SCUDETTO


MERCATO LIVE #20 [23:55]: Rano Krzysztof Piątek rozpocznie testy medyczne. Simič blisko Frosinone

22 stycznia 2019, 09:09, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #20 [23:55]: Rano Krzysztof Piątek rozpocznie testy medyczne. Simič blisko Frosinone

[09:09]: Niby wtorek, a jednak... PiątekKrzysztof Piątek. Już przed południem ma rozpocząć się decydujące spotkanie przedstawicieli Milanu i Genoi w sprawie transferu Polaka. Jak przedstawia Il Corriere della Sera, sprawa wygląda następująco: napastnik może trafić na San Siro za 37-38 mln euro odstępnego, bądź za 35 mln euro plus któryś z zawodników Milanu. Rossoneri nie zgadzają się na pożegnanie z Alessandro Plizzarim czy Jose MaurimAlen Halilović nie przekonuje Genoi, z kolei Andrea Bertolacci nie zamierza schodzić do 1 lipca na niższy kontrakt, więc i jego przeprowadzka do Ligurii wydaje się wątpliwa. Czekamy na rozwój wydarzeń.

[09:14]: Jak informuje Gianluca Di Marzio, Cristian Zapata ma ofertę z Fenerbahce Stambuł. Turcy chcieliby sprowadzić go nawet nie tyle latem po wygaśnięciu umowy defensora z Milanem, ale już teraz. Na to nie godzą się jednak rossoneri. Sam piłkarz chciałby przedłużyć umowę na San Siro, ale na warunkach oferowanych mu przez stambułczyków - dwuletni kontrakt oraz zarobki, które ma obecnie, a więc około 1,7 mln euro rocznie (jedna z niższych stawek w drużynie). Póki co Milan nie złożył jeszcze Zapacie konkretnej propozycji.

[09:25]: Tymczasem Gonzalo Higuain czeka gotowy ze spakowanymi walizkami na zielone światło, aby lecieć do Londynu i przejść testy medyczne przed transferem do Chelsea.

[09:47]: Stacja Sky Sport podaje, że coraz bliżej przenosin do Frosinone jest środkowy obrońca Milanu, Stefan Simič, który na San Siro nie ma właściwie żadnych szans na grę.

[10:26]La Repubblica nie wyklucza, że w rozmowach z Chelsea na temat Gonzalo Higuaina, Milan wywalczył sobie pewną zniżkę na wykup Tiemoue Bakayoko po zakończeniu obecnego sezonu. Cena za Francuza opiewa na 35 mln euro.

[11:25]: Jak donosi MilanNews, wszyscy najważniejsi działacze Milanu są w tej chwili obecni w Casa Milan, gdzie ma się odbyć wkrótce decydujące spotkanie w sprawie transferu Krzysztofa Piątka.

[12:32]Il Corriere della Sera uważa, że przy rozmowach z Sassuolo odnośnie sprowadzenia Kevina-Prince'a Boatenga, Barcelona nawiązała z ekipą neroverdich większą współpracę i zapewniła sobie pierwszeństwo w kwestii ewentualnego ściągnięcia Stefano Sensiego, którego od dawna wymienia się w kontekście celu transferowego Milanu.

[12:55]MilanNews: Po tym, jak Alen Halilović został zaproponowany Genoi w ramach rozliczenia za transfer Krzysztofa Piątka, ale do liguryjskiego klubu ostatecznie nie trafi, może ponownie znaleźć się na celowniku Besiktasu Stambuł. O tureckim klubie w kontekście transferu Chorwata mówiło się już w poprzednich tygodniach.

[13:05]: Jak informuje portal MilanNews, wszystko wskazuje na to, że transfer Krzysztofa Piątka w całości zostanie sfinansowany pieniężnie. Trudno bowiem znaleźć w szeregach rossonerich zawodnika, który w satysfakcjonujący wszystkie strony sposób mógłby zostać włączony w całą operację.

[13:50]: Według informacji stacji Sky Milan i Genoa spotkają się jeszcze dziś w ciągu dnia w centrum Mediolanu, aby osiągnąć ostateczne porozumienie w sprawie przenosi Krzysztofa Piątka do Mediolanu. Kwota transferu ma wynieść 35 mln euro plus bonusy bez włączania zawodników Milanu w te operację. 

[14:00]: Jak donosi MilanNews, Raoul Bellanova w tym tygodniu podpisze kontrakt i od lipca przeniesie się na zasadzie transferu definitywnego do Bordeaux. Jednak jak dowiedzieli się dziennikarze portalu. Milan porozumiał się z piłkarzem i jego agentami, a także z przedstawicielami francuskiego klubu, że Bellanova wcześniej podpisze nowy roczny kontrakt z Milanem, aby Rossoneri nie stracili gracza za darmo w lecie. Francuzi mają zapłacić Milanowi około miliona euro za transfer zawodnika plus ewentualne bonusy. Milan zapewnił sobie także około 5-10% od kolejnego transferu młodego obrońcy.

[14:20]: Do Casa Milan przybył dyrektor sportowy Frosinone Stefano Capozucca, aby rozmawiać na temat transferu Stefana Simicia do drużyny beniaminka Serie A - informuje MilanNews.

[15:00]: W sprawie Raoula Bellanovy inną wersję wydarzeń podaje portal Di Marzio. Zawodnik nie przedłuży kontraktu z Milanem, ale zostanie zakupiony od razu przez Bordeaux, pozostając na wypożyczeniu w Primaverze do końca czerwca. Rossoneri otrzymają milion euro plus bonusy, 10% od przyszłej sprzedaży gracza, a ponadto zachowają prawo odkupu. Bellanova podpisze 4-letnią umowę z zarobkami rzędu 700-900 tys. euro. 

[16:10]: Jak donosi RMC Sport Krzysztof Piątek nadal przebywa w Genui, gdzie trenuje indywidualnie we własnym domu w oczekiwaniu na zielone światło od działaczy, by udać się do Mediolanu. 

[16:20]: MilanNews twierdzi, iż wiele wskazuje na to, że Krzysztof Piątek przybędzie do Mediolanu jeszcze dziś wieczorem, a jutro rano przejdzie testy medyczne. 

