SCUDETTO


MERCATO LIVE #15 [23:40]: Piątek decydujący dla Piątka

17 stycznia 2019, 07:22, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #15 [23:40]: Piątek decydujący dla Piątka

[07:22]: Jesteśmy już w połowie zimowego mercato. Wszystko wskazuje na to, że druga część okna transferowego będzie z perspektywy kibiców Milanu dużo ciekawsza od tej pierwszej. Podsumujmy zatem sytuację:

Gonzalo Higuain jest o krok od Chelsea. Jak ogłosiły włoskie media, Anglicy dogadali się z Juventusem w sprawie półrocznego wypożyczenia z opcją wykupu, ale i możliwością przedłużenia wypożyczenia o kolejny rok. Milan wszystko zaakceptował,

- Argentyńczyk nie odejdzie jednak z San Siro, dopóki Milan nie zorganizuje sobie nowego napastnika. Zdecydowanym faworytem w tym kontekście jest Krzysztof Piątek. Jutro ma dojść do spotkania pomiędzy przedstawicielami rossonerich i Genoi. Liguryjczycy oczekują oferty rzędu 40 mln euro plus bonusy i jeśli taką otrzymają - a najprawdopodobniej tak się stanie - to Polak dostanie zielone światło na przenosiny do mediolańskiego zespołu,

- planem "B" dla Milanu na wypadek jakiegokolwiek niepowodzenia w kwestii Piątka jest Michy Batshuayi, którego wypożyczenie z Chelsea do Valencii zakończy się przedwcześnie,

- osobną kwestią ciągle pozostaje ściągnięcie przez Milan napastnika mogącego występować również na skrzydle, a także pomocnika. Yannick Carrasco Stefano Sensi lub Alfred Duncan? W tych tematach w ostatnich dniach jest dużo ciszej, ale wkrótce możemy spodziewać się ożywienia doniesień,

- bliski odejścia z Milanu jest Alen Halilović. Najwięcej mówi się o przenosinach piłkarza do Besiktasu Stambuł. Antonio Donnarumma ma się przenieść do Olympiakosu Pireus, z kolei niektóre media wieszczą rozstanie z Hakanem Calhanoglu i jego transfer do RB Lipsk, ale - przynajmniej póki co - nie są to doniesienia zbyt natarczywe.

[08:00]: Nad ranem w Mediolanie wylądowała drużyna Milanu, która podróżowała z Arabii Saudyjskiej. Czekający na Gonzalo Higuaina dziennikarze od razu zapadali pytanie o Chelsea, ale piłkarz odparł tylko: "Jeśli chcecie ze mną zadrzeć, to wam się nie uda".

[08:02]: Co do Michy'ego Batshuayia - jak podaje Gianluca Di Marzio, piłkarza tego na wypożyczenie zaoferowała Milanowi Chelsea, aby nie stracić możliwości ściągnięcia Gonzalo Higuaina, jeśli mediolańczycy nie dogadaliby się z Krzysztofem Piątkiem. Wszystko wskazuje jednak na pomyślne zakończenie rozmów z Polakiem, a Belg ma trafić do Monaco.

[08:06]: Jak przedstawia Gianluca Di Marzio, lada chwila do Milanu trafi niespełna 19-letni obrońca Sportingu CP, Tiago Djalo. Kontrakt Portugalczyka w Lizbonie wygasa na koniec sezonu, ale gracz przybędzie do zespołu z Mediolanu już teraz w zamian za niewielki procent dla lizbończyków od ewentualnego transferu w przyszłości.

[9:16]: Jutro Leonardo spotka się z przedstawicielami Genoi w sprawie przekonania ich do przyjęcia oferty Milanu, donosi La Gazzetta dello Sport. Odejście Higuaina to dla mediolańczyków oszczędność rzędu 18 milionów euro brutto - połowa to zwrot za skrócenie wypożyczenia a druga połowa wynika z oszczędności na pensji Argentyńczyka, i te środki zamierzają przeznaczyć na zakup Krzysztofa Piątka. Porozumienie z nim samym i jego otoczeniem już jest. Polak miałby podpisać kontrakt do 2023 roku z pensją 2 milionów euro, przy czym za pierwszy sezon wynagrodzenie wyniosłoby 1,8mln. Kluczem do pozytywnego zakończenia rozmów będzie porozumienie się z Genoą w sprawie formuły transferu. Enrico Preziosi chce mieć pewność zarobku, podczas gdy Milan chciałby wypożyczyć napastnika z opcją wykupu. Leonardo zamierza przekonać go płatnym 10 milionów euro wypożyczeniem z opcją wykupu ustaloną na 30 milionów euro, która zmieniłaby się w obowiązek po spełnieniu pewnych warunków. 

[9:59]: Również La Gazzetta dello Sport pisze, że wczoraj doszło do kontaktu na linii Milan - Club Brugge. Leonardo zamierza przyspieszyć rozmowy w sprawie pozyskania Arnauta Danjumy Groenevelda. Pojawiają się głosy, że 21-latek miałby trafić na San Siro w miejsce Hakana Calhanoglu, który z kolei przeniósłby się do RB Lipska za 22 miliony euro.

[11:30]: Według La Gazzetta dello Sport jedynym czynnikiem, którego brakuje do transferu Hakana Calhanoglu do RB Lipsk, jest zgoda trenera Gennaro Gattuso. Jeśli Milan zdecyduje się sprzedać Turka to zainkasuje 22 mln euro

[14:01]: Dyrektor generalny Genoi, Giorgio Perinetti, dla Radio CRC odnośnie transferu Krzysztofa Piątka: "Oferta jeszcze nie nadeszła, ale wkrótce będzie spotkanie. W Serie A trudno o duże zmiany, trudno przenosić niektórych zawodników. Poza tym jednak żyjemy kwestią Higuaina, która może dotyczyć również nas. Powiedzieliśmy, że Piątek, Romero i Kouame nie zostaną nikomu zaoferowani i że ich sprzedaż nie leży w naszych planach, ale to zawodnicy wzbudzający zainteresowani. Na ile procent Piątek odejdzie? Nie wiem tego. Musimy wysłuchać propozycji. Nic jeszcze nie zostało dokonane, był tylko kontakt z Milanu, który powiedział nam, że chciałby porozmawiać po Superpucharze. Spotkanie z Leonardo? Nie było żadne spotkania, ale prawdopodobnie się spotkamy jeśli chcą się zobaczyć".

