SCUDETTO


OSTATNI DZIEŃ MERCATO LIVE [20:00]: Zimowe mercato oficjalnie zakończone

31 stycznia 2019, 09:04, cinassek Aktualności
OSTATNI DZIEŃ MERCATO LIVE [20:00]: Zimowe mercato oficjalnie zakończone

[09:04]: Okno transferowe zamyka się już dziś o 20:00, tymczasem Milan ciągle chce pozyskać skrzydłowego. Mario Giunta ze stacji Sky podaje, że pośrednik w rozmowach transferowych dotyczących Yannicka Carrasco poinformował, iż "Milan próbował, ale Dalian nie pozwoli odejść zawodnikowi". Tym samym rossoneri muszą się zwrócić w kierunku innych celów. Teraz najpoważniejszym wydaje się Allan Saint-Maximin, ale w celu pozyskania Francuza trzeba przekonać Niceę, która jeszcze wczoraj - według Gianluki Di Marzio - oczekiwała za swojego gracza ponad 30 mln euro.

[10:13]: "Nie ma szans na transfer do Milanu" - powiedział Christophe Henrotay, agent Yannicka Carrasco, w rozmowie z MilanNews. Tym samym kandydatury Belga ostatecznie można nie brać już pod uwagę.

[10:51]: Według Tuttosport, zarówno Gerard Deulofeu jak i Allan Saint-Maximin będą przez Milan bacznie obserwowani w drugiej połowie obecnego sezonu, a latem klub może podjąć decyzję o zainwestowaniu w któregoś określonych pieniędzy.

[11:28]TuttoMercatoWeb.com spekuluje, że w ostateczności Milan może sięgnąć po uniwersalnego piłkarza Genoi, Romulo, który jest w stanie występować zarówno w bocznej strefie boiska, jak i w centrum pola. 31-latka chce pozyskać jednak Lazio.

[11:51]: Belgijski portal sudinfo.be twierdzi, że Alen Halilović dokończy obecny sezon na wypożyczeniu w Standardzie Liege.

[11:55]: Po oficjalnym zatwierdzeniu transferów Leroya Abandy oraz Nikolaosa Michelisa, teraz do Milanu trafił także Tiago Djalo. Obrońca ściągnięty ze Sportingu CP w obecnym sezonie będzie występował w Primaverze.

[13:00]: Pozostało 7 godzin okna transferowego. Póki co brak wieści o nadchodzącym wzmocnieniu.

[13:44]: Agent Allana Saint-Maximine'a, Mirko Kirdermir, dla Sportmediaset: "Teraz to prawie niemożliwe, ponieważ jest mało czasu i Nicea potrzebuje napastnika na zastępstwo. W czerwcu natomiast operacja jest możliwa, bo Allanowi podoba się ten kierunek".

[14:20]: Jak podaje stacja Sky, do Lazio nie trafi Romulo, gdyż z rzymskiej ekipy do Bolognii nie przejdzie Dusan Basta. TMW twierdzi, że gracz Genoi może być ideą last minute dla Milanu.

[15:17]: Stacja Sky informuje, że praktycznie gotowy jest już transfer Alena Halilovicia do belgijskiego Standardu Liège​. Dziennikarze póki co nie podali szczegółów transakcji.

[16:30]: SportItalia: Milanowi zaproponowani zostali Gregoire Defrel z Sampdorii Genua (wypożyczony tam z Romy) oraz Simone Verdi z Napoli. W przeciągu godziny ma nadejść odpowiedź mediolańczyków, ale obaj piłkarze nie przekonują kierownictwa rossonerich.

[17:10]: Sky: Milan poszukiwał w ostatnich godzinach skrzydłowego, ale nie zakończyło się to sukcesem. Do ekipy rossonerich nikt więcej nie dołączy - zimowe mercato w wykonaniu mediolańczyków de facto jest już zamknięte.

[17:33]: Ani Gregoire Defrel, ani Simone Verdi nie trafią do Milanu. Jak podaje SportItalia, rossoneri odrzucili możliwość pozyskania Francuza lub Włocha, gdy zależało im na piłkarzu o innych charakterystykach.

[18:35]: Również portal MilanNews pisze, że żaden nowy piłkarz nie zasili już dzisiaj Milanu.

[19:00]: Ostatnia godzina zimowego mercato rozpoczęta!

[19:04]: Okno transferowe w Belgii trwa jeszcze do północy, zatem Standard Liège ma jeszcze trochę czasu, aby w całości sformalizować transfer Alena Halilovicia.

[19:29]Raoul Bellanova oficjalnie trafił do Bordeaux, ale obecny sezon dokończy jeszcze w Primaverze Milanu.

[19:52]: Dziennikarz Luca Marchetti ze Sky Sport informuje, że Milan do samego końca zabiegał o skrzydłowego, ale z powodu różnych czynników - m.in. obostrzeń finansowych - ostatecznie nikogo nie pozyskał.

