SCUDETTO


MERCATO LIVE #10 [15:24]: Halilović o krok od Besiktasu

12 stycznia 2019, 09:30, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #10 [15:24]: Halilović o krok od Besiktasu

[09:30]: Choć długo wydawało się, że możliwy transfer Gonzalo Higuaina do Chelsea to mrzonki, obecnie jest już inaczej. La Gazzetta dello Sport przedstawia, że wszelkie rozmowy są odłożone co najmniej do 17 stycznia, gdyż wcześniej Argentyńczyk spędzi kilka dni z drużyną w Arabii Saudyjskiej, gdzie rozegra mecz o Superpuchar Włoch. Il Corriere dello Sport nie ma wątpliwości, że Pipita już zadecydował i chce przenieść się do Anglii. Z kolei dziennikarz Alfredo Pedulla twierdzi, że słowa na ten temat trenera Gennaro Gattuso ("Mamy nadzieję, że Gonzalo zostanie z nami jak najdłużej. Jeśli tak nie będzie, zobaczymy") przypominają podobną narrację, jak przed letnim powrotem Leonardo Bonucciego do Juventusu.

[09:39]: Kwestią do rozwiązania pozostaje formuła ewentualnych przenosin Gonzalo Higuaina do Chelsea. Juventus chce zagwarantować sobie 36 mln euro, za które Argentyńczyk mógłby trafić w lipcu na San Siro. Z kolei Milan nie zamierza stracić 18 mln euro na raptem półroczne wypożyczenie napastnika. W tle pozostaje kwestia wykupu Tiemoue Bakayoko czy Alvaro Morata, który miałby trafić do Mediolanu z Londynu.

[09:48]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, Juventus całkowicie odrzuca możliwość wypożyczenia Higuaina do Chelsea. Turyńczycy są w stanie zgodzić się na przenosiny piłkarza do Londynu tylko na zasadzie transferu definitywnego. Ostateczne zdanie i tak należy jednak do Milanu, który wcale nie musi zgadzać się na brak wypełnienia umowy rocznego wypożyczenia.

[11:50]Il Corriere dello Sport twierdzi natomiast, że Juventus jest otwarty na 18-miesięczne wypożyczenie Gonzalo Higuaina do Chelsea, naturalnie za odpowiednią opłatą.

[13:48]: Sky: "Alen Halilović zostanie zawodnikiem Besiktasu Stambuł. Turcy pracują z Milanem nad zakończeniem transakcji. Pozostały ostatnie detale. Chorwat w barwach rossonerich zagrał jedynie 60 minut w tym sezonie".

[14:43]: La Gazzetta dello Sport informuje, że Gonzalo Higuain ma także ofertę z Chin. Niestety gazeta nie przedstawia jakichkolwiek jej szczegółów. 

[15:24]: AC Milan zgłosił się do Club Brugge z zapytaniem dotyczącym Arnauta Danjumy Groenevelda. Rossoneri chcieliby sprowadzić w swoje szeregi 21-letniego skrzydłowego jeszcze w tym okienku transferowym, podaje De Telegraaf, jednak transfer jest mało prawdopodobny z uwagi na fakt, że piłkarz występuje w Belgii zaledwie od sześciu miesięcy i wątpliwe by pozwolono mu odejść po tak krótkim okresie. Groeneveld w tym sezonie rozegrał 15 meczów, w których strzelił 5 goli i zaliczył 4 asysty. Ponadto w październiku zadebiutował w seniorskiej reprezentacji Holandii w spotkaniu z Niemcami, a kilka dni później przeciwko Belgii zanotował swoje pierwsze trafienie dla Oranje.



