SCUDETTO


MERCATO LIVE #5 [23:55]: Di Marzio: "Milan naciska w sprawie Carrasco

7 stycznia 2019, 09:18, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #5 [23:55]: Di Marzio:

[09:18]La Gazzetta dello Sport poniedziałkowe wydanie otwiera łączeniem Krzysztofa Piątka z transferem do Milanu. Polska gwiazda Genoi i jeden z najskuteczniejszych napastników Serie A znalazł się na celowniku nie tylko Juventusu, Interu czy Napoli, ale także rossonerich. Według mediolańskiego dziennika, Leonardo wykonał już pierwsze kroki w postaci skontaktowania się z włodarzem Gryfów, Enrico Preziosim. Mowa o transferze letnim, a były gracz Cracovii w przypadku przeprowadzki na San Siro miałby zastąpić Gonzalo Higuaina, którego przyszłość w Milanie nie jest pewna. Cena Polaka? Co najmniej 60 mln euro.

[09:34]: Według La Gazzetta dello Sport, negocjacje w sprawie transferu Yannicka Carrasco do Milanu trwają, ale ich obraz się nie zmienia. Wciąż daleko do pomyślnego końca.

[09:36]: Włoskie media niezmiennie najsilniej łączą z transferem do Milanu jednego z dwóch pomocników Sassuolo - Stefano Sensiego bądź Alfreda Duncana.

[09:40]: Według La Gazzetta dello Sport, pieniądze na ewentualny transfer Krzysztofa Piątka Milan miałby znaleźć oszczędzając na braku wykupu Gonzalo Higuaina oraz odciążając się bardzo wysoką pensją Argentyńczyka. W przypadku Polaka mowa o kontrakcie opiewającym maksymalnie na 2,5 mln euro rocznie.

[10:48]: Według TuttosportAlvaro Morata odrzucił ofertę transferu do Borussii Dortmund i liczy jeszcze, że doczeka się propozycji z Milanu. Hiszpan chętnie wróciłby do Włoch.

[10:50]La Stampa z kolei łączy Milan z 21-letnim pomocnikiem Monaco, Belgiem Yourim Tielemansem. I ten zawodnik znajduje się w szerokim gronie piłkarzy, którym przyglądają się rosoneri.

[12:35]: Jak podaje redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, właściciel Tianjin Quanjian, Shu Yuhui, został aresztowany. Nie wiadomo, jaka przyszłość czeka wobec tego klub, który może popaść w problemy finansowe. Zawodnikiem tego zespołu jest Alexandre Pato. Co więcej, Brazylijczyk posiada jeden z najwyższych kontraktów w drużynie, zatem w razie cięć budżetowych z pewnością znalazłby się na świeczniku. Według Vitiello, taka sytuacja może całkowicie obniżyć wymagania Tianjin. Pato ma w umowie zastrzeżoną klauzulę odejścia w wysokości 25 mln euro, na wpłacenie której Milan nie mógłby sobie pozwolić, ale nowe wydarzenia otwierają szansę na inne scenariusze.

[12:37]: Według La Repubblica, Milan i Inter myślą pod kątem letniego mercato o tych samych piłkarzach: Rodrigo De Paulu Nicolo Barelli. W kwestii Argentyńczyka bliżej uzyskania jego podpisu są nerazzurri, jednak w przypadku Włocha sprawa jest otwarta. Tego zawodnika chce jednak pozyskać również szereg innych klubów, w tym także z Anglii.

[13:53]Sportmediaset: Milan chciałby mieć Stefano Sensiego do dyspozycji już za tydzień w Arabii Saudyjskiej w meczu o Superpuchar Włoch. Pomocnik jest dogadany z mediolańskim klubem, ale wciąż brak porozumienia z Sassuolo. Neroverdi chcieliby ustalić opcję wykupu po półrocznym wypożyczeniu na 25-30 mln euro, podczas gdy rossoneri nie chcą przekroczyć 20 mln euro.