[20:00]: Zimowe mercato 2019 we Włoszech zakończone! W imieniu całej redakcji ACMilan.com.pl serdecznie dziękujemy za wspólnie spędzony czas przy naszych codziennych relacjach na żywo!



196 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
karp_fso
31 stycznia 2019, 12:44
Jeśli ma przyjść jakaś zapchajdziura czy półśrodek na lewe skrzydło to tylko na wypożyczenie.
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 stycznia 2019, 12:42
Nie ma co oczekiwać wzmocnienia last minute, sama papierologia, badania medyczne itd są nie do zrobienia w kilka godzin więc nasze mercato jest zamknięte, no chyba że potajemnie cóś zostało dograne i piłkarz jest w drodze :p
4
Krisu
Krisu
31 stycznia 2019, 13:17
Wiadomo ze byly kontakty z obozem Saint-Maximina. Zdaje sie ze problemem jest forma umowy pomiedzy klubami, i skads trzeba nabrac pieniedzy. Gdyby wyszla zgoda od Elliot w najblizszych godzinach, a Nicea zgodzilaby sie na wypozyczenie z prawem pierwokupu (czy cos w tym stylu) to mysle ze transfer bylby klepniety w ok.3h
0
Krisu
Krisu
31 stycznia 2019, 13:32
Nie trzeba robic testow przed transferem.Wystarczy zdeponowac kontrakt do LEGA przed 20 i moze byc nawet elektronicznie , pilkarz nie musi byc na miejscu w Mediolanie.Czytalem troche anegdot tych transferow Last Minute i te testy medyczne wtedy to pic na wode.
0
Vol'jin
31 stycznia 2019, 13:53
Badania można w tym przypadku zrobić dzień po (jak Bonaventura by podpisany?;])
0
MK92
MK92
31 stycznia 2019, 12:30
Wątpię, że uda się do 20:00 załatwić dobrego skrzydłowego, a chyba nie ma sensu robić transferów na siłę, bo potem się męczymy z takimi Haliloviciami czy innymi Bertolaccimi. Na szczęście nasze obecne kierownictwo działa rozsądnie. Samo mercato oceniam pozytywnie. Piątek jest wielką nadzieją na rozwiązanie niemocy naszego ataku, natomiast Paqueta rozrusza skostniałą drugą linię. Rok temu nie zrobiliśmy w ogóle transferów przychodzących, a wiosna 2018 roku była o niebo lepsza niż jesień 2017 roku. Teraz jeszcze doszła wielka forma Bakayoko, nieodległy powrót Biglii oraz ogarnięcie się defensywy. Jestem umiarkowanym optymistą przed decydującą fazą walki o awans do Ligi Mistrzów. Forza Milan!
9
hyrus13
31 stycznia 2019, 12:40
Czy w Serie A nie ma drużyny, która chciałaby u siebie Halilovicia? Najbardziej optymalną opcją byłoby wypożyczenie go na pół roku do jakieś włoskiej ekipy.
1
kamilus
kamilus
31 stycznia 2019, 12:57
Chcieć pewnie by chcieli, ale przy tym nie chcieliby płacić jego pensji. :P
1
Milanboy
Milanboy
31 stycznia 2019, 12:26
Lato będzie gorące, zapewne kolejny stoper, ktoś do pomocy i na skrzydło, przynajmniej ja tak uważam
0
Catzone
Catzone
31 stycznia 2019, 12:42
Duzo zależy jak Caldara będzie wyglądał(czy w ogóle będzie wyglądał). Jak będzie solidnie to trójka Caldara/Romagnoli/Musa i w obwodzie Zapata wystarczy. To nie jest pozycja,która potrzebuje częstych rotacji. Do pomocy w razie zakwalifikowania do LM potrzeba dwóch. Skrzydłowy i powrót Bonaventury nam wystarcza.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 stycznia 2019, 12:46
Tylko po co kolejny stoper ? Docelowo na ŚO ma grać Caldara-Romek. Moim zdaniem przedłużą umowę z Zapatą (chyba,że Mateo zostałby jako 3 stoper) + przekwalifikować Abate na ŚO. Niema sensu nikogo nowego sprowadzać na tę pozycję. Ktoś do ŚP i na LS to priorytet.
0
Oskyy
Oskyy
31 stycznia 2019, 13:52
Laxalt był ściągany jako zabezpieczenie na lewą obronę wobec problemów Strinica
0
ShevaMS
ShevaMS
31 stycznia 2019, 15:25
Gasperini gra 3 obrońcami
0
Deus
Deus
31 stycznia 2019, 12:25
Trzeba zacząć próbować z Laxaltem na skrzydle. Swoją drogą na Laxalata i Samu poszło 30 mln. Za tyle spokojnie mogliśmy mieć Papu Gomeza.
1
Wolly
31 stycznia 2019, 12:46
Dokładnie, niech gra ktoś z tej dwójki i skupi się na asystowaniu.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 stycznia 2019, 12:24