90 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zuber
Zuber
12 stycznia 2019, 15:59
Niektórzy z was to na prawdę żyją marzeniami, oddamy Igłe i myślicie, że w jego miejsce przyjdzie ktoś lepszy? Gdyby nie to, że oddaliśmy Bonusa i dzięki temu Juve poszło nam na rękę to nikt nawet o zbliżonym poziomie by nie przyszedł, bo po pierwsze żaden klub nie odda zawodnika o takim poziomie na wypożyczenie z opcją wykupu, bo mogą go sprzedać bez problemu za taką sama kwotę. Po drugie każdy klasowy gracz gra obecnie w klubie lepszym sportowo niż Milan, więc przestańcie się łudzić. Gadka o historii i sukcesach już dawno nie działa na graczy, teraz jedyne co działa to pieniądze a ich też nie możemy dać więcej niż inni.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 16:01
9
Semper Fideli
Semper Fideli
12 stycznia 2019, 15:50
Zastanawiam się czy można było spróbować z Nasrim, w West Ham mu zaufali i od razu z pozytywnym skutkiem się zaczyna odwdzięczyć dziś z asysta. Co do młodego Holendra z Brugge ciekawy gość jeśli byłby do sprawdzenia za możliwa kwotę czemu nie!
0
Krisu
Krisu
12 stycznia 2019, 21:05
Nasri zna bardzo dobrze gre w EPL (BPL jak ktos woli) wiec nie dziwi mnie jego dobra gra, tymbardziej biorac pod uwage powod jego braku na angielskich boiskach. W Serie A raczej by sie tak dobrze nie odnalazl
0
Vol'jin
12 stycznia 2019, 15:40
o coś nowego, otwieramy się na rynek graczy z państw beneluksu?
3
Krisu
Krisu
12 stycznia 2019, 21:06
Juz chyba w Milanie kiedys grali Holendrzy, tylko jak oni sie nazywali? :V
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 15:28
Jeżeli Gruby nie chce u nas grać to niema też sensu go trzymać ( i płacić mu pensji 8 mln na sezon jeśli się nie mylę) .. do ataku możnaby sprowadzić Depaya ... tylko tutaj trzeba wyłożyć z 60 mln .. napewno miałby mniejszą pensje .. tylko czy u nas by się taka "fałszywa" 9 sprawdziła .. to ciężko powiedzieć. Byle nie żaden Morata .. bo to kompromitacja będzie (kolejna swoją drogą).
0
Zuber
Zuber
12 stycznia 2019, 15:52
No już widzę jak Depay do nas przechodzi, po kolejnym dobrym sezonie to on będzie warty koło 100 baniek. Poza tym żaden klub nie jest na tyle naiwny, żeby sprzedawać swoich najlepszych piłkarzy na wypożyczenie z opcją wykupu. Niektórzy to tu dalej żyją fantazją z początku wcześniejszej dekady.
4
Krisu
Krisu
12 stycznia 2019, 21:12
Depay to mokry sen milanistow jak Emilia Clarke dla 14 letnich fanow Gry o Tron :P Podejrzewam ze nawet jakby nam sie udalo zakwalifikowac do Ligi Mistrzow w przyszlym sezonie to Depay pozostanie w strefie marzen. Obecnie we Wloszech tylko Juve mogloby o nim realnie myslec. Wiem ze to piekne marzenie, ale nie warto sobie nim glowy zawracac. Co do Higuaina to zgadzam sie; jezeli nie chce u nas dalej grac to nie ma sensu go trzymac. Ale na miejscu kierownictwa staralbym sie jak moge zeby zatrzymac Argentynczyka u nas, bo NIKOGO lepszego, ani nawet na podobnym poziomie nie uda nam sie pozyskac w tym okienku.
0
12 stycznia 2019, 15:19
Co za komiczny klub.Jak czytam te wszystkie informacje i ten bełkot w komentarzach poniżej o tym jak dobrze jest , człowieka może oniemieć.
1
Milanboy
Milanboy
12 stycznia 2019, 15:41
to mogę się śmiać jak komiczny?
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
12 stycznia 2019, 15:42
jeśli nie jesteś kibicem Milanu to won.. nikt Cie tu na sile nie trzyma! Per Sempre Milan!
3
MarcoFerrero
MarcoFerrero
12 stycznia 2019, 16:22
MarcoFerrari Spokojnie bo ci zylka peknie , mysle ze nikogo poza kibicami Milanu ten klub nie obchodzi i ma ciekawsze rzeczy niz przebywanie na tej stronie...Jestesmy na poziomie Torino czy Atalanty i takie sa smutne fakty.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
12 stycznia 2019, 16:38
Skurczu jaj można dostać czytając właśnie takie komentarze jak Twój. Przyszedł kolejny ekspert, który na dzień dobry nie dostrzega ograniczeń, jakie ma w tej chwili zarząd, a które zostawił nam w spadku nikt inny jak Wielki Berlusconi. Najpierw Chińczyk, potem FPP i ogólny burdel w strukturach władzy, który faktycznie teraz może być naprawiony, o ile zostanie zapewniona stabilność właścicielską. Jeszcze przyznaj, że wierzysz we wszystko, co piszą w gazetach.
