SCUDETTO


Wejście smoka Cutrone! Sampdoria - Milan 0:2

12 stycznia 2019, 16:53, Leonardo 22 Główne newsy
Wejście smoka Cutrone! Sampdoria - Milan 0:2

AC Milan wygrał i awansował po dogrywce wygrywając 0-2 w wyjazdowym spotkaniu 1/8 Pucharu Włoch z Sampdorią. Dodatkowym smaczkiem tego meczu był debiutujący w barwach Rossonerich nowy nabytek - Lucas Paqueta. Mecz dobrze zaczęli goście, aktywny był Castillejo, który na prawym skrzydle raz po raz stwarzał zagrożenie jednak po pierwszym kwadransie inicjatywę przejęła Sampa. Kilkukrotnie musiał interweniować Pepe Reina i nie zawsze robił to pewnie. Wznowienia gry przez rezerwowego bramkarza Milanu również pozostawiały wiele do życzenia. Quagliarella i Ramirez mieli swoje okazje, ale defensywa gości wyszła z tego obronną ręką. Pod koniec pierwszej części gry obudzili się podopieczni Gattuso i stworzyli dwie świetne okazje. Pierwszą po kapitalnym podaniu Kessiego zmarnował Higuain, a w drugiej po wrzutce Abate głową nie trafił Castillejo, który był tylko pięć metrów przed bramką Rafaela. Po niezbyt porywającym widowisku do przerwy mieliśmy rezultat 0-0.

W drugiej części gry najlepszą okazję do zmiany wyniku po stronie Milanu miał w 66 minucie Calhanoglu, ale jego strzał w długi róg bramki z sytuacyjnej piłki minął słupek bramki. Gospodarze odpowiedzieli akcją po której bliski szczęścia był Quagliarella, doświadczony Włoch w 78 minucie kropnął mocno w boczną siatkę wcześniej ładnie uwalniając się od obrońców. Chwilę po tym wprowadzony Saponara oddał groźny strzał i tylko szczęście uratowało drużynę Rossonerich! Reina w końcówce musiał jeszcze sobie poradzić ze strzałem z dystansu Ekdala, Hiszpan przy tej sytuacji popisał się wspaniałą paradą. Podstawowe 90 minut nie wyłoniło ćwierćfinalisty dlatego potrzebna była dogrywka!

W pierwszej części dogrywki Sampdoria wyraźnie przeważała. W 97 minucie Saponara zmarnował doskonałą okazję, Reina wybił na róg. Po tym stałym fragmencie gospodarze stworzyli kolejne zagrożenie, tym razem Kownacki miał okazję, ale uderzył wzdłuż bramki w taki sposób, że były bramkarz Napoli złapał piłkę na linii bramkowej. W 101 minucie sektor kibiców gości wybuchł radością! Wprowadzony w dogrywce Conti ruszył prawą stroną, posłał piękne dośrodkowanie, które w magiczny sposób wykończył Patrick Cutrone! Młody Włoch wspaniałym dotknięciem umieścił futbolówkę w siatce obok bezradnego Rafaela. Po pierwszej części dogrywki bliżej ćwierćfinału był zespół Milanu.

W drugiej części dogrywki złote dziecko Milanu Cutrone podwyższył wynik. Otrzymując podanie od Calhanoglu na 16 metr bez przyjęcia, pięknym technicznym lobem pokonał bramkarza. Wychowanek Il Diavolo wchodząc na plac gry w dogrywce zaliczył prawdziwe wejście smoka! Ostatecznie rezultatem 0-2 Rossoneri awansowali do 1/4 finału rozgrywek w której zmierzą się ze zwycięzcą pary Napoli - Sassuolo.

 

UC SAMPDORIA (4-3-1-2): Rafael - Sala, Andersen, Tonelli, Murru - Praet, Ekdal, Linetty(21' Jankto) - Ramirez(77' Saponara) - Caprari(90+4' Defrel), Quagliarella(90+5' Kownacki).

AC MILAN (4-3-3): Reina - Abate(99' Conti), Zapata, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Bakayoko, Paqueta(85' Borini) - Castillejo(90+1' Cutrone), Higuain(111' Laxalt), Calhanoglu.

 

Bramki: 101' Cutrone, 108' Cutrone

Żółte kartki: 24' Ramirez, 32' Rodriguez, 57' Kessie, 68' Praet

Arbiter główny: Fabrizo Pasqua

Miejsce: Stadio Luigi Ferraris (Genua)


