SCUDETTO


Piątek z golem w zremisowanym meczu: Roma - Milan 1:1

3 lutego 2019, 19:29, Leonardo 22 Główne newsy
Piątek z golem w zremisowanym meczu: Roma - Milan 1:1

AC Milan zremisował 1:1 w wyjazdowym spotkaniu 22. kolejki Serie A z Romą. Jedyną bramkę dla gości zdobyl w 26 minucie Krzysztof Piątek po pięknej asyście Paquety. Zimowe nabytki Rossonerich w stu procentach jak na razie się spłacają i kibice mają wielkie powody do radości. Ogólnie z gry więcej miała Roma, ale defensywa na czele z Donnarummą spisywała się na medal. W drugiej połowie na samym początku bramkę wyrównującą po błędzie Musacchio zdobył wychowanek Romy - Zaniolo.

Pierwsza groźna akcja miała miejsce w 16 minucie kiedy Dzeko mocno strzelał w krótki róg, ale Gigio ładnie sparował piłkę na corner. W 26 minucie na lewej stronie piłkę przejął Paqueta, ograł Karsdorpa przy linii końcowej boiska i idealnie dograł do Piątka, który ubiegł Fazio i magicznym dotknięciem piłki umieścił ją w siatce nie dając szans Olsenowi. W 36 minucie Zaniolo mocno strzelał po ziemi, ale Donnarumma znów pokazał, że jest w formie. Prawdziwy sprawdzian dla Włocha w bramce Milanu miał jednak miejsce minutę przed końcem pierwszej połowy kiedy to najpierw obronił główkę Schicka, a później wspaniałą paradą powstrzymał dobitkę Dzeko! Przewagę w pierwszej połowie mieli gospodarze, ale to Il Diavolo schodzili do szatni z jednobramkowym prowadzeniem.

Piorunująco drugą połowę meczu zaczęła Roma. Już w pierwszej akcji padła bramka na 1:1. Po dośrodkowaniu Karsdopa błąd popełnił Musacchi, który był bliski gola samobójczego, Donnarumma uratował na sekundę sytuację, ale nie był już w stanie zatrzymać dobitki Zaniolo, który z furią wpakował piłkę do siatki z najbliższej odległości. W 71 minucie Donnarumma fenomenalnie obronił strzał głową Dzeko! Po raz kolejny bramkarz uratował zespół przed utratą gola. Gattuso próbował poprawić sytuację wprowadzając Castillejo za Paquete w 78 minucie. Chwilę później Pellegrini kapitalnie uderzył głową po wrzutce Kolarova, ale na szczęście trafił jedynie w słupek! W 90 minucie w kapitalnej sytuacji znalazł się wprowadzony Laxalt, ale jego strzał zdołał obronić Olsen! Urugwajczyk miał na nodze piłkę meczową. Sędzia doliczył 3 minuty do drugiej połowy w których jednak nie działo się już nic godnego odnotowania. Rywalizacja w Rzymie zakończyła się remisem.

 

AS ROMA (4-2-3-1): Olsen - Karsdorp(86' Santon), Manolas, Fazio, Kolarov - De Rossi, Pellegrini - Florenzi(65' El Shaarawy), Zaniolo, Schick(81' Kluivert) - Dzeko.

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Bakayoko, Paqueta(78' Castillejo) - Suso(87' Laxalt), Piątek(87' Cutrone), Calhanoglu.

 

Bramki: 26' Piątek, 46' Zaniolo

Żółte kartki: 18' Manolas, 21' Zaniolo, 39' Suso, 53' Paqueta, 63' Pellegrini, 72' Kessie, 90+3' Kolarov

Arbiter główny: Fabio Maresca (Neapol)

Miejsce: Stadio Olimpico (Rzym)

Transmisja: Eleven Sports 1


*** SKRÓT MECZU ***



650 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
5 lutego 2019, 10:17
Kurcze mamy najmniej bramek strzelonych z całej czołówki a nawet nie z czołówki strasznie kiepsko ten bilans wygląda chociaż te 35 by było. Milan musi to poprawić bo ostatecznie może decydować bilans bramkowy a wtedy to nawet 6 miejsce będzie po za zasięgiem.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
5 lutego 2019, 10:43
Ale najwięcej remisów :P
0
Vol'jin
Vol'jin
5 lutego 2019, 12:32
najpierw liczy się bilans pomiędzy zespołami potem bramki
0
roby
roby
4 lutego 2019, 14:33
Szoda ...troche wiary i wiekszej checi i mozgu dla trenera i mozna bylo wygrac...wkurza mnie ta formacja 433...do niczego jest...poszedlbym w 4231
0
4 lutego 2019, 13:08
Znalezione za granicą. Myślę, że komentarz w punkt. Nie ma poważnych gracza na skrzydła i pomoc, nie ma goli - proste. Przyjście Paquety i Piątka i tak pozwala na progres, za co trzeba dziękować zarządowi.


"We've played:

Sampdoria
Juventus
Genoa
Napoli
Napoli
Roma

And we have conceded only 2 goals.
All from silly mistakes. Problem is, we have only scored 7 goals. Gattuso can do all he can to fix the defense tactically and put the players in good shape but can't teach them to think"
Edytowano dnia: 4 lutego 2019, 13:09
2
pepe82
pepe82
4 lutego 2019, 16:41
Cagliari H Atalanta A Empoli H To nastepne mecze, gdzie juz nie gramy 2 razy w tygodniu. Moim zdaniem beda to kluczowe spotkania.
0
Fushnikov
Fushnikov
4 lutego 2019, 12:39
Gdyby nie bramka Zaniolo to Gigio 10/10
0
Kubencki
Kubencki
4 lutego 2019, 20:14
"Strzał" Musacchio wyciągnął więc jest 9.5 :P
0
kupczyk1981
kupczyk1981
4 lutego 2019, 10:52
Flattuso zatopiłeś Winstona...hi hi hi
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 lutego 2019, 09:44
Ciężko wygrać mecz grając bez skrzydłowych. Mam nadzieję że Suso szybko wróci do przyzwoitej gry. Obije nam się ten brak lewoskrzydłowego. Hakan mógłby trochę odpocząć od pierwszego składu.
1
Boateng93
Boateng93
4 lutego 2019, 09:20
Odkąd formę stracił Suso, a rywale i tak go podwajają jesteśmy pod bramką rywali bezradni. W ostatnich miesiącach najlepiej do przodu graliśmy przez ostatnie 30 minut z Genoą gdzie trochę tych okazji było. Wtedy geniusz Kessie nie grał, a na lewym skrzydle biegał Borini. Kessie to jest drugi największy problem w grze do przodu, bo go tam czy po kontrach czy ataku pozycyjnym wszędzie pełno, ale pozostawiam bez komentarza jak on się pod bramką rywala zachowuje.
0
Boateng93
Boateng93
4 lutego 2019, 09:12
To, że Hakan dograł ten mecz do końca to jest jakiś sabotaż. Przecież on już nie powinien wyjść na drugie 45 minut. On w tym sezonie jest beznadziejny w każdym meczu, ale wczoraj przechodził sam siebie. Chyba każda jego piłka do przodu to była o jakieś 10 metrów niecelna i strata, krótkie rozegranie z rożnego i bach dośrodkowanie w trybuny. Potykał się o piłkę, nie przyjmował najprostszych podań. W defensywie też go nie widać, bo z Napoli chociaż trochę walczył. I ciągle słyszę kto ma za niego grać. Laxalt w 2 minuty po wejściu zrobił więcej niż on przez 90 minut. Jest Borini, jest Samu. To też nie są wybitni piłkarze, ale chociaż biegają. Przecież Piątek w Genoi zawsze za plecami miał dwóch zawodników, a tu długa piłka na niego, a koledzy 30 metrów za nim.
3
Kubencki
Kubencki
4 lutego 2019, 09:23
Zapytaj użytkownika Winston... fana "talentu" Turka. On Ci wytłumaczy dlaczego ten cienias zawsze gra. A zapomniałem że on po każdym meczu Milanu chowa głowę w piasek.
0
pepe82
pepe82
4 lutego 2019, 09:54
Odpowiedz dlaczego Hakan gra w kazdym meczu , mozna znalesc w rubryce kadra. Tam mozna zauwazyc, ze jezeli nie zagra Hakan w jego miejsce moglby zagrac Samu , Borini badz Laxalt. Wprowadzenie ,ktroregokolwiek z nich napeno by was malkontentow zadowolilo.
1
El Diablo
El Diablo
4 lutego 2019, 12:07
Jasne, że wolałbym tam widzieć Samu lub Laxalta. Gdyby przez ostatnich 10 meczy w miejsce Turka, który za każdym razem zawodzi, wychodził Urugwajczyk czy Hiszpan, to ich forma byłaby na znacznie wyższym poziomie. Zaraz ktoś przypomni co Laxalt zrobił w meczu z Olympiakosem. Po pierwszym meczu z Napoli w lidze Bakayoko był pośmiewiskiem, złożyło się tak, że Rino nie miał wyjścia i musiał na niego stawić... i co mówi, teraz, że ciężko sobie wyobrazić obecny Milan bez Tiemoue. Jeżeli trener postawiłby konsekwentnie na Diego lub Samu w miejsce człapaka Hakana, to mielibyśmy teraz lepiej zabezpieczone lewe skrzydło. To tak jak w nowej pracy, siedząc z boku i patrząc, nie nauczysz się dobrze swoich obowiązków, musisz robić to sam przez 8 godzin dziennie, a nie jedną godzinę na trzy dni.
0
pepe82
pepe82
4 lutego 2019, 12:59
Widzisz jak ogladam zachowania Laxalta na boisku , zastanwiam sie czy on naprawde uprawia wyczynowo ten sport. Pojedyncze zagrania o niczym nie swiadcza. Ten koles nie pojecia o poruszaniu sie na boisku. Nie mowiac juz o taktyce. Nie bronie wcale Hakana I nie mowie ,ze gra dobrze. Poprostu jest lepszym pilkarzem od pozostalych, ktorzy maja identyczna forme.
0
Mieszko
Mieszko
4 lutego 2019, 08:45
Jak to mój przyjaciel powiedzial: szacun dla ACM że wyjadą z remisem grając w 9...bo Suso i Hakan nie można liczyć...
2
pepe82
pepe82
4 lutego 2019, 08:33
Czy nie jest lepiej grac szambo, jak co nie ktrorzy nazywaja gre Milanu, I byc na 4 miejscu. Czy grac piekny football jak za poprzednich kilku trenerow.
0
pepe82
pepe82
4 lutego 2019, 08:39
Których?
2
pepe82
pepe82
4 lutego 2019, 09:51
no wlasnie
2
BadMad
BadMad
4 lutego 2019, 23:41
Piękny futbol?Za Allegriego jeszcze.
0
marion6660
marion6660
4 lutego 2019, 05:32
Ta zabawa w podawanie piłki między sobą a potem z połowy przeciwnika jej powrót do bramkarza to już mi się odechciewało oglądać. Ogólnie słaby mecz i cud że nie przegraliśmy.
6
ba_acm
ba_acm
4 lutego 2019, 02:36
Wine za kiepski mecz Milanu obarczam tylko i wyłącznie trenera Gattuso. 1) Beznadziejny mecz Hakana i dużo słabszy niż poprzednie Bakayoko, proponuje więcej wycieczek do arabów w środku tygodnia na modły. Ktoś to kontroluje w ogole? 2) Za późne i nic nie wnoszące zmiany. Klasyk 3) Di Francesco to jest Pan trener i w przeciwienstwie do Hajtów i innych Wichniarków z Polsatu umie wyciągać wnioski. Tak jak Roma straciła większość goli z Viola po długich zagraniach na Chiese/Muriela/Simeone to tym razem obrońcy Romy schowali do kieszeni Suso i Piątka. Dzisiaj taktyka "laga na Krzysia" się totalnie nie sprawdziła. Od pierwszej minuty jesteśmy cofnięci niemal na 11 metr od bramki, nasi w drugiej linii to jaja chyba zostawili w tej Arabii, dzisiaj De Rossi zagrał lepiej niż naszych 3 graczy w środku, jechał na tyłku po każdą piłkę. Z drugiej strony świetny występ Gigio, coś mi śmierdzi jakimś transferem w lato, bardzo dobry Romek, no i gratulacje dla Piątka i Paquety.
1
Vol'jin
Vol'jin
4 lutego 2019, 12:24
czepianie się że piłkarze pojechali do Mekki gdzie dla nich to prawie jak obowiązek to trochę LUL Dostali wolne to mogą ten czas spędzać jak chcą
2
ba_acm
ba_acm
4 lutego 2019, 13:25
Słuchaj to są profesjonalni piłkarze, takie wycieczki się robi po sezonie albo w czasie jakieś dłuższej przerwy a nie meczem pucharowym w środku tygodnia i ligowym w weekend.
1
4 lutego 2019, 00:15
Nie podoba mi się ten tytuł. "Piątek z golem w zremisowanym meczu: Roma - Milan 1:1" Może ta strona zmieni swój profil na stronę o Piątku tak żeby nie było już wątpliwości? Bardzo kibicuje Krzyśkowi ale to chyba strona o Milanie i ważne (dużo ważniejsze) jest ze Milan zremisował z Roma na wyjeździe, a nie ze Piątek strzelił w nim gola. Z tytułu wynika zgoła odmiennie.
1
mikj
mikj
4 lutego 2019, 01:47
Ciekawe, że nie przeszkadzało Ci kiedy w co drugim poście była wzmianka o Cutrone (np. ostatnio https://www.acmilan.com.pl/news/25825/wejscie_smoka_cutrone_sampdoria_milan_0_2). Nie wiem czemu niektórym przeszkadza fakt, że przyszedł do nas młody, utalentowany Polak, który jest rewelacyjny na boisku i robi różnicę na tablicy wyników.
18
mikj
mikj
4 lutego 2019, 08:39
mikj Proponuję czytać ze zrozumieniem... Tobie i tym co Ci dali plusa... Podtrzymuje to co napisałem. Tytuł umniejszajacy MILAN. Kibicuje Piątkowi bo to Polak, a do tego skromny inteligentny i ułożony człowiek. No ale jak mają być takie nagłówki po meczach Milanu to zmieńmy profil strony. I Cutrone w to nie mieszaj...
0
mikj
mikj
4 lutego 2019, 11:22
Przeczytałem znakomicie co napisałeś i nie wiem co próbujesz powiedzieć tym komentarzem. Czepiasz się, że Piątek jest w tytule posta a jak był Cutrone, Paqueta, Higuain to nic nie pisałeś i mówisz, żebym Cutrone w to nie mieszał. Podwójne standardy?
3
mikj
mikj
4 lutego 2019, 19:24
No chyba nie do końca rozumiesz. Jak nie widzisz różnicy między np. "Piątek znowu z golem. Milan zremisował ważny mecz z Romą" , a "Piątek z golem w zremisowanym meczu: Roma - Milan 1:1", to chyba się naprawdę nie rozumiemy.
0
mikj
mikj
4 lutego 2019, 20:04
Teraz już wiem co Ci przeszkadza. Problemem jest tutaj złożoność zdań. Admin zazwyczaj używa dwóch zdań pojedynczych z czego jedno z nich jest podaniem wyniku, a drugie jakimś krótkim nagłówkiem. Natomiast tym razem postanowił połączyć dwa zdania przecinkiem. Nieprawdopodobne, że po okresie zawodników poniżej przeciętnej, problemów z zarządem i trenerem kolejnym problemem wsród kibiców stanie się ortografia i interpunkcja adminów.
1
mikj
mikj
4 lutego 2019, 20:52
Niestety nie rozumiesz. W tym nagłówku wazne jest ze Piątek strzelił gola, a nie ze Milan zremisował mecz. I nie ważne czy to jest zdanie złożone czy dwa zdania pojedyncze. Można w obu przypadkach napisać to tak że się wie czy sie jest na stronie Milanu czy polskiej stronie o piłce.
0
3 lutego 2019, 23:53
Milan gra to samo szambo co zawsze. A niektórzy dalej swoje o jakiejś "poprawie formy", jakby im sufit spadł na głowę.

A fakty są takie:
- Milan wygrał 2 z 8 (!!!) ostatnich meczów Serie A. Jeden z najgorszych wyników w lidze w tym okresie.
- Milan oddał mniej strzałów w bramkę Romy, niż Fiorentina strzeliła jej goli.
- Nawet w meczu z Napoli Milan grał tragicznie (bilans strzałów 6-22 - DWADZIEŚCIA DWA!!!)