4
MarcoFerrero
MarcoFerrero
12 stycznia 2019, 16:51
koper marudzisz jak panienka i to taka przed 18-stymi urodzinkami.. nikogo nie cieszy obecna sytuacja ale pisanie komentarzy w twoim stylu to śmiech na sali.. załosne no ale niektórzy i w ciągłym narzekaniu znajduja radość.. ja tam wole być cierpliwym wielki Milan zawsze wraca!
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
12 stycznia 2019, 17:00
Jestesmy w dupie i mozecie nadal zyc w bance , ja nie zamierzam szukac pozytywow tam gdzie ich nie ma.Juve bylo na dnie 10 lat temu teraz sa 50 lat przed nami bo ludzie wiedza tam co maja robic.A w Mediolanskim "teatrze" nadal zatrudniani sa komedianci ktorzy niszcza ten klub a na dodatek ten lysy gosc z Afryki o Ruskim nazwisku ktory zrobil z Arsenalu przedszkole a teraz chce praktykowac to w Milanie , smiech na sali.Jaki powazny klub ma w strukturach cel zatrudniania graczy tylko ponizej 25 lat?Zaden bo zadne pseudo twory pokroju Lipska tak nie robia.
1
Krisu
Krisu
12 stycznia 2019, 21:18
@koper789 albo ty sobie sam lajkujesz te komentarze, albo starą na strone sciagnales w tym celu. CO ty za kocopoly opowiadasz?! Ja rozumiem frustracje, ale ty ewidentnie nienawidzisz obecnego Milanu. Mowiac ze jestes kibicem Milanu (nie napisales tego bezposrednio, ale po drugim twoim komentarzu mozna to wywnioskowac) i pisac takie rzeczy to juz nawet nie hipokryzja, to konflikt wewnetrzny charakteru. Proponuje konsultacje z psychologiem ;-)
0
Milanboy
Milanboy
12 stycznia 2019, 15:00
To Alen odchodzi, powinien jeszcze pod pachę zabrać monto,berto,simo, akurat mauri coś tam kopnąć umie więc jako taki zmiennik się nada
1
matten
matten
12 stycznia 2019, 14:52
Halilović odchodzi? Super, niech jeszcze zabierze ze sobą Bertolacciego, Mauriego, Simicza i Montolivo :) Fajnie byłoby oczyścić kadrę z przeciętniaków i w lecie skoncentrować się już tylko na wzmocnieniach, a nie na sprzedażach.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 stycznia 2019, 16:01
A Borini gdzie?
0
Krisu
Krisu
12 stycznia 2019, 21:20
@AdrianoGalliani Ty byś go łysy **uju pewnie sprzedał, a tu ławka krotka :P :V
0
WojtasMilan
WojtasMilan
12 stycznia 2019, 14:07
Ten Halilovic... Te 60 minut było takie tragiczne? Nie widziałem, ale aż jestem ciekaw dlaczego nie dostał szansy, szczególnie że nie tak dawno był uważany za wielki talent.
0
Zielony2009
Zielony2009
12 stycznia 2019, 14:12
Za talent to uważali go kibice acmilan.com.pl i jacyś wybiórczy eksperci, którym nie wypadało pociskać rodaka. Zresztą o każdym młodym mówi się dobrze. Spadkowicz Bundesligi oddał nam go za darmo, o kim mi w ogóle rozmawiamy...
8
Krauser
Krauser
12 stycznia 2019, 15:29
Pamiętam te wszystkie komentarze fanów, którzy przed sezonem z uporem maniaka przekonywali wszystkich jaki to super transfer. A jak ktoś skrytykował, to gromy leciały od pseudo ekspertów...