[15:00]: Giorgio Perinetti, dyrektor generalny Genoi, dla Radio Kiss Kiss na temat Krzysztofa Piątka i rzekomego zainteresowania Milanu: "Czytaliśmy o tym w La Gazzetta, zaskoczyło nas to. Jesteśmy dumni, że nasz zawodnik jest tak oblegany, ale negocjacje z Milanem jeszcze się nie rozpoczęły".

[15:53]: Według Sky, Arsenal ma chrapkę na Yannicka Carrasco i poczynił już pierwsze kontakty odnośnie ściągnięcia Belga z Chin. Zdaniem tej stacji, sam piłkarz chętniej zapatrywałby się na przeprowadzkę właśnie do ekipy Kanonierów niż do Milanu.

[18:26]: Andrea Bertolacci od lipca będzie piłkarzem Genoi, ogłasza La Gazzetta dello Sport. Pomocnik, którego umowa z mediolańczykami wygasa w czerwcu, porozumiał się z klubem z Ligurii i od lata zasili jego szeregi na zasadzie wolnego transferu. 

[21:30]: Agent Patricka Cutrone, Donato Orgnoni wypowiedział się dla MilanNews: "Czy były kluby poważnie zainteresowane Patrickiem? Tak, jeden z Hiszpanii i jeden z Niemiec, ale Patrick chce kontynuować grę dla Milanu. Klub rozgląda się za innymi napastnikami? Wiemy, że zarząd pracuje, aby wzmocnić drużynę. Nigdy nie było żadnych obaw, nawet gdy przybył Higuain. Na dziś to Patrick jest jednym z najlepiej prezentujących się zawodników".   

[23:15]: Gianluca Di Marzio w swoim programie w stacji Sky odniósł się do zainteresowania Milanu Yannickiem Carrasco: "Milan nie porzucił marzeń o sprowadzeniu Carrasco. Jego pensja jest bardzo wysoka jak na włoskie warunki, jego klub nie chce się zgodzić na wypożyczenie, ale Milan tak czy inaczej naciska z pomocą agentów i pośredników, chcąc przekonać Chińczyków do wypożyczenia za wysoką sumę oraz prawa do wykupu [formuła podobna jak w przypadku transferu Higuaina - red]".

[23:25]: Di Marzio podaje również informacje na temat formuły transferu Lucasa Paquety do Milanu: piłkarz będzie kosztował Milan 35 mln euro plus ewentualne 10-11 mln euro w bonusach uzależnionych od indywidualnych oraz zespołowych osiągnięć Brazylijczyka w barwach Rossonerich.  

[23:55]: Di Marzio w sprawie Piątka: "Milan jedynie zasięgnął informacji, tak jak inne duże kluby, ale nie ma żadnego przyspieszenia w tym temacie".



