SCUDETTO


MERCATO LIVE #13 [23:45]: Krzysztof Piątek o krok od Milanu!

15 stycznia 2019, 08:38, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #13 [23:45]: Krzysztof Piątek o krok od Milanu!

[08:38]: Milan pracuje nad transferem Krzysztofa Piątka - informuje La Gazzetta dello Sport. To, czy Polak ostatecznie trafi na San Siro, zależy jednak jeszcze od wielu czynników. Po pierwsze definitywną decyzję o odejściu musi podjąć Gonzalo Higuain, co jeszcze nie nadeszło. Potem zgodę na zimowy transfer Piątka trzeba uzyskać od jego obecnego klubu, Genoi. Na końcu konieczna jest akceptacja wszystkiego ze strony właściciela Milanu, funduszu Elliott. Najbliższe dni, po powrocie zespołu z Arabii Saudyjskiej, będą w tej sprawie gorące.

[08:40]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że duży wpływ na przyszłość Gonzalo Higuaina może mieć środowy mecz o Superpuchar Włoch. Niewykluczone, że dobry wynik i udany występ Pipity sprawią, że Argentyńczyk zdecyduje się kontynuować sezon na San Siro.

[09:43]: Jak podkreśla La Gazzetta dello SportKrzysztof Piątek to dużo tańsze rozwiązanie niż Alvaro Morata. W przypadku odejścia Gonzalo Higuaina to Polak będzie głównym kandydatem do transferu na San Siro.

[09:47]: Dziś przed południem do Dżuddy wylecą Paolo Maldini, Paolo Scaroni oraz Ivan Gazidis. Jak informuje stacja Sky, w Mediolanie zostanie jeszcze Leonardo. Brazylijczyk dołączy do reszty delegacji Milanu dopiero później. Obowiązki transferowe?

[10:39]: Według Tuttosport, Milan wyraża zainteresowanie Sandro Tonalim z Brescii, ale obecnie to Juventus prowadzi w wyścigu o utalentowanego pomocnika.

[12:36]: Jak pisz TuttosportAlen Halilović wciąż pozostaje w orbicie zainteresowań Besiktasu Stambuł, ale dotychczas Turcy nie przesłali jeszcze oficjalnej oferty.

[12:55]TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że pozostanie Leonardo w Mediolanie jeszcze dziś do końca dnia może mieć związek z faktem, że dojdzie do spotkania z włodarzem Genoi, Enrico Preziosim, aby w cztery oczy porozmawiać o możliwym transferze Krzysztofa Piątka.

[13:01]: Tomasz Włodarczyk, dziennikarz Przeglądu Sportowego: "Dużo pisze się o Krzysztofie Piątku w Realu Madryt. W mojej ocenie zaraz odejdzie, ale nie do Królewskich, a innego wielkiego klubu, w którym wskoczy na kolejną półkę i nadal będzie się rozwijał. Krok po kroku. Real to już sam szczyt. Piękny, ale bardzo ryzykowny".

[13:33]Radio Rossnera: W najbliższych godzinach może dojść do spotkania na linii Preziosi - Leonardo. Milan stara się przygotować do złożenia poważnej oferty za Krzysztofa Piątka.

[13:52]: Coraz więcej wskazuje na to, że Polak zagra w Milanie - tym razem na pewno, bo nie przyjdzie do klubu jako rezerwowy. Jak informuje Sportmediaset, Leonardo nie poleci do Arabii Saudyjskiej na mecz z Juventusem, gdyż dopina transfer Krzysztofa Piątka. Rossoneri przystali na wycenę Genoi, która chce otrzymać za swojego piłkarza 40 mln euro. Teraz obie strony pochylają się nad formułą transferu, ważną ze względu na Finansowe Fair Play.

[14:04]: Weszlo.com: agenci Krzysztofa Piątka są już w Mediolanie, gdzie negocjują warunki kontraktu indywidualnego dla Polaka.

[14:09]: Jak podaje MilanNews, w Casa Milan pojawił się Ivan Cordoba, agent Cristiana Zapaty. Kolumbijski obrońca może przedłużyć umowę wygasają w połowie tego roku.

[14:52]: Tomasz Włodarczyk z Przeglądu Sportowego: "Krzysztof Piątek do końca tygodnia na 95% w AC Milan".

[16:06]: W Casa Milan zakończyło się spotkanie ws. Cristiana Zapaty. Póki co brak informacji o rezultacie rozmów, ale można się spodziewać, że klub chce przedłużyć kontrakt z doświadczonym piłkarzem.

[16:10]: Dyrektor generalny Genoi, Giorgio Perinetti, dla RMC Sport: "Czekamy na oferty za Piątka: póki co nie nadeszła żadna oficjalna, były tylko wyrazy zainteresowania. Milan wie, że chcemy zatrzymać zawodnika do czerwca, ale ocenimy ewentualne propozycje. Sprzedaż już teraz nie leży w naszych intencjach, chociaż możemy się zastanowić nad dużą ofertą. Milan jest zainteresowany, ale teraz czas na Superpuchar. My jednak nie możemy czekać do ostatniego dnia mercato".

[16:21]MilanNews potwierdza, że Leonardo nie poleci do Dżuddy na mecz o Superpuchar Włoch. Brazylijczyk zostaje w Mediolanie i pracuje nad transferem Krzysztofa Piątka.

[18:55]: Daniele Longo, dziennikarz Calciomercato.com: "Milan zablokował już sobie transfer Piątka. Leonardo ma złożyć oficjalną ofertę po meczu o Superpuchar. Transakcja ma związek z transferem Higuaina do Chelsea. Co do formuły transferu - Milan zaoferuje wysokopłatne wypożyczenie z opcją wykupu".

[23:17]: Gianluca Di Marzio: "Genoa jest otwarta na transfer Piątka, ale suma odstępnego musi wynieść co najmniej 40 mln euro plus bonusy, a ponadto transfer trzeba zawrzeć w formule definitywnej bądź wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Tymczasem Juventus i Chelsea kontynuują rozmowy odnośnie Higuaina. Londyńczycy chcą jedynie wypożyczyć Pipitę".

