SCUDETTO


26. kolejka Serie A

1 marca 2019, 17:20, cinassek Aktualności
26. kolejka Serie A

Pierwsza marcowa kolejka Serie A niesie ze sobą tak szlagierowe mecze jak derby Rzymu czy starcie wicemistrza z mistrzem Włoch. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji odnośnie 26. serii gier na Półwyspie Apenińskim.

Piątek, 1 marca:

20:30: Cagliari - Inter 2:1 (Ceppitelli 31', Pavoletti 43' - Martinez 38')

Sobota, 2 marca:

15:00: Empoli - Parma 3:3 (Dell'Orco 19', Caputo 59' [k.], B. Alves 90+1' [s.] - Gervinho 13', Rigoni 45+1', B. Alves 82')

18:00: Milan - Sassuolo 1:0 (Lirola 35' [s.])

20:30: Lazio - Roma 3:0 (Caicedo 12', Immobile 73' [k.], Cataldi 89')

Niedziela, 3 marca:

12:30: Torino - Chievo 3:0 (Belotti 76', Rincon 90+2', Zaza 90+3')

15:00: Genoa - Frosinone 0:0, SPAL - Sampdoria 1:2 (Kurtić 90+4' - Quagliarella 4', 11'), Udinese - Bologna 2:1 (De Paul 25' [k.], Pussetto 79' - Palacio 39')

18:00: Atalanta - Fiorentina 3:1 (Ilicić 28', Gomez 34', Gosens 59' - Muriel 3')

20:30: Napoli - Juventus 1:2 (Callejon 61' - Pjanić 28', Can 39')



335 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Kvantos
Kvantos
4 marca 2019, 09:52
Można było się tego spodziewać, że Juve ich wypunktuje. Generalnie, żadne zaskoczenie. Styl Starej Damy, to dolna półka Serie A, ale defensywa, efektywność, minimalizm, wyrachowanie i trochę szczęścia to nie tylko hegemon we Włoszech, ale i w Europie (pod tymi względami). Napoli mega serce do gry, coś jak Atalanta. Grają jednego mniej, przegrywają - żaden problem, będą męczyć przeciwnika i bombardować atakami. Cóż, żaden wstyd przegrać z Juve. Oni tak już grają. Przeciwnik może mieć 80% posiadania piłki, 30 strzałów i 30 celnych, a Juve 1 strzał i 1 celny i tak wygrają ten mecz 2:0, bo druga bramka to będzie samobój. Absolutny hegemon tej ligi...