2
WojtasMilan
WojtasMilan
12 stycznia 2019, 16:22
No właśnie pamiętając te reakcje zapytałem o to, ale już wszystko jasne :)
0
Zielony2009
Zielony2009
12 stycznia 2019, 17:03
http://www.acmilan.com.pl/news/24004/transfer_halilovicia_po_kosztach_mozliwe_darmowe_wypozyczenie_z_opcja_wykupu macie pośmiejcie, się tutaj macie jeszcze bonusowo zapewnienia ekspertów, że Ronaldo nigdy nie zagra w Serie A ani w Juve http://www.acmilan.com.pl/news/24052/halilovic_oficjalnie_zawodnikiem_milanu
0
karp_fso
karp_fso
12 stycznia 2019, 14:04
Dobrze, że ten Halilović odchodzi. U nas robił za piąte koło u wozu, a z transferu zawsze jakiś grosz (mam nadzieję) wpadnie, to będzie na sprowadzenie jakiegoś SENSOWNEGO uzupełnienia ławki.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 14:04
2
Piotrek1899
Piotrek1899
12 stycznia 2019, 13:14
I jeszcze tylko dodam, że jeśli to prawda, to Higuain dzisiaj powinien z trybun mecz obejrzeć. Gattuso powinien zapytać go wprost i od tego uzależnić jego występ. Ponoć są tacy szczerzy wobec siebie...
3
hyrus13
hyrus13
12 stycznia 2019, 13:20
Ja bym mu od razu zaordynował chłostę. Ponoć sam Romek go nie chce w Chelsea.
0
karp_fso
karp_fso
12 stycznia 2019, 14:01
Bzdura. Dopóki gra i trenuje na 100% i wykazuje się profesjonalizmem, to temat transferu nie powinien mieć wpływu na to czy zawodnik zagra.
4
Santiago
Santiago
12 stycznia 2019, 14:10
Gazidis jest do prowadzenia biznesu a nie klubu piłkarskiego. On ma przede wszystkim podwoić wartość klubu, zwiększyć przychody itd. A nie wygrywać mistrzostwo Włoch. Że ktoś jeszcze w 2019 roku tego nie rozumie to współczuje.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 stycznia 2019, 14:14
Nie mamy takich zasobów aby tak myśleć jeśli mamy Igłę na pół sezonu to lepiej już wykorzystać go do cna niż sadzać na ławce. Co ma Rino powiedzieć jak to nie jego kompetencje, to nie jego wola a Pepity decyduje byle by tylko Chelsea brała na siebie resztę dealu z Juventusem.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
12 stycznia 2019, 13:01
I niech się żegna. 31 lat, to w dzisiejszych czasach świetny wiek dla piłkarza. Z dobrą pomocą i przede wszystkim trenerem na ławce, a nie Gattuso, Higuain naklepie jeszcze sporo bramek. Niech mi nikt nie wmawia, że nazwisko szkoleniowca, jego autorytet i sposób prowadzenia zespołu nie ma wpływu na to, czy klasowy zawodnik przyjdzie do danego klubu, czy nie. Gdzie są te wszystkie Fabregasy, Godiny i inne Zlatany? Wszędzie, tylko nie w Milanie, bo jak jeden z drugim zobaczyli w tv, co ten zespół gra, to stwierdzili, że nie chcą w czymś takim brać udziału. Kogoś to dziwi? No nie powinno. Pewnie piłkarze lubią Gennaro za to, że jest szczery, broni ich itd. Tylko, że nikt, kto ma jakiekolwiek ambicje, by grać o trofea, coś prezentować na boisku, do Milanu nie przyjdzie. Żadne uznane nazwisko. I tylko czekać, jak po kolejnym nieudanym sezonie ta ekipa całkiem sie rozpadnie, bo np. taki Romagnoli, czy Donnarumma nie będą chcieli cała kariere pracować z amatorem na ławce i wiecznie grać o nic.
6
lyndonmilan1
lyndonmilan1
12 stycznia 2019, 13:16
Zgadzam sie ale nie w pełni Bo Fabregas dostał dużo Więcej hajsu niż by dostał w milanie, Ibra nie chciał opuszczać LA gdy Milan dawal mu tylko pół riczny kontraktu, a Godin ma w Interze LM
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2019, 13:30
O tak.Zlatan będzie grał o trofea w LA, a Fabregas pomoże Monaco awansować do LM...Czy tak ciężko zrozumieć, że Gazidis był głównym zwolennikiem podbijania Europy przez Arsenal młodzieżą i zapewne przeniósł tą filozofię do Mediolanu stąd zmiana polityki transferowej?