[14:07]Ralf Rangnick, trener RB Lipsk, na konferencji prasowej przed sobotnim meczem z Borussią Dortmund zapytany został o możliwość sprowadzenia Hakana Calhanoglu. Szkoleniowiec odparł: "Operacja niemożliwa finansowo".

[15:36]: Zgodnie z informacjami RMC Sport, spotkanie dyrektora generalnego Genoi, Giorgio Perinettiego z agentem Krzysztofa Piątka, Gabriele Giufrridą zakończyło się około godziny 15:30. Po jego zakończeniu zainteresowani opuścili miejsce spotkania tylnymi drzwiami, nie udzielając prasie żadnych wypowiedzi.

[16:10]: MilanNews: "Leonardo, Maldini i szef skautingu Mocanda są obecnie w Casa Milan. Jutro może być bardzo gorący dzień w sprawie transferu Krzysztofa Piątka do Milanu, a także odejścia Gonzalo Higuaina do Chelsea".

[16:53]: Według La Gazzetta dello Sport, Maurizio Sarri oczekuje Gonzalo Higuaina w Londynie już jutro.

[20:20]: Jak informuje serwis internetowy Gazzetta.it, przejście Gonzalo Higuaina z Milanu do Chelsea jest praktycznie dopięte. Szkoleniowiec ekipy z Londynu, Maurizio Sarri już nie może doczekać się na przybycie nowego napastnika. Według wcześniej podawanych informacji, Pipita już jutro pojawi się w Anglii celem przeprowadzenia badań lekarskich. Ewentualny debiut przewidziano na czwartek (24 stycznia) w pucharowym pojedynku z Tottenhamem.

[23:35]: Gianluca Di Marzio informuje, że decydujący dla losów transferu Krzysztofa Piątka do Milanu będzie... piątek. Tego dnia przedstawiciele mediolańczyków spotkają się z włodarzami Genoi i spróbują dopiąć całą transakcję. Liguryjczycy chcą zarobić co najmniej 40 mln euro, a Milan zgadza się z tą wyceną. Do negocjacji pozostaje sposób płatności - formuła transferu.

[23:37]: Jak dodaje Di Marzio, brat-agent Gonzalo Higuaina jest już w podróży z Argentyny do Europy, gdzie dopnie ostatnie szczegóły odnośnie transferu napastnika do Chelsea. Porozumienie na linii Mediolan - Turyn - Londyn osiągnięto już w środę.

[23:40]: Alfredo Pedulla twierdzi, że Milan zaoferuje Genoi za Krzysztofa Piątka 8-9 mln płatnego wypożyczenia oraz 30 mln euro dotyczące opcji transferu definitywnego (płatność w trzech ratach). Rozmowy dopiero się odbędą, Liguryjczycy chcieliby mieć pewność transferu Polaka na San Siro na stałe. Pedulla dodaje też, że Milan nigdy w pełni nie otwarł się na sprzedaż Hakana Calhanoglu.



