SCUDETTO


Bezbramkowy remis po meczu walki. Milan - Napoli 0:0

26 stycznia 2019, 19:24, Leonardo 22 Główne newsy
Bezbramkowy remis po meczu walki. Milan - Napoli 0:0

AC Milan zremisował bezbramkowo z Napoli w meczu 21. kolejki włoskiej Serie A. Mecz w pierwszej połowie nie dostarczył wielkich emocji. W pierwszych fragmentach gospodarze odbijali ataki ofensywnie usposobionego Napoli. Callejon z prawego skrzydła sprawiał najwięcej zagrożenia. W zespole Gattuso lepiej radziła sobie prawa flanka z Calabrią i Suso. Dwa dobre strzały oddał również Calhanoglu. Wszyscy liczą na to, że w drugiej części meczu na boisku pojawi się nowy nabytek - Krzysztof Piątek. Tymczasem po pierwszych 45 minutach było bez bramek.

W drugiej połowie mecz nadal się nie rozkręcił. Obie drużyny topornie rozgrywały swoje akcje. Po godzinie gry zaczęły się nieco groźniejsze akcje, ale oddawane strzały były najczęściej w środek bramki i Ospina jak i Donnarumma nie mieli okazji by wykazywać się niezwykłymi paradami. W 71 minucie przyszedł czas na to na co wszyscy czekali - za Cutrone na boisku pojawił się Krzysztof Piątek. Polski Napastnik kilka razy ładnie się pokazał, po faulu na nim żółtą kartkę zarobił Raul Albiol. W końcówce meczu czerwoną kartkę obejrzał Fabian Ruiz. Hiszpan ręką powstrzymał kontrę Milanu przez co sędzia ukarał go drugim żółtym kartonikiem. Ostatecznie spotkanie zakończyło się podziałem punktów, żadna ze stron nie mogła być zadowolona.

 

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Bakayoko, Paqueta(69' Borini) - Suso, Cutrone(71' Piątek), Calhanoglu(90' Laxalt).

SSC NAPOLI (4-4-2): Ospina - Malcuit, Koulibaly, Albiol, Mario Rui(71' Ghoulam) - Callejon, Fabian Ruiz, Zieliński, Insigne(88' Ounas) - Milik, Mertens(80' Verdi).

 

Żółte kartki: 17' Cutrone, 18' Fabian Ruiz, 86' Albiol

Czerwona kartka: 90+3' Fabian Ruiz (druga żółta)

Arbiter główny: Daniele Doveri (Rzym)