*** SKRÓT MECZU ***



443 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FanatykACM
FanatykACM
13 stycznia 2019, 21:28
Lis pola karnego jakich mało ,będziemy mieli z niego pociechę w przyszłości . MILAN PER SEMPRE !
0
blazejmilan
blazejmilan
13 stycznia 2019, 16:49
Już kilkukrotnie pisałem, że nie jestem zwolennikiem przedwczesnych zwolnień trenerów i szanuje bardzo Rino za to wszystko co zrobił i za jego bezgraniczną miłość do klubu ale my od kilku miesięcy nie zmieniamy nic w grze zespołu. Nie widać żadnego pomysłu, postępu. Jedyne co potrafi wyciągnąć to zaangażowanie, to dużo ale by coś osiągnąć za mało. Gra Milanu jest przewidywalna, wolna i schematyczna. Wbrew kilku opiniom skład nie jest zły. Brakuje Jacka i Biglii w tej chwili . Przy doświadczonym , pomysłowym trenerze to jest skład na pierwszą czwórkę spokojnie, a nawet na podium, naprawdę! Gattuso w grze zespołu nic rozwija, zawodnicy są niewolnikami swoich pozycji i niczym nie zaskakują przeciwnika. On by się nadał na asystenta jakiegoś porządnego szkoleniowca. Z całym szacunkiem Eliott zaoszczędziłby sporo kasy gdyby zatrudnił trenera i sukcesywnie uzupełniał skład kimś ciekawym. Milan nie potrzebuje chmary nowych transferów tylko nowego pomysłu na grę.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 stycznia 2019, 15:28
Ciekawe jakby wyglądała pomoc Paq-Bakayoko- Calhanoglu ... z Turkiem w roli 8 ... W sensie zamienić opcję z czolgiem ( Kessie) a wstawić Hakana jako 8 do rozegrania.
0
mufi
mufi
13 stycznia 2019, 12:42
FORZA MILAN ! P.S. nie da się już czytać Was malkontenci ! :(
1
marunio
marunio
13 stycznia 2019, 11:55
ciekawi mnie czemu za kazdym razem jak jest przez nas grana wrzutka w pole karne to higuain stoi na 15 metrze
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
13 stycznia 2019, 11:16
Tak szczerze to juz nie podoba mi sie kessie. Wole drugiego kreatywnego. Jeden czołg w pomocy wystarczy, a jest nim bakayoko.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 stycznia 2019, 15:25
Widzę, że ludzie zaczynają to dostrzegać..ze bez nominalnej 8 kopiemy się w środku pola po czolach.
0
13 stycznia 2019, 00:53
Turecka miernota jak zagrała?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 stycznia 2019, 10:33
Zaliczył piękną 10-tą asystę w tym sezonie.
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 stycznia 2019, 11:10
A nie podał do tyłu? Pewnie przez pomyłkę. To pogłaskać po główce i dać podwyżkę! Ile ma asyst i bramek w serie a w tym sezonie?
0
Dariusz_W
Dariusz_W
13 stycznia 2019, 11:35
A zobacz sobie choćby skrót. Podpowiem ci tyle, że możesz zobaczyć jego asystę.
2
filipacm
filipacm
13 stycznia 2019, 11:48
Zagrał słabo, poza dwoma podaniami, a czasami to potykał się o własne nogi...
1
Sławek94ACM
Sławek94ACM
13 stycznia 2019, 00:35
Jedyne co mnie z tego meczu uszczęśliwia to to, że zobaczyłem Milan na TVP przy komentarzu Szpakowskiego (którego nienawidzę słuchać) i przypomniały mi się stare czasy kiedy się oglądało Milan w LM...
7
Zako
Zako
12 stycznia 2019, 22:59
Niestety Milan Gattuso się nie zmieni, a sądząc po dotychczasowych poczynianiach wątpliwe , zeby w mercato cos ciekawego się wydarzyło. Styl siermięzny, nawet jeśli zwycięstwo to wyszarpane ( w lidze juz byłyby kolejne 2pkt stracone). Ciekawe jak będzie wyglądac tabela po meczu z Romą.
2
viviek89
viviek89
12 stycznia 2019, 23:48
napewno jeszcze znajdziesz okazje zeby ponarzekac
7
ksieciunio
ksieciunio
12 stycznia 2019, 22:51
Pisałem już o tym chyba przy okazji meczu z Frosinone - atak pozycyjny to dla drużyny Gennaro Gattuso czarna magia. Niech Milan gra po prostu długą lagę w stronę szesnastki przeciwnika - egzekutorów mamy dobrych, dzisiejszy mecz pokazał że jest to skuteczniejsze i bardziej ekonomiczne niż nieudolne próby budowania ataku tak czy siak kończące się oddaniem piłki na skrzydło i dośrodkowaniem. BTW. Samp oddała dzisiaj dwadzieścia strzałów na bramkę, z czego 11 celnych. Gdyby nie Reina mogła być rzeź niewiniątek. Aż boje się jakim wynikiem zakończy się Superpuchar. 4:0, 5:0 dla Juve?
7
Zielony2009
Zielony2009
13 stycznia 2019, 02:25
Zgadzam się z Twoją wypowiedzią jednak co do wyniki superpucharu byłbym bardziej powściągliwy. Juve nie lubi się przemęczać, a i nasi będą gryźć trawę także 3:0, 3:1 dla Juve to będzie maks, oni nawet a ogórkami w lidze nie klepią 4-5:0.
