SCUDETTO


MERCATO LIVE #4 [21:39]: Trzy zasady zimowego mercato Milanu

6 stycznia 2019, 09:07, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #4 [21:39]: Trzy zasady zimowego mercato Milanu

[09:07]: Długo wydawało się, że Fabio Borini to pewniak do opuszczenia Milanu podczas zimowego okna transferowego. Shenzhen wydało jednak oficjalny komunikat informując, że nie jest zainteresowane Włochem. Czy zatem zawodnik ten pozostanie w szeregach rossonerich przynajmniej do końca sezonu?

[10:10]Tuttosport: Leonardo ocenia możliwość złożenia oferty za Stefano Sensiego, choć jeśli żądania Sassuolo pozostaną na poziomie 25 mln euro, to trudno spodziewać się realizacji tego transferu. Otwarty pozostaje temat Leandera Dendonckera, gracza Anderlechtu Bruksela, który przebywa obecnie na wypożyczeniu w Wolverhampton, gdzie jednak nie gra za wiele.

[11:27]: Włoskie media uważają, że o ile barwy klubowe może zmienić Andrea Bertolacci, którego w swoich szeregach widzi Genoa, o tyle do końca sezonu w drużynie pozostanie Riccardo Montolivo, pomimo że nie ma szans na grę. Doświadczonym pomocnikiem również interesują się Liguryjczycy, ale gracz chce wypełnić swój kontakt.

[11:30]: Yannick Carrasco jest celem transferowym Milanu, ale - jak podkreśla Tuttosport - aby sfinalizować operację, potrzebna jest współpraca Belga. Przede wszystkim musi on zgodzić się na obniżkę pensji (obecnie 10 mln euro rocznie), a ponadto przekonać swój obecny klub, chiński Dalian Yifang, aby ten postarał się porozumieć z mediolańczykami odnośnie formuły transferu, gdyż jednorazowe wyłożenie przez Włochów 30 mln euro nie wchodzi w rachubę.

[13:52]TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że rzekomy oficjalny komunikat Shenzhen, na który powołują się włoskie media, był tak naprawdę jedynie opinią chińskiego dziennikarza. Portal uważa, że temat przenosin Fabio Boriniego do Państwa Środka wciąż istnieje, ale problem stanowi podatek. Jeśli Chińczycy zdecydują się zapłacić 10 mln euro odstępnego, to drugie tylko będzie musiało wpłynąć do budżetu państwa jako podatek.

[13:55]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny portalu MilanNews, wymienia trzy zasady, którymi klub kieruje się podczas tegorocznego zimowego mercato:

- celem jest sprowadzenie napastnika i pomocnika,

- nie będzie głośnych i drogich transferów,

- poszukiwani są zawodnicy młodzi, najlepiej do 25. roku życia, którzy w przyszłości ewentualnie mogą zostać sprzedani z zyskiem.

[15:00]: Alfredo Pedulla: Milan interesuje Alfredem Duncanem, a Sassuolo jest otwarte na różne metody płatności, w tym również włącznie w transfer karty któregoś z zawodników rossonerich. 25-latek dobrze czuje się w ekipie neroverdich, ale transfer na San Siro byłby dla niego spełnieniem marzeń. Klub o czarno-zielonych barwach wycenia swojego piłkarza na 20 mln euro. Wkrótce może dojść do poważniejszych rozmów pomiędzy zainteresowanymi stronami.

[16:02]: Jak pisze TuttoMercatoWeb.com, Milan i Juventus pozostają zainteresowani pomocnikiem Romy, Lorenzo Pellegrinim, w którego kontrakcie widnieje klauzula odejścia w wysokości 30 mln euro. Rzymianie chcą jednak przedłużyć umowę z tym piłkarzem i zatrzymać go na dłużej.

[21:39]: Jako ciekawostkę można przytoczyć informację od Gianluki Di Marzio - były pomocnik Milanu, Juraj Kucka, może wrócić w styczniu do Włoch. Z Trabzonsporu chce sprowadzić go Parma, która oferuje Słowakowi 3-letni kontrakt.



