SCUDETTO


26. kolejka Serie A

1 marca 2019, 17:20, cinassek Aktualności
26. kolejka Serie A

Pierwsza marcowa kolejka Serie A niesie ze sobą tak szlagierowe mecze jak derby Rzymu czy starcie wicemistrza z mistrzem Włoch. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji odnośnie 26. serii gier na Półwyspie Apenińskim.

Piątek, 1 marca:

20:30: Cagliari - Inter 2:1 (Ceppitelli 31', Pavoletti 43' - Martinez 38')

Sobota, 2 marca:

15:00: Empoli - Parma 3:3 (Dell'Orco 19', Caputo 59' [k.], B. Alves 90+1' [s.] - Gervinho 13', Rigoni 45+1', B. Alves 82')

18:00: Milan - Sassuolo 1:0 (Lirola 35' [s.])

20:30: Lazio - Roma 3:0 (Caicedo 12', Immobile 73' [k.], Cataldi 89')

Niedziela, 3 marca:

12:30: Torino - Chievo 3:0 (Belotti 76', Rincon 90+2', Zaza 90+3')

15:00: Genoa - Frosinone 0:0, SPAL - Sampdoria 1:2 (Kurtić 90+4' - Quagliarella 4', 11'), Udinese - Bologna 2:1 (De Paul 25' [k.], Pussetto 79' - Palacio 39')

18:00: Atalanta - Fiorentina 3:1 (Ilicić 28', Gomez 34', Gosens 59' - Muriel 3')

20:30: Napoli - Juventus 1:2 (Callejon 61' - Pjanić 28', Can 39')



335 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
nokoments
nokoments
3 marca 2019, 18:41
W Bergamo kolejna strzelanina. Powinni stworzyć specjalną ligę dla narzekających na defensywny styl gry, w której Fiorentina z Atalantą grałyby ze sobą 38 razy w roku, nikt by nie narzekał.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 marca 2019, 18:43
Dokładnie, ich pojedynki ostatnie to miód dla oczu. Nie miałbym nic przeciwko żebyśmy grali choć w połowie tak efektownie.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
3 marca 2019, 18:48
Ja tam wolę naszą czasem nudną, ale efektywną grę i utrzymywanie się na 3 miejscu niż efektowną, ale dającą miejsca 9-10. ;)
5
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 18:09
Luis Muriel w Fiorentinie (aktualnie):
Mecze: 9,
Bramki: 7,
Asysty: 2.

Fajne liczby, właśnie wbił Atalancie brameczkę.
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 18:10
5
milan78
milan78
3 marca 2019, 17:11
Z bundesligi wziąłbym frekwencję na stadionach,kalendarz rozgrywek,liczbe klubów w najwyzszej klasie rozgrywkowej i organizację krajowego pucharu(zawsze jeden mecz,zawsze losowanie),z Anglii tempo rozgrywania akcji,z Hiszpanii technikę i kulture gry a z Francji przygotowanie fizyczne.I wtedy malkontenci Serie A mogli by nam co najwyżej pogratulować
0
Morata1993
Morata1993
3 marca 2019, 15:42
Quaglia na dobrej drodze by minąć Piątka w klasyfikacji strzelców. Fajna ta liga w tym roku. Piątek dwa mecze poniżej oczekiwań i moment inni go chcą prześcignąć. Ronaldo też pewnie coś strzeli. Piątek musi się ogarnąć bo jak tak dalej słabo będzie grać to od pierwszej minuty zagra Cutrone.
0
Umberto
Umberto
3 marca 2019, 15:44
to piątek jest nie ogarnięty bo nie strzelił teraz bramek ? A ile miał sytuacji ?
4
pepe82
pepe82
3 marca 2019, 15:54
Czerwona kartka byla na Piatku co odmienilo mecz. Ale co tam napiszmy ,zeby sie ogarnol. HAHA Ronaldo nie strzelil juz w jednym meczu z rzędu gola, niech sie ogarnie HAHA
3
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 16:11
1. Mam nadzieję, że to troll, 2. Jeżeli nie, to chyba jesteś trochę niepoczytalny. Przegrać z Ronaldo (czyli jednym z najlepszych zawodników w historii tej dyscypliny) walkę o króla strzelców, który gra w lepszym na dzień dzisiejszy klubie, czy z Quagliarellą, czyli bardzo doświadczonym i solidnym napastnikiem który zna ligę, to żaden wstyd. Poza tym - Piątek jeszcze nie przegrał, bo koniec sezonu pod koniec maja. 3. Nawet jeżeli nie będzie królem strzelców, to myślę, że wykręci wynik około 23-25 bramek w sezonie, co i tak jest świetnym wynikiem jak na pierwszy sezon w tej lidze. 4. Z całym szacunkiem dla Cutrone, ale Piątek nawet jak nie strzeli w następnych, dziesięciu meczach, to i tak: Piątek > Cutrone.
2
brzydki
brzydki
3 marca 2019, 17:34
No prawda też jest taka, że Piątek w 3. w Serie A Milanie ma mniej okazji do zdobywania goli niż w 12. Genui ;) To, że on strzelił w Milanie te kilka bramek to zasługa tylko jego zdolności, bo tak naprawdę nie miał nawet tylu dogodnych sytuacji żeby je zamieniać na gole, tylko z jakiś pół-okazji strzelał (a ten gol po dośrodkowaniu Rodrigueza to już w ogóle magia, gol z niczego xD). Ronaldo wiadomo, że sytuacji ma więcej kiedy cały zespół gra na niego, a o różnicy poziomów Juve-Milan nawet nie ma co gadać. Tak czy siak mega szacun dla Piątka, wąpliwe aby zdobył Capocannoniere, ale może w przyszłych latach się uda ;)
0
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 15:18
Pierwsza bramka Quagliarelli - asysta Bereszyńskiego,
Druga bramka Quagliarelli - asysta Linnetiego.
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 15:20
1
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 15:14
Fabio Quagliarella w tym sezonie, w Serie A:
Mecze: 25,
Bramki: 18,
Asysty: 6,