1
Gol
Gol
13 stycznia 2019, 13:23
Nas w finale klepli 4:0 ostatnio.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
13 stycznia 2019, 19:25
Gol Sami się klepneliśmy, to co odwalał Gigio na bramce i Kalinic w obronie...
0
Gullit80
Gullit80
12 stycznia 2019, 22:37
Jedynie wynik cieszy bo gra tragedia. Hakan nadaje się na ławkę zero gry z jego strony to jego powinien zmienic Gattuso Najlepsi to Cutrone Reina i Castillejlo(błędem było zdjęcie go). Z taką grą to nie mamy czego szukac w meczu z Juventusem a i w lidze będzie ciężko.
0
Puszek
Puszek
12 stycznia 2019, 23:11
No tak, Hakan nie zaliczył asysty, Castillejo nie gubil 3/4 piłek w polu karnyn. To wymysły, bujda i propaganda fanów Gattuso.
8
viviek89
viviek89
12 stycznia 2019, 23:45
zgadzam sie w 100% wprowadzenie cutrone w tym meczu to najwiekszy blad w karierze tego amatora=D
3
Krauser
Krauser
13 stycznia 2019, 10:20
Hakan przez cały mecz był beznadziejny. Jedynie ratuje go piękny gol Cutrone, bo omówmy się jak by stał tam ktoś inny i nie strzelił, to nawet nikt nie pamiętałby o tym podaniu. Bo to nie było podanie gdzie wystarczyło "dołożyć" nogę. Więc nie kreujmy go na bohatera, skoro miał jeden przebłysk w ciągu 120min
3
gorylmagila
gorylmagila
12 stycznia 2019, 22:25
Spotkania nie oglądałem, ale sądząc po komentarzach to po raz kolejny Milan gra wszystko na styk. A to wejście smoka Cutrona, a to parę bdb obron bramkarza. Taktyka ryzykowana, ale skoro działacze ją akceptują ... Czy dobra to droga to przekonają się wszyscy kibice po 38 kolejce.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 stycznia 2019, 21:39
Czy mógłby się zgłosić ktoś z administracji? Nie dostałem punktów za typer w tym meczu. Właściwie to jednego punktu, bo nie trafiłem wyniku, ale obstawiłem zwycięstwo Milanu. Chyba że dogrywka liczona jest jako remis?
1
Zielony2009
Zielony2009
12 stycznia 2019, 21:51
Też jestem ciekaw jak to jest liczony. Niby powszechne zasady typowania są takie, że liczy się 90minut, ale tutaj może ustalono inaczej.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 stycznia 2019, 21:57
Wynik jest liczony jako remis. Zasady jak w buku.
0
Madman
Madman
12 stycznia 2019, 22:47
U buka przegrywasz zawsze. Wiec tu tez przegrywasz:) Chyba to normalne?:)
0
ósmy
ósmy
12 stycznia 2019, 21:35
Zwycięstwo zwycięstwem, ale w lidze byłby to kolejny remis i brak dobrych widoków na przyszłość. Na plus jednak należy odnieść, że jednak wygrana na trudnym terenie, zero z tyłu, co może cementować linię obrony, a w szczególności jej środek. Mieliśmy trochę szczęścia, i wydaje mi się, że w pewnym końcowym momencie Sampie zabrakło zwyczajnie tlenu. To oczywiście nie nasz problem, tylko można powiedzieć, że skuteczny rozkład sił, plus efektywne zmiany. Za niecałe 10 dni powrót na ten sam stadion i tam po prostu musi być trzy punkty i zwycięstwo, ale po 90 min. Forza Milan.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 21:36
1
Kris1908
Kris1908
12 stycznia 2019, 22:28
Jak sam zauważyłeś to nie była liga, Juve za chwile...trochę więcej wiary panowie
0
Zuber
Zuber
12 stycznia 2019, 21:26
Cieszy wygrana, mecz do zapomnienia. Forza Milan!
1
Carlo88
Carlo88
12 stycznia 2019, 22:03
Mecz do zapomnienia jak 90% ostatnich meczów Milanu (jeśli nie wszystkie)...
6
Rzetelny
Rzetelny
13 stycznia 2019, 03:00
No ale Gattuso powinien zostać, bo jesteśmy blisko "top4". Ja też w niego wierzyłem, ale ile można oglądać ataki Milanu w polu karnym przeciwnika, które kończą się podaniem do naszego bramkarza i wynikiem na "oślep"?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 21:25
Gattuso musi coś wykombinować, żeby Hakan grał w środku pola no i pozycje Paquety i Suso żeby nie ucierpiały .. szczerze tutaj jest potrzebne jakieś specyficzne ustawienie bo w tym cholernym 4 3 3 zawsze ktoś cierpi.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2019, 21:36
Jeżeli Paqueta ''nie rozwinie się'' fizycznie wyląduje na lewym skrzydle lub jako drugi napastnik.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 21:38
Dla nas może 4 2 2 2 byłoby niezłe .. tak, żeby Suso mógł biegać względnie blisko prawej strony a Hakan bardziej po środku ... 2 def. pomocników Bakayoko i Biglia/Kessie.. Paqueta jako cofnięty napastnik coś ala Dybala. Ciekawe jakby to wyglądało.
