SCUDETTO


21. kolejka Serie A

27 stycznia 2019, 09:17, cinassek Aktualności
21. kolejka Serie A

Milan dopisał do swojego konta punkt po sobotnim meczu z Napoli. 21. kolejka Serie A trwa natomiast dalej - w tym miejscu tradycyjnie zachęcamy do dyskusji na jej temat.

Sobota, 26 stycznia:

15:00: Sassuolo - Cagliari 3:0 (Locatelli 9, Babacar 45+4' [k.],Matri 87')

18:00: Sampdoria - Udinese 4:0 (Quagliarella 33' [k.], 56' [k.])

20:30: Milan - Napoli 0:0

Niedziela, 27 stycznia:

12:30: Chievo - Fiorentina 3:4 (Stępiński 38', Pellissier 60' [k.], Djordjević 89' - Muriel 4', Benassi 26', Chiesa 79', 86')

15:00: Atalanta - Roma 3:3 (Castagne 45', Toloi 59', Zapata 71' - Dżeko 3', 33', El Shaarawy 40'), Bologna - Frosinone 0:4 (Ghiglione 18', Ciano 21', 75', Pinamonti 52'), Parma - SPAL 2:3 (Inglese 11' [k.], 53' - Valoti 70', Petagna 75', Fares 87')

18:00: Torino - Inter 1:0 (Izzo 35')

20:30: Lazio - Juventus 1:2 (Can 59' [s.] - Cancelo 74', C. Ronaldo 88' [k.])

Poniedziałek, 28 stycznia:

20:30: Empoli - Genoa 1:3 (Di Lorenzo 63' - Kouame 18', Lazović 70', Sanabria 73')



