SCUDETTO


Cel transferowy Milanu podpadł trenerowi Nicei. Symulował chorobę?

18 lutego 2019, 12:53, cinassek Aktualności
Cel transferowy Milanu podpadł trenerowi Nicei. Symulował chorobę?

Milan od pewnego czasu bardzo mocno interesuje się skrzydłowym Nicei, Allanem Saintem-Maximinem. Według niektórych mediów, rossoneri będą nawet chcieli zamknąć transfer piłkarza już teraz, aby w lipcu uniknąć pojedynków z innymi klubami.

Tymczasem - jak przytacza Tuttosport - pogorszeniu uległy relacje niespełna 22-letniego piłkarza z trenerem nicejskiego zespołu, Patrickiem Vieirą. Gracz w weekend nie zagrał na wyjeździe z Angers, a szkoleniowiec skwitował to następująco: "Saint-Maximin zadecydował, że jest chory. Przykro mi, że nie pojechał na ten wyjazd. To była jego decyzja - ani moja, ani lekarza. Absolutnie nie miał żadnego przeziębienia tak jak powiedział. To duże rozczarowanie".

Na taki komentarz Vieiry piłkarz odparł następująco: "Nie ukrywam, że mocno mnie to zaskoczyło. Lekarz przyszedł do mnie rano i wszystko wydawało się jasne. Być może zaszedł problem z komunikacją, ale to nic, czego nie można byłoby rozwiązać połączeniem telefonicznym".

W obecnym sezonie Ligue 1 francuski zawodnik rozegrał jak dotąd 22 mecze, w których zdobył 6 bramek oraz zanotował 3 asysty.



50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Krisu
Krisu
20 lutego 2019, 02:17
Niestety ale informacje naplywajace z Francji wskazuja na to ze faktycznie gosc zasymulowal chorobe
0
Meloon
Meloon
18 lutego 2019, 20:14
Jeżeli to prawda to ogromne, stanowcze i kategoryczne nie dla takich mentalnych 10-latków
Edytowano dnia: 18 lutego 2019, 20:15
4
SICKBOY
SICKBOY
18 lutego 2019, 19:10
Nadmieniając inny temat, także macie na telefonach tak małą kratkę na odpowiedzi że mieszczą wam się tylko pare liter w jednej linii? Może to tylko moja nieznajomość czegoś tutaj, proszę administracje o pomoc, bo denerwuje mnie że przez to wychodze nie rzadko na analfabetę albo dyslektyka :D
11
SICKBOY
SICKBOY
18 lutego 2019, 18:03
Chciałbym z czystej ciekawości dowiedzieć się co sądzicie na sprowadzenie Chiesy w miejsce Suso. Chłopak Podobno jak się mówi milanista. Co prawda dziękuje za wszystko co zrobił Suso dla Milanu, ileż ten zawodnik ratował nam tyłki, mam też świadomość że przoduje w asystach serie A. Jednak wydaje mi się że to już najwyższy czas rozstania z kilku powodów. Mianowicie, lata płyną i wydaje mi się że lepszych pieniędzy jak teraz za niego nie wyciągniemy. Kolejny aspekt jest taki że potwierdzają się nasze dawne opinie, przy słabych partnerach to była nasz gwiazda, kolejny rok kolejny sezon i znowu spadek formy, a jednak w tym sezonie ma solidnego zaznaczam zmiennika. Dodatkowo jeżeli chcemy slrzydłowego z prawdziwego zdarzenia musi mieć jeszcze szybkość, bez tego Suso kojarzy mi się bardziej z PP. Jeżeli nastąpiłby awans do LM bez wahania zdecydował bym się na taki ruch, suma jest podobna, do tego trzeba otworzyć drzwi Tonaliemu który wali w nie do nas od długiego czasu, jeżeli nie otworzymy na czas, zapuka do innych i gdzie indziej znajdzie swoje miejsce. Co do samego artykułu, nie jestem przekonany do tego zawodnika. Wypatrywałbym jakieś okazji nie do przegapienia, trudno byłobu teraz podać zawodnika o szybkości i technice bez wartości z kosmosu. Takie transfery skompletowały by naszą kadre na wiele wiele lat.