Tkwicie po uszy w tym szambie i udajecie, że nie śmierdzi, bo wam Piątek się rzucił na mózg. Z tym "trenerem", który nie ma absolutnie żadnego wpływu na zespół, z tej drużyny nic nie będzie.
Edytowano dnia: 3 lutego 2019, 23:54
18
Gerada
Gerada
4 lutego 2019, 00:14
Nie ma zespołu na który nie znajdziesz negatywnych faktów... więc znalezienie takich danych jeszcze o niczym nie świadczy... Zacznijmy od tego, że grubą kreską oddzielmy grę przed przerwą noworoczną i po niej. Była przerwa w rozgrywkach, w zespole zaszły duże zmiany. Bez sensu jest odnośnie obecnej sytuacji pisać o sprawach było nie było minionych. Analizując już tylko ten rok: awans w pucharze na wyjeździe w Genui (Milan był minimalnym faworytem), przegrany superpuchar z Juventusem (Stara Dama była murowanym faworytem), wyjazdowa wygrana w Genui w lidze (Milan był minimalnym faworytem), Remis z Napoli (goście byli faworytem), awans w pucharze z Napoli (goście byli faworytem), remis w Rzymie z Romą (Roma była faworytem). O stylu można mówić co się chce, ale o formie zespołu jako takiej z reguły świadczą wyniki, a tu ani jednej wpadki i trzy wyniki ponad przewidywania w sześciu spotkaniach... Poza tym jeśli Twoim zdaniem o naszej tragicznej grze świadczy ilość oddanych strzałów przez obie drużyny to dlaczego nie napiszesz, że w 8 ostatnich meczach w 5 to my oddawaliśmy więcej strzałów? a w szóstym - przeciwko Napoli właśnie oddaliśmy o 1 - JEDEN - strzał mniej od rywali (14-15)...
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 lutego 2019, 00:16
Statystycznie jeśli ty masz mięso a ja mam kapustę to razem mamy gołąbki, jeśli jest tak źle to dlaczego wciąż te wszystkie świetne drużyny według ciebie dużo lepsze od nas są za nami w tabeli to jest czyja zasługa? Poprawy formy możemy się doszukiwać w tym że zagraliśmy 3 z rzędu mecz z mocnym rywalem i ani raz nie przegraliśmy a nawet pokonaliśmy Napoli które nas równo od 2014r ogrywało przy każdej okazji to nie jest progres wiem.
3
ba_acm
ba_acm
4 lutego 2019, 02:08
No widze że w końcu znalazłem kogoś kto podziela moje zdanie, bo jak powiedziałem że z Roma to nadal półka wyżej od nas to pare "dzbanów" sie odezwało "eee gdzie tam przecież przegrali 1-7", "są niżej od nas w tabeli", bo po co obejrzeć mecz skoro można odpalić 3-minutowy skrót i kompilacje goli Piątka z Genoi a pozniej robić z siebie idiote jaki to Milan progres zrobił. Klapki na oczach nic więcej.
0
Demick
Demick
3 lutego 2019, 23:42
Już wolałbym 100% bardziej Hondę, niż spasionego Hakana. Ani strzału z daleka, ani szybkości... Oczekiwałem od niego o wiele więcej :/
Edytowano dnia: 3 lutego 2019, 23:43
2
El Diablo
El Diablo
3 lutego 2019, 23:25
Niech mi ktoś wyjaśni, jakim sposobem mamy wygrać mecz, jak my nie kreujemy sytuacji, nie istniejemy w ofensywie! Zrobiliśmy półtorej akcji, jedna przypadkowa, z której strzelił Piątek i strzał Laxalta w 90 minucie. Zmiany to jakiś dramat, turecki człapak jak zwykle przechodzi obok meczu, Suso nie gra nic, a ten ściąga jedynego, który coś próbuje zdziałać, czyli Paquete. Zgadzam się z Di Francesco, że Roma powinna ten mecz wygrać i gdyby nie genialny dzisiejszego dnia Gigo, to by wygrała. Boję się tego, że jeżeli dopełzamy jakoś do czwartego miejsca, to nasz genialny trener-taktyk zostanie na stanowisku.
3
ba_acm
ba_acm
3 lutego 2019, 23:37
Co mecz to Gigio genialny... To świadczy o naszej słabości. Aż słabo mi się robi na myśl gdyby zarząd posłuchał niektórych tutejszych "fachowców" i postawił na dziadka Reine, którego największym sukcesem w karierze było wygryzienie ze składu kopiacego się po głowie Dudka.
0
Zako
Zako
3 lutego 2019, 23:41
O ile zmiany powinny być wcześniej , zwłaszcza Turek, tak akurat zmiana Paquety zrozumiała. Zmęczony juz był + pachniało czerwem.
6
El Diablo
El Diablo
4 lutego 2019, 00:31
Suso też nie był pierwszej świeżości i również miał żółtą kartkę ;)
0
Antyilluminati
Antyilluminati
4 lutego 2019, 07:53
Nie martw się, nie będzie Rino w przyszłym sezonie. Roma Atalanta i Lazio nas wysiudają na 7 miejsce.
0
El Diablo
El Diablo
4 lutego 2019, 11:47
Antyilluminati, Trochę marne to pocieszenie ;)
0
carlos198325
carlos198325
3 lutego 2019, 23:10
Kolejny bardzo przeciętny a nawet mizerny mecz w naszym wykonaniu.Całe szczęście że mamy Gigio i Piątka który potrafił wykorzystać jedyną sytuację jaką miał.Oprócz naszego rodaka to Paqueta próbował coś zrobić i na tym koniec naszych fajerwerków. Hakan i Suso to jakieś nieporozumienie kompletnie nic nie wnoszący zawodnicy do gry,hamulce ręczne całej drużyny.n Na Kessiego też szkoda strzępić język.W naszej grze kompletnie nic się nie zmienia a przepraszam mamy nowy element taktyki i zaskoczenia laga do przodu może coś Piątek strzeli ot cała filozofia pożal się Boże naszego trenera.
4
guzik_acm
guzik_acm
3 lutego 2019, 23:12
Zauważ, że mecz w wykonaniu Romy również był mizerny. W dwumeczu wyglądamy lepiej, przewaga nad Romą zachowana, remis na wyjeździe jest ok.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
3 lutego 2019, 23:18
My nie mamy trenera. Napoli olało puchar, Piątkowi wyszły dwie akcje i ot, cała tajemnica sukcesu. Ten zespól gra na żenującym poziomie, ale są tu tacy, co winią np. sędziów za dzisiejszy wynik. To jest dopiero heca :)
4
ShevaMS
ShevaMS
3 lutego 2019, 23:10
Lepiej żebyśmy z taką grą zajęli max 5 miejsce bo znowu będą udawać że gra jest ok
0
Savi
Savi
3 lutego 2019, 23:10
taltyka laga na piatka
0
Piotrek1899
Piotrek1899
3 lutego 2019, 23:09
A tymczasem pan trener stwierdził, że Milan zagrał dobry mecz... Koleś ma tupet, nie ma co... Wyglądaliśmy po raz kolejny, jak banda amatorów, a ten jest zadowolony.
2
3 lutego 2019, 23:07
Meczu niestety nie oglądałem ale wynik cieszy. Bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę że znowu od pierwszych minut ta miernota grała. Jak zagrał? Widzę, że nasze nowe nabytki mieli udział przy golu:)
0
Endriu
Endriu
3 lutego 2019, 23:07
Nie oszukujmy sie. Gattuso nie ma pojecia jak ustawić druzyne zeby atakowac. Jak widac co mecz. Strzelamy bramki po przeblyskach pojedynczych zawodnikow. Nie pamietam po wodza naszego trenera bysmy zamkneli druzyne pod wlasna bramka.
3
Mieszko
Mieszko
4 lutego 2019, 09:31
Endriu Ty byś chciał zamykać Rome pod jej bramka...przecież nie przyjechaliśmy tam jako faworyt i naszą taktyka i ustawienie były jasne-cofnięci w obronie, zawodnicy blisko siebie i pojedyncze wyjścia do przodu...A że Suso i Hakan w mistrzowskiej formie to i nasze ataki tak wyglądały...
1
nadgnity
nadgnity
3 lutego 2019, 23:00
Jeśli jakimś cudem ukończymy sezon na czwartym miejscu to będzie to zasługą dwóch czynników: 1. Dobra dyspozycja Donnarummy, Paquety i Piątka i/lub 2. Roma, Lazio, Sampdoria i Atalanta będą jeszcze większymi pokrakami niż my.
Edytowano dnia: 3 lutego 2019, 23:16
5
The Legend
The Legend
3 lutego 2019, 23:05
Nie chce nic mowic, ale 3 najwieksze pokraki wloskiej ligi zajmuja kolejno 1, 3 i 4 miejsce w tabeli...
1
Gerada
Gerada
3 lutego 2019, 22:59
Oglądam sobie jeszcze raz sytuację z Suso i karnym - faktycznie Hiszpan był chyba na minimalnej pozycji spalonej przy trąceniu piłki przez Kessiego. Mojej oceny pracy arbitrów jako fatalnej nie ratuje to jednak w żadnym stopniu...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 lutego 2019, 22:56
Roma była dziś lepsza i groźniejsza. Więc remis można przełknąć. Ale to co robił Pan z gwizdkiem w ręku to skandal. Manolas, Pellegrini, Zaniolo. Minimum 1 nie powinien tego spotkania ukończyć, ukończyli wszyscy. I brak karnego na Suso. VAR srar.
9
_GAHU_
_GAHU_
3 lutego 2019, 22:55
Na chłodno - Ja na ten punkt nie narzekam - Roma dzisiaj zagrała dobre zawody i naprawdę remis jest tu dobrym wynikiem. Nie przesadzał bym też z tym że zagraliśmy fatalnie bo widziałem dużo gorszych spotkań naszej drużyny niż to dzisiejsze. Co do poszczególnych zawodników na największy plus Paqueta, Romagnioli, Donarumma i Piątek. Najbardziej zawiodłem się na Suso - naprawdę słabe spotkanie Hiszpana. Jak na niego mało pomysłu i dużo a jak już dostał piłkę to dużo samolubności. Hakan najgorszy na boisku ale to od X spotkań nic nowego. Kessie nadal pod formą a jedyny pozytyw z jakiego po zapamiętałem po tych 90min to kilka odbiorów - słabo. Musacchio niepotrzebnie wyciągnął nogę - mam wrażenie że jakby piłka poleciała dalej w poprzek to wylądowałaby w rękach Gigio ale nie ma co spekulować. Bakayoko za dużo kombinacji - słabo. Boczni obrońcy też bez polotu - z dwójki obecnej na boisku chyba ciut lepszy RR. Nie wiem czemu na prawej nie grał Abate który ostatnio wg mnie grał solidnie. No i na koniec Gattuso - jak dla mnie pierwsza zmiana zupełnie bez sensu - może to tylko moje wrażenie ale Samu gra słabo. Jeśli już trzeba było go wpuścić za Turka ale zmiana za Brazylijczyka była dla mnie jasnym sygnałem ,,nie gramy o wygraną". Ewentualna zmiana Cutrone za Hakana i przejście w 4-3-1-2 też byłoby w moim odczuciu korzystniejsze. Wejście Laxalta (szkoda tej jego sytuacji bramkowej) wcześniej mogłoby wnieść sporo do gry a tak to wszedł i zaraz musiał schodzić - bez sensu.
3
Maxiu
Maxiu
3 lutego 2019, 23:04
Zmiana Lucasa to zawsze pewniak. Od początku powtarzano, że jest po sezonie w Brazylii i nie jest w stanie zagrać 90 minit.
1
Boateng93
Boateng93
3 lutego 2019, 22:54