224 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Czosnek
Czosnek
28 stycznia 2019, 09:05
Włoska liga jest dla koneserów i ludzi cierpliwych. Kolejka całkiem przyjemna, bo bramek sporo, ale na przykład wczorajszy mecz: SS Lazio - Juventus FC, to idealna "wizytówka" Serie A. W pierwszej połowie miało się wrażenie, że rzymski zespół jest liderem z ogromną przewagą nad drugą lokatą. UWAGA - Juventus FC w pierwszej połowie nie oddał ani celnego strzału, ale żeby tego było mało - nawet sobie nie stworzył dogodnej sytuacji. SS Lazio zdobyło bramkę około sześćdziesiątej minuty meczu. Zostaje pół godziny, przegrywasz, grając fatalny mecz z solidną ekipą na ich stadionie. Co się dzieje przez następne pół godziny? Allegri ma nosa do zmiany, wchodzi Cancelo i zabija mecz podopiecznym Inzaghiego. Najpierw bramka, potem rzut karny, gdzie to on był faulowany. Pokażcie mi inny zespół, nie tylko w lidze włoskiej, który w pół godziny nie grając nic, potrafi tak zmienić obrót spraw. Przyzwyczajmy się do tego, to nie pierwszy i nie ostatni mecz Juve wygrany w takim stylu i w takich okolicznościach. Najwyraźniej ten styl przynosi im sukcesy, bo dla mnie, to top5 zespołów w Europie, zawsze jeden z faworytów do wygrania Ligi Mistrzów. O trofeach na własnym podwórku nie będę nic pisał, bo każdy widzi jak to wygląda. Kibice Juve zapewne już mają dosyć trenera, bo znudziły im się takie mecze, ale dopóki będzie hegemonia biało-czarnych, dopóty trenera nie zmienią (chyba, że sam odejdzie), ot co.
1
ACMarek
28 stycznia 2019, 05:07
Ciekawostki jakie wyczytałem na stronie Romy to: Cristante i Nzonzi dostali po piątym żółtym kartoniku i nie zagrają za tydzień z Milanem. Po bardzo długiej przerwie do składu może wrócić De Rossi. Roma w meczu z Atalantą w DRUGIEJ połowie nie spróbowała nawet jednego strzału na bramkę ani też nie zanotowała kontaktu z piłką w polu karnym przeciwnika. Jak to mówi Tomek Hajto są do trzepnięcia ale nikt tak naprawde nie wie z jaką Romą się spotkamy. Nikt nie ma wątpliwośći jak ważny jest to mecz w kontekście powrotu do Ligi Mistrzów. Cieszy nasza lepsza zwratość w obronie ostatnio i powrót znacznej ilości zawdoników do kadry. Wróci też Biglia który na pewno od początku nie zagra no ale... z Bakayoko mogliby z czasem pokazać kreatywniejszy środek pola. Forza Milan, pozdrowienia.
0
Diavo
28 stycznia 2019, 09:55
Biglia przecież robi kółeczko i podaje do tyłu,w dodatku do najbliższego zawodnika. Dla mnie może siedzieć na ławce :)
0
tober12
28 stycznia 2019, 01:16
Offtop. Oglądał ktoś mecz Chelsea i powie jak grał Higuain? Bo skoro tak u nas źle to interesuje mnie czy grał lepiej w klubie w którym chciał grać czy jest rzadki.
0
dysha1992
dysha1992
28 stycznia 2019, 07:20
Chyba raczej każdy ma to w .... A jak chcesz go obczaic to wejdź na stronę chcelsea
0
Fushnikov
Fushnikov
28 stycznia 2019, 07:52
Zmarnował jedną 100
0
marrras
marrras
28 stycznia 2019, 10:41
...i odmówił strzelania karnego.
0
acmti__
acmti__
27 stycznia 2019, 23:00
Juventus jest do bólu wyrachowany i jego celem jest zdobycz punktowa, a nie piękno gry. Grają tak od dawna więc mówienie że grają słabo mija się z prawdą. Myślę, że ich zawodnicy zaczynają czuć radość z gry gdy słyszą hymn LM a nie Serie A.
Na początku faktycznie wyglądało na to że szczęscie sprzyja lepszym ale później doszedłem do wniosku że są bezkonkurencyjni, gdy muszą lub chcą to strzelają bramki.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 23:01
2
Rafał0209
Rafał0209
27 stycznia 2019, 22:48
Dlatego wielu fanów Juve chce zwolnienia Allegriego mimo osiąganych dobrych wyników, to nie mogą patrzeć na to jak grają mimo takiego potencjału ,no i chyba przeczuwaja że prędzej czy później przyjdzie taki mecz w LM gdzie to wszystko runie a to o tym trofeum fani marzą głównie .
1
Tutkovic
Tutkovic