Co do sytuacji w tabeli, to myślę, że potencjalnych kandydatów do Ligi Mistrzów można liczyć od Sampdorii (na siłę od Violi). Chociaż myślę, że Atalanta, Torino, Sampdoria i ewentualnie Fiorentina nie mają zbytnio "jaj", żeby zaatakować 3/4 pozycje. Nie zmienia to faktu, że mają całkiem solidny sezon, zwłaszcza Toro, które notuje piękne wyniki ostatnio. Mamy punkt nad Interem, cztery nad Romą i może cztery nad Lazio (mecz mniej z Udinese). Na dwa miejsca, które zostały odnośnie Ligi Mistrzów, widzę czterech, potencjalnych kandydatów. Lazio i Roma na pewno będą groźne do końca sezonu, chociaż oni mnie w ogóle nie przekonują. Inter również może ruszyć... Chociaż podchodząc do tego z innej strony, to my mamy trzecie miejsce i teraz od nas zależy wszystko, możemy wygrać każdy mecz i i nie oddać już tego, trzeciego miejsca. Kluczowe będą Derby, gdzie nawet remis według mnie w rachubę nie wchodzi, bo przy ewentualnych wygranych nas i Interu w następnej kolejce nadal zostanie tylko punkt przewagi. Fajnie mieć jakiś komfort.
Edytowano dnia: 4 marca 2019, 09:53
0
nokoments
nokoments
4 marca 2019, 00:25
Prawdziwa liga dwóch prędkości. Aby załapać się do LM potrzebujemy tyle punktów ile Juve ma teraz (72), a do końca zostało jeszcze 12 kolejek, obłęd. Zastanawiam się czy w następnych sezonach prędzej oni w końcu opuszczą z tonu czy znajdzie się jakiś klub zdolny do wejścia na ten sam poziom. W poprzednich dwóch sezonach było blisko, ale ani Roma, ani Napoli już chyba nie wrócą prędko na ten poziom.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
4 marca 2019, 06:57
Spuszcza z tonu jak zwłaszcza chiellini opuści juve, bez niego bonucci to traci na pewności, a rugani to nie to, bądź jak matuidi odejdzie itd itd, dodam że ci młodzi w juve oprócz wyjątków nie są jacyś świetni, can gdzie dopiero zagrał 1 dobre spotkanie w tych barwach jest tego przykładem
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 marca 2019, 23:51
Dzięki Insigne za uratowanie kuponu :D
0
milan78
milan78
3 marca 2019, 22:49
Brzydkie to Juve.Pytanie czy nie dochodzą do ściany pod rzadami Maksa
0
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 22:52
Jeśli zawala w LM to niemal pewne jest pożegnanie Maxa raczej na ławce, juve po raz kolejny tego nie odpuści dla jego
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 22:55
"dla jego" - Podlasianin?:D
6
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 22:56
Mogłem napisać jemu, żadna różnica
0
zbylon
zbylon
3 marca 2019, 22:46
Odskoczyliśmy nieco grupie pościgowej. Mamy 4 punkty przewagi nad Romą, która wyraźnie traci impet. 7 pkt nad Atalantą, która zaliczyła wtopę przeciwko nam, ale wróciła w imponujący sposób do wygrywania zaraz potem. Jeśli pokonamy Chievo, to do derbów przystąpimy w bardzo dobrej sytuacji. Niestety gra ostatnio bardzo siadła. Suso jest totalnie bez formy, Hakan na huśtawce - raz lepiej, raz gorzej. Głowa trenera w tym, żeby ten bałagan uporządkować. Pierwszy raz od dawna mamy tydzień do kolejnego meczu. Jest czas.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 22:45
Dobrze było sprzedać "nowego maldiniego" najlepszy deal dekady dla nas, dzięki niemu mamy calabrie i contiego na bokach
3
pazioni
Moderator pazioni
3 marca 2019, 22:43
To gonimy Napoli ....A co!!!!
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 marca 2019, 22:30
Serie A 3. AC Milan, 26 meczy, 48pkt, 17 różnica bramek La Liga 3. Real Madryt 26 meczy 48pkt 12różnica bramek Jesteśmy na poziomie Realu :D
8
Daniel Maldini
Daniel Maldini
3 marca 2019, 22:33
Szkoda, że Serie A nie jest na poziomie La Liga :(
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2019, 00:14
Jak na poziomie jak mamy lepszy bilans? Jesteśmy lepsi :)
2
patoo_07
patoo_07
3 marca 2019, 22:28
A w Juve po staremu. Oni mają tyle szczęścia co Araby ropy. Dożywotnie źródełko.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 marca 2019, 22:34
To był prestiżowy mecz ale nic nie zmieniał i nie miał ciężaru gatunkowego jak na walkę lidera i drugim zespołem w tabeli bo czy Juve by to przegrało, zremisowało to i tak Napoli nie było by wstanie ich przegonić w tabeli, dla Juve liczy się LM a tam mają trudne zadanie do wykonania i o ile w Serie A Juve jest niezagrożone to ocena ich sezonu w dużej mierze będzie zależała od tego czy nie odpadną już z AM. Półfinał LM to minimum by móc uważać ten sezon za sukces zakładając pewne mistrzostwo.
2
patoo_07
patoo_07
3 marca 2019, 22:39
Wiadomo, że już pozamiatane jeśli chodzi o mistrzostwo, nawet jakby Napoli to wygrało. Chodzi mi bardziej o to, że drużyna grająca momentami tak toporny futbol, która w wielu meczach jest zwyczajnie słabsza od rywala, na 12 meczów prze końcem sezonu, ma szansę (i to duże) na przejście go bez porażki. Ile można na to patrzeć, że drużyny wyraźnie lepsze przegrywają. Tutaj to szczęście się objawia.
3
brzydki
brzydki
3 marca 2019, 22:39
To nie tyle Juve dziś wygrało, co Napoli przegrało. Grali (przynajmniej w 2 połowie) lepiej, stwarzali sobie okazje- dostali karnego po kontrowersji i nie wykorzystali go. Nie mogą mieć tym razem do nikogo pretensji, tylko do siebie.
3
brzydki
brzydki
3 marca 2019, 22:41
Ale masz rację, też nie rozumiem jakim cudem jeszcze trwa ich sezon bez porażki. Bo to już nie jest o precyzyjne i fantastyczne w defensywie Juve, tylko od kilku tygodni wygląda to jak dramatyczna obrona Częstochowy (coś jak u Gattuso ;) ), a liczba porażek to dalej 0. Zweryfikowała ich Atalanta i Atletico, ale w Serie A się trzymają.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 22:58
Brzydki - może zwyczajnie ta mentalność, i tyle? Bądź to szczęście jakie zawsze mieli we Włoszech? Ale na szczęście w Europie nadal klapa
0
patrykas
patrykas
3 marca 2019, 22:27
No to 3 pkt do Napoli odrobione :D
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 22:28
2
Demick
Demick
3 marca 2019, 22:26
Napoli, drżyjcie. Gattuso nadchodzi.
2
wwbasket
wwbasket
3 marca 2019, 22:25
Zdobędziemy 36 punktów do końca sezonu.
1
nokoments
nokoments
4 marca 2019, 00:16
Jak zdobędziemy 24 to będziemy mogli skakać pod sufit.
0
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 22:22
Szczęście sprzyja gorszym. Dobranoc.
1
Huczaj
Huczaj
3 marca 2019, 22:16
Sprawiedliwości stało się zadość. Ten karny jest mocno wątpliwy, Sandro akurat lądował po wyskoku do piłki i ta ręka to było naturalne ułożenie. I jeszcze żółta kartka. Trochę to było niesprawiedliwe.
1
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 22:16
Fajnie murzynek z napoli za czyste wejście żółta haha
2
roby
roby
3 marca 2019, 22:16
Masakra...on jest od karnych???
0
Kaakanero
Kaakanero
3 marca 2019, 22:14
Ale frajer...
2
Semper Fideli
Semper Fideli
3 marca 2019, 22:06
Jeśli utrzyma Napoli obecną kadrę i presidente wylozy dobra kasę to przy przemyślanych transferach Carlo ma szansę na mistrzostwo
2
brzydki
brzydki
3 marca 2019, 22:08
Ta, od 7 lat to słyszymy ;)
9
Semper Fideli
Semper Fideli
3 marca 2019, 22:10
Ta, tyle że nie od 7 lat maja Carlo
2
Starosta
Starosta
3 marca 2019, 22:10
Kiedyś ta passa w końcu się skończy.
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 22:13
Ostatnie naprawdę dobre Napoli to było z Higuainem i Hamsikiem.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 marca 2019, 22:17
Kluczowe w moim zdaniu jest: Carlo i przemyślane transfery. 1 maja kluczowe będzie spełnienie pkt 2. Grali dobrze za Igły ale nie mieli ławki co jest kluczowe, od dawna maja wtopy transferowe typu valdifiori czy pavoletti. Jak trafia z transfer ami i kadra będzie ciekawie!
1
Lipido
Lipido
3 marca 2019, 22:19
Niestety o dobrej kasie w Neapolu można zapomnieć. Jesli kogoś nie sprzedadzą za dobre pieniądze to nie będzie dobrych transferów.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
3 marca 2019, 22:21
@lipid no to po temacie
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2019, 22:26
Prędzej Milan wyprzedzi w przyszłym sezonie Napoli niż osłabiona odejściem ''generałów'' oraz być może największych gwiazd(Koulibaly, Allan) drużyna Carletto wygra Serie A przeciwko mocno napompowanemu nazwiskami Juventusowi.Z Neapolu wyeksploatowano 150% potencjału i więcej się nie da.A z tym gdybaniem o poważnych wzmocnieniach to zawsze kończy się na zawodnikach pokroju Verdiego itp.
0
Vol'jin
3 marca 2019, 22:37
Ancelotti i Scudetto to tjak oksymoron :)
0
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 22:00
Juve nie istnieje, oby Napoli ich dojechało.
4
brzydki
brzydki
3 marca 2019, 21:59
Ależ ten De Sciglio jest rzadki xD Zawalił juniorskim błędem bramkę i przyczynił się do 0:3 z Atalantą, a dziś co piłka to mu pod własnym polem karnym odbierają. A pamiętam jak go bronili kibice Juve, że u nich wejdzie na wyższy poziom xD Gość rzadzizna w defensywie, zero dryblingu, szybkości, podania czy nawet warunków fizycznych. Ja naprawdę nie wiem co on robi w takiej drużynie jak Juve, skoro nawet w Sampdorii by chyba nie pograł.
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 22:00
3
wwbasket
wwbasket
3 marca 2019, 21:58
Ale to Jude jest cienkie. W pomocy tartak.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
3 marca 2019, 22:00
Ale siadł by Zielu u nas za Kessiego
2
wwbasket
wwbasket
3 marca 2019, 22:01
A z Kessim asekurujacym?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 marca 2019, 22:03
Tzn? Raczej bez niego :D
0
wwbasket
wwbasket
3 marca 2019, 22:05
Bambik się jeszcze wyrobi. Fakt faktem, Zieliński dojrzał piłkarsko. Z przyjemnością patrzy się na niego.
2
nokoments
nokoments
3 marca 2019, 21:57
Napoli odzyskało rezon, oby pokarali Juve w końcówce, byłaby piękna kolejka.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 marca 2019, 21:54
Kulibaly to najlepszy obrońca świata! Nie mam pytań co gość ma gaz do przodu!
0
Kaakanero
Kaakanero
3 marca 2019, 21:51
Jest De Szczyglio zaraz będzie remis
4
Starosta
Starosta
3 marca 2019, 22:01
To jest szansa właśnie dla Napoli i widać, że lewą stroną częściej atakują.
1
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 21:50
Jeszcze będzie ciekawie. 2-1
0
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 21:45
Szkoda tylko że jest 2-0, Napoli musi coś wcisnąć i to szybko.
1
Demick
Demick
3 marca 2019, 21:47
No szkoda, 3:0 minimum dla Zebr.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
3 marca 2019, 21:42
Za co czerwo dla Juve?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 marca 2019, 21:43
Za rękę druga żółta.
3
savicevic88
savicevic88
3 marca 2019, 21:40
Widać światełko w tunelu...
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 21:44
No, mam nadzieję że Ronaldo coś ustrzeli i będzie co najmniej 0:3 dla Juve :) A dla nas 8 pkt do 2 miejsca.
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 21:58
Demick A po co Ci 2 miejsce?
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 22:08
To by było piękne.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 21:26
Can grający pierwsze dobre spotkanie to jest największe upokorzenie Napoli od dawien dawna
0
EjEjEjEj
EjEjEjEj
3 marca 2019, 22:34
Czasami lepiej się nie wypowiadać, jeśli nie ma się zbyt dużego pojęcia na temat
0
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 22:41
Ejejejej - a kiedy on miał dobry mecz oprócz dzisiejszego? Sorki, oglądam juve i wiem jak jest beznadziejny, tak samo jak de sciglio, takie 2 memy Juventusu obecnie, z tym że can się może teraz odkuc
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 21:23
Oj, szykuje się comeback Juve z Atleti ;)
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
3 marca 2019, 21:30
Czy oceniasz formę Atletico na ten mecz przez pryzmat drużyny Napoli?
2
Demick
Demick
3 marca 2019, 21:35
Między innymi, Atletico też oglądałem.
0
milan78
milan78
3 marca 2019, 21:55
A jaki to ma związek?W czym niby Neapol przypomina Atleti?
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 22:02
Dynamiką gry.
0
milan78
milan78
3 marca 2019, 22:24
Otóż Napoli i Atleti to zupelnie inne systemy walutowe :-) Tutaj masz possesion football a tam czyhanie na kontry i stałe fragmenty gry.Porównaj dzisiejsze mecze.Simeone nawet przecietnemu Sociedad oddal piłkę a Neapol dominował vs mistrz Italii
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 22:28
Sam se "porównaj". Atleti wcale nie oddaje piłki przeciwnikowi, przynajmniej w LM. Podobny mecz jak w pierwszym dwumeczu. Juve patrzyło na grę Napoli...
0
milan78
milan78
3 marca 2019, 22:47
"Atleti wcale nie oddaje piłki przeciwnikowi, przynajmniej w LM. " A i owszem,sprawdz kto miał piłke przy nodze w meczu Atleti-Juve...37-63 procent na korzyść Wlochów.Zatem zupełnie odwrotnie niz dzisiaj panie kolego.Na przyszlość,najpierw sprawdzamy fakty a potem dyskutujemy
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 22:51
Nie mówię o statystykach, ale o momentach w meczu. Juve potrafi kompletnie oddać piłkę i przejść kilkanaście minut obok meczu. Tego w statystykach nie zobaczysz. Zresztą, ja żadnej dyskusji nie zaczynałem, tylko Ty. Nie mam ochoty jakoś jej kontynuować na domniemaniach i własnych przekonaniach.
0
Demick
Demick
12 marca 2019, 23:36
Tak jak powiedziałem, tak jest. Juve może nawet i wygrać LM.
0
savicevic88
savicevic88
3 marca 2019, 21:22
Malcuit jednym podaniem zabił Napoli.
2
Starosta
Starosta
3 marca 2019, 21:25
Po co on odgrywał do bramkarza to nie wiem. Potem popełnił ten sam błąd jeszcze raz. Smutek, bo szkoda Napoli i tego meczu.
2
savicevic88
savicevic88
3 marca 2019, 21:28
Mógł z piłką zrobić wszystko a zrobił to czego sam się nie spodziewał. Będzie "suszarka" od Carlo.
0
Starosta
Starosta
3 marca 2019, 21:29
Moim zdaniem jak najbardziej zasłużona.
0
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 21:16
Juve bez rywalizacji w lidze nie ma szans na wygranie LM.
0
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 21:19
Niestety może jak sędziowie nie Beda sędziowac pod juve ro rywalizacja będzie.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 marca 2019, 21:13
8 ptk do drugiego miejsca. Wydaje się niemożliwe, ale kto wie kto wie :)
1
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 21:15
4 pkt. do piątego , kto wie ?
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 marca 2019, 21:17
Bądź ambitny. Celuj wyżej.
6
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 21:44
Jestem ambitny i to bardzo , realistą też .
0
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 21:12
Juve właśnie przypieczętowało scudetto.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
3 marca 2019, 21:15
Scudetto było przypieczętowane po pierwszej rundzie.
2
Orzelek79
Orzelek79
3 marca 2019, 21:17
Żeby nie powiedzieć że przed sezonem.
2
roby
roby
3 marca 2019, 21:11
Masakra...jak mozna bylo zrypac tak ten mecz gdzie juve slabo gra ostatnie czasy...i dzieki temuze wygraja urosna w sike i pukna Atletico...ehhhhh
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 marca 2019, 21:11
Dobra... jednak Juve musi zaczekać na porażkę do meczu z nami.
7
Laudi
Laudi
3 marca 2019, 21:09
Jak nie zycze nikomu zle, tak tej szmacie zycze zeby ktos mu noge zlamal, a najlepiej obie
2
Cactus
Cactus
3 marca 2019, 21:13
Jak czytam takie komentarze to dochodzę do wniosku, że do oglądania piłki nożnej trzeba po prostu dorosnąć. Wypowiedź na żenującym poziomie.
5
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 21:15
Cactus odpuść koledze ja też sie troche wkirzylemvi podobnie polecialem xd
0
Laudi
Laudi
3 marca 2019, 21:16
masz racje, ze jest zenujacy, ale nie bardziej niz pajacowenie krystyny
1
Kaakanero
Kaakanero
3 marca 2019, 21:08
Z Milanem Zielu by trafił :D
1
Hogan
Hogan
3 marca 2019, 21:03
Był kontakt, nie zmienia to faktu, że Meret piłki nie dotknął i gdyby nie jego interwencja to Ronaldo miałby pustą bramkę, zluzujcie to gorycz przez was przemawia. Napoli nie dorosło do pewnych meczów.
2
milan78
milan78
3 marca 2019, 21:02
Własnie takich podań jak to Ruiza do Zielińskiego brakuje w Milanie
0
3 marca 2019, 21:00
Piłkarze Juve się zderzają i dostają rzut wolny. A Ronaldo pokazał mega cwaniactwo i doświadczenie. Szacun. Coś czego Hakan nie potrafił z Arsenalem.
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 21:01
1
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 21:02
Szacun ? Ja pluje na takich pajacow
0
Gatz
Gatz
3 marca 2019, 20:58
nawet nie dotknął Ronaldo, od czego jest VAR...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 marca 2019, 21:36
Od sprawdzania sytuacji na niekorzyść Juventusu i zmieniania ich na ich korzyść.
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
3 marca 2019, 20:57
Fatalnie zachowała się obrona Napoli, fa ta lnie.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 marca 2019, 20:32
Pierwsza ligowa porażka Juve rozpoczęta...
0
Vol'jin
3 marca 2019, 19:55
Jest Papu to Atalanta się bawi :) Gdzieś mi kilka dni mignęło, że Castagne spodobał się Leonardo i Maldiniemu ^
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 marca 2019, 20:24
Tak tylko po co tu kolejny prawy obronca/wahadlowy.
0
Vol'jin
3 marca 2019, 20:27
w tym sezonie Castagne gra po lewej stronie ;)
1
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 19:29
Chiesa z takim zejściem tylko na lewe skrzydło jakby był w Milanie
0
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 19:23
Atalanta ofensywnie mistrzostwo Świata. Mają aktualni więcej bramek strzelonych niż Juventus FC (okej, oni mają mecz mniej, ale sam fakt...).
0
dykt4tor
dykt4tor
3 marca 2019, 19:20
Atalanta jaka gra piłke, az chce sie ogladac :o
0
3 marca 2019, 19:12
Marzy mi się latem Chiesa i Tonali :) ten pierwszy elegancko zredukowałby minuty Hakanowi (tak, tak... wiem - Chiesa to prawoskrzydłowy, ale w Milanie prawonożni grają na lewym skrzydle), a drugi dodałby głębi drugiej linii :D
5
Susanoo
Moderator Susanoo
3 marca 2019, 19:22
Marzenie warte pewnie ponad 100M€.
5
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 19:22
Zgadzam się! Ogólnie jeszcze, jak na moje oko, to lewy obrońca, bo Rodriguez mnie nie przekonuje. Reszta składu całkiem fajnie. Donnarumma - Conti, Mussachio, Romagnoli, LO - Tonali, Bakayoko, Paqueta - Suso, Piątek, Chiesa, stawiając, że Suso w formie + takie asy na ławce jak Castillejo, Kessie czy Calhanoglu. Pomarzyć można. :D
0
Kvantos
Kvantos
4 marca 2019, 00:06
@Susanoo - ale dlatego warto walczyć o LM, bo dodatkowy sponsor + kasa z rozgrywek i można myśleć o takich zakupach. Zwłaszcza po "przewietrzeniu" kadry.
0
Rzetelny
Rzetelny
3 marca 2019, 18:46
Tak sobie oglądam kolejny mecz Fiorentiny i jestem pod ogromnym wrażeniem gry Chiesy. Uważam, że zarząd powinien stanąć na rzędach żeby to sprowadzić w lecie.
2
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się