2
Zielony2009
Zielony2009
12 stycznia 2019, 13:40
Monaco prędzej wróci do LM niż Milan pomimo, że Ligue 1 ma tylko 3 miejsca premiowane. Marcos Salinas: Xd
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2019, 13:48
Zielony2009 Przy ich polityce kadrowej nie wrócą.W przyszłym sezonie będą w top 7, ale po takich roszadach bardzo wątpliwe, żeby pokonali taki Lille, Lyon czy Marsylię w walce o miejsce dające awans do LM.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
12 stycznia 2019, 13:53
Zanim Gazidis trafił do Arsenalu, to Wenger już dawno tę filozofię wprowadził, bo pracował tam od 13 lat, więc nie opowiadaj bajek. Piszesz, jakby to Gazidis wymógł na Wengerze ten sposób prowadzenia drużyny.
2
Panicz
Panicz
12 stycznia 2019, 13:56
Co ty Pjetrek za głupoty pociskasz za przeproszeniem. Gazidis pracował w Arsenalu od 2009 roku, właśnie od tego momentu zaczeło sie pasmo bez większych sukcesów. Rok przed Gazidisem grali w półfinale LM, 2 lata przed Gazidisem w finale.
1
Panicz
Panicz
12 stycznia 2019, 14:06
Ten Gazidis to strzał w stopę , z reszta w Milanie każdy sobie strzela ...
0
Anonim
Moderator Anonim
12 stycznia 2019, 14:24
delusional Jesteś kibicem innego klubu, wchodzisz na stronę Milanu i prowokujesz. Po co? :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2019, 14:40
Piotrek1899 Bycie zwolennikiem nie równa się byciu pomysłodawcą/twórcą.Tyle w temacie twojej bezmyślnej zaczepki.
1
Zielony2009
Zielony2009
12 stycznia 2019, 14:40
Anonim Jest lepszym kibicem niż Ty, bo widzi co nie gra i chce polepszenia sytuacji, a nie poklepuje się po pleckach podczas gdy toniemy w szambie, a szambowóz zamiast odsączać łajno to wlewa jeszcze więcej - tak to wygląda.
0
Anonim
Moderator Anonim
12 stycznia 2019, 14:50
Zielony2009

Mój komentarz nie odnosił się tylko i wyłącznie do tego co delusional napisał wyżej. Po prostu odkąd się udziela można odnieść takie, a nie inne wrażenie :) I wcale tu nie chodzi o obecną sytuację Milanu.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 14:53
0
bawolejaja
bawolejaja
12 stycznia 2019, 14:58
Panicz, czyli w 2007 w finale LM graliśmy z Arsenalem?
0
Zielony2009
Zielony2009
12 stycznia 2019, 14:59
Dobrze, przepraszam uniosłem się. Zawsze jak wchodzę na stronkę ciśnienie i wnerwienie mi skacze nie wiedzieć czemu... Mam nadzieję, że dzisiaj chociaż skoczkowie dostarczą mi trochę radości :)
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 stycznia 2019, 12:48
Był solidny Carlosa Bacca i trzeba było go nie ruszać, szczególnie że on bardzo w Milanie chciał grać a w porównaniu do następców czyli Kalinica czy obecnie Igły to w sumie Carlos był o klasę lepszym napaździorem jeśli chodzi o grę w Milanie, Kolumbijczyk był w stanie unieść ciężar tej koszulki, Milan na siłę go wyrzucił a on się trzymał rękami i nogami do czasu aż nie miał wyjścia i odszedł bo miał ambicje nie jak np.Montopronto. Odejście Igły będzie dla nas ciosem wizerunkowym i kolejnym dealem z Juve w którym zawodnik mistrza nie jest w stanie udźwignąć ciężaru gatunkowego jakim jest gra w Milanie. Nie mam zamiaru się martwić odejściem Pepity jeśli on jest niezadowolony to niech idzie do Chelsea. Nie chcę nikogo kto nie czuje radości z gry dla tych barw, jak ktoś ma być nieszczęśliwy że gra w ACM to... get the fuck outta here!
9
AdamoX
AdamoX
12 stycznia 2019, 13:22
Z tym bacca to sie zgadzam w pełni, chłop jest naprawde dobrym napsatnikiem i jak mało który się sprawdził u nas w ostatnich latach.