[17:35]: Alfredo Pedulla donosi, że w ostatnich chwilach wróciła możliwość styczniowego powrotu do Genoi pomocnika Milanu, Andrei Bertolacciego. Niewykluczone, że Włoch jednak zostanie włączony w transfer Krzysztofa Piątka.

[17:50]: Paolo Scaroni, prezes Milanu, przy wyjściu z Casa Milan: "Piątek? Jesteśmy już blisko".

[17:55]: Gianluca Di Marzio informuje, iż ruszyła procedura wymiany dokumentów - transfer Krzysztofa Piątka z Genoi do Milanu wszedł w fazę realizacji. Żaden zawodnik mediolańczyków nie zostanie włączony dodatkowo w tę transakcję. Rossoneri zapłacą Liguryjczykom 35 mln euro odstępnego.

[17:57]: Milan zapłaci Genoi 35 mln euro w jednej transzy.

[18:13]: Jak podkreślają włoskie media, Krzysztof Piątek został wyceniony na 40 mln euro, ale Genoa dała Milanowi 5 mln euro swoistego upustu za to, że suma odstępnego zostanie przelana w jednej transzy. Sam piłkarz wieczorem pojawi się w Mediolanie i zatrzyma się w hotelu Westin Palace, a od jutrzejszego poranka rozpocznie przechodzenie testów medycznych.

[19:15]: Według informacji MilanNews, Krzysztof Piątek podpisze z Milanem kontrakt do czerwca 2023 roku, na mocy którego będzie zarabiał 1,8 mln euro za sezon. Jednocześnie portal podaje, iż rossoneri zapłacą za napastnika 35 milionów euro plus bonusy płatne w jednej transzy.

[19:16]: Gianluca Di Marzio potwierdza, że Krzysztof Piątek jeszcze dzisiaj pojawi się w Mediolanie, a jutro przejdzie testy medyczne przed oficjalnym ogłoszeniem jego przenosin do Milanu.  

[19:39]: Poniżej zdjęcie zamieszczone na oficjalnym profilu Krzysztofa Piątka na Instagramie. Oczywiście bez żadnych skojarzeń...

Odpowiadając zbiorczo na wszystkie pytania i uwagi dotyczące obecnego funkcjonowania naszej strony, pragniemy Was poinformować, iż zaistniała sytuacja wynika z nadmiernego obciążenia serwera, co z kolei jest wynikiem sporego zainteresowania w związku z nadchodzącym transferem Krzysztofa Piątka. Prosimy Was o jeszcze chwilę cierpliwości, gdyż obecnie trwają pracę nad poprawą obecnego stanu rzeczy i niebawem powinny być widoczne jej efekty. W razie problemów zapraszamy Was do korzystania z naszego Twittera oraz Facebooka

[20:50]: Krzysztof Piątek jest w drodze do Mediolanu. Późnym wieczorem dotrze do hotelu Westin Palace, gdzie zwyczajowo nocują piłkarze, mający dołączyć do Milanu. 

[22:00]MilanNews: Milanowi mocno wpadł w oko Steven Bergwijn, 21-letni lewoskrzydłowy PSV Eindhoven. Gracz, który rozegrał w obecnym sezonie dla swojego klubu 25 meczów zdobywając w nich 10 goli i notując 9 asyst, znajduje się również na celowniku Interu. Nerazzurri zainicjowali już kontakty w sprawie ewentualnego transferu. PSV wycenia swojego gracza na 30 mln euro.

[22:50]: O godzinie 9:00 w klinice La Madonnina rozpoczną się testy medyczne Krzysztofa Piątka poprzedzające jego transfer do Milanu.

[23:15]: Jak informuje Gianluca Di Marzio, Milan, Juventus i Chelsea uzgodnił wszystkie detale dotyczące przenosin Gonzalo Higuaina do Londynu. Argentyńczyk w środę ma przejść testy medyczne.

[23:17]: Krzysztof Piątek dotarł już do Mediolanu i wkrótce pojawi się w hotelu Westin Palace.

[23:20]: Komentarz Gianluki Di Marzio do transferu Piątka za 35 mln euro: "Nie pamiętam, aby jakiś włoski klub zgodził się na płatność 35 mln euro w jednej transzy. Milan pokazał wielki potencjał finansowy. Nigdy czegoś takiego nie widziałem".

[23:55]: Stefan Simić jest bardzo blisko przejścia do Frosinone. Kluby porozumiały się w już w kwestii transferu obrońcy. W Casa Milan we wtorek gościli też przedstawiciele Bologni, którzy są zainteresowani Diego Laxaltem i Alenem Halilioviciem - donosi Gianluca Di Marzio. 