Latem to na nowo zacznie się telenowela z SMSem w roli głównej ... pytanie tylko czy uda się awansować do LM. Jeśli tak to Leonardo będzie (chyba) mógł spełnić swój "mokry sen".
3
roby
roby
31 stycznia 2019, 12:04
RR to pomylka dla mnie...nie widze gonkompletnie...jak on mnie drazni...jeszcze komentator strzelil ze to 2 obronca we wloszech...ehhhh...mi sie marzy z Interu jakis pomocnik...maja ich tam nawet na lawce...taki Nainggolan
1
patoo_07
31 stycznia 2019, 12:15
Z tym Nainggolanem to mam nadzieję sarkazm.
8
Dziki Dzik
Dziki Dzik
31 stycznia 2019, 12:18
Jestem tego samego zdania, statyczny, większość piłek odgrywa do Gigiego, lub wrzuca ,,kogoś" na konia. Boczny obrońca powinien dawać więcej w ofensywie niż RR
0
Rossu
Rossu
31 stycznia 2019, 12:18
Nainggolan? Po to żeby zrobił rozpierduchę w szatni i spóźniał się na treningi?
3
rossoneri91
rossoneri91
31 stycznia 2019, 12:18
Belg rozyebałby nam atmosferę od środka
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
31 stycznia 2019, 12:41
Nainggolan gra padake weź przestań za darmo bym nie chcial tego imprezowicza i pijoka
2
Zako
Zako
31 stycznia 2019, 12:02
Precz z takimi kandydaturami jak Romulo.
1
Savi
Savi
31 stycznia 2019, 11:41
RR Obrona Laxalt pomoc nie widze innego wyjscia tylko niech sie ogranie . Bo inaczej kiszka . Wiem zaraz hejt laxalt ale on ma chociaz sprint i umie wrzucic jednak:)
0
Fushnikov
Fushnikov
31 stycznia 2019, 11:38
A Romulo nie ma iść latem do Juve?? Czy coś źle przeczytałem?
0
Zako
Zako
31 stycznia 2019, 11:40
Romero
1
Owiec
Owiec
31 stycznia 2019, 13:31
Tak, Romulus i jego brat Remus :D tylko nie wiedzą że pomyili Turyn z Rzymem :D
1
rossoneri91
rossoneri91
31 stycznia 2019, 11:30
Możnaby takiego Gervinho próbowac wyciągnąć za jakieś 15 mln + w rozliczeniu dać dziada z ławki...np. Mauriego.
0
hyrus13
31 stycznia 2019, 11:39
Szczególnie, że Parma wycenia go na 30. Do tego latem Milan im zablokował transfer Mauriego, więc na pewno będą teraz elastyczni ;)
2
rossoneri91
rossoneri91
31 stycznia 2019, 11:52
Skąd wiesz, że wyceniają go na 30 mln?
0
Vol'jin
31 stycznia 2019, 12:11
za emeryta Gervinho 15 mln? RiGcz na poziomie xd
2
Rossu
Rossu
31 stycznia 2019, 12:16
chyba na 3 mln :)
1
hyrus13
31 stycznia 2019, 12:38
Przepraszam, mój błąd. Prezes Parmy wycenił go na 15-20 mln. Sorry za zamieszanie. ;)
0
hyrus13
31 stycznia 2019, 12:38
Przepraszam, mój błąd. Prezes Parmy wycenił go na 15-20 mln. Sorry za zamieszanie. ;)
0
Rocker
Rocker
31 stycznia 2019, 11:20
[10:13] Kaka: "Kocham Milan, jestem tu szczęśliwy, na pewno tu zostanę". To tak w kwestii: nie brać pod uwagę, bo ktoś tak powiedział.
5
Majak
Majak
31 stycznia 2019, 11:36
Nigdy nie będę miał wątpliwości co do tego że Kaka kochał Milan. Niestety dla niego i dla nas szczyt jego formy był już za nim, kiedy przechodził do Realu. Nie mam też wątpliwości że został wypchnięty z Milanu. Jeden z najlepszych transferów ówczesnego Milanu to było właśnie sprzedanie Kaki za największą możliwą gotówkę. Niestety nie została ona dobrze wykorzystana. Inna sprawa że żaden klub nie powinien tak traktować swojej legendy.
6
hyrus13
31 stycznia 2019, 11:40
Galliani wszystkich tak traktował. Mistrzostwem było wypchnięcie Silvy i Zlatana w pakiecie.
5
Majak
Majak
31 stycznia 2019, 11:42
Właśnie wypchnięcie nie tyle Zlatana co właśnie Silvy było początkiem końca Wielkiej ery Milanu...
1
Rocker
Rocker
31 stycznia 2019, 11:55
Majak, o tak! To był super ruch transferowy. Idealnie w stronę miejsca, w którym się obecnie znajdujemy. No majstersztyk! Wszyscy nam zazdrościli i zazdroszczą do teraz.
0
milan1986
milan1986
31 stycznia 2019, 12:28
Sprzedaż Silvy to była zbrodnia. Po sprzedaży Zlatana w ataku jeszcze jako tako wyglądaliśmy, ale ile to my meczów przegraliśmy z powodu tragicznej obrony...Oczy bolały od oglądania tych wszystkich wynalazków na środku defensywy. A ile z tych 42mln euro za Silvę poszło na sprowadzenie nieudolnych następców i ich pensje wolę nie liczyć...