[23:45]: Di Marzio donosi także, że z myślą na razie o Primaverze Milan zamierza sprowadzić 18-letniego środkowego obrońcę, urodzonego w Gwinei Bissau, ale reprezentującego Portugalię, Tiago Djaló, któremu latem wygasa kontrakt ze Sportingiem Lizbona. Tymczasem niewykluczone, że Antonio Donnarumma przeniesie się do Olympiakosu Pireus. Brak na razie postępów w sprawie nowego kontraktu Cristiana Zapaty.    



377 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
siara8888
siara8888
15 stycznia 2019, 15:24
Widze ze tu chyba nikt nie oglada meczow Piatka i to na jakim poziomie on jest...tym transferem definitywnie zamykamy sobie droge do LM
1
Diavo
Diavo
15 stycznia 2019, 15:23
Super ale jak my teraz będziemy grać? No bo ani Cutrone ani Piątek na ławkę nie pójdą..
0
lostov95
lostov95
15 stycznia 2019, 15:22
@ósmy nie zagra bo jest zawieszony ;)
1
ósmy
15 stycznia 2019, 15:21
Ha! Jeśli dojdzie ten transfer do skutku już na dniach, to dodatkowym smaczkiem tego będzie gdzie i z kim Piątek zagra w swoim debiucie w Milanie )
0
Valpolicella1
Valpolicella1
15 stycznia 2019, 15:25
musze cie zmartwic ale piatek pauzuje za kartki wiec z genoa nie zagra
2
cinassek
cinassek
15 stycznia 2019, 15:26
Nie zagra w Genui bo wisi za kartki. Z Napoli na San Siro :)
3
ósmy
15 stycznia 2019, 15:53
Oj. Faktycznie. W takim razie Piątek na Napoli z Milikiem.
0
dziubasACM
dziubasACM
15 stycznia 2019, 15:20
Jedno jest pewne dla Piątka Milan będzie niesłychanym awansem więc będzie robił wszystko żeby pokazać, że zasłuzył by w nim być. Dla Igły jest karą/ zesłaniem, facet stroi fochy i nie ma motywacji. Wiem, że pomoc mamy gorszą niż Real, Juve czy Napoli ale jakby wykazał trochę zaangazowania i nie robił wszystkiego na odwal się to tych bramek i asyst by miał kilka wiecej, a Milan byłby na 4 miejscu. Nie ma co go trzymać na siłę, jeżeli za niego przyjdzie Piątek sportowo będziemy na minus ale pamietajmy, że Higuain nie wykorzystuje tej wartości u nas więc na jedno wyjdzie ;)
1
Dawid Majewski
Dawid Majewski
15 stycznia 2019, 15:19
Ale świetna wiadomość. Kocham Piątki teraz jeszcze bardziej
2
maciekpl
maciekpl
15 stycznia 2019, 15:16
No cóż, jeżeli sfinalizują ten transfer to życzę nam wszystkim aby polski napastnik przysporzył nam mnóstwo radości. Swoją drogą, zawsze jako punkt odniesienia biorę Milan Ancelottiego, więc z zachowaniem odpowiednich proporcji co mamy: Dida-Gigio, Cafu-Conti, Maldini-Romek, Nesta-?, Jankulovski/Serginho/Kaladze-Rodriguez(myślę, że nie gorszy), Rino-Bakayoko/Kessie, Seedorf-Suso(z drugiej strony boiska), Pirlo-?,Kaka-(oby)Paqueta,Pippo-Patryk,Sheva-czyżby kolejny napastnik ze wschodu?
0
michalszycha
michalszycha
15 stycznia 2019, 15:23
Nesta - Caldara ? :-)
1
siara8888
siara8888
15 stycznia 2019, 15:14
Kompromitacja na skale swiatowa jezeli dojdzie do tego transferu..... Ludzie ogarnijcie sie!!!!!!!!!!! ogladacie pilke nozna czy nie???? widzicie z przodu duet cutrone- piatek??? przeciez ani jeden z nich nie potrafi pilki dobrze przyjac juz nie mowie o tym zeby kogos kiwnac czy zagrac jakas madra pilke......piatek to typowe drewno pola karnego...mial udane pol rundy a my Wydajemy teraz na niego miliony.....on 5 bramek u nas nie strzeli....!!!!
1
AdamoX
AdamoX
15 stycznia 2019, 15:17
Zdrowy jesteś?
5
Cactus
Cactus
15 stycznia 2019, 15:21
Wincyj wykrzykników, wincyj -_-
2
siara8888
siara8888
15 stycznia 2019, 15:21
ja Bardzo a Ty????
0
krisss811
krisss811
15 stycznia 2019, 15:22
Weź nie rób siary
2
savicevic88
savicevic88
15 stycznia 2019, 15:23
Jestę cheiterem.
1
Diavo
Diavo
15 stycznia 2019, 15:24
Coś w tym jest,też się boję bo oboje grają identycznie..
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 stycznia 2019, 15:24
No ja tam na przykład oglądam Serie A i jak ostatnio sprawdzałem to więcej bramek strzelił tylko CR. I takim drewnem się Real Madryt interesuje. Znasz się lepiej od nich ?
0
MR. X
MR. X
15 stycznia 2019, 15:24
Buuuhahahaha. Człowieku, co Ty bierzesz?
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
15 stycznia 2019, 15:28
typowy z Ciebie Janusz
0
siara8888
siara8888
15 stycznia 2019, 15:28
kto Ci powiedzial ze Real sie nim interesuje????
0
Шева
Шева
15 stycznia 2019, 15:36
Typowo polskie narzekanie gdy inny Polak ma szansę coś osiągnąć i jest doceniany przez innych (coś jak z Kubicą)... Więcej wiary, trzeba wspierać rodaka i liczyć na to, że będzie pierwszoplanową postacią w zespole, a nie od razu zakładać że to będzie 'kompromitacja'. Tym bardziej, że prawdopodobnie taki Leonardo czy ludzie z Realu dość dobrze się znają na piłce
1
siara8888
siara8888
15 stycznia 2019, 15:54