287 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
22 stycznia 2019, 18:02
Witam rodaka!
7
matten
matten
22 stycznia 2019, 17:47
Kombinują z tym Piątkiem jak koń pod górę... dać im w pakiecie Bertolacciego, Mauriego i Halilowicza, dopłacić 35 mln i mamy deal :P
3
Mirek99999999
Mirek99999999
22 stycznia 2019, 18:15
Bertolacci, Mauri i Halilovic powiedzieli, że kochają Milan i że odejdą tylko gdy zgłosi się Real Madryt:)
3
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 17:44
Ale kombinacje z tym Piątkiem, wiadomo, że wypchanie Bertolacciego to sukces można zbić na Piątku i pozbyć się jego pensji. Niech działają bo nie daj Boże Cutrone dostanie kontuzji czy zachoruje i z Napoli Borini w ataku.
1
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 17:44
Ale kombinacje z tym Piątkiem, wiadomo, że wypchanie Bertolacciego to sukces można zbić na Piątku i pozbyć się jego pensji. Niech działają bo nie daj Boże Cutrone dostanie kontuzji czy zachoruje i z Napoli Borini w ataku.
0
Michlan
Michlan
22 stycznia 2019, 17:42
Milan na siłę wciśnie Genoi Berto :)
0
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 17:38
Genua powinna mu postawic ultimatum idziesz teraz albo nigdy. I dziekuje
0
marunio
marunio
22 stycznia 2019, 17:42
Dobry z ciebie Janusz interesów
5
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 17:53
losie jaki janusz interesow? Napisalem to bo juz meczy mnie to Piatek nasz ale Berto nie chce i tak w kolo. Januszu. Dla mnie moga zaplacic berto dzis nawet i go wywalic na pysk. Bo chlop to jawna hiena . Januszu. Ciekawe jaki masz majatek pochwal sie zobaczymy czy wiekszy
0
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2019, 18:00
Nie nasz cyrk nie nasze małpy. Jak chcą sobie ponegocjować, to niech sobie negocjują. Nie ma się czym denerwować i trzeba czekać na oficjal.
1
marunio
marunio
22 stycznia 2019, 18:08
Internetowy napinaczu mogłeś wszystko dostać od rodziców, jak ci przybędzie centymetrów to pochwał się majątkiem. Ale widać od razu ze o negocjacjach i planowaniu dalej niż 15 min do przodu to nie masz pojęcia. Co genoa zyska jak powie mu ze ma iść teraz? Dostanie mniej za piątka albo on do nich wogole nie pójdzie bo nie będzie szedł do drużyny która go terroryzuje
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
22 stycznia 2019, 18:10
Madman chłopcze co twoich rodziców to nie do końca twoje
0
Susanoo
Moderator Susanoo
22 stycznia 2019, 18:27
A Panom to źle się pisze, że chcą polecieć? Jeszcze raz zobaczę wyzywanie się od Januszów i polecicie.
6
marunio
marunio
23 stycznia 2019, 02:18
od kiedy nazwanie kogos januszem jest wyzywaniem XD to raczej takie troche pieszczotliwe okreslenie
0
blazejmilan
blazejmilan
22 stycznia 2019, 17:20
Panowie, bądźmy dobrej myśli. Ja po 30tu latach kibicowania doczekam się wreszcie rodaka w ukochanym klubie. Miejmy nadzieję, że sobie poradzi i zostanie legendą. Nie jest to zły wybór, może trochę drogi ale takie są realia dzisiaj, gdyby Piątek dołożył na wiosnę 7-8 bramek w Genoi to taki Real wykładał by z 60 baniek jak nic za niego. Jeśli nie będzie strzelał to trudno , takie jest ryzyko. Trzeba wierzyć, nasza pomoc z Paquetą powinna wyglądać trochę lepiej. Nie zgadzam się , że Piątek jest podobny do Cutrone, nic z tych rzeczy. Cofa się po piłkę, ma dobrą technikę , potrafi się zastawić i strzelić celnie z trudnej pozycji. Może jeszcze się poprawi, no i wreszczie napadzior, który potrafi strzelić głową, Suso będzie miał kilka asyst więcej☺ Bądźmy optymistami.
12
ósmy
22 stycznia 2019, 17:24
No właśnie, stylem i wykończeniem akcji to Piątek bardziej mi pasuje do Icardiego niż do Cutrone.
5
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 17:36
PAqueta tez glowa u mnie strzelac, wiec juz 2 jest haa
0
mpt1899
mpt1899
22 stycznia 2019, 17:44
Zgadzam sie. A za Paquete po samej tej sztuczce to w PL do konca okna by sie pozabijali. Alez mi tego brakowalo. Troche polotu i fantazji.
1
Gieno
Gieno
22 stycznia 2019, 16:58
Ja powiem szczerze że nie jestem przekonany do transferu Piątka,I to jeszcze za takie pieniadze.Obym się mylił.
1
PanX
PanX
22 stycznia 2019, 17:50
Andre Silva przyszedł do nas po jednym udanym sezonie. 16 goli w 32 spotkaniach w słabszej lidze, warto dodać, że grał w Porto, więc klub z tamtejszego topu. Piątek zdobył 13 goli w połowę sezonu w lidze włoskiej, która jest o wiele cięższa dla napastników, grając w drużynie, której głównym celem jest pozostanie w Serie A i nie był przez ten czas typowym "dostawiaczem" stopy. Mimo wszystko sporo ludzi chciałoby powrotu Portugalczyka, a na Piątka psioczy. Jednak warto byłoby dać szansę wykazać się Polakowi, bo patrząc obiektywnie, nie ma zbyt wielu "dziewiątek", które prezentowały jakiś wyższy poziom przez połowę tego sezonu i jednocześnie są w naszym zasięgu. Ogólnie na rynku jest deficyt dobrych środkowych napastników, więc jeśli Piątek u nas wypali, to zyskamy dużo więcej niż stracimy kiedy okazałoby się, że Piątek nie sprostał oczekiwaniom. Najwyżej nasz Patryk dostanie prawdziwą szansę.
1
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 16:35
Boshe jzu mnie wkurza to przeciaganie. A wszystko przez pazernego Berto. Gosc powinien dostac bana na SerieA. Rozumiem gdyby gral chociaz jako rezerwowy wchodzil. Ze czulby ,ze kasa mu sie nalezy. Ale zero szacunku do klubu ma i kariery tylko hajs