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 stycznia 2019, 13:26
Majak tylko Ci przypomnę, że kilka miesięcy wcześniej City oferowało ponad 100 milionów za Kakę, a Galliani sprzedał go kolegom z Madrytu za nieco ponad 60 mln. Taki to był deal.
1
karp_fso
karp_fso
1 lutego 2019, 01:58
Właśnie Kaka został sprzedany w dobrym momencie - jakby Ricky został to niewiele by się zmieniło, jeśli chodzi o nasze obecne miejsce. Przegraliśmy rok z Leonardo, który (patrząc na to co się dzieje dziś) nie był tragiczny, trenerem został Allegri i przyszedł wtedy Zlatan, Binho, Boateng i kilku innych. Łysi skończyli Milan sprzedając Zlatana i Silvę, tak jak pisali przedmówcy, Kaka w żaden sposób nie wpłynął na naszą obecną sytuację i jakby został - pewnie też wiele by nie wpłynął, bo od transferu do Realu zaczął się zjazd jego formy.
0
31 stycznia 2019, 10:55
Katastrofa , grając w 10tke bez lewego skrzydła cięzko zobaczyć Ligę Mistrzów.Przed okienkiem było mówione o Sensim i lewoskrzydłowym a nie ma nikogo..Smieszni są co poniektórzy twierdzac że nie warto ściągać zapchajdziury , a kim był ten Deulofeu jak przychodził 2 lata temu?Zwykłym zapchajdziura w Evertonie i dał nam poniekąd LE.
0
patoo_07
31 stycznia 2019, 11:04
Nie zrozumiałeś chyba pojęcia zapchajdziury. To, że ktoś był zapchajdziurą gdzieś indziej, nie znaczy że u nas też ma nią być. Deulofeu od początku był sprowadzany do grania w pierwszym składzie. Nie ma sensu brać na siłę kogoś, kto u nas i tak będzie przegrywał walkę o pierwszy skład. Szukamy zawodnika, kto będzie robił szum i grał każdy mecz, a czy znajdziemy go wśród zapchajdziur innych klubów, to chyba każdemu lata. Sęk w tym, żeby nie sprowadzić kogoś, kto będzie słabszy na skrzydle niż Hakan i pobierał pieniądze.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 11:07
1
patoo_07
patoo_07
31 stycznia 2019, 11:20
Da się być słabszym na skrzydle od Calhanoglu?Chyba musiał by być to ktoś z Ekstraklasy.Z reszta to że ktoś gra w słabej lidze nie musi równać się z jakimś mitem o aklimatyzacji co pokazuje Piątek.Taki prospekt z ligi belgijskiej równie dobrze zaraz może być gwiazda ligi , tym bardziej jak popatrzymy jakich graczy stamtąd ostatnio wyszło -Koulibaly,Savic,Bailey,Łukami,De Bruyne etc.
0
patoo_07
31 stycznia 2019, 11:38
A czy ktoś tu cokolwiek mówi o ligach, aklimatyzacji itp. Po prostu jak mamy ściągnąć półśrodek typu Romulo, to lepiej nie brać nikogo. Twój drugi komentarz nijak się ma.do pierwszego i mojej odpowiedzi. Dwa zupełnie odrębne tematy.
1
Wolly
31 stycznia 2019, 10:48
A w primawerze nie ma jakiegoś szybkiego skrzydlowego ?
0
grzyweek7
grzyweek7
31 stycznia 2019, 11:10
Dias i Forte ale zostali wypożyczeni.
5
MilanHomer
MilanHomer
31 stycznia 2019, 16:58
Dias to poszedł do 3 czy 4 ligi. Więc nie wiem czy lepszy nawet od Halilovicia :)
0
Bogus46
Bogus46
31 stycznia 2019, 10:43
Nie rozumiem tego, mieli 4 miesiące żeby się przygotować do mercato + 1 miesiąc samego okienka transferowego i na 10 godzin przed zamknięciem mercato oni nie wiedzą kogo zakontraktować. Przez 4 miesiące chyba można wyciągnąć wnioski z gry drużyny i postawić sobie główne cele transferowe jak i ewentualne alternatywy w razie niepowodzenia lub obostrzeń FFP. Nie twierdzę, że zimowe mercato jest do bani bo przecież przyszli Piątek i Paqueta ale lewy ofensywny skrzydłowy to był priorytet, a teraz jesteśmy w ciemnej dziurze.
6
Huczaj
Huczaj
31 stycznia 2019, 10:45
Nie mieli 4 miesięcy. Werdykt z FFP pojawił się 14 grudnia.
Nikt nie spodziewał się takiej kary o czym świadczą słowa Maldiniego i Leonardo, i decyzja o kolejnym odwołaniu do CAS.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 10:59
5
MarcoFerrero
MarcoFerrero
31 stycznia 2019, 10:46