Bramki i asysty może jeszcze dołożyć, bo dopiero mecz się zaczął. Udział przy prawie bramce na mecz, a facet ma 36 lat na karku, wicelider klasyfikacji strzelców. Klasa.
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 15:17
1
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 15:16
Bramki: 19*. Ciekawe ile razy jeszcze będzie mi dane poprawiać statystykę dzisiaj. XD
0
Staniol
Staniol
3 marca 2019, 15:09
Fabio właśnie dogonil Krzysztofa.
0
Staniol
Staniol
3 marca 2019, 15:15
Już 19 goli.
0
patoo_07
patoo_07
3 marca 2019, 14:41
Torino zgłasza podanie do Europejskich pucharów. Bardzo dobry początek roku.
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 14:41
0
Kvantos
Kvantos
3 marca 2019, 14:37
Torino FC bardzo ładnie sobie radzi. Pan Mazzarri wyciska z nich wszystko, co się da. Bardzo solidnie w defensywie, szósty chyba mecz bez straty gola.
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 14:53
0
kurdep5
3 marca 2019, 14:24
Torino tylko wynikami robią wrażenie bo gra dziś bez szału ale 6 mecz z rzędu bez straty gola i 41pkt to jednak bardzo dobry wynik jak na byki.
0
El Doktor
El Doktor
3 marca 2019, 14:16
Bo nie jade po Rino. Szanuje za obrone go! A teraz powinien zaczac w pomocy cos kombinowac . Bo jawnie jest problem. Za obrone ma 10 na 10
0
El Doktor
El Doktor
3 marca 2019, 13:53
Prawda jest taka ,ze Hajto to wielki pan ego. Dyskusja z tym panem to tylko jedynkowa . Nawet nie zero jedynkowa. Tak ja wiem wszystko ja najlepszy " Pauletta". Bez komentarza. Ale co do naszej gry tylko ślepcy powiedza, ze gramy super pilke. Nie jade po Rino dzis ale jego druzyna w serie b tez tracila najmniej punktow. A kazdy wie jak sie skonczylo. Tu jednostki ratuja nam cztery litery. I Jak ktos powie,ze nie ma problemu z kreowaniem akcji to sorry. Tak jak nie podoba mi sie gadanie ,ze graja najlepsi . Wiec dlaczego paru gra ciagle na przelamanie? Mozecie mnie hejtowac mam to ...:) Ale prawde napisalem nawet najbardziej zagorzali obroncy podejscia Rino do meczy powinni to widziec. Facet nie podejmuje ryzyka i to nie w meczu ,a przed. Zalozyc moge sie ,ze Conti plus Samu na skrzydle prawym wczoraj by nas odciazyli od tego naporu Sas i nie gadac ,ze nie lezy nam ten przeciwnik. Bo jakos jesienia lezal doskonale. I jeszcze grali na San Siro w 10 ,a ciskali nami,ze az zal sie ogladalo. Mam nadzieje,ze w koncu da odpoczac paru co sa pod forma. A Hajto to "truskawka" Nawet ten tekst jego jest tak zalosny ,ze nie ma sensu komentowac
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2019, 13:58
Ciekawe czy napisałbyś to samo o Atletico Simeone lub Juventusie Conte?Wątpię.
2
El Doktor
El Doktor
3 marca 2019, 14:04
A jaki problem? Po 2 nie interesuja mnie te kluby. Po 3 nie no wybacz. Atletico ? do nas? serio? W ogole na ta chwile podjazdu nie mamy. Obrona Czestochowy . Radze troche stonowac zapedy. Moze latem cos ruszy. A ja napisalem,ze nalezy sie tym co graja o przelamanie od pol roku odpoczynek. A dac tych co sa w gazie. Wyjasnij mi jaka motywacje dajesz Samu? Ma tyrac na treningu. Ma walczyc. A i tak wie,ze nie wyjdzie na prawe skrzydlo bo . Sorry Dla Ciebie to normalne to nie ma dyskusji.
2
Vol'jin
3 marca 2019, 14:07
rozumiem że doskonale wiesz co się dzieje w szatni z takim Samu etc ? bo jakoś w social mediach na nieszczęśliwego nie wygląda