2
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 16:36
No cóż, wyciska z nas tyle ile się da, wińmy za to Gallianiego że go sprowadził tutaj, chyba większa świnia niż Montolivo obecnie
0
Rakusz
Rakusz
22 stycznia 2019, 17:39
Rozumiem, że byś zrezygnował z pracy za powiedzmy 5 tys złotych na rzecz pracy za 2,5 tys złotych, bo pracodawca tak chce. I nie ma tu nic do rzeczy, że on więcej zarabia. Dorośnij.
0
Nesta_13
Nesta_13
22 stycznia 2019, 16:35
Jednym z moich marzeń będzie teraz aby Piątek z Cutrone utworzył duet podobny do Sheva - Pippo :)
5
dziubasACM
dziubasACM
22 stycznia 2019, 16:54
trzeba im jeszcze Thomassona dokupić ;)
1
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2019, 16:57
Tylko nie widzę w tym duecie napastnika od grania w piłkę. Bo Sheva grał w piłkę, a Inzaghi dostawał piłkę na strzał, póki co i Piątek i Cutrone starać się będą o miejsce Pippo w tym duecie.
2
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 16:33
No cóż, nie pozostaje nic innego jak czekać
0
ósmy
22 stycznia 2019, 16:25
Jestem ciekaw co po sezonie z Andre Silvą. Dodatkowo Sevilla zakupiła Munira, więc przód mają fajnie obsadzony dokładając Ben Yeddera.
0
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 16:30
No co? Silva i Ben Yedder będą razem grac, a Munir będzie jokerem, ot co
0
Vol'jin
Vol'jin
22 stycznia 2019, 16:34
no jak Sevilla nie awansuje do LM a tam też dość ciasno jest to może być u nich problem z wykupem Silvy
0
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 17:13
Silve jak cos kupi westham czy inny Angieslki klub za 40 baksa. Tu nie widze problemu
0
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 17:14
oczywiscie jak sam zainteresowany bedzie chcial isc. aLe raczej kasa zgadzac sie mu bedzie na koncie wiec ...
0
Kapi0704
Kapi0704
22 stycznia 2019, 16:14
Ciesze się że Piątek do nas dołączy lecz z Napoli Cutrone w pierwszym.:D Co z tego że Piątek ma więcej bramek....On nie może tu przyjść jako gwiazda to nie ronaldo że odrazu pierwszy skład niech go wpuści na 20 minut w zależności co będzie Cutrone prezentował . Piątek się spisze to może i go w następnym, meczu w pierwszym wpuścić Forza Milan , powadzenia Piątek :D
2
Mirek99999999
Mirek99999999
22 stycznia 2019, 16:18
gdyby Cutrone był pierwszym napastnikiem, a nie Igła to może teraz walczyłby o króla strzelców, podobna sytuacja jak przed rokiem gdy blokował go Kalinić, a mimo to strzelił i tak najwięcej bramek spośród naszych napastników.
1
Kapi0704
Kapi0704
22 stycznia 2019, 22:16
Może i masz racje ale cutrone na pierwszego napastnika jeszcze się nie nadaje moim zdaniem do 2 sezonów i będzie z niego więcej pociechy , nie raz udowodnił że nie tylko potrafi strzelać wiec może z piątkiem stworzą duet kto wie ;P
0
Pan A.
Pan A.
22 stycznia 2019, 16:04
Cieszy fakt, że nie powielono błędu z transferu Locatellego i wpisano klauzule odkupu. To naprawdę ważny element jeśli chodzi o dbanie o interesy klubu. Jeśli to prawda oczywiście.
7
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 15:20
Berto ucz sie od mlodzika. A nie pazerny nierob.
8
rossoneri91
rossoneri91
22 stycznia 2019, 15:11
Ej, a jeśli odkupilibyśmy go za 10mln w przyszłości to czy 1 mln trafiłby do nas spowrotem w ramach zapisanej klauzuli 10% od przyszłego transferu?
0
rossoneri91
rossoneri91
22 stycznia 2019, 15:12
chodzi o Bellanovę
0
Mirek99999999
Mirek99999999
22 stycznia 2019, 15:15
jeśli kluby uzgodnią 10mln to zapłacimy 9mln o ile Di Marzio podaje prawdziwe informacje
0
kurdep5
kurdep5
22 stycznia 2019, 15:19
Raczej nie w takich umowach dokładnie opisuje się wyjątkowi od zastosowania tego punktu. Podobnie jeśli chodzi o ten zapis jest gdy za zawodnika ktoś płaci w ratach lub w rozliczeniu za tego zawodnika oddaje innego. Nad takimi papierami czuwa sztab ludzi którzy dbają o każdy szczegół co sprawia że umowy transferowe mają po kilkanaście stron.
3
Daniel Maldini
Daniel Maldini
22 stycznia 2019, 14:57
Bez paniki, zarząd wyłoży hajs na Krzyśka. Jeśli przewidywania gazet są zgodne z rzeczywistością, to wystarczy opchnąć Halilovicia do Turcji - 2-3 mln euro za niego możemy zgarnąć i wtedy wyrówna się z tym, co mielibyśmy w zamian za rozliczenie w transferze Piątka.
1
MariuszR06
MariuszR06
22 stycznia 2019, 14:48
Ciekawe czy transfer Piątka wypali? Mam nadzieję, że z Gonzalo nie zostaniemy
0
Andre
Andre
22 stycznia 2019, 15:22
Oby nie wypalił, bo nie ma co liczyć na to, że ten drewniak będzie grał lepiej niż Higuain...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 stycznia 2019, 15:41
Kolego Andre. Sęk w tym, że Higuain u nas już nie będzie grał. Więc to nie kwestia czy będzie lepszy bo my zostaliśmy właśnie z 1 napastnikiem.
3
WeahYeah
WeahYeah
22 stycznia 2019, 18:23
Widzę że Andre już pewny. Cóż mogę się pogodzić z tym, że możemy mieć drewno pokroju Kane'a lub Lewandowskiego. Lepiej bierzemy Andrzeja z Sevilli i udawać, że to Ronaldo (bo przecież tak pisali, staty w FIFA to potwierdzają, więc musi być prawda?)?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 stycznia 2019, 14:46
Jeżeli z Bellanovą to prawda to super ruch, że coś wpadnie do klubowej kasy.
8
karp_fso
karp_fso
22 stycznia 2019, 14:24
Nad Bellanovą nie ma co płakać kiedy mamy Contiego i Calabrię. Nie przebiłby się raczej. Z tym Piątkiem zaczyna coraz bardziej to się ciągnąć, mam złe przeczucia.
8
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 14:15
Coś czuję, że Piątek zostanie w Genoi a my z Higuainem.
1
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 14:18
a ja czuję obiad
3
Rafalzki
Rafalzki
22 stycznia 2019, 14:19
to samo pomyślałem jak wczoraj zobaczyłem, że w sklepie klubowym są już Piątka koszulki a ten jeszcze nawet na testy medyczne nie przyjechał...
2
Dusiek
Dusiek
22 stycznia 2019, 14:20
Bez szans. Włodarze chcieli wcisnąć szrot Prezosiemu , ale on woli gotówkę i wcale się mu nie dziwię (bo jakbym miał dostać bertolacciego, który moze za pół roku za darmo dołączyć ,czy innych Maurich) to też bym odmówił. Pieniądze na stół i Piątek do nas.
2
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 16:42
No właśnie pieniądze na stół. Smacznego !
0
max_outsane
max_outsane
22 stycznia 2019, 13:47
Mam nadzieję, że negocjacje dotyczą już tylko tego, czy na koszulce będzie "Ą" czy "A" w nazwisku nad numerem 9 :)
5
mist22
mist22
22 stycznia 2019, 14:22
HiguĄin? xD
8
Mateusz1982
Mateusz1982
22 stycznia 2019, 13:45
jak się okaże że Igła ma złamany ząb to to będą prze jaja.
0
Majki85
Majki85
22 stycznia 2019, 17:13
A co jadł je na twardo, że zeby polamal?? :)
0
Vol'jin
Vol'jin
22 stycznia 2019, 13:30
Patrząc, że szukamy registy to raczej taki pomocnik przyjdzie. Baka jest ok na środku ale mu brakuje dyktowania tempa/przeniesienia ciężaru gry z jednej strony na drugiej ^ Trzeba chyba liczyć na szybki powrót do formy Biglii i zdrowia bo z funduszami wypożyczenie z prawem wykupu to będzie ciężko kogoś ściągnąć zimą Paqueta-?-Bakayoko raczej tak optymalnie powinno wyglądać
0
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 14:05
Co? Biglia mało co dawał, Bakayoko go tak kapitalnie zastąpił że obecnie Biglia wydaje się zbędny
0
Matim
22 stycznia 2019, 14:09
Biglia mało co dawał? Oglądnij sobie jeszcze raz wszystkie mecze z udziałem Lucasa a następnie te, w których nie grał. Różnica jest kolosalna. Może na boisku go nie widać i nie zapędza się do przodu, ale jego wkład w grę jest ogromny.
4
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 14:14
Matim- nie widziałem tego ogromnego wkładu w porównaniu do Bakayoko, dla mnie poza jakimś tam regulowaniem tempa gry nie wiele wnosił, pamiętam że miał 2 mecze dobre wyłącznie, z Romą i Spal, sorka 3, jeszcze ten 3 z Romą
0
Matim
22 stycznia 2019, 14:31
Właśnie z tego powodu uważam, że regista jest strasznie niedocenianą pozycją. Odwala kawał dobrej roboty, która jest strasznie niedoceniana. Bakayoko to kompletnie inny typ zawodnika, porównywanie ich mija się trochę z celem - jakby porównywać skrzydłowego do środkowego napastnika. Zgadzam się z Tobą, że Bakayoko robi ogromną robotę w środku i ostatnio trzyma naszą pomoc w ryzach, ale mimo wszystko jestem daleki od nazwania Biglii zbędnym. Dobrze by było ściągnąć latem Sensiego (ewentualnie Tonaliego), żeby Lucas miał dobre zastępstwo.
0
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 14:44
Matim- ale to jest ta sama pozycja, bo Biglia grał u nas jako DP, no kto przed Baką był przy obrońcach? Biglia, dla mnie obecnie jest zbędny przy Bakayoko i tyle, nie wiem gdzie go trzeba upchać przy pomocy Bakayoko- Paqueta-Hakan, gdzie jeden odpowiada za regulacje tempa gry oraz przecinanie akcji, drugi za podania oraz indywidualne akcje, a trzeci także za podania i stałe fragmenty gry? Można ewentualnie dobrze rotować pomiędzy Tiemoue i Lucasem, bo chyba nie ma lepszego wyjścia
0
marunio
marunio
22 stycznia 2019, 15:31
wiesz, ze nie tylko pozycja na boisku sie liczy, ale i rola/zadania wykonywane przez gracza? moze byc chcial krychowiaka sciagnac, przeciez z niego taki super defensywny pomocnik?
0
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 13:04
Ciekawe czy dopniemy ten transfer czy upadnie. Jak się nie uda to zostaniemy z Higuainem, który ma nas gdzieś? Czy reszte dni będziemy szukać napastnika? Mogliby dopiac Danjume.
4
konkix2
konkix2
22 stycznia 2019, 13:07
To co Piszesz jest nie możliwe.
3
MrowaGDA
MrowaGDA
22 stycznia 2019, 13:10
Nie ma już opcji, że nie wypali, Morata w Atletico, Chelsea już nie wypuśc Higuaina, koszulki z nazwiskiem Piątka już w sprzedaży.. zostało im tylko ustalić czy biorą jakiegoś piłkarza czy więcej kasy. Dopinają chyba największa układankę transferową o jakiej słyszałem.
0
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 13:10
Niemożliwe ponieważ?
1
picio22
picio22
22 stycznia 2019, 13:19
Koszulki to żaden argument, to nie było zdjęcie z oficjalnego sklepu. A cała reszta? Jesli Milanowi albo Genoi coś nie podpasuje to nie będą patrzeć na to, że reszta układanki jest dogadana, więc wszystko jest możliwe dopóki nie ma oficjala. Nie mówię, że tan transfer nie wypali, ponieważ sam uważam, że transfer jest bardzo blisko, ale różnie to bywa.
1
BlackOut
BlackOut
22 stycznia 2019, 13:25
Jeśli argumentem mają być koszulki, to jutro zamawiam koszulkę z nazwiskiem Messiego - oczywiście w barwach Milanu ;)
0
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 13:28
