SCUDETTO


Cutrone może zagrać z Empoli od początku

20 lutego 2019, 13:55, cinassek Aktualności
Cutrone może zagrać z Empoli od początku

Jak podaje portal MilanNews, jest możliwe, że w piątkowym meczu z Empoli w wyjściowym składzie rossonerich znajdzie się miejsce dl Patricka Cutrone. Wychowanek mediolańczyków w ostatnich tygodniach musiał się pogodzić z rolą rezerwowego wobec znakomitej formy Krzysztofa Piątka. Niewykluczone jednak, że teraz zastąpi Polaka w podstawowej jedenastce, zwłaszcza że już we wtorek odbędzie się pierwszy pojedynek Pucharu Włoch z Lazio - w Rzymie od początku zagra z pewnością były napastnik Genoi. Jedną z opcji pozostaje również ustawienie 4-4-2, a więc występ Cutrone z Piątkiem w duecie.



103 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Fushnikov
Fushnikov
21 lutego 2019, 07:43
Myślę że taki duet zrobiłby robotę. Fabio, Samu po 70min mogą wchodzić.
1
SICKBOY
SICKBOY
21 lutego 2019, 00:54
Wydaje mi się że z początku meczu postawić można na Samu a potem Cutro przy zmianie ustawienia. Nie pamiętam kiedy ostatnio Patrick miał dobry początek meczu. Przy bezpiecznej przewadze można to sptawdzić i dać Piątkowi 90 min.
0
pazioni
20 lutego 2019, 23:58
Ma ktoś może tekst piosenki ooooo ac milan i innych.....jakas stronka ????
0
pazioni
20 lutego 2019, 23:56
Jeżeli PIĄTEK, chce zdobyc Capocannoniere, to musi grać.
0
Yabaye
Yabaye
20 lutego 2019, 23:45
Słusznie. Cutrone też musi grać.
Edytowano dnia: 20 lutego 2019, 23:45
0
_GAHU_
_GAHU_
20 lutego 2019, 23:44
4-4-2 brzmi kusząco - chętnie bym zobaczył Krzyśka i Cutro w duecie. Przeciwnik w teorii dobry aby takiego ustawienia spróbować a mimo wszystko mam jakieś obawy czy nie skończy się to jakimś potknięciem... Chyba ostatnie lata zasiały we mnie naprawdę dużo sceptycyzmu skoro obawiam się utraty punktów w domowym meczu z Empoli z powodu zmiany ustawienia na bardziej ofensywne no ale...może na razie nie warto ruszać czegoś co dobrze funkcjonuje? Z drugiej strony szkoda trochę żeby Cutro grał ogony...kto wie może ustawieni z 2 z przodu okaże się świetnym rozwiązaniem na drużyny z dołu tabeli lub niezłą alternatywą dla obecnie wałkowane go 4-3-3...Sam nie wiem co do końca o tym myśleć.
1
MrCostacurta
MrCostacurta
20 lutego 2019, 23:40
Ja myślałem że Godin poszedł do Interu a tu taka niespodzianka :D
1
20 lutego 2019, 23:20
Smieszne ze Lige Mistrzow z Wloch to jedyne moze wygrac Milan lub Inter czyli kij wie za ile lat xD
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 23:43
Z uwagi na to, gdzie ostatnio skończyła Roma ten sukces zostanie osiągnięty szybciej niż większość myśli.
0
milan78
milan78
21 lutego 2019, 07:48
Pod warunkiem,że zaczna w tej lidze pracować inni,lepsi trenerzy ze ścisłego topu.Patrząc na zarobki Simeone czy Pepa będzie jednak o to ciężko
0
milan78
milan78
21 lutego 2019, 09:41
Dokładnie póki będą tu tylko pracować włoskie betony trenerskie , nic się nie zmieni.Oni ze swoją filozofia są 100 lat za murzynami , jak widać kasa jest skoro któreś już okienko z rzędu i wydają na transfery mniej tylko niż liga Angielska , szkoda że zespoły są budowane w dużej części nie właściwie.
1
roby
roby
20 lutego 2019, 23:08
Swietny wynik Atletico...chce widziec placz w Turynie ...ale jeszcze rewanz....ehhhh
3
Vol'jin
20 lutego 2019, 23:02
3-0 na Juve Arena nie uwierzę ^ oj ciekawie latem może byc w Turynie ;]
0
roby
roby
20 lutego 2019, 23:32
Roznie bywa...rok temu 0:3 z Realem i u siebie 3:1
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 23:41
Real to nie Atletico.Oni w ważnych spotkaniach nie zaliczają większych wpadek w defensywie.Tak jak pisałem wcześniej.Atletico o nic poza rozgrywkami LM nie walczy, dlatego przejdą Juve.
