że nasza pomoc grałaby dużo lepiej piłką w zestawieniu Suarez-Bakayoko niż Baka-Kessie.
1
Semper Fideli
5 stycznia 2019, 16:11
spokojnie spokojnie Suarez najprawdopodobniej w Arsenalu wiec nie ma o czym pisać :)
0
Maximilanista
Maximilanista
5 stycznia 2019, 17:51
Lozano dogadany z Chelsea. Denis jest celem Arsenalu. Emery wspolpracowal juz z nim i bardzo go ceni. Ma byc nastepca Ramseya.
1
Maximilanista
Maximilanista
5 stycznia 2019, 22:44
Lozano podobno dogadany z Chelsea. Denis Suarez na celowniku Arsenalu. Kanonierzy chca wzmocnic druga linie i Emery widzi w roli takiego wzmocnienia wlasnie gracza Barcelony, ktorego ceni i z ktorym juz wspolpracowal. Nie bedzie zadnego Lozano, zadnego Denisa, zadnego Carassco, zadnego Savica - Milinkovica. Nawet na Sensiego szanse sa niemal zadne - Sassuolo wycenilo swojego pomocnika na 25 milionow euro...
0
Rafał0209
Rafał0209
5 stycznia 2019, 12:45
spokojnie mamy poważnych właścicieli z głowa na karku kto jak kto ale oni potrafią robić interesy i jeżeli chcą doprowadzić Milan na szczyt to to uczynią są mądrzejsi niż my i na pewno ominą FFP tak by nie zaszkodzić klubowi a sama UEFA nie wiem czy by chciała wchodzić w zatargi z Tym funduszem , do tego w zarządzie są ludzie którzy oddali by wszystko za ten klub więc ja śpię spokojnie znają się lepiej na piłce niż my wszyscy wzięci mają rozeznanie i widzą to wszystko co my darmowe transfery , promocje , czy listę transferowa ale życie to nie fifa że proponujemy kontrakt a zawodnik od razu mówi nam tak , pozbyć się szrotu dwa mądre dobre transfery jak będzie okazja jak się nie uda zacisnąć zęby i walczyć jak lwy o LM a już dzisiejszy skład na to stać Forza MIlan
15
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 12:50
Generalnie to się zgadzam prócz jednego : ,, i na pewno ominą FFP tak by nie zaszkodzić klubowi a sama UEFA nie wiem czy by chciała wchodzić w zatargi z Tym funduszem " . Uefa ma w dupię Elliota, tak jak miała np Suning czy właścicieli Romy, Elliot w porównaniu do szejków jest nikim i zrozumcie że nasi właśicicele na arenie piłkarskiej nic nie znaczą a już teksty że UEFA będzie bała się Elliota traktuje jako formę żartu.
9
gorylmagila
gorylmagila
5 stycznia 2019, 13:14
Prawda jest taka, żeby to UEFA przejmowała się to Milan musi mieć bardzo mocną pozycję na gruncie sportowym. Myślicie, że jakby taki Real czy Barcelona coś zrobili to UEFA groziłaby im wykluczeniem ? Dla tych największy to nawet byłby poważny pretekst o utworzeniu Superligi.
0
Ginevra
Ginevra
5 stycznia 2019, 13:30
Raczej bym przestrzegała przed lekceważeniem Elliotta, dla którego Milan jest inwestycją, na której na pewno nie zamierzają stracić. Poczekajmy jak zakończy się druga potyczka przed TAS ;)
2
Lipido
Lipido
5 stycznia 2019, 13:54
Porównanie Suning do Elliotu jest śmieszne. Podpinam się pod słowa Ginevry. Fundusz to rekin biznesowy z którym nawet te tzw. szejki nie chcieli by szukać zatargów.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
5 stycznia 2019, 13:58
"Ginevra" Eliot dostał klub za pół darmo więc na pewno nie stracą
1
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 14:48
Lipido , uwierz mi na słowo , nie wiesz o czym piszesz. Pewnie nawet nie wiesz ale kiedyś pewna Polska firma wygrała proces z Elliotem tak i jak i wiele innych firm. Niektórym się wydaję ze Elliot to jakiś niesamowity , ósmy cud świata a nawet takie Suning , wyśmiewane przez ciebie jest większe i ma wiele więcej możliwości wpompowania kasy do Interu.... Zgadzam się że Milan jest w dobrych rękach ale pisanie że naszych właścicieli będzie się bać UEFA czy szejkowie świadczy o nieznajomości tematu i braki elementarnej wiedzy czym jest fundusz Elliot....