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2019, 14:15
Nie chodzi o Samu tylko twoje głupkowate aluzje typu ''Nie jade po Rino dzis ale jego druzyna w serie b tez tracila najmniej punktow.''.Nikt tutaj nie broni wczorajszego miernego spotkania Milanu, jednak skoro chcesz demonizować grę Milanu to jestem bardzo ciekawy co byś pisał na miejscu kibiców Juventusu czy Atletico, które w porównaniu do w miarę ''zbalansowanego'' stylu potrafiły wygrywać seriami spotkania w naprawdę paskudny sposób.
0
El Doktor
El Doktor
3 marca 2019, 14:15
Social media . A co ma sie zalic? Ja mowie tylko o podejsciu. Ale sorry nie ma co z wami dyskutowac. Suso powinien odpoczac tak czy siak . Ale widze ,ze dalej sa asy co go chronia jak tylko mozna. Moze dalby wiecej jakby wszedl w 70 min. Moze wtedy by sie przelamal? Ale nie ok nie ma sensu z wami dyskutowac. Sorry.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 13:21
Hajto o Włoszech to nigdy nie powinien się odzywać, bo jego skala ignorancji jest ogromna, co z tego że w bl więcej płacą skoro czołówka jest zwyczajnie gorsza od tej we Włoszech? Dodam puchary gdzie to my gramy lepiej
0
filipacm
filipacm
3 marca 2019, 13:48
No co tu dużo mówić, Dzban. Definiować ligę na podstawie 2 meczów Milanu, ale nie zaważył najlepszej defensywy w 2019 r. czy bilansie bramek w tych meczach 11:2 XD
1
Deus
Deus
3 marca 2019, 12:29
jeśli chodzi o ligę to wiadomo, że włoskarobota>bundesNIE. A jeśli chodzi o naszą grę to niestety smutna prawda. W ataku gramy straszną kaszanę od lat. Zeszłoroczny mecz z Juve przegrany 1:3 to moim zdaniem był nasz najlepszy mecz pod względem atrakcyjności dla oka od dawna.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2019, 13:07
Jezu Chryste przecież włoska piłka z paroma wyjątkami zawsze stawiała na lepszą defensywę kosztem ''fajerwerków'' w ataku.Jak ktoś chce nieefektywnej klepanki i wymiany ciosów niech się przerzuci na Hiszpanię, a nie lamentuje jakby jedynymi akcjami ofensywnymi Milanu były te bramkowe.Naprawdę trochę umiaru w ocenie, bo prawdziwy antyfutbol to grał np. Juventus w rekordowym sezonie- tam był mnóstwo spotkań w stylu strzelamy bramkę i nie wychodzimy z własnej połowy.Poza tym narzekać na styl będzie można w momencie kiedy Milan zadomowi się w LM. W obecnej chwili na pierwszym miejscu musi być EFEKTYWNOŚĆ bez względu na to jak brzydko będzie grała czerwono-czarna część Mediolanu, co w porównaniu do niektórych i tak nie jest tragicznie.
9
The Legend
The Legend
3 marca 2019, 13:10
Wciry od najwiekszego rywala wszechczasow (do tego z nieporownywalnie silniejszym skladem), uznajesz za "atrakcyjne dla oka"? Moze fora Ci sie pomylily?
3
Vol'jin
3 marca 2019, 13:47
Bundesliga jest fajnie zapakowana bo 3/4 ligi ma nowoczesne stadiony i ładnie w TV wygląda. A czy więcej wydają można polemizować bo po za Bayernem i BVB to reszta ligi też patrzy srogo do portfela i dwa przepisy w Bundeslidze nie pozwalają na to w pewnym stopniu by szastać na prawo i lewo. Po trzecie po nieudanym awansie na Euro 2000 to tam mocno zrestrukturyzowano piłkę młodzieżowa i efekty są widoczne po dziś dzień
1
Deus
Deus
3 marca 2019, 14:25