0
tober12
tober12
20 lutego 2019, 22:55
I jednak dzisiaj Atletico poszło.
0
Zimer9009
Zimer9009
20 lutego 2019, 23:03
I zdecydowanie na to zasłużyło. Jak widziałem „latającego” Kielona i naszego il capitano od 7 boleści, który od dotknięcia pada na murawę i podpatruję co się dzieje aby po tym jak piłka wpada do bramki zwijać się w konwulsjach to dziękuje, że „defensywne i brzydkie” Atletico pokazało im jak się gra w Europie.
10
Sławek94ACM
Sławek94ACM
20 lutego 2019, 23:06
Dokładnie zimer, bardzo podobna sytuacja do tej z przed kilku lat z której zasłynął busquets xD co za pajac z Leo.. myślałem, że te czasy już minęły "takiego" udawania
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 lutego 2019, 05:26
Typowy Chiellini, jak nie padnie jakby go ktoś katapultował po dotknięciu ręką, to go brutalnie koszulka Romana sfauluje, biedny człowiek, poszkodowany przez los. Za takie pajacowanie obrony życzę im pożegnania z LM, to nie ma nic do gry fair play. Costa zresztą nie lepszy był jak przewrócił się dopiero w polu karnym. Na prawdę w erze Var to za takie cyrki powinni dawać po 10tys euro kary i by się oduczyli.

Atleti wygrało zasłużenie, oni 2 bramki w meczu puszczają 2 razy na sezon więc Juve ma problem.
Edytowano dnia: 21 lutego 2019, 05:27
1
Adamek189
Adamek189
20 lutego 2019, 20:54
obstawiłem że Milan wygra do zera czyli może być nawet 1:0 czy 2:0 . Obrona narazie daje radę więc taki pomysł. Kurs 2,10. Co myślicie ?
1
Huczaj
Huczaj
20 lutego 2019, 20:04
Lazio dostało po tyłku w Sevilli. Nasza niedoszła wielka gwiazda i mokry sen wielu jego fanów znów bez gola. Zaczynam się obawiać czy go wykupią. P.S. Przydałby się jakiś wątek, gdzie można pisać o aktualnych wynikach w europejskich pucharach.
13
Michlan
20 lutego 2019, 20:00
Uwielbiam Cutrone i jest mi szkoda, że siedzi na ławce,ale to co robi Piątek,dobitnie pokazuje,że Cutrone jest 2 napastnikiem. Podoba mi się po wejściu na boisko, jak w Bergamo,wszedł i zagrał bardzo madrze,schodził na skrzydło, trzymał piłkę i nie walil bez celu na bramkę. Chciałbym zobaczyć na boisku ich razem,jak współpracują,jak by się uzupelniali. Pisanie, że w sytuacjach, w których znalazł się Krzysztof, Cutrone by nic nie zrobił jest głupie,bo nie raz pokazał, że równiez potrafi,chociaż faktycznie, 1 bramka Polaka to wielki wyczyn. Przypomnijcie sobie bramkę Cutrone z Roma ;) Współczuję Gattuso, bo wybór nie jest prosty. Ja bym ich chciał zobaczyć razem na boisku,ale ja się nie znam, w fifie to może funkcjonuje ;)
5
boro215
boro215
20 lutego 2019, 21:06
Ciekawe do zobaczenia ale Gattuso nie w smak grac 4-4-2 zwłaszcza jesli ma 2 napastników o powiedziałbym podobnej charakterystyce
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
20 lutego 2019, 21:43
Cutrone gdyby gral razem z Piątkiem mógłby grać w stylu Kuame, wtedy Piątek miałby wiecej miejsca. Paqueta Hakan Bakayoko Suso Piątek Cutrone I Trzecie miejsce nasze lol Problemem jest to że nie mamy trzeciego napastnika nie licząc Boriniego. Ten sezon dogramy 4 3 3 a w nowym sezonie trzeba pokombinowac z nowym ustawieniem.
0
AdamoX
AdamoX
20 lutego 2019, 21:57
Nie trzeba kombinowac w nowym sezonie bo ci sie tak podoba
0
Bufor85
Bufor85
20 lutego 2019, 22:00
Rino mógłby zaszaleć wprowadzając Piątka i Cutrone. Skąd może wiedzieć na jakim poziomie byłaby ich współpraca między sobą. Ja sam jest ciekaw, ale moje zdanie jest takie, że grając ze sobą, nie graliby przeciwko sobie. Cutrone w ostatnim czasie dojrzał tak samo Piątek nie gra na oślep ale widzi kolegów. Ja uważam, że umieliby grać ze sobą. Problemem jest to, że w przypadku kontuzji, nie mamy zmiennika.