7
nokoments
nokoments
18 lutego 2019, 18:33
Jeszcze jak! Zwłaszcza jeśli potwierdzi się, że Fiorentina chce za Chiesę te 70 mln, o których się teraz mówi. Sam Suso jest wart pewnie z 50 baniek i niezmiennie wzbudza zainteresowanie wielu klubów PL. Zostałaby różnica 20 mln do wyrównania, którą można pokryć np. transferem Musacchio, który przy zdrowym Caldarze i przedłużeniu kontraktów Zapaty i Abate przestanie być niezbędny, a Anglii znajdzie się przynajmniej kilku chętnych by wyłożyć za niego 20-25 baniek. Suso jest świetnym zawodnikiem, bez wątpienia jednym z najlepszych w naszym klubie i ciągnął nas długo za uszy swoim talentem do odwracania losów meczów, ale właśnie dlatego można będzie na nim tak dobrze zarobić. Jeśli klub myśli o kolejnej agresywnej kampanii transferowej w lecie to będzie musiał kogoś poświęcić. W poprzednie dwa okienka było łatwo, bo Bonucci i Higuain nie chcieli tu być - teraz będzie musiał odejść ktoś z pierwszego składu. I zgadzam się z tym co napisałeś na samym końcu, na pewno nie wymieniałbym Suso na byle kogo, Saint-Maximin ma potencjał, a Chiesa jeśli już nie jest na poziomie Suso to wejdzie i przekroczy ten poziom lada moment.
1
muamba_kabumba
18 lutego 2019, 18:53
Chiesa jak najbardziej ... ale nie za Suso .. i jak już to na LS. Jaki sens jest sprzedaż podstawowego PS i zastąpienie go powiedzmy lepszym zawodnikiem .. podczas gdy LS nie mamy wcale tak naprawdę ?
0
SICKBOY
SICKBOY
18 lutego 2019, 19:06
Co do pierwszej odpowiedzi to troszke za duża wiara w Caldare, ale oby, Musa to tykająca bomba. Druga odpowiedź to przede wszystkim FFP, drugi to dosyć sprowadzania piłkarzy nie n swoją pozycje, mamy wystarczający przykład z tego sezonu z Samu i Laxaltem, porównując te pieniądze jakie wydaliśmy na nich a za podobne sprowadziliśmy Paquet czy Piątka to widać, że troche lepiej można było ke wykorzystać. Jeżeli mialbym poświęcić Piłkarzy za duże pieniądze to w poerwszej kolejności poświęciłbym Suso i Kessie, zamist nich Chiesa i Tonali. Potem wyczekać okazji ze skrzydłowym. Wydaje mi się że ieniądze x tycj transferów i odpadki w postaci Monto czy Berto pozwoliłyby na te trzy wzmocnienia. Może za dużą wiare i ja mam w Tonaliego ale myśle że przy swoim idolu byłby wspaniałym graczem. Taka polityka powinna być ciągle, trzech zawodników do podstawowego skłdu latem ew dwóch i w razie potrzeby zimą uzupełnić skład jakimś tranaferem.
0
muamba_kabumba
18 lutego 2019, 23:09
Jeżeli już ktoś by wpadł na pomysł sprzedawania Suso ..(choć ja osobiście tego nie popieram) .. to tu się należy zastanowić czy dalej się pchać w grę ze skrzydłowymi ?