28 stycznia 2019, 00:32
Ten styl gry we włoszech się sprawdza ale Juve nie wygra LM bo za bardzo oddaje pole gry. Angielskie kluby są w stanie ograć Juve bo grają bardzo otwartą piłkę.
0
Czosnek
Czosnek
28 stycznia 2019, 08:59
Tutkovic - nie zgodzę się. Właśnie grając otwarty futbol przeciwko Juve, można łatwo dostać kontrę. Przykład - Tottenham Hotspur - Juventus FC. Nie powiesz mi, że to był fart. Fartem możesz nazwać jeden mecz Bianconerich w takich okolicznościach, ale ile razy historia nas nauczyła, że Juventus jak musi, to potrafi zagrać fajnie i strzelić bramkę. FC Barcelona też gra bardzo otwarty futbol, a w dwumeczu 3:0 z Juve. Real Madryt podobnie i gdyby nie karny Ronaldo w ostatnich minutach meczu, to czuję, że w dogrywce, bądź karnych Juventus mógłby ich wyeliminować. Wczoraj miałeś kolejne potwierdzenie minimalizmu i wyrachowania mistrzów Włoch, a w pierwszej kolejce (przeciwko Chievo), gdzie Juve przez jakiś czas nawet przegrywało 2:1 - potrafili w ostatnich minutach spotkania strzelić bramkę na 3:2. Jeśli chodzi o styl gry, to dolna część tabeli w lidze angielskiej gra ładniej dla oka od Juve, ale wyniki i trofea mówią same za siebie. Nie ma do nich podjazdu po prostu i tyle...
2
Tutkovic
Tutkovic
28 stycznia 2019, 23:21
Czosnek masz wiele racji i w większości przypadków Juve faktycznie odrobi straty. Ale jak trafią na drużyne, która potrafi się utrzymać przy piłce to wcale już tak prosto może nie być. Ciężko ten Juventus porównać z jakimkolwiek zespołem z przeszłosci bo ani nie grają autobusu ani nie utrzymują się przy piłce. Uważam, że jakby trafili na autobus dobrze grający stałe fragmenty i kontry to mogliby się przejechać. Przykład: Chelsea za czasów Drogby. Ale już tak totalnie osobiście to uważam, że przez taką grę Juventus nie wygra LM bo jakby im Lazio drugą wsadziło to by już nie odrobili. Ten karny też jak dla Mnie trochę naciągany ale niech będzie ;)
0
Czosnek
Czosnek
29 stycznia 2019, 08:02
Również masz trochę racji, ale co do zespołu, który fajnie kontruje i gra autobus, to masz niedługo żywy przykład: Atletico Madryt - Juventus FC. Ciekawi mnie bardzo ta para, bo jedni grają autobusem, z kontry, a drudzy... No własnie, ja nawet nie umiem nazwać stylu Juve. To nie jest autobus, tak jak mówisz, ani nie jest milion podań. Ciekawi mnie przebieg tego meczu, ale myślę, że to włoski klub będzie częściej przy piłce, ale jeśli chodzi o wynik, to nic nie przychodzi mi do głowy. Cóż, takie jest włoskie calcio, niezbyt przyjemne dla oka. Futbol dla koneserów i ludzi cierpliwych. Chociaż moim zdaniem, z tych wszystkich, dwudziestu ekip w Serie A, swoim stylem się wyróżnia Atalanta BC. Strasznie mi ten zespół przypomina Ajax Amsterdam - szybki, techniczny, na wysokim tempie przez całe spotkanie futbol. Chce się ich oglądać.
0
Tutkovic
Tutkovic
29 stycznia 2019, 11:08
Pożyjemy zobaczymy. Najśmieszniejsze jest to, że jak dyskutuje z kumplami, którzy są kibicami BVB/Chelsea i Barcy to mamy ciekawe porównanie. Przez styl gry to nasz Milan jak i cała Włoska liga to jest rozpacz i każdy mówi " kopią się po czołach". A jak przychodzi mecz to się okazuję, że Roma eliminuje Barce z LM. Fajnie Czosnek, że są tu jeszcze kibice, z którymi da się merytorycznie podyskutować ;)
1
Czosnek
Czosnek
29 stycznia 2019, 12:06