1
Ginevra
Ginevra
5 stycznia 2019, 15:43
Spokojny - znasz ostatnią sprawę Telecom - Elliott vs Vivendi? Fundusz Elliott potrafi być bardzo skuteczny, gdy czegoś chce. FFP to jest zbór reguł aplikowanych wg widzimisię UEFA tak naprawdę w imię czego w przypadku klubu pozbawionego długów jak Milan w tej chwili? Elliott widzi, że można z tym powalczyć, na początek w TAS, potem się zobaczy. I Elliott ma takie same możliwości wpompowania kasy w klub jak Suning. Czy wychwalający Suning wiedzą, że Inter ma 230 mln pożyczone u właściciela i 290 mln w obligacjach, a ich łączne zadłużenie wynosiło 814 mln na koniec czerwca? Nie wszystko złoto co się świeci...
3
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 16:16
Ginevra ,tematu Telecom - Elliott vs Vivendi nie znam - nie odniosę się. Ja się z Tobą w dużej mierze zgadzam. Elliot to są mega ogarnięci i poważni ludzie , to wszystko prawda. Ale odniosłem się to tekstów typu ,, uefa nie będzie chciała zadzierać z Elliotem, przecież nawet szejkowie by się bali" - jesteś mocno w temacie i oboje wiemy że tak nie będzie.... UEFA nie będzie się bała Elliota bo niby czemu by miała? ostatnia kara pokazuje jasno jak się boją. Milan złamał FFP a z tego co czytałem to rok w którym wydaliśmy ponad 100 mln za Pana Li nie był jeszcze tutaj rozpatrywany, a prawdopodbnie na wiosne będzie ... Zadłużenie Interu mnie specjalnie nie interesuje i nie zgłebiałem tematu bo w FFP przecież nie o to chodzi do końca. Z tego co wiem Inter zmniejsza roczne zadłużenie od czasu przejęcia Suning , Milan wręcz przeciwnie. A podaje przykład tego Interu bo odnoszę wrażenie że nasza sytuacja jest dokładnie taka sama jak ich 2-3 lata temu. I skoro Suning nie mogło sobie przyjść i wpompować od tak grubej kasy tylko musieli walczyć z restrykcjami FFP i płacić za błedy Morattiego tak jak my za Berlusconiego , to czemu mam wierzyć że z nami będzie inaczej? magiczna nazwa Elliot coś tutaj zmieni? Co do wpompowania kasy to też mam wątpliwości , Singer chce zarobić na Milanie, prędzej uwierze w 2-3 transfery po 30 mln młodych zawodników niż takiego Savicia za 90. I w jaki sposób Elliot może wpompować kasę w Milan obchodząc FFP? Bo Suning może się dogadać np. z jakaś zaprzyjaznioną firmą z chin i podpisać duży kontrakt np, na sponsoring na koszulkach , potem sobie jakoś wyrównają to przy bezpośredniej wspólpracy. Elliot chce tylko i wyłącznie zarobić na Milanie , Suning chce promować swoją markę przy wykorzystaniu Interu. To jest jedna ale jakże zasadnicza różnica a mimo tego mieli związane ręce.... Przepraszam że tak chaotycznie ale pisze z telefonu. Pozdrawiam
1
Ginevra
Ginevra
5 stycznia 2019, 16:46
Spokojny - trochę mylisz pojęcia zadłużenia i deficytu. Elliott ma takie same możliwości zwiększenia przychodów Milanu jak Suning w Interze, a może nawet większe. Zakładam, że nie zatrudnili Gazidisa z wysoką pensją po to żeby siedział i pachniał, ale aby realizował strategię podniesienia wartości klubu. To jest zbyt szeroki temat na rozpatrywanie go w komentarzach. W tej chwili hamulcowym dla Milanu jest UEFA, z którą Elliott chce na razie w miarę po dobroci się rozprawić, czyli rozciągnąć kwestię powrotu do równowagi finansowej na 5 lat. Ale jak to się nie uda, to nie sądzę, że Elliott będzie siedział cicho jak mysz pod miotłą.