1
SICKBOY
SICKBOY
19 lutego 2019, 04:10
Bardzo dobra myśl, która nie jednego pewnie trapo od dłuższego czasu. Wtedy potrzebowalibyśmy z pewnością jeszcze dwóch napastników jednego na wysokim poziomie i jednego na uzupełnienie składu. Kolejny z pewnością byłby konieczny mezzala. Myśle że łatwiej byłoby znalezć dla nas dwóch skrzydłowych i jednego pomocnika. Szczególnie że nasza drużyna przyzwyczaiła się do takiego modelu jak teraz wraz z samym trenerem i z podanymi graczami oraz naszymi aspiracjami finansowymi, ten podany przeze mnie model byłby stosunkowo najbardziej moim zdaniem wpisujący się w zmiane na lepsze w tym klubie. Jednak twój pomysł też jest niczego sobie, tylko z jednym pytaniem, jakie wzmocnienia i odejścia widziałbym wtedy w drużynie, wtedy automatycznie odpada Suso i Samu, Hakan może grać moim zdaniem jako mezzala, na terquartiste nie ma tyle werwy w sobie i także moim zdaniem byłby za wolny, często ma problem z rozgrywaniem, do tego nie wiadomo czy Paqueta poradziłby sobie na takiej pozycji. Pełnie dynamiki moim zdaniem pokaże w nastęonym sezonie po dłuższych wakacjach, teraz spisuje się wprost fantastycznie, w stosunku do tego co za nim, będąc obiektywnym, nawet teraz nie spodziewaliśmy się że chłopak będzie podstawową siłą naszej jedenastki z tak bajeczną grą. A tu proszę, aklimatyzacja nie stanowi problemu kiedy się chce i kocha piłke bardziej niż siebie, komentarz w charakterze pstryczka dla Andre Silvy który domagał się zaufania, i jak ktoś mądrze podkreślił na nie trzeba sobie zapracować, i przede wszystkim być ciekawy otoczeniaz tak jak Lucas, pytać się o wszystko być ciekawym, aby pokazać po prostu pełnie swoich możliwości i oddania się nowej sprawie i nowemu żadaniu. Budujemy zespół młodybi gniewny ale connajwaźniejsze z takimi, co nie mają siania w głowie, wydaje mi się źe sam zaintetesowany w powyźszym artykule, tym trzecim aspektem nie wpisuje się w to, przez koleżeństwo z Balotellim to będzie kolejny Niang, tak mówi przeczucie, tylko że Niang z tamtego czasu kiedy przychodził byłby świetnym wzmocnieniem tej obecnej drużyny, miał ten motorek w tyłku. Odchodząc od fiksacji analnych chciałem przez to powiedzieć że Niang mimo swojek wątpliwej inteligencji, skoków do basenu czy rozbijanie auta, nie zrobił żadnego fermentu w drużynie z tego co oamiętam, nie kwestionował nie rzadko roli rezerwowego, i nie rzadko, musimy mu zapomnieć tego pudła z Barcą bo to zdarza się najlepszym. Na puente, skupiłbym się na innym celu niż Maxim, ale jak przyjdzie nie będę mówił na ciasto, że słaby będzie z niego chleb, będę liczył że wyrośnie nam coś z czego ze smakiem każdy się pożywi, i będzie zadowolony. Każdemu nowemu milaniście trzeba życzyć piwodzenia, potem na większe już uznanie musi sobie zapracować.
0
alepadaka
alepadaka
18 lutego 2019, 16:12
Gdzieś kiedyś czytałem, że bohater newsa, jak był jeszcze nieletni i dostał pierwszą wypłatę, to będąc w posiadaniu sfałszowanego prawa jazdy (sam kompletnie nie potrafił jeździć autem) udał się do salonu samochodowego i kupił sobie auto, które parędziesiąt minut później rozbił na drzewie.
2
Rocker
19 lutego 2019, 09:10
W salonie samochodowym nikt nie sprawdza czy nabywca ma prawo jazdy czy nie. Ich raczej interesuje czy ma pieniądze.