Również mi miło! Włoska liga jest dość specyficzna, nie ma co. To prawda, że każdy się śmieje, że nuda (zgadzam się - nudna liga, bo z góry wiadomo kto wygra, poza tym - mecze też nie należą do najciekawszych). Chociaż to też zależy, bo czasami mamy szalone wyniki, zwroty akcji (Atalanta BC - AS Roma). Np, taki Paris Saint-Germain - okej gra fajny futbol, ale co z tego... Juventus FC czy AS Roma zawsze dalej dochodziła w Lidze Mistrzów niż PSG. Styl to jedno, wyniki drugie. Co do naszego, ukochanego klubu, to od dłuższego czasu chyba każdy ma mieszane uczucia. Gramy w kartkę, jeśli chodzi o wyniki (chociaż już jest poprawa), a styl... Cały czas, taki smętny, typowo włoski, nudnawy, wolny. Nie sądzę, że Serie A jakoś znacząco odstaje od Premier League, którą tak wszyscy wychwalają. Przecież Inter pokazał, że jest na równym poziomie co trzeci w tabeli Tottenham. Roma pokazała, że jest na równi z Liverpoolem (do teraz pamiętam wpadki sędziego na niekorzyść Romy, jak dla mnie - włoski zespół powinien zagrać w finale). Ile to razy Juve pokonywało Barcę, Real czy ich eliminowało. Nawet jeśli nie, to walczyło jak równy z równym. Serie A to magia, nie dla wszystkich, ale jak dla mnie najciekawsza.
1
Tutkovic
Tutkovic
29 stycznia 2019, 16:55
W tej edycji LM ja kibicuje Romie, Ajaxowi i BVB bo to są drużyny a nie jednostki. Irytujące zaczyna być to, że sędziowanie opiera się na tym kto gra a nie co robi. Wiele decyzji jest na korzyść Ronaldo. Zobaczymy czy teraz też tak będzie.
0
Czosnek
Czosnek
30 stycznia 2019, 09:04
Ja zawsze kibicuję w Lidze Mistrzów/Lidze Europejskiej włoskim ekipom. Nawet, jeśli jest to znienawidzony przez wielu Inter Mediolan. Oczywiście, fajnie zobaczyć powiew świeżości, a nie znowu ta sama, najlepsza ósemka w LM. Ajax fajnie jakby przeszedł, liczę też na Lyon, chociaż będzie bardzo ciężko. Generalnie zazwyczaj jestem za tymi nie-faworytami. Co do Ronaldo to niby tak, ale przypomnij sobie cyrkową wręcz sytuacje w spotkaniu z Valencią, gdzie niby złapał przeciwnika za włosy i dostał czerwień. Chociaż trochę racji masz, że większe i bogatsze kluby mogą po prostu więcej.
0
Kaka#22
Kaka#22
27 stycznia 2019, 22:44
Fajnie, że nawet remisując nadrabiamy do czołówki (Juve nie liczę bo to nie nasz zasięg) i jednocześnie uciekamy.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2019, 22:39
Koniec, Lazio zgodnie z oczekiwaniami nie dało rady Juve mimo iż prowadzili i mieli szansę strzelić na 2:0 to skończyło się 1:2 wynik mógł się jeszcze zmienić ale Cancelo się pogubił a SMS spalił psychicznie przy próbie w ostatniej akcji. Milan zachował 4miejsce ale sytuacja w tabeli się "...zagęściła, jak atmosfera a polskim parlamencie ". Dwa kolejne mecze w Serie A będą arcyważne ale najważniejsze to podtrzymać wzrost formy i grać dobrą piłkę, każdy punkty czasami zgubi a poza Juve i Napoli reszta drużyn gra nierówno na przestrzeni całego sezonu, ważne jest aby złapać właściwy rytm i grać coraz lepiej. Każda drużyna ma up'sy i down'sy a sezon długi więc wszystko przed nami fajnie jak by Milan po przebrzydłym grudniu na wiosnę odpalił mam nadzieję że kryzys i to co najgorsze mamy za sobą choć nie wątpliwie ciężkie mecze przed nami to jednak wciąż utrzymujemy się na tym wymarzonym 4miejscu i oby było tylko lepiej.
3
Cactus
Cactus
27 stycznia 2019, 22:29
Lazio w czambuł zgodnie z planem. To trochę smutne, że nawet kiedy Juventus gra po prostu słaby, żeby nie powiedzieć beznadziejny mecz, a ich przeciwnik stara się jak może, to i tak wynik jest przesądzony.
3
patoo_07
patoo_07
27 stycznia 2019, 22:27
Hehe :D
1
roby
roby
27 stycznia 2019, 22:27
Szkoda gadac...z niczego wygrywaja....chodz dobrze z Lazio gubi pnk
1
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 22:24
Juve gra fatalnie ale znowu wygrywa, dobrze dla nas chociaż już rzygać się chce jak się to ogląda.
6
Pawlinho3
Pawlinho3
27 stycznia 2019, 22:34
Przecież oni tak od kilku lat... Ładne mecze w ich wykonaniu można policzyć na palcach jednej ręki. Większość to cyniczne minimalne wygrane jak najmniejszym nakładem sił nierzadko z pomocą sędziów...
2
Orzelek79
Orzelek79
28 stycznia 2019, 17:55
Wczorajszy mecz był tragiczny w ich wykonaniu, mimo że z Lazio gramy o LM to najzwyczajniej było mi ich żal.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 stycznia 2019, 22:23
