SCUDETTO


23. kolejka Serie A

7 lutego 2019, 18:16, cinassek Aktualności
23. kolejka Serie A

Przed meczem Milan - Cagliari, zaplanowanym na niedzielny wieczór, rozegrane zostaną wszystkie pozostałe spotkania 23. kolejki Serie A. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji odnośnie trwającej aktualnie serii gier we Włoszech.

Czwartek, 7 lutego:

20:30: Lazio - Empoli 1:0 (Caicedo 42' [k.])

Piątek, 8 lutego:

20:30: Chievo - Roma 0:3 (El Shaarawy 9', Dżeko 18', Kolarov 51')

Sobota, 9 lutego:

18:00: Fiorentina - Napoli 0:0

20:30: Parma - Inter 0:1 (Martinez 79')

Niedziela, 10 lutego:

12:30: Bologna - Genoa 1:1 (Destro 17' - Lerager 33')

15:00: Atalanta - SPAL 2:1 (Ilicić 57', Zapata 79' - Petagna 8'), Sampdoria - Frosinone 0:1 (Ciofani 25'), Torino - Udinese 1:0 (Aina 31')

18:00: Sassuolo - Juventus 0:3 (Khedira 23', Ronaldo 70', Can 86')

20:30: Milan - Cagliari 3:0 (Ceppitelli 13' [s.], Paqueta 22', Piątek 62')