0
El Doktor
El Doktor
18 lutego 2019, 15:39
Chiesa wycenionyna minimum 70 baksow wiec karuzela juz rusza.
1
kamilus
18 lutego 2019, 17:33
Rok temu Fiorentina odrzucała oferty rzędu 55-60 mln, więc w lecie, po świetnym sezonie, krzykną pewnie cenę w okolicy 90 mln. Cóż, taki rynek - skoro Coutinho zmienia klub za 160 mln, to czemu Chiesa ma nie kosztować nawet i 100 mln?
0
El Doktor
El Doktor
18 lutego 2019, 17:42
Takie info wyszlo od szefo Fiory nie ode mnie:) Wiec pytaj go .
1
El Doktor
El Doktor
18 lutego 2019, 18:20
Chłopaki z Interu już chcą go sobie zaklepać po sprzedaży Icardiego.
0
El Doktor
El Doktor
18 lutego 2019, 20:02
Oni to typowa Gimba. Juz Kupili Chiese. tak twierdza . Juz wszystkich teraz do konca sezonu beda lac. Szkoda czytania tych bredni:) Banda paru gimbow co sobie przyklaskuje:)
0
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
18 lutego 2019, 15:29
Juz myslalem ze podawal sie za Bakaye Traore
6
Gol
Gol
18 lutego 2019, 14:45
Ja nie rozumiem zachowania trenera. Czy naprawdę każdy problem teraz trzeba rozwiązywać przez media ? Moim zdaniem akurat piłkarz ma w tym wypadku rację.
3
Milanboy
18 lutego 2019, 15:46
Dokładnie, znaleźli teraz jakiś nowy sposób na rozwiązywanie problemów, pewien Pan z Portugalii tak robił i wiemy jak zazwyczaj się kończyło
0
Krauser
Krauser
18 lutego 2019, 17:59
A dlaczego mieliby to ukrywać? Żeby chronić zawodnika, który zachował się po prostu głupio i nie profesjonalnie? On ma 22 lata, to już ostatni dzwonek żeby wbić mu zasady do głowy bo inaczej to nic z niego nie będzie. Karać ostro takich zawodników, a nie głaskać po głowie i zamiatać pod dywan aż zawodnik zmarnuje talentu jak np.Balotelli.
0
Gol
Gol
18 lutego 2019, 20:35
Krauser - Dlatego że takie zachowania w żaden sposób nie wpływają na dobro drużyny, a jedynie jej szkodzą. Balotelli zawsze miał taki charakter i tak by się nie zmienił. Pobożne życzenia. To że piłkarz dostanie tonę krytyki od kibiców kompletnie nie znających realiów ani sytuacji raczej mu nie pomoże. Żaden profesjonalista nie rozwiązuje konfliktów w drużynie przez media, patrz Gattuso - Higuain. Świetnie tutaj Milanboy podał przykład Mourinho w Manchesterze United. Pominę już fakt linczu zawodnika mimo że obie strony twierdzą coś odmiennego.
3
Mirek99999999
18 lutego 2019, 21:40
A może to nie był jego pierwszy wybryk i miarka się przebrała? Konferencja prasowa to nie najlepsze miejsce na takie akcje, ale może młodemu palma odbiła bo już "prawie" został zawodnikiem Milanu. Tego się nie dowiemy, ale lepiej żeby Milan nie musiał się przekonywać na własnej skórze o tym czy gość ma poukładane w głowie czy też nie.
0
Gol
Gol
18 lutego 2019, 22:09
A może jest idealnym zawodnikiem i chodzi w niedziele do kościoła ? Nie widzę sensu w gdybaniu, miarka się przebrała to niech go wystawią na sprzedaż. Publiczny lincz to raczej słaby pomysł.