Spokojnie panowie. Wiadomo, że efektowność jest dużo ważniejsza od efektywności. Mój komentarz odnosi się do słów "plomby z zębów wypadają". Tamten mecz zapadł mi w pamięć bo przecierałem oczy ze zdumienia po pierwszej połowie - to było naprawdę jedno z najlepszych 45 minut pod wodzą Gattuso i gdyby Hakan strzelił trochę niżej to jestem przekonany, że ten mecz skończyłby się naszym zwycięstwem. Bramki dla Juve padały po błędach Gigio. Z przebiegu meczu zdecydowanie nie były to wciry.
0
Deus
Deus
3 marca 2019, 12:06
trzymajmy kciuki za Juve.
1
The Legend
The Legend
3 marca 2019, 13:16
Jaja sobie robisz? Podtrzymuje pytanie z posta powyzej: Fora Cie sie pomylily???
8
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 13:22
Deus "kibic" Milanu pisze trzymamy kciuki za juve ? Poważny jesteś?
1
The Legend
The Legend
3 marca 2019, 13:35
@ AdamoX, juz nie raz widze takie wybryki ze strony niby-kibicow Milanu. Nie wiem z czego to wynika? Moze jest ot jakas forma nieswiadomosci realiow ihistorii? Sto razy wole , zeby Napoli ogralo tych drukarzy z Turynu, zycze im nawet mistrza Wloch kosztem tych calcio-aferzystow! Drugie czy trzecie miejsce Milanu w lidze? Po pierwsze szanse na vice-mistrza sa niemal zerowe, po drugie splendor i najwieksza kasa splywa tylko i wylacznie na zwyciezcow Serie A. Poza tym juz w ogole nie rozumie tego kibicowania Juventusowi w LM - im dalej zajdzie, tym wiecej kasy zgarnie, tym silniejsze bedzie od Naszego ukochanego klubu. Osobiscie mam nadzieje na to, ze nie uda im sie odrobic strat z Atletico! Forza Milan!
4
Demick
Demick
3 marca 2019, 13:43
To co Ibrę zabić, bo grał w Juve? Pirlo, bo odszedł do Juve? Trochę luzu ;) Ja tam kibicuję włoskim drużyną w pucharach. Inna sprawa że zawsze lepiej jest być bliżej 2 miejsca, niż dalej. Nie ma co innym życzyć gorzej, bo karma wróci.
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 13:44
Drużynom* oczywiście, chciałem napisać coś innego, a już nie mogę edytować* :D
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2019, 13:51
Demick ''Pirlo, bo odszedł do Juve?'' - Skoro nie rozumiesz powodu powszechnej niechęci do Pirlo tzn. że jesteś mało spostrzegawczy lub zwyczajnie głupi.
3
Deus
Deus
3 marca 2019, 13:56
No może dlatego do cholery trzymajmy kciuki za juve, aby Napoli było w zasięgu??? Czy wy w ogóle przeczytaliście tego newsa?
0
The Legend
The Legend
3 marca 2019, 13:56
@ Demick : Po pierwsze "drużynOM". Po drugie:nie wspominalem tu o bylych graczach Milanu, ale skoro o tym napomknales, to akurat Ibrahimovic uznaje Milan za najlepszy klub w jakim gral w swojej karierze - szacunek za to! Po trzecie: Nie wierze w takie babskie dyrdymaly jak "karma", "kazdy jest kowalem wlasnego losu" - zdecydowanie wole taki styl myslenia. Po czwarte: Ja tez kibicuje w Europie Romie, Lazio, Napoli, kiedys Parmie i Fiorentinie itd, ale Interowi i Juve nigdy, jakos mi sie tak to utarlo juz od najmlodszych lat.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2019, 13:56
Demick Dodatkowo ludziom, którzy bronili oszustw należy życzyć jak najgorzej.Przypomnij sobie co np. powiedziała legenda tego klubu po pokazaniu dowodów na prawidłowo zdobytą bramkę Muntariego, której nieuznanie zadecydowało o mistrzostwie dla Juventusu.
1
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 13:58
Ja Napoli bardzo lubie , a najbardziej z powodu Arka Milika . Pamiętam jak z Ojcem chodziłem na mecze Górnika w których grał młody Arek :D Na szczęście mamy też swojego Polaka w Milanie!
1
Deus
Deus
3 marca 2019, 14:00