jezeli bylby to lewandowski to bym sie cieszyl moze i nawet z Milika....ale nie Piatek sami zobaczycie na jakim poziomie on jest....
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 stycznia 2019, 16:10
Ja oglądam regularnie Serie A i stwierdzam, że jak Ty wyżej stawiasz Milika to nie ma co z Tobą dyskutować.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
15 stycznia 2019, 15:11
Jeżeli Piątek jest mocny mentalnie, to możemy mieć klasowego napadziora. Nie ma co zapeszać i powoływać się na Teodorczyka, który pod kopułą ma galaretkę. Za czasów Małysza mówiono, że taki skoczek już nam się nie trafi i pojawił się Stoch. Mało tego, nasza kadra jest obecnie jedną z mocniejszych na świecie (jeśli nie najmocniejsza). Lewandowski udowodnił, że nie trzeba mieć kompleksów będąc Polakiem, a czy 'efekt Lewego' zadziała jak w przypadku Małysza, to się przekonamy. Nazwisko Piątka przewija się w międzynarodowej prasie, taki Real spokojnie mógłby go kupić i posadzić na ławce, ale sam zainteresowany wie czym to może grozić, co świadczy o jego ambicjach. Szacunek dla Leonardo, że podchwycił temat i dąży do realizacji. Piłka nożna taka jest, że potrzeba trochę szczęścia. Nigdy nie będziemy mieć stuprocentowej pewności, czy piłkarz sprawdzi się w danej drużynie. Osobiście cieszę się i życzę Krzychowi powodzenia, jeśli transfer dojdzie do skutku.
6
marunio
marunio
15 stycznia 2019, 15:28
Z higuainem mieliśmy pewność hehe
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 stycznia 2019, 15:07
Krzysiu dawaj do nas ! Kupujemy drugiego strzelca Serie A a wy wybrzydzacie. Wielki Igła mając niemniej sytuacji ma połowę bramek mniej i tylko macha rękami. Z perspektywy finansowej Piątek nas będzie kosztował mniej niż Igła i może na nim nawet zarobimy więc ja jestem na tak. Igła nas przez 3 sezony będzie kosztować 97mln licząc pensję i wykup a Piątek 40mln + pewnie koło 6mln pensji to przez 5 lat daje nam łącznie 70mln. Ja tam w niego wierzę i będę mega zadowolony jak rodak zagra w naszym klubie.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2019, 15:10
9
Marosso
Marosso
15 stycznia 2019, 15:10
Dokładnie tak!!
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 15:14
Popieram zdanie kolegi. Pewnie nowy Łysy przekonał resztę, że nie ma co trzymać Higuaina bo klub tylko na nim straci. Piątek może będzie strzałem w 10 i da się jeszcze w przyszłości zarobić. Jeżeli przyjdzie, zostanie sprowadzenie kogoś na ławkę i tu ewentualnie można szukać kogoś starszego komu to przeszkadzać nie będzie a będzie udzielał rad młodym. Zasada Dolar -> Reina.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 15:15
Popieram zdanie kolegi. Pewnie nowy Łysy przekonał resztę, że nie ma co trzymać Higuaina bo klub tylko na nim straci. Piątek może będzie strzałem w 10 i da się jeszcze w przyszłości zarobić. Jeżeli przyjdzie, zostanie sprowadzenie kogoś na ławkę i tu ewentualnie można szukać kogoś starszego komu to przeszkadzać nie będzie a będzie udzielał rad młodym. Zasada Dolar -> Reina.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 15:15
Popieram zdanie kolegi. Pewnie nowy Łysy przekonał resztę, że nie ma co trzymać Higuaina bo klub tylko na nim straci. Piątek może będzie strzałem w 10 i da się jeszcze w przyszłości zarobić. Jeżeli przyjdzie, zostanie sprowadzenie kogoś na ławkę i tu ewentualnie można szukać kogoś starszego komu to przeszkadzać nie będzie a będzie udzielał rad młodym. Zasada Dolar -> Reina.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 15:16
Popieram zdanie kolegi. Pewnie nowy Łysy przekonał resztę, że nie ma co trzymać Higuaina bo klub tylko na nim straci. Piątek może będzie strzałem w 10 i da się jeszcze w przyszłości zarobić. Jeżeli przyjdzie, zostanie sprowadzenie kogoś na ławkę i tu ewentualnie można szukać kogoś starszego komu to przeszkadzać nie będzie a będzie udzielał rad młodym. Zasada Dolar -> Reina.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 15:16
Popieram zdanie kolegi. Pewnie nowy Łysy przekonał resztę, że nie ma co trzymać Higuaina bo klub tylko na nim straci. Piątek może będzie strzałem w 10 i da się jeszcze w przyszłości zarobić. Jeżeli przyjdzie, zostanie sprowadzenie kogoś na ławkę i tu ewentualnie można szukać kogoś starszego komu to przeszkadzać nie będzie a będzie udzielał rad młodym. Zasada Dolar -> Reina.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 15:25
Iturbe,Shick itp tez byli przez chwile kozakami a skonczylo sie jak wszyscy wiemy.Po prostu problem Milanu nie lezy w napastniku.
0
milan1986
milan1986
15 stycznia 2019, 16:27