1
Bufor85
Bufor85
20 lutego 2019, 23:16
Bufor85 - przecież ich ogląda codziennie na treningu, to kto inny ma lepiej wiedzieć? Ja też myślę, że mogą grać razem, ale Patrick może być na skrzydle, tak jak to bywało na wiosnę. Nie zdziwię się jak tak będzie z Empoli.
0
Bufor85
Bufor85
21 lutego 2019, 11:17
Miszcz ja wiem, że Rino widzi ich wszystkich na treningu stąd to do Rino należy ostateczna decyzja. Dla mnie Cutrone może grać nawet na skrzydle oby tylko regularnie grał, bo chłopak jest głodny gry i trzeba pamiętać, że wielokrotnie nam pomagał.
0
Orzelek79
Orzelek79
20 lutego 2019, 19:42
Jest bezcenny dla Milanu ale jeszcze ważniejsze są 3 pkt. Piątek powinien wyjść od początku a jak będzie 3-0 do 30 min. może wejść Cutrone.
2
Huczaj
Huczaj
20 lutego 2019, 20:07
3:0 do 30 minut? O Panie, ja się modlę żebyśmy skasowali 3 punkty.
5
Orzelek79
Orzelek79
20 lutego 2019, 20:13
Z Pioną wszystko jest możliwe.
2
Milanboy
20 lutego 2019, 19:22
Ja jako wielki fan Cutrone jestem za Cutrone :D
7
Morata1993
Morata1993
20 lutego 2019, 18:40
Walczy gość o króla strzelców a ten chce go na ławce sadzać. Głupota.
2
lyndonmilan1
lyndonmilan1
20 lutego 2019, 21:49
Zespół liczy sie pierwszy a osiągnięcia indywidualne schodzą na drugi plan. Krzysiek grał Co mecz w Genoi, teraz w Milanie też, czasem powinien sobie odpocząć, jak nie zagra 3 meczy do końca sezonu, nic mu sie nie stanie. Mecz powinnismy wygrac spokojnie bez Piątka w składzie a ten sobie odpocznie I zagra w Pucharze, ale jezeli cos nam nie wyjdzie Krzysztof może zawsze wejść w drugiej polowie
1
Zimer9009
Zimer9009
20 lutego 2019, 18:19
Nie wiem o co się spinacie. Moim zdaniem patrzac na to jak przesądnym człowiekiem jest Gattuso nie ma nawet 1% szans, że zmieni coś w swoim „zwycięskim” ustawieniu jeżeli sytuacja go do tego nie zmusi (kontuzje etc.). Puchar -ok może zaryzykuje, ale napewno nie liga. Bardziej obstawiam: Piątek do ok. 60 min i na puchar również od początku.
Edytowano dnia: 20 lutego 2019, 18:24
1
filipacm
filipacm
20 lutego 2019, 18:18
Jak dla mnie Piątek powinien zagrać od początku z Empoli, jak i z Lazio, gość w mega formie, gwarancja bramek, meczów pełnych nie gra, więc nie martwiłbym się kondycją
0
ksieciunio
ksieciunio
20 lutego 2019, 18:03
Piątek na Empoli na Cutrone na Lazio. LM jest nam niezbędna, Coppa niekoniecznie. Pzdr
2
Lipido
Lipido
20 lutego 2019, 17:51
Głupotą jest sadzanie zawodnika w gazie. Cutrone na obecną chwilę na puchar ewentualnie dwoma napastnikami. Już mieliśmy remis z Frosinone czy Bologna tzw. słabym przeciwnikiem. Niech Piątek ma swoją ciągłość.
1
Luksta1805
Luksta1805
20 lutego 2019, 17:33
Ja jestem za. Niech Piątek odpocznie, a Cutrone niech pokaże czy jest w stanie go zastąpić.
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
20 lutego 2019, 17:11
Kurka ludzie rotacja musi być bo zajedziemy Piątka a zreszta zasługuje na to, ile razy nam dupę ratował a teraz co ma bok bo Piątek jest, psycha mu siądzie jak będzie mało grał. We wtorek z Lazio wkoncu
2
Madman
Madman
20 lutego 2019, 17:15
Krzysiek gra po 60 min wiec nie zajedziemy go. Z Lazio wlasnie widzialbym Patryczka od 1 min. Dlaczego goscia w mega gazie teraz dzieki niemu mamy 4 miejsce. Pigułajn człapal , aPatryk i tak ławe grzal wiec gdzie logika?