Porażka Juve nie będzie miała żadnego sensu i tak wygrają lige. 8 pkt w 12 kolejek to nie jest przewaga nie do odrobienia. Też nie lubię Juve i nie kibicowałem im w LM ale wy jesteście zaślepieni nienawiścią do tego klubu.
2
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 14:03
Deus sory ,ale jak oglądam mecz z juventfusem i naszych wycinaja ja drzewa w swoim polu karnym ,a sedzia akurat w tym meczu po raz 2936286 jest jakaś ciemnota to naprawde nie powinna dziwić nikogo nienawiść do juve... Forza Milan!
1
Deus
Deus
3 marca 2019, 14:07
okej, każdy ma swoje podejście ale wytykacie mi to, że dziś uciesze się z wyniku korzystniejszego dla Milanu. Czy to nie jest trochę za dużo??
1
AdamoX
AdamoX
3 marca 2019, 14:10
Deus dobra ja juz cibodpuszczam xd,bo fajnie wybrałeś z sytuacji a nie drazysz nie potrzebnie tematu jak inni :p
1
Deus
Deus
3 marca 2019, 14:12
i odpowiadam The Legend: Nie, żadne fora mi się nie pomyliły. Wygrana Juve zbliży nas do Napoli. Kto wie czy nie wpadną w kryzys a nienawiść do Juve i los Polaków z Napoli obchodzi mnie zdecydowanie mniej niż pozycja Milanu w tabeli.
1
Deus
Deus
3 marca 2019, 14:13
Adamox spoko, miłego dnia i Fora Milan
0
Demick
Demick
3 marca 2019, 14:30
The Legend, czytaj ze zrozumieniem, a nie miej satysfakcji z poprawiania kogoś... Poprawiłem się post niżej, nie mogę edytować wpisu. Pomyślałem po prostu co innego i napisałem w liczbie pojedynczej, pospieszyłem się. Nie rozumiem tej nienawiści do Juve, przecież ci piłkarze grają razem później w reprezentacjach. Berlusconi też ma swoje za uszami... Wszystko jest biznesem, a piłka jest na samym końcu. Nie lubię myśleć 0-1.
0
The Legend
The Legend
3 marca 2019, 15:32
@ Demick , @ Kto tu ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Tlumaczysz sie ze swojeho bledu ortograficznego, a nic nie odpisales na moje argumenty. Udajesz osobe samodzielnie myslaca, ale slabo Ci to cos wychodzi. Wytlumaczylem w poscie powyzej, dlaczego nie kibicuje Juventusowi, jezeli nie potrafisz tego wylapac, to juz nie moj problem. Poza tym "karma" ? "nienawisc" ? litosci! Skad Ty to czlowieku bierzesz? Wybacz, ale nie bede brnal w te bezsensowna konwersacje, milej niedzieli zycze.
0
milan78
milan78
3 marca 2019, 12:04
Swoja drogą to ciekawe...na jakiej podstawie T.Hajto twierdzi,że liga włoska jest piatą w Europie?Ktoś gdzieś słyszał jego argumentację w tej kwestii?
0
The Legend
The Legend
3 marca 2019, 12:14
Z idiotami i mordercami się nie dyskutuje.
8
Cactus
Cactus
3 marca 2019, 12:23
Pan Hajto jest ślepo zapatrzony w Bundesligę i znacznie przecenia jej wartość i poziom, gdzie poza Bayernem i Borussią, tak naprawdę nie ma drużyn ze znaczącymi kadrami, wynikami, sukcesami międzynarodowymi i prestiżem.
3
Fushnikov
Fushnikov
3 marca 2019, 12:43
Dla niego każdy piłkarz który chce coś pokazać musi się zagrać w bundeswerze. Pamiętam jak psioczyl na Kownasia na me juniorów. Idź do drugiej bundeswery i tam się ogrywaj. Gość jest totalnie pomylony. Nawet meczy z jego komentarzem nie oglądam bo lepiej po rusku słuchać. Ślepo zapatrzony gość w DE który w życiu nic nie osiągnął komentuje jak Ronaldo ma do główki skakać. Absurd
2
Fushnikov
Fushnikov
3 marca 2019, 13:02
Hajto to po prostu śmieć który powinien siedzieć w pierdlu.
3
milan78
milan78
3 marca 2019, 11:09
Ale beka z Milanu w Cafe Futbol...gra tak,że "plomby z zębów wypadają".Jadą nas już dosłownie wszędzie.Przykre,ale prawdziwe