Piate pewnie dostanie pensje 2-2.5mlm euro. Higuain to niewypal miedzy innymi ze wzgledu na pensje w kontekscie FFF.
1
Ronladinho86
Ronladinho86
15 stycznia 2019, 15:06
Ja mam wrażenie ze Leonardo chce się pozbyć pipity bo po pierwsze ma 31 lat po drugie dużo zarabia po trzecie chce ugrać dobre warunki z chelsea odnośnie bakayoko, a po czwarte chce zwolnić wysokie zarobki na Carrasco który jest młodszy od Gonzalo. Kolejnym ważnym aspektem jest to że nasza gra opiera się o grę skrzydłami, a Higuain woli grę po ziemi. Piątek udowodnił że umie strzelać bramki głową dlatego Milan go chcę
Edytowano dnia: 15 stycznia 2019, 15:10
2
Dawid_19
Dawid_19
15 stycznia 2019, 15:04
Jednak interesy z Genoą nigdy nie przestaną być na Topie :))
0
TimoN
TimoN
15 stycznia 2019, 15:03
Myślcie co chcecie, ale Leonardo to kocur :) juz widzę złość u Pereza...
0
Dawid_19
Dawid_19
15 stycznia 2019, 15:02
Jednak interesy z Genoą nigdy nie przestaną być na Topie :))
0
Fifi22100
Fifi22100
15 stycznia 2019, 14:55
Śmieszą mnie strasznie głosy,które nie chcą Piątka(prawdopodobnie tylko dlatego,ze to Polak). Ale juz nieopierzony Simeone bądź Zapata który po tylu latach dopiero teraz wypalił już będą okej. No ludzie bądźmy poważni,mierzmy wszystkich tymi samymi kryteriami. Nie mówię,ze Krzysiek będzie super napadziorem ale są na to szanse co widać po tym jak odnalazł się w lidze. Igła nie chciał tu grać,widać było w nim frustracje która rosła z tygodnia na tydzień,co tylko każdego coraz bardziej irytowało na boisku. Krzysiek chociaż będzie gryzł trawę,a razem z Cutrone będą się wymieniać grą gdy któryś będzie miał gorszy moment. Mam tylko nadzieje,ze nie damy się wydymac z Higuaniem i odzyskamy cokolwiek z tych 18 baniek albo chociaż znaczna zniżkę na Bake. Trzymam mocno kciuki za Krzyska bo zawsze chciałem zobaczyć Polaka który będzie kluczową postacią naszego klubu! FORZA Milan!!
5
jarek2572
jarek2572
15 stycznia 2019, 15:14
No dosłownie wszystko napisałeś to co chciałem napisać. Gdyby Piątek był Włochem to by wszyscy piali z zachwytu ale nie, przyszedł z Polskiej ligi to mimo że strzela to patałach. Igła wypalona gwiazda niech idzie przepaść w Chelsea. No i jak kolega zaznaczył, warto Bakayoko w to wymieszać.
0
MK92
MK92
15 stycznia 2019, 14:55
Jedno jest pewne - o Milanie w Polsce znów będzie głośno :) Jestem podekscytowany.
5
15 stycznia 2019, 14:54
Z Genoi to nadaje sie tylko jeden czlowiek do Milanu a mianowicie Prandelli.Szczerze wspolczuje Piatkowi tej presji i chaosu w tym klubie jaki panuje , ale coz jak juz przyjdzie to zeby byl wartoscia dodatnia.Szkoda tylko ze robia wszystko od dupy strony i nie zaczna budowy druzyny od trenera , bo ten chaos i toporna gra bez pomyslu nie pomoze zadnemu napastnikowi nawet jakby nazywal sie Shevchenko czy Ronaldo.
0
jarek2572
jarek2572
15 stycznia 2019, 14:56
Z reszta gdzie jest klasowy lewoskrzydlowy i rozgrywajacy?Niestety nie w Milanie a to Milanowi potrzebne najbardziej.
0
ACMarek
ACMarek
15 stycznia 2019, 14:53
Gallianiego juz nie ma ale Genoa to nadal dobrzy starzy znajomi.
0
savicevic88
savicevic88
15 stycznia 2019, 14:50
Księgowy/a Cracovii już zaciera ręce :D Nie z mojego budżetu idą pieniądze na ten transfer więc zachowuje spokój. Być moze zawita do nas napastnik który potrafi grać głową. Cutrone/Piątek wywołuje dziwny dreszcz emocji.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 stycznia 2019, 14:49
Zobaczymy jak się to skończy, przynajmniej ze względu na wiek będzie można go gdzieś odsprzedać za godziwe pieniądze tak jak A.Silvę.Większym problemem jest strata kolejnego zawodnika z ogromnym doświadczeniem w międzynarodowych rozgrywkach.Z Zapatą, Abate, Reiną i Biglią jako ''senatorami'' będzie bardzo ciężko z powrotem zadomowić się w LM.Zarząd lub sam Gazidis powinien to rozumieć i nie przeć ślepo w kierunku prób podboju Europy wyłącznie ludźmi, którzy nie grali tam w ogóle lub walczyli, ale bez jakichkolwiek sukcesów.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
15 stycznia 2019, 14:52
Zanim Milan będzie próbował REALNIE podbić Europę, naszym "senatorom" zdążą wygasnąć kontrakty. Najpierw wróćmy do LM i regularnie zdobywajmy Top4.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
15 stycznia 2019, 14:59
Daniel Maldini Posiadanie zbilansowanej kadry to obowiazek kazdego zespolu czy to walczacego o top Europy czy o awans do LM.Kadra bez mlodych zawodnikow jak i bez wielkich mistrzow z doswiadzceniem nie jest w stanie walczyc o zalozone cele.Z samymi rokujacymi zawodnikami nic nie ugramy , doswiadzcenie jest bardzo istotne.
0
Milanboy
15 stycznia 2019, 14:41
Ja nie mam zamiaru dyskredytować Piątka jeśli przyjdzie, będę mu życzyć powodzenia jak najlepiej się da Forza Piątek!!!