Ta liga zaczyna wyglądać trochę jak francuska.. Od startu ligi wiadomo kto zdobędzie mistrza. Słaby Juventus ogrywa jak chce drużynę która bije się o Top 4. Kiedy skończy się to panowanie turynczykow..
3
Vol'jin
27 stycznia 2019, 22:27
kiedy sędziowanie pójdzie też po rozum do głowy. Bo wczoraj powinien być karny dla Napoli de facto ^
2
Semper Fideli
Semper Fideli
27 stycznia 2019, 22:30
Zgadzam się, karny raczej byl
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2019, 22:47
Tylko wtedy kiedy Milan się odbuduje i wróci na swoje miejsce:)
3
AlexisRossonero
AlexisRossonero
27 stycznia 2019, 22:21
Nie ma chyba drugiej tak cynicznej ekipy na swiecie jak Juve..
5
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 22:20
O lazio poszlo haa
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2019, 22:18
Za dużo by tego było jak by Ronaldo karnego nie otrzymał hehe;) Ach ten Cancelo ma chłop litość nad Lazio:)
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 22:21
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2019, 22:06
No i jest remis, Juve to jest hegemon we Włoszech, choć bez Pajanca dużo tracą. Przypomianam że my tam graliśmy w następującym składzie:Milan: Donnarumma - Abate , Zapata, Ricardo Rodríguez - Calabria, Kessie, Bakayoko, Borini - Suso, Cutrone, Çalhanoglu. A mimo to Lazio dopiero w końcówce wyszarpało remis.
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 22:07
A moglo nie wyszarpac ale niewazne
1
ShevaMS
ShevaMS
27 stycznia 2019, 22:20
1-2 ale czy to ważne? My musimy patrzeć na siebie
2
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 22:05
pieknie
1
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 22:04
Cancelo i 1-1
1
Diavo
27 stycznia 2019, 22:04
Remis :D
1
patoo_07
patoo_07
27 stycznia 2019, 22:02
No to mamy problem, nie taki był plan :D
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 21:59
Juventus gra przeciw nam co za swiniaki:)
1
Robinowski
27 stycznia 2019, 21:53
Lazio bez kompleksów. Atakuje, strzela i mamy 1-0.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2019, 21:52
A jednak Lazio udowodniło wyższość i zasłużenie prowadzi mam nadzieję że jednak Juve remis ugra. A już mogło być 2:0 Ciro miał znakomitą okazję.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 21:55
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2019, 21:36
Ja myślę, ze mimo tego że Juve gra padakę i tak wygrają 0:1 jak to oni.
1
Robinowski
27 stycznia 2019, 21:52
Lazio właśnie strzeliło na 1-0.
1
patoo_07
patoo_07
27 stycznia 2019, 21:20
Ale Juve gra padake.
0
ósmy
27 stycznia 2019, 21:19
Swoją drogą ciekawy trochę jestem, czy Inzaghi udźwignie Bologne, czy pożegna się z nią wcześniej. Ta kadra na pewno nie zasługuje na spadek.
0
Vol'jin
27 stycznia 2019, 21:24
eee kadrowo Bologna jest słabsza niż rok temu (Masina, Verdi, Di Francesco, Mirante) a nikt znaczący tam nie przyszedł bo zastępowanie skrzydłowych napastnikami ala Falcinelli/Santander to ich pogrążyło... Nie wiem czy ich zimowe nabytki notabene też walczącego o utrzymanie w Hiszpanii Villareal (Soriano, Sansone) nie jest już za późno
1
ósmy
27 stycznia 2019, 21:37
No cos w tym jest. Verdi i Di Francesco to utrzymywali poziom tego zespołu poniekąd. Mimo wszystko wydaje mi się, że Bologna ma na tyle ogarniętą ekipę, że powinni się bez bólu utrzymać. Tylko czy z Filippo, czy może już z innym strażakiem. Mamy dopiero połowę sezonu, kupa punktów do zagarnięcia. Wyjdzie doświadczenie na boisku. Najmniej daję szans Chievo, Frosinone i Empoli właśnie ze względu na ekipę, obecny stan w tabeli i doświadczenie.
0
misiek007e
misiek007e
27 stycznia 2019, 21:17
To co gra dziś Lazio z Juve to kosmos, pokazują jak trzeba z nimi grać. Takiego trenera potrzebujemy! SMS dziś bardzo pewnie
0
krisss811
krisss811
27 stycznia 2019, 21:21