Nawet jak Frosinone atakuje to oni nie mają takich przerw w formacjach. Jeden Piątek, a reszta kilkadziesiąt metrów za nim. No, ale jak Hakanowi i Suso nie chce się biegać. Jeden nie ma formy od pół roku, drugi od listopada, a i tak wiadome, że od nich skład zaczyna to co się mają wyliczać. A jak już musi swojego ulubieńca wystawiać to niech chociaż nie daje mu podchodzić do tych stałych fragmentów. Przecież Donnarumma lepiej by je wykonywał. Rożne to balonik w rękawice bramkarza, kopnięcie w kolana pierwszego obrońcy lub jak dzisiaj kopanie wysoko w trybuny. Wolne to w mur, lub w gołębie. Pół roku, on pewny pierwszy skład zawsze i do przodu nic nie daje poza psuciem wszystkiego co się dotknie. 3 asysty z czego dwie to podania na 2 metry i gole po strzałach z dystansu Samu i Suso.
0
Rafał0209
Rafał0209
3 lutego 2019, 22:51
Gattuso Myślę że ma spore umiejętności Jeżeli chodzi o ustawienie zespołu w grze defensywnej ,ale w ataku już tak różowo to nie wygląda Jeżeli Suso jest bez formy to wiele tracimy , Hakan mam wrażenie że specjalnie na siłę chce pokazac trenerowi zobacz ja sie nie nadaje na tą pozycje a Gattuso nadal na niego stawia , eh z całym szacunkiem mysle że my nie wskoczymy na wyższy poziom gramy to samo w ataku od miesiecy i nic się nie zmienia
2
szfarceneger
szfarceneger
3 lutego 2019, 22:50
Gdyby nie Gigio to Roma zrobiłaby nam to co Fiorentina zrobiła im kilka dni temu. Piątek zrobił swoje, ale Manolas dość łatwo sobie z nim radził. Paqueta nieźle, Kessie nieco lepiej niż zwykle, za to Bakayoko trochę słabiej. Skrzydła beznadziejnie. Nie tylko Calhanoglu, ale też Suso, chociaż po faulu na nim chyba powinien być karny. W obronie Musacchio dawał się dzisiaj objeżdżać i jeszcze z jego winy padła bramka. Zapata, wróć! Pozostali obrońcy raczej bez większych zarzutów, ale to raczej zasługa Gigio. Laxalt dał fajną zmianę. Jestem trochę zawiedziony wynikiem i naszą grą.
0
Jogin
Jogin
3 lutego 2019, 22:54
Gdyby Suso i Hakan byli w formie to byśmy zrobili Romie to co Fiorentina. Te wasze gdyby negatywne jest obrzydliwe, bo zawsze działa w jedną stronę. Gdyby sędzia używał VAR prawdopodobnie Milan by ten mecz wygrał.
5
brzydki
brzydki
3 lutego 2019, 22:48
Wynik lepszy niż gra ;)
2
The Legend
The Legend
3 lutego 2019, 22:45
Szczesliwy remis i 1 punkt, ktory jeszcze 8 dni temu wiekszosc z Was brala by w ciemno. Liczylismy na cos wiecej, ale pilkarze Romy spieli sie niesamowicie przed wlasna publicznoscia i to oni byli w tym meczu lepsi. To co dzis sedzia wyprawial, to pozostawiam bez komenatrza, bo to juz norma, ze czarna mafia nam nie sprzyja. Gracz meczu to oczywiscie Donnarumma, bronil jak w transie, Kessie zagral najlepszy mecz od bardzo dawna i tym razem to on, zamiast Baki, ratowal nam tylek. Piatek pol okazji i gol, jest niesamowity. Suso i Mussachio - dwa ananasy dzisiejszego spotkania, pierwszy nie mial ani jednego dobrego zagrania (a probowal czesto, zbyt czesto...), drugi przypominal Zapate, za jego "najlepszych" lat. Po intensywnym okresie (5 meczow w 22 dni), mamy az caly tydzien by sie zregenerowac i powrocic do punkowania juz w nastepnej kolejce, w meczu z Rossoblu. Forza Milan!
6
Jogin
Jogin
3 lutego 2019, 22:48
Trochę tak przesadnie nazwane szczęśliwym remisem, wiadomo patrząc na ilość strzałów, które większość leciały w Donnarume, to można tak powiedzieć. Patrząc na brak czerwonych kartek, brak karnego dla Milanu to jakoś mało szczęśliwy remis.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
3 lutego 2019, 22:51
@Jogin prawdopodobnie chodzi o to szczęście, że nie przegraliśmy tego meczu. Dlatego szczęśliwy remis, który większość by brała przed meczem bez zawahania.
1
The Legend
The Legend
3 lutego 2019, 23:00
@ Jogin, mecze wygrywa sie walka i umiejtnosciami, a nie liczy sie na karnego od sedziego czy na czerwona kartke. Roma byla lepszym zespolem, obila slupek, a Gigio mial przynajmniej 4 fenomenlne interwencje, ktore uratowaly nas przed golem. PS karnego nie bylo, bo akcja byla przerwana przed faulem Kolarova, czy slusznie? to sobie juz na spokojnie przeanalizujemy w powtorkach.
Edytowano dnia: 3 lutego 2019, 23:02
1
JeFFerson
JeFFerson
3 lutego 2019, 22:44
Generalnie mecz do zapomnienia.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 lutego 2019, 22:46
Serio, gol Piątka też?
1
DarthImpaler
DarthImpaler
3 lutego 2019, 22:48
tak gol piątka też
2
JeFFerson
JeFFerson
3 lutego 2019, 22:50
Gol oczywiście nie, ale sam mecz jak najbardziej. Musimy już myśleć o kolejnych spotkaniach.
2
Kris1908
Kris1908
3 lutego 2019, 22:51
A ja będę tego gola długo pamiętał! Brawo Krisu
1
Milanboy
Milanboy
3 lutego 2019, 22:43
A Milan niech przestanie być tak bojaźliwy co do rywali z czołówki, bo to boli, trzeba być odważniejszym a nie postawić mur i przeprowadzić tylko 1 groźną akcję, to nie dla nas taka zabawa, nie stanowimy takiego monolitu aby robić takie rzeczy
0
filipacm
filipacm
3 lutego 2019, 22:41
Sędziowanie dramatyczne (podobno nie było spalonego), brak skrzydeł i słabsza dyspozycja Babayoko. Na plus oczywiście Gigione, Kapitano i Piątek na spółkę z Paquetą. Teraz musowo 3 pkt na San Siro!
0
Roberto#Baggio
Roberto#Baggio
3 lutego 2019, 22:41
Jak już kiedyś wspomniałem, a pisałem że nie przegramy tego meczu i tak też się stało. Szukając pozytywów należy wskazać, że zremisowaliśmy mecz mogąc go przegrać wysoko. Ponadto nie daliśmy się wyprzedzić Romie w tabeli i tracimy tylko 4 punkty do Interu. Drużyna się zgrywa, niektórzy się starają bardziej inni mniej ,bądź im nie wychodzi. Jak mawia stare porzekadło "Nie od razu Rzym zbudowano." Forza Milan!
4
Fifi22100
Fifi22100
3 lutego 2019, 22:41
Krótkie podsumowanie dzisiejszego spotkania. Gigio klasa sama w sobie,fantastyczny występ. W końcu robi to czego od niego oczekiwaliśmy tyle czasu. Obrona,hmm Alessio znów świetny występ,robi wrażenie i przyszłość należy do niego,na przeciwnym biegunie Mussachio już pomijam bramkę. Przegrywał praktycznie każdy pojedynek z Dzeko czy to w powietrzu czy na ziemi. Calabria znów pokazał swoją gorsza stronę,słaba gra w obronie i mało w ataku,występ na minus wciąż czekam na Contiego bo to jednak inna skala potencjału według mnie. RR jak zwykle bez szału w ataku i raczej okej w obronie. Przejdźmy do pomocy,brakuje nam jednego klasowego pomocnika ,który zrobił by różnice. Kessie w miarę przyzwoity występ biorąc pod uwagę jego ostatnie wyczyny na boisku,występ na plus. Baka i Paqeta także rozegrali dobre spotkanie,Baka troszkę słabiej niż zwykle ale wciąż na poziomie. Nasze skrzydła,a raczej ich brak był naszym największym problemem. Suso znów bardzo słabo,ewidnetnie pod formą i powinien usiąść,Hakan to bez komentarza bo po co się denerwować. Przy Rino to on blasku nie odzyska,tego to jestem bardziej niż pewien. Piątek kolejny występ na bardzo duży plus. Co miał to strzelił,czego chcieć więcej od rasowej dziewiątki. Rino na minus i to spory jak dla mnie. Co robi Hakan w pierwszym składzie nie wie nikt,ile można czekać na zmiany,wielki minus. Kompletnie nie potrafi reagować na wydarzenia boiskowe i ja tam dalej utrzymuje swoją opinie na jego temat,ale to na inny czas. A no i nie mogę zapomnieć o sędziowaniu,istny kabaret. Manolas faulujący Kessiego gdy wychodzi sam na sam żółtko,Zaniolo,który ma z 10 fauli dalej na boisku. Pellegini faulujący taktycznie brak drugiego żółtka i wisienka na torcie karny na Suso,który niewidomy by chyba zauważył. Mam nadzieje,ze zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje w stosunku do tego „sędziego”. Podsumowując w tym meczu mieliśmy pokazane wszystkie problemy obecnego Milanu,które widoczne były jak na dłoni. Wynik lepszy niż gra.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 lutego 2019, 22:49
Wynik lepszy niż gra i sędziowanie gdyby było inne może nie było by aż takiego niedosytu, granica jest bardzo cienka.
0
Boro
Boro
3 lutego 2019, 22:41
Jakby nie patrzeć mamy już dwa najcięższe mecze w rundzie rewanzowej za sobą. Utrzymujemy 4 miejsce. Teraz jedziemy oporowo z Cagliari i czekamy co dalej.
4
Zako
Zako
3 lutego 2019, 22:40
Ktoś tu dobrze napisał, słaby Bakayoko, od razu porazka w srodku. Paqueta ma jeszcze za dużo strat,no ale jednak nowa liga i sezon w nogach. Ogólnie zagraliśmy bardzo słabe spotkanie, Gigio nas niejednokrotnie ratował i to nie wyglądało jak z Napoli. O ataku nie ma co sie wypowiadac, bo gdyby nie zmysł Piątka, który strzelił z niczego to nic pewnie byśmy nie wcisnęli. Zmiany o wiele za późno - Laxalt w moment zrobił więcej niz Hakan, szkoda, ze nie miał mimo wszystko łatwej pozycji, bo mogliśmy pomimo słabego stylu ugrać 1-2, co byłoby wazniejsze niz nasza gra w tym meczu. Na Cagliari powinien wyjść przynajmniej Urugwajczyk. A sędzia cóz, jest VAR, ale chyba duma mu nie pozwoliła sprawdzić, bo innej opcji nie widzę...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
3 lutego 2019, 22:44
VAR jest ale UEFAk kazala milan traktować jak wroga. Bo Elliot sie z nimi gryzie. Karny - dla mnie ewidentny - i czerwona kartka chwile później ale sędziowie we Wloszech postawili sobie za cel być wiekszymi patalachami niż w Hiszpanii
1
MK92
MK92
3 lutego 2019, 22:40
Był to słaby mecz w naszym wykonaniu. To, że lewa flanka z Rodriguezem i Calhanoglu właściwie nie funkcjonuje żadną nowością nie jest, jednak niepokojący staje się zjazd formy Suso. Ten punkt zawdzięczamy jedynie Donnarummie, Paquecie i Piątkowi. Jedyne, co mnie cieszy, to cztery punkty w typerze ;)
3
Gol
Gol
3 lutego 2019, 22:39
Tak jak pisałem w przerwie, tragiczny mecz w naszym wykonaniu który notabene powinniśmy przegrać i tylko masa szczęścia uratowała nas przed porażką z Romą która tylko że przypomnę kilka dni temu przegrał w Pucharze Włoch z Fiorentiną aż 1:7 i dzisiaj również wielkiego futbolu nie grała (w granicach ogrania spokojnie) natomiast Milan zbyt bojaźliwie od 1 minuty cofnięty i schowany za podwójną gardą kompletnie nie miał zamiaru walczyć tutaj o 3 punkty i tylko doskonały instynkty strzelecki Krzysztofa Piątka uratował wynik tego spotkania.