197 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
nokoments
nokoments
10 lutego 2019, 21:02
Nie wiecie czy Higuain już wyraził chęć odejścia z Chelsea? XD
0
Vol'jin
10 lutego 2019, 21:10
a palacza zwolnili?
0
nokoments
nokoments
10 lutego 2019, 21:26
Jeszcze nie, ale po tej szóstce w plecy powinien się obrazić na drużynę i poprosić o powrót do Juve. W końcu u nas już po 3 meczu podobno miał ból dupy i chciał wracać.
0
Jacek 81
Jacek 81
10 lutego 2019, 19:51
Tylko muszą chcieć, ale mają taką przewagę nad reszta stawki, ze nie muszą się sprężac
0
Czosnek
Czosnek
10 lutego 2019, 19:49
Zobaczcie akcje Juve na 3-0... Masakra, oni jak chcą, to potrafią zagrać kawał, pięknego futbolu.
0
ACstach
ACstach
10 lutego 2019, 19:15
Szczęsny jak dzban się zachował, ale i tak mniejszy fail niż w meczu na MŚ kiedy wybiegł z bramki, a Berardi na pustaka nie trafia. Sassuolo nie chce zdobyc bramki.
0
Fushnikov
Fushnikov
10 lutego 2019, 19:14
Hahaha bereardi do Milanu hahaha
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
10 lutego 2019, 18:33
Chłopaki potrzebuje pomocy. Mam eleven już prawie 2 lata zawsze mi pobierało kasę co miesiąc samoczynnie bez mojej ingerencji. Nagle dzisiaj chciałem odpalić apke i nie działa co mam robić
0
ACstach
ACstach
10 lutego 2019, 18:24
Sassuolo gra, Juve strzela. Ale co odwalił bramkarz tym podaniem... Ja wiem, że Stara Dama i Sassuolo to przyjaciele, jednak bez przesady Panie Consigli.
2
El Doktor
El Doktor
10 lutego 2019, 18:17
Wszyscy graja z Juve na rowni lub lepiej od juve. Zazwyczja i tak przegrywaja wiadomo. Ale My jakos zawsze zachowawczo , a i tak w plecy
0
Zuber
Zuber
10 lutego 2019, 18:13
Wszyscy z naszych rywali złapali punkty, musimy też to zrobić. Szkoda, że tyle razy mieliśmy okazję odskoczyć i ani razu nam się to nie udało, głupie 3 punkty więcej dałyby dużo więcej luzu.
0
Orzelek79
Orzelek79
10 lutego 2019, 18:06
Ale Szczęsny pokazał klasę.
0
Tutkovic
Tutkovic
10 lutego 2019, 18:25
Jak dla Mnie to był karny.
0
viviek89
viviek89
10 lutego 2019, 18:34
dla juve tez by byl
0
Orzelek79
Orzelek79
10 lutego 2019, 19:32
Nie było karnego, dobrze to wyjaśnił Kruk w studio eleven.
0
Vol'jin
10 lutego 2019, 18:01
obrona Juve na Saussolo może być wesoło xD
0
Orzelek79
Orzelek79
10 lutego 2019, 17:56
Igła będzie pluł sobie w brodę jak Chelsea nie wejdzie do LM a my tak.
0
Fushnikov
Fushnikov
10 lutego 2019, 17:58
Za Krzysia jestem w stanie przełknąć te gorycz z domieszką dziegciu :)
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 lutego 2019, 17:50
Skisnę, jeśli awansujemy do LM, a Chelsea nie - na co się zanosi, bo MU w bardzo dobrej formie obecnie, już nadrobili stratę do 4 miejsca.
3
Vol'jin
10 lutego 2019, 17:49
Sarri zostanie zwolniony po sezonie coś czuje ^
0
ACstach
ACstach
10 lutego 2019, 17:40
A może Gonzalo macha do kibiców Milanu z pozdrowieniami?? Eee nie... pewnie znowu jest na wszystkich wkurzony... Tylko nie na siebie.
1
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
10 lutego 2019, 17:37
Gonzalo już macha ręką?
0
Fushnikov
Fushnikov
10 lutego 2019, 17:39
Tak, woła Hakana by też dołączył do Chelsea.
2
Plaza95
Plaza95
10 lutego 2019, 17:26
City gwałci Chelsea z Gonzem na szpicy :o
0
Fushnikov
Fushnikov
10 lutego 2019, 17:37
No i prawidłowo. Ciekawe co sobie teraz myśli ten gbur. Myślę że po tym nieporozumieniu Milan da sobie spokój z emerytami po 30.
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 lutego 2019, 17:25
LOL... Chelsea już 4 w plecy po 25 minutach.
1
Fushnikov
Fushnikov
10 lutego 2019, 17:25
Btw igłą już 0-4 w 25min. Fajnie się irytuje. Tak chciał do Chelsea. LM pewna ;)
1
Boro
Boro
10 lutego 2019, 17:06
Szkoda ze Atalanta nie straciła punktów.. Dziś u nas tylko 3 pkt i to mam nadzieję że przekonywujaco bez nerwów.
1
milan78
milan78
10 lutego 2019, 16:58