0
Gerada
Gerada
13 stycznia 2019, 00:24
Nie wiem na ile informacje z mediów są prawdziwe, ale z tego, co mi wiadomo to Paqueta do gracz środka pola, Taka "ósemka'. Z resztą dzisiejszy sposób Jego gry pokazywał, że w tym się odnajduje. Przez nadmierną chęć widzenia następnego Kaki chyba marzy się części osób ustawianie Go sporo wyżej. Nie neguję, że to mogłoby wypalić, ale nie brzmi to jak naturalny pomysł. Fakt jest taki, że mamy czterech ludzi do gry w środku pola: Kessie, Baka, Hakan, Paqueta i 1,5 gracza na skrzydła: Suso i Samu... Gra bez skrzydłowych mogłaby mieć sens - zwłaszcza kiedy Conti wróci do pełnej dyspozycji. Ale chyba potrzeba na to zbyt dużo roszad i czasu żeby wyjść z tym w trakcie sezonu. Siłą rzeczy będziemy pewnie dalej forsować 4-3-3 z Hakanem ustawionym zbyt wysoko na lewej stronie.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
13 stycznia 2019, 00:57
co do contiego to nie wiadomo co myśleć dzisiaj prze-kur-wy-pier-asysta. Ale jedno zagranie nie czyni wielkiej gwiazdy.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 stycznia 2019, 10:21
@Gerada .. tylko, że u nas na pozycji 8 gra Kessie .. któremu do typowej 8 daleko. Ogólnie te pozycje w pomocy u nas są tak poustawiane, że głowa mała. No ale wiadomo ile zdań tyle opinii. Osobiście zrezygnowałbym z grania na 2 przecinaków i właśnie w to miejsce postawił na kogoś do rozegrania.
0
Piotrek81
Piotrek81
12 stycznia 2019, 21:23
Cutrone-9 na lata????????????
3
Andre
Andre
12 stycznia 2019, 21:23
Wynik dużo lepszy niż nasza gra. Na pewno cieszy pierwsze tak ważne zwycięstwo w nowym roku, ale wciąż martwi fatalny styl gry. Cutrone po raz kolejny ratuje Milan. Natomiast znacznie więcej spodziewałem się po debiucie Paquety, który widać, że jeszcze nie za dobrze rozumie się z partnerami z zespołu na boisku.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
13 stycznia 2019, 00:51
Noż kurwencka mać jak on ma się rozumieć z partnerami z zespołu jak on z nimi trenuje 2 miesiące. Widać było, że myśli szybciej niż 2/3 naszego zespołu. Zaczekaj 2-3 mecze i jak zaczną klepać Hakan/Paqueta/Higuine/Suso to nikt nas nie zatrzyma
0
savicevic88
savicevic88
12 stycznia 2019, 21:20
Czahanoglu i Babajoko... Rozumiem, że można mieć słabszy dzień ale to była już spora przesada... Komentarz na Tefałpe :D Co do meczu 90 minut typowy Milan. Dogrywka "magic touch" Cutrone i witamy się z Napoli.
2
nadgnity
nadgnity
12 stycznia 2019, 21:26
Haha też mnie to ubawiło. Plus jeszcze "Pepita" :D Żewłakowa nie da się słuchać.
2
Poney
Poney
12 stycznia 2019, 21:32
"Kaczanoglu" wygrało wszystko...
6
Gattuso28
Gattuso28
12 stycznia 2019, 21:34
Ja tam słyszałem Karczanoglu XD
5
radson1406
radson1406
12 stycznia 2019, 22:19
No i Darek jesczcze zrobil z Preata Niemca i zauwazyl faul Sampaoliego .....
3
Arva
Moderator Arva
12 stycznia 2019, 22:51
Kaszlanoglu! :DDDD
2
MK92
MK92
13 stycznia 2019, 00:25
Pamiętam, jak Darek na mundialu w 2014 roku pomylił na boisku Messiego z Maradona :)
0
Jacek 81
Jacek 81
12 stycznia 2019, 21:14
Mecz jaki był taki był.
Dla morale fajnie, ze wygrali. Choć nie potrzebna nam gra w PW, najważniejsze jest zajęcie 4 miejsca, a gra w PW może nam w tym zaszkodzic.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 21:16
0
adamos
adamos
13 stycznia 2019, 00:39
Nam nic nie jest potrzebne. Zawodnicy az będą wchodzić oknami do klubu bez prestiżu...
3
12 stycznia 2019, 21:03
Powiem tak wszyscy z was ogladali mecz, opinie nizej odzwierciedlaja obraz gryz czyli (padaka) ale jest kilka pozytywow. Paqeta nie wiem jak to sie pisze? Fajny debiut na pierszwy meczy oceniam go na 4 +, hakan dzisiaj nawet dobrze zagral zwlaszcza druga polowke chociaz nie cierpie go hehe kessie slabiutko nie wiem czy nie trzeba go sprzedac bez pomyslu, bez polotu gra taki asystent przeciwnika. Reina super mecz, cutrone powoli widze nabiera pewnosci siebie oby tak dalej. Ale ogolnie mecz nudny jak sledzie z olejem jeszcze jeden pomocnik potrzebny?
1
Sakuragi
Sakuragi
13 stycznia 2019, 08:56
To może sprawdź w internecie jak się pisze jego nazwisko zanim nasmarujesz komentarz... "hehe"
2
lyndonmilan1
lyndonmilan1
12 stycznia 2019, 21:02
Calhanoglu asysta miodzio
Paqueta jak na pierwszy mecz zagrał bardzo dobrze
Samu swietnie, w następnym meczu powinni zagrać tak