0
kayser
kayser
12 stycznia 2019, 17:11
Zgadzam się. Warto przypomnieć że Bacca strzelił 18 bramek w serie A gdy w pomocy grali Poli, Montolivo, Bertolacci :P ale wyżej niż Higuaina bym go nie stawiał.
0
Wolly
Wolly
12 stycznia 2019, 12:38
Coś czuje że po meczu z Juve, Higuain się z nami pożegna.
0
fett85
fett85
12 stycznia 2019, 12:35
Gattuso przyznał, że sprawa jest otwarta. Jak trener coś takiego mówi, to możemy spodziewać się że istnieje duże prawdopodobieństwo, że piłkarz zmieni klub. Nie jest dobrze, bowiem jest to kolejny policzek dla Milanu. Zaistniała sytuacja pokazuje, że klub znajduje się w poważnym kryzysie i nie widać sposobu na jego przezwyciężenie. Odejścia piłkarzy z nazwiskami nie robią również dobrej reklamy i nie zachęcają innych do transferu.
1
dyster
dyster
12 stycznia 2019, 12:27
Spoko, to przygotowanie gruntu pod przybycie Messiego, który w ten sposób odpowie na wyzwanie Ronaldo.
5
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 stycznia 2019, 16:07
Najpierw się musi ligi nauczyć, więc się ogra z 2 sezony z Monza.
0
Vol'jin
12 stycznia 2019, 12:04
Morata przez 2 lata w Serie A strzelił 15 bramek ... Patrząc na koszt transferu i utrzymanie to nie wiem czy tańszy nie będzie Belotti ....Albo Falcao
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 12:40
Ja się zastanawiam do tej pory .. co za geniusz w Realu ten transfer do Chelsea zainicjował .. przecież wyciągnąć taka kasę, za takiego ananasa to chłop powinien jakiś order od Pereza dostać.
4
karp_fso
karp_fso
12 stycznia 2019, 11:28
Nie no to są jaja xD Za dużo o tym piszą, żeby nie było nic na rzeczy.
1
AdamoX
AdamoX
12 stycznia 2019, 11:40
Ja tez tak myślałem o ibrze i CENZURA xd

Ocenzurowany wulgaryzm jest nadal wulgaryzmem.
Anonim


Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 12:11
1
karp_fso
karp_fso
12 stycznia 2019, 12:30
No bo z Ibrą było coś na rzeczy, tylko ostatecznie LA Galaxy dało mu podwyżkę.
0
Panicz
Panicz
12 stycznia 2019, 11:24
Przecież z tego klubu robi sie zwykły mem, przychodzi Bonucci który po roku sie modli żeby uciec, Pipita już po 6 miesiącach ma dość i najchętniej wpław udałby sie do Londynu. Duża w tym zasługa Gattuso, który nie ma żadnego autorytetu trenerskiego, przychodzą piłkarze od najlepszych trenerów na świecie i pewnie sie łapią za głowe jak Rino prowadzi ten zespół.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 11:29
Niema co zrzucać całej winy na Gattuso jako trenera bo w całym klubie jest bajzel, ale niewątpliwie jest to czynnik bardzo znaczący.
1
Gringo Milano
Gringo Milano
12 stycznia 2019, 11:45
Nie ma autorytetu... przypomnij sobie co zrobił Higuain po strzeleniu ostatniej bramki. Poleciał mu dziękować za zaufanie i wiare w niego. To nie było zwykłe przybicie piątki. Leonardo i Maldini też co krok go popierają na stanowisku, więc jak chcesz szukać winy w autorytecie trenera to zacznij od zarządu. Śmiało, obsmarujcie swój ukochany Klub od góry do dołu... Lata posuchy uczą wiary, przynajmniej mnie.