155 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Anonim
Moderator Anonim
7 stycznia 2019, 13:58
Jeżeli będzie to opcja wykupu to jestem na tak.
0
Madman
Madman
7 stycznia 2019, 13:57
Serio? no coments
0
Milanboy
Milanboy
7 stycznia 2019, 13:55
sensi, ehh, szkoda, ale no cóż, taką politykę klub robi,czyli dużo młodości, problem w tym że może to nie iść z doświadczeniem
1
MK92
MK92
7 stycznia 2019, 13:30
Nie no, jeśli Milan naprawdę będzie chciał odbudowywać swoją siłę na bazie takich graczy jak Pato, to ja wysiadam z tego pociągu zwanego "zimowym mercato AD 2019"...
1
Mirek99999999
Mirek99999999
7 stycznia 2019, 13:01
te wszystkie wymysły z Piątkiem, Duncanem czy Sensim to robota Gazidisa, nie pozwolił Leonardo ściągać zawodników pod 30 i starszych, bo liczy, że sprzeda ich drożej, nasz nowy łysy nie zna realiów Milanu, klubu który zarabia na co 20 zawodniku.
1
Huczaj
Huczaj
7 stycznia 2019, 13:31
A czy kolega wie, że w związku z FFP musimy myśleć takimi kategoriami? Przynajmniej na razie?
1
wilku
wilku
7 stycznia 2019, 13:58
Huczaj zgadzam się z Tobą w 100 %, na dzień dzisiejszy przez FFP nie możemy sobie pozwolić na transfery gotówkowe
0
Mirek99999999
Mirek99999999
7 stycznia 2019, 14:07
a co tych piłkarzy dostaniemy za darmo w ramach pomocy ubogim? 60 za Piatka, 25 Sensi, 20 Duncan, co z tego że płatność będzie odroczona? To nie zmienia faktu że kupimy za 45mln dwóch przeciętniaków i za 60 mln gościa który zagrał dobrze na razie tylko 1 rundę. Jak kupimy ich za takie kwoty to na pewno nie zarobimy. Jak mają robić takie transfery to lepiej niech dadzą sobie na wstrzymanie i kupią kogoś latem kto naprawdę wzmocni zespół jakościowo, a nie ilościowo.
0
Huczaj
Huczaj
7 stycznia 2019, 14:22
Te kwoty póki co to wymysły mediów. Strategia klubu jest jasna, kupujemy młodych, zdolnych, których wartość może wzrosnąć, a więc z biznesowego punktu widzenia rozwiązanie, które jest zdrowe pod kątem FFP: kupić taniej, wypromować, sprzedać drożej. Nie oznacza to, że będziemy drugim Arsenalem, Porto czy Borussią. Oznacza to, że w obecnej sytiacji jest to najbardziej logiczne wyjście z punktu widzenia biznesowego.
0
stary_boss
stary_boss
7 stycznia 2019, 13:00
Ja wiem ze jest teraz mercato i żurnaliści musza o czymś pisac ale bez jaj może jeszcze na tapecie pojawi się bombardier Matri żaden napastnik nie przyjdzie przynajmniej teraz a co do lata pewnie to będzie uzależnione od awansu do ligi mistrzów jak już to teraz szukać na gwałt jakiegoś rozgrywajacego bo szrotu i drewna w naszej drugiej lini jest pod dostatkiem jak na skupie złomu
1
acmti__
acmti__
7 stycznia 2019, 12:47
Piątek za Higuaina... Same już takie biadolenie poniża ten klub. Krzychu niech się nigdzie nie rusza, niech zagra dwa sezony i pokaże że nie jest przypadkiem, poniżej niech poszuka klubu gdzie ma szansę grać.
4
Huczaj
Huczaj
7 stycznia 2019, 13:07
Przegapienie szansy przez z zawodnika na przeskoczenie na wyższy poziom sprawia, że talent marnieje. Wielu się powołuje na przykład Belottiego, ale on jak i np. Berardi to przykłady piłkarzy, którzy powinni ze średniego klubu odejść jak najszybciej by w odpowiednim momencie rozwinąć skrzydła. Wiadomo, niektórzy są jedno-sezonowcami, ale kiszenie takich zawodników kilka lat w średnim klubie doprawdza tylko do tego, że później mówimy: "jak dobrze, że go nie kupiliśmy". Chyba nie oczekujecie, że w Genoi, Torino, Sassuolo da się co roku osiągać liczby na poziomie topowego zespołu?