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 17:24
Wbrew pozorom szansa na trofeum jest ważniejsza od dodatkowej bramki/dwóch czy też paru punktów w momencie, gdy żaden z bezpośrednich rywali nie prezentuje równej formy.
0
matten
matten
20 lutego 2019, 16:58
Jak dla mnie w podstawie powinien wyjść Piątek, bo jest w gazie. Cutrone może wejść w drugiej połowie, a w meczu w Pucharze Włoch odwrotnie :)
2
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 17:04
I tak wlasnie powinno byc. Jakbysmy byli na miejscu Napoli to mozna by sie bawic w takie eksperymenty. Ale my nie mamy czasu teraz na to. Trzeba lac slabszych bez wtop
1
20 lutego 2019, 16:56
Zgadzam się z taka decyzja Gattuso. Cutrone wcześniej wiele razy pokazał, że można na niego liczyć. Tak się nie buduje zawodnika, który jest dobry a cały czas siedzi. Hakan był bez formy i gra, bo Gattuso chciał go odbudować, więc nie wierzę że teraz będzie chciał zniszczyć Cutrone. Spodziewałem się tej decyzji w najbliższym czasie i uważam ja za całkowicie słuszną, biorąc pod uwagę że gramy z Empoli. Wierzę, że Krzysztof uważa podobnie i wejdzie w drugiej połowie i po raz kolejny pokaże na co go stać.
2
krisss811
krisss811
20 lutego 2019, 17:17
Cutrone też wiele razy pokazywał że granie w pierwszym składzie mu nie idzie. Mam nadzieję że eksperymenty nie wyjdą nam bokiem.
1
ACstach
ACstach
20 lutego 2019, 16:55
To niech Cutrone zagra w PW, a Piątek w lidze jak już.
0
Arva
Moderator Arva
20 lutego 2019, 16:49
Skoro Suso pauzuje, i gramy tylko z Empoli, pokusiłbym się o mały eksperyment i wyszedł rombem w pomocy (4-1-2-1-2). Gigio - Conti Musacchio Roman Laxalt - Bakayoko - Kessie Paqueta - Hakan - Cutrone Piątek.
Edytowano dnia: 20 lutego 2019, 16:49
3
Lipido
Lipido
20 lutego 2019, 18:36
Mam takie same zdanie. Ja bym dał odpocząć Kessiemu lub Calhanoglu a Laxalta przed Rodrigueza.
0
boro215
boro215
20 lutego 2019, 21:10
Może od pierwszej minuty Biglia zamiast Kessiego Lucasowi zacznie wracać rytm meczowy a Kessie może na podmęczonego wejść
0
alepadaka
alepadaka
21 lutego 2019, 08:52
Empoli jest bezpośrednio nad strefą spadkową, eksperymentowanie w takim meczu z rywalem, który będzie grał z nożem w zębach, jest bez sensu.
0
Arva
Moderator Arva
21 lutego 2019, 20:29
No tak, powinniśmy wyjść takim składem, i formacją którą nigdy nie graliśmy na Juve czy inny Inter, to jest dobry pomysł! :)
0
pazioni
20 lutego 2019, 16:46
Pomysł bezsensu. Jestem na nie.
1
AcMati92
Moderator AcMati92
20 lutego 2019, 16:27
Haha, beka, że już sadzacie Piątka na ławce. A potem remis, albo wtopa i będzie płacz. Głupotą byłoby posadzić w takiej formie Piątka na ławkę. Może jeszcze dajcie odpocząć Dollarowi i Romkowi? Bez Krzyśka nie ma gry z przodu, więc powodzenia.
8
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 17:01
takim salinasom czy innym niedogodzisz. Piatek , Polak to nie moze zbyt wiele grac. A Patrick z calym szacunkiem na dzis nie ma podjazdu do Krzycha. Ostatni mecz to dobitnie pokazał. W tych 2 sytuacjach nic nie zrobilby. Bez Krzycha nie ma goli. A pozniej bedzie lament,ze zabraklo do LM 1 kpt. Ale co tam sa tu prawdziwi znawcy. I twierdza,ze Piatek nie jest przygotowany na SerieA . Ludzie kurcze on jest ViceLiderem co wam ma jeszcze udowodnic? w 7-8 meczach bedzie miec wiecej bramek niz grubas w pol roku. Ale to Polak wiec Polacy musza go na lawe pchac
1
AcMati92
Moderator AcMati92
20 lutego 2019, 18:21
Jeszcze nic nie osiągnęliśmy w tym sezonie, a już sami sobie chcą jaja uciąć. I to w momencie, gdy Roma traci do nas punkt :D
0
BlackOut
BlackOut
20 lutego 2019, 16:18
Jestem jak najbardziej na tak. Nie możemy zapomnieć, że Piątek jeszcze w zeszłym sezonie grał w extraklapie i nie jest dostosowany do takiego obciążenia. Z racji na to, że w Serie A + reszta rozgrywek musi grać na 100%, to taki mikro urlop (pewnie wejdzie na 30min), pozwoli utrzymać jego formę na takim poziomie na jakim jest do tej pory.