5
Rodzislaw
Rodzislaw
15 stycznia 2019, 14:37
Jakiś kabaret. Dają 40 baniek z całym szacunkiem dla Piątka - za faceta co ma dobre pół sezonu za sobą. Ciężko to ogarnąć.
2
Rodzislaw
Rodzislaw
15 stycznia 2019, 14:38
Chyba, że Igła by został. Wtedy jestem na TAK.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 stycznia 2019, 15:01
Mówimy o drugim najlepszym strzelcu ligi. Za Tonalliego z Serie B Brescia chce tyle samo. Na obecny rynek to jest uczciwa cena, w czym niby jest gorzy od Duvana Zapaty czy Simeone którzy pewnie są podobnie wyceniani?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 stycznia 2019, 14:37
Ale jaja :) Jeżeli przyjdzie Krzysztof Piątek to ja będę zadowolony.
5
Gerada
15 stycznia 2019, 14:36
Nie uważam, że Piątek to najlepszy napastnik na świecie czy coś, ale nie mniej dziwi mnie jak wiele osób powtarza, ze 40 milionów to mocno zawyżona cena. Moim zdaniem to właśnie cena w punkt, biorąc pod uwagę obecne realia. Chłopak młody, strzelał w swojej ojczystej lidze, przeszedł do poważnej ligi i strzela dalej, coraz śmielej jest włączany do kadry narodowej... Jakkolwiek śmiać mi się chciało na spekulacje o "minimum 60 milionach", tak 40 milionów wydaje mi się ceną optymalną i korzystną zarówno dla Genui jak i Milanu. Co do samego piłkarza - ma dobrze ułożoną nogę i jest znacznie bardziej głodny gry niż Pipita. Na pewno się nie obrażę jak to właśnie Piątek i Cutrone będą naszą potencjalną dwójką napastników na nadchodzące lata.
6
Gringo Milano
Gringo Milano
15 stycznia 2019, 14:34
nowy serwer przewiduje natłok weekendowych kibiców? szczególnie "piątkowych"? :)
2
Andre
Andre
15 stycznia 2019, 14:32
Tylko nie Piątek. Czuję, że to byłby taki sam niewypał transferowy jak Kalinić. Czy naprawdę nie ma już żadnych lepszych napastników do wzięcia w tym mercato za rozsądne pieniądze?
Edytowano dnia: 15 stycznia 2019, 14:33
0
Milanboy
15 stycznia 2019, 14:34
jeśli facet z buta ogarnia Serie A to nie może być gorszy od Kalinića, trzeba mieć nadzieję że to będzie wreszcie ten goleador
2
Andre
Andre
15 stycznia 2019, 14:44
@Milanboy Daj spokój. Skoro jeden z najlepszych napastników Serie A w ostatnich latach, jakim jest Higuain, nie radzi sobie w obecnym Milanie, to na czym opierasz przekonanie, że Piątek sobie poradzi? Przecież z taką drewnianą pomocą i siermiężnym stylem gry Milanu Gattuso, Piątek będzie miał znacznie mniej sytuacji do zdobycia bramek, niż ma w Genoi, a to nie jest typ technicznego napastnika, który sam potrafi wypracować sobie sytuacje strzeleckie...
Edytowano dnia: 15 stycznia 2019, 14:46
0
Cactus
Cactus
15 stycznia 2019, 14:52
No tak, bo Genoa ma takich świetnych piłkarzy w drugiej linii, którzy kreują tony sytuacji.
1
Marosso
Marosso
15 stycznia 2019, 14:56
Andre ale Cutrone to też nie jest typ napastnika który sam sobie ogarnie sytuację . Piątek to inwestycja ryzykowna inwestycja ale z racji że to rodak to kibicuje temu transferowi. Natomiast u nas zawsze będzie problem ze strzelanie jeśli nie sprowadzimy kreatywnych myślących pomocników o tyle
0
Milanboy
15 stycznia 2019, 15:00
Andre- zapomniałem, Genoa to ma kreatorów że Hoho
0
Andre
Andre
15 stycznia 2019, 15:56
@Milanboy Oczywiście, formacja pomocy Genoi nie składa się z jakichś wybitnych piłkarzy, ale sprawdź sobie w statystykch Piątka, ile z tych bramak strzelonych przez niego w tym sezonie padło po jego indywidualnych akcjach, a ile po asystach jego kolegów z drużyny...
0
karp_fso
karp_fso
15 stycznia 2019, 16:33
Różnica jest taka, że Genoe trenuje Prandelli, a nas Gattuso :v
1
mrkojiro
15 stycznia 2019, 14:30
Mi się duet Piątek - Cutrone podoba. Młody, głodny gry. Wiadomo, brak doświadczenia może się zemścić, jednak z Paquetą za plecami stanowią, mam nadzieję, świetlaną przyszłość. Piątek rewelacyjnie odnajduje się w polu karnym, potrafi zrobić sobie miejsce do strzału gdy ma dość ciasno. Wierzę w niego.
2
bawolejaja
bawolejaja
15 stycznia 2019, 14:46
Mi się podoba duet Gonzo + Piątek
0
krisss811
krisss811
15 stycznia 2019, 14:24
Ciekawe informacje, na ile prawdziwe? Nowego pomocnika/skrzydłowego raczej nie zobaczymy w tym okienku.
0
Marosso
Marosso
15 stycznia 2019, 14:23
Serce się cieszy rozum studzi emocje!! Mimio wszystko cieszę się ze będzie Polak w AC Milan w sumie bardzo
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 14:23
dawać Piątka ! nie wierzyłem w to ale może się udać :)
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 stycznia 2019, 14:22