Dona

Conti,Zapata,Romek,Rodriguez

Kessie,Bakayoko

Paqueta

Samu,Hakan
Cutrone

Tylko bardziej w 4-3-3 lub 4-2-1-2-`
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 21:03
1
Piotrek1899
Piotrek1899
12 stycznia 2019, 21:06
Aż tacy mocni nie jesteśmy, by grać w 9 w polu;)
1
szfarceneger
szfarceneger
12 stycznia 2019, 20:57
Wiadomo, że Cutone zawodnikiem meczu, ale Reina kilka razy uratował nam tyłek i bez niego nie byłoby nawet dogrywki. Paqueta zaliczył fajny debiut, tylko tak dalej a będziemy mieć z niego sporo pożytku. Babayoko na swoim, dobrym poziomie. Reszta bardzo przeciętnie. Czachanoglu czy tam Kalczanoglu znowu słabo i mimo asysty przy drugiej bramce, niesmak pozostaje.
5
karp_fso
12 stycznia 2019, 20:55
Reina poza jednym babolem jak najbardziej pozytywnie. I takiego drugiego bramkarza to ja rozumiem, choć dalej mecz z Olympiakosem mam przed oczami. Nierówna obrona, nawet Romek nie uchronił się od babola. Każdy z obrony dziś zaliczył chociaż jeden głupi błąd (poza Contim). Bakayoko fatalna pierwsza połowa, od drugiej znacznie się poprawił. Kessie miał przebłyski, ale ogólnie średnio. Dobry mecz Paquety, chłopak jeszcze potrzebuje trochę czasu, ale już prezentuje się nieźle. Borini ni to źle, ni dobrze, zrobił co miał zrobić. Castillejo nieźle, ale z czasem przygasał. Higuain średnio łamane na słabo. Cutrone wiadomo. No i cholera, Hakan... ja mam z tym chłopakiem problem, z jednej strony masa niedokładności, dziwnych nieprzemyślanych zagrań, z drugiej kilka błyskotliwych, świetnych piłek. Umiejętności ma nieprzeciętne, ale cały czas problem z głową. No i Gattuso... Nosz cholera, lubię go ale on naprawdę nie jest gotowy na Milan. Może będzie z niego chociaż przyzwoity trener, ale Milan to raczej za wysokie progi. Pierwsze 45 minut to był koszmar, w drugiej połowie jak zaczęliśmy w końcu atakować, to ciągle brakowało ostatniego podania. Rino mógłby być naprawdę świetnym asystentem, no ale jest jak jest... :v
5
ACstach
ACstach
12 stycznia 2019, 20:54
Co do Cutrone to on nie będzie nigdy Messim czy Ronaldo, który sobie ze środka pola okiwa 10 rywali i strzeli z przewrotki, ale ma to coś, ma to wykończenie które może z niego zrobić takiego drugiego Inzaghiego. Ma wykończenie, ma odnalezienie się w sytuacji, nie panikuje, podejmuje decyzje na zimno i to stanowi o jego sile - strzela bramki.
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 stycznia 2019, 20:54
Boli oczy oglądanie Milanu ale trzeba się cieszyć ze zwycięstwa oraz okazji do zobaczenia Paqety oraz Contiego obydwaj wyglądali jak zwodnicy którzy natychmiast powinni znaleźć się w podstawowej jedenastce choć rozumiem że nie ma sensu szafować ich siłami w grze o puchary bo potrzebujemy ich w Serie A ale na moje oko powinni nam sporo dać. Okropnie wygląda momentami nasza gra jako całość ale nie tragicznie bo przynajmniej umiemy się bronić o ile Sampa w ogólnym odczuciu wyglądała lepiej o tyle statystycznie to był wyrównany mecz w którym zarysowywała sie przewaga Sampy ale to Milan ostatecznie był zabójczy i cieszy mnie nasz cynizm ale cieszył by mnie bardziej gdyby to się zamknęło w 90min. Biorąc pod uwagę że nieco lepszy fizycznie niż ostatnio ale wciąż jałowy w grze Igła nic swoją obecnością nie wnosi i wygląda jak obce ciało w organizmie drużyny to Milan nie gra tragicznie, obrona dziś lekko przestraszona ale solidna. Czekam jednak z utęsknieniem na Strinica aż wreszcie ktoś zagra za RR który wygląda jak by miał grypę i ma jakąś awersję do gry piłką do przodu chyba że tylko mi się tak wydaje?! Cutrone to nasz wybawca i szkoda że najlepiej się sprawdza kiedy wchodzi z ławki i wydaje mi się że wówczas daje nam najwięcej. Ponad 100min musiało minąć i musiał wejść Borini oraz Cutrone żeby wreszcie Milan pokazał jaja:) Wprawdzie w bólach (bo jakże to inaczej z Rino?) ale jednak zwycięstwo.
2
matten
matten
12 stycznia 2019, 20:52
https://i.imgflip.com/2qzigi.jpg