Nie w tym poście napisałem, też oglądam, Lazio piękny mecz rozgrywa, zastanawiam się jakby grał Milan z takim trenerem jakiego ma Lazio, albo co by Inzaghi osiągnął z Milanem.
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
27 stycznia 2019, 21:23
Osiągną by to co Pippo grając w Piłkę,
0
januchsztum2
januchsztum2
27 stycznia 2019, 21:13
Niby węże są takie gibkie i takie zwinne, a tu proszę jeden w na trawniku w Rzymie sam się połamał
1
Rafał0209
Rafał0209
27 stycznia 2019, 21:12
To że nasi bezpośredni rywale tracą punkty na pewno nie powinno smucić ale żeby tak cieszyć i od razu wyśmiewać rywali to Tylko pokazuje jak bardzo nie pewni jesteśmy swoich umiejętności że tak liczymy na wpadki swoich rywali , zamiast grać swoje i nie spoglądać się na rywali , to że Inter teraz puchnie nie znaczy że za dwie kolejki mogą jeszcze bardziej nam odskoczyć dlatego szanujmy rywali bo piłka jest nie przewidywalna jak dzisiaj Lazio nie dawałem najmniejszych szans tak oni w pierwsze 20 minut zagrozili Juve bardziej niż my im przez 180 w tym sezonie dlatego niech zawsze wygrywa lepszy tylko my bądzmy jeszcze lepsi forza Milan
1
gorylmagila
gorylmagila
27 stycznia 2019, 20:57
Apeluję o wszystkich o spokój. Inter puchnie, tamci grają słabo itd. Tylko te wydarzenia nic nie dają jak sam Milan nie będzie wygrywał. Na obecną chwilę to Milan ogląda d... Interu a nie odwrotnie. Lepiej dmuchać na zimne, bo piłka to nieprzewidywalna gra. Dużo osób zapomniało, że jest dopiero 21 kolejka a kandydatów do 4 miejsca przynajmniej 4 jak nie lepiej. Lepiej skromnie ciułać punkty niż krzyczeć wniebogłosy jak to jest fajnie.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 21:10
Ja tam czuję że nie będzie LM. Ale cieszę się chwilą ;)
2
roby
roby
27 stycznia 2019, 20:54
Tak paytze na dzisiejsze mecze...jaka dzieli nas przepasc jesli chodzi o tempo...jestesmy tak powolni ze szok...serie b graja szyciej w pilke i poruszaja sie niz my...tego nam brakuje i mysle ze bysmy byli bardzo konkurencyjni
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 20:56
skromnym zdaniem sa zajechani tak mi sie zdaje
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 20:45
Gruby w debiucie bez bramki.
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 20:56
Czyli zadna nowosc. Ja sie ciesze,ze go nie ma . On i tak juz sie konczy. A Piatas pokazywal ząb nie machal. Zupelnie inne granie
0
mpt1899
mpt1899
27 stycznia 2019, 21:13
Mam wrazenie, ze druzyna bez niego wygladala jakos fajnie rozluzniona.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 stycznia 2019, 20:39
Inter jak tak dalej będzie grał to przy tej minimalnej pobudce Romy może wypaść nawet z top 4 na koniec sezonu.Ale mocny start i im dalej w las, tym gorzej jest wizytówką Nerrazzurrich, więc nie ma co się dziwić, że ta gonitwa za Napoli najprawdopodobniej skończy się walką o miejsce w przyszłorocznej LM.Niektórzy niestety dalej będą uważać jedynie solidnego Spalla za trenera z najwyższej włoskiej półki...
2
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 20:36
Gattuso potzebuje kogos doswiadczonego kolo siebie na rok dwa. Bo jak defensywe ulozyc umie to z ofensywa ma problem nawet smiechem sam przyznal ze mial ludzi od tego w skladzie;) w kazdym zarcie troche prawdy. Wtedy moze cos z niego by bylo
0
Siwy98
Siwy98
27 stycznia 2019, 20:50
Z Biglią zamiast Kessiego powinno wyglądać to dużo lepiej niż z dwoma drwalami w pomocy. Milan pokazywał w zeszłym sezonie, że potrafi ładnie grać w piłkę np. mecz z Romą, Sampdorią, Spal.
1
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 20:30
W tym sezonie wyniki W lidze dają duże nadzieje ale i ryzyko że jak nie zaczniemy regularnie zdobywać 3 pkt. , to możemy zostać bez pucharów na przyszły sezon.
0
mpt1899
mpt1899
27 stycznia 2019, 20:22
No to jeszcze Lazio w dupe i jaki to piekny punkt wczoraj zdobylismy.