2
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 17:09
no tak po przerwie zimowej wrocil dopiero na koncowke z Napoli. Wiec mial chyba wydluzony urlop czy nie? A po 2 jest Vicestrzelecem i co ma wam jeszcze udowadniac? Ze z Eklapy jest i to zaraz go stawia jako slabiaka? sorry gosc zamknal mordeczki wszystkim w pol roku i juz takie durne argumenty nie przemawiaja do normalnych ludzi. Mamy noz na gardle ,a nie przewage jak Napoli wtedy mozna by sie bawic.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 16:11
Nie można budować gry wyłącznie pod jednego napastnika, bo w razie kontuzji będzie bicie głową w mur.Patrick też potrzebuje goli, a ciężko będzie mu to zrobić, gdy będzie wchodził jedynie na końcówki wygranych spotkań.
2
Zuber
Zuber
20 lutego 2019, 16:18
Chyba kolego zapominasz ile on strzelił goli wchodzą na końcówki a ile grając od początku.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 16:26
''Chyba kolego zapominasz ile on strzelił goli wchodzą na końcówki a ile grając od początku.''- w spotkaniach, w których los spotkania leżał na szali.Teraz wchodzi w momentach, kiedy drużyna broni zwycięstwa.A to jest ogromna różnica.
2
Zuber
Zuber
20 lutego 2019, 16:59
I co to ma do jego strzelonych bramek w meczach, w których grał od początku? Bo zazwyczaj w tych meczach nie pokazywał zupełnie niczego. A dawać mu grać kosztem napastnika, który ładuje co mecz bramę w lidze, która jest dla nas niby najważniejsza to na prawdę słaby pomysł.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 17:19
Możemy nie dawać mu grać od 1 minuty w takich spotkaniach tylko, żeby potem nie było zdziwienia dlaczego w razie kontuzji Piątka Milan nie może wygrać kilku spotkań pod rząd.
1
roby
roby
20 lutego 2019, 15:56
Szczerze chce w ataku z takim przeciwnikiem 2 mlodzuakow ...nie zapominajmy Cutrone dal nam wiele waznych bramek pnk...to nie igla czy Silva...wiec jak najbardziej 2vna atak...a za nimi brazylijczyka
0
majer1987
majer1987
20 lutego 2019, 15:54
Po pierwsze to Patrick musi grać dużo, żeby nam nie chciał stąd uciec, więc trzeba znaleźć złoty środek. Musi czasem wyjść w pierwszym składzie i potwierdzać swoją wartość. Z drugiej strony Piątka na ławce w takiej formie po prostu nie można posadzić. Ból głowy, dobrze, że tego typu :)
1
Nalim CA
Nalim CA
20 lutego 2019, 15:44
Czy ja wiem czy to dobry pomysł ? Piątek powinien zagrać od początku i przy dobrym wyniku zejść w około 60 minucie. Wystawienie Cutrone od początku jest trochę ryzykowne.
0
Meloon
Meloon
20 lutego 2019, 15:33
Potrzebujemy 3 punktów z Empoli jak tlenu, zacznijmy w końcu punktować ze słabszymi, bo tak się zdobywa mistrzostwa kraju. Już bym wolał, żeby z Lazio Cutrone wyszedł w pierwszym składzie, priorytet to Liga Mistrzów
Edytowano dnia: 20 lutego 2019, 15:34
10
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
20 lutego 2019, 15:31
Cutrone ruchami na boisku przypomina trochę byłego partnera Piątka z linii ataku w Genoi, więc wystawienie obu, zwłaszcza w meczu z Empoli nie jest takie głupie, tym bardziej, że pewnie nie pójdą na wymianę ciosów z nami. Choć znając Rino - nie będzie ryzykował, bo zaraz Puchar, a i Piątek musi mieć sprawnego zmiennika.
0
Meloon
Meloon
20 lutego 2019, 15:46
Po co zmieniać coś co działa?