PS. To był najlepszy mecz Milanu jaki oglądałem w tym roku! Forza Gattuso!
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 20:52
6
MK92
MK92
12 stycznia 2019, 21:10
Haha, naprawdę dobre z tym "Babajoko" xD Poprawiłeś mi humor, matten ;)
0
Majki85
Majki85
12 stycznia 2019, 20:49
Koniec!! Po dogrywce i dodatkowych 30 minutach, ale jendak zdobywamy Genuę i awansujemy do kolejnej fazy Pucharu Włoch. Zadecydował Cutrone, ale zadecydowała chyba przede wszystkim PRZE-CU-DO-WNA wrzutka Contiego! Cieszy ta asysta naszego prawego obrońcy niesamowicie, bo pokazał on tym oto dośrodkowaniem, że może zrobić różnicę na prawej stronie obrony. U Abate takiego dośrodkowania nie widziałem nigdy (mimo ze gra w Milanie kupę lat). Calabrii natomiast dobre wrzutki się zdarzają, ale chyba nie aż takie. No a Patrickowi przy takim podaniu nie pozostało nic innego jak skierować futbolówkę do siatki. Zresztą przy krosie Calhanoglu (tu też świetnie Turek wypatrzył młodego napastnika) zachował się on jeszcze lepiej, bo idealnie dostawił nogę i umieścił piłkę w bramce. To były te dwa epizody, które zadecydowały o naszym awansie. Te i chyba i ta sytuacja Kownackiego, którego nie do końca czyste uderzenie z linii wyłapał Reina. Tak to mecz wydawało się być mogło był pod kontrolą Sampdorii, która częściej przebywała na połowie Milanu. Jednak my zagraliśmy trochę jak Juventus. Wyrachowany futbol, oczekiwanie na szansę i ukłucie przeciwnika. Co prawda nie wystarczyło nam do tego 90 minut, ale zawsze coś. Teraz czas na chwilę regeneracji i pora na Superpuchar. W tym meczu trzeba bedzie pokazać zdecydowanie więcej i zdecydowanie wiecej trzeba będzie zostawić zdrowia, żeby osiągnąć końcowy sukces. A no i słowko odnośnie Paquety... Bardzo pozytywny występ. Najjaśniejsza postać z pośród pomocników, albo i nawet w całej druzynie (do momentu zejścia z boiska). Może być z chłopaka pożytek i myślę ze tak będzie, ale koledzy muszą się dostosować poziomem, bo w przeciwnym razie będziemy oglądać coraz słabszego Brazylijczyka, tak jak oglądaliśmy i oglądamy wielu świeżo przybyłych do Milanu.
3
Orzelek79
Orzelek79
12 stycznia 2019, 20:54
Graliśmy słabo ale asysty przy golach, palce lizać.
1
Majki85
Majki85
12 stycznia 2019, 21:02
Orzełek79, Nie powiedziałem żę graliśmy lepiej czy po prostu dobrze. Graliśmy jak drużyna, która wiedziała, że mimo lepszej dyspozycji przeciwnika to ona przeprowadzi akcje, która da decydującą bramkę. Tak właśnie często gra Juventus (oczywiście zachowując odpowiednie proporcje).
0
Orzelek79
Orzelek79
13 stycznia 2019, 15:02
Chcę wierzyć w to co napisałeś ale do Juve bardzo dużo nam brakuje. Jak się uczyć to od najlepszych :-)
0
Majki85
Majki85
15 stycznia 2019, 20:45
Orzełek79, Zachowałem odpowiednie proporcje. Do Juve nam brakuje dużo, to wiem :)
0
cbvirus
cbvirus
12 stycznia 2019, 20:49
Ten mecz pokazał jak dużo może zmienić sprawna ławka i dobre zmiany. W grudniu nie było dostępnego ani jednego zawodnika, który mógłby wejść z ławki i zmienić obraz gry. Teraz dyspozycyjny jest Conti, problemy za sobą mają Cutro i Higuain, a także nasza obrona wróciła ze szpitala. Widać od razu różnice, bo zamiast wchodzić do głębszego doła po zmianach, my z niego wychodzimy.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
12 stycznia 2019, 20:47
Nowy Rok, stara żenada. Niektórym znowu szczęśliwa wygrana zaciemni obraz, jedni powiedzą, że to nieistotny puchar, byle tylko wybielić trenera. A mnie jest zwyczajnie przykro, że kolejny mecz wyglądał żenująco słabo, a Gattuso będzie nawijał o świetnym występie na trudnym terenie...
4
DarthImpaler
DarthImpaler
12 stycznia 2019, 20:59