4
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 20:27
Każdy inny wynik jak wygrana Juve, to sensacja .
3
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 20:17
Jak w grudniu nie rozdawalibyśmy prezentów to Inter by nas gonił a nie odwrotnie. Za tydzień arcyważny mecz , nie możemy przegrać.
4
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 20:28
Teraz brakuje tych punktow praktycznie top 4 juz by byla na 70%
0
Orzelek79
Orzelek79
27 stycznia 2019, 21:00
Za szybko na wyroki na którym miejscu zakończymy sezon. Przewagą jaką moglibyśmy mieć dawała by duży komfort.
0
AdamoX
AdamoX
27 stycznia 2019, 20:11
Jak dla mnie polawczymy o 3 miejsce jak jeszcze dolaczy fajny ls
1
LUK1994
LUK1994
27 stycznia 2019, 20:10
Kolejka idealna dla Nas :) szalony był dziś mecz Chievo z Fiorentiną :D
0
kurdep5
kurdep5
27 stycznia 2019, 20:12
Atalanta z Romą też zrobiła show.
0
LUK1994
LUK1994
27 stycznia 2019, 21:04
Wynik widzę konkretny jednak nie miałem okazji oglądać ;/
0
karp_fso
karp_fso
27 stycznia 2019, 20:06
No to się Inter nie popisał xD Kadrowo niewątpliwie są od nas lepsi, a przewaga nad nami malutka. Oczywiście nie sądzę, że powalczymy o 3cie miejsce, bo też mamy mocno nierówną formę i pewnie Inter i tak skończy na trzeciej lokacie.. ale to jest zabawne po prostu :D
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 20:26
Mocniejsi kadrowo? Czy ja wiem. Moze lawka lepsza . Ale tylko tyle. Ja caly czas nie rozumialem zachwytu nad interem. Grali caly czas nijak tylko Icardi strzelal. A nie stzrela to ...
1
zycumilanista
zycumilanista
27 stycznia 2019, 20:06
No to teraz czekamy żeby Lazio pięknie przekazało 3pkt Bianconerim i kolejka dla Nas bajeczka. Aż szkoda tego strzału z piszczela Musachio czy jak tam go się pisze:)
0
kurdep5
kurdep5
27 stycznia 2019, 20:11
Albo tej główki Boriniego czy tego że Kessie ma drewnianą nogę i nie przyjął lepiej tego wybicia Albiola.
0
OLRevan
OLRevan
27 stycznia 2019, 20:03
Geniusz trenerski Spalleti ma całe 5 punktów przewagi nad amatorem Rinho co nawet sobie na krecie nie poradził i trenerem jest żadnym ;)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 20:00
"Inter ma fachowca na ławce trenerskiej, a nie to co Milan". Mam nadzieję że ludzie przejrzą na oczy. Spalleti to największy średniak wśród trenerów w lidze.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 20:00
7
AdamoX
AdamoX
27 stycznia 2019, 20:09
Polać mu :p
0
AdamoX
AdamoX
27 stycznia 2019, 20:09
Chyba wiadomo co sądzę o tutejszych hejterach, mitomanach i żałosnych katarynkach... ale deprecjonowanie Spalletiego i porównywanie do ciągle uczącego się Gattuso jest lekką przesadą. Nie jest on jakiś wybitny, bo w sumie nic poważnego nie wygrał i ma w głowie niesamowity beton, ale i tak bije (póki co) warsztatem Rino na głowę. Top 3 dalej mają i są jeszcze lepiej zorganizowani taktycznie niż my. Mam nadzieję oczywiście, że się to zmieni jeszcze w tym sezonie :)
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 20:21
Nie chodzi mi o bronienie Gattuso. Bo mu sporo brakuję. Ale przypominam sobie teksty typu "Inter zatrudnił fachowca i będzie walczyć z Juventusem o mistrza. Nie to co Milan z amatorem na ławce.". A tu proszę, tylko 5 ptk różnicy.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 20:26
No, ale fachowcem jest. Po prostu nie jest to klasa światowa, jak chcieli wmawiać nam interiści. Na Top 3-4 jest wystarczająco dobry według mnie.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 20:30
Czyli średniak. Jestem pewny że już po sezonie nowym trenerem Interu będzie Mourinho albo Simeone.
0
Vol'jin
27 stycznia 2019, 20:30
Interiści raczej nie wmawiali, że Spaletti to tok światowy, tylko co niektórzy tutaj. To solidnty trener, ale ma on swoje odpały (Roma-United, Roma-Porto) to, że Inter łapie kryzys od gurdnia to jest norma od czasów powrotu Manciniego jak mnie pamięć nie mylii...