Co do zmian to się nie wypowiem, oczywiście były dramatycznie spóźnione ale na tym kończę swoją wnikliwą analizę. Nie wypowiem się również o Hakanie na skrzydle bo nie lubię się powtarzać, a już zwłaszcza po raz enty, każdy chyba wie że obecnie na tej pozycji nie jest to postać dodatnia i Gattuso po prostu urządza regularną kpinę trzymając tego zawodnika całe spotkanie.

Karny był i był to karny ewidentny, Kolarov kompletnie nie był zainteresowany futbolówką i osobiście nie rozumiem jak sędzia w takie sytuacji może karnego nie zagwizdać. Coś tam komentatorzy z Eleven przebąkiwali o spalonym, ale później podobno doszła do nich informacja że tego spalonego jednak nie było i ufa że ta druga informacja jest poprawna więc uznaje że ewidentny karny nie został odgwizdany i nie użyty VAR idzie na konto sędziego który dzisiaj był naprawdę dramatyczny i mam nadzieję że w końcu ktoś zacznie rozliczać sędziów z tego nie korzystania z VAR-u bo momentami to śmieszy (niczym mecz La Ligi się to oglądało). Nie tylko chodzi o tą jedną sytuacje, ale również faule i żółte kartki wręczane kompletnie losowo.