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 marca 2019, 11:18
Śmiech to zdrowie. Niech się śmieją, kto im zabrania? Gdybyśmy byli na 8 czy 9 miejscu, to bym się tym może przejmował. Bronią nas wyniki. Milan ma aktualnie 4 najlepszą defensywę w lidze i najlepszą defensywę w 5 najsilniejszych ligach Europy w 2019 roku. Mamy miejsce gwarantujące grę w przyszłorocznej Lidze Mistrzów. Nad czym tu ubolewać? Niech się śmieją. Wolę nasz "grający tak, że aż zęby bolą" Milan na trzecim miejscu, niż bajecznie i z finezją grającą Atalantę, która może mieć problem ze wskoczeniem do Ligi Europy, biorąc pod uwagę aktualny rozkład tabeli (oczywiście wszystko może się zmienić, ale to tylko gdybanie). Ile osób pamięta styl, w jakim Milan grał pięć lat temu? Albo piętnaście? Albo dwadzieścia pięć? Jasne, pamięta się pojedyncze mecze, te najbardziej zapadające w pamięć z jakiegoś powodu, ale dobre 90% meczów ligowych pamięta się tylko przez pryzmat wyniku, a nie statystyk czy gry poszczególnych piłkarzy. W lidze nie trzeba grać pięknie. W lidze trzeba grać skutecznie. Skutecznie gra Juventus, któremu kibice zwalniają trenera co sezon, bo grają jedną z gorszych piłek w lidze, a lecą prosto po ósme Scudetto z rzędu. W nosie mam to, jakim stylem gramy, póki punktujemy, wygrywamy i lecimy po LM. Ot co.
15
patoo_07
patoo_07
3 marca 2019, 11:19
Jakbym miał się przejmować słowami "dziennikarzy" pokroju Hajty, to bym popadł w depresję. Liczą się wyniki.
4
Vol'jin
3 marca 2019, 11:20
słuchaj wiece ekspertów typu Tomek H
2
Vol'jin
3 marca 2019, 11:21
Przypomnę, że pan od wisienki na torcie sklasyfikował ligę włoską niżej niż Francusą a jakby pewnie chciał to jeszcze niżej tylko by musiał na poczekaniu pewnie dalej jakieś absurdalne powody myśleć
3
Vol'jin
3 marca 2019, 11:27
Bo pan Tome H zamiast siedzieć w studiu powinien siedzieć w więzieniu ^
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2019, 11:54
Za to ukochana liga tego pana ''eksperta'' mocna, że ho ho. W szczególności patrząc na to jak większość niemieckich zespołów dostaje w cymbał od Hiszpanów, Anglików czy nawet Włochów w Europie...
0
Vol'jin
3 marca 2019, 11:59
A propo naszych eskpertów to ostatnio Czesław Michniewicz wrzucał filmik jak Saussolo buduje bazę treningową i kolejne śmieszki heheszki z ligi włoskiej etc, że aż sam Kamil Glik musiał zareagować ^
1
patoo_07
patoo_07
3 marca 2019, 12:17
A Hajto jak jest taki do przodu, to niech o Schalke coś ciekawego opowie ;)
4
GiveMeReason
GiveMeReason
3 marca 2019, 15:20
Nie rozumiem dlaczego ktokolwiek jeszcze poważnie traktuje tego pijaka, ani on mądry ani zabawny.
0
Vol'jin
3 marca 2019, 11:00
w Interze nie mają napastników z Primki, że Spaletti do ataku z ławki wystawia Ranocchię? Już widzę jak za takie ruchy tutaj byłby Gattuso jechany :D
3
milan78
milan78
3 marca 2019, 11:26
"słuchaj wiece ekspertów typu Tomek H" Ad personam stosujemy kiedy nie ma szans na wygranie sporu argumentacją merytoryczną.Co mnie obchodzi jak się nazywa ekspert kiedy mówi prawdę?Co w jego wypowiedzi jest nie prawdziwe?Gramy tak,że szkoda gadać
0
milan78
milan78
3 marca 2019, 11:31
Z tą liga włoską akurat przesadził.Az tak słaba nie jest.Walczy z bundesliga o najniższy stopień podium.
0
malinka97
malinka97
3 marca 2019, 10:48
BAN za reklamę