Czyli kasa za A.Silvę pójdzie na Piątka. W takim razie w lato do napadu nikt z Topu do nas nie przyjdzie. Piątek - Cutrone, Europa trzęsie gaciami. Najpierw robimy wymianę bezgotówkową Caldara za Bonucciego ( za to powinien ktoś polecieć) a teraz za Igłę przychodzi Piątek. Niech jeszcze wymienią Suso na Błaszczykowskiego i gitara.
0
hyrus13
hyrus13
15 stycznia 2019, 14:27
Polecieć za wymianę Caldara-Bonucci? Raczysz żartować. Przede wszystkim Leo chciał odejść i nie było opcji żeby go zatrzymać. Juventus nie chciał oddać Caldary, bo chłopak przewyższał Ruganiego i proponowali nam tego drugiego. Gdyby się Leonardo nie uparł to nie byłoby ani jednego ani drugiego, jeszcze Bonu poszedłby za jakieś śmieszne pieniądze. Pechowa kontuzja Caldary sprawiła, że teraz piszesz takie rzeczy. Gdyby był zdrowy to by z Romkiem wymiatali. Z resztą co się odwlecze...
3
krisss811
krisss811
15 stycznia 2019, 14:28
Będziemy mieć dwóch młodych napastników i co ważne ambitnych, napewno bardziej niż Argentyńczyk. W tym jeden to Polak. Nie złe rozwiązanie, nie gorsze niż dotychczasowe.
0
Cactus
Cactus
15 stycznia 2019, 14:29
Pamiętaj, że nazwiska nie grają. Być może właśnie Milanowi jest potrzebny ktoś kto będzie rósł razem z klubem. Piłkarze z topu są daleko od Milanu i trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Jeśli nie możemy sprowadzić gwiazdy, musimy zrobić wszystko żeby taką stworzyć.
0
Haddy
Haddy
15 stycznia 2019, 14:33
Czasem mam wrażenie że nie którzy myślą ze zakup piłkarza to jak wyjście do Biedronki po ziemniaki. Nikt z topu do Milanu który jest bez LM nie przyjdzie. Pogódź się z tym.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 stycznia 2019, 14:40
@hyrus Jakby się Leonardo uparł to by zawołał za Leo 30-40 baniek i gitara. Bonucci miał u nas kilkuletni kontrakt więc nie mamy mowy o transferze za drobne. to, że chciał odejść to nic nie znaczy bo klub jeszcze musi się zgodzić i niestety zgodził się na żałosnych warunkach. To tak jakby teraz Juve zgodził się na wymianę Ronaldo na Benzemę bez dodatkowej kasy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 stycznia 2019, 14:41
''Pechowa kontuzja Caldary sprawiła, że teraz piszesz takie rzeczy. Gdyby był zdrowy to by z Romkiem wymiatali. Z resztą co się odwlecze...''- nie wymiatałby, ponieważ większość piłkarskiego życia spędził w systemie z 3 w obronie.Nie bez powodu jak był zdrowy to grał wyłącznie ogony.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 stycznia 2019, 14:43
@Haddy Higuain przyszedł. Zresztą ja założyłem awans gdy pisałem tamten komentarz.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
15 stycznia 2019, 14:46
Koleś, Higuain nie jest jeszcze nas jest tylko wypożyczony.
0
hyrus13
hyrus13
15 stycznia 2019, 15:05
@Marcos Salinas żelazna logika. Skoro grał w systemie z trójką obrońców, to nie będzie potrafił grać we czterech. Ty tak na poważnie? Nie grał na początku, bo Rino chciał mu dać czas na aklimatyzację, co nie znaczy, że nie będzie grał "ponieważ większość piłkarskiego życia spędził w systemie z 3 w obronie".
0
rossoneri91
rossoneri91
15 stycznia 2019, 14:08
Przypuszczając, że Higuain nie jest skłonny do pozostania i w dodatku w stosunku do przychylności Juventusu do oddania go na rzecz Chelsea, Milan może coś ugrać w postaci obniżki ceny wykupu Bakayoko po sezonie. Ponadto z plotek wypływających z internetów a także obserwacji w poszczególnych meczach można dostrzec, iż Laxalt jest niepotrzebny i nic nie wnosi do gry oprócz biegania wzdłuż boiska. Przy odrobinie szczęścia i znalezieniu chętnego na Borinho, sytuacja wcale nie wygląda tak dramatycznie. Przypuszczalnie: - zaoszczędzamy 9 mln na Higuainie za wypożyczenie i 9,5mln jego pensji; - sprzedajemy Borinho za 5 mln, - sprzedajemy Laxalta za 12 mln, - otrzymaliśmy zaległości od Trabzonsporu w wysokości ok. 13mln, - podejrzewam, że z chelsea można utargować cenę za Bakayoko do 25 mln za pójście na rękę z Higuainem, - patrząc w przyszłość pozbywamy się Bertolacciego, Montolico, Mauriego (niestety za darmo), ale wszyscy zawodnicy nie będą pobierać już wypłat z naszego konta - ok. 5,5 mln euro. - jeśli latem odejdzie Silva to mamy 35 mln euro. Nie znam wszystkich wydatków i przychodów ACM, ale nie wygląda to tak całkiem źle, o ile cena za Piątka nie będzie wyższa niż 40mln, a może uda się rozbić na raty. Sam zawodnik będzie zarabiał zapewne nie więcej niż niegrający Montolivo. Oczywiście potrzebujemy kogoś do pomocy...Może uda się sięgnąć po Sandro Tonalliego, który podobno jest fanem Gattusso tylko....czy GG będzie nas trenował w kolejnym sezonie :D
2
Nesta_13
Nesta_13
15 stycznia 2019, 14:06
Robi się poważnie... Już sam nie wiem co mam o tym myśleć, ufam Leonardo.

EDIT: to może Piątek zamiast Igły jutro w pierwszym składzie ?
Edytowano dnia: 15 stycznia 2019, 14:07
0
Rzetelny
Rzetelny
15 stycznia 2019, 13:47
To na wiosnę, każdy mecz Milanu w europejskich pucharach będzie transmitowany przez polską telewizję ze względu na rodaka w składzie, a nie czekaj...
8
Milanista95
Milanista95
15 stycznia 2019, 13:44
Pamietajcie ze nawet jak przyjdzie piatek za grubego to i tak bd szukac zawodnika ktory moglby grac i na skrzydle i w ataku
0
hyrus13
hyrus13
15 stycznia 2019, 14:07
Oby...
0
Boro
Boro
15 stycznia 2019, 14:24
Dokładnie jak walczymy w transfer zawodników typu Bertolacci to kwota wykupu będzie podobna
0
Boro
Boro
15 stycznia 2019, 13:40
Głodny bramek, wielkiej piłki, pazerny w polu karnym Krzysztof Piątek, a niech mnie ale jestem na tak.
2
Palysek
Palysek
15 stycznia 2019, 13:24
Wielkie tak dla Krzysztofa Piątka, Higuain out !!!
0
Vol'jin
15 stycznia 2019, 13:20
Genoa już chyba ma następce Piątka- Balotelli ;]
1
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 13:22
Już bym wolał o milion razy Balotellego niż tego Piątka ..
0
Wolly
Wolly
15 stycznia 2019, 13:40
No to ładnie sie kariera Balo potoczyla.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
15 stycznia 2019, 13:19
Szczerze to juz mi sie znudzil kessie. Sorry ale bakayoko jako czołgo na spd wystarczy. Za iworyjczyka wolał bym kogoś bardziej kreatywnego
1
GiveMeReason
GiveMeReason
15 stycznia 2019, 13:45
Mało śmieszny ten żart, rozumiem że czarnoskórzy piłkarze wyglądają starzej ale chłopak ma dopiero 22 lata i może się jeszcze bardzo mocno rozwinąć a ty chcesz go już sprzedać. Z takim podejściem to nigdy nie wrócimy do elity.
0
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 13:15
Dopóki nie przyjdzie porządny pomocnik, przyjście kolejnego napastnika nic nie da i dalej będzie tak jak jest. Andre Silva czy Higuain są tego mocnym dowodem. Szkoda ze Fabregas poszedł do Monaco, wiem rozczulam się nad rozlanym mlekiem :p
1
paluch
paluch
15 stycznia 2019, 13:50
Tak prawdę mówiąc to przyszedł pomocnik który ma być porządny (Paqueta) jak będzie z nim grał Piątek to jest szansa że jako taki mały duet szybko się rozwiną do tego Coutrone i jest szansa może nie na grę w LM w następnym sezonie ale za dwa sezony
0
paluch
paluch
15 stycznia 2019, 13:51
Tak prawdę mówiąc to przyszedł pomocnik który ma być porządny (Paqueta) jak będzie z nim grał Piątek to jest szansa że jako taki mały duet szybko się rozwiną do tego Coutrone i jest szansa może nie na grę w LM w następnym sezonie ale za dwa sezony
0
acmti__
acmti__
15 stycznia 2019, 13:13
Jedynym plusem tego transferu byłoby to że to nasz rodak.
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
15 stycznia 2019, 13:20
jedynym? XD
0
Marcin1995
Marcin1995
15 stycznia 2019, 13:09
Dobra dawajcie już tego Krzycha do nas
0
Cactus
Cactus
15 stycznia 2019, 13:01
Ciężko nam skusić napastników z najwyższej półki, więc może warto iść drogą chociażby Interu, który ściągnął Icardiego który miał w Sampie gorsze statystyki niż Piątek obecnie w Genoi, a teraz jest światowej klasy napastnikiem. Z drugiej strony można się też na tym przejechać jak Roma na Shicku. To zawsze jest ryzykowna droga.
2
Nesta_13
Nesta_13
15 stycznia 2019, 13:36
Icardi poszedł do Interu po jednym, ale całym dobrym sezonie. Nie bez powodu Icardi w styczniu 2013 r. odrzucił ofertę Napoli.
0
Cactus
Cactus
15 stycznia 2019, 13:46
Z tym, że przez cały sezon strzelił o wiele mniej bramek niż Piątek w pół sezonu. Nie twierdzę, że Piątek stanie się lepszym zawodnikiem od Icardiego, bo wiele będzie zależało od jego dalszych kroków w karierze, ale to na pewno piłkarz nad którym trzeba się poważnie pochylić.
1
Materazzone
Materazzone
15 stycznia 2019, 13:00
Tak swoją drogą. Pamięta ktoś, żeby jakiś piłkarz z ogórkowej ligi, przeszedł do jednej z najlepszych w dodatku do jakiegoś klubu ze środka tabeli i od razu bił się o koronę króla strzelców? Jakby tego było mało to walczył o nią z jednym z najlepszych piłkarzy w historii? Chyba Szewa był ostatnim takim zawodnikiem (przynajmniej ja nie kojarzę innego). Także Piątek jest fenomenem i myślę, że warto w niego zainwestować.
3
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 13:21
Nie rozpędzaj sie, chłop strzela bramki póki co, ciekawe co dalej będzie. Nie zapominaj o Ibrahimoviciu.
0
Materazzone
Materazzone
15 stycznia 2019, 13:35
Nawet Ibra nie kręcił takich liczb, a grał w Juve po przejściu do Serie A. No jak dla mnie Piątek może się okazać bardzo ale to bardzo dobrym napastnikiem. Warto w niego uwierzyć, tym bardziej, że Rodak i życzyć mu tylko dobrze. Sam byłem mocno sceptyczny na początku ale mijają kolejne mecze, a on dalej w gazie. Sorry ale to o czymś świadczy, prawda?
0
GiveMeReason
GiveMeReason
15 stycznia 2019, 13:53
Słabe te porównanie z Szewą 5 mistrzostw Ukrainy 3 puchary kraju, gra w LM, hattrick na camp nou...
1
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 21:02