3
ksieciunio
ksieciunio
7 stycznia 2019, 17:16
K. Piątek to napastnik o bardzo konkretnej charakterystyce. Nie bardzo wiem kto miałby mu podawać. Calabria, który na 5 dośrodkowań 4 wywala w trybuny? RR który nawet nie próbuje włączać się do akcji w ofensywie? A może Suso kryty przez 3 obrońców. W Genoi ma chociaż asystentów, natomiast "wyższy poziom" o którym pisze mój przedmówca brzmi trochę jak żart...
0
ksieciunio
ksieciunio
7 stycznia 2019, 17:30
Ale ja nie piszę o Milanie, tylko ogólnie o zawodnikach, którzy przegapili swoją szansę na skok jakościowy i to często przez chore ceny zaporowe, jak np. 100 mln za Belottiego. Taki piłkarz też ma mniejszą motywację, bo skoro strzela 30 bramek i przez chore żądania dalej gra w średniaku, to równa się do poziomu klubu w którym występuje. Wszyscy są bardzo skłonni by obsmarować piłkarza i nazwać go "jednosezonowcem" jak w przypadku SMSa czy Belottiego, a o tym jaki talent pokazali przez spory okres czasu nie wspominają. Piątek jeszcze nie zagrał całego sezonu i już głupie porównania.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 stycznia 2019, 12:38
Jaki Piątek?Toż to jeden kot w worku czyli Paqueta wystarczy.W momencie kiedy drużyna ma problemy z odpowiednią mentalnością takiemu zespołowi jak Milan nie potrzeba więcej niepewnych talentów czy przepłaconych wyrobników tylko doświadczenia oraz jakości do środka pola.Robienie z Milanu drugiego Arsenalu czy nawet Monaco skończy się kolejnym sportowym marazmem.
0
Santiago
Santiago
7 stycznia 2019, 13:22
O to się nie martw. W aktualnym Milanie po prostu nie ma piłkarzy których chcieliby najwięksi. Może Dollar czy Romek za 2 lata, bo aktualnie są tak elektryczni że nawet w Tottenhamie by się nie przebili.
0
Madman
Madman
7 stycznia 2019, 12:13
Mamy napastnikow? Mamy. Mamy Suso na skrzydlo i rezerwa Samu? Mamy Mamy Paquete i zarzad wierzy w niego ,ze bedzie drugi Kaka czy orbitowac miedzy pomoca a atakiem jak wolny elektoron? Mamy! Wiec po co pytania i podchodzy po jakies szroty? mamy czas do 2021 czy 2022 nie pamietam. wyjsc z budzetem dobrze. Dawac Carrascco i zamykac okno. Nic wiece nie ebdzie potrzebne juz na top 4
2
Zuber
Zuber
7 stycznia 2019, 11:56
U nas Higuain ledwo strzela co dopiero inni napastnicy, przecież podobno szukamy napastnika o innej charakterystyce. A pomoc dalej goła i wesoła.
1
7 stycznia 2019, 11:48
Jeszcze zaraz Pato powróci xD(True story)
3
BlackOut
BlackOut
7 stycznia 2019, 12:35
Hahaha, nostradamus jakiś czy coś?
0
MK92
MK92
7 stycznia 2019, 11:30
W dłuższej perspektywie Piątek byłby być może bardzo udanym wzmocnieniem, a i dla nas, Polaków, byłoby niezwykle przyjemne zobaczyć wreszcie rodaka grającego w naszych barwach. Jednak na ten moment obawiam się, że Krzysiek mógłby sobie nie poradzić w tak dużym klubie jak Milan. Higuain jest znacznie lepszą dla nas opcją na ten moment.
2
matten
matten
7 stycznia 2019, 16:25