135 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Yabaye
Yabaye
7 stycznia 2019, 06:12
Jakby co to w dzisiejszej Ła Gazetta Dello Sport na okładce jest o staraniach Milanu o Piątka.
1
Mormarx
Mormarx
7 stycznia 2019, 07:55
Jeśli to prawda, to wydaje mi się, że Milan taktycznie zabiega o być może przyszłe gwiazdy, by za trzy lata gdy Piątek odpali, móc przypomnieć 'bo my zabiegaliśmy o tego gracza już od 3 sezonów' i w ten sposób zapunktować przed ewentualnym transferem. Tymczasem w obecnym Milanie, dwóch młokosów Cutrone+Piątek niewiele by zdziałało i Myślę że L&M doskonale o tym wiedzą. Do tego 25-30mln na rezerwowego, to przy respektowaniu FFP spory wydatek
1
jasiom22
jasiom22
7 stycznia 2019, 02:44
Sensi dwa razy drożej niż Locatelli? to jakaś paranoja.
0
marcinomilano
marcinomilano
7 stycznia 2019, 01:09
A Godin już ponoć jedną nogą w Interze. Szkoda.
1
Marcin1995
Marcin1995
6 stycznia 2019, 22:45
Już niedługo witamy Carassco i Sensiego
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 23:41
Odpowiednio w Man U i na San Siro podczas meczu z Sassuolo :D
5
Marcin1995
Marcin1995
6 stycznia 2019, 23:54
Może tak, może nie
0
AdrianoGalliani
6 stycznia 2019, 22:17
Pierwsza zasada mercato Milanu: nie mówimy o mercato. Druga zasada mercato Milanu: nie mówimy o mercato.
8
Mirek99999999
Mirek99999999
6 stycznia 2019, 22:59
Trzecia zasada mercato Milanu: kupuj zawodników z Genoi
3
RafSta1992
RafSta1992
7 stycznia 2019, 08:13
Fight club
1
Vol'jin
6 stycznia 2019, 22:06
Sportmediaset chyba z absurdami z calciomercato chce się się ścigać ^ Calciomerato: Juve ma poświęcić Dybale na Mpabbe Sportmediaset: Spotkanie Milanu z Preziosim o Piątku
1
Presidente
Moderator Presidente
6 stycznia 2019, 22:26
Nigdy nie zapomnę jak Sportmediaset ogłosiło transfer Marko Pjacy do Interu. Informację zdementował agent oraz sam piłkarz, bodajże za pośrednictwem facebooka. Sportmediaset jednak dalej brnęło i twierdziło, że ich dementi to zwykłe mydlenie oczu i transfer klepnięty. Gdzie skończył Chorwat wszyscy wiemy. A z tym Piątkiem to na pewno od Sportmediasetu? Widziałem u dwóch innych źródeł, ale od SM nie.
1
viviek89
viviek89
6 stycznia 2019, 21:25
a moze lepiej oszczedzac na lato niz brac byle brac bo na wiecej nie stac?
1
Orzelek79
6 stycznia 2019, 21:32
Zgadzam się , kadra którą mamy może osiągnąć cel jakim jest awans do LM. Kupować lub wypożyczać zawodników którzy nie podnoszą jakości nie ma sensu.
0
Cactus
6 stycznia 2019, 21:58
To nie jest tak, że jak zaoszczędzimy teraz to w lecie wydamy jakieś krocie i wór z pieniędzmi od Elliota pęknie od ilości dolarów. Jeżeli teraz zespół nie zostanie wzmocniony/uzupełniony na tyle, że nie uda się awansować do Ligi Mistrzów to w lecie bez kasy za udział w Champions League, ciężko będzie liczyć na jakieś duże inwestycje.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
6 stycznia 2019, 22:24
Jeśli byłby Jack tez byłbym skłonny powiedzieć, że ta kadra powinna w obecnej sytuacji w lidze wystarczyć na 4 msc. Tyle że z obecnym trenerem ta gra sie kompletnie nie klei i przydałby sie nam 1 pomocnik, środkowy kreatywny byłoby super, jesli nie to lewy pomocnik, chętnie zobaczył bym Brahimiego zastanawiam sie czemu o niego sie nie staramy, bo ma powyżej 25 lat czy za dużo chce on i Porto ?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
7 stycznia 2019, 00:19
Kadra jest ok, tylko ten trener...
0
Vol'jin
6 stycznia 2019, 19:37
Mnie w przypadku Sensiego martwi jego podatność na kotnuzję bo to one zachamowały jego rozwój. Technicznie to jest naprawdę ciekawy gracz, dalej mimo wszystko młody z potencjałem do rozwoju dalej, ale musi być zdrowy
0
karp_fso
karp_fso
6 stycznia 2019, 21:24
Deja vu z Bertolacciego.
1
rossoner111
6 stycznia 2019, 18:29