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Frekwencja: 56 729


*** SKRÓT MECZU ***



512 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Andre
Andre
28 stycznia 2019, 02:50
To był bardzo słaby mecz w wykonaniu obu zespołów, a remis należy uznać za sprawiedliwy wynik. U nas na wyróżnienie zasłużyli jedynie Gigio, Alessio i Bakayoko. Cieszy historyczny debiut pierwszego Polaka w barwach Milanu i chociaż Piątek spisał się całkiem przyzwoicie w swoim debiucie, to jednak jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie na ocenę jego przydatności do zespołu. Zobaczymy jak się spisze w kolejnych meczach, kiedy Rino da mu szansę gry w wyjściowej jedenastce...
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 22:18
Świetny a zaraz będzie 1-2 dla Juve :) są bezlitośni
0
krisss811
krisss811
27 stycznia 2019, 21:12
Ogląda ktoś Lazio-Juve? Świetny mecz rozgrywa Lazio.
1
ósmy
27 stycznia 2019, 18:08
Mnie się wydaje, że Ancelotti przedobrzył ze składem i niejako jeśli Napoli liczyło realnie na 3 pkt, to trener zwyczajowo przesadził z ofensywnym składem. Siła Napoli opera się na grze kombinacyjnej i ataku pozycyjnym, który z reguły przechodzi przez środek pola. Dlatego tak ważną funkcje spełnia w tym klubie Allan, który stał się chyba najlepszym piłkarzem w lidze na tej pozycji, a którego właśnie brak można było wczoraj odczuć. Ancelotti widząc problemy Milanu chyba chciał zamknąć szybko mecz rzucając wszystko do przodu, co niejako mogło wybić z rytmu samych Neapolitańczyków, którzy podświadomie może szukali kogoś bliżej środka pola. Mecz dla nich mógłby się rozwinąć z korzyścią, gdyby w miejsce Ruiza postawił jednak na Diawarę. Ale to tylko takie moje przypuszczenia. Bez większego ciśnienia.
0
acmilan95
acmilan95
27 stycznia 2019, 17:23
To było naprawdę dobre spotkanie Milanu, trochę niepokojąca jest jednak opieszałość powrotu z ataku do obrony (zwłaszcza lewa strona była zbyt często objeżdżana) oraz niefrasobliwość z wyprowadzeniem piłki, bo niektóre pomyłki mogły nas drogo kosztować. Za tydzień bardzo ważne spotkanie z Romą, a w niedługim czasie wyjazd do Bergamo. To będą kluczowe pojedynki w drodze po upragniony awans. Mam nadzieję, że wszyscy zawodnicy będą do dyspozycji Gattuso, bo brakuje na niektórych pozycjach jeszcze zgrania, a Gattuso przez kartki i kontuzje musi cały czas mieszać składem. Szczególnie ciekawi mnie gra Milanu w zestawieniu: 4-2-3-1 (zakladam pełną gotowość do gry wszystkich zawodników):
Donnarruma
Rodriguez-Romagnoli-Caldara-Conti
Biglia-Bakayoko
Calhanoglu-Paqueta-Suso
Piątek(Cutrone)
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 17:25
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 16:34
3-3 Duvan !!!
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 16:33
Ale jaja Zapata karnego w gołębie :) a mogło być 3-3.
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 16:28
2-3 Atalanta Roma. Ale pięknie gra Bergamo. Ciekawą opcją byłby Gaspperini gdyby nie poszło Gatusso.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
27 stycznia 2019, 16:20
Ciężko w sumie o optymizm patrząc na terminarz, w tej rundzie gramy na wyjeździe m.in. z Romą, Juventusem, Sampdorią, Torino, Atalantą i Fiorentiną. Będzie bardzo ciężko.
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 16:01
Wszystko wskazuje na to że za tydzień z Romą będzie bezpośredni mecz o 4 miejsce. Liczyłem dzisiaj na Atalanta a tu już 1-3 do przerwy. Może jeszcze powalczą ? Jeżeli za tydzień wygramy z Romą to otworzy się duża szansa na 4 miejsce i to nie pod kątem punktów tylko siły mentalnej. Jeżeli doszło by do tego wyeliminowanie Napoli z pucharu to był by czad. Pytanie czy w którymś z najbliższych 2 meczy zobaczymy Piątka od początku i 4-2-3-1 ? Zastanawiam się czy Gattuso nie chciałby przetestować tego ustawienia z Napoli przed Romą ? Bardzo jestem ciekaw jakby wyglądał Milan w ofensywie gdyby grali z 10 która nie musiałaby się z urzędu cofać ? Na DP Bakayoko i Hakan a na 10 Paqueta. Na lewe skrzydło Samu. Lub bardziej w stylu Rino DP Baka i Kessie Hakan na 10 a Paqueta na lewo. Zobaczymy. Ta kolejka nieźle jesteśmy w grze. Dawaj Atalanta dawaj.Duvan. Poprosimy remis
0
tober12
tober12
27 stycznia 2019, 14:19