0
sebulba12
sebulba12
20 lutego 2019, 15:24
Oczywiście że Piątek od początku, tu nie ma wątpliwości, nie można sądząc zawodnika w takiej formie na ławkę. Ja bym chciał żeby przy dobrym wyniku w drugiej połowie wszedł Cutrone i żebyśmy spróbowali gry na dwóch napastników. Poza tym jakoś nie widziałem płaczu wcześniej jak był Higuain że Cutrone nie gra od początku i dostaje za mało minut, teraz mamy napastnila w o niebo lepszej formie od igły i nagle problem
2
Zuber
Zuber
20 lutego 2019, 15:22
Cutrone zawsze gra kupe od początku meczu, więc to bezsensu.
1
20 lutego 2019, 15:12
Ja to widzę inaczej, raczej po prostu Samu jest dalej tak strasznie rzadki, że Patrick będzie próbowany na skrzydle, jak na wiosnę 2018, kiedy nawet sobie radził tam dość nieźle. Nasza ławka na niektórych pozycjach to dalej jest dramat. O występ Piątka się nie martwcie.
0
adamos
adamos
20 lutego 2019, 15:26
Samu nie jest rzadki, dostaje mało minut. Hakan ma rozegranych 2 razy więcej minut, a ma tyle samo goli co Samu w lidze. Bakayoko jak wchodził na końcówki na początku, tez był rzadki jak barszcz, a teraz podstawowy filar pomocy. Ostatnio gramy coraz więcej z kontr i właśnie Samu idealnie na kontry pasuje bo jest szybszy niż Suso.A jak się prowadzi to zawodnika puszcza się na koncowkę, aby tylko robił pressing na rywalu i biegał
1
adamos
adamos
20 lutego 2019, 16:04
Dobra dobra, powtarzacie to cały czas, ale mnie Samu do tej pory niczym nie przekonał. Dwa fajne gole zakłamują obraz jego gry według mnie. Ogromna większość minut, które zagrał były po prostu słabe lub mega słabe. Tak wiem, Hakan też grał nic, ale ten Hakan przynajmniej kiedyś mi pokazał, że ma talent. Samu niestety tego nie zrobił. Moim zdaniem nie nadaje się do Milanu i tyle. Może zmienię zdanie, ale najpierw musi mi dać powód.
0
adamos
adamos
23 lutego 2019, 08:27
Nadal twierdzisz, że Samu jest rzadki? Daje więcej niż Hakan i strzela goke. Samu jakby dostawal więcej szans by wygryzl Hakana i Suso. Rino nie umie rotowac a ławkę ma tylko jek brakuje minut.
0
Enrico Espinosa
Enrico Espinosa
20 lutego 2019, 15:03
WYBIERA SIĘ KTOŚ NA STADION?? MIAŁBYM DWA PYTANIA.
0
bataax1994
bataax1994
20 lutego 2019, 15:10
Tak, ja będę
1
karp_fso
karp_fso
20 lutego 2019, 15:01
Trzask pękających dup januszy słychać by aż w Mediolanie. Ale... to raczej głupi pomysł. Lepiej na Empoli od początku z Piątkiem, bo liga to priorytet, a na Coppa Italia zacząć z Cutro i w razie jakby było źle to wstawić Piątka jako strażaka. To w Pucharze się gra rezerwami, nie w lidze :p
Edytowano dnia: 20 lutego 2019, 15:04
3
kamilus
kamilus
20 lutego 2019, 15:09
Też tak myślę. Piątek od początku, niech strzeli co ma strzelić, a przy bezpiecznym 2-0 / 3-0 można wpuścić Cutrone.
0
milan2002
milan2002
20 lutego 2019, 14:30
Moim zdaniem Piątek powinien grać od pierwszych minut. Zwycięskiego składu się nie zmienia. Krzysztof gra świetnie, strzela dużo goli i walczy o króla strzelców. Cutrone może wejść w 60-70 minucie. Nie możemy lekceważyć żadnego rywala. Serie A powinno być priorytetem z uwagi na walkę o LM.
11
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 14:38
Bądźmy poważni.Kwestia korony króla strzelców jest już wyjaśniona.Jak zarząd i trener Juve będą chcieć to drużyna będzie grała na Portugalczyka w taki sposób, że w każdym spotkaniu strzeli minimum 2 bramki.Jedynie kontuzja może tutaj coś zmienić.
0
milan2002
milan2002
20 lutego 2019, 15:33
Ależ jesteśmy poważni. Uważam CR za najlepszego piłkarza w historii i nie będzie łatwo go przegonić. Jednak Krzysztof pokazuje fantastyczną formę. Strzelił w tym sezonie już tyle goli, że nie można mu odmówić szans. Dopóki piłka w grze wszystko jest możliwe.