SS
Edytowano dnia: 3 marca 2019, 11:40
0
Maxiu
Maxiu
3 marca 2019, 10:58
No już piszemy wszyscy
0
GiveMeReason
GiveMeReason
3 marca 2019, 11:20
idz na strone juve tam pelno glupich fanow krisztiano co lykna ten syf
3
patoo_07
patoo_07
3 marca 2019, 10:26
Pięknie to wygląda z rana. Mam pewną teorię odnośnie naszego słabszego momentu. A mianowicie, w momencie jak przyszedł do nas Krzysiu, dużo dawał nam w rozegraniu, przyspieszał grę, utrzymywał się przy piłce itd. Od meczu z Empoli, nasza gra znowu zaczęła kuleć, bo od tego momentu dostał plaster. Odpowiednio Silvestre, Acerbi i wczoraj Magnanelli nieustannie siedzieli mu na tyłku, kopiąc, popychając i uniemożliwiając mu uczestniczenie w akcjach. Myślę, że to jest obecnie nasz główny problem i trzeba jakoś zmienić sposób poruszania się Krzyśka, bo taki plaster będzie dostawał w każdym meczu, a jego aktywność jest kluczowa dla naszej dobrej i szybkiej gry.
0
Gringo Milano
Gringo Milano
3 marca 2019, 11:18
Lewy ma to samo w bundeslidze i mimo to radzi sobie. Mam nadzieje że Piątek go bacznie obserwuje :)
0
3 marca 2019, 08:49
Przyjemnie popatrzeć z rana na tabelę
10
Diavo
Diavo
3 marca 2019, 08:33
Lazio wzięło drugi oddech czy Roma która ostatnio fartem wygrywała tym razem nie miała tyle szczęścia?
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 marca 2019, 08:56
Zdecydowanie to pierwsze. Lazio wygląda coraz lepiej.
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 marca 2019, 09:49
Biorąc pod uwagę ostatnie dwa mecze Interu, Milanu, Romy i Lazio, to - moim skromnym zdaniem - najbardziej musimy uważać na drużynę Lazio właśnie. Wracają powoli do formy, kiedy Inter i Roma wyraźnie dołują.
4
WeahYeah
WeahYeah
3 marca 2019, 12:56
Następny mecz grają u Fiołków na wyjeździe - to ich przystopuje. Żeby mieć pewną LM 23-24 pkt starczy, 4-6 pkt w następnych 2 spotkaniach pozwoli myśleć o podium.
0
milan2002
milan2002
3 marca 2019, 00:07
Świetnie się ta kolejka ułożyła dla nas!:D
1
The Legend
The Legend
2 marca 2019, 22:56
Jak to mawia klasyk "Forza Lazio" :)
17
Milanboy
Moderator Milanboy
2 marca 2019, 22:57
Biglia przewidział
3
Milanboy
Moderator Milanboy
2 marca 2019, 22:51
Nie no, idealna sobota, Milan wygrywa, Lazio gniecie Romę, Barcelona wygrywa znowu z Realem Lepiej być nie może dla mnie
8
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 marca 2019, 09:39
To samo :p
0
karp_fso
karp_fso
2 marca 2019, 22:37
I jeszcze udało się odskoczyć Romie. Trzecie miejsce i zwiększenie przewagi nad Romą znacznie osładza to dzisiejsze, wymęczone zwycięstwo. Grunt, że punktujemy - to w jaki sposób to sprawa drugorzędna.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 marca 2019, 22:18
Ależ akcja Lazio wow
2
Misiek94
Misiek94
2 marca 2019, 22:13
Mnie trochę martwi, że na koniec sezonu gramy z takimi ekipami jak Frosinone, Bologna czy SPAL. Wiadomo, że te ekipy cytując Smude będą walczyły o spadek, co może nam narobić kłopotów.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
2 marca 2019, 22:27
Misiek, tyle ze to nie beda takie mecze jak w grudniu, czemu? Bo tak jak zauważyłeś beda walczyc o utrzymanie wiec musza grac o 3 pkt gdzie nie ma mowy o autobusie a w otwartej grze mysle ze nawet bez formy powinnismy dac rade
7
ósmy
ósmy
3 marca 2019, 01:34
Takie gadanie. Równie dobrze gdybyśmy mieli na koniec sezonu Napoli, Lazio i Inter to byśmy się martwili o ilość punktów w ważnej końcówce sezonu. Jest dobrze jak jest.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 marca 2019, 22:05
No i dzień dobroci kończy się podręcznikowo, Lazio robi nam przestrzeń i daje względny spokój oraz podcina skrzydła Romie nie mogło być lepiej lub... nieprzyzwoitością było by oczekiwać że mogło być lepiej, mimo wszystko pokora to wartościowa cecha ale ciszę się jak dziecko z tego jak nam się poukładała ta kolejka. Dodatkowo cieszy fakt że tylko drużyny nad nami maja lepszy bilans bramkowy.
Edytowano dnia: 2 marca 2019, 22:07
7
maselko111
maselko111
2 marca 2019, 22:03
Konkurenci oddalają się coraz bardziej :)