Dobry mecz, był do wygrania. Napoli ostatnio dobrze lata na boiskach Serie A i możemy powiedzieć, że nie straciliśmy 2ptk tylko zyskaliśmy 1ptk. Powinniśmy przejść na formację 4231. Paqueta tak daleko od bramki to koszmar. Kessie i Bakayoko zrobią robotę a Paquet niech rozgrywa na 10.
0
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 15:31
Dokładnie, Baykayoko z Kessie który powinien biegać co najwyżej w szerz boiska i rozbijać ataki przeciwnika. Cutrone/ Piątek , za nimi Hakan , Paqueta i Suso.
0
ba_acm
ba_acm
27 stycznia 2019, 13:26
Dobry mecz Gigio i całej obrony. Dobra I połowa Calhanoglu i Paquety widać że czują chemie i fajnie się takie coś ogląda, później opali z sił. Dawno nie widzieliśmy takiej finezyjnej gry dwóch graczy. Kessie na ławke i to już, nie przypominam sobie żeby miał celne podanie do przodu w II połowie, dramat! Co do jakości samego meczu to nie zgadzam się z większością bo to był przyjemny mecz dla oka mimo wyniku 0-0. Wg mnie to ten mecz był do wygrania. Napoli gra poniżej oczekiwać w tym sezonie, zostawia dużo miejsca w środku, w obronie też gra cienko, ale Koulibaly robi robote za 3 osoby niesamowity jest. Brakuje fajnego zwycięstwa z mocniejsza drużyną żeby poczuli się pewniej. Będzie okazja w pucharze i w meczu z Roma.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 stycznia 2019, 12:54
Mimo, że Gattuso na ławce jest dla mnie srogą pomyłką, to muszę przyznać, że wczorajszy mecz mi się podobał. Od dawna nie widziałem, by taktycznie ten zespół tak dobrze wyglądał. Dopóki mieli siły, Napoli nie za wiele mogło ugrać. No właśnie... Potem trener wziął się za zmiany... Laxalt za Hakana? Dramat. Czemu nie Mauri, skoro Turek operował w środku? Suso ledwo człapał, Castillejo, jak znalazł na końcówkę meczu. Zrobiłby trochę szumu, dałby odsapnąć reszcie. A nóż, raz by się urwał przy swoich możliwościach i dograł coś Piątkowi? Kto wie? Tymi zmianami Gattuso po raz kolejny zabił mecz. Katastrofa.
1
milan1986
milan1986
27 stycznia 2019, 12:20
Irytują mnie opinie różnych "eskeprtów" typu Stanowski i dziennikarzy, jaki ten mecz był zły. Taktycznie był wyśmienity, o wysokiej intensywności i jakości. Przecież brak przestrzeni do gry przez praktycznie cały mecz (przy ultra ofesnwynym Napoli!) wynikał z tego, że przesuwanie formacji i koncentracja zawodników były wręcz perfekcyjne. Ile było akcji, kiedy jedna z drużyn przechodziła do ataku mając przed sobą tylko formację obroną przeciwnika? Milan miał 1 (tylko, że Kessie bezmyślnie posłał piłkę w trybuny), Napoli 2. A tak to przez cały mecz odległości między formacjami były idealne! I pomimo tego obydwie drużyny potrafiły zawiązywać ciekawe akcje i straty piłki nie były częste...Dla mnie ten mecz kipiał od emocji i trzymał w napięciu i nie rozumiem jak człowiek, któy zawodowo zajmuje się opisywaniem piłki nożnej może tego nie dostrzegać tylko rzuca jakieś idiotyczne teksty, że to kopanina w stylu Ekstraklasy. Po tym meczu, jeśli ktoś ma rozum, może zrozumieć czemu w Serie A nie wypalił A. Silva, a w Sevilli idzie mu bardzo dobrze. Mi się gra Milanu po raz pierwszy od 2 miesięcy naprawdę podobała i było widać progres, zwłaszcza na tle tak mocnego przeciwnika. Indywidualnie niestety Kessie wygląda jakby stracił "parę" - odpoczynek bardzo mu się przyda. Podejmuje niestety złe decyzje i do tego przegrywa fizyczne(!) pojedynki co do tej pory było nie do pomyślenia.
7
Gol
Gol
27 stycznia 2019, 15:47
Nie każdy przepada za takimi piłkarskimi szachami zakończonymi remisem 0-0, trzeba rozumieć ludzi bo jednak mimo wszystko piłka nożna to rozrywka, a ten mecz dla osób które nie śledzą Serie A pewnie musiał wydawać się nudny. Moim zdaniem Gattuso grał na remis, ewentualnie przypadkową wygraną po jakiejś jednej akcji. Nie wyglądało to jakbyśmy mieli plan na Napoli, mimo to szkoda akcji Cutrone i dziwnego zachowania Mussacchio (ale jako że jest to obrońca to można mu wybaczyć). Należy uszanować ten wynik i się z niego cieszyć, bo mimo wszystko na ten moment Napoli jest drużyną zwyczajnie lepszą i myślę że także w tym meczu byli bliżej zdobycia kompletu punktów od Milanu. La Liga na ten moment jest ligą dużo mocniejszą od Serie A, przyznaje to z bólem serca ale takie są fakty. Real Betis który na ten moment jest 8 w lidze i do miejsca gwarantującego LM ma daleko w dwumeczu w LE pokazał nam jak się gra efektywnie i efektownie, więc argument z A.Silvą moim zdaniem jednak mimo wszystko jest daleko od prawdy. Kessi przegrywał pojedynki fizyczne wcześniej, zwłaszcza gdy wbiegał w pole karne zdarzało mu się przegrać bark w bark.