11
Vol'jin
12 stycznia 2019, 11:50
akurat z tym wspieraniem Gattus przez Leonardoo to raczej niezbyt ^
4
Vol'jin
Vol'jin
12 stycznia 2019, 12:24
Panicz No niestety ale tak coraz bardziej to zaczyna wyglądać. Chcą odejść najbardziej klasowi piłkarze, a Gattuso wbrew Leonardo upiera się przy miernocie Calhanoglu, który jest symbolem dziadoskiego pół sezonu Milanu. Gattuso do tego mówi że dopóki on będzie trenerem to ta miernota będzie grała. Gattuso (z bólem serca to mówię) wyczerpuje już swój kredyt zaufania nawet u największych swoich obrońców.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
12 stycznia 2019, 12:36
Największy mem lata przy linii i wymachuje grabiami. Q
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
12 stycznia 2019, 11:09
Chyba nie ma w tym momencie lepszej finansowo i sportowo dla nas opcji do ataku niż Higuain. Oczywiście tłum będzie chciał jakiegoś innego "Barabasza", ale to nie jest głos rozsądku. Szkoda tego Fabregasa w Monaco trochę
1
Luksta1805
Luksta1805
12 stycznia 2019, 11:09
Jak to dojdzie do skutku to koniec, chyba przestanę oglądać mecze serię a włącznie właśnie z Milanem, od roku 2000 kibicuje rossonerim, ale mam już tego dość. Ja wiem ze z klubem na dobre i na złe, ale im więcej odwiedzam te stronę tym więcej ręce mi opadają. Zwyczajnie jak na to patrze to Serce mi się kroi, a czego oczy nie widzą?
3
Sakuragi
Sakuragi
12 stycznia 2019, 13:20
Więc Sayonara mój drogi. Kibicem się jest a nie się bywa. Piłkarze przychodzą i odchodzą a Milan jest cały czas.
1
dt7
dt7
12 stycznia 2019, 11:04
Juve robi szum przed superpucharem, ewidentnie się nas boją ;d
3
Dziuni1994
Dziuni1994
12 stycznia 2019, 11:04
Bożeee kiedy w tym klubie będzie normalnie ? !
1
Rafał0209
Rafał0209
12 stycznia 2019, 10:58
Mam nadzieję że to plotka inaczej to nie będzie dobrze świadczyć o Milanie w ciągu dwóch lat mieć dwóch zawodników światowego formatu Bonucci i Higuaina i po niespełna sezonie gry obaj chcą uciekać to może problem nie leży w zawodnikach a w klubie tam musi być coś nie tak , jak Higuain odejdzie to nie tyle co będziemy płakać a ryczeć za nim bo nikt nawet ze zbliżonymi umiejętnościami nie przyjdzie a facet lada chwila się odblokuje gość ma charakter i lubi wyzwania co udowodnił przechodząc w wieku 30 lat do odbudowującego się Milanu a Leonardo jak i klub zamiast głaskać resztę zawodników i krytykować Higuaina za całe zło powinien wesprzeć go w gorszymy okresie bo u niego ten kryzys w przeciwieństwie do reszty zawodników nie potrwa długo .
0
zycumilanista
zycumilanista
12 stycznia 2019, 10:51
Matko kochana.. Wymiana Morata Igła to jak wymiana E500 na Golfa 3. Nawet biorąc pod uwagę słabsza dyspozycje Argentynczyka
2
bawolejaja
bawolejaja
12 stycznia 2019, 11:07
co Ty masz do Golfa III
3
Mirek99999999
Mirek99999999
12 stycznia 2019, 12:33
oprócz tego, że słychać jak go rdza wpie...ala to całkiem możliwy samochód:)
0
zycumilanista
zycumilanista
14 stycznia 2019, 10:54
@bawolejaja głównie to, że nie jest Mercedesem E500 w tym konkretnym przypadku:). A tak ogólnie to Gulf oprócz biodegradowalności spoko wóz;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 stycznia 2019, 10:50
Na razie to głównie plotki, aczkolwiek biorąc kwotę wykupu (38mln) plus jego pensję przez 3 lata (ok 16mln brutto x 3) to przy pensji innego napastnika na poziomie 6-8mln brutto możemy kupić kogoś nawet z obowiązkiem wykupu za 55-65mln i wyjdzie na to samo. Chelsea raczej nie chce wydać tyle kasy na niego więc wątpię, że dojdzie do transferu. Jak chcemy myśleć o LM to sprzedanie jego będzie głupotą, chyba że za wspomnianą przeze mnie wyżej kwotę ściągniemy kogoś dobrego w jego miejsce.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 10:53
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 15:14
Z takich opcji jaka przedstawiłeś .. to możemy jedynie na środek ataku Depaya ściągnąć .. z pensja 5 mln pewnie.. pytanie czy taki "mobilny" napastnik by się u nas sprawdził.. bo on często lubi schodzić z 9 do rozegrania, ale na kontry byłby kozak.