0
Lipido
Lipido
20 lutego 2019, 18:50
Tak, teraz zarząd Juventusu stwierdził żeby nie strzelał min. Dwóch bramek na mecz a Juventus to tak naprawdę Fc Ronaldo . Jak czytam twoje komentarze Salinas to lepiej usiąść bo twoja mądrość może zwalić z nóg.
0
ForzaMilan!!!
20 lutego 2019, 14:17
Świetna decyzja, trochę schłodzi to głowę Piątka, a przed wszystkim głowy Polskich kibiców.. bo niektórzy popłynęli już tak, że chcą się włączać do walki o majstra. A Cutrone to kozak potrafi zdobywać bramki i zasługuje jak nikt na danie mu kolejnej szansy od początku.
5
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 14:22
Nie widzialem tu ludzi co pisaliby,ze walczyc o majsta w tym sezonie. Bo praktycznie nawet matematyka na to nie pozwala juz... Po 2 po co cos niszyczyc co dobrze gra? Bedzie strata punktow wtedy bedzie ty betonie amatorze trzeba bylo Krzysia dac? Ultimatum Rino podobno dostal takie ,ze LM ma byc. Wiec bylby samobojca ... Patrick mimo wielkiej sympatii na ta chwile jest numerem 2 . Krzysiek juz chyba wszystkim niedowiarka udowodnil swoja wartosc
14
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 14:25
Jeszcze jedno kolego tu trzeba punktowac wszystkie mecze ze slabiakami na plus 3pkt. z czolowka mozna wtedy sie bawic w remisy i jest top 4 . nie ma tu czasu i miejsca na eksperymenty
9
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 14:34
El Doktor Nie powtarzaj bzdur za włoskimi bulwarówkami.Kwalifikacja do LM to nie jest żadne ultimatum tylko cel na sezon z którego każdy trener na miejscu Gattuso byłby rozliczany.Poza tym 1 mecz w tą czy tamtą na obecnym poziomie walki o miejsca 3-7 nie ma znaczenia.Oczywiście dobrze byłoby zdobyć przewagę przed trudniejszymi spotkaniami, ale najważniejsze jest, żeby utrzymać kontakt punktowy z miejscem w top 4, a kluczowe będą połowa marca, kwiecień i maj.
1
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 14:38
Salinas ty sobie chyba kpisz? Utrzymac kontakt z czolowka? Niech inni martwia sie by utrzymac z nami kontakt! Bo mecze z ekipami typu Empoli jedna mysl idziemy tylko i wylaczie po 3 pkt. Po 2 nie jest ultimatum ok ale nie bedzie top4 nie bedzie Rina i moge sie zalozyc. Co za gosc:) a pozniej pod koniec sezonu isc na noze z Fiorą na wyjezdzie? Jak mozna czasami juz spokojnie spac. Prosze Cie
7
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 14:46
To nie jest kwestia tego czy komuś się to podoba czy nie, lecz twarda rzeczywistość.O ile Milan nie zaliczy jakieś nieprawdopodobnej serii, walka o udział w LM będzie do prawie ostatniej kolejki.Co do Rino m. in. Scaroni już zasugerował, iż nie ma na horyzoncie żadnego konkretnego kandydata na zastępstwo, więc o ile nie będzie poważnej wpadki na koniec sezonu to na 90% np. 5 miejsce w Serie A i CI wystarczą do utrzymania posady Gattuso.No, ale jak wolisz wierzyć włoskim pismakom ok tylko, żeby potem nie było zdziwienia jakby coś poszło nie po myśli.
0
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 14:51
Kandydata nie ma bo nikt nie powie w trakcie rundy rewanzowej i tak wylatujesz. A do lata jeszcze sporo czasu i moga sie pojawic nazwiska rozne. A trzy najblizsze mecze tylko i wylacznie 9 pkt powinno byc zakodowane. I koniec dyskusji. Bo wlasnie jest szansa teraz odskoczyc.
0
ForzaMilan!!!