Ty tam wiesz co myśli zarząd, czy się przygotował czy nie haha na rynku transferowym nic nie jest pewne i wszystko może się zmienić jak w kalejdoskopie... dobry z Ciebie Benuś
1
comicowy
comicowy
31 stycznia 2019, 10:48
No i kogo Ty chcesz wyciągnąć w styczniu? Ja tam się cieszę, wole żadnego nazwiska niż znowu jakąś zapchajdziurę, który będzie pobierał 3 mln netto i siedział na trybunach do końca kontraktu.
7
mn7
mn7
31 stycznia 2019, 10:48
Ja myślę że oni mają na liście po 10 zawodników na każdą pozycję. To co my wiemy z prasy to są jakieś ochłapy. Inna sprawa jest taka, że nie każdego łatwo kupić. Możliwe, że zakulisowo sondowali 5 innych grajków, o których nic nie wiemy ale odbili się od ściany. Ostatecznie to jest poważny klub, a nie jakaś Iskierka Smierdnica.
3
Rakusz
Rakusz
31 stycznia 2019, 10:49
Człowieku, to nie jest plan zakupu ziemniaków i cebuli na zimę. Tutaj się musi wiele rzeczy zgrać. Po tych ruchach widać, że jakiś plan mieli, tylko w przypadku rynku transferowego nie wystarczy chcieć. Muszą chcieć przynajmniej trzy strony, a często więcej. Do tego zima to jest słaby czas na zakupy.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 10:50
1
Bogus46
Bogus46
31 stycznia 2019, 11:09
Po pierwsze co do werdyktu FFP to tak jak napisałem można obrać alternatywy, co do tego, że jest styczeń to się zgodzę, że pole manewru jest zawęrzone ale i tak jest w czym przebierać, co do ziemniaków - no tak zawodnik to nie cebula ani ziemniaki ale w każdym normalnym klubie transfery się planuje, obiera główne cele i alternatywy tak jak w każdej firmie i dla mnie gadanie, że wiele rzeczy musi się zgrać to przypomina mi się Galliani, oczywiście zdarzają się rzeczy tak jak z Higuainem i Piątkiem, ale pozycja która kuleje u nas od 4 miesięcy powinna być priorytetem i powinien być plan na transfer konkretnego zawodnika lub kilka realnych alternatyw.
1
rossoner111
rossoner111
31 stycznia 2019, 11:28
Tak to jest jak piłkarze biorą się za Managerke ;)
0
rossoner111
rossoner111
31 stycznia 2019, 11:28
Tak to jest jak piłkarze biorą się za Managerke ;)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
31 stycznia 2019, 10:34
Gdyby nie kontuzja Neymara mógłby Leo wykorzystać swoje dobre/nie dobre(po transferze Paquety) stosunki z PSG i sondować możliwość wypożyczenia Diaby. Z francuskich młodzików podoba mi sie Bamba ale cieżki temat bo zmienił klub latem.
0
Majak
Majak
31 stycznia 2019, 10:25
Zimowe mercato jak najbardziej na plus. Dwie najbardziej potrzebne pozycje czyli kreatywny środek pola i napastnik, który strzela, dołączyli do nas i są to naprawdę KOCURY. Mam nadzieję że nie złapiemy zadyszki na wiosnę i powalczymy tym składem o PW i top 3.
0
31 stycznia 2019, 10:24
Allan Saint-Maximin ogladalem tego typa powiem wam ze jest przebojowy, uwielbia pojedynki jeden na jeden jest dosyc szybki techniczke tez ma, takze jest ok ale 30 mln troszke za duzo to bym wolal delafoue bardziej mi sie podoba.
0
Deus
Deus
31 stycznia 2019, 10:23
Skąd przekonanie, że latem kupimy kogoś droższego na skrzydło? Musimy wykupić Bakayoko i spłacić Kessiego a przypominam, że chcemy jeszcze kupić Tonaliego lub Sensiego Nie ma co się napalać na skrzydłowego za 50 mln. Z tańszych opcji św. Maksym jest jedną z lepszych.
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 10:35
na chwilę obecną nawet jak po sezonie odejdą Monto, Berto i Mauri to zostaje 5 pomocników, Baka, Kessie, Paqueta, Biglia, Bonaventura a w sumie nawet 6 bo Hakan to pomocnik a nie skrzydłowy, a dalej zostaniemy bez lewego skrzydłowego. Zwykła logika nakazuje zakup skrzydłowego zamiast kolejnego pomocnika do środka, poza tym Sensi czy Tonali znacząco poziomu nie podniosą, jeśli w ogóle podniosą...
3
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
31 stycznia 2019, 10:15
Warto kupować tego gracza z Nicei? Nie lepiej poczekać do lata i kupić kogoś porządnego? Bo ten grajek raczej nas nie zbawi.
0
Mormarx