Lazio - Roma 2:0
Edytowano dnia: 2 marca 2019, 22:04
1
viviek89
viviek89
2 marca 2019, 22:07
lazio niech sie tak nie rozpedza bo ma meczyk zaległy
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 marca 2019, 21:57
Co Strakosha wyjął teraz o.O
0
Milanboy
Moderator Milanboy
2 marca 2019, 21:34
Ta, a w La Liga Barcelona znowu prowadzi XD
0
Rocker
2 marca 2019, 23:14
Nie ma sie z czego cieszyć!
0
Milanboy
Moderator Milanboy
3 marca 2019, 00:59
Rocker - mi tam jest, porażka Realu zawsze jest dobra
1
Deus
Deus
2 marca 2019, 21:09
Paqueta w Realu by siadł idealnie, nawet nie łudzę się że go długo zatrzymamy. Chłopak u nas musi kopać się po czole a tam by klepał aż miło. Niestety taka jest brutalna rzeczywistość.
1
Madman
Madman
2 marca 2019, 21:16
Prawda. Tu jeszcze chca by wiecej dawal w obronie. Jak wedlug mnie juz daje bardzo duzo co przeklada sie na atak niestety.
4
AdamoX
AdamoX
2 marca 2019, 21:43
Deus to idź na stronę realu .
7
Zimer9009
Zimer9009
2 marca 2019, 22:18
Wymaga się od niego dużo w obronie - prawda, ale zauważ ze dzięki temu rozwija umiejętności, których w takim Realu nigdy by nie poznał (poza treningiem). Dzięki temu jeżeli w przyszłości przyjdzie mu grać o najwyższe cele w Europie (liczę ze w barwach Milanu) będzie piłkarzem jeszcze bardziej kompletnym.
0
milan78
milan78
3 marca 2019, 08:11
Dlugo w tej taktyce nie wytrzyma.Chłopak gasnie z kazdym meczem.Odżyje dopiero na zgrupowaniu reprezentacji
0
GeorgeACM
GeorgeACM
2 marca 2019, 20:54
Lazio wygrywa, jutro jeszcze Juve i gonimy Napoli. Panowie i Panie ja marzę o vice mistrzostwie Włoch ;)
1
Ostawyski
Ostawyski
2 marca 2019, 21:51
Najpierw utrzymujmy 3 miesjce, a chociaż 4. Inter jest tylko jeden punkt za nami, roma tez blisko. Inter tez już marzył wcześniej w tym sezonie, a widzimy jak się to skończyło.
0
brzydki
brzydki
2 marca 2019, 21:58
Z czym Ty chcesz gonić Napoli, skoro Sassuolo z serią 5 meczów bez zwycięstwa siada na Milanie i słupki ratują od straty punktów? xD Wyniki cieszą ale sorry, prawda taka że gra pozostawia wiele do życzenia
3
matej
matej
2 marca 2019, 20:49
Moim zdaniem Gattuso w meczu z Chievo powinien wypróbować Suso na lewym skrzydle. Mógłby od razu posyłać piłki na Piątka (jak Rodriguez w meczu z Atalantą tylko wyżej) zamiast łamać dośrodkowanie z prawej strony.
0
Madman
Madman
2 marca 2019, 20:48
Malo mi malo. Czyli co pościg za Napoli ? :D:D
1
maselko111
maselko111
2 marca 2019, 20:45
Lazio - Roma 1:0 :D
Edytowano dnia: 2 marca 2019, 20:46
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 marca 2019, 20:45
Lazio brama, piękny dzień się szykuje.
2
patrykas
patrykas
2 marca 2019, 20:36
Mam pytanie. Czemu na stadio olimpico zawsze część trybun jest całkowicie pusta. Chodzi o to że nie ma chętnych czy po prostu jest zamknięta? :D
0
Maxiu
Maxiu
2 marca 2019, 20:24
Derby Rzymu, z jednej strony zwycięstwo Lazio dało by nam bezpieczną przewagę nad Romą, natomiast w przypadku zwycięstwa Romy, Lazio chyba już wypadanie z tego "wyścigu" po LM. Sam nie wiem co lepsze niestety
0
Madman
Madman
2 marca 2019, 20:53
wygrana Lazio. Roma bardziej niebezpieczna.
6
milan2002
milan2002
2 marca 2019, 16:16
Mamy dziś niesamowitą szansę wskoczyć na trzecie miejsce! Musimy to wykorzystać!
0
karp_fso
karp_fso
2 marca 2019, 11:07
Wstrzymałbym śmianie się z Interu do naszego meczu... jak wygramy to się pośmiejemy, żeby się nie okazało, że nie będzie nam do śmiechu i Roma cały Mediolan wygrzmoci w dupę. Także spokojnie, mam nadzieję, że piłkarze nie oglądają się na Inter i podejdą do tego meczu z czystą głową.
9
krystian.o1979
krystian.o1979
2 marca 2019, 10:26
Do wczoraj byłem na 100 proc. pewny, że ogramy Sassuolo, ale po porażce Interu, już taki pewny nie jestem. Wszyscy wiemy jak Milan "wykorzystuje" takie szansę.... Obym się mylił....
5
milan78
milan78
2 marca 2019, 09:23
@Madman Ale przyznaj,że perspektywa kusząca...Lewy kontra Piatek.Prawdopodobnie oglądalność derbów Mediolanu w Polsce byłaby bliska ogladalności El Clasico .
0
Madman
Madman
2 marca 2019, 09:44
moze ