SCUDETTO


Deulofeu: "W Milanie szaleńczo cieszyłem się grą. Nie zamykam drzwi do powrotu"

26 lutego 2019, 16:49, cinassek Aktualności
Deulofeu:

Dla El Mundo Deportivo m.in. o Milanie wypowiedział się były skrzydłowy rossonerich, a obecnie zawodnik Watfordu - Gerard Deulofeu. Oto słowa Hiszpana: "Przenosiny do Milanu były dla mnie najszczęśliwsze. Czułem się tam bardzo kochany i szaleńczo cieszyłem się grą. Od pierwszej chwili powiedzieli mi, czego ode mnie chcą i obdarzyli wielkim zaufaniem mój sposób gry. A ja pomogłem klubowi tak wielkiemu i pięknemu. Styczniowe zainteresowanie? Zawsze fajnie jeśli kluby się interesują i jeśli to Milan - tak jak zawsze mówiłem, mam do niego szczególne uznanie. Nie zamykam drzwi do powrotu, ale obecnie jestem skoncentrowany na Watfordzie".



28 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanboy
Milanboy
26 lutego 2019, 19:48
O matko, wysyp ignorancji jakiś wystąpił na Gerarda, przepraszam do jasnej ciasnej, a czy on jest kurka Higuainem czy Bonuccim że się na nas ostatecznie wypiął? Nie, poszedł do Barcelony bo go chcieli, do tego Milan się wtedy o niego w ogóle nie postarał więc nie rozumiem skąd taka niechęć do jego? Ludzie, trochę bądźcie bardziej dalekowzroczni w tej sprawie
0
Vol'jin
26 lutego 2019, 19:57
a jak miał się starać? Podwoić pensję do 7-8 mln euro?
2
Vol'jin
Vol'jin
26 lutego 2019, 20:11
Twoje posty sa tak infantylne , ze az nie do uwierzenia.
3
Milanboy
Milanboy
26 lutego 2019, 20:17
Ibarbo- rozmawiamy o Deulofeu czy o mnie? Bo to nie jest post o Milan Boyu chyba Vol'jin- Jakoś mógł się postarać, w ogóle tego nie zrobił, więc bicie piany do Gerarda jest śmieszne
0
Vol'jin
26 lutego 2019, 20:20
kto pije ten pije. Gol wszystko ładnie wyjaśnił tylko to i tak będzie jak grochem o ścianę. Nawet i tak nie było szans na transfer letni bo chłopak po wykupie przez Barcę odnowiił kontrakt i chciał zostać na okres przygotowawczy^
1
Milanboy
Milanboy
26 lutego 2019, 20:23
No mówi się trudno, ale chodzi mi o podejście kibiców do Gerarda, jest śmieszne, a jednocześnie przykre, ja tam byłem jest i będę mu wdzięczny zawsze za to że otworzył nam drogę do Ligi Europy
0
26 lutego 2019, 19:18
Mam w dupie czy chcial wtedy isc do Barcelonki , wazne by juz w Milanie nie zagral , jest zbyt jednowymiarowy.Na tamten Milan byl dobry , teraz potrzeba kogos z wiekszym factorem jakosci.
3
Gol
Gol
26 lutego 2019, 17:27
Jakaś plaga powszechnej ignorancji prawdy się pojawiła na stronie odnośnie Deulofeu i jego zdradzie Milanu na rzecz Barcelony.

Osoby które z jakiegoś powodu nie znają realiów albo są błędnie poinformowane czy też zmanipulowane przez innych użytkowników nie znających realiów, polecam poszperać w internecie gdzie znajdziecie odpowiednie informację i zaprzestania błaźnienia się opowieściami o niewiernym Gerardzie z Katalonii.

Zacznijmy wiec prostowanie faktów od tego że Deulofeu był do nas wypożyczony, a właścicielem jego karty nie był Milan tylko Everton, do którego Gerard trafił z Barcelony z jednoczesnym prawem odkupu Hiszpana za 12 mln Euro.

Barcelona patrząc na grę obecnego zawodnika Watford, w barwach Milanu i Evertonu stwierdziła (zresztą słusznie) że 12 mln to niezbyt wygórowana cena jak za jego umiejętności i odkupiła Hiszpana.

Milan po zakończeniu sezonu 16/17, nie miał żadnego prawa ani do karty Hiszpana, ani do pierwszeństwa w negocjacjach, ba nawet nie złożył w czasie trwania tamtego okienka oferty Barcelonie za Hiszpana, bo Montella, Mirabelli i Fassone doszli do wniosku że najbardziej optymalną formacją dla Milanu na nowy start będzie 3-5-2, a w tej formacji dla Hiszpana miejsca w składzie najzwyczajniej w świecie nie było.

Rozumiem jest też teoria w której Deulofeu powinien obrazić się na cały świat, powiedzieć że on nie będzie grał z Leo Messim, Suarezem czy Iniestą, bo woli Polego, Antonellego i Kalinicia, i jednocześnie wymusić transfer do Milanu na Barcelonie której zawdzięcza właściwie wszystko co ma i życie w jakim żyje, oraz Milanie który jak już napisałem wcześniej prawdopodobnie nigdy sam z siebie oferty za niego by nie złożył, tak ?

Gratuluje w takim razie dorosłego podejścia do życia.

Deulofeu się wpartolił w Milan który leciał już na ostatkach energii i praktycznie w pojedynkę pociągnął nas do LE. Zawsze pozytywnie się o Milanie wypowiadał, napisał również bardzo ładny list pożegnalny który zamieścił na swoim Instagramie, jest tam do tej pory można wejść poczytać. Przestańcie wypisywać jakieś bzdury o nim, bo nawet jak uważacie go za słabego zawodnika to przekręcanie faktów na jakieś pozbawione logiki i robienie z niego słabego człowieka jest nie fair.

Pozdrawiam.
Edytowano dnia: 26 lutego 2019, 17:28
49
maciejh
maciejh
26 lutego 2019, 18:03
myślałem, że tylko ja tak to widzę;) pozdrawiam
2
#3#6
#3#6
26 lutego 2019, 18:06
Temat wyczerpany. Zdejmuje cylinder w uklonie.
3
Dryzu1899
Dryzu1899
26 lutego 2019, 20:08
Pierwszy raz chyba nie zgadzam się z Gol-em. Też zacznę od prostowania faktów - po pierwsze nie uważam Hiszpana za żadnego zdrajcę ani niewiernego Gerarda i zdaję sobie sprawę, że przebywał u nas tylko na wypożyczeniu. Zagrał u nas dobrą rundę, wyróżniał się w zespole w którym grali tak jak wspomniał Gol zawodnicy tacy jak Poli, Antonelli, Montolivo czy Bertolacci. Fajnie. Rozumiem też jego wybór - odszedł do Barcelony (choć MÓGŁ poprosić o pozostanie w Milanie, nikt nie zaprzeczy że wola zawodnika ma duże znaczenie) w której zaczynał piłkarską karierę bo myślał że dotrzyma tempa Suarezowi, Messiemu itd. To, co mi się nie podoba to tylko i wyłącznie próby wkupienia się z powrotem w łaski kibiców Milanu. Naprawdę szczerze wątpię że nawet gdyby Gerard grzał ławę w Atletico/City/PSG (czyt. mocnym zespole pokroju Barcy) to nadal wyrażałby chęć przyjścia do Milanu. Nie lubię gdy ktoś traktuje nas jak chwilowy przystanek, nawet gdy otwarcie to przyznaje (rozumiem to, ale tego po prostu nie lubię). Co nie znaczy że samego Deulofeu zapamiętam negatywnie, wręcz przeciwnie, w "tamtym" Milanie prezentował się nieźle, ale czy teraz potrzebny nam zawodnik o takiej jakości? Nie uważam żeby zrobił on nam jakąś szczególną różnicę bo na pewno są na ten moment lepsi od niego. Gerard wybrał Barcelonę i wcale go za to nie winię, ale jeśli ma ktoś nas wzmacniać to nie przez sentyment i za kilka ciepłych słów o Milanie, według mnie to już nie ten poziom ;)
0
Gol
Gol
26 lutego 2019, 21:10
Dryzu1899 - Odpowiedź na Twój komentarz, znajduje się właściwie w moim poście u góry, ale dla porządku: "choć MÓGŁ poprosić o pozostanie w Milanie, nikt nie zaprzeczy że wola zawodnika ma duże znaczenie" - Kogo miałby Deulofeu poprosić o pozostanie w Milanie ? Zarząd i trener stwierdzili że jest niepotrzebny i zajęli się pracą nad innymi transferami. Większość liczących się mediów informowało o tym że Hiszpan poprosił o pozostanie w Milanie- https://www.acmilan.com.pl/news/20547/deulofeu_poinformowal_milan_ze_chce_zostac No więc pierwszy punkt mamy odhaczony. "W której zaczynał piłkarską karierę bo myślał że dotrzyma tempa Suarezowi, Messiemu itd." - Mogę poprosić o jakieś źródło tych rewelacji ? Nie przypominam sobie niczego takiego. Chyba że to Twoje domysły. Gdybanie jednak zostawmy dla siebie. Deulofeu zawsze wypowiadał się o Milanie z wielkim respektem, nigdy nie powiedział niczego czym mógłby stracić szacunek czy nawet urazić kibiców, ale znowu Ty coś twierdzisz to Ty coś udowodnij, bo ja wszechwiedzący nie jestem i może jakiś wywiad mi umknął. Inaczej nie rozumiem dlaczego bierzesz tą wypowiedź za podlizywanie się skoro Gerard zawsze mówił o nas w tym samym tonie, czy to teraz, czy zaraz po transferze do Barcelony, czy będąc jeszcze naszym zawodnikiem. Dalsza część jest znowu bezsensu bo Deulofeu chciał w Milanie zostać więc jakiekolwiek mówienie o przystanku do kariery jest po prostu nieprawdziwe.
1
Zuber
Zuber
26 lutego 2019, 17:21
Nie lubię zbytnio gościa, ale kiedy wy w końcu skumacie za jak klub wykłada kwotę zapisaną w kontrakcie to wszyscy inni mają gówno do gadania i dziwne, żeby sam Delofeu odmówił skoro Barcelona go wychowała.
1
karp_fso
karp_fso
26 lutego 2019, 17:06
Poszedł do "Barcelonki" bo jest jej wychowankiem barany :v Ja go w pełni rozumiem bo nie patrzę na cały świat tylko z czerwono-czarnymi klapkami na oczach. Nie wyszło w "domu rodzinnym" to jest chętny do graniu na tej obczyźnie w której było mu dobrze.
4
Dryzu1899
Dryzu1899
26 lutego 2019, 17:24
Słuchaj BARANIE (bo widzę że w Twoich stronach zamiast na "Ty" przechodzi się na per "baran") - Deulofeu gdyby miał trochę oleju w głowie to wiedziałby że ze swoimi umiejętnościami (czyt. bardzo dobrym sprintem) nie podbije Barcelony w której ataku występowali wtedy Messi, Suarez, Coutinho,Dembele czy Rakitić. Wychowanek? Co z tego? Barcelona nie dała mu szansy a Milan już tak, komu powinien być bardziej wdzięczny? Poszedł do Barcy bo myślał że po dobrej rundzie nagle wskoczył na topowy poziom i że pójdzie przecież do LEPSZEGO klubu. Jeszcze opinie że powinniśmy MY być jemu wdzięczni bo ciągnął klub xddd No tak, bo Milan Gerardowi wcale nie dał szansy pokazania się XDDDD Więc z moich perspektywy wygląda to tak, że Gerard po prostu się przecenił jednocześnie odchodząc z klubu - zaryzykował i nie wyszło, ale kto podejmuje ryzyko powinien być świadom jego konsekwencji.
3
#3#6
#3#6
26 lutego 2019, 18:01
Dryzu ale masz racje, ze przecenil to nie znaczy ze w tym kontekscie (powrot do domu) nie warto dac mu drugiej szansy. To jest dobry zawodnik i profesjonalista, dobrze sie prowadzi i pasuje do tej ekipy, w dodatku aklimatyzacji potrzebowac nie bedzie - jak znalazl do rotacji
0
Meloon
Meloon
26 lutego 2019, 18:10
@Dryzu1899 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
1
andrzejkon@onet.pl
[email protected]
26 lutego 2019, 17:06
Fajny z niego zawodnik ale niech szczęścia szuka gdzie indziej
1
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
26 lutego 2019, 17:05
CO XD koleś zrobił wiele dobrego dla Milanu w okresie, w którym się wtedy znajdowaliśmy, dosłownie ciągnął cały zespół w niektórych meczach i uratował wiele punktów, a macie mu za złe to, że mógł pójść do Barcelony. Do klubu, w którego szkółce grał od najmłodszych lat i chciał spróbować tam swoich sił???
11
Meloon
Meloon
26 lutego 2019, 17:58
To To, podpisuje się wszystkim
2
SICKBOY
SICKBOY
26 lutego 2019, 16:59
Zapukaj gdzie indziej. Te drzwi powinny być zamknięte nie tylko na wzgląd jak odpłaciłeś za to zaufanie, ale z tego że teraz nie potrzebujemy sprintera bez głowy, nawet w tak slabym czasie był nie rzadko irytujacy, dziś odstawałby jeszcze bardziej.
Edytowano dnia: 26 lutego 2019, 17:00
2
Dryzu1899
Dryzu1899
26 lutego 2019, 16:57
Deulofeu nie zamyka drzwi powrotu, ale Milan już tak :) Miał opcje zaryzykować i zostać, możliwe że do dziś biegałby na skrzydle, to wybrał Barcelonę która przemieliła go i wypluła po raz drugi (rozumiem jego wybór, ale gdyby znał swoje miejsce w szeregu to zostałby w Milanie). Teraz Milan raczej celuje w lepszych graczy, pozdro Gerard ;)
3
#3#6
#3#6
26 lutego 2019, 17:24
Ciekawe jest to co piszesz bo realia są takie ze to tylko Twoj mokry sen, jakoby Milan zamykal przed nim drzwi :D zwlaszcza, że jedynym powodem dla którego u nas nie gra, jest postawa watfordu w zimowym oknie. Deulofeu wroci do Milanu, szansa na to jest ogromna, a ja osobiscie bardzo bylbym zadowolony z zawodnika ktory wygrywa mecz 8v11. Cechy tego zawodnika to brakujace ogniwo w zespole ktory tych cech nie ma - sprint, sila, drybling przy swietnej technice i mentalnosci pozwalajacej robic roznice.
0
Vol'jin
26 lutego 2019, 17:32
Wrócić może, ale on sam by musiał zejść z pensji jaką ma w Watfordzie jak i sam klub angielski bo 25 mln + pensja to trochę za dużo
1
Dryzu1899
Dryzu1899
26 lutego 2019, 17:33
To ja proponuję jeszcze sprowadzić jeszcze Cerciego, Iturbe, Belottiego i innych graczy jednej rundy ;) Wygrywa mecze 8v11 rozumiem regularnie? 27 występów i 7 bramek w Watford, z czego 3 w ostatnim meczu kiedy zmiażdżyli słabe Cardiff XDD P O T Ę Ż N Y NAPASTNIK.
1
#3#6
#3#6
26 lutego 2019, 17:56
Przeciez to skrzydlowy.. wiecej niz 10 bramek zadko ktory strzela chyba ze w watfordzie gra na pozycji CF ale to nie wiem, nie ogladam Podejrzewam ze pensja nie bedzie problemem, mam na mysli zbicie tej pensji, tak samo jak kwoty - skonczy sie pewnie na 18mln plus 2,5 dla zawodnika
0
Dryzu1899
Dryzu1899
26 lutego 2019, 20:11
#3#6 W Watfordzie gra bardziej jako drugi napastnik ;) Na samym początku grał bardziej jako skrzydłowy ;)
0
OLRevan
OLRevan
26 lutego 2019, 16:53
A jak Barcelonka sie zglosila to pierwszy do odejscia byl. A teraz jak w Milanie sie uklada i liga mistrzow pewnie wraca to przypomnial sobie o wielkiej milosci do klubu...
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się