248 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
El Doktor
El Doktor
17 stycznia 2019, 14:14
Dla mnie Piątek juz jest dogadany tak samo kluby.
0
KennyDracula
KennyDracula
17 stycznia 2019, 14:07
Wg Sky Italia, Trener RBL stwierdził że umowa dla Hakana jest niemożliwa do zrealizowania z ekonomicznego punktu widzenia.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 stycznia 2019, 14:00
Zazwyczaj jest tak, że wycenę z TM trzeba liczyć x2 albo x3 i tyle gracz na obecnym rynku jest wart. RB nam oferuje tyle ile wynosi wycena więc dla mnie to krzyczymy o połowę za mało. 24lata, bądź co bądź zaczyna grać ciut lepiej i liczby z zeszłego sezonu jasno pokazują że za mniej niż 35mln to nie interes. Gra słabo zgoda ale 22mln to jest czapka gruszek w obecnych warunkach.
5
Anonim
Moderator Anonim
17 stycznia 2019, 13:53
Calhanoglu ma 24 lata, kupiliśmy go za 22 mln, w tamtym sezonie miał 8 bramek i 13 asyst. Gdzie jest sens, żeby sprzedawać go za 22 mln?
4
MrowaGDA
MrowaGDA
17 stycznia 2019, 14:01
Jeszcze nie znamy dokładniej formy transferu i tego czy na pewno dojdzie do skutku. Więc poczekajmy
1
El Doktor
El Doktor
17 stycznia 2019, 13:52
Gattuso tez zawiodl na calej lini. Pilka nie polega na bieganiu 65 min na maxa
1
ACMgaara
ACMgaara
17 stycznia 2019, 13:48
Cierpliwości...
0
Fakenzis
Fakenzis
17 stycznia 2019, 13:43
Gattuso has given his approval of the sale of Calhanoglu, according to Mediaset - well, well, well...
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 stycznia 2019, 13:54
Mediaset ostatnio mocno wali ślepakami, więc trzeba poczekać na jakieś bardziej wiarygodne źródło.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 stycznia 2019, 13:28
Odejście Igły jest tylko i wyłącznie stratą wizerunkową, nie jestem jednak przekonany czy aby na pewno odejście Igły nas osłabi jako zespól. Obserwując jego grę często odnosiłem wrażenie że on nie pasuje do Milanu, na boisku wyglądał jak obce ciało w organizmie, drużyna chciała mu pomóc ale on sam sobie pomóc nie potrafił, od początku nie chciał u nas grać i uważał się oszukany przez Juve a później z meczu na mecz tylko się tym coraz bardziej irytował, uważam że nikt nie jest bardziej winny niepowodzenia Igły w Mediolanie niż on sam i nie będę za nim tęsknił ani trochę, właściwie jego odejście (dzięki Chelsea!) i przyjście Piątka napawa nadzieją. Przed sezonem wydawało się że mamy, napastnika pełną gębą, który zapewni nam 2-3lata spokoju na tej pozycji a młody Cutrone będzie mógł się uczyć otrzymaliśmy zafiksowanego i zacietrzewionego frustrata z którym mieliśmy tylko problemy wynikające z jego niedojrzałości i nad którym wszyscy się głowili jak mu zapewnić jak najlepsze warunki, wszyscy chuchali i dmuchali na Pepitkę żeby mu się zachciało grać na Milanu. Kolejny raz okazuje się że budowanie zespołu to nie jest prosta arytmetyka w piłce 2+2 nie zawsze równa się 4 i to jest tego przykład.
7
Orzelek79
Orzelek79
17 stycznia 2019, 13:36
Zgadam sie ze zawiódł u nas na calej lini.Kwota za Piątka poraża ale przynajmniej nie będzie stroił fochów.
1
Pedrostan
Pedrostan
17 stycznia 2019, 14:41
Bardzo dojrzały tekst. Zgadzam się w stu procentach.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
17 stycznia 2019, 12:56
W sumie ten atak z młodymi Inzaghim i Bierhoffem fajnie na papierze wygląda. Suso podwieszony lekko z prawej schodzący do środka?
1
dziubasACM
dziubasACM
17 stycznia 2019, 12:47
niech Elliot kupuje na szybko miejsce reklamowe na naszych rękawkach za 500 mln Euro i jazda z Mercato :D
0
Pedrostan
Pedrostan
17 stycznia 2019, 12:42
Hejka. Może i lipa ze Higuain odchodzi ale jego zarobki napewno nie wpływają dobrze na resztę ekipy. Donnarumma też wysoko ale ta pozycja raczej nie irytuje reszty ekipy brakiem zaangażowania. Ja uważam że tak duże luki pomiędzy zarobkami muszą psuć trochę klimat zespołu, przede wszystkim jeżeli niekoniecznie jest to najlepszy gracz. Zobaczymy jak to się potoczy ale u nas zakup Piątka czy Ronaldo wygląda na takie samo ryzyko czy transfer się uda (ile topowych napastników już się spalilo?). Staram się patrzeć z optymizmem na nasz zespół a mecz z Juve był ok według mnie.
1
tommyb1
tommyb1
17 stycznia 2019, 12:22
Jak czytam 22 mln za Hakana i to jeszcze od bogatego Lipska to mi się słabo robi. Oni przeciętnego grajka który zagrał kapitalnie w destrukcji sprzedali za ok 80 baniek, za Forsberga ponad 30 chcieli a za dużo młodszego Hakana 22??? Realy? Poniżej 30 wogole nie powinno być tematu
3
milan78
milan78
17 stycznia 2019, 12:39
On nawet w swoim najlepszym okresie w bundeslidze nie był warty 30 mln.22 to optymalna i dobra cena
3
kamilus
17 stycznia 2019, 12:41
Ci piłkarze zazwyczaj odchodzili po dobrych rundach, tymczasem Hakan dobre mecze grywał nawet nie w tym sezonie...
2
Jacek 81
Jacek 81
17 stycznia 2019, 12:49
bo to, że Hakan ma wielki talent - to tylko wspominają legendy, niby ma ale nikt tego nie widział tylko każdy słyszał, on u nas zagrał w 1,5 roku tylko kilka dobrych meczy i to zazwyczaj ze słabiakami najlepiej to chyba z Fiorentiną, która zagrała w rezerwowym składzie - najgorzej też, że wielu tu wtedy uwierzyło w "geniusz"trenerski GG
2
Krisu
Krisu
17 stycznia 2019, 13:21
W zeszłym sezonie Hakan zagrał tylko kilka dobrych meczy, w tym sezonie jesteśy na półmetku a Turek jest bez bramki w Serie A. Kontynuowanie współpracy to najpewniej męczarnia dla nas kibiców jak i dla samego zawodnika, a dla trenera i klubu problem przy podejmowaniu decyzji. 22mln to i tak dużo przy formie jaką obecnie prezentuje, więc dogadałbym dela na miejscu Leo jak najszybciej. Możliwe że Hakan odpali w Lipsku i wreszcie zobaczymy jego talent o ktorym juz chyba tylko kraza legendy, ale wydaje mi sie ze u nas juz lepiej z nim nie bedzie.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
17 stycznia 2019, 12:16
Poświęcić Laxalta, brata pasożyta, Boriniego, Mauriego ? I bilans powinien być zachowany przy przyjściu Holendra i Polaka a kadra została by wzmocniona, ewentualnie na upartego sprzedać Iworyjczyka i spróbować wzmocnić kadre kims jeszcze jak bedą srodki
0
Gerada
17 stycznia 2019, 12:19
Cóż, po pierwsze nie jest łatwo pozbyć się wszystkich tych piłkarzy, po drugie to "zarobić" na nich można myślę, że w sumie około 10-15 milionów...
0
Semper Fideli
Semper Fideli
17 stycznia 2019, 12:38
Sam Laxalt jest wyceniany na 15 wiec z 10 można wołać były głosy ze sa chętni na wyspach, Donek Ma oferte, jestem pewien ze Pablo przy chęciach tez dało by sie upłynnić, jeśli byłby problem z Maurim to zapomniałem o chorwackim talencie który z 2 mln bedzie wart wieć te 22 myśle że mozna by uzbierać i zostawić hakana
0
Gerada
17 stycznia 2019, 13:28
Myślę, że Laxalta za więcej niż 10 w tym momencie byśmy nie sprzedali, co i tak by zabolało biorąc pod uwagę ile nas kosztował parę miesięcy temu. Donek ma ofertę tylko myślę, że bez odstępnego albo za "przysłowiową złotówkę". Pablo to cóż - 8-9 milionów, które podawały media za Niego chyba można włożyć między bajki, chociaż może faktycznie uda się Go jakoś spieniężyć, pytanie tylko czy za 2-3 miliony warto Go oddać z tak ubogą ławką jaką mamy... Mauri jeśli odejdzie to za darmo, tak jak Bertolacci czy Montolivo. To nie takie asy żeby za nich płacić pół roku przed końcem umowy. Nawet za Halilovića nie wiem czy dostaniemy jakąś gotówkę, bo myślę, że Go puszczą za darmo byle budżet płac odciążyć.
0
AC Kamil
AC Kamil
17 stycznia 2019, 12:09
Sprzedaż Calhanoglu miałaby uzasadnienie tylko w przypadku pozyskania Carrasco z Chin. Praktycznie od początku sezonu Hakan jest słusznie krytykowany za swoją słabą grę, ale na ławce rezerwowych jest jedno wielkie zero i Turek musi grać. Może po zejściu z ogromnej pensji Higuaina otworzy się furtka na pozyskanie Belga ?
Edytowano dnia: 17 stycznia 2019, 12:11
0
Gerada
17 stycznia 2019, 12:02
O ile absolutnie nie popieram sprzedawania Hakana, o tyle jeśli ten młody Holender jest typowym skrzydłowym to taki ruch byłby bardziej zrozumiały niż większość osób tu pisze... Dysponujemy 4-5 graczami na 3 miejsca w środku: Baka, Kessie, Paqueta, Hakan, Biglia i Półtorej graczem na w sumie dwa skrzydła: Suso i Castillejo. Od biedy Borini jest opcją, ale umówmy się, nie jest to materiał docelowy na żaden mecz... Wymiana jednego z graczy z drugiej linii na skrzydłowego brzmi rozsądnie. Natomiast ja osobiście w najbliższym czasie widziałbym naszą drugą linię w zestawieniu: Hakan Bakayoko Paqueta. Znów - nie twierdzę, że trzeba sprzedać Kessiego, ale zwyczajnie jest w zdecydowanie najsłabszej dyspozycji, a i przy ewentualnym transferze, gdyby na prawdę trzeba było kogoś "poświęcić", mógłby dać pewnie dwu lub trzykrotnie większy zastrzyk gotówkowy niż Turek...
2
karp_fso
karp_fso
17 stycznia 2019, 11:57
Problem z Hakanem jest taki, że ciężko go obecnie gdzieś umieścić w taktyce. Na skrzydle się nie sprawdza. W pomocy jak go ustawimy to będzie dublował pozycję Paquety, a jedynym zmiennikiem na skrzydło zostanie Borini. A nie możemy też zrezygnować z gry skrzydłami, bo nasz najlepszy piłkarz (Suso) radzi sobie tylko na skrzydle.
0
milan78
milan78
17 stycznia 2019, 12:37
Moim zdaniem Paqueta jako box to box to błąd.Powinien grac wyżej żebyśmy mieli wiecej opcji rozegrania w ofensywie.Kessie,Bakayoko czy Biglia wystarcza jako rygiel.
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2019, 11:56
Nie, hakan musi zostać, to konieczność
0
patoo_07
17 stycznia 2019, 11:48
Idiotyczne myślenie kupować skrzydłowego i oddawać zawodnika z pierwszego składu. A na ławce dalej Mauri, Bertolacci, Montolivo i Laxalt. Debile rządzą tym klubem. Jedyna nadzieja, że GG faktycznie się postawi. Inna sprawa, że zaraz Leonardo pogoni i Gattuso i Hakana. Poza tym, jeśli Gattuso preferuje futbol, w którym wymieniamy dużo podań, to obecność graczy takich jak Paqueta i Hakan w wyjściowej 11 jest kluczowa. Oni będą grać w piłkę, a Bakayoko będzie latał dziury i skupiał się na defensywie. Juventus może grać z Matuidim od czarnej roboty i z Pjanicem oraz Bentancurem od grania w piłkę. Hakan powinien bezwzględni zostać i być przesuniętym to pomocy, żeby obsłużyć nowego szybkiego skrzydłowego dobrym podaniem. A i ze środka łatwiej o strzały.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2019, 11:52
0
MR. X
MR. X
17 stycznia 2019, 11:58
Teraz Milanem rządzą debile, a przed ich przyjściem "stawianie namiotu" z radości. Gattuso preferuje piłkę z dużą wymianą pilek? Ok, a co z tych wymian wychodzi? Ohh, jak ja lubie takie wypowiedzi
0
patoo_07
17 stycznia 2019, 12:00
Póki co nic z nich nie wychodzi, bo wymienia je Kessie z Bakayoko. A akurat przyjściu Leonardo byłem przeciwny. Jeśli chodzi o Gazidisa, byłem sceptyczny ale licze na niego bardziej :p
Edytowano dnia: 17 stycznia 2019, 12:01
0
Vol'jin
17 stycznia 2019, 12:09
Idiotyczne myślenie kupować skrzydłowego i oddawać zawodnika z pierwszego składu. Mamy FFP na głwoie i tak będziemy musieli działac. Aby wzmocnić i być w bilansie jeszcze na plus to będzie trzeba sprzedawać drożej i kupowac taniej
1
Mirek99999999
Mirek99999999
17 stycznia 2019, 13:15
Mamy FFP a rozdajemy pieniądze na lewo i prawo, trochę wspomożemy Juve, troche poratujemy Chelsea, no i zapłacimy z nawiązką Genoi. Rok temu wspomogliśmy Lazio przepłacając za Biglie, Fiorentine przepłaciliśmy za Kalinica, nawet Galliani z Baccą zrobił interes życia, wpadł do Sevilli na białym koniu i zamiast negocjować rzucił na stół klauzule wykupu, takich przykładów niegospodarności w ostatnich latach jest na pęczki.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 stycznia 2019, 11:48
W przypadku odejścia Hakana, co jest praktycznie niemożliwe za jakieś pół roku lub rok będzie płacz za Turkiem, bo w ogólnym rozrachunku gra piach w tym sezonie, jednak w przeciwieństwie do Kessiego, Bakayoko czy np. Samu potrafił zaliczyć te parę kluczowych podań.
3
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2019, 11:56
Bakayoko ma inne zadania aniżeli obsluzanie partnerów
1
adamos
adamos
17 stycznia 2019, 12:15
Jakie kluczowe podania? On ma tylko dwie asysty w lidze. On jest gorzej bezproduktywny niż Igła
1
tober12
tober12
17 stycznia 2019, 11:40
Bez sensu xd Fajnie Groeneveld ale dalej zostajemy bez ławki... Wiem wiem FFP, ale tak to się nie odbudujemy wymieniając 1v1
0
Semper Fideli
Semper Fideli
17 stycznia 2019, 11:29
Wymiana Gonzalo na Krzycha ok może nie wyjść najgorzej, oby nie na Batszuja bo to nieudacznik.. Przyjście młodego holendra może nam pomóc ale nie kosztem Hakana! Który powinien w obecnej sytuacji grać na zmianę z Kessim np. Zależnie od wyniku meczu! Chyba że to transfer konieczny do odblokowania okienka.. 10 za Polaka 10 za holendra. Chociaż ja wolałbym sprzedać Franka i zrobić lepsze wzmocnienia
0
Staniol
Staniol
17 stycznia 2019, 11:03
Cześć wszystkim. Obecna sytuacja jest dla mnie bardzo stresujaca, ponieważ nasi piłkarze nie grają w piłkę jak profesjonaliści. Mamy trenera amatora, zrozumcie to, Gattuso nie jest nikim wielkim, od czasu trenera Śmieszka nasza drużyna robi ogromny regres taktyczny. Naprawdę nie wiem czy Rino myśli, że mecz da się wygrać samym bieganiem? Potrzebujemy trenera na już, z dużym doświadczeniem. Po drugie Leonardo chce sprowadzić młodego grajka, który jest kontuzjowany od 15 meczy. Sprowadził Paquete, który póki co zaraz za Bakayoko jest jednym z najlepszych graczy, a zagrał dopiero drugi mecz,ale co dalej? Jak dla mnie jeżeli Kessie się nie ogarnie w lecie jest do sprzedania, Hakan również chyba, że nagle zaczną go wystawiać za plecami napastników, a nie na skrzydle gdzie nic mu nie wychodzi. Co do obrony, naprawdę nie wiem co stało się z RR jest fatalny. Porusza się jakby miał zaraz ruszyć na paraolimpiade. A kogo mamy na ławce za niego? Laxalta, który również nic nie pokazuje. I ten Higuain i szopka wokół niego. Chcę żeby odszedł, chłop się męczy z nami. Wolę piątka, lub kogoś kto będzie gryzl trawę tak jak Cutrone. To tyle, jestem mocno sfrustrowany.
1
Madman
Madman
17 stycznia 2019, 11:33
Strinic za RR. Mam nadzieje,ze niedlugo to nastapi.
0
tobiasz
tobiasz
17 stycznia 2019, 11:53
Nie zachowują się jak profesjonaliści? W każdym meczy biegają jak opętani i oddają zdrowie na boisku. Nie mają umiejętności z topowego zespołu, ale z pewnością nie można im odmówić profesjonalizmu. Gattuso z kolei nie dokonal zadnego regresu taktycznego bo niby jaki progres mielismy za czaso Inazghiego, Montelli, Brocchiego czy Mihajlovica. RR jest bardzo dobrym pilkarzem i gra swietnie w obronie. W sytuacji Ronaldo mial po prostu pecha, jego noga wystawala doslownie 10cm. Fatalne wnioski wysunales
0
Staniol
Staniol
17 stycznia 2019, 15:18
Tobiasz. Zachowanie Kessiego było profesjonalne? Biegają jak opętani? Kto? Cutrone, Suso, Baka, Romek, Calabria, ostatnio Zapata, przed kontuzją Biglia. RR nie ma pecha tylko jest przemęczony, graniem i taktyką. Masz rację z tym regresem taktycznym przesadziłem, było tyłu trenerów, a nic się nie zmienia.