20 lutego 2019, 15:45
El Doktor Drużyna to nie tylko 11-nastu zawodników, według Ciebie chyba tak jest, pozatym to twój problem, że nie wierzysz w umiejętności Cutrone, ja wierzę, gdy zdobywał piękną bramkę na 2-1 w doliczonym czasie gry z AS Roma, dzięki czemu wygraliśmy z nimi na początku sezonu, każdy tutaj Cutronował i był w siódmym niebie, twierdzisz, że ściągnięcie Piątka i wstawienie Cutrone jest od razu = ze stratą punków współczuje takiego pesymistycznego podejścia do chłopaka. Ja czuje, że strzeli ze 2 bramki ;)
3
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 16:12
Forza ,a przypomnij nam w ktorej minucie wszedl Patrick z roma? 84? Za Jacka chyba co? Wtedy byla gra na 2 napastnikow. I gruby gral cale pol sezonu jako podstawowy bez formy i placzu nie bylo dlaczego? Jak to juz przewijalo sie milion razy Patrick dobry jak wchodzi na koncowke albo jak gra na 2 napastnikow gdzie nie ma takiego krycia. Poki co nie pamietam meczu od 1 minuty na jednego napatsnika zeby sie pokazal ... I druzyna nie ma 11 zawodnikow bo Susła od 3 meczy na lawe daje juz < formy brak> Jak i Hakana dawalem na lawe od dawna. Patrick moze wejsc od 1 minuty w pucharze. Bo twoim tokiem sciagamy Dolarka bo Reina jest. Reina ma puchary od 1 minuty i tak samo Patrick powinien miec poki co. Tak uwazam mecz z Empoli za duzo wazniejszy niz pucharowy z Laczkami
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lutego 2019, 16:25
El Doktor Jak to nie płakali?Były narzekania, ale nie przy spotkaniu rozegranym 31 sierpnia...Poza tym chyba rozumiesz jaka jest różnica między sytuacją Reiny, a Cutrone?Te kilkanaście lat różnicy sprawia, iż Hiszpan może wchodzić w ważne spotkania bez podbudowy, a Cutrone potrzebuje goli, żeby w razie kontuzji Polaka efektywnie zastąpić go w 1 składzie.I nie, nie da się tego wypracować wchodząc na końcówki wygranych spotkań.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 lutego 2019, 14:15
Szczerze mówiąc to jeszcze 2 jakościowe transfery + powrót kontuzjowanych i zacznie się tzw. problem bogactwa, którego w Milanie już długo nie bylo ^^
2
El Doktor
El Doktor
20 lutego 2019, 14:07
Piatek musi grac z nastepujących przyczyn : Walka o top 4 wazniejsza niz puchar nie ma co sie oszukiwac. Walka o krola strzelcow dac mu szanse powalczyc. Bo zacznie sie mieszanie w napadzie i bedzie remis jeszcze... Chyba ze 4-4-2 to sobie moga kombinowac jak chca
1
MK92
MK92
20 lutego 2019, 14:05
Ja bym spróbował z dwoma napastnikami.
0
kamilus
kamilus
20 lutego 2019, 14:21
Pomysł trochę ryzykowny, bo w razie czego na szpicę zostają nam Borini i Castillejo, czyli bieda. :(
1
MK92
MK92
20 lutego 2019, 14:25
Też racja. Dlatego jeśli mamy grać jednym napastnikiem, to w tej chwili nie powinno być mowy o sadzaniu na ławkę od początku meczu znajdującego się w znakomitej formie Piątka bez istotnej przyczyny.
0
Vol'jin
20 lutego 2019, 14:31
ale granie na dwóch podobnych napastników to jak wystawianie Baka i Kessie w jednej linii w pomocy. Jak przyjdzie cofnięty napastnik + do pomocy o innej charakterystyce to można myśleć o 4-4-2
3
MK92
MK92
20 lutego 2019, 14:35
Z drugiej strony już raz graliśmy w tym sezonie z Sampdorią w październiku dwójką środkowych napastników i był to całkiem udany eksperyment w ofensywie. Ale w tej chwili rzeczywiście lepiej zostawić obecne ustawienie.
0
nokoments
nokoments
20 lutego 2019, 15:11
Z Torino, Bologna i Frosinone też graliśmy na dwóch napastników i był dramat. :P No ale wtedy było apogeum machania łapami.
1
nokoments
nokoments
20 lutego 2019, 14:04
Nie no bez jaj. Cutro niech wchodzi z ławki i gra od początku w pucharze. Mag Piątek wyjmuje bramki z kapelusza niczym króliki i dopóki tak będzie to jego miejsce w wyjściowej 11 nie powinno podlegać żadnej dyskusji. Jeśli jakimś cudem zaklepiemy sobie awans do LM na kilka kolejek przed końcem sezonu to wtedy Cutrone powinien dostać szansę, żeby się wykazać. Dopóki każdy punkt jest na wagę złota to pozbawianie się takiego zawodnika jak Piątek jest strzałem nie w kolano, a w głowę. Wierzę, że to tylko bajki dziennikarzy, bo przecież Higuain nawet jak był totalnie bez formy to wychodził na każdy mecz, często kosztem Cutrone.
13
tober12
tober12
20 lutego 2019, 14:11
O to to. Higuain to 100% racji. Powinniśmy postawić na Piątka.
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się