Weź już nie przesadzaj momentami gra wyglądała bardzo dobrze. Trzeba zapomnieć o dawnym Wielkim Milanie i zbudować nową historię, nowej drużyny bo tamte lata wrócą ale w nowej wersji. Dzisiaj jestem w stanie przytoczyć stałe słowa Rino: "Nie zagraliśmy bezbłędnie ale nie wszystko jest do wyrzucenia." Chyba że jesteś z "tych" co tylko efektowna gra zadowoli(jeżeli tak to radzę zmienić klub bo Milan jeszcze długo efektownie grać nie będzie) bo dla mnie liczą się wyniki. Ważne, że wygrywamy na ten moment nie interesuje mnie w jakim stylu.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2019, 21:01
3
viviek89
viviek89
12 stycznia 2019, 21:15
Dosc. mam. tego defetyzmu. nawet jak przegrywamy. zamiast rozworzic sie nad stylem ciesz sie z nami z wygranej albo zniknij gdzies i pisz swoje wywody jak znow bedzieny przegrywac.... z gory dzieki
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 stycznia 2019, 09:16
Jeśli masz dość, to nie czytaj moich postów. Dopóki gra będzie żałosna, doputy będę narzekał. Nie mam w zwyczaju zaklinać rzeczywistości. Masz z tym problem? To wyjazd ze strony. Z góry dzięki ;)
0
MK92
MK92
12 stycznia 2019, 20:45
Udało się nam przyzwoicie zacząć 2019 rok. Gra Milanu jak zwykle od meczu z Romą (sprzed prawie 5 miesięcy!) wyglądała beznamiętnie, ale nasze złote dziecko, Patrick Cutrone, uratowało nas jak przed rokiem w starciu z Interem w Coppa Italia. Ta jego druga bramka była przedniej urody. Ogółem plan wykonany, choć pewien niesmak pozostawia stawianie na siłę na beznadziejnego Calhanoglu. Turek ma jakieś kwity na Gattuso?
1
Orzelek79
Orzelek79
12 stycznia 2019, 20:49
Turek powoli zaczyna wchodzić na wyższy level z mocnym zaznaczeniem powoli.
8
MK92
MK92
12 stycznia 2019, 21:00
Być może przesadziłem. Ten mecz oglądałem za granicą, tak nie do końca uważnie i nie w całości, więc może niepotrzebnie tak pojechałem po Calhanoglu. W każdym razie wiem na pewno, że Turek jest lepszy na trequartiście, a nie na lewej flance, gdzie potrzeba więcej dynamiki.
1
olotek2
olotek2
12 stycznia 2019, 22:04
Wow czytałem posta MK 92, byłem za granicą nie czytałem go do uważnie i nie w całości, ale jedno wiem na pewno niezłe pierdoły pisze. Proszę ogarnij się
1
MK92
MK92
12 stycznia 2019, 22:35
Dobrze, plosę Pani ;)
0
Orzelek79
Orzelek79
13 stycznia 2019, 08:24
Wiemy że Hakan może grać o wiele lepiej i dlatego oglądanie jego gry kiedy mu nie wychodzi , po prostu drażni .Nie dziwi mnie to że Rino na niego stawia . Nie ma zamiennika który podniesie poziom a po drugie może odpalić.
1
MK92
MK92
13 stycznia 2019, 08:35
Oczywiście masz rację, Orzelek79. Dlatego ja pisałem po plotkach łączących Hakana z Lipskiem, że nie powinniśmy go teraz sprzedawać nie mając alternatyw, bo obudzimy się z ręką w nocniku.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
12 stycznia 2019, 20:44
Cutro najlepszy, potem Samu i Paqueta, Gonzalo znowu dno i wodorosty
4
radson1406
radson1406
12 stycznia 2019, 20:48
Akurat mnie Hiszpan dziś bardzo irytował.Dla mnie najlepsi Cutrone,Regina, Calhanoglu i Paqueta.
3
AC1899
AC1899
12 stycznia 2019, 21:02
Regina xD Wiem, że pewnie słownik, ale śmiesznie.
0
Krauser
Krauser
12 stycznia 2019, 20:44
Zwycięstwo jest, ale forma tragiczna.
2
Marcin1995
Marcin1995
12 stycznia 2019, 20:43
Brawo za wygraną, Conti i Cutrone cieszą najbardziej
5
ACstach
ACstach
12 stycznia 2019, 20:42
Człowiek przed meczem nie mógł być pewny wygranej w tym spotkaniu znając możliwości tego zespołu. Regulaminowy czas gry do zapomnienia, jednak postawa Paquety napawa optymizmem co do jego osoby. Pierwszy mecz i to trzeba powiedzieć bez kupy w majtach zagrany. Niektórzy nasi zawodnicy mają te sraczke do dzisiaj i to już po wielu występach. W doliczonym czasie gry wchodzi Cutrone i wygrywamy po jego dwóch golach. Pepe Reina mimo błędów w podstawowym czasie gry to w dogrywce nas ratował. 16 stycznia gramy o Superpuchar Włoch, będzie ciężko jak cholerka, ale nawet za Montelli go wygraliśmy, więc czemu by tego nie powtórzyć... ?