Pytanie czy Argentyńczyk będzie chciał u nas zostać w obliczu zainteresowania ze strony Chelsea? Ja nie mam nic przeciwko Piątkowi jeśli Higuain wyraziłby wolę przenosin do innego klubu. Co prawda Polak ma za sobą zaledwie dobre pół sezonu, ale po pierwsze jest w gazie, a po drugie jak słusznie zauważył jeden z przedmówców, jeśli będzie prezentował dobrą formę przez sezon lub dwa, to może być już nie do wyjęcia dla Milanu, bo zgłoszą się poń lepsze kluby.
0
Madman
Madman
7 stycznia 2019, 11:26
Milion plotek doniesien i zakonczy sie na Paquecie . Po diabla te dyrdymaly. Nawet Monto musi kase do konca zabrac. Szrotu nie pozbedziemy sie bo nikt ich nie chce! Jak skoncza sie kontrakty wtedy jedynie
2
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
7 stycznia 2019, 11:10
Tu Higuain ma problemy ze strzelaniem bramek a co dopiero nasz świeżak
2
karp_fso
karp_fso
7 stycznia 2019, 11:07
Piątek? To dopiero jego pierwszy sezon w Serie A, żeby tylko nie było jak z Belottim.
5
tommyb1
tommyb1
7 stycznia 2019, 10:32
Tak jak już ktoś napisał. Z całą sympatią do naszego rodaka. Jest to przypadkowy człowiek, który znalazł się we właściwym miejscu o właściwym czasie. Daleko mu jeszcze nawet do perspektywicznego napastnika. Belotti też miał jeden super sezon i co z tego wyszło?? Mało tego umiejętności Włocha są na zdecydowanie wyższym poziomie. Rozmowa z Preziosim powinna wyglądać tak. Preziosi ile chcesz za Piątka?? Hmm... 60. Pogięło Cię, pamiętasz Belottiego?? Dobra Leo masz rację. Dajcie 20 i bierzcie
3
Mirek99999999
Mirek99999999
7 stycznia 2019, 10:45
a najgorsze w tym wszystkim jest to, że Belotti robił piorunujące wrażenie swoją grą. A Piątek strzela gole, ale moim zdaniem aż takiego szału nie ma, 20 mln max.
4
majer1987
majer1987
7 stycznia 2019, 10:29
Jakby pozbyli się szrotu to by się znalazły środki na Carrasco. Prawda jest taka, że od wielu lat biedujemy też z tego powodu. Zamiast 7-8 pilkarzy trzeciego sortu mozna bylo miec 2-3 porządnych i wyszloby na to samo. I kadra nie liczylaby 30-35 osób jak ostatnio bywało zupełnie bez sensu tylko 25-26. Liczę, że w najbliższych dwóch okienkach sytuacja się w końcu wyprostuje. Tylko nie mogą w zamian sprowadzać kolejnych... Tylko realne wzmocnienia. Jedno, dwa, tu nie potrzeba kolejnej ewolucji.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
7 stycznia 2019, 10:41
ja bym nie liczył na pozbycie się szrotu z kadry bo w kolejce już jest następny szrot (Sensi, Duncan) Leonardo powiela błędy poprzedników
5
wilku
wilku
7 stycznia 2019, 10:26
Dajcie spokój z tym Piątkiem,niech pogra ze 2 sezony na wysokim poziomie wtedy można myśleć o transferze
1
Pyrlo89
Pyrlo89
7 stycznia 2019, 12:07
jak pogra 2 sezony na wysokim poziomie to na pewno nie wybierze klubu takim jakim jest Milan , a raczej Juventus, Barcelona, PSG, czy Chelsea
1
kupczyk1981
kupczyk1981
7 stycznia 2019, 10:18
60mln za Piątka?serio mam nadzieje że to plotka.Z całą sympatią do Piątka,ale po połówce dobrego sezonu tyle kasy to kpina.A tym bardziej według mnie Cutrone jest lepszy.
1
tomgor
tomgor
7 stycznia 2019, 10:13
"Leonardo skontaktował się z Preziosim. Tematem Piątek." Pewnie rozmawiali o tym jak zacząć udany weekend, a media podchwyciły jedno słowo i skojarzyły z Krzyśkiem.
5
MR. X
MR. X
7 stycznia 2019, 10:15
Weekend to się chyba skończył.
0
tomgor
tomgor
7 stycznia 2019, 10:18
Już następny planowali.
1
kamilus
kamilus
7 stycznia 2019, 09:56