Biersa wypożyczony do Calgiari z obowiązkiem wykupu,czyżby losy Barelli wyjaśniły się tej zimy ?
0
Kyniu
Kyniu
6 stycznia 2019, 18:45
Obstawiam Chelsea
0
bawolejaja
bawolejaja
6 stycznia 2019, 18:52
Chelsea zaklepala Pulisica za 60+ mln, nie mają studni pieniędzy bez dna, co wy
0
Krauser
Krauser
6 stycznia 2019, 18:53
Moim zdaniem nie odejdzie teraz. Ponoć Barella nie jest przekonany co do Chelsea i chce zostać w Serie A. A w tym okienku żaden z zainteresowanych klubów czyli Milan,Inter czy Napoli nie jest w stanie wydać na niego 50mln, a tyle chce Cagliari. A po sezonie będzie to możliwe.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
6 stycznia 2019, 18:58
Pulisic do Chelsea przychodzi w lecie, jeśli Cesc odejdzie w zimie Sarri chce właśnie młodego włocha w jego miejsce wiec kto wie czy nie odejdzie jeszcze w zimie
0
Zuber
Zuber
6 stycznia 2019, 18:09
No dobra kupimy trzeciego napastnika i zaczniemy grać 4-4-2, w którym wyglądamy gorzej niż dzieci z podstawówki. Wzmocnień do pomocy dalej nie będzie albo przyjdzie Duncan, który będzie dublował pozycje Kessiego i Bakayoko. Gdzie tu jakakolwiek logika? Jak już mamy kupować to kupmy typowego lewego skrzydłowego a nie kolejną zapchajdziurę, która zagra wszędzie ale nigdzie nie zrobi różnicy. To samo z pomocą, kupmy rozgrywającego, który wskoczy w miejsce Bigli albo go zmieni, inaczej dla mnie to wszystko nie ma sensu. Nie wierze w to, że nie ma dobrych piłkarzy, którzy by pasowali do naszego składu. Czy my zawsze musimy skupować wszystkich zawodników pod formą, którzy wystrzelą albo nie wystrzelą? Jest tyle lig i graczy na świecie, każdy inny klub ma dobry scouting, tylko u nas to wszystko wygląda tak samo o kilku lat.
7
Mirek99999999
Mirek99999999
6 stycznia 2019, 18:20
bo u nas scauting to wykupiony przez Gallianiego do 2099 roku abonament na kanał "Genoa TV".
4
viviek89
viviek89
6 stycznia 2019, 21:23
jak genua to moze w piatek?
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
6 stycznia 2019, 18:00
Sevilla prowadzi taką politykę transferową od lat, a my dopiero od tego okienka? wow :O
0
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 18:24
może wreszcie mamy normalny zarząd ? :)
1
Nizial86
Nizial86
6 stycznia 2019, 17:43
Zas pewnie kupimy i zmarnujemy kase na jakis szrot i tyle bedzie z tego mercato
0
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 17:47
raczej możemy wypożyczać niż kupować
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 17:24
Duncan 20mln co oni tam ćpają xDDD
2
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 17:35
dopalacze z Polski :)
0
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 17:38
Dopalacze z Polski
0
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 17:42
https://www.transfermarkt.pl/alfred-duncan/profil/spieler/184894 Wyceniany jest na 18 mln , wiec czy ja wiem czy az tak wygorowane warunki?Jednak taki gosc Milanowi potrzebny wrecz do niczego , to taki drugi Kessie , gdzie w tym klubie rozgrywajacy?
0
Zuber
Zuber
6 stycznia 2019, 17:58
Ja to nie wiem czemu wy się dziwicie, przecież 20 mln za grajka to tak sama cena jak jeszcze 5 lat temu 5 mln. Byle kto jest warty 20 mln, nie oszukujmy się. Ale średnio ten Duncan pasuje do nas, kolejny do walki na jedną pozycję z Kessie i Bakayoko.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 20:17
Delusional - mnie nie interesuje wycena z TM (która w obecnych warunkach nijak się ma do faktycznych wartości i to w obie strony) a gra zawodnika. On by do naszej gry nie wniósł zupełnie nic bo jak sam zauważyłeś to jest kopia Kessiego i to gorsza.
Edytowano dnia: 6 stycznia 2019, 20:19
0
Cesash
Cesash
6 stycznia 2019, 17:05
Pellegrini obiecujący piłkarz. Chciałbym go u nas.
0
muamba_kabumba
6 stycznia 2019, 16:17