@Marcos Salinas "...Dla przykładu to, że jakiś ''frywolnie'' grający mezz'ala z hiszpańskiego średniaka zaliczył 5 razy więcej asyst w sezonie od np. Gattuso wcale nie oznacza, iż był w tamtym momencie lepszym piłkarzem od obecnego trenera Milanu." Prosze o KONKRETNE PRZYKŁADY ZATEM
0
Czosnek
Czosnek
10 lutego 2019, 16:43
Tak myślałem, że szybko stracona bramka przez Atalantę tylko ich podsyci. Zapata 16 bramka w sezonie, kozak.
2
WeahYeah
WeahYeah
10 lutego 2019, 16:06
Dobrze, że my nie gramy o 15, bo poza Torino same niespodzianki :)
0
Dziuni1994
Dziuni1994
10 lutego 2019, 15:28
Postawiłem na Sampe i Atalanta i powyżej 1,5 dlatego jedna z tych drużyn musi dziś stracić punkty
1
Zdziebol
Zdziebol
10 lutego 2019, 15:26
A Atlanta jak na razie w plecy 1:0
0
Fushnikov
Fushnikov
10 lutego 2019, 15:07
Poli całkiem dobry mecz zagrał.
0
milan78
milan78
10 lutego 2019, 11:46
@Marcos Salinas Mezzala mówisz?Ale w ustawieniu 4-3-3 czy z czwórka w pomocy?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 lutego 2019, 12:22
A jakie to ma znaczenie, skoro kwestią sporu nie są personalia czy ustawienie tylko sposób oceny piłkarzy?
0
Vol'jin
10 lutego 2019, 11:12
https://pbs.twimg.com/media/Dy-v9X3UYAUzPck.jpg jak to dobrze, że adidas nas już nie ubiera i nie cuduje jak Nike ^
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 lutego 2019, 11:41
Z jakiej okazji ta koszulka?
0
Vol'jin
10 lutego 2019, 12:21
na nowy sezon^
1
Vol'jin
10 lutego 2019, 12:21
na nowy sezon^
0
AdamoX
AdamoX
10 lutego 2019, 12:43
Voljin jaja sobie robisz czy serio taki gowno będą nosić haha xD
0
Dziuni1994
Dziuni1994
10 lutego 2019, 13:01
Raczej bez naszywki z Coppa Italia :)
1
MK92
MK92
12 lutego 2019, 13:45
Ta prawdopodobna koszulka Juve na sezon 2019/2020 jest bardzo brzydka. Cieszę się, że wzięła nas Puma. Obecne stroje są naprawdę fajne, może poza tym czarnym paskiem na koszulkach wyjazdowych.
0
milan78
milan78
10 lutego 2019, 10:38
@Marcos Salinas "... rozliczanie każdego pomocnika w szczególności grającego na włoskich boiskach jest śmiechu warte" A jaka to różnica czy gra we Włoszech czy w innym kraju?Każdy pomocnik tak samo jak obrońca czy napastnik musi być rozliczany za swoje występy.Truizm którego nie rozumiesz "... jak twoja ocena ofensywy na podstawie tego kto, ile strzela...".A ty oceniasz ofensywę na podstawie tego,kto ile broni?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 lutego 2019, 11:15
Ale wiesz, że rzetelna ocena piłkarza to opinia o średniej z ważnych dla gry danego piłkarza statystyk/danych proporcjonalnych do stosowanej taktyki?Dla przykładu to, że jakiś ''frywolnie'' grający mezz'ala z hiszpańskiego średniaka zaliczył 5 razy więcej asyst w sezonie od np. Gattuso wcale nie oznacza, iż był w tamtym momencie lepszym piłkarzem od obecnego trenera Milanu.
1
milan78
milan78
10 lutego 2019, 09:18
@Marcos Salinas Masz rację,przeswietna ta linia pomocy Juve.Pjanic-2 asysty,Matuidi -2,Can-1,Bentancour-1,Khedira-okragłe zero.Przypomnijmy prowadzi ich dobry trener Allegri Inter:J.Mario-2,Radja-1,Brozo-1,Borja-1,Vecino-1.Liczba asyst jakby ta sama??Przypomnijmy,prowadzi ich trener ze średniej(nawet w skali włoskiego futbolu) półki .Na jakiej więc podstawie podważasz moja tezę,że z lepszym trener walczyli by o mistrza ? Juve ma 2/3 atak w Europie?Przeciez oni nawet w Italii nie są najlepsi...W LM więcej od nich strzela PSG,Real,Barca,City czy Dortmund
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 lutego 2019, 10:25
W porównaniu do tego co posiada Inter oczywiście.Poza tym rozliczanie każdego pomocnika w szczególności grającego na włoskich boiskach jest śmiechu warte.Zresztą identycznie jak twoja ocena ofensywy na podstawie tego kto, ile strzela...
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 lutego 2019, 10:26