Koniec końców wracamy można powiedzieć na swój poziom na którym jechaliśmy cała rudne jesienną. Błagam zaklinaczy rzeczywistości żeby nie pisali że Roma która ledwie kilka dni temu dostała łomot od Violi to ciężki rywal i powinniśmy się cieszyć z tego remisu, gdyż w obecnej formie Roma zwyczajnie nie powinna stanowić dla klubu aspirującego do 4 miejsca z możliwością na odskoczenie od bezpośredniego rywala na kolejne kilka punktów, nawet na wyjeździe, wielkiego problemu. My sami dzisiaj nic nie prezentowaliśmy żeby Romę pokonać, a jak zachciało nam się ich przycisnąć to się gubili jak dzieci w mgle że prawie Laxalt im gola huknął.
Edytowano dnia: 3 lutego 2019, 22:52
6
Milanboy
Milanboy
3 lutego 2019, 22:43
uważam że także zarząd popełnił błąd nie kupując lewoskrzydłowego, muszę przyznać że będziemy cierpieć, i to jak bardzo z tym że nie mam takiego zawodnika
0
Gol
Gol
3 lutego 2019, 22:51
No to może zmieńmy formację ? Albo dajmy chociaż kilka spotkań na skrzydle Laxaltowi ? Wybaczcie ale no Hakan jest tragiczny, jego strona po prostu nie funkcjonuje kompletnie, od początku z własnej woli gramy w 10 i tak jest od Sierpnia za każdym razem jak Gattuso wystawi Turka na skrzydle, a on jeszcze trzyma go tam całe spotkanie dopiero w 85 minucie przesuwa do pomocy.

Ja mam osobiście dość tej parodii bo na to naprawdę się nie da patrzeć, to są błędy które nie powinny występować na pewnym poziomie.