0
matten
27 stycznia 2019, 12:07
Jestem zadowolony z jednego punktu. Przed rozpoczęciem spotkania brałbym taki rezultat w ciemno. Podobał mi się występ Paquety i Piątka. Dobrą dyspozycję pokazał również Donnarumma. Ogólnie rzecz biorąc mecz nie był zły, ale clue do awansu będą zwycięstwa ze środkiem i dołem tabeli.
1
roby
roby
27 stycznia 2019, 11:27
Powiedzcie mi dlaczego Paqueta gra w pomocy z boku jak to gracz srodkowy za plecami napastnikow?...nie lepiej Hakana cofnac do lini pomocy i po bokach czarnoskorych a brazylijczyka do przodu...i co to za zmiany w meczu...zabija on mnie tym...Laxalt na ktorego nie stawial kilka meczy nagle wchodzi...Borini to wogole nie wiem o co chodzi no i dobry zmiennik Castijlo ktory zazwyczaj grywa i to dobrze nie wchodzi...Kessie...jak jak napisalem ze to bezmozg kiedys...jaka byla krytyka...a teraz to wiekszosc tak pisze....jedna ceche ma ...ze w kazdym meczu jest idealnie pod bramka ma 99.9% akcje na gola i nigdy nie trafia...napisal bym mocne slowo na niego...ale niedziela wiec nie wypada...brawa dla dollara
0
Mateusz1982
Mateusz1982
27 stycznia 2019, 11:43
Zabiega Paquete i Piątka też.
0
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 13:15
Ci do zmian , Borini i Laxalt zdecydowanie lepiej radzą sobie w fazie defensywnej a przy naszym zmęczeniu w końcówce , GG nie chciał po prostu tego meczu przegrać.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 stycznia 2019, 11:19
Trzeba dac Suso, pomocnika ogarnietego po jego stronie .. bo z Kessim to on w piłkę nie pogra.
0
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2019, 11:27
Jak Hakan na stałe się uaktywni, że będzie biegał w tym środku to na słabszych rywali chyba trzeba zacząć wychodzić zestawieniem w środku Hakan - Bakayoko - Paqueta
0
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2019, 11:07
Mieliśmy kiedyś zatrudnionego jakiegoś speca od rzutów rożnych. Może Gattuso też kogoś takiego trzeba zatrudnić do pomocy? No przecież to jest śmiech na sali, żeby co mecz mieć tyle rożnych i po tym się nawet nie zakotłuje pod bramką rywala. Czy to Hakan z lewej, czy to Suso z prawej przeważnie pyk balonik prosto w rękawice bramkarza. A skoro ciągle wrzucają na ten 5 metr to domyślam się, że mają takie założenia. I przez tę przerwę nic się nie poprawiło z wychodzeniem z kontrą, no przecież to jest dramat jak oni marnują okazje, żeby wyjść w przewadze liczebnej.
1
ShevaMS
ShevaMS
27 stycznia 2019, 10:47
Calhanoglu bym nie sprzedawał, ale Kessiego to bym oddał, nawet za Linettego
2
Rafał0209
Rafał0209
27 stycznia 2019, 10:44
Mi się również mecz bardzo podobał , zagrać na zero z tyłu z tak ofensywnie nastawionym Napoli które jakby nie patrzeć jest w czołówce Eropejskiej to naprawdę nie lada wyczyn , a nazywanie meczem nudnym tylko dlatego że nie wpadły bramki jest dziwne , to zasługa świetnej taktyki i grze obronnej bo jak chwalimy przy wyniku 3:3 za super gre ofensywną oba zespoły tak doceńmy czasem obrońców bo to co grali wczoraj Romagnoli z jednej i Koulibaly z drugiej to mistrzostwo Świata , Milan dla mnie ma ogromny potencjał jak to ktoś wczoraj wyliczył nasza średnia wieku wynosiła wczoraj 23 lata na boisku , myśle żę jak nie będziemy sprzedawać naszych dobrych graczy a systematycznie co sezon sprowadzać 1 dwóch graczy którzy wzmocnią drużynę to jak nie w tym roku to od przyszłego sezonu zgramy się na tyle żę zaczniemy regularnie być w top 4 przez długie lata a na to się zanosi .
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
27 stycznia 2019, 10:13
Nie rozumie co po niektórych tutaj. Graliśmy z Napoli mamy 1 punkt oni tez, gdzie od kilkunspotkan z nimi zawsze w pale mecz był ładny tylko ze bez goli widzę same pozytywy ale niektórzy jadą jak bysmy dostali 3. Hakan miał kilka strat kessie tez mógł się zachować lepiej pod bramka ale to się nienzemscilo i przed meczem remis brał bym w ciemno. Remis z Bologna boli ale remis z Napoli cieszy
6
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2019, 10:20
Nie widać żadnego progresu u Kessiego jak jest pod polem karnym przeciwnika, tak jakby mu się wtedy mózg wyłączał.
1
zycumilanista
zycumilanista
27 stycznia 2019, 10:08