Jeśli chodzi o plotki, to czytałem dziś, że mamy wstępną umowę z Carrasco - 7 mln rocznie przez 4 lata, przy czym wciąż dalecy jesteśmy od porozumienia z jego klubem.
0
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 10:07
ogólnie wolałbym żeby Carrasco poza Paquetą był jedynym transferem do klubo bo to by było realne wzmocnienie zamiast sprowadzać trzech Sensich i dwóch Duncanów bo to bezsensowne obciążanie budżetu klubu pensjami a wzmocnienie żadne.
10
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 stycznia 2019, 10:21
Rafa a to święta prawda, dwa wzmocnienia a konkretne, a 4-5 niby wzmocnień, ale jednak nie..
0
kamilus
kamilus
7 stycznia 2019, 10:48
Jeśli Sensi ma być wypożyczeniem z opcją (nie obowiązkiem) wykupu, to prawie niczym nie ryzykujemy, bo jego pensja nie powinna przekroczyć 1-1,5 mln rocznie (czyli zapłacilibyśmy 1/2 tej kwoty).
2
karp_fso
karp_fso
7 stycznia 2019, 11:09
Otóż to, Sensi z wypożyczeniem bez przymusu wykupu i żegnamy Bertolacciego. Poziom choćby ławki z miejsca podniesiony, a jak się nie sprawdzi to wróci po sezonie do Sassuolo.
1
Rafał0209
Rafał0209
7 stycznia 2019, 09:55
Nom to co wujek Fester dzwoń do przyjaciela i pomóż Leonardo w transferze a zapomniałbym Genoa nie sprzedaje Milanowi swoich perełek , a tak na poważnie nikt nie da takich pieniędzy bądź co bądź za kota w worku ma chłopak fajny okres życzę mu jak najlepiej ale niech zagra w spokoju na luzie dwa dobre sezony i nie czyta gazet bo oszaleje zestresuje i zatrzyma w rozwoju jak widzi się swoje nazwisko w plotkach czy nie wśród największych w Europie , świat oszalał a pomyśleć że kiedyś Zidane przechodził z Juve do Realu jak się nie mylę za 60 mln co to wtedy była za kwota a dziś wystarczy pograć pół sezonu i co najmniej tyle wołają ,
0
MilanHomer
MilanHomer
7 stycznia 2019, 10:13
Jeżeli kluby generują takie zyski, to płacą tyle za zawodników. Jeszcze wcześniej, Maradona przechodził za 3 mln dolców do Napoli i też był szok, porównywalny do 222 mln euro Neymara. Nie porównujmy cen za produkty, tym bardziej z innych epok sportowych. Cena za towar, jest zawsze tak wysoka, ile ktoś chce za niego zapłacić.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
7 stycznia 2019, 10:47
Taka prośba, używaj w swoich wypowiedziach kropek. Bez nich ciężko się to czyta.
0
ósmy
ósmy
7 stycznia 2019, 09:50
Dajcie spokój z Piątkiem. Ponoć Cracovia się uparła i chce go z powrotem. A poważniej to jeśli już, to na tej pozycji widziałbym Milika.
0
dbmat
dbmat
7 stycznia 2019, 09:37
60mln to chyba kogoś mocno po sylwestrze jeszcze trzyma
3
Olli666
Olli666
7 stycznia 2019, 09:30
Haha Haha Haha X300 Kto te ceny wymyśla 60 piątek a 56 igła. Bez urazy igła to jest jeden z 10 najlepszyszych napastników na świecie a Krzysiu może za 3/4 lata tam się znaleść w takim towarzystwie oczywiście jeśli utrzyma formę. Bo jeśli nie to może to być napastnik jak belotti czyli jednozezonowiec, a ze jest Polakiem to nie można zwariować. Piątek jest wart 30 max to i tak dużo patrzac ze do Genoi przychodził za 4,800 a transfermarkt wycenia go na 15.
1
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 09:33