Wiecie czemu z Napoli wyglądaliśmy tak dobrze ? Bo grał Borini który jest turbo słaby, ale na skrzydle to zjada Hakana i popija mlekiem.
Edytowano dnia: 3 lutego 2019, 22:54
6
Milanboy
Milanboy
3 lutego 2019, 22:54
Wiem że jest tragedią, nie musisz mi tego tłumaczyć, ale co ja poradze że na niego stawia na tym skrzydle? Sorki, ja go wolałem jak gra w pomocy, tam da więcej, bo pomoc paqueta-bakayoko- hakan to najlepsza obecnie pomoc jaką może zaoferować Milan, a taki Laxalt czy nawet Conti nie dostają okazji na wykazanie się na tym lewym skrzydle, a Cutrone to poraniony pomysł, bo to rasowy killer
1
MK92
MK92
3 lutego 2019, 22:55
Ja widzę jeden ratunek - ustawienie 4-2-3-1. Paqueta na lewe skrzydło (w diamencie troszkę inna rola niż typowy skrzydłowy w 4-3-3), a za plecy Piątka mało przebojowy na lewej flance Calhanoglu.
0
Milanboy
Milanboy
3 lutego 2019, 22:56
a co do Boriniego, tutaj się zgodzę, nawet ten Fabio którego nie trawimy daje więcej na skrzydle niż Calhanoglu, no ale cóż, to wina trenera że jest nadwyraz uparty
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 lutego 2019, 23:05
E tam nie rób znowu z Romy grających u siebie takich słabiaków dołki się zdarzają oni sobie po prostu lubią od czasu do czasu przegrać 7:1, ale dziś odbili się od dna i zagrali z dużą intensywnością i agresją, można się było spodziewać że zrobią wszystko żeby zapomnieć o przeszłości przed własną publiką wzięli się w garść. Co by ta Roma nie robiła w ataku i jak by Milan szczęścia(pecha?) nie miał to jednak jedynego gola zdobyli po indywidualnym błędzie a nie po akcji więc nic nie wyklepali tylko wcisnęli nam farfocla to nasza bramka była z gry myśmy ich wypukali z akcji z jeszcze innej strony patrząc Roma faulowała nas bezkarnie i sędzia w całym meczu dawał ciała i się nie popisał tym występem ale chyba wszyscy się do tego przyzwyczaili i choć biorą to pod uwagę to nie przemawia do nich ten argument że gwizdano pod gospodarzy, ten mecz był na styku,równy, dwie ekipy z dobrymi zawodnikami walczyły i skończyło się remisem to dość normalne i naturalne. Biorąc pod uwagę że na boisku nie było Suso i Hakana to graliśmy nieźle. Nie wiem co kieruje Rino i dlaczego Leo mu na to pozwala może dlatego że wyniki go bronią i też był trenerem. Co do zmian to wejscie Laxa o mało nie skończyło się golem a wejście samu choć dużo wcześniej się pojawił niewiele wniosło choć też uważam że Rino powinien inaczej rotować nie mniej to on jest trenerem i bierze odpowiedzialność niech działa póki co nie jest źle.
2
Gol
Gol
4 lutego 2019, 01:09
Victor Van Dort - "Eee tam jest 4 miejsce nie ma się co przejmować" - normalnie jakbym czytał listopadowe komentarze przed super grudniem w naszym wykonaniu. Nie robię z Romy słabiaków, uważam że jest to zespół który w końcu zacznie punktować, zresztą i tak jestem pełen podziwu że po tym jak zarząd Romy rozmontował praktycznie cały zespół Di Francesco w kilku lat, traci do nas zaledwie jeden punkt, mimo że my wywalamy kupę kasy co okienko. Natomiast niebranie pod uwagę takich faktów jak 3-3 z Atalantą i 7-1 z Fiorentiną, oraz drama jaka się rozpętała po meczu między piłkarzami a kibiciami, no... Raczej piłkarze Romy byli dalecy od topowej formy i no zwyczajnie wyjście na to spotkanie taką taktyką to była głupota bo my nie byliśmy zainteresowani zwycięstwem. My tam przyjechaliśmy po remis który naprawdę cudem udało się nam wywalczyć i przestań pisać coś o tym że Roma gola strzeliła po naszym błędzie, bo my również zdobyliśmy gola nie z akcji tylko po błędzie obrońcy Romy. Również mistycznego zaangażowania, intensywności i agresji w Romie no nie było. Zwyczajnie Milan pozwalał im na dużo to dużo robili, a i tak nic z tego nie wpadło bo Gigo wrócił do formy sprzed ładnych kilku(nastu) miesięcy + pomogło aluminium. Pisałem o pracy arbitra że dzisiaj owszem była bardzo słaba, ale ja uważam że również piłkarze Romy w pierwszej połowie byli za każde drobne przewinienie karani kartonikami. Nie wiem jak można napisać że nieźle graliśmy... Po prostu chyba nie ma sensu tutaj dalej rozprawiać. Na swoje nieszczęście oglądam takie zespoły jak Atalanta, Sampdoria, Fiorentina i po prostu widzę że my mamy zawodników lepszych od w/w klubów, ale gramy totalną padlinę i wygrywamy po jakiś przebłyskach czy przypadkowych akcjach. Jak dzisiaj widziałem B - Klasową taktykę (laga na Damiana) w stylu Kessi ma piłkę na połowie boiska i po prostu bezmyślnie bez zastanowienia czy choćby... podniesienia głowy (?!?) kopie po prostu piłkę z całej siły w kierunku w którym powinien znajdować się chyba Krzysztof Piątek no to mi ręce opadają, a potem wchodzę i czytam komentarze że super jest jeden punkt i właściwie to gra całkiem niezła. Jak oglądam Hakana na skrzydle to nucę sobie piosenkę Elektrycznych Gitar - "Co ja robię tuuuu, co Ty tutaj robisz" bo naprawdę nie mam bladego pojęcia jak można przez X miesięcy wystawiać na skrzydle zawodnika który ani przez moment się tam nie nadawał, no ale powiedział raz w wywiadzie że fajnie mu się tam gra, no to gra tam i koniec. Zmiany były spóźnione, było widać że rozruszały Milan tylko o 5-10 minut za późno żeby cokolwiek zmienić.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 lutego 2019, 03:02
Pisząc gramy nieźle mam na uwadze nie tyle wrażenia estetyczne i to w jakim stopni gra Milanu łechta moje oczy a to jak drużyna radzi sobie w chwili kiedy jest w trudnej sytuacji, czy widać zamysł na grę jaką mają zawodnicy i czy jest wspólnota w tym zamysle, biorę pod uwagę rangę spotkania, miejsce w którym się odbywa, przewidywania bukmacherów (oni nie mają uczuć), piłkarzy i ich formę, kontuzje, wykluczenia, główny cel do którego zmierzamy. Gramy nieźle choć wiem że nie gramy ładnie, nie prowadzimy gry, mamy szczęście ale mimo to zasadniczo nie przegrywamy, nawet grając z Napoli czy Romą na wyjeździe. Pół roku nowego zarządu to nie wiele, przepychanki z uefa, odejście kapitana i przyjście gwiazdora który był zły ze przybył też nie pomagały. Dla mnie brak Jacka to utrata 20%mocy ofensywnej i 50% mocy wolicjonalnej drużyny to jest niepowetowana strata dla nas. Nie wiem co mógłby nam dać Strinic czy Caldara wiem że Conti mógłby dać dużo wiem też że naszym najlepszym zawodnikiem jest obecnie Byoko który dziś nie zagrał wybitnie ale na tyle solidnie że udało się zdobyć punkt. Biglia jest dla Rino zawodnikiem absolutne podstawowym też go trochę nie było biorąc pod uwagę te aspekty rzeczywistości uważam że Milan sie rozwija i czyni postępy, drużyna wierzy w trenera, jest w Milanie duch zespołu i jedność. W tym kontekście uważam że Milan gra nieźle, nie ładnie ale nieźle bo Milan punktuje skutecznie i trudno nas pokonać. Ja wolę usprawiedliwiać ACM niż Romę i ich politykę bo interesuje mnie Milan a nie problemy Romy to że przegrali 1-7 mogło sugerować że będą walczyć z "pianą w pysku" piłka to nie 2+2=4 bo raz przegrają z Violą 1-7 a za chwile wyeliminują w LM z Porto i znowu będą tam gdzie Viola może jedynie być w Fifie, taka Brazylia też potrafiła przegrać 1:7 to nic nie znaczy poza tym że po prostu mecz im nie wyszedł. Sampa czy Atalanta to kluby w których jest spokój, mała presja i nastawienie na kreowanie zawodników do sprzedaży nie da sie tego porównać do presji w Milanie wypełnionej permanentnymi i gargantuicznymi oczekiwaniami już to przerabialiśmy w przeszłości czyli świetnie grającą Atalantę czy Sampe a koniec końców gdzieś zasobów zabraknie i o Lidze Mistrzów mogą pomarzyć bo długi sezon weryfikuje wszystko. Przyjdzie czas że Milan będzie się podobał ale póki co trzeba wrócić do LM .
0
Kris1908
Kris1908
3 lutego 2019, 22:38
Mecz do zapomnienia, trzeba się cieszyć z punktu. Żeby się znów coś nie zacięło, musimy wygrać z Cagliari!
3
Wilk87
Wilk87
3 lutego 2019, 22:38
Niby Milan królem okna transferowego, ale tego najważniejszego transferu nie przeprowadzono, na ławce trenerskiej. Milan dalej tragedia w konstruowaniu ataku, żadnego pomysłu. Paqueta i Piątek jeszcze nie zrozumieli i nie nauczyli się "myśli" taktycznej trenera i coś tam jeszcze szarpią z przodu. Bardzo żałuję, że nie wprowadził Contiego, jestem ciekaw kiedy go wprowadzi, pewnie w kwietniu.
3
Milanboy
Milanboy
3 lutego 2019, 22:39
no tak, rozwalać drużynę i nowy trener Xd, zabrakło transferu skrzydłowego, co widać, teraz będziemy cierpieć za to
2
Kris1908
Kris1908
3 lutego 2019, 22:41
No Hakan to jest naprawdę porażka i już chyba nikt nie wierzy, że się u Nas podniesie, będzie tak dogorywał do lata i pewnie się pożegnamy
1
Wilk87
Wilk87
3 lutego 2019, 22:43
Dlaczego od razu rozwalać drużynę? Rok temu przyszedł Rino i zadziałał efekt miotły. Teraz jasno widać, że taki Hakan nie ważne jak słabo zagra, w następnym meczu i tak zagra, Kessie to samo.
0
brzydki
brzydki
3 lutego 2019, 22:46
"Rozwalać drużynę", no tak bo cały team ucierpi pewnie na tym, że odejdzie trener z taktyką typu laga na Piątka a później obrona Częstochowy xD Gościu nie bardzo ogarnia to wszystko na tym poziomie i tyle, niech dogra do czerwca i przyjdzie w końcu porządny trener.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
3 lutego 2019, 22:47
A kogo byś wystawil?? Borinaldo?? Montopronto?? Bertopuerto?? Laxalta który i tak nie wiadomo jak zagra?? Mauriego??
0
Wilk87
Wilk87
3 lutego 2019, 22:51
Szczerze Ci powiem, że jeśli już mamy grać tym 433 to nawet Boriniego dać czy Laxalta za Hakana. Na jedno wyjdzie. Ogólnie to zmieniłbym ustawienie ale to już dla trenera wyższa szkoła jazdy.
1
Milanboy
Milanboy
3 lutego 2019, 22:51