Ja wolę poczekać do oficjala bo różnie to bywa. Pamiętam te zdjęcia Jackson Si itd. I co się działo? Po pierwsze nie ma żadnego porozumienia bo albo zawodnik albo wieksza kwota więc dalej nie wiadomo jakie będą pragnienia Genoi coś na nie przypadnie i tyle z tego. Go..no za przeproszeniem nas obchodzi Morata bo to już dalsza transakcja. Higuain jest uzależniony od Piatka więc poczekamy oby wypaliło bo wole Krzyska w gazie niż obrazonego Pipe.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2019, 13:02
Irytuje mnie właśnie to że jeśli robimy transfery to na ostatnią chwilę.. Nie wiele Leo się wypowiada, za FM bylo trochę więcej jasności..
0
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 13:14
"Więcej jasności"? Chyba więcej mydlenia oczu i robienia kibiców w konia tylko dlatego by dać fanom igrzyska. Efekty ich "jasności" oraz tych przed nimi będą ciążyły jeszcze bardzo długo na Milanie.
2
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 13:20
Leo wypowiada sie jak juz jest pewny. Po co ma opowiadac S_F a pozniej klapa?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2019, 13:21
Możesz rozwinąć?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2019, 13:24
Semper - błędy Gallianiego i jego "jasności" ciążą do dzisiaj, tj. nie możemy pozbyć się Montolivo czy Bertolacciego z chorymi kontraktami. Błędy FM i ich jasności, to poza firmowaniem pewnego Chińczyka, Halilović z chorym kontraktem, Borini z chorym kontraktem, Silva, Kalinić, wojenka o Donnarumme itd. Ich "jasność" doprowadziła do pożaru w klubie. Zresztą z Fassone pod koniec już tak "jasno" nie było, bo przestał mydlić oczy kibicom, że wszystko będzie dobrze z UEFA, FFP i pożyczką. Na szczęście wylądowaliśmy w miarę szczęśliwie po tym upadku.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2019, 13:26
Madman, kibice nie oczekują właśnie SF wystarczyło by gdyby dzis rozjaśnił czy oprócz Piątka mozemy liczyć na jakiś transfer czy to już wszystko np. lub prawdopodobnie chcemy sciągnąć skrzydłowego i już coś byłoby wiadome ze środkowego pomocnika już nie bedzie itd. A tak to .... wiemy
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2019, 13:29
Miszczu, oki z tymi argumentami moge sie zgodzić ale mi chodziło o transfery, było jasne chcemy kupic 3/4 zawodników. Interesujemy sie Hakanem i Silva, jestesmy na tym i na tym etapie. Na x gościa nie mamy szans itp. Jeśli chodzi o działania transferowe wydaje mi sie ze było to bardziej przejrzyste chyba że mam jakieś schizy :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2019, 13:38
Transfer Silvy był akurat po cichu. Transfer Halilovica, Reiny czy Strinicia również. Co do Leo, to akurat on i Gattuso przed okienkiem mówili kogo szukamy : pomocnik i lewy skrzydłowy. Po prezentacji Paquety mówił, że działają, ale mogą proponować tylko wypożyczenia z opcja wykupu na które nikt nie chce się godzić. Musimy czekać, może coś wymyślą albo o czymś nie wiemy :)
0
Diavo
Diavo
22 stycznia 2019, 13:01
Nie jestem za tym żeby pisać tu o taktyce,ale drodzy kibice po powrocie Contiego,nabyciu Laxalta na LO , przyjściu Paqety do pomocy, odrodzeniu Bakayoko i kupno Piątka,możemy znów grać 352 :)
1
tober12
tober12
22 stycznia 2019, 13:05
Nie możemy po nie mamy SO :) Caldara i Zapata kontuzja.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
22 stycznia 2019, 13:07
a gdzie w 3-5-2 ustawić Suso? a poza tym miejsce Laxalta jest na liście transferowej.
4
Diavo
Diavo
22 stycznia 2019, 13:08
Ja nie mówię ,że już musimy zmieniać taktykę, ale na przyszły sezon może to być rozwiązanie :)
0
Diavo
Diavo
22 stycznia 2019, 13:13
Mirek9.. Suso może grać jako drugi napastnik,troszkę cofnięty za Cutrone bądź Piątkiem
0
Gerada
Gerada
22 stycznia 2019, 13:27
O Suso można powiedzieć lawinę dobrych rzeczy ale niestety nie to, że jest uniwersalny. Hiszpan to prawy skrzydłowy i tu się jego funkcje w zespole kończą. Jak się przypatrzeć grze Suso to On wręcz kocha mieć linię boczną za plecami i być skupiony na tym co ma przed sobą.
1
Vol'jin
Vol'jin
22 stycznia 2019, 13:28
Suso był próbowany na ŚPO (za Mihajlovica czy u Montelli) i nie wychodziło, na ŚN też były próby. To piłkarz jednowymiarowy ^
0
Diavo
Diavo
22 stycznia 2019, 14:03
Dlatego gdyby przyszła dobra oferta za Suso to myślę,że możemy go sprzedać :)
0
pjotr
pjotr
22 stycznia 2019, 12:49
jak to jest z tymi numerami? pamiętam, że kiedyś jak w trakcie sezonu zwolnił się numer to nowy gracz nie mógł go wziąć bo był już używany w tym sezonie, a tu wszyscy piszą, że piątek weźmie 9
1
MrowaGDA
MrowaGDA
22 stycznia 2019, 12:59
Widziałem zdjęcie ze sklepu w Mediolanie w witrynach już stoi manekin z koszulka Piątka z numerem 9
0
BlackOut
BlackOut
22 stycznia 2019, 13:31
Ogarnijcie, że to nie oryginalny sklep, a taką koszulkę może KAŻDY sobie zamówić z dowolnym podpisem i numerem.
1
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 12:46
Was to tylko nagrać i w telewizji puścić w kwestii Sensiego XD
0
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
22 stycznia 2019, 12:45
Cześć Waldek no jestem ..Dawaj mi tu tego Piatka bo tu na niego wszyscy czekają :)
2
22 stycznia 2019, 12:44