Znając życie to ktoś zgarnie tego Tielemansa .. podczas gdy my oczywiście będziemy świrować z jakimś Sensim czy Duncanem .. ale to klasyk jest. Belg byłby teraz do wyciągnięcia za względnie małą kasę bo sezon miał mocno przeciętny.
0
Cesash
Cesash
6 stycznia 2019, 17:03
Pamiętam jak czytałem takie testy gdy Milan rozważał Moratte i Belottiego, a do wyrwania był utalentowany następca CR7 - Andre Silva. Później każdy wie jak było. Za to jak przyszedł Kuco to była, a dzisiaj ludzie za nim tęsknią. Czasami papier mnie pokrywa się z trawą bo to mnie FIFA czy inne FMy. Są ludzie którzy się tym zajmują, mają za to płacone i znajdź możliwości i potrzeby. Pozdrawiam
0
Catzone
Catzone
6 stycznia 2019, 17:11
Tielemans jest najgorszy,polecam zobaczyć jak gra teraz w Monaco..
0
Vol'jin
6 stycznia 2019, 17:21
Belg raczej to zawodzi w Monaco ogólnie. Chyba więcej się po nim oczekiwano ^
0
6 stycznia 2019, 16:15
Już wolę żeby wrócił Kucka zamiast wydania 20mln na ex-interiste duncana. Prócz tego, że jest czarny, to nic to nie różni od bertolacciego
5
Vol'jin
6 stycznia 2019, 16:06
Jak na moje nawet tematu Belga z Monaco nie ma, jest u nas teraz Moncanda to pismaki będą łączyć
0
Presidente
Moderator Presidente
6 stycznia 2019, 16:03
20mln za Duncana, który w marcu skończy 26 lat? Zgłupieli? Trzymać gość jak najdalej od Milanu.
4
ósmy
6 stycznia 2019, 15:45
Ponoć Juraj Kucka wraca do Serie A, związuje się 3-letnim kontraktem z Parmą.
0
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 14:54
Już wolałbym wprowadzać naszych bardziej utalentowanych wychowanków niż wydawać miliony na średnich grajków,chociaż wychowankowi będzie zależeć
2
radson1406
radson1406
6 stycznia 2019, 15:38
Skoro nasza Primavera jest tak nisko w tabeli to może my tych zdolnych poprostu nie mamy.
6
Semper Fideli
Semper Fideli
6 stycznia 2019, 15:40
W obecnej primce nie ma w czym wybierać, jedynym godnym zaufania był Bellanova ale jak wiemy on odchodzi.
0
Wilk87
Wilk87
6 stycznia 2019, 15:44
Ja się zgadzam, skoro mają kupować za jakieś 25 milionów średniego grajka, który w żaden sposób nie będzie wzmocnieniem pierwszej drużyny i nawet na ławkę się nie będzie nadawał, to wolę dać szanse młodemu Maldiniemu.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
6 stycznia 2019, 15:48
Wilk, z młodym Maldinim jest taki problem ze nie sądze zeby ojciec chciał zeby mlody teraz wchodził do pierwszej druzyny zeby nie zostać posądzony o lobbowanie za synem.. sliska sytuacja ale jako jedyny coś sie tam wyróżnia poza raulem
1
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 16:11
Semper uważam że jakby się sprawdzał to nikt nie miałby pretensji do Paolo,on też kiedyś zaczynał a był Cesare
0
Krisu
Krisu
6 stycznia 2019, 16:40
@wilku Paolo nie zaczynał kiedy Cesare był za sterami, a to jest różnica
0
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 16:53
Krisu ale można było wtedy wnioskować że Cesare jako legenda klubu pomógł dostać się synowi do seniorskiej kadry
0
Arturo22
Arturo22
6 stycznia 2019, 14:47
Nie rozumiem czemu inne kluby potrafią wyrwać kogoś ciekawego a my nie podobno Lazio chce wypożyczyć Malcolma z FcB, a możemy zaoferować to samo co oni. Rozumiem że inter może zaproponować LM i dlatego ciekawsze nazwiska są wokół nich ale wydaje mi się że lepiej sprowadzić jednego lub dwóch dobrych zawodników lub ich wypożyczyć i zdobyć to 4 miejsce niż być na 5 lub 6 miejscu i kolejny rok w plecy
0
muamba_kabumba
6 stycznia 2019, 16:00
Bo u nas czysto teoretycznie mając do wyboru Tielemansa i Sensiego .. wybierają tego drugiego .. to już wyższy poziom rozumowania, tego nie ogarniemy. Zwłaszcza, że Sassuolo woła za niego 25 mln .. a pewnie tyle samo by Monaco wzieło za Belga (zwłaszcza, że Fabregas tam przechodzi) ^^
0
Krisu
Krisu
6 stycznia 2019, 16:41
Ta propozycja Lazio żeby wypożyczyć Malcoma to jawny trolling xD