0
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 17:02
Ginevra , może nie wyraziłem się zbyt jasno ale tak jak piszesz - to nie jest miejsce na takie dyskusje. Ale proszę odnieś się do tego ,, Elliott ma takie same możliwości zwiększenia przychodów Milanu jak Suning w Interze, a może nawet większe" - bo z tego co ja się orientuje + to co czytałem na zagranicznych portalach czy forach raczej przeczy temu co piszesz. Na jakiej podstawie tak uważasz i w jaki sposób miało by to wyglądać?
0
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 17:22
I jeszcze co do tego FFP, zobaczcie ile wydaliśmy ostatnimi czasy na transfery , spójrzcie ile jesteśmy na minusie . Dla nas głównym problemem jest brak pomysłu na budowe drużyny a nie brak możliwości wydawania .... Rok temu w lato za Pana Li cała Europa się chwytała za głowy , i pytali co my robimy. Pamiętacie wywiad Palotty? dzisiaj mamy z tego powodu mniejsze bądz większe problemy, bo wcześniejsze lata też mieliśmy wybitnie na minusie . Teraz pretensje że FFP sie o nas upomina . Ktoś kiedyś tutaj wrzucał statystyke że nie ma drugiego klubu w europie który by wydawał tyle kasy na transfery bez gry w LM co Milan. To wiele mówi, nie brak możliwości wydawania a brak pomysłu. Może lepiej właśnie się zatrzymać sprzątnąć burdel, stworzyć solidne podstawy a potem ruszyć na poważnie? Ale Elliot nie chce czekać bo ich interesuje tylko zysk ze sprzedaży Milanu,. Więc oby się nie skończylo ze zamiast się skupiać na tym co dzieje się na boisku , będziemy skupiać się na bataliach sądowych....
0
Lipido
Lipido
5 stycznia 2019, 17:45
O matki . Wierzyć ci na słowo? Dobrze się uśmiałem. O pojęciach elementarnych piszesz. Zwariowales. Jakie pojęcie masz? Że arab ma kasę bo ma ropę. Masz wszelakie pojęcie na jakich płaszczyznach biznesowych działa Suning i Elliot. Sik!
0
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 18:05
Lipido nie będę się odnosił to Twojego komentarza bo nie zawiera on ani grama treści merytorycznej . Napiszę tylko tyle , jeżeli myślisz tak jak napisałeś że zacytuję ,, Fundusz to rekin biznesowy z którym nawet te tzw. szejki nie chcieli by szukać zatargów." to zderzenie z rzeczywistością dla Ciebie i myślących podobnie będzie niestety bardzo bolesne. Elliot jest tak potężny a UEFA tak się boi że wlepiła bardzo restrykcyjną karę.... Różnica między szejkami a Elliotem i ich możliwościami jest mniej więcej taka jak różnica między traktowaniem przez UEFE Milanu i MC czy PSG ... dosyć zasadnicza. No ale czas pokaże kto mial rację.