1
Milanboy
18 lutego 2019, 22:53
Krauser - publiczny lincz jest zawsze słabym pomysłem, bo to tylko niszczy nie tylko morale ale rzutuje to na opinie kibicow którzy nie wiedzą o co chodzi,. Gol - mou, a jeszcze conte z Diego costą w Chelsea solari z isco, dla mnie to był jest i będzie zawsze słaby pomysł, to nic nie wnosi, a co więcej, zawsze szkodzi, bo obie strony cierpią
0
Kasa ACM
Kasa ACM
18 lutego 2019, 14:38
Był już niedawno w Milanie pewien gość (podobno napastnik, a na pewno z Chorwacji), którego dopadały dziwne choroby (np. w Fiorentinie, gdy chciał przejść do Milanu, albo na mundialu, gdy nie był awizowany do pierwszego składu). Jak się skończyła Jego przygoda - wie każdy, więc pan Allan już ma dla mnie minusa ;)
8
Piotrek1899
18 lutego 2019, 15:09
Tak się skończyła,że wylądował w klubie, który póki co, jest półkę wyżej od Milanu ;)
1
Victor Van Dort
18 lutego 2019, 15:14
Zgadza się, co by nie pisać takie sytuacje źle rzutują na opinii profesjonalisty, jeśli w stosunku do obecnego pracodawcy zachowuje się nie profesjonalnie to źle wróży następnym. Jednak jest to młody zawodnik i być może to tylko nieporozumienie więc nie można go od razu skreślać ale to na pewno ostrzeżenie. W ujęciu ogólnym warto brać pod uwagę charakter potencjalnego wzmocnienia i warto uczyć się na błędach poprzedników, talent to jedno ale charakter i osobowość to drugie nie mniej ważne składniki sukcesu, nie chcę widzieć drogich gwiazd którzy skupiają na sobie uwagę ale którym się nie chce na boisku tyrać, są humorzaści i nie potrafią zaoferować, równej wysokiej formy na przestrzeni sezonu czyli wnieść swój wkład w sukces całego zespołu. Lepiej kupić obiecujących, głodnych, gotowych na wszystko piłkarzy i sobie ich wychować bo to chyba jest jedyna sprawdzona recepta na długoterminowy sukces.
1
hyrus13
hyrus13
18 lutego 2019, 15:46
Piotrek1899 wylądował i co z tego? Ma 14 występów w lidze (517 min) i 2 gole. Powalające statystyki. Morata na razie zagrał w lidze 3 razy, a już ma prawie połowę tego czasu co NK.
0
Bandon
Bandon
18 lutego 2019, 14:27
Bardzo szanuje Leonardo i Paolo za ruch z Paquetą, tzn wcześniejsze zaklepanie tego fantastycznego zawodnika, jednak uważam, że po awansie do LM pojawią się zupełnie inne możliwości i zwyczajnie możemy liczyć na dużo większe nazwiska niż ten chłopak. Dodam, że u nas młodości już nie potrzeba, potrzeba doświadczenia i jakości, najlepiej z nazwiskiem.
1
Victor Van Dort
18 lutego 2019, 15:20
Trochę obawiał bym się wprowadzenia wielkiego nazwiska do klubu (przynajmniej niektórych) ponieważ taka wielkoformatowa gwiazda może zburzyć wypracowaną w grupie równowagę i harmonię ja bym dopieszczał tą obecną grupę doświadczeniem i solidnością ale niekoniecznie wprowadzeniem do zespołu dominującej figury. Na szczęście mamy ten komfort że tymi sprawami w ACM zajmują się ludzie ogarnięci;)
0
El Doktor
El Doktor
18 lutego 2019, 15:41
Jeszcze pol roku i tymi gwiazdami beda Piatek i Paqueta. Wiec :)
1
kamilus
18 lutego 2019, 17:34
Zupełnie nowe możliwości pojawią się wtedy, gdy UEFA pokaże projekt zmodernizowanego FFP, gdzie - zgodnie z założeniami - kluby mają mieć możliwość wykorzystania całego swojego potencjału. :P
0
Kuczol
Kuczol
18 lutego 2019, 14:21
Skoro odstawia takie cyrki to po co? Zagra dobry sezon w Milanie, i będzie to samo udawanie choroby itp.