0
Jago
Jago
6 stycznia 2019, 14:45
3 punkt mi się najbardziej podoba
0
wilku94
wilku94
6 stycznia 2019, 14:36
Sensi jest ok, ale jeżeli mamy dać za niego 20 mln, to już za tą samą kwotę można pokusić się o Tonaliego.
4
Vol'jin
6 stycznia 2019, 15:26
Brescia chce minimum 35 mln za niego ^
0
karp_fso
karp_fso
6 stycznia 2019, 14:20
>Sprzedaj Locatellego >Kupuj Sensiego za dwa razy tyle xD toż to podobny poziom przeciętności.
8
Gzikuu
6 stycznia 2019, 14:24
Manu sam chciał odejść, ale nie zmienia to faktu, że za niego dostaniemy łącznie 12 mln, a za Sensiego chcą 25 :v
0
karp_fso
karp_fso
6 stycznia 2019, 14:27
No tak, ale to jest absurd xD Co prawda Sensi jest trochę innym typem gracza, na pewno bardziej kreatywnym niż Locatelli, ale mimo wszystko przy dzisiejszych cenach 16-18 milionów to góra. Choć oczywiście lepszy Sensi niż Bertolacci.
0
6 stycznia 2019, 14:18
Kupno napastnika , w tym klubie panuje jakieś upośledzenie umysłowe z tym zwiazane.Gdzie do jasnej cholery lewoskrzydłowy?A plan skupowania młodziaków i ich sprzedaży to pokazuje że ten klub stanie się druga Roma czy Dortmundem , bez żadnej ambicji i celów ,typowe dla amerykańskich właścicieli , mam nadzieję że szybko klub sprzedadzą bo zaraz Paquety,Romagnolego,Kessiego i Caldary w klubie nie będziemy widzieć.
0
karp_fso
karp_fso
6 stycznia 2019, 14:24
Gattuso mówił, że ma przyjść napastnik który umie grać na skrzydle, tudzież skrzydłowy który może grać jako napastnik. Obstawiam, że naszym celem był Muriel, ze względu na to, że przy grze 4-4-2 w ataku jest dwóch typowych graczy na szpicę, a potrzebny był nam cofnięty napastnik, tudzież ktoś kto zagrałbym na skrzydle przy 4-3-3. Jak wypadł Muriel to zrobił się problem. Ponadto poszukiwania napastnika mogą być związane z tym, że prawdopodobnie Borini odchodzi więc wypada trzecia opcja w ataku.
1
Max82
6 stycznia 2019, 14:15
Wydaje mi się że nawet jak będzie kasa to nikt z top-u nie przyjdzie do nas, powody : brak gry w europejskich pucharach, szrot rezerwa no i trener który jest słabym punktem zespołu
1
Mirek99999999
Mirek99999999
6 stycznia 2019, 14:25
czyli pozostaje nam skupowanie kolejnych Laxaltów? Jak by Leonardo był dobry w swojej robocie to na pewno udało by wyciągnąć przynajmniej jednego zawodnika z grona (Ibrahimowic, Godin, Fabregas, Rabiot)
0
Max82
6 stycznia 2019, 16:26
Mirek z tego co wiem Godin latem idzie do Interu za darmo tak samo Roben ma tam trafić więc Inter wzmacnia się strasznie biorąc pod uwagę nasza sytuacje
0
Gzikuu
6 stycznia 2019, 13:59
Trzy zasady mercato Gallianiego - 1) kupić kogoś z Genoi 2) dać mu wysoki kontrakt na 5 lat 3) czekać, aż kontuzjowani wyzdrowieją :D A tak serio, to martwi punkt o sprzedaży z zyskiem, stajemy się Arsenalem, a nie drużyną budującą swoją potęgę. Smutne, bardzo smutne.
12
Quers2
Quers2
6 stycznia 2019, 14:14
I jeszcze mówić przez całe okienko o mr. X :D
1
savicevic88
savicevic88
6 stycznia 2019, 14:19
Po tym co przeczytałem to przez moment miałem właśnie taką wizję. Arsenal vol.2
1
Mirek99999999
Mirek99999999
6 stycznia 2019, 14:20
zysku nie będzie, nawet jak kupimy Sensiego za okazyjne 15mln to i tak od nas nikt go drożej nie odkupi bo to przeciętny piłkarz, dogra do końca kontraktu tak jak Bertolacci i Montolivo i odejdzie za darmo...
1
Panicz
6 stycznia 2019, 14:26
Arsenalem? XD Oni sprzedawali swoich kluczowych piłkarzy tylko w latach 2007-2013 bo spłacali kredyt 480 mln za stadion. Raczej Ajaxem albo Dortmudem/Romą już prędzej.
0
Gzikuu
6 stycznia 2019, 14:29
No tak, to tylko 6 lat... :D Elliot zamierza być 5 w Milanie, więc wszystko się zgadza.
0
Panicz
6 stycznia 2019, 14:38
Chodzi o to że my nie mamy nowego stadionu i kredytu 480 mln więc troche porównanie z dupy :)
0
gorylmagila
gorylmagila
6 stycznia 2019, 15:15