1
Milanboy
Milanboy
12 stycznia 2019, 10:49
Dajcie żyć
0
12 stycznia 2019, 10:40
"Ambitny" projekt.
0
wilku
wilku
12 stycznia 2019, 10:39
https://www.seriea.pl/378663-juve-niezainteresowane-wymiana-z-chelsea.html
0
wilku
wilku
12 stycznia 2019, 10:36
Panowie spokojnie,jak narazie to tylko gazety piszą, poczekajmy na jakiegoś oficjala. Ale moim zdaniem skromnym uważam ,że juventus nie zgodzi się teraz, mimo napięć kibicowskich między klubami, to zarządy obydwu klubów są w bardzo dobrych układach.

https://www.seriea.pl/378663-juve-niezainteresowane-wymiana-z-chelsea.html takie coś też wyczytałem
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 10:39
0
bawolejaja
bawolejaja
12 stycznia 2019, 11:06
seriea.pl to najgorsza polska stronka o lidze włoskiej, więc co Ty tu wrzucasz chłopie, oni nawet źródeł nie podają
1
Sakuragi
Sakuragi
12 stycznia 2019, 13:25
Dokładnie. Do tego to co ludzie tam wypisują w komentarzach to jest tragedia Posejdona.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 10:34
Jak zastąpimy Grubego .. Morata to możemy się pożegnać z LM już napewno.
1
maciekpl
maciekpl
12 stycznia 2019, 10:32
Nie ma co tragizować. Po co rozpaczać za rozkapryszonym Argentyńczykiem, który wyraźnie irytuje się na poziom swoich kolegów, skoro do Chin nie odszedł Borinho, dla którego gra w barwach Milanu jest wielkim zaszczytem i sprawia radość...
1
Cleaver
Cleaver
12 stycznia 2019, 10:19
Jaki to będzie debilny pomysł. Jak on niby ma teraz dawać z siebie wszystko, jak Milan chce się z nim pożegnać. Nie rozumiem. Taki był szał, żeby go ściągnąć... Jak można go wymieniać na Morate... Każdy napastnik będzie miał u nas problemy ze strzelaniem z taką pomocą. Dlaczego wszyscy to rozumieją tylko nie klub.
2
Madman
Madman
12 stycznia 2019, 09:58
Odchodzi. Za duzo juz tego ... rozlicza to z bakayoko przypuszczam badz morata. Zbyt wiele pisza o tym
0
matten
matten
12 stycznia 2019, 09:55
Nieee :( Higuain musi zostać, bez niego ciężko będzie powalczyć o miejsce premiowane grą w Lidze Mistrzów :( Na razie szło mu średnio, ale wierzę, że do końca sezonu zdoła strzelić 20 bramek. Jeśli już chce odchodzić to niech chociaż dogra sezon w naszych barwach i nie zostawia nas w połowie drogi :(
0
bawolejaja
bawolejaja
12 stycznia 2019, 09:36
Nic dziwnego. Wszyscy, Ci bardziej ambitni będą stąd uciekać póki w klubie nie zapanuje porządek. (przyjmuje z dystanem te plotki, choć martwi ich ilość, mam nadzieję, że Pipita zostanie z Nami)
0
Fifi22100
Fifi22100
12 stycznia 2019, 09:35
Przecież dla nas to jest totalny bezsens,Igła miał gorszy okres,ale i tak nie mamy szans ściągnąć zawodnika takiego kalibru. Zablokowaliśmy transfer Ibry,mamy oddać Igle to co niby zostaniemy z jednym Cutrone i przyjdzie jakiś słabiak? Bo jeśli to tak to już teraz pożegnalnym walkę o LM,miało być dobre okienko a zapowiada się istna tragedia.
0
Krauser
Krauser
12 stycznia 2019, 09:35
Nie wierze w sprzedaż Higuaina już teraz, to by kompletnie nie miało sensu.
0
hyrus13
hyrus13
12 stycznia 2019, 09:34
Nie bardzo w to wierzę, ale jeśli faktycznie się to zrealizuje, to znaczy, że z Milanem jest większy problem niż wszyscy myślą.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się