Narazie okienko nieudane ,Paqueta od dawna już był naszym piłkarzem .Piątek to zastępca Higuaina a transfer drogi napastnika nie był w ogóle tematem przed okienkiem .Miał przyjść środkowy pomocnik(domniemamy że Leonardo go szuka skoro są na tapecie Sensi czy Diawara) i lewoskrzydłowy (jakiś Carrasco) a zbliża się koniec stycznia a tu ani LS ani SP nie ma w klubie .Temat Polaka przyciszyl potrzeby Milanu a tak nie powinno być.
6
Mormarx
Mormarx
22 stycznia 2019, 12:51
Dokładnie, oceniając jedynie okres transferowy (ostatnie 3tyg) to słabo to wygląda. Wymiana za Igłę moim zdaniem na plus, ale to cały czas wymiana 1 za 1. Brak sensownych wzmocnień na środku, Biglia wraca, ale teraz może być bez formy, albo za chwilę znów jakąś kontuzję złapie? Największym minusem jednak brak transferów wychodzących (pozbycia się darmozjadów). Leo już informuje, że Mauri zostaje, być może przeczuwa że nikogo nie sprowadzi... Berto i Monto nawet nie komentuję.
0
ShevaMS
ShevaMS
22 stycznia 2019, 13:19
Żeby każde okno było tak nie udane jak Piątek i Paqueta, błagam
1
tomgor
tomgor
22 stycznia 2019, 12:44
0
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2019, 13:17
Ponownie: to nie jest sklep Milanu.
1
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2019, 12:40
Ciekawe, ponoć Sensi dla nas za słaby i średniak. Na Barce się nada, bo oni to są średniaki.
3
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 12:42
zaraz pewnie O Locatelliego się pokuszą XD
0
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2019, 12:47
To taki mały maestro , ale jak ktoś się nie zna na piłce (czyli większość ludzi na tej stronie) to pisze Hur kolejny Bertolacci, po co kolejny szrot etc.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 stycznia 2019, 12:50
No i co z tego?Każda drużyna potrzebuje tzw. zadaniowców, a jak to się często kończy pokazuje przykład Kalinicia w Atletico.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
22 stycznia 2019, 13:11
Niektórzy jak już usłyszeli, że chce go Barca to robią z niego drugiego Pirlo, a mało to Barca w ostatnich latach robiła nieudanych transferów?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2019, 12:26
Ja się pytam co z transferem Danjumy?
0
wilku
wilku
22 stycznia 2019, 12:38
też mnie to właśnie zastanawia, bo jakoś temat ucichł
1
maxik1982
maxik1982
22 stycznia 2019, 12:22
Z tym Bakayoko to musowo musimy go wykupic z taka forma.Za te pieniadze nikt lepszy nie przyjdzie bo teraz za byle grajka musisz dac te 30 baniek. Dzis gdzies czytalem ze Juve sie zastanawia czy jak Milan go nie wykupi to nie zrobia interesu z Chelsea za Higuaina????
1
Mirek99999999
Mirek99999999
22 stycznia 2019, 13:04
podobna sytuacja jak gdy Inter nie wykupił Cancelo, kluby z Mediolanu męczą się z FFP, a Juventus na tym korzysta.
1
MK92
MK92
22 stycznia 2019, 11:55
Niech ten Piątek wreszcie nadejdzie... Jeżeli chodzi o Zapatę, to jest solidnym obrońcą z dużym doświadczeniem i w tym sezonie, wobec kontuzji Caldary i słabej formy Musacchio, Kolumbijczyk pokazuje się z naprawdę dobrej strony, dlatego trzeba go zostawić.
3
karp_fso
karp_fso
22 stycznia 2019, 11:31
Z Zapatą przedłużyć kontrakt koniecznie, solidny i doświadczony gracz który zarabia niedużo i nie marudzi na ławkę.
21
MR. X
MR. X
22 stycznia 2019, 11:30
Tak z innej beczki. Słyszeliście o Emiliano Sala?
0
biedrus
biedrus
22 stycznia 2019, 12:03
Słyszałem, a raczej czytałem. Ciekawa historia.
0
Nesta_13
Nesta_13
22 stycznia 2019, 12:27
Ktoś przybliży ?
0
biedrus
biedrus
22 stycznia 2019, 12:33
Facet został kupiony z Nantes przez Cardiff. Suma dość duża jak na mało znanego 28 latka (coś ok. 20 mln). Rekord sprzedaży dla Nantes i rekord zakupu Cardiff. Zabrał rzeczy z Nantes i leciał samolotem dl Cardiff. Samolot zaginął na kanałem La Manche
0
marion6660
marion6660
22 stycznia 2019, 10:53
Ja tam jestem za tym by zapłacić różnicę w wynagrodzeniu Bertolacciemu jakie da mu Genoa i adios. Majątek to nie będzie a jednego darmozjada mniej bo i tak zero pożytku z niego. Cena za Piątka na pewno będzie wtedy niższa niż ta różnica wynagrodzenia.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2019, 11:04
12
TheGiantTomi
TheGiantTomi
22 stycznia 2019, 10:51
Z tym kontraktem dla Zapaty niech się pośpieszą. Chłop gra solidnie (bez szału, ale jak trzeba można na niego liczyć). Nie narzeka, że jest rezerwowym. Idealny gdy robi się u nas szpital. Szkoda by taki zawodnik odszedł za darmo w lecie.
25
kupczyk1981
kupczyk1981
22 stycznia 2019, 10:51
Delulofeu śmiga w Watfordzie jak dziki.Jak był u nas to połowa i tak była niezadowolona Z tego co pamiętam to jeździec bez głowy itp.A teraz ci "znafcy"kogo mają w jego miejsce?
1
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 11:02
Boriniego:) haa
0
Michlan
Michlan
22 stycznia 2019, 11:15
Czy tu chociaż połowa była kiedykolwiek z czegokolwiek zadowolona?
9
roby
roby
22 stycznia 2019, 11:27
Akurat jego wspominam super...szybki dorawny technicznie sial zamet pod bramka...i takiego nam brakuje...a nie polowa slamazarna powolna
1
maxik1982
maxik1982
22 stycznia 2019, 12:16
I polowa tutaj tez sie cieszyła jak sie okazalo ze Muriel wygral Viole a tu chlop śmiga jak głupi w pierwszym meczu.
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
22 stycznia 2019, 10:48
Ponoć Bakayoko będzie Nas kosztował 28-30 mln, a nie jak wcześniej było umówione 35 mln
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 stycznia 2019, 11:43