Przyjmuję ten punkt z pełnym szacunkiem. Nie rozumiem tylko skąd ten hejt na Hakana, który z Paquetą momentami montował ciekawe schemaciki. Oczywiście było w tym sporo do poprawy ale serce się po cichu cieszyło, że do Milanu powoli zawitała gra z polotem. Za to Tankowi obrywa się słusznie bo on nie wie co z piłką przy nodze ma zrobić. Bakayoko go na chwilę obecną zjada. No i to przecięcie podania do Piątka to jak nóż w plecy normalnie ale zakładam że nie celowo;). No i ostatnio firmowa zmiana Gennaro Paqueta->Borinaldinho, która z każdym kolejnym meczem mnie troszkę zabija. Nie bronie tu Brazylijczyka, który ewidentnie przygasał ale Borini? I żeby nie było-nic do chłopa nie mam bo postawą i zaangażowaniem powinien być przykładem no ale cała reszta to każdy z Nas wie. Cóż, widocznie każda generacja Milanu musi mieć swojego Emersona bądź Flaminiego wg. gustu:) Forza Milan!
2
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2019, 10:02
Jak tak czytam na fejsbukach i tłiterach ekspertów od Milanu czy słucham programów gdzie się wymądrza taki ekspert jak Kowalczyk w sprawach Milanu to mi się nóż w kieszeni otwiera. Ponoć od tylu lat mamy pieniądze i próbujemy się odbudować i nic z tego nie wychodzi, do tego teraz mamy ogromne kłopoty finansowe. No nic, że dopiero od letniego okienka 2017 roku w końcu można było trochę poszaleć na rynku, bo Milan w końcu został przez Berlusconiego sprzedany. A ostatnie lata jego panowania gdzie kariery pokończyły legendy, a Ibrę i Silve sprzedano do PSG próbując zastępować ich jakimiś Muntarimi, Traorami i Constantami to była jazda pochyła, a nie próba odbudowy. I nic, że Milan jest teraz w rękach Elliota i o finanse nie ma się co martwić, a FFP. No przecież jak masz FFP na głowie to przecież problemy finansowe...
1
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2019, 09:45
Ale mnie denerwuje ten wysyp Januszy pod transferze Piątka co pierwszy mecz Milanu obejrzeli od 5 lat i krytykują jaka to była padlina. Przecież jak na ostatnie miesiące to był naprawdę solidny mecz w wykonaniu Milanu. Długimi fragmentami w końcu było widać jakąś dynamikę, obrona poza strzałami z dystansu i ten sytuacji Callejona z początku praktycznie nie dopuszczała do sytuacji. Ludzie, tak wygląda obecny Milan i dużo gorsze mecze w tym sezonie grał.
7
Czosnek
Czosnek
27 stycznia 2019, 14:38
No oczywiście, że grali gorsze mecze. Tylko wiesz... Oglądam też Premier League czy Bundesligę i tam mecze wicelidera z czwartym zespołem wyglądają zupełnie inaczej. Fajny wynik, cenny punkt, spoko debiut Piątka, ale kopanina straszna. Ja widziałem tylko solidność... Brak składnych, fajnych akcji, smutne to.
0
Czosnek
Czosnek
27 stycznia 2019, 09:23
Straszny poziom tego spotkania...
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
27 stycznia 2019, 08:35
Czasem czytając komentarze, mam wrażenie że oglądałem inny mecz niż reszta kibiców. Osobiście byłem gotowy na mocne manto i kopaninę naszych piłkarzy. Tymczasem kończymy wynikiem 0-0 po meczu, w którym mogliśmy zdobyć prowadzenie wielokrotnie. Wiadomo, nie jesteśmy tej klasy zespołem co Juve, wiec nie ma co mieć zbyt dużych oczekiwań. Dla mnie na plus zdecydowanie Gigio, Romek i współpraca Hakana z Paquetą-widać między nimi chemię. Faktycznie brakowało Samu w końcówce meczu... tej decyzji akurat nie rozumiem.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 08:37
1
Mateusz1982
Mateusz1982
27 stycznia 2019, 08:53
Gattuso musiał coś zjebać z tym Laxaltem. Ale może na treningach pracował i płuca ma.
0
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2019, 10:43
Mecz oglądałeś ten sam, po prostu oglądasz Milan regularnie i wiesz czego się spodziewać, a z Napoli bardzo wielu tutaj wypowiadających się obejrzało mecz Milanu pierwszy raz od 5 lat...
1
Luksta1805
Luksta1805
27 stycznia 2019, 03:13
Dlaczego Gattuso nie wpuszcza Samu do gry ??? Na plusik Bakayoko Gigio no i Romagnoli. Piątek za mało czasu dostał według mnie. Hakan nie wiem kiedy on się ogarnie, no a Kessie to już szkoda słów tyle co on psuje akcji to masakra. Mam nadzieje ze z meczu na mecz będzie coraz lepiej.
0
marcin0218
marcin0218
27 stycznia 2019, 03:10
Jak to? Przeciez Donnaruma mial conajmniej dwie swiet e interwencje.
0
Zielony2009
Zielony2009
27 stycznia 2019, 02:31
Gigio jest najlepszy w drugim meczu po rząd więc mamy zdobycze punktowe. Wolałbym, żeby to gracze z pola zapewniali nam wyniki, a nie bramkarze jak za najgorszych czasów.