Mormarx
31 stycznia 2019, 10:25
Kupując zawsze jest ryzyko że nie wypali, tym bardziej w pośpiechu. Więc Milan zapewne spróbuje wypożyczyć, a w letnim oknie transferowym można się zastanowić czy wykupić czy szukać kogoś innego. Tymczasem dziura na LS jest i trzeba ją załatać by odciążyć prawe skrzydło.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
31 stycznia 2019, 10:26
Wg mnie nie warto, wchodzą w gre spore kwoty a tak naprawde zawodnik jest niewiadomą. Porównując go do np Paquety. Brazylijczyk był jedną z gwiazd Brazylii, o sporych umiejętnościach i bardzo wysokim potencjale. A młody Francuz jest niewiadomą. Obecnie jedynym rozsądnym wyjściem byłoby wypożyczenie półroczne jakiegoś zawodnika bez zobowiązań
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
31 stycznia 2019, 10:13
Szkoda ze Carassco nie przyjdzie eh
1
adamos
adamos
31 stycznia 2019, 10:03
Taki off top. Czy czerwone kartki z Pucharu Włoch obowiazuja też w meczach ligowych? Bo fajnie by było jakby Dzeko nie grał
0
Savi
Savi
31 stycznia 2019, 10:04
Nie obowiązują. Ale komisja zawiesi go pewnie na wszystkie rozgrywki we wloszech. Watpie w niedziele zagral
4
Lipido
31 stycznia 2019, 10:10
Za to co wczoraj zrobił to nie musisz się obawiać, że z nami zagra.
0
MR. X
MR. X
31 stycznia 2019, 10:11
Nie, nie obowiązują ale za to co zrobił zapewne zostanie zawieszony na jakiś czas.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 stycznia 2019, 09:52
Ja to widzę tak, że albo przemyślany transfer, albo lepiej już odpuścić i poczekać do lata.. drużynę trzeba budować stopniowo z głową, a nie brać jak leci tak jak swojego czasu Inter, myślę że jak na styczeń dwa konkretne transfery to i tak dużo.. trzeba dograć tym Calhanoglu na lewej do końca i liczyć, że się obudzi bestia niczym Bakayoko, a chłopak miał już u nas fantastyczne pół roku i to właśnie w drugiej rundzie, jak to powtórzy to O top 4 na koniec nie będę miał obaw.
0
acmti__
acmti__
31 stycznia 2019, 10:02
Problem w tym że my nie mamy wystarczającej liczby skrzydłowych i w razie kontuzji zostajemy z ręką w nocniku. Wtedy zaczyna się kombinowanie ze zmianą ustawienia.
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 10:41
lewego skrzydłowego nie mamy ŻADNEGO!!! Hakan to pomocnik, a Borini to napastnik, jeden i drugi przerobiony na skrzydłowego z braku laku, jak widać z tragicznym skutkiem, razem w tym sezonie w lidze Ci Panowie strzelili 1 bramkę!!! Nie wiem, czy razem mają chociaż 3 asysty w lidze!!! Dramat.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 stycznia 2019, 10:46
Rafalzki.. Calhanoglu sam w wywiadzie powiedział ze najlepiej czuje się na pozycji lewego napastnika to nw dlaczego twierdzisz że to środkowy pomocnik.. ciągle tutaj panuje taka opinia.. No od biedy może zagrać tam Borini i Cutrone.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 stycznia 2019, 10:51
Bo powiedział tak w wywiadzie xD.Piszczek też kiedyś mówił że jest napastnikiem to Favre zrobił z niego prawego obrońcę i uratował mu kariere.Z Calhanoglu to taki skrzydłowy jak Poli rozgrywający...
1
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 10:53
Cutrone na lewe skrzydło? XD serio? Widać, że czuć się najlepiej a grać to dwie różne rzeczy, w Bundeslidze grał w środku pola głównie, nawet w Milanie jak już gra w środku to wygląda moim zdaniem o niebo lepiej niż na tym skrzydle, no ale skoro tam się najlepiej czuje to niech się nadal kopie po czole na tym skrzydle a my patrzmy na tą tragedię jako kibice. Nic nie mam osobiście do gościa ale nawet Stevie Wonder widzi, że z Turka na lewej stronie nic nie będzie już w tym sezonie a my niestety nie mamy czasu czekać aż nagle zacznie dwa razy szybciej tam biegać, dwa razy lepiej strzelać, dryblować i podawać.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 stycznia 2019, 11:10