1
plone
plone
18 lutego 2019, 14:16
bardzo bym sobie zyczyl transferu Bruno Fernandesa ze sportingu, bardzo
0
Vol'jin
18 lutego 2019, 14:26
We wloszech szalu nie robil. Ryxykowny transfer
0
szfarceneger
szfarceneger
18 lutego 2019, 14:33
Trzeba było brać go latem, jak był wielki smród w Sportingu. Teraz pewnie z 60 mln za niego zawołają.
0
Carlo88
Carlo88
18 lutego 2019, 14:45
Z portugalskiej to bym sobie bardziej życzył Joao Felixa... ale o niego będą zapewne bić się wszyscy i odejdzie za niebotyczną kwotę do np. Realu.
0
Gerada
18 lutego 2019, 14:14
Bardziej w formie ciekawostki odbieram tego newsa. Nie wiadomo jak było na prawdę to raz. Dwa, piłkarz nie gwiazdorzy i nie idzie w zaparte. Ot przyznaje, że może coś gdzieś niewłaściwie zostało zrozumiane. Równie dobrze mogło być tak: "Panie doktorze, łamie mnie w kościach i mam temperaturę", lekarz: "No faktycznie 38,3, przy lekko podwyższonej temperaturze gorsze samopoczucie jest normalne." Piłkarz zrozumiał, że faktycznie nie jest na siłach do gry, lekarz miał na myśli, że do meczu będzie wszystko ok.
Edytowano dnia: 18 lutego 2019, 14:15
1
Milanboy
18 lutego 2019, 14:05
Zobaczymy
0
pazioni
Moderator pazioni
18 lutego 2019, 13:43
Może jest już myślami w Milanie....
Edytowano dnia: 18 lutego 2019, 13:44
0
kamilus
18 lutego 2019, 13:48
Nawet jeśli, takie zachowanie jest nieprofesjonalne i żaden piłkarz nie powinien tak się zachowywać...
6
pazioni
Moderator pazioni
18 lutego 2019, 14:06
Niby tak......
0
hyrus13
hyrus13
18 lutego 2019, 13:27
Jeśli to prawda to trzeba szybko poszukać innego skrzydłowego. Raz, że nie potrzeba nam tu ludzi rozwalających szatnię swoim zachowaniem, a dwa Rino leserów nie toleruje :) Oczywiście jeśli to prawda.
8
Krisu
Krisu
18 lutego 2019, 13:06
Po pierwsze Tuttosport, po drugie Patrick Vieira ;)
1
Mirek99999999
18 lutego 2019, 13:03
Jeśli to prawda to mamy kolejny argument, żeby kupić kogoś innego.
11
Victor Van Dort
18 lutego 2019, 13:02
"Don Balon": Milan latem jest w stanie wyłożyć 100 mln euro za Garetha Bale'a! To raczej się nie wydarzy.
1
muamba_kabumba
18 lutego 2019, 13:15
Jak chcemy szkła kupić za 100 mln .. to można na jakąś hutę postawić.
13
kamilus
18 lutego 2019, 13:51
Gazidis z miejsca by zablokował taki transfer, więc nie ma się co martwić na zapas. Tym bardziej, że za taką kwotę możemy kupić Saint-Maximina (25 mln), Bergwijna/Lozano (40 mln) i Tonalego. A i jeszcze starczy na ich pensje.
2
Carlo88
Carlo88
18 lutego 2019, 14:53
Jej, za 100 mln to ja wolałbym kupić Lozano + Toneli.
2
Victor Van Dort
18 lutego 2019, 15:00
Technicznie wykonalne ale to tylko wymysły pismaków, nie licuje to z polityką transferową klubu dlatego traktuje to w ramach piłkarskiego SF
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się