8
DarthImpaler
DarthImpaler
12 stycznia 2019, 21:07
Co do Paquety to nawet komentatorzy zauważyli że nie "kupe" a "jaja" w majtach ma. Chłopak jak na debiut bardzo dobrze se radził. Oby tak dalej widać było że myśli szybciej niż niektórzy jego towarzysze na boisku. I widać było że Igła ma w końcu z kim poklepać a i Hakan się do tego dołączał. Jeszcze niech wróci Jack i naprawdę będziemy mieli pożytek z pomocy. Takie jest moje marzenie.
1
Lipido
Lipido
12 stycznia 2019, 20:41
Dlaczego Calhanoglu nie gra w środku? Kapitalnie rozdaje te piłki. Przecież to nie piłkarz na skrzydło. Borini... Gość nawet wolnego na piątym metrze potrafi spartolic.
10
Diavo
Diavo
12 stycznia 2019, 20:48
Też tak uważam,na środku dzielił by jak wściekły,a w odbiorze też gra mega :)
0
Abyss
Abyss
12 stycznia 2019, 20:39
Koniec. Zadanie wykonane, ale pozostał niedosyt.
0
ósmy
ósmy
12 stycznia 2019, 20:36
Szybciej chłopaki, bo się spóźnicie na samolot do Dubaju.
0
ACstach
ACstach
12 stycznia 2019, 20:35
KolczatyOgru na szczęście wygląda lepiej z kondycją bo zazwyczaj oddychał rękawami już w 60 minucie. Ja pierdziele jakbym tyle zarabiał co te komentatory to bym wykuł nazwiska na taką blachę, że wychowawczyni z podstawówki by mi mogła buty czyścić... Niestety musimy słuchać kalecznych odmian, a to na prawde nie boli przed meczem sprawdzić co i jak się wymawia.
5
Vol'jin
Vol'jin
12 stycznia 2019, 20:38
No akurat to jest problem, że w PL brakuje komentatorów od Calcio. Był Stec (chociaż bardziej to pisane artykuły były) czy Lipiński jak Serie A była w C+
3
DarthImpaler
DarthImpaler
12 stycznia 2019, 21:10
babayoko i kalczonoglu mnie tak kuło w uszy, że aż przyciszyłem dźwięk w tv
1
Diavo
Diavo
12 stycznia 2019, 20:32
A Laxalt wszedł za Pipite ale chyba powinien grać w pomocy? Bo biega po boisku jak wolny elektron,jak Messi w farcelonie :p
2
kamilus
kamilus
12 stycznia 2019, 20:53
Jest zbyt dobry żeby go ograniczać. :P
0
Pikolo1899
Pikolo1899
12 stycznia 2019, 20:31
Mogli dać strzelać PC
0
jacekk553
jacekk553
12 stycznia 2019, 20:31
Teraz Halczanoglu się nie popisał
1
Diavo
Diavo
12 stycznia 2019, 20:30
Borinho ale wystawka..
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 20:30
Hakan ... pod lade..
0
ACstach
ACstach
12 stycznia 2019, 20:29
Nawet ten Czehanoglu Szpakowskiego zaskoczył w dogrywce. #dziejesiewsporcie
0
Solan0
Solan0
12 stycznia 2019, 20:28
Mam pytanie. Od kiedy można robić 4 zmiany?
0
Vol'jin
Vol'jin
12 stycznia 2019, 20:30
od czasu Mundialu. Jak jest dogrywka jest możliwość 4 zmiany
4
Solan0
Solan0
12 stycznia 2019, 20:31
Dzięki wielkie
0
Boro
Boro
12 stycznia 2019, 20:32
Hmm jakiś czas już to trwa, na mistrzostwach już mozna było. 4 zmiana oczywiście tylko w przypadku dogrywki.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2019, 20:27
4 2 2 2 .. W ataku Cutro i Paqueta ... na OP Kaczanigle i Suso.
0
Pikolo1899
Pikolo1899
12 stycznia 2019, 20:27
Jakby strzelili te dwie bramki w regulaminowym to by mi dwa kupony weszły :(
1
BartekWydziu
BartekWydziu
12 stycznia 2019, 20:27
Nie wiem co jest bardziej irytujące, nasza gra, wspaniały komentarz duetu SZ/Ż czy to, że trener nasz znowu uratował dupsko.
0
Boro
Boro
12 stycznia 2019, 20:26
CU CU CU CU CUTRONE! Szkoda że nie załatwimy meczow tak jak należy przez 90 minut, inne nastroje i humory by były..
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się