No bo Ty tak twierdzisz, a myślisz ze trener, cały sztab i sam Calhanoglu chyba nie bez powodu ustalili gdzie ma grać, w Bundes grał w środku i na skrzydle więc nie pomijaj faktów, poza tym podkreślam że ta świetna rundę co rozegrał u nas - wtedy co wszysycy mówiliśmy że mamy zawodnika który w końcu zasługuje na koszulke z nr 10 rozegrał właśnie na lewej stronie.. więc w formie jest to zawodnik świetny.
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 14:23
ForzaMilan!!! napisałem, że grał "głównie w środku pola" nie pomijam faktu, że również grał na boku to pierwsza sprawa. Tak, ja twierdzę, że lepiej wygląda w środku, to moje zdanie, przecież na siłę nie każe Ci się z nim zgadzać. Co robi trener wszyscy widzimy i na koniec ocenimy go my, zarząd i nawet sam Pan Bóg który na bank też jest kibicem Milanu ;) Ja z całego serca życzę mu jak i trenerowi żeby się okazało, że mają rację i za chwilę Hakan będzie grał koncerty, pierwszy przyznam się wtedy, że nie miałem racji. Co do tej świetnej rundy to uważam, że to już przeszłość, to, że miał bardzo przyzwoitą runde w zeszłym sezonie w obecnym w niczym nie pomoże... Liczy się dzisiaj i to czy w następnym sezonie zaczniemy w Lidze Mistrzów czy w Lidze Europy czy może poza pucharami. A póki co w tym sezonie Hakan w tym awansie do tej upragnionej Ligi Mistrzów niestety nie pomaga, moim zdaniem wręcz odwrotnie.
0
31 stycznia 2019, 09:49
No to będziemy mieli jedna dziurę w składzie. Turka na lewej stronie. Niestety, ewentualny kolejny brak awansu do LM może bardzo zaszkodzić klubowi. Czy ktoś wie kiedy wraca Bonaventura?
1
Oskyy
Oskyy
31 stycznia 2019, 09:52
Z tego co pamiętam to na występ w tym sezonie praktycznie brak szans
0
Oskyy
Oskyy
31 stycznia 2019, 09:58
Oskyy Dzięki
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 10:44
Jack wraca w przyszłym sezonie dopiero ale obawiam się, że Rino będzie nim grał w środku a szkoda bo Bonaventura tam sporo traci a w Milanie na lewym skrzydle wyglądał bardzo poprawnie.
0
Diavo
Diavo
31 stycznia 2019, 09:46
Grosicki :D
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 10:46
patrząc na grę Hakana to nawet Grosicki by był wzmocnieniem...
0
Milanboy
Milanboy
31 stycznia 2019, 09:42
Jest procent szansy na transfer, dosłownie procent, dzięki igła, dzięki tobie teraz trzeba na last minute robić
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 09:41
A tak przy okazji, ten Santi Minimini z makaronem na głowie to jest prawy skrzydłowy, od biedy grający na lewym skrzydle więc super sprawa jak sprowadzimy na lewe skrzydło gościa którego naturalną pozycją jest prawe skrzydło XD pogratulować :D
0
Oskyy
Oskyy
31 stycznia 2019, 09:46
W tym sezonie to jest raczej środkowy napastnik występujący też na lewym skrzydle... Na prawym grał niewiele i niezbyt skutecznie :)
1
Oskyy
Oskyy
31 stycznia 2019, 09:50
Jak sprawdzasz zawodników to polecam whoscored.com zamiast transfermarktu :)
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 09:55
No właśnie nie z transfermaktu, jestem kryptofanem Cavaniego
od czasu Napoli więc czasami oglądam Lige1 i raczej zapamiętałem gościa jak śmigał po prawej stronie w poprzednim sezonie, ale może się mylę i faktycznie jest to środkowy napastnik bardziej niż skrzydłowy, tak czy siak to nie jest lewy skrzydłowy nominalnie, poza tym to taki jeździec bez głowy z tego co pamiętam.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 09:59
0
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 09:34
Coż, trzeba się modlić żeby kopiący się po czole Turek wreszcie się obudził i może jakoś to będzie a latem sprowadzić na to lewe skrzydło gracza który faktycznie będzie wzmocnieniem.
1
Szulczyk860520
Szulczyk860520
31 stycznia 2019, 09:31
Dwa dobre (to tak naprawde okaże się puzniej) transfery zostały zrobione, najważniejsze żeby nie kupić znowu jakiegoś kasztana który by nic nie grał, a kasę by brał, i na lato przyszykowac