Rybka była pyszna - to jest hasło przewodnie okienek transferowych Milanu
0
Piotrek1899
Piotrek1899
6 stycznia 2019, 13:27
A jakby tak tego człowieka "od zadań specjalnych" ściągnąć z Lechii(?) na lewe skrzydło. Ten to by rozruszał te towarzystwo, hehe ;-) Może Leonardo tu dałby radę, skoro cała "lista marzeń" go olewa...
0
pepe82
pepe82
6 stycznia 2019, 13:25
Zastanawia mnie dlaczego w miejsce slabszych zawodnikow klub stara sie sciagnac graczy o podobnym poziomie. Nazwiska , ktore sie pojawiaja nie zmienia akltualnego poziomu druzyny. Wydaja mi sie dwie prawdopodbne opcje: Pierwsza , robienie brudnych pieniedzy menadzerskich na tranzakcjach. Druga: nadzieja ,ze ktorys z tych sredniakow wypali. Bo wydanie 25 milionow na przecietnego gracza przy ciaglej gadce a braku pieniedzy wydaje mi sie straszne dziwne. Tym bardziej ,ze jego pozycja w klubie jest w miare solidnie obsadzona.
1
Cactus
6 stycznia 2019, 13:42
Pieniądze są, ale w zasadzie nie możemy ich wydać, chyba, że najpierw zarobimy podobną kwotę na sprzedaży któregoś z naszych zawodników. Dlaczego celujemy w większości w średnich piłkarzy? bo nie możemy sobie pozwolić na wydanie dużych pieniędzy na kwotę odstępnego i wysoką pensję graczy z wyższego poziomu. Musimy celować w okazje, lub mieć nadzieję, że uda się wypatrzeć piłkarza, który będzie w stanie zanotować progres i wskoczyć na wyższy poziom.
0
pepe82
pepe82
6 stycznia 2019, 14:50
Ale czy klub celuje w te okazje? Bo wydaje mi sie to dosc watpliwe. Tak sens ma sprzedac jednego wziasc w jego miejsce nastepnego majac nadzieje, ze wskoczy na wyzszy poziom. Tyle ilu takich w ostatnich latach bylo? Wiekszy progress robia wychowankowie.
0
Majki85
Majki85
6 stycznia 2019, 13:03
Jeżeli nikt nie przyjdzie to już niech ten Borinaldo zostanie jako rezerwowy na skrzydło, bo w przypadku jego odejścia pozostaniemy na skrzydle z samym Hakanem, a wiemy w jakiej formie jest obecnie Turek... W Carrasco nie wierzę i nie uwierzę póki nie zobaczę go w czerwono-czarnej koszulce na boisku.
3
Krauser
Krauser
6 stycznia 2019, 13:01
Ostatnio Milan wydał 200mln na transfery i zero efektów. Teraz wyda okrągłe 0 i też nie będzie efektów. Więc jak nie ma różnicy, to po co przepłacać? :)
3
Rocker
Rocker
6 stycznia 2019, 13:16
Ostatnio zainwestowałem ponad 500 zł w wymianę przewodów hamulcowych, bo z powodu korozji starych przewodów mój samochód nie przeszedł przeglądu. Hamuje tak samo. Bez sensu wydałem te pieniądze, co?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
6 stycznia 2019, 12:50
Jak pokazuje Real można i w dzisiejszych czasach wyciągnąc młody talent za stosunkowo nie duże pieniądze.. za Brahimiego Diaza zapłacili 16 mln funtów, a my patrzymy w kierunku Sensiego.. za 25. Zamiast myśleć o Barelli mogli by sondować transfer Braisa Diaza z Celty bo młody będzie gwiazda! Ciekawe czy totalnie umarł temat Brahimiego z Porto.. niezła alternatywa dla Belga i powinna być nieco tańsza
0
Rocker
Rocker
6 stycznia 2019, 12:52
Raczej dużo tańszy , kończy mu się kontrakt i raczej nie zostanie przedłużony.
0
Woolfik92
Woolfik92
6 stycznia 2019, 12:46
Witam, chcialem sobie sprawic prezent na urodziny i jechac na swoj pierwszy mecz do Mediolanu. Gdzie najlepiej kupic bilety na mecz z Sassuolo lub jesli sie uda, z Interem?
0
Pryku
Pryku
6 stycznia 2019, 14:06
@Woolfik92 Najlepiej za pośrednictwem https://tickets.acmilan.com/ Sprzedaż biletów uruchamiają średnio 3-4 tygodnie przed meczem. Osobiście na mecz ze SPAL kupiłem z tydzień przed, a wybór miejsc nadal był ogromny.
0
skazany na bany x2
6 stycznia 2019, 12:19
Widze że mercato zapowiada się fascynująco. Niech przynajmniej pozbędą się szrotu.
2
Madman
Madman
6 stycznia 2019, 11:56
MUTD wylozy 30 baksow da mu 10 i ma LM. I tyle w temacie
0
Wolly
Wolly
6 stycznia 2019, 11:59