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2019, 10:57
To niech Denisa suareza biorą za hakana
3
Daniel Maldini
Daniel Maldini
17 stycznia 2019, 10:52
Teoretyzując, że Hakan odejdzie i w jego miejsce przyjdzie młodszy od niego Holender, to znowu: a) nie ma konkurenta na jego pozycje, b) istnieje duże prawdopodobieństwo, że będzie musiał się zaaklimatyzować - co z perspektywy kibiców będzie tylko napędzać frustracje. Szczerze, nie wiem jak zarząd chce osiągnąć Top4 :) Piątek przyjdzie za spory hajs i nic po nim nie wiadomo. Dziwi mnie, że od początku nie starali się negocjować Batshuayia, którego profil piłkarski jest dużo ciekawszy. Rino nie wykorzystuje potencjału piłkarzy, których ma. Taki Laxalt - wielu kojarzy go jako dobrego piłkarza z reprezantacji Urugwaju, w Genoi błyszczał, a ten nawet nie puszcza go w pucharze Włoch za RR, gdzie mógłby się odnaleźć z Paketą. Skoro już o RR mowa - również inny piłkarz w reprezentacji i w Milanie. O Carrasco to możemy sobie pomarzyć - po odejściu Igły i Bonusa żaden aspirujący piłkarz nawet tutaj nie spojrzy. Wszyscy myśleli, że po przyjściu Leonardo i Maldiniego nasze problemy się skończą, a wygląda na to, że idziemy dalej w las. Jestem przekonany, że musimy zacząć od zmiany trenera. Pozostaje nadzieja, że zarząd lepiej zna się lepiej na futbolu od każdego z nas i w dłuższej perspektywie to zaowocuje.
4
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2019, 10:55
Nam brakuje kropki nad i, czyli trenera
2
Presidente
Moderator Presidente
17 stycznia 2019, 11:02
Jak nie ma konkurenta? Jak nie ma rywalizacji? Jak możesz zapomnieć o Borinim :)
2
AC1899
AC1899
17 stycznia 2019, 11:38
Carrasco to aspirujący piłkarz, który pojechał grać dla Azjatów?
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2019, 10:21
skończcie wy już z tym wyrzucaniem Kessiego fakt że zdarzają mu się babole i nie dokładne zagrania ale to że tak gra to duża wina trenera on w ogóle nie powinien się pchać w ofensywę to tak jakby za starego Milanu kazać Gatusso rozdawać piłki dla inzaghiego czy Shevie to zwyczajny przecinak który ma przeszkadzać rywalom w ataku , sprzedać Kessiego Turka a w ich miejsce sprowadzić kogoś nowego a ławki jak nie ma tak by dalej nie było ot myśl .
0
ktoś
ktoś
17 stycznia 2019, 11:00
Lato 2017 Bonuc 2 Milanie Juventus wydymany przez duet Mirabela Fassone Lato 2018 Bonuc wraca do Juve w drugą stronę Caldara i Gonzo Juventus znowu wydymany tym razem przez Leonardo Styczeń 2019 Bonuc dokłada kolejny puchar w barwach Juve Caldara nie rozegrał przez pół roku pełnych 90 minut Gonzo ucieka w popłochu do taty Sarriego a fundusz jest biedniejszy o jakieś 17 mln A więc kto kogo w końcu wydymal?
0
MrowaGDA
MrowaGDA
17 stycznia 2019, 11:02
żeby ktoś przyszedł ktoś musi odejść. Być może pozbędziemy się Antonia , Haliliovicia , Boriniego, Berolacciego, te osoby przewijały się w wiadomościach ale nie są to dla mediów jakieś intersujące tematy, więc dowiemy się po fakcie.
0
tobiasz
tobiasz
17 stycznia 2019, 11:59
Jak ty to liczysz ktosiu skoro na samej pensji zaoszczedzimy sporo, a Chelsea da Milanowi znizke na Bakayoko. Piatek bedzie zarabiac max 2,5mln eur, a Higuain zarabial 9baniek netto, czyli 18baniek brutto. ale sie obudzili sceptycy, kazdy chce cos napisac od siebie, tylko szkoda, ze piszecie absolutne bzdury
0
17 stycznia 2019, 10:10
Gość ma zastąpić Calhanoglu , a gdzie kur normalna zdrowa rywalizacja , przecież powinni mieć co najmniej 2 zawodników na jednej pozycji , sam jakiś Groenveld na lewym skrzydle w pale się nie mieści , co za durnie zarządzają tym klubem , w tym mercato wychodzi kunszt Leonardo a raczej jego brak.Odchodzi Calhanoglu to normalne że musi przyjść ktoś oprócz tego Holendra , to samo tyczy się pomocy gdzie powinno dołączyć dwóch kreatywnych graczy żeby była rywalizacja a nie że Kessiego gra takie gówno a i tak wie że będzie w pierwszym bo na ławce nikt go nie zastąpi w składzie.
0
Madman
Madman
17 stycznia 2019, 10:12
poki co nie odszedl i nie przyszedl. A ty wiesz,czy ejszcze ktos nie przyjdzie? Poczekaj troche z osadami, Bo okaze sie ,ze zostanie nikt nie przyjdzie bedzie gral piach i powiesz trzeba bylo go sprzedac
0
Madman
Madman
17 stycznia 2019, 10:13
A co do Kessiego . Paqueta, Baka , Biglia i jyz nie ma Franka
0
Diavo
17 stycznia 2019, 10:18
Druga sprawa ,że Samu nie nadaje się na prawe skrzydło,ma tak słaba prawą nogę,że to szok..
0
Diavo
Diavo
17 stycznia 2019, 10:19
Nauczony impotencja Milanu jestem przekonany ze ten Holender i maks Sensi to będą jedyne transfery .Satysfakcjonujące to jest? Leonardo i jego transfery to praktycznie same porażki , dlaczego do cholery w klubie nie ma tematu odejścia Berolacciego,Mauriego,Boriniego ,Haliliovicia czy Laxalta a na wylocie jest gość z podstawowego składu , co prawda zawodzi , ale kto w tym Milanie nie zawodzi? Nic tu się kupy nie trzyma.
0
Madman
Madman
17 stycznia 2019, 10:21