0
brzydki
brzydki
27 stycznia 2019, 20:46
Średniak bo co, przegrał mecz z Torino? Co za ludzie xD Inter poza wtopą z PSV świetnie się zaprezentował w grupie z Barceloną i Tottenhamem, a do tego od której już kolejki trzyma się pewnie i bezpiecznie na 3 miejscu w tabeli, odsadzając Romę, Milan, Lazio i resztę peletonu. Teraz w zimie zdarzyła się zniżka formy i już wychodzą z piwnic mędrcy "Spaletti to średniak", a jeszcze pół roku temu daliby się poćwiartować za wymianę Spal-Gattuso. Plus następne mecze Interu to Bologna, Parma i Sampdoria, a Milan gra z Romą, Cagliari i Atalantą, więc wątpliwe żeby po tych 3 kolejkach sytuacja wyglądała inaczej niż tak, że Inter znowu Milanowi odjedzie.
0
brzydki
brzydki
27 stycznia 2019, 20:50
I żeby nie było- gdyby ode mnie to zależało to fajnie gdyby Inter przegrał wszystkie mecze do końca sezonu, a sam Spal to też żadne trenerskie bóstwo, ale jakieś deprecjonowanie jego umiejętności i tym samym stawianie go na równi z Gattuso to jedno wielkie "xD".
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 20:51
Mówię o Spalettim. Facet jest ultra przeciętniakiem. Nigdy, ale to nigdy nic nie zdobędzie. Wiecznie podium, to max co może z niego być. Albo wygrywać sobie w Rosji.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 20:55
Gattuso jest 20 lat młodszy od tego łysola. W wieku spalettiego na pewno Gattuso będzie bardziej utytułowanym trenerem. A kto wie czy w tym roku już nie będzie lepszy ;)
0
brzydki
brzydki
27 stycznia 2019, 22:54
2x Puchar Włoch, 1x Superpuchar Włoch, 2x Mistrz Rosji, 1x Puchar Rosji, 1x Superpuchar Rosji, 4x Wicemistrzostwo Włoch, indywidualnie 2x trener roku Serie A, 1x Panchina d'Oro (Golden Bench). Natomiast osiągnięcia Gattuso to na ten moment to jedynie spektakularne spuszczenie Pisy do Serie C półtora roku temu, a gdyby nie zaklepana posadka w Primaverze to dziś pewnie walczyłby o utrzymanie w jakimś Ascoli Picchio FC- i to przy dobrych wiatrach. Nie wiem co tam ćpiesz gościu, ale bierz mniej ;)
0
zycumilanista
zycumilanista
27 stycznia 2019, 19:58
No i fajnie :)
1
viciousfoxie
viciousfoxie
27 stycznia 2019, 19:55
Politano swój chłopak : D
2
BlackOut
BlackOut
27 stycznia 2019, 19:50
Wszyscy się tu ekscytujemy przegrywającym Interem, remisem Atalanty z Romą, i pewnie porażką Lazio, a mnie ciesz również płynnie działająca strona :D
2
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
27 stycznia 2019, 19:51
Dokladnie, wszystko na + :-)
1
OLRevan
OLRevan
27 stycznia 2019, 20:02
Zobaczymy jak będzie na meczach jak ponad 500 osób będzie ładować stronę na raz
3
BlackOut
BlackOut
27 stycznia 2019, 21:29
Tak na prawdę to na meczu kibic powinien oglądać a nie siedzieć na stronie. Problem pojawia się przed i po meczu oraz w przerwie. Ale wiem o co Ci chodzi ;)
1
Maxum
Maxum
27 stycznia 2019, 19:48
na Eleven niesamowitą pompe maja z Zazy :D
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 19:50
jak tam milosnicy interu dzis;)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2019, 19:25
Mecz Atalanta Roma pokazał to co wszyscy wiedzą, że Atalanta to zespól bardzo ofensywnie nastawiony, u siebie są groźni i choć są obecnie w dobrej formie to są zespołem nierównym. Roma znowu potencjał ma duży, szczególnie w ataku ale często im się załamuje gra i mają bardzo niepewną obronę.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
27 stycznia 2019, 19:03
Rincon zjada i wypluwa nie powiem jaka częscią ciała Kessiego.. w formie gra na niezłym poziomie
2
Milanboy
Milanboy
27 stycznia 2019, 18:59
Inter od początku jest mierny, punkty daje im Icardi i inne przebłyski zawodników, naprawdę żałosny mecz Nerrazurich
3
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się