0
Ginevra
Ginevra
5 stycznia 2019, 18:13
Ja myślę, że należy oddzielić grubą krechą ostatnie lata Berlusconiego, gdzie sprowadzaliśmy dużo piłkarzy bez perspektyw i bez szans na odsprzedanie z zyskiem. Jeśli będziemy czekać kolejne lata i pokornie słuchać UEFA, to reszta świata odjedzie nam jeszcze bardziej. Co do pytania o przychody - Milan ma o wiele większy potencjał marketingowy niż Inter - wystarczy porównać wyniki w social mediach, co przekłada się na potencjalną "klientelę". Pole do popisu jest duże w przypadku sponsoringu, marketingu i tzw. player trading, które u nas ruszyło dopiero w zeszłym roku, a co stanowi dużą cześć przychodów Interu czy Juve. Elliott chce nas odsprzedać z zyskiem za 3-5 lat, w tym czasie musi sprawić, żeby klub stał się dochodowym przedsiębiorstwem, jak kluby angielskie. Jedynie co nas hamuje, to FFP, więc walka z tym to imperatyw. Nikt nie będzie się patyczkował, zwłaszcza, że Elliott nie odpowiada za błędy poprzedników i dlaczego ktoś taki jak UEFA ma im mówić, jak mają zarządzać własną firmą.
2
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 18:33
Ginevra zgadzam się z Tobą , ale zdajesz sobie sprawę że jeżeli będziemy mieć stosunek do UEFY na zasadzie ,, a co wy nam mówicie co mamy robić i tak nam nic nie zrobicie" to zle sie dla nas skończy? ja się w pełni zgadzam że to nie jest uczciwe ale w momencie kiedy TAS odrzuci apelacje a my pójdziemy do sądu walczyć to może to trwać latami a przez ten czas Milan będzie na cenzurowanym i koniec końców to wszystko może obrócić się ze zdwojoną siłą przeciwko nam. Elliot dzisiaj jest a za 3 lata może go nie być a po dupie dostanie Milan. Mam wrażenie że niektórzy nie rozumieją w jak trudnej, skomplikowanej i jednocześnie w pewnym sensie patowej sytuacji znajduje się nasz klub. No ale obym się mylił i UEFA wystraszyła się Elliota.... Oby , chociaż na ten moment jak dla mnie to wygląda na tupanie nogą ze zdenerwowania ... Pozdrawiam
0
Lipido
Lipido
5 stycznia 2019, 19:09
Człowieku twoja merytoryka koszulkowa i ta powyżej, nie powala. Ktoś tu napisal, że UEFA uklęknie i będzie biczować się po plecach przed wielkim Elliotem? Na jakiej podstawie piszesz, że Elliot jest pionkiem przy reszcie. Bo z twojej finezyjnej merytoryki nic nie mogę wywnioskować. Narazie Elliot sprząta po poprzednikach, którzy z tym problemem Milan zostawili(chyba, że tego nie wiesz?). Zaskoczę cię ale czytałem o nich parę lat temu i gdy Chińczyk przejmował na kredytach Milan, Byłem jednym z pierwszych który pisał o tym, że musi być szalony albo bankrutem żeby prowadzić interesy z tym funduszem. Finał tego, że w tydzień stracił wszystko i został wymazany z Milanu. Twoji potężni świata władcy szejkowie ośmieszyli system stawiając sponsorów słupów za swoje pieniądze. Chyba wiesz na jakiej zasadzie działa FFP? . Więc organizacja walczy z taką patologią i na tych tak zwanych szejków przyjdzie czas.
1
Spokojny
Spokojny
5 stycznia 2019, 19:23
Lipido, no i widzisz dało rade merytorycznie. Przykład z koszulkami nie miał być tutaj żadnym wykładnikiem, ot na szybko pisany podczas czekania w sklepie, być może nie do końca trafiony, zgadzam się. Do czegoś się przyczepić jednak musiałeś pomijając przy tym sedno i merytoryczną częśc tego co pisałem, rozumie. Zgadzam się prawie ze wszystkim co napisałeś , jednocześnie potwierdziłeś prawie w całości to co pisałem wcześniej ja, dokonując jak to mawia młodzież ,, samozaorania" . Pozdrawiam
0
Madman
Madman
5 stycznia 2019, 12:35
Carrasco? haa jak przyjdzie to mi kaktus wyrosnie na:) Robcie screeny. Uefka ladnie Milan postawila pod sciana . Nic kupic nie moga albo out. A Milan sie bawi w ta gre. Jakby rok bez pucharow nas ... olac kupic placic rok nie grac ale wroci sie na tron . Bo tak to 5 lat bedzie marazmmu ,ze ...