Koper ale ty masz i tak pozytywne myslenie. Bo ja uwazam,ze nikogo nie bedzie. Moze za igle ktos czy to piatek czy inny . I tyle haa
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
17 stycznia 2019, 11:35
Bardzo proszę powstrzymać się od gróźb, bo inaczej grozi banicja.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2019, 22:39
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
17 stycznia 2019, 14:33
MarcoFerrero Nie wiem co kolega wyżej Ci powiedział, albo w jaki sposób Cie obraził, ale dorośnij. Czasy grożenia dojechaniem w rzeczywistości kogoś, bo obraził Cie w internecie już dawno minęły i lekko żenujące jest to, co piszesz. Dodam, ze Twoja wiadomość powyżej podchodzi pod groźbę karalną, budzącą uzasadnione obawy o zdrowie/życie. Był przykład pare dni temu w Gdańsku, a Ty lecisz dalej z takimi tekstami? Zluzuj i się opanuj, bo wstyd mi za to, ze jestes kibicem Milanu.
3
GregSays
GregSays
17 stycznia 2019, 10:09
Grosika na pół roku niech wezmą na lewe skrzydło. Aale by było xD
0
Mirek99999999
Mirek99999999
17 stycznia 2019, 10:06
Jeśli potwierdzą się plotki, że agentem Piątka ma zostać Raiola to ten transfer będzie tragiczny. Nawet jak Piątek wypali w Milanie (szanse niewielkie ale są) to już czuje te batalie o kolejne podwyżki, a na końcu i tak go na siłę wypchnie do Realu czy też PSG. Tak czy siak będziemy w czarnej du...
0
Zuber
Zuber
17 stycznia 2019, 10:25
Już jesteśmy e czarnej dupie, więc przestań rozkminiać co będzie za pare lat. :p
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
17 stycznia 2019, 10:05
Przeciez ten Danjuma ma poważną kontuzję kolana
0
Presidente
Moderator Presidente
17 stycznia 2019, 10:13
Ja bym jednak odradzał kierowanie się transfermarktem.
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
17 stycznia 2019, 10:16
Czyli jest zdrowy? Dlaczego nie grał w ostatnich meczach? Pytam bo jak sam zauważyłeś transfermarkt mi tak podpowiedział :)
0
Presidente
Moderator Presidente
17 stycznia 2019, 10:26
Bo jest kontuzjowany, ale nie kolano, a kostka. Znalazlem informację, że ma wrócić do gry po przerwie zimowej, a liga belgijska wznawia rozgrywki 20 stycznia.
2
maciekpl
maciekpl
17 stycznia 2019, 09:54
Ciekawe czy twardo negocjowaliśmy odejście Pipity czy łatwo się zgodziliśmy. Moglibyśmy ugrać albo obniżkę na Bakayoko albo Batshuayia. Gdyby do Michy'ego i Piątka dokupić w tym oknie jeszcze lewe skrzydło dla mnie byłoby super. Zmiana na 4-4-2. W środku Bakayoko z Paquetą. Suso i ewentualny nowy lewy skrzydłowy zbliżony poziomem do Hiszpana na bokach. Z przodu możliwość rotowania. Na zmiany Hakan (chyba że odejdzie kosztem nowego skrzydłowego), Kessie, zaraz wracający Biglia. Zaczynałoby to mieć ręce i nogi.... pstryk, właśnie się obudziłem :(
0
Mirek99999999
Mirek99999999
17 stycznia 2019, 09:57
w sumie to idziemy na rękę Chelsea, jak Leonardo nic na tym nie ugrał to będzie kolejny pokaz jego amatorszczyzny i nauk pobieranych od Gallianiego,
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2019, 09:49
Powiem szczerze jak wczoraj zobaczyłem naszą grę ofensywną gdzie dwójką rzucamy się z piłką na 5 zawodników juve czy jedyny pomysł naszych graczy to oddać piłkę koledze niech on się martwi co z nią zrobić to chociaż jestem zwolennikiem transferu Piątka to zwyczajnie mi go szkoda bo jak mu Suso nie dorzuci czy Paqueta nie wystawi to może nie mieć za wiele do powiedzenia w meczu , odważny chłopak że Tu przychodzi gdzie napastnicy po prostu giną
4
mszpwo
mszpwo
17 stycznia 2019, 09:44
A co z Groeneveldem?
0
Diavo
17 stycznia 2019, 09:41
Podobno mamy poświęcić Hakana żeby mieć kasę na transfer Piątka
0
Presidente
Moderator Presidente
17 stycznia 2019, 09:50
Bzdura. Tylko janusze dziennikarstwa snują takie teorie. Kasę na Piątka, co wyliczyła Gazzetta, mamy z odejścia Higuaina. Milan nie przeprowadzi transferu Piątka na zasadzie transferu definitywnego, więc nie trzeba nam na już 40mln. Mogę się mylić, ale dla mnie odejście Calhanoglu to sprowadzenie skrzydłowego, może tego Groenevelda.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2019, 09:56
3
Mirek99999999
Mirek99999999
17 stycznia 2019, 09:54
nie słuchaj komentatorów z TVP, oni twierdzili, że mecz z Sampdorią był pierwszym w tym sezonie Reiny. Już o Kalhanoglu, Bambajoko, Custrone, czy Ramaniolim nie wspomnę:)
1
patoo_07
17 stycznia 2019, 09:35
Liczę na tego Carrasco. Szanse pewnie zerowe, ale nadzieja umiera ostatnia.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
17 stycznia 2019, 09:33
jeszcze Kessiego mogli by się pozbyć i sprowadzić kogoś lepszego w jego miejsce. To ile akcji on już zmarnował ostatnim podaniem w polu karnym to jakaś masakra.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
17 stycznia 2019, 09:49
z Kessiego jeszcze będą ludzie tylko potrzeba trenera który mu poukłada w głowie.
0
Jago
Jago
17 stycznia 2019, 09:32
Milan jest w takim dole że moi kumple z LKS Azalia Brzóza Królewska który reprezentujemy na poziomie A klasy, mówią że przejścia Piątka do Milanu to żaden awans sportowy dla niego xD deczko się zmieniło postrzeganie wielkiego Milanu... Smutne