W porównaniu do tego co posiada Inter oczywiście.Poza tym rozliczanie każdego pomocnika w szczególności grającego na włoskich boiskach na podstawie asyst jest śmiechu warte.Zresztą identycznie jak twoja ocena ofensywy na podstawie tego kto, ile strzela...
0
Vol'jin
10 lutego 2019, 10:38
Pirlo w Milanie też nie notował asyst 10+ a wiemy jak był kluczowy na pozycji registy ^
1
MK92
MK92
10 lutego 2019, 07:10
No i już wyprzedzamy Inter! ;)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lutego 2019, 22:59
Wszyscy zainteresowani wygrali, to i Milan wygra. Tylko w przypadku potknięć rywali dajemy ciała. Także spokojnie chłopaki. Jutro pewne 3 punkty z mocarnym Cagliari i wychwalanie GG ;)
Edytowano dnia: 9 lutego 2019, 23:00
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 lutego 2019, 23:10
Dobrze wiemy że ty pragniesz aby Milan jutro przegrał. Wtedy będziesz wyzywał GG ;)
Edytowano dnia: 9 lutego 2019, 23:10
19
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lutego 2019, 23:18
Serio? Ja go nie wyzywam. Po prosto nazywam rzeczy po imieniu ;)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 lutego 2019, 23:20
Ja przegra jutro to możemy po nim jechać, a jak wygra i utrzyma 4 miejsce to chwalenie jest złe ?
13
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lutego 2019, 23:23
A po czym go chcesz chwalić? Po tej kopaninie, ktorą serwuje nam co mecz? Rzecz gustu. Dla mnie ten facet jest pomyłką.
0
Milanboy
Milanboy
9 lutego 2019, 23:42
Nazywam rzeczy po imieniu - to Rino jest jakąś rzeczą? Szczerze, to było obrzydliwe, ale na szczęście nie ty pracujesz w zarządzie Milanu
12
viviek89
viviek89
10 lutego 2019, 01:14
jak chcesz nazywac rzeczy po imieniu to zmien nick na Malkontent1899
13
Piotrek1899
Piotrek1899
10 lutego 2019, 01:33
Znasz takie dłuuuugie słowo? No, no. Po twoim nicku, nie sądziłem...
0
viviek89
viviek89
10 lutego 2019, 09:35
ba nawet wiem co to znaczy, a ty? jak mi powiesz skad pochodzi moj nick to cie wiecej nie skrytykuje. a jesli chodzi o rzeczywistosc to jest taka ze w wiekszosci postow odnosisz sie do twojej opini o trenerze co staje sie poprostu nudne.... nawet madman dal se siana. jak masz z tym taki bol napisz do niego list albo do zarzadu. co my ci zrobilismy ze na nas sie wyzywasz?
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 lutego 2019, 22:15
Kluczowa strata w środku pola i bum. Inter mimo wszystko lepszy a Parma zbyt zachowawczo.
0
milan78
milan78
9 lutego 2019, 22:13
Inter z dobrym trenerem biłby sie o drugie miejsce.Z bardzo dobrym walczylby o mistrza
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 lutego 2019, 22:19
W szczególności z tą linią pomocy i chimerycznym atakiem...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 lutego 2019, 22:25
Juve tez w pomocy poza Pjaniciem kreatorow nie ma.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 lutego 2019, 07:15
Cloon Ty na serio chcesz porównywać Pjanicia, Khedirę, Maituidiego, Cana czy Bentancura do Gagliardiniego, Brozovicia, Radji, J.Mario, Vecino czy też B.Valero?Poza tym co z tego skoro Juve ma 2/3 w Europie linię ataku,świetnego weterana Chielliniego oraz bardzo mocne ofensywnie boki obrony?
0
Krauser
Krauser
10 lutego 2019, 10:15
Jak dla mnie to Juve ma lepszy skład niż "grupa pościgowa", ale to nie jest przepaść nie do przeskoczenia dla Milanu, Interu czy Napoli. Ale oni mają jedną cechę, której brakuje reszcie, mentalność zwycięscy, którą kuli latami. W tym aspekcie nie mają równych w Serie A, widać tą pewność siebie , cierpliwość i luz na boisku. Oni po prostu wchodzą na boisko i wiedzą że ten mecz wygrają. A reszcie stawki tego brakuje, trafi się gorszy mecz, zaraz głowy w dół, szukanie winnego i kryzys trwający miesiąc. Ile razy to przerabialiśmy?
1
Krauser
Krauser
10 lutego 2019, 10:29