brzydki- jest takie coś jak szatnia i widać że to się dobrze trzyma, a wyniki mimo wszystko są, nie wiem, nie warto robić takich rzeczy, bo przyszedłby taki Donnadoni i wtedy byśmy płakali
0
brzydki
brzydki
3 lutego 2019, 22:53
Calhanoglu dziś grał żałośnie, a w dodatku po 75-80 minucie oddychał już rękawami (widać to było w sytuacji kiedy mógł spokojnie dobiec do piłki i poprowadzić kontratak ale odpuścił kompletnie ze zmęczenia). Brak zmiany w jego kontekście był kompletnie niezrozumiały, tym bardziej że ściągnął najlepszego z boiska Piątka, później Suso (może przeciętny mecz ale w końcu to Suso który zawsze może jedną akcją zrobić mecz).
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 lutego 2019, 22:55
Rozwalać drużynę ? Panie szanowny, te chłopaki mają na prawdę olbrzymi potencjał .. ale z roku na rok są coraz starsi .. a my tu kasztanimy się z kolejnym trenerem który dopiero zaczyna uczyć się fachu. To trzeba sobie powiedzieć otwarcie, że my z przodu nie gramy totalnie nic.. i niema co zakłamywać rzeczywistości.
1
milan1986
milan1986
3 lutego 2019, 22:38
Co jest niepokojace to fakt, ze druzyna nie ma w ogole pomyslu ma gre do przodu. Dwie bramki z Napoli tylko zaciemniaja obraz. I co gorsza to wpisuje sie w obraz druzyn do tej pory prowadzonyxh prxez Gattuso- szczelna (i toporna) defensywa, a gra ofensywna ma poziomie slabeuszy. Na przyklad Paqueta- super ze pracuje w defensywie, ale mam wrazenie ze na jego grze do przodu jest jakis hamulec zaciagniety, i co gorsza to trener za tym stoi. Koedy my po raz ostatni strzelilismy bramke po jakiejs grze kombinacyjnej??
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 lutego 2019, 22:40
Przecież o tym się już od roku mówi .. Rino jak zaczynał to ogarnął grę w defensywie, natomiast w grze do przodu nie zmieniło się nic.. przez ponad rok czasu.. więc coś jest nie tak. Budujemy fajny zespół, ale trzeba nam trenera który pozwoli rozwinąć tym chłopakom skrzydła.
0
viviek89
viviek89
3 lutego 2019, 22:37
zajebista jest ilosc kwasu jaka tu wylewacie na swoj "ukochany" klub. 1-1 w meczu z roma na wyjezdzie toz to porazka i wstyd jakich malo. zal mi was pier.... choragiewki. walka o 4 miejsce w lidze punkt odrobiony do interu. kiedy wy wreszcie zauwazycie ze to nie jest fifa i nie da sie resetowac meczu. jak nie poszlo to nie poszlo. Podziwiam Rino ze ciegnie ten cyrk pod taka fala nienawiści ze strony kibiców i wstyd mi za nich. Donnaruma cudony mecz ogolnie szalu niebylo ale jestem zadowolony mowcie co chcecie niewygralismy przez blad w obronie w sumie pechowy i niepodyktowanie karnego. mam nadzieje ze wasze czarno czerwone serca ockna sie wreszcie i po nieudanych meczach przestaniecie sobie spuszczac cisnienie. i będziecie wspierac klub bez znaczenia jakie ma osiagbiecia bo kocha sie klub a nie wyniki... pozostalych zal... dobrej nocy
6
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 lutego 2019, 22:45
Zgadzam się, wprawdzie liczyłem że dziś wygrają ale remis z Romą w Rzymie to nie jest zły wynik, trudno o racjonalność gdy emocje biorą górę. Ileż to razy drużyna która sięgnęła dna (7:1) potrafiła się odbić.
0
jacekk553
jacekk553
3 lutego 2019, 22:45
Tu nie chodzi o wylewanie kwasu na klub. Zgadzam się, że wynik nie jest zły, bo utrzymaliśmy 4 miejsce, ale nie jest też dobry, bo musimy zacząć nadrabiać to, co straciliśmy w pierwszej połowie sezonu. Wspieranie nie powinno polegać na ślepym podążaniu za kimś w bagno, ale wskazaniu mu innej drogi. Gattuso trzeba przyznać, że jako tako poradził sobie z mocno kontuzjowanym zespołem, ale decyzje takie jak uparte wystawianie Hakana, który w tym sezonie nie gra absolutnie nic, brak postępów w fazie ofensywnej to coś, co trzeba wytknąć. Obrona faktycznie jest teraz bardzo dobra, dzisiejszy błąd Musacchio mógł się przytrafić każdemu i niestety nie udało się go potem naprawić, w czym swój udział miał też sędzia. Ale nie można się zadowolić tym, że jeden aspekt działa, trzeba poprawiać kolejne. Piątek czasem coś strzeli jak dostanie długą piłkę, ale nie będzie tego robił w każdym meczu, potrzebne są schematy, rozpracowanie obrony przeciwnika, celne strzały z dystansu. To u nas niestety kuleje.
0
Kris1908
Kris1908
3 lutego 2019, 22:48
Ja nie rozumiem jak może ktoś być zadowolony po tym meczu, jedynie z wyniku 1-1 pewnie wszyscy z Nas się cieszą
0
Wilk87
Wilk87
3 lutego 2019, 22:56
Powiem Ci, że nie miałbym pretensji gdyby przegrali 3:2 ale mieliby jakiś pomysł na atak. A tak w meczu z Cagliari znowu będę drżał o wynik tak jak z innym SPAL czy Torino czy Bologna, bo tak to wygląda w każdym meczu.
0
imperator5000
imperator5000
4 lutego 2019, 00:22
Daruj sobie ten szantaż emocjonalny. Kibicuję Milanowi od 15 lat i właśnie z miłości do tego klubu modlę się o trenera z prawdziwego zdarzenia, który umie wydobyć z piłkarzy co najlepsze, który dobierze formację pod dostępnych zawodników, który umie reagować na wydarzenia boiskowe i taktycznie zaskakiwać przeciwników. Milan Gattuso nie zrobił prawie żadnego postępu przez ostatni rok, najlepsze mecze za kadencji Rino przypadały na ubiegłą wiosnę. Z każdym rywalem gramy za podwójnymi zasiekami jak jakieś Chievo czy inne Lecce. W ofensywie brak jakichkolwiek schematów, chłopcy w każdym meczu wyglądają, jakby widzieli się po raz pierwszy w życiu. Mimo przyjmowania defensywnej taktyki w 90% spotkań nie umiemy rozegrać kontrataku, a na skrzydłach biega tragiczny Czalhanoglu i stworzony do ataku pozycyjnego, a nie gry z kontry, Suso. Nie mamy żadnego pomysłu na ofensywne stałe fragmenty, jesteśmy chyba jedyną drużyną w Serie A bez gola po rożnym, z wolnych trafiamy po indywidualnych przebłyskach geniuszu. Gattuso nie tylko nie wyciąga wniosków z porażek, on nie wyciąga wniosków nawet z własnych zwycięstw! W Pucharze wyeliminowaliśmy Napoli w dużej mierze za sprawą dynamicznych i przebojowych graczy na bokach obrony i skrzydłach. Mimo tego, że Roma przed chwilą straciła kilka goli z Violą właśnie po błędach w bocznych strefach i po kontrach, Gattuso decyduje się na posłanie do boju piłkarzy grających na stojąco i bardzo łatwych do upilnowania czy wyłączenia z gry - Rodrigueza i Calhanoglu. Suso i Calabria też nie powinni być pierwszymi wyboramido gry z kontry. To wszystko nie jest tylko mądrzenie się znad klawiatury - te same błędy popełniamy wielokrotnie, a Milan Gattuso ma moim zdaniem mentalność z Serie B i stracił już nawet ambicję, która w niektórych meczach pozwalała osiągać wyniki lepsze niż gra. Nasze miejsce w tabeli to zbieg szczęśliwych okoliczności, zresztą między miejscami 4. a 12. jest taki ścisk, że za trzy kolejki możemy być nie tylko poza LM, ale nawet poza pucharami. Bardzo mi przykro patrzeć, jak Rino rozmienia swoją piękną legendę na drobne.
0
Savi
Savi
3 lutego 2019, 22:37
Kessie dzis bronil wiec dla mnie w koncu robil co mial. A nie w ataku
3
jacekk553
jacekk553
3 lutego 2019, 22:36
Jeżeli na konferencjach pomeczowych ktoś z Milanu znajdzie jakikolwiek pozytyw w grze oprócz akcji Paquety i Piątka, to znaczy że towarzystwo wzajemnej adoracji i klepania po plecach ma się dobrze. Remis na Olimpico to dobry wynik, ale w obliczu ilości straconych punktów w pierwszej części sezonu nie możemy sobie pozwalać na takie wpadki. Przy taktyce Gattuso nie ma co liczyć na regularne serie wygranych, a od jutra bardzo prawdopodobne, że będziemy mieć 3 drużyny z punktem straty do Milanu. Jedna wpadka i możemy się witać z 8 miejscem, a gdyby nie zepsuty grudzień i wrzesień, byliby teraz spokojnie na trzecim. Nie lubię tak gdybać, ale nie możemy wiecznie dawać prezentów rywalom. Ktoś w ,końcu przestanie frajerzyć i zadomowi się na tym 4 miejscu i jeżeli Milan szybko się nie ogarnie, to zaraz czeka nas walka o kwalifikacje do Ligi Europy.
0
viviek89
viviek89
3 lutego 2019, 22:42
gdyby nie ostatnie 10 lat......
1
Savi
Savi
3 lutego 2019, 22:36
Suso nawet nie chcial poczatkowo podac do przodu holował i holował i dupa
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 lutego 2019, 22:36
Apetyty były większe i pierwsza połowa był całkiem niezła ale w drugiej już niestety było słabo i Roma zasługiwała na remis a może i wygraną nie mniej mimo to chciałbym podkreślić to co już zostało zauważone że ta bramka to indywidualny błąd obrońcy a nie akcja w której Roma by nas rozpracowała, to był trudny teren i ja biorę bez narzekania ten punkt i ruszamy naprzód. Najbardziej martwi mnie Hakan lubię go i liczę na niego ale on sabotuje naszą grę i nie widać poprawy a jest dla Rino kluczowy i na tym cierpi cała nasza ofensywa on pierwszy powinien zostać zmieniony nie wiem też dlaczego tak mało szans dostaje Conti. Podsumowując, najważniejsze było nie przegrać to Roma musiała wygrać a my daliśmy radę wytrzymać ich napór mimo że w drugich 45min mieliśmy załamanie gry, po straconym golu uszło z nas powietrze i pewność siebie, zaczęły się błędy, nerwowość, wykopywanie byle dalej i hamowanie akcji ofensywnych.
2
pazioni
Moderator pazioni
3 lutego 2019, 22:35
Panie Gattuso gdzie były zmiany za późno. Piątek JEST SUPER,ALE sam meczu nie wygra....
2
milan2002
milan2002
3 lutego 2019, 22:35
Dlaczego znowu Conti nie wszedł? Zupełnie tego nie rozumiem. Wchodził w trzech meczach i zaliczył dwie asysty. Chcę zobaczyć od pierwszej minuty Piątka, Paquete i Contiego. Calhanoglu oraz Kessie niestety słabo.
4
Diavo
Diavo
3 lutego 2019, 22:39
Może jeszcze nie uporał się z problemem mięśniowym nogi,a Roma dzisiaj grała ostro więc wolał go Rino oszczędzić.
0
ksieciunio
ksieciunio
3 lutego 2019, 22:39
Akurat z Contim to IMHO dobra decyzja. El Shaarawy by go przeorał i zamiast punktu byłoby 0.
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się