Edytowano dnia: 17 stycznia 2019, 09:32
2
picio22
picio22
17 stycznia 2019, 09:59
Nie będzie to awans sportowy? Ma zarabiać 5 razy więcej w klubie, który jest 5 w tabeli a Genoa 14. To świadczy tylko o braku zainteresowania ligą włoską kumpli. Wiadomo ze Milan nie będzie walczył o finał LM, ale nie popadajmy też w drugą skrajność
3
milan78
milan78
17 stycznia 2019, 09:29
Lepszego transferu w styczniu nie doczekamy Milan have already reached an agreement to sell Çalhanoglu to RB Leipzig for €22M, only Gattuso’s OK is missing. Should Hakan’s transfer to RB Leipzig be completed, Milan will replace him by Club Brugge winger Arnaut Groeneveld [Gazzetta dello Sport]
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 stycznia 2019, 09:28
Liczę na przyjście kogoś konkretnego na lewe skrzydło. Brakuje tam klasowego piłkarza od kilku sezonów. Z kimś na poziomie Suso na lewej stronie, gra wyglądała by o niebo lepiej. Piłkarz o podobnym stylu gry do Douglasa Costy mi się marzy.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2019, 09:45
0
Mormarx
Mormarx
17 stycznia 2019, 09:02
Chelsea proponuje wypożyczenie Batshuayia. Ciekawe za ile? Jeśli to sensowna propozycja to czemuż by go nie brać jako dodatek do paki? W BVB grał bardzo dobrze, a skoro chce go Monaco, to pewnie ma potencjał by się jeszcze rozwinąć.
3
Madman
Madman
17 stycznia 2019, 08:53
Ja bym parskal jakby Chelsea tak za miesiac Sariego zwolnila. I przyszedlby do Milanu haa . Ciekawe co gruby by wtedy pomyslal
1
Mirek99999999
Mirek99999999
17 stycznia 2019, 09:51
Sarri kupiłby dużą walizkę i przemycił Igłe do Mediolanu:)
0
Rakusz
Rakusz
17 stycznia 2019, 08:47
Genoa odrzuciła ofertę 35 mln euro za Krzysztofa Piątka od West Hamu, ale Młoty złożyły nową ofertę 40 mln euro. (CdS). Jeszcze przyjdzie nam się z West Hamem licytować.
0
Madman
Madman
17 stycznia 2019, 08:55
Zalezy co Piatek wybierze. Jak wybral nas to juz moga sobie isc na drzewo. Jak nie to trudno
0
MrowaGDA
MrowaGDA
17 stycznia 2019, 08:56
Oby Piątunio wolał zostać w SERIE A
0
Wolly
Wolly
17 stycznia 2019, 09:09
Pewnie będzie chciał zostać w serie A, w końcu ma szanse na króla strzelców.
0
MilanMaciek95
MilanMaciek95
17 stycznia 2019, 09:19
Oby West Ham go wziął. Za duże pieniądze na kota w worku. Niech Krzysiek gra sobie, ale jest za dużą niewiadomą. Tylko pół sezonu dobre, nie znaczy o klasie zawodnika i takich pieniądzach.
2
mpt1899
mpt1899
17 stycznia 2019, 11:20
Piatek chce do Milanu. Te strony juz sa dogadane.
0
Vol'jin
17 stycznia 2019, 12:10
Jak Polak ma rozum nie wybierze WHU i nie zmini w środku sezonu ligi
0
muamba_kabumba
17 stycznia 2019, 08:45
No miczi to jest jakaś opcja na atak .. Ale nasi coś czuje że przyjanuszuja ..
0
kupczyk1981
kupczyk1981
17 stycznia 2019, 08:35
Hakanowi chyba nie pasuje włoski klimat,a jak słyszę,że w końcu odpali na co sam liczyłem to dostaje palpitacji serca.Powinien już od dawna ławe grzać.Z wymienionych skrzydłowych to tylko Carrasco,pozostali to nawet nie półśrodki.Ale raczej ten transfer pozostanie w strefie marzeń
0
17 stycznia 2019, 08:30
To delikatny moment.
2
Boateng93
Boateng93
17 stycznia 2019, 08:27
FiM już by wtopił wielkie pieniądze za mającego sezon konia Belottiego, Leonardo latem wtopiłby za Milinkovica-Savica, ale w końcu pieniądze w błoto pójdą za mającego rundę życia Piątka. A tutaj chyba tylko Messi by pomógł, bo sam z tej drugiej linii kreuje całą masę sytuacji. Jak nadal abonament na pierwszy skład będzie miał fatalny Hakan to napastnicy standardowo będą mieli tyle sytuacji, że hoho.
0
Zuber
Zuber
17 stycznia 2019, 07:47
Ciekawe czy ugramy coś na Higuainie, jakieś obniżenie kwoty za Bakayoko, jeśli nie to będę zawiedziony. Higuain niby tak sie sra o wykupienie, a do Chelsea tez wypozyczenie i to z opcją przedłużenia, parodia.
2
MR. X
MR. X
17 stycznia 2019, 07:45
Gdyby Michy grał tak samo jak grał w Borussii, to jego przyjście do Milanu tez by wcale aż tak głupie nie było.
3
Anonim
Moderator Anonim
17 stycznia 2019, 07:25
Czyli Piątek będzie nas kosztować prawie 60 mln, bo nie odzyskamy nic z 18 mln straconych na Higuaina?
0
Zuber
Zuber
17 stycznia 2019, 07:42
Nie, to 6 goli Igły nas kosztowało 18 mln. Nie wliczałbym tego do transferu Piątka.
1
Zuber
Zuber
17 stycznia 2019, 07:43
Nie, to 6 goli Igły nas kosztowało 18 mln. Nie wliczałbym tego do transferu Piątka.
0
Anonim
Moderator Anonim
17 stycznia 2019, 07:45
Ale do FFP niestety będzie liczone 60 mln za napastnika.
0
Matim
Matim
17 stycznia 2019, 07:51
Ale do tego dochodzi również pensja, a 2mln to jednak sporo mniej niż to 18 higuaina, za którego dodatkowo i tak zapłacilibyśmy 38 mln. Nawet jak nic z Pipity nam nie wrócą, to i tak korzystniej wychodzimy na Piątku.
0
Wolly
Wolly
17 stycznia 2019, 07:52
18mln to podobno 9mln zs wypożyczenie + półroczna pensja brutto.
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się