Naucz się czytać ze zrozumieniem w szczególności twoje posty , sam napisałeś o słabej linii pomocy Interu porównując ją do Juve która moim zdaniem jest ultra przeciętna , nie odnoszę się do innych formacji tych zespołów.Khedira,Matuidi,Can to zwykli wyrobnicy którzy we Włoszech na nikim nie robią wrażenia a co dopiero w Europie , więc szczerze to wolałbym mieć w zespole Radje w formie i Brozovicia niż takich przeciętniaków.
1
Fushnikov
Fushnikov
9 lutego 2019, 22:06
Fatalny błąd Kuco
1
Misiek94
Misiek94
9 lutego 2019, 21:42
Ręką strzelił, haha ;)
0
Orzelek79
Orzelek79
9 lutego 2019, 21:25
My cały czas szukamy formy i po grudniu trudno było mówić o LM na przyszły sezon. Teraz zaczynamy grać o top 3 , Inter wygląda jeszcze gorzej niż my ale pewnie odpalą.
1
Vol'jin
9 lutego 2019, 21:16
o chwalony ostatnimi czasy Ten Haag kończy ligę dla Ajaxu bo potencjalnie 8 pkt straty do PSV Van Bommela to w tej lidze to za duża strata ^
0
AdamoX
AdamoX
9 lutego 2019, 21:03
Ja chce w lato u nas widzieć GERVINHO !
0
Milanboy
Milanboy
9 lutego 2019, 23:43
Nie trzeba
0
Orzelek79
Orzelek79
9 lutego 2019, 20:53
Kibice Interu wywieśili flagę do góry nogami, pokaz frustracji?! Ktoś zna odpowiedź ?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 lutego 2019, 20:56
Jaką flagę?
Edytowano dnia: 9 lutego 2019, 21:00
0
Orzelek79
Orzelek79
9 lutego 2019, 21:00
To jest flaga ,, CURVA NORD" za bramką Parmy.
Wisi na płocie odzielający płytę boiska z sektorem kibiców Interu.
Edytowano dnia: 9 lutego 2019, 21:11
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 lutego 2019, 21:13
Faktycznie;) Być może okazało się to zbyt skomplikowane zadanie.
0
SICKBOY
SICKBOY
9 lutego 2019, 21:25
Tak, czytałem że to na znak protestu, nie jestem do końca pewien ale na znak tej akcji BUU podajże która nie spodobała się kibicom.
2
Orzelek79
Orzelek79
9 lutego 2019, 21:33
SICKBOY, dzięki za info.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 lutego 2019, 20:33
Ciekawe jak Parma dziś zagra jeśli się rozkręcą mogą sprawić Interowi kłopoty. Inter jest pod dużą presją i zawodnicy wiedzą że zły wynik może spowodować w ich klubie zamieszanie. Napoli remis to może Inter też 1:1?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 lutego 2019, 20:03
Remis Napoli. Ciekawy wynik, muszę przyznać. Teraz mecz Interu. Obstawił ktoś wynik sąsiadów zza miedzy? :)
0
Orzelek79
Orzelek79
9 lutego 2019, 18:48
Napoli powinno prowadzić 3-0 . Mimo zero zero spora dawka ciśnienia w tym meczu.
0
Vol'jin
9 lutego 2019, 18:14
Taka ciekawostka, tylko ciekawe czy ktoś we Włoszech się tym zaintersuje. Juve to nie Cesena czy Chievo i przejdzie to bokiem pewnie :) Mimo wszystko kreatywna księgowość "Mandragora poszedł do Udinese za 20 milionów euro. Był to najdroższy transfer w historii Udinese – klubu, który od wielu lat był znany z tego, że kupował tanio i potem sprzedawał z zyskiem. Audero poszedł do Sampdorii za bańkę z opcją wykupienia za 11 mln, po czym w styczniu renegocjowano umowę i opcję wykupienia za 11 mln zastąpiono obowiązkiem wykupienia za 20 mln plus Sampa dorzuciła jeszcze Peetersa z Primavery. Wszystko to za odstąpienie przez Juve od kontropcji. Audero stanie się w ten sposób najdroższym transferem w historii Sampdorii. Sturaro został wypożyczony do Genoy za 1,5 mln z opcją wykupienia za 8,5 mln, która miała się zmienić w obowiązek przy spełnieniu określonych warunków. Do tego 8 mln premii w przypadku spełnienia określonych warunków. Dwa tygodnie później poinformowano, że wspomniane warunki zostały spełnione i Genoa musi wykupić Sturaro za 16,5 mln euro. Będzie to – tak jest, wszyscy zgadli! – najdroższy transfer w historii Genoy. Gość, który był kontuzjowany przez lwią część ostatnich 12 miesięcy, wraca do swojego byłego klubu za ponad 3x tyle, za ile przechodzi na ławkę rezerwowych Juve. Do tego jeszcze dodajmy doniesienia, że tajemniczym warunkiem, który zmienił opcję w obowiązek wykupienia, było zdobycie przez Genoę 1 (słownie: jednego) punktu. "