Zawsze to 5-7mln mniej ;) dojda oszczędności na pensjach kilku darmozjadów i już nie jest źle. A nie wykupić go byłoby głupotą bo na chwilę obecną to nasz najlepszy pomocnik.
2
Dohtor
Dohtor
22 stycznia 2019, 10:38
Z Jednej strony cieszę się że będziemy mieć (tak myślę) rodaka w ACM. Tylko czy Krzychu ewentualnie podoła presji? No i najgorsze jest to że Krzychu to napastnik żyje z podać pomocy. U nas może być ciężko z tym :( No i jak myślicie uda się zagrać 2 z przodu? Piątek-Cutrone? Dwie "9" nie brzmi to obiecująco ale można pomarzyć ;)
1
Rafalzki
Rafalzki
22 stycznia 2019, 10:30
przyjdzie Piątek i fajnie, ale ja się pytam gdzie jest ten lewy skrzydłowy??
0
Dusiek
Dusiek
22 stycznia 2019, 10:34
Też czekam na skrzydłowego, nawet dużo bardziej jak na Piątka. Trzeba było tego Delulofeu zostawić, bo gość robił wiatr na skrzydle.
0
Rafalzki
Rafalzki
22 stycznia 2019, 10:46
W przypadku odejścia Delulofeu niewiele mieliśmy do powiedzenia, Barca miała prawo go odzyskać w pierwszej kolejności, bardziej zmarnowaliśmy okazję kiedy okazało się, że tam jednak też nie pogra. Ale na wyspach dostał pieniądze nie do ogarnięcia wówczas dla Nas.
1
Rafalzki
Rafalzki
22 stycznia 2019, 10:48
ale fakt, niezły był przecinak, trochę taki jeździec bez głowy ale teraz jak zbawienie by był na lewą stronę bo Turek nie nadaje się tam wcale, jest wolny, beznadziejny i schematyczny.
0
BadMad
BadMad
22 stycznia 2019, 10:50
I stąd plaga przeziebien tamze.
0
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2019, 11:55
Najpierw jedno potem drugie. Niech załatwią coś dobrze zamiast rozmieniania się na drobne i negocjacji kilku tematów w jednym czasie.
0
KingBunny
KingBunny
22 stycznia 2019, 17:29
Jest już lewy skrzydłowy, wczoraj nawet strzelił bramkę :)
0
wawrzyn2525
wawrzyn2525
22 stycznia 2019, 10:27
A Boateng już w Barcy
3
Rocker
22 stycznia 2019, 11:56
Podobno rynek gołębich nieruchomości w stolicy Katalonii oszalał, dzielnica Les Corts pustoszeje, a wypasione gniazda w najbliższej okolicy stadionu można kupić za symboliczne ziarenko ryżu.
0
Rafał0209
Rafał0209
22 stycznia 2019, 10:17
Trochę ta cała sprawa z Piątkiem nam przyćmiła to Mercato bo to w sumie wymiana 1:1 gdyby Higuain nie odchodził to naszym jedynym transferem do tej pory byłby Brazylijczyk mam nadzieje że wystarczy czasu na skrzydłowego jeszcze no musi , A co do Piątka spełnia się moje marzenie odkąd jestem kibicem zawsze marzyłem o tym by w moim ukochanym Klubie zagrał Polak , I to nie dlatego że będzie głośniej o Milanie w naszym kraju ,a bardziej chodziło o to że sam jestem Polakiem i gdzieś tam kiedyś w dziecięcej szkolnej fantazji sam biegałem w koszulce Milanu marząc jakby to było strzelać bramki . Wierzę w tego Chłopaka Wierzę w Milan w to że znów wrócą czasy kiedy to komentatorzy będą mówić zapraszamy na mecz WIELKIEGO Milanu a MU czy inny Bayern nie będzie miał lekko bo przyjechał do jaskini Lwa czyli san siro to wróci . Forza Piątek Forza Milan.
11
Rafael Rossonero
Rafael Rossonero
22 stycznia 2019, 10:02
Zapacie się kontrakt należy jak psu kość
10
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 09:45
Berto obys klubu nie znalazl . Zeby Genua sie wypiela na Ciebie po sezonie. Zycze Ci tego
11
rossoneri91
rossoneri91
22 stycznia 2019, 09:47
język nienawiści :D
9
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 09:49
heee:) Oczywiscie to jezyk normalnego patrzenia na swiat. Wypina Sie na Milan i na pszysz;y klub teraz. Wiec dla mnie w Genui nie mialby juz czego szukac
0
Madman
Madman
22 stycznia 2019, 09:50
przyszly klub. ten slownik mie irytuje
0
nadgnity
nadgnity
22 stycznia 2019, 11:07
Masz w słowniku słowo "pszysz;y"? :P
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
22 stycznia 2019, 11:12
Berto obyś zgnił w B Klasie :D
0
imperator5000
imperator5000
22 stycznia 2019, 11:36
Obyś wdępnął na lego
0
matten
matten
22 stycznia 2019, 09:32
Męczy mnie już ta saga z Piątkiem. Mam nadzieję, że dziś dopną ten transfer!
Jak dla mnie mogą oddać zarówno Plizzariego jak i Mauriego, aby zbić trochę cenę za Polaka.Pierwszy i tak nie ma u nas szans na grę, a drugi nie stanowi wielkiej wartości dodanej do zespołu, więc nawet nie zauważymy jego braku.
Bertolacci powinien dograć sezon w naszych barwach, nie ma sensu opłacać jego pensji kiedy ten będzie występował w innym klubie.
Halilovicza pogonić do Turcji za jakieś drobne i po problemie.
Zapata powinien zostać, jak dla mnie to solidny rezerwowy.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2019, 09:37
3
maxik1982
maxik1982
22 stycznia 2019, 09:58
Plizzariego nie pogonic bo zaraz skonczy Reina innie bedzie sensownego zmiennika.A to młodzieżowy reprezentant Italii.
6
matten
matten
22 stycznia 2019, 14:35
Rozumiem co masz na myśli, ale moim zdaniem nie ma sensu marnować młodemu chłopakowi kariery. Donnarumma jest niepodważalnym numerem jeden, a Reina jego doświadczonym zmiennikiem. W moim mniemaniu Plizzari będzie się tylko marnował na ławce, a tak mógłby się rozwinąć w innym klubie. Milan zawsze mógłby powalczyć o klauzulę odkupu albo procent od następnego transferu.
0
maxik1982
maxik1982
22 stycznia 2019, 09:23
Ciekawe czy przyjdzie jeszcze ktos do pomocy?
0
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się