Edytowano dnia: 5 stycznia 2019, 12:36
5
Kapi0704
Kapi0704
5 stycznia 2019, 12:35
Panowie spokojnie może i to prawda że część zawodników za free nam odpadła ale poczekajmy do końca stycznia z oceną a nie już zaczynacie narzekać , poczekajmy na oficjal i wgl nie ma co jeszcze oceniać :D Forza Milan i miejmy cierpliwość ;P
0
Madman
Madman
5 stycznia 2019, 12:30
Carasca godiny fabregasy i inni milan maja w ...
3
Krauser
Krauser
5 stycznia 2019, 12:40
Nie ma co się dziwić, bo co obecnie Milan ma do zaoferowania? Wynagrodzenia nie dostaną takiego jak inni proponują, Liga Mistrzów nie pewna a do tego FFP na głowie. Samą historią nie przekona się zawodników takich jak Fabregas czy Godin.
0
Madman
Madman
5 stycznia 2019, 12:42
dlatego pisze wyzej olac FFP to nie ma sensu byc na smyczy kupe lat i wtedy wychodzic z marazmu . Sorry wolalbym zlamac przepisy raz a porzadnie zakaz na rok i mialbym to ,.. Bo inaczej to ciagle bagno bedzie
0
Nizial86
Nizial86
5 stycznia 2019, 12:12
Cos tak czuje ze nikogo niepozyskamy a jeszcze stracimy
0
5 stycznia 2019, 11:59
Fabregas,Rabiot,Ramsey,Godin.Ci za free znaleźli już sobie kluby .Z ciekawych zostali:Herrera(Porto i United),Martial,Brahimi,Mata,Dembele,Filipe Luis,Chukweze z Villareal czy Andreas Pereiera z Utd.Dziwne że wokół takiego Brahimiego czy Herrerow Milan się nie kreci.Inter w dwa sezony ściągnął De Vrija,Asamoaha i Godina za 0 a Milan Strinicia i Reine , co za kontrast...
4
Wolly
Wolly
5 stycznia 2019, 13:18
No niestety skusili ich LM albo wyższymi kontraktami.
0
MK92
MK92
5 stycznia 2019, 19:45
Bo Inter się od 2016 roku pod Suningiem ustabilizował i wie czego chce. Do tego przyszedł teraz Marotta. A Milan w tym czasie kręcił się głównie wokół własnego ogona...
0
Wolly
Wolly
5 stycznia 2019, 11:57
Godin podobno wybrał Inter, przejdzie za darmo w lecie.
0
karp_fso
5 stycznia 2019, 11:50
Jak Fabregas trafił do Monaco to nawet nie wiem kogo moglibyśmy sprowadzić do pomocy... Herrera z Porto? Benassi z Violi? Fernandes ze Sportingu? Ale na ich transfery raczej nas nie stać... :v
0
5 stycznia 2019, 11:44
Znowu patrzenie na jakiś niewypałów pokroju Dendoncker , poza tym to defensywny gracz.
0
tober12
tober12
5 stycznia 2019, 11:31
Igła nie odejdzie ma tutaj jeszcze coś do udowodnienia. Po połowie sezonu walczymy o LM nie mając ławki rezerwowych. Bedzie tylko lepiej zaraz wraca Biglia jest Paqueta przydałby się ten Pellegrini i Carrasco lub sam Carrasco.