Pierwszy sezon Ibry 14 goli drugi sezon Ibry 28 goli. Liczby to on miał akurat genialne. Problem tkwi u nas w linii pomocy. A apropo Piątka to czas zweryfikuje czy coś z niego będzie czy po prostu ma udany sezon a potem zwolni.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 12:45
mały offtop mamy kolejnego Polaka w serie A Pogoń Szczecin sprzedała Sebastiana Walukiewicza Cagliari za ok. 4 mln euro. Piłkarz przeniesie się do Włoch od lipca.
1
marunio
marunio
15 stycznia 2019, 12:18
JESTEM ZA PIATKIEM BO JEST POLAKIEM I LUBIĘ WEEKEND. Ludzie proszę chociaż gram obiektywizmu, nie mówię ze będzie gdyby przyszedł napewno nie bedzie zły, napewno bedzie przepłacony
1
Mirek99999999
Mirek99999999
15 stycznia 2019, 12:45
jeśli mu się u nas noga powinie to dostaniemy za niego ułamek kwoty którą po raz kolejny zasponsorujemy Genoe
0
Rafalzki
Rafalzki
15 stycznia 2019, 13:25
a uważasz, że Igła obecnie u Nas nie jest przepłacony??
0
Mirek99999999
Mirek99999999
15 stycznia 2019, 13:35
to że Igła jest przepłacony to nie znaczy, że mamy przepłacić jego następce, jak już chcą rzucić taką kasę to lepiej na kogoś kto prezentuje wysoki poziom co najmniej 2-3 sezony, żeby Piątek nie był jak El Shaarawy, też miał niesamowitą rundę u nas, a na wiosnę zdechło.
1
Rafalzki
Rafalzki
15 stycznia 2019, 12:14
trochę mnie martwi ten brak wiary w rodaka, uważam, że jest oceniany przez pryzmat Naszych polskich kompleksów, że jesteśmy gorsi. Ludzie, gość strzela bramki w drużynie stworzonej z odpadów w tartaku!!! Trochę szacunku dla strzelca 13 bramek w Serie A. Większość pisze, że miał dobrą jedną rundę, to ja zapytam inaczej, sprowadziliśmy Igłę który miał być gwarantem 15-20 bramek w sezonie, i co? Póki co jest gwarantem machania rękami za niemałą pensję. Więc trochę wiary i FORZA MILAN!! Może w tym szaleństwie jest metoda... Pożyjemy zobaczymy.
7
Rafalzki
Rafalzki
15 stycznia 2019, 12:16
poza tym do tego transferu jeszcze bardzo daleka droga więc keep calm and support Milan ;)
3
Mirek99999999
Mirek99999999
15 stycznia 2019, 12:42
to nie brak wiary ale ostrożność, Belotti był jeszcze lepszy a ten sezon ma wyraźnie gorszy, a Piątek zagrał dobrą rundę. Nie wiadomo co będzie dalej, może być strzałem w 10 albo w kolano. Milan chcący wrócić na salony europy nie powinien ryzykować zwłaszcza w obliczu FFP. Real, Juve czy nawet Napoli mogą sobie pozwolić na takie ryzyko.
0
Nesta_13
Nesta_13
15 stycznia 2019, 12:48
Nie jest brakiem wiary stwierdzenie, że jest mało doświadczony, gra pół sezonu na najwyższym poziomie i nie wiadomo jak radziłby sobie w większym klubie. To nie znaczy, że jestem teraz Januszem hejtującym polaków rodaków. Życzę Krzyśkowi jak najlepiej, wierzę że będzie Lewy vol 2, dlatego nie chcę aby po jednej dobrej rundzie w średnim klubie od razu decydował się na transfer na wielkiego klubu, czy to Milanu czy Realu itd.
0
Rafalzki
Rafalzki
15 stycznia 2019, 13:20
oczywiście Panowie, macie sporo racji, nie ma gwarancji, że wypali ale tak jak napisałem wcześniej, sprowadziliśmy teoretycznie potwora do strzelania bramek z pensją 9 milionów a póki co Cutrone więcej strzelił niż ten potwór, każdy transfer to ryzyko a na strzelby typu Cavani czy Lewy Nas nie stać póki co.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
15 stycznia 2019, 11:56
Tymczasem czytam że PSG jest zdecydowane puścić Rabiota za ofertę powyżej 15 mln euro.... A my się interesujemy jakimś Sensi czy Dunkanem....Inna sprawa czy taki Rabiot chciałby przyjść do Milanu mając oferty z Barcelony, ale spróbować można
0
Wolly
Wolly
15 stycznia 2019, 12:02
Marzenia. On pójdzie do druzyny która ma większe szanse na wygranie Lm, a nie mniejsze szanse na granie w Lm.
0
patoo_07
patoo_07
15 stycznia 2019, 12:09
Gość nie chciał iść do Tottenhamu, bo stwierdził że to klub poniżej jego poziomu i nie chce robić kroku w tył w karierze. Także na bank pójdzie do nas, bo przecież mamy tyle do zaoferowania.
4
Vol'jin
15 stycznia 2019, 12:18
oprócz 15 mln dodaj pewnie pensję 10 mln i jakiś jeszcze gruby hajs dla mamusi
0
ksieciunio
ksieciunio
15 stycznia 2019, 11:32
Po tym co zobaczyłem w dogrywce (dogrania Andrei i Hakana) w Coppa zaczynam przekonywać się że transfer Piątka to może być dobra decyzja. Co nie zmienia faktu, że wolałbym jednak by Higuain został.
0
hyrus13
hyrus13
15 stycznia 2019, 12:33
Chodzi ci o te sytuacje, które na gole zamienił Cutrone?
0
ksieciunio
ksieciunio
15 stycznia 2019, 14:39
Dokładnie. Piątek musi mieć kogoś kto dogra piłę na nogę / głowę. Wtedy może być naszym drugim Oliverem Bierhoffem z sezonu 1998/99. No może troszczeczke się rozmarzyłem :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
15 stycznia 2019, 11:29
Milan wyraża zainteresowanie, a inni kupują.. Napoli blisko ciekawego transferu, Lobotka wypożyczenie w zimie za 2 mln z wykupem w lecie za 18, da sie wyciągnąć kogoś lepszego od Sensiego w lepszych pieniądzach ? da sie ! Jeśli chodzi o napastnika to za 50 wydaje mi sie lepsza propozycja to Gomez z Celty!
3
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się