nie to żebym nie wierzył w rodaka ale obawiam się, że będzie dokładnie tak samo jak z Belottim. Natomiast co do ceny to jedyny argument na porównywalną cenę jednego i drugiego to obecna forma oraz wiek zawodników, jak by nie patrzeć Piątek póki co ma 13 bramek w Serie A a Higuain nawet nie ma połowy tego wyniku.
0
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 09:27
Tymczasem Inter zaklepał sobie transfer Diego Godina w lato... Podobno jest już wstępna umowa, a my nadal z Zapatą i wiecznie świetnie zapowiadającym się Caldarą oraz Musacchio...
1
hyrus13
hyrus13
7 stycznia 2019, 09:38
O Caldarze napisałeś tak jak by miał już 30 lat.
0
adrian20102
adrian20102
7 stycznia 2019, 09:51
Mi też żal dupe ściska. Trzeba się pogodzić z gwiazdami mniejszego kalibru
1
kamilus
kamilus
7 stycznia 2019, 09:55
Jestem ciekaw pensji, jaką ewentualnie dostanie u naszych kuzynów, bo czytałem, jakoby szukał klubu, który mu zaoferuje przynajmniej 7-8 mln netto rocznie. Dlatego też Milan całkowicie z niego zrezygnował (a raczej w ogóle nie wykonał żadnego konkretnego ruchu w jego kierunku).
1
adrian20102
adrian20102
7 stycznia 2019, 09:57
Ponoć 6mln dostanie
2
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 10:05
Jeśli faktycznie 6 milionów to moim zdaniem pensja w zasięgu Milanu, poza tym Panowie przypominam, że Milan jest drugim klubem w Serie A jeśli chodzi o wysokość płac. No ale zobaczymy co będzie dalej.
3
Szulczyk860520
Szulczyk860520
7 stycznia 2019, 09:27
Nie opłaca się za tyle, on zagrał dobrze dopiero pół sezonu, a i kwota za jaką by przeszedł mogła by go "sparalizowac".
1
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 09:29
Piątek był już w Barcelonie, Romie, Realu, Napoli, chyba nawet w Juventusie. Teraz łączą go z Milanem a za chwilę z Chicago Bulls. Magia mercato ;)
4
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 09:31
O Chelsea zapomniałem jeszcze :D
2
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 09:25
Za chwilę Kobe Bryant i Messi będą łączeni z Milanem. Albo News typu: "Leonardo po tym jak skontaktował się ze wszystkimi w sprawie przenosin do Milanu wysłał sygnał w przestrzeń kosmiczną z zapytaniem o transfer..." :D
5
jay-jay
jay-jay
7 stycznia 2019, 09:30
Ja akurat uważam, że sondowanie wielu graczy jest dobre. Szukają najlepszej opcji i w związku z tym łączy się wielu graczy z Milanem. Media nie potrzebnie dmuchają bańke, że Milan chce wszystkich, a my (jako kibice, czytelnicy) źle interpretujemy słowo "zainteresowany". Moim zdaniem sondowanie i zapytanie o jakiegoś gracza nie równa się tym, że zaraz będziemy chcieli go kupić.
1
Rafalzki
Rafalzki
7 stycznia 2019, 09:35
jay-jay ja to wszystko wiem, przecież tylko idiota nie interesowałby się wieloma zawodnikami, ale bawi mnie ten ogrom informacji z których większość pewnie nie ma większego pokrycia :) wiadomo, jest mercato to trzeba zapchać czymś newsy.
3
kamilus
kamilus
7 stycznia 2019, 09:58
Tutaj dochodzi jeszcze jedna kwestia - bo równie prawdopodobne jak to, że interesujemy się wieloma piłkarzami, jest to, że dziennikarze wymyślają zainteresowania danymi graczami tylko po to, by zwiększać ilość czytelników/wyświetleń. Wszak mercato to idealny czas dla nich, bo takie zainteresowania są bardzo prawdopodobne, a im więcej kibiców danego klubu, tym więcej odsłon danych artykułów.
3
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się