0
ACstach
ACstach
5 stycznia 2019, 11:20
Szczerze wątpię żeby ktoś zapłacić 100 mln za Milinkovicia-Savicia. Tak samo je zobaczy Lotito jak Cairo za Belottiego, czyli tak jak świnia widzi niebo. Tak już bez śmieszków to wiem, że rynek już dawno ześwirował jednak takie moje zdanie. Do teraz było tylko bodajże 7 transferów powyżej 100 mln euro. Gdyby Barca, Real albo ktoś z topu w Anglii się na niego napalił to jedynie wtedy chyba istnieje taka szansa. Na pewno nie ma co liczyć, że któryś z włoskich klubów tyle jednorazowo zapłaci.
3
tobiasz
tobiasz
5 stycznia 2019, 11:10
sportitalia to pudelek, więc Higuain zostanie. Zresztą czy ktoś może mieć wątpliwości po ostatnim meczu? Savic zostanie na 100% w Lazio tej zimy. Info prosto od jego agenta, a nie szmatławców.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 stycznia 2019, 11:16
Dlatego nie ma co się przejmować z 90% nazwisk. SKoro nawet DiMarzio ma problem z dostępem informacji z otoczenia Milanu ^ w Sky pracuje żona Leonardo więc nawet ona daje newsów z pierwszej ręki ;] Info o Murielu wypłynęło nie z otoczenia Milanu, a z Hiszpanii a jako, że nie ma zbytnio kontaktu to zapytali wprost Gattuso po spotkaniu ze Spal .
0
papizdr
papizdr
5 stycznia 2019, 11:05
Nikt nie chce przychodzić do obecnego Milanu, bo piłkarze widzą co się dzieje wola inne kluby trzeba się do przyzwyczaić, że do Nas przyjdą tylko przeciętni zawodnicy :)
1
Semper Fideli
5 stycznia 2019, 10:58
Tak jak zauważył Madman Belg mimo wszystko jedli wróci do Europy to trafi do Utd. Mialem mała nadzieję że jeśli Milan miał zrobić jakieś zakupy w zimie to kogoś zaklepiemy jak najszybciej żeby mógł zacząć od razu treningi z drużyną.. Jakiś transfer 30 stycznia będzie mało optymistyczny..
0
Vol'jin
Vol'jin
5 stycznia 2019, 10:32
Pellegrini nie głupia opcja ale z EDF'em ;]
0
Mirek99999999
Mirek99999999
5 stycznia 2019, 10:31
miał być Ibrahimovic, Fabregas i Godin, a przyjdzie Sensi i Gabbiadini, widać że Leonardo wzoruje się na "późnym" Gallianim...
5
WojtasMilan
WojtasMilan
5 stycznia 2019, 10:32
Godin w Interze :(
2
5 stycznia 2019, 10:31
Z takimi zasobami przyjdzie sam szrot , ten Pellegrini za 30 baniek to taka okazja..
3
Dawid Majewski
Dawid Majewski
5 stycznia 2019, 10:07
Szkoda byłoby, gdyby taka okazja jak Carrasco przeszła nam koło nosa.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
5 stycznia 2019, 10:27
z taką pensją to wcale nie taka okazja
0
Dawid Majewski
Dawid Majewski
5 stycznia 2019, 10:39
Racja racja, ale wydaję mi się, że troszkę da rade zejść. Wszystko jest kwestią dogadania.
1
Rakusz
Rakusz
5 stycznia 2019, 10:07
Przez ten cholerny przymus kombinowania z wypożyczeniami i odkładaniem płatności ciężko się będzie robić nam konkretne transfery. Niestety.
1
Zuber
Zuber
5 stycznia 2019, 10:20
I to nie tylko teraz, gdy później przyjdzie za nie płacić też nie poszalejemy.
2
hyrus13
5 stycznia 2019, 09:53
Po co Chelsea Igła jak mają wielkiego Moratę? :D
0
Madman
Madman
5 stycznia 2019, 09:25
Carasco szybciej do MUtd. Taka prawda
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się