PS: Wielu postronnych kibiców obejrzało dzisiejsze spotkanie z uwagi na Piątka i tak jak myślałem są głęboko zawiedzeni tym co reprezentuje obecny ACM. Szczerze powiem wolałem tą anonimowość gdzie wszyscy śledzili tylko nasze miejsce w tabeli. Strach pomyśleć jak nasza gra będzie hejtowana gdy szersza publiczność zobaczy nasze poczynania w takich meczach jak na jesień np. z Udine, Bolognią czy Violą... Wiem, że Serie A to nie Barco czy PL, ale mimo wszystko kaleczymy niemiłosiernie. Oby Paqueta z Piątkiem trochę rozruszali to towarzystwo.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 02:51
6
MK92
MK92
27 stycznia 2019, 02:00
Uszanujmy ten punkt zdobyty w spotkaniu z trudnym rywalem, z którym od lat mamy pod górkę. Mecz był dość wyrównany, więc jego rozstrzygnięcie w pełni sprawiedliwe. Fajnie było zobaczyć historyczny debiut Polaka w naszych barwach. Największe pochwały znów należą się dla Donnarummy. Jedynie żal tych zmarnowanych przez Kessie okazji.
3
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
27 stycznia 2019, 00:36
Możecie sobie mówić co chcecie ale ja wkoncu widziałem zaangażowanie. Były akcje, fajne zagrania. Byl irytujący Turek i Iworyjczyk. Widać ze Cutrone na serio potraktował Piątka i za wszelką cenę chce pokazać ze to on jest na pierwszą jedenastkę. Piątek? Najważniejsze ze bylo zaangażowanie oraz chęć udowodnienia swojej wartości. To sie ceni. Niestety dostał malo czasu i na dodatek byl na boisku w momencie jak na pare minut Napoli nas zamknęło. Przez to stracił swoj czas. Myślę, ze na puchar spokojnie mógłby wyjść od początku. Wynik? Myślę, ze sprawiedliwy. Jedna jak i druga drużyna mogła wygrać. Jestem zadowolony. Oby tak dalej.
8
Barthezz99
Barthezz99
27 stycznia 2019, 08:34
Reczywiscie nie wyglądało to źle i nawet Turek w miarę wyglądał, Kessie znów na vivat, musi zacząć myśleć na boisku.
0
Fanatic
Fanatic
27 stycznia 2019, 00:13
1. Dlaczego nasi piłkarze poruszają się jak woły robocze? 2. Nasze kontry i to nie mówię tylko o tym meczu są komiczne i to nawet nie na tle zespołów z serie a ale nawet polskiej b-klasy 3. Kessiemu ktoś powinien wytłumaczyć dobitnie od czego jest...on powinien zapieprzac w odbiorze i podawać do lepszych technicznie i inteligentniejszych partnerów a nie frywolnie chasac i psuć każda kontrę jaka się pojawi Nad tymi rzeczami i nie tylko tymi Gattuso musi popracować jeśli ma zamiar powalczyć o LM
1
Diavo
27 stycznia 2019, 00:57
Bez przesady,nie pamiętam kiedy Milan tak ładnie grał ostatni raz.. nie zapomnijmy,że Serie A to liga taktyczna,a nie fantazja jak Łatwo Liga. Dzisiaj był mega mecz,docenmy klasę trenerów w końcu :). Jeśli chodzi o Kessie to się zgadzam,jemu należy się przerwa od gry..
5
Mayo
Mayo
27 stycznia 2019, 00:07
Potrzeba dobre lewe skrzydło i powrót Biglii. Otworzy to wiele możliwości z wykorzystaniem Hakana i Paquety. Bakayoko na wielki plus. Kessie - mimo wielkiej sympatii i nadziei co do tego grajka to poza płucami za dużo nie wnosi :(. Co do Paquety, wielu lat nie mieliśmy nikogo w środku, kto może niekonwencjonalnym zagraniem ruszyć gre do przodu. Będzie z niego pożytek. I słowo o Piątku - nie wiadomo jak potoczyłaby się kariera Lewego gdyby nie 5 goli z Wolfsburgiem i 4 z Realem. Czasami trzeba szczęścia, mimo talentu. Jak "Piona" zagra jeden, dwa mecze z golem, albo jeden wybitny to będzie z niego wielki pożytek.
2
DaYanS9
DaYanS9
26 stycznia 2019, 23:57
Łapcie wywiad Piątka po meczu https://youtu.be/LXKzCgHG7rA
2
Milanista95
Milanista95
26 stycznia 2019, 23:40
Na wtorek ustawic Dolar Calabria/conti-mussa-romek-rr(lepszego nie mamy) Paqueta-bakayoko-hakan Suso-piatek-castiecho. Optymalny sklad by myslec o pokonaniu napoli
1
jasiom22
jasiom22
26 stycznia 2019, 23:26
A mnie dziś ucieszyły trzy rzeczy: pierwsza to zrozumienie Hakana i Paquety między sobą, widać było ze po kilku meczach więcej... będą razem tworzyć fajne akcje... rozumieją się, to chyba pierwszy mecz pod Gattuso gdzie nie było wyraźnej przewagi prawej strony, w pierwszej połowe to nawet Suso schodził na lewą żeby piłki dotknąć. Druga sprawa, to tak po poł-godzinie gry... na chwilę zamiana pozycji Hakana z Bakayoko, przez moment było widać jak fajnie może wyglądać Hakan grający w środku pomocy, w roli registy... jezeli złapie formę - oczywiscie, mogło by to spokojnie wypalić, dziś wyglądał lepiej niz zazwyczaj ale i tak nie do końca... i trzecia sprawa która bardzo cieszy, :-) to (oczywscie zbyt pózno wpuszczony na boisko..) Piątek, szkoda