Tyle że tam nie ma pewnego składu. W milanie pewnie od razu by wskoczył na lewe skrzydło.
0
AdamoX
AdamoX
6 stycznia 2019, 12:17
Ma lm w tym sezonie tylko
1
Madman
Madman
6 stycznia 2019, 12:21
w tym? nie zdziwie sie jak muly przeskocza arsenal i totki... Poki co ida ostro. A u nas pewna LM w przyszlym sezonie? Buhaaa dobry zart kolego haaa.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 12:29
Madman - a gdzie AdamoX napisał, że my mamy LM pewna, że piszesz "dobry żart kolego" ?
Edytowano dnia: 6 stycznia 2019, 12:33
0
Madman
Madman
6 stycznia 2019, 12:30
no chodzilo mi o chelsea poki co ale i totki nie moga byc pewni
0
Madman
Madman
6 stycznia 2019, 12:31
ojej grzesiek i co zbanujesz? Napisal to tak,ze tylko w tym ma wiec samo za siebie napisal jabysmy my mieli. My nawet w tym n ie mamy W przyszlym czybciej MUly beda meic niz my. Prawda boli? zycie
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 12:35
Jemu raczej chodziło o to, że LM to niekoniecznie argument, który Carrasco przekona bo zarówno w Man U jak i u nas wcale LM pewnej nie ma w przyszłym sezonie. I po co ta prowokacja z banowaniem ? Jak w piaskownicy...
5
wilku
wilku
6 stycznia 2019, 11:42
Moim zdaniem zarząd najpierw powinien pozbyć się tego szrotu i trochę (chociaż) na nim zarobić a w lecie zrobić coś konkretnego w kwestii zakupów...tym składem da się wywalczyć 4 miejsce,więc trzeba tylko trzymać kciuki za drużynę
1
Wilk87
Wilk87
6 stycznia 2019, 11:59
Nie zapomnij, że latem trzeba zapłacić za Kessiego, Higuana oraz Bakayoko (jeśli dwaj ostatni zostaną wykupieni), więc nie spodziewałbym się hura zakupów.
Edytowano dnia: 6 stycznia 2019, 11:59
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 12:09
Wilk - będziemy na sporym minusie ale wpadnie też 50mln za Silvę i Locatellego. Więc jakiejś mega tragedii nie ma.
1
Wilk87
Wilk87
6 stycznia 2019, 12:45
To i tak daje jakieś min. 40 mln na minusie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 13:54
Zgadza się, i dlatego jeśli nie będzie LM to prawdopodobnie nie wykupimy Yoko lub Pipity, albo obu.
0
Wilk87
Wilk87
6 stycznia 2019, 15:41
A jak nie awansujemy do LM i nie wykupimy Bakayoko i Higuina to w następnych sezonach też nie awansujemy, bo tylko osłabimy skład. Bo niby kogo kupimy w ich miejsce.
1
tober12
tober12
6 stycznia 2019, 11:35
Transfery z Chin dla nas będą mega trudne do zrobienia. Chińczycy mają kase więc nie mają parcia na pilną sprzedać nawet w ratach. Wołają od razu kasa na raz i tyle a my nie jesteśmy w stanie nic zrobić bo już za Paquete trzeba było sie tłumaczyć. Nie jesteśmy w stanie nic wymyślić. Chyba będzie trzeba walczyć tym co jest o 4 miejsce. LM dalaby nam wiele możliwości.
1
Presidente
Moderator Presidente
6 stycznia 2019, 11:18
Takie to deale z Sassuolo. My im Locatellego za 12mln, a oni nam Sensiego za 25mln.
17
grayman88
grayman88
6 stycznia 2019, 11:27
Ta kwota za Loce to zart.... tam jest chociaz procent z nastepnej sprzedaży?
0
Presidente
Moderator Presidente
6 stycznia 2019, 11:35
Chyba nie. Jedynie 2 mln w bonusach.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
6 stycznia 2019, 12:35
Tyle że jest jedna różnica. To my chcemy Sensiego a Stefano parcia na odejscie nie ma więc klub winduje cene, a Loca od nas chciał odejść żeby grać, a że nikt nie dałby więcej niż Sasuolo to trzeba było brać co dają.. Szkoda, że wtedy nikt nie pomyślał np o wymianie plus jakaś tam ewentualna kasa
0
tober12
tober12
6 stycznia 2019, 11:05
Powinniśmy pozbyć się Montolivo, Bertolacciego, Halilovicia, Mauriego. Zamiast tego dokupić Carrasco i wsio. Wtedy obrona jest obsadzona razem z bramką. W pomocy Kessie, Bakayoko, Biglia, Calhanoglu, Paqueta. Na skrzydle Castillejo, Suso, Carrasco i możliwość przesunięcia Hakana. Szpica Cutro i Higuain i 433 mozna grać. Wyglądało by to tak:

Donnarumma Conti Mussacchio Romagnoli Rodriguez Kessie Bakayoko Paqueta Suso Higuain Carrasco

Ławka:

Reina
Calabria
Abate
Zapata
Caldara
Strinic
Laxalt
Calhanoglu
Biglia
Castillejo
Borini
Cutrone
Edytowano dnia: 6 stycznia 2019, 11:12
0
Zirytowany
6 stycznia 2019, 11:17
Idealny skład na 6 miejsce.
6
tober12
tober12
6 stycznia 2019, 11:30
20 od razu :) nikt więcej niż jeden zawodnik nie przyjdzie chyba, że za darmo. Wiem, że Carrasco zrobiłby różnicę ale też pewnie nie wydamy na niego tyle kasy. Już Była mowa, że Paqueta w miejsce Jacka więc 433 będzie a Hakana lepiej przesunąć do pomocy na zmiane z Paqueta i kupić skrzydłowego.
2
Rocker
Rocker
6 stycznia 2019, 10:53
Pewnie się Chińczyki zmiarkowały, że ten zawodnik, którego chcieli kupić i który miał kiedyś platynowo blond czuprynę, to jednak nie Messi ;)
3
Fifi22100
Fifi22100
6 stycznia 2019, 10:51
Zapowiadało się fajne okienko,a skończy się prawdopodobnie mega lipą. Jeśli oni maja zamiar wydać na Sensiego więcej niż 10 mln to już jest dramat,jakie 25? On w życiu nie był i nie jest tyle wart. Typowy ligowy średniak,który niczym sie nie wyróżnia. Jeszcze może do kompletu weźmy kumpla z Sasu Duncana za kolejne 20 i już będzie kabarecik. Jak ma iść za 25 mln to lepiej go nie kupować i mieć na wykup Baki w lecie,który jest 3 razy lepszym zawodnikiem od niego.
1
tober12
tober12
6 stycznia 2019, 11:31
Jakie 3? Około 10 raz jest lepszy. Tamtych dwóch frajerów nic nie potrafi
1
Szulczyk860520
Szulczyk860520
6 stycznia 2019, 10:49
Te okno też zapowiada się nie zbyt ciekawe, dobrze że przyszedł Lucas Paqueta przynajmniej jest na kogo liczyć.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 10:45
Oni chcą za Sensiego 25mln ? Na głowę upadli? Mam wrażenie, że właściciele niektórych włoskich klubów myślą, że ich zespoły grają w Premier League.
5
tober12
tober12
6 stycznia 2019, 10:52
A co Sensi gorszy niż szrot z Premier League który kosztuje z 40 baniek?Andy Carolle i inne dziady kosztują więcej a kopać w piłkę nie potrafią .Nie wiem co ty znów wymyślasz , ale z Portugalii czy Brazylii noname kosztuja nawet więcej i to niby normalne a gdzie im do Serie A ?
0
tober12
tober12
6 stycznia 2019, 10:54
Żeby nie było 25 mln to za dużo , ale jak czytam o tej chorej Premier League gdzie od pieniedzy im się w dupie przewraca a wydają za przeciętniaków takie pieniądze ze w innej lidze te zespoły z takimi zasobami zmiotly by Angoli z Ziemii to mnie śmiech zalewa.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 11:46
No nie jest gorszy ale o to mi właśnie chodziło, że to nie PL żeby przeciętniak z średniaka ligowego tyle kosztował. Tak na rozsądek to jest wart max 15mln. Weź też pod uwagę fakt, że sprzedaliśmy im Locatellego za 12mln... Sensi to podobny poziom czyli słaby.
Edytowano dnia: 6 stycznia 2019, 11:50
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 12:14
Zgadzam się tyle ze Sensi wcale taki słaby nie jest , byłem pod wrażeniem jego gry w debiucie kadry , mimo wszystko narazie to warty jest tak z 15 mln.Druga sprawa to że Milan jest Januszem biznesu oddając że niska cenę Locatelliego to inna sprawa.No i Sassuolo to dość bogaty klub w porównaniu do Chievo czy SPAL , więc nie muszą oddawać zawodników i sami dyktują ceny , jedynie Sensi musiał by wyjątkowo chciec od nich odejść to wtedy by pewnie zeszli z ceny , inaczej nie mają presji go w ogóle oddawać , tak to widzę.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 stycznia 2019, 12:40
Zgoda, po prostu w obecnej sytuacji wydatek 25mln na kolejnego co najwyżej solidnego ligowca nam nic nie daje.
0
MK92
MK92
6 stycznia 2019, 10:45
Obawiam się, że kierownictwo 1 lutego zakomunikuje, że FFP związało mu ręce i poza Paquetą do żadnych solidnych wzmocnień nie dojdzie... Ze sprzedaży naszego szrotu dostaniemy niewiele kasy, więc jeśli chcielibyśmy na poważnie wzmocnić jakąś newralgiczną dla nas pozycję, to myślę, że sprzedaż Kessie jest nieunikniona.
1
matten
matten
6 stycznia 2019, 10:34
Cieszę się, że Borini zostaje. Póki ze składu nie wylecą osoby, które pełnią marginalną rolę w zespole (Simić, Mauri, Bertolacci, Montolivo, Halilović), póty nie ma się co pozbywać rezerwowych, którzy "coś" wnoszą.
Mnie podczas tego okienka interesuje przede wszystkim czy sprzedamy jakiegoś zawodnika pierwszego składu (Kessie?), aby sfinansować zakup kogoś do pierwszego składu.
Edytowano dnia: 6 stycznia 2019, 10:37
2
Madman
Madman
6 stycznia 2019, 10:20
Leandera Dendonckera co to kurka? Jaja jakies? sorry
0
Milanboy
Milanboy
6 stycznia 2019, 10:16
Dobra, borini to jeszcze, ale do jasnej, niech wywala takiego bertolacciego i montolivo, czy to takie trudne? Moim zdaniem nie, a borini i tak czuję że odejdzie, na niego chętni się znajdą
1
Zirytowany
6 stycznia 2019, 11:15
Ale jak wywalić? Jeżeli zawodnik ma ważny kontrakt i nie chce odejść to klub ma związane ręce.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 stycznia 2019, 13:16
Tak, to bardzo trudne. Jeśli zawodnik z ważnym kontraktem nie chce odejść to w zasadzie nic nie poradzisz.
0
Wolly
Wolly
6 stycznia 2019, 09:58
No ale chyba kiedyś interesowali się nim lokalni rywale. Zresztą po co brać nową zapchaj dziurę, skoro ta jest już zgrana w drużynie.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
6 stycznia 2019, 09:57
Z tego co kojarzę to żeby ktoś mógł do nas przyjść to nie wystarczy żeby odszedł 1 zawodnik bo kadra i tak jest za szeroka.. Myślę że dopóki nie pojawia się informacje ze sprzedalismy jakiś szrot to nie ma co myśleć o zakupach..
1
zycumilanista
zycumilanista
6 stycznia 2019, 09:42
Coś czuję że będą komentarze w stylu "powrót kontuzjowanych oraz Paqueta to dla nas największe wzmocnienia". Późny Galliani.
5
Mieszko
Mieszko
6 stycznia 2019, 11:50
Tak będzie i w sumie wolałbym to niż kupowanie zawodników typu Sensu, którzy nie odmienią oblicza tej drużyny. A ewentualnie jakiś 1,2 transfery latem. Niestety trzeba sobie uświadomić że w obecnym świecie hasło AC Milan nie przyciąga już topowych grajkow, ich może przekonać tylko duża kasa której obecnie nie mamy.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się