jakiś konkretny transfer.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 09:32
2
AdamoX
AdamoX
31 stycznia 2019, 09:55
Puzniej...?
2
maciekpl
maciekpl
31 stycznia 2019, 09:25
Nie znam zawodnika (tego Świętego Maksyma) ale wydaje mi się, że w ostatnim dniu okienka ceny za kogokolwiek są zawyżone, ponieważ sprzedający wiedzą, że potencjalny nabywca nie ma czasu na targi. Więc jeżeli do tej pory nie kupiliśmy skrzydłowego, to teraz abo słono przepłacimy albo kupimy odpad, który w obecnym klubie jest niepotrzebny. W związku z powyższym, mając kierownictwo za rozsądnych ludzi, wydaje mi się, że okienko Milanu jest zamknięte.
1
likz0o
likz0o
31 stycznia 2019, 09:23
Jeżeli mamy ściągać kogoś na siłę to bym sobie darował. Myślę, że z tym składem jakoś damy radę a w lecie wszystkie siły skoncentrował na kupienie Chiesy.
0
Oskyy
Oskyy
31 stycznia 2019, 09:26
Ściąganie zawodników nie na ich pozycje... Galliani lubi to.
1
Rafalzki
Rafalzki
31 stycznia 2019, 09:31
czyli rozumiem, że skoro sugerujesz sprowadzenie Chiesy to sprzedajemy Suso?
0
likz0o
likz0o
31 stycznia 2019, 10:09
Myślę,że wymiana Suso na Chiese nie byłby złym dealem.
0
Huczaj
Huczaj
31 stycznia 2019, 09:13
Petycja do adminow: zrobcie jakas zbiorke, zrzucimy sie na lepszy serwer (jesli to w nim tkwi problem z dzialaniem strony)
12
rossoneri91
rossoneri91
31 stycznia 2019, 09:17
mogę przekazać 1% podatku na to :D
0
Savi
Savi
31 stycznia 2019, 09:34
jestem za plus jakis czat na wzor interu czy romy
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 stycznia 2019, 12:38
Cały czas trwają prace nad serwerem, jest już ciut lepiej i myślę, że wkrótce będzie ok. Co do chatu to była dyskusja o tym i zdecydowano, że go nie będzie.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 12:40
1
mn7
mn7
31 stycznia 2019, 09:12
Dawać Maximina. FIFA FUT zrobiła jego kartę przyszla gwiazda wiec musi być kozak.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 09:13
1
Zuber
31 stycznia 2019, 09:22
No tak bo gra to wyznacznik czegokolwiek. Kojarzysz takiego gracza Freddy Adu? Przepadł nawet w tych twoich grach.
4
mn7
mn7
31 stycznia 2019, 10:33
No tak, bo te karty biorą się z niczego. D'oh! Freddy Adu to był niezły kumak skoro kręcił jankesami w wieku gimnazjalisty. Miał chłopak potencjał. Każdy swego czasu przewidywał jego wielką karierę. Ale takich chłopaków, którzy po drodze stali się paździerzowymi grajkami było tysiące. To nie dowodzi temu, że statystyki w gierkach są od czapy. Btw. Chciałbym żeby to były moje gry ale niestety nie są. Aaajć
0
mn7
mn7
31 stycznia 2019, 10:46
Na wszelki wypadek sprawdziłem go w FM19. Jest kumaty grajek. Umie w drybling i coś pobiegać szybciej niż typowy skrzydłowy u nas. Poza tym już się chłopak nagrał w koszulce w czerwono-czarne pasy więc wie o co chodzi. Dawać go.
0
31 stycznia 2019, 09:08
Nikt nie zabukował badań w klinice, wiedzielibyśmy już o tym. Nikt nie chce się pozbywać dobrych zawodników w ostatni dzień stycznia, bez solidnego zastępstwa. Także mercato na 99 % zakończone.




P.S. Znając życie, zaraz wywołam jakiegoś newsa o "done deal" xDD
Edytowano dnia: 31 stycznia 2019, 09:09
2
brzydki
brzydki
31 stycznia 2019, 09:08
Według mnie nie zdążą, ale może to i dobrze. Nie ma co brać na szybko półśrodków w kontekście długofalowego budowania drużyny, bo później trzeba będzie się bujać przez kilka okienek z nie do końca przemyślanym zakupem. Calhanoglu, Suso, Castillejo, Borini i Bonaventura (jeśli wróci przed końcem sezonu) powinni dociągnąć jakoś do końca, a na lato zaklepać jakiegoś ciekawego zawodnika. Ale oczywiście jeśli by ten Maximin przyszedł to też nikt płakać nie powinien ;)
2
tober12
tober12
31 stycznia 2019, 09:07
Ciężko jest. Dawać Grosickiego na pół roku.
0
MR. X
MR. X
31 stycznia 2019, 09:27
Już przestan z tym Grosickim. Nawet nie jest to śmieszne
2
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się