że tak pózno.. gdyby miał te nawet 20 min więcej, gol byłby murowany... wyglądał bardzo dobrze, i nie jak zmiennik, tylko jak ktoś kto powinien był grać od samego początku.. Piątek zdecydowanie może walczyć o koronę króla strzelców (jak chwilę pogra obok Paquety, Hakana czy Suso nie zmęczonego), no chyba że Gattuso go posadzi i zachamuje jego zapał... :-) tak więc pomimo solidnego niedosytu.. i wtop Kessiego - człowieka chaos, czy pomimo niedokładnosci za równo Hakana jak i Paquety.. wyglądało to, jednak trochę lepiej... też pomimo kliku klasycznych bzdur Gattuso, czyli.. gry do tyłu , rozgrywanie przez bramkarza.. i wymęczanie 0-0.,.. swoją drogą dziś Gigio uratował tak z 3 czy 4 bramki.. które gdyby nie szły blisko niego to nie miał by szans... tak czy siak, dobra forma Gigio, Bakayoko i Piątka.. więc kręgosłup jest!!! :-) ...pozytywne odczucia - dziś. Za trzy dni oczekuje bezapelacyjnie Piątka od pierwszej minuty. Forza Milan! ole! i nawet niech będzie Forza Gattuso! ;-p
3
ksieciunio
ksieciunio
26 stycznia 2019, 23:18
Panowie nie że marudzę, ale przez pierwszą połowę i część drugiej Napoli w ogóle nie przejawiało specjalnej ochoty by strzelić bramkę... coś jak wyjazdowy Milan z czasów Ancelottiego. Ruszyli dopiero w ostatnim fragmencie i naprawdę trzeba się cieszyć z tego że Gigio jest w formie a Zielek miał dziś średnio ustawiony celownik. I nie jedźcie tak po Kessim. Zapytajcie lepiej Leonardo i Gattuso dlaczego nie ma nikogo myślącego na jego pozycji i czemu w poprzednim roku o dziwo grał dobrze...
4
SICKBOY
SICKBOY
26 stycznia 2019, 23:17
Donnaruma dziś po prostu geniusz dla mnie motm. Calabria także spisywał się bardzo dobrze. Mussachio pamiętam dwa świetne wślizgi i bez większych błędów szkoda tej okazji z Piątkiem. Romagnoli bez zarzutu, kilka kluczowych interwencji. Rodriguez często wybijał niecelnie ale pod dużą presją, poza tym nic do zarzucenia, formacja defensywna na duże 5+ Kessie - bez komentarza, powrót Bigli lub przez skrzydłowego do hakana w środku pomocy i Bakayoko na jego pozycji. Bakayoko - bez zarzutów, pamoętam jeden taki mocniejszy błąd ale naprawiony, jak i wiele razy takowym zapobiegał. Suso - zagubil n się dzisiaj, jakbym już miał dać szanse Contiemu to za niego. Paqueta - to tak brakuje trochę zgrania z kolegami co przyjdzie z czasem, oraz jest trochę wolnawy. Czasem jego niekonwencjonalne akcje kończą się źle a czasem ręce same składają się do oklasków, ten zły czynnik to przez zgranie i troszkę niską formę, pamiętajmy że chłopak ma jiż za soba cały sezon i krótkie wakacje. Mam nadzieję że jak pojawi się zgranie oraz fizyczność, to nie zniknie ta niekonwencjonalność. Hakan - wiele razy dzisiaj mnie zaskakiwał, powolutku się zbiera, dobrze uzupełnia się z Paquetą i zaliczył bardzo dobry występ, zmiana z Borinim właśnie zabiła ten mecz i tą współpracę. Cutrone - jak wielu tutak wspomina świetny w rolo jokera. Duże chce, czasami za dużo i to jest błąd, ma duży problem , ustawieniem się na boisku. Po wejściu nie jest to aż tak widoczne a czasami nawet bardziej pomocne. Piątek - tak jak obserwowałem Lewandowskiego w każdym meczu od początku, i mówiłem że będzie najlepszym napastnikiem w hostorii polsko przy asyście śmechu że strony brata, zazwyczaj rzadko typuje takie rzeczy trafnie, wtedy się udało, dziś może też się udać, chłopak ma większy potencjał niż Robert, myśle że dziś swoim wejściem, szybkością oraz walecznością o każdą piłkę koło jego nosa, udowodnił to. Czekamy na więcej Forza Milan i Piątek jestem z ciebie dumny!!!
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 stycznia 2019, 23:50
Nie przesadzajmy z tym geniuszem.Większość strzałów Napoli szła prosto w niego lub w środek bramki, więc miał nieco ułatwione zadanie.
1
SICKBOY
SICKBOY
27 stycznia 2019, 00:29
Aby piłka leciała w bramkarza to najpierw trzeba dobrze ustawić się w niej. Piłka podkręcona że strzału Zielińskiego świetnie pokazuję jak db się ustawiał, Zupełnie inny wątek, ale wydaję mi się że rozgrywanie z bramkarzem to jeszcze czasy samolocika i z przyzwyczajenia obrona się zapomina.
1
Marosso
Marosso
26 stycznia 2019, 23:14
Obiecujący debiut Krzysia. Pewność siebie przy kontaktach z piłką i to na pierwszy raz wystarczy
1
dawko69s
dawko69s
26 stycznia 2019, 23:06
Kessie - naprawdę nie mogę już na niego patrzeć......to co ten facet odwala to jest jakiś dramat..... Typ nadaje się jedynie na ŚPD - powinien mieć zakaz wchodzenia z piłką na połowę przeciwnika -.-