15
SICKBOY
SICKBOY
9 lutego 2019, 21:29
Ciekawa inforamcja którą sam zacząłem obserwować po właśnie transferze Sturaro, co mnie bardzo zaskoczyło. Coś tutaj ładnie śmierdzi.
0
Vol'jin
9 lutego 2019, 21:34
z tym Sturaro to wogle jest jakiś żart... Nawet spotkania nie zagrał a wypożyczenie po jednym spotkaniu robi się obowiązkiem wykupu xD
2
Ginevra
Ginevra
10 lutego 2019, 17:52
Właśnie część z nas zastanawiała się, jak zamierzają zbilansować w sprawozdaniu 90 mln rocznych kosztów zatrudnienia CR7. To już wiadomo - cała Serie A się składa :)
Edytowano dnia: 10 lutego 2019, 17:53
1
comicowy
comicowy
9 lutego 2019, 18:00
Parma dziś urwie punkty Interowi.
1
Milanboy
Milanboy
9 lutego 2019, 14:58
A jak tam Ivan Strinić, wróci on czy nie?
0
Gol
Gol
9 lutego 2019, 18:03
Wrócił już kilka tygodni temu, najprawdopodobniej jednak z powodu problemów sercowych nie mógł przeciążać organizmu więc do pełni sprawności fizycznej będzie jeszcze wracał pewnie kilka miesięcy. Druga sprawa to fakt że Ivan to było raczej uzupełnienie kadry, aniżeli jej realne wzmocnienie i nie sądzę żeby kiedykolwiek był pierwszym wyborem czy nawet realnym konkurentem do pierwszej 11. Obecnie mamy boki obrony raczej dobrze obstawione i nie ma wielkiej potrzeby zmieniać coś w nich szczególnego.
3
Milanboy
Milanboy
9 lutego 2019, 11:43
nie możemy jutro zepsuć, mecz z Cagliari jest wręcz kluczowy
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 lutego 2019, 12:47
Według ''casuala'' każdy mecz jest wręcz kluczowy, a w rzeczywistości te kluczowe spotkania dla zespołów walczących o miejsca 3-7 są od marca do maja.
0
Milanboy
Milanboy
9 lutego 2019, 14:58
no tak, tyle że lepiej teraz lokatę dobrą zachować, aniżeli tłuc się jak głupi o te 4 miejsce
1
milan78
milan78
9 lutego 2019, 10:41
@Dziuni1994 Dzięki mistrzu :-) Szukałem tylko na programach stricte sportowych i gdyby nie Ty pewnie męczyłbym jakiegoś streama.
0
Rafał0209
Rafał0209
9 lutego 2019, 09:56
Dzieje się to czego się w większości wszyscy spodziewaliśmy Lazio i Roma po gorszym okresie wraca na właściwe tory , Inter jakby słabnie ale ich ten kryzys też nie będzie wiecznie trwać , Milan cóż jeszcze w grudniu nie dawałbym nam większych szans na top 4 , bo przypuszczałem właśnie że Lazio i Roma zaskoczą a jest jeszcze groźna Atalanta , Tak po dwóch mega jak dla mnie wzmocnieniach Piątka i Paqueta i wracających do zdrowia Biglii i Caldary walka o miejsca 3-4 wciąż jest otwarta , jak jeszcze Turek wróci do formy sprzed wiosny zeszłego roku to byłbym więcej niż pewien z taką paką gry w przyszłym sezonie w LM
0
milan78
milan78
9 lutego 2019, 10:20
"...jak jeszcze Turek wróci do formy sprzed wiosny zeszłego roku ...".Matko,jak to brzmi.Normalny trener już dawno dałby sobie spokój z tym największym hamulcowym.Podobnie jak RR i Kessie.Pilkarze tragiczni,tego zespołu nie daje sie po prostu oglądać
2
Michlan
Michlan
9 lutego 2019, 18:06
milan78 jaki masz problem? Po prostu nie oglądaj. Mimo, że zgodzę się z Toba co do Hakana, tak do RR już nie ma mowy,nie wiem co widzicie złego w jego grze? W defensywie gra na solidnym poziomie, a co do Kessiego to uczucia mam bardzo mieszane.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lutego 2019, 18:18
Co widzimy złego w jego grze? Uważasz, że kółeczko, podanie do bramkarza, bądź ostatniego obrońcy, jest ok? Przecież ten facet nic innego nie pokazuje. Do tego rusza się, jak wóz z węglem. Ty masz pojęcie, jak grają boczni obrońcy w innych, dobrych klubach? Wątpię. Aczkolwiek także uważam, że większa wina w tym tego "trenera", który zapewne prosi go o taką idiotyczną grę.
1
Kapi0704
Kapi0704
9 lutego 2019, 09:22
Ale ścisk ja to się boję o następny mecz z Atalantą :/ obyś my nie przegrali bo wtedy będzie blado :(
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się