Z kolei Bakayoko znowu był jednym z najlepszych na boisku - i to nie tylko biorąc pod uwagę naszych chłopaków ;)
Edytowano dnia: 26 stycznia 2019, 23:52
7
filipacm
filipacm
26 stycznia 2019, 23:03
Romagnoli i Koulibaly dzisiaj nie do przejścia, czołówka serie a, cieszy czyste konto i to przeciwko napoli,Biglia za Kessiego i można walczyć o lm
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 stycznia 2019, 23:02
Oby tak dalej. To skończy się gadanie o zwalnianiu Gattuso ( co było już nudne, i śmieszne).
4
Corsa
26 stycznia 2019, 23:16
Tak, tak... szczególnie udała się trenerowi taktyka gry w dziada, przez środek obrony, włączając do tego non stop bramkarza. Każda z tych akcji pachnie stratą i głupim golem. To on ich tego nauczył. No faktycznie kunszt szkoleniowca. Trener mający pojęcie co robi może wycisnąc z tych chłopaków LM na luzie, z tym gościem nie utrzymamy tego miejsca.
8
Madman
Madman
26 stycznia 2019, 23:19
taki z niego trener jak ze mnie ksiadz, Zdania nie zmienie
8
Madman
Madman
26 stycznia 2019, 23:50
Inny kunszt to rekordowa liczba roznych i nadal bez bramki , komentator angielski mowil ze jestesmy najgorsza druzyna z posrod wszystkich zespolow top 5 lig w Europie w tej statystyce.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
26 stycznia 2019, 22:59
Kessie to jest przecinak, zapędza się i marnuje. Ale kurna kto nie jak nie on jak już wszyscy zdychają a Suso w 3 kryty, to wchodzi. Panowie. Napoli nic prawie nie skonstruowało przez nasz środek. Doceńcie.
6
patoo_07
patoo_07
26 stycznia 2019, 23:26
Doceniamy, Bakayoko.
6
Mateusz1982
Mateusz1982
27 stycznia 2019, 08:56
No tak, Kessie taranem tam był, a teraz Bakayoko. Ludzie! To jest drużyna.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
27 stycznia 2019, 08:59
I tak jak wszyscy hejtowali Bakayoko to teraz będę bronił Kessie zacznie grać na DP mistrzostwo.
0
Madman
Madman
26 stycznia 2019, 22:55
A Paqueta widac ,ze po calym sezonie jest juz. Swiezosci mu brakuje
4
Milanista95
Milanista95
26 stycznia 2019, 22:55
Pasuje nam taki drugi paqueta ktory by wszedl w 60 min za paquete i rb robote do tego koniecznie ls hakan nie zagral dzis tragicznie ale widac ze opadal z sil w tralcie meczu.. Dlugo bronilem kessiego ale z nim cos się stalo w tamtym sezonie w miare a w tym tragedia gorzeej ze nie ma go kto zastapic bo taki mauri to moze być jeszcze gorzej. Jezeli chcemy walczyc o wyzsze cele trzeba nam 2-3 dobrych grajkow.
0
jasiom22
jasiom22
26 stycznia 2019, 23:12
Jack.
2
Madman
Madman
26 stycznia 2019, 22:54
Kiessie w kontrze nie dosc ,ze zwolnil ją to wali w trybuny z 30 metrow. A mial 3 mozliwosci chyba. Bakayoko jednak odegralby komus. Tu nie ma co porownyac sprzedac kessiego do chin czy chelsea za te 50 baniek i brac Carrasco z pocalowaniem reki
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 stycznia 2019, 23:01
Mam nadzieje że chiński Carasco nie przyjdzie. Zarząd nie jest taki głupi, żeby płacić kilka milionów pensji temu piłkarzynie. Mogę się założyć że nie przyjdzie.
1
ósmy
26 stycznia 2019, 22:54
Ja wiem, że to dopiero początek przygody Paquety w Serie A, ale wydaje mi się, że ten Lukas to u Ancelottiego w Napoli by się kosmicznie rozwinął.
0
Madman
Madman
26 stycznia 2019, 22:58
tez tak cos mysle. ten nasz to tylko biegac biegac biegac. A gosc juz zabiegany calym sezonem
0
Krauser
Krauser
26 stycznia 2019, 23:18
Nie przesadzaj z tym jego zajechaniem. W Brazylii ostatnia kolejka była 1 grudnia, więc miał więcej czasu na odpoczynek niż większość zawodników wracająca z MŚ.
0
Madman
Madman
26 stycznia 2019, 23:22
Karuser tyle,ze nie wiemy czy nie jest zabiegany na treningu.
0
Gerada
26 stycznia 2019, 23:31
Madman - o ile wiem, Paqueta miał ponad miesiąc urlopu, On nie trenował z zespołem przez cały ten okres. Dopiero pojawił się na treningach po "noworocznej" przerwie.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 stycznia 2019, 22:53
W pierwszej połowie kiedy jeszcze były siły to raz czy dwa udało nam się bardzo ładnie podaniami po ziemi, rozpocząć nasza akcję od bramki mimo pressingu Napoli i dawno tego nie widziałem. Rino się wystraszył ryzykanckich zachowań Brazylijczyka który przy okazji nie miał już za bardzo sił walczyć.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 stycznia 2019, 22:53
Bardzo dobre spotkanie w naszym wykonaniu. Maszyna ruszyła ;)
6
Milanista95
Milanista95
26 stycznia 2019, 22:56
Tez mi się wydaje ze jednak cos ruszylo w dobra strone
3
Madman
Madman
26 stycznia 2019, 22:59
fanatyk jaja sobie robi:)
1
Mateusz1982
Mateusz1982
26 stycznia 2019, 22:52
Panowie, myśmy dostawali od Napoli lanie co z PSG i Liverpoolem niezłą grupę powalczyło. My gramy 4-2-3-1 od kiedy Paqueta jest! (Trochę na takie spotkania mu kondychy brakuje). Wszyscy zagrali dobrze taktycznie. Pochwalić za ten mecz należy Gattuso. Redakcja ? Ta strona nie dział, a po wystepach w studio i Piątku trochę słabo. Przekierowanie. Łącze światłowodowe w mieście z wysyłem na biznes to max 500zł.
5
milan78
milan78
26 stycznia 2019, 22:59
Nie gramy tak jak sugerujesz 4-2-3-1.Paqueta gra wszędzie tylko nie na pozycji numer "10"
1
Mateusz1982
Mateusz1982
26 stycznia 2019, 23:03
Gra gra i wymienia się z Cala i Suso. To było niezłe zamieszanie. Gattuso coś tworzy. Albo sami zawodnicy się kumają a trener walka i ch. :)
3
Kris1908
Kris1908
26 stycznia 2019, 23:05
Ja tam nie widzę żeby to było 4-2-3-1 Czekam na prawdziwe skrzydło i wtedy zobaczymy
1
Kris1908
Kris1908
26 stycznia 2019, 23:11
Dla mnie to nie jest 4-2-3-1 czekam na skrzydło jakieś i wtedy zobaczymy
0
Mateusz1982
Mateusz1982
26 stycznia 2019, 23:13
Gattuso co on chce to ja w jego duszy nie siedzę , ale Paqueta i Suso operowali w 1 połowie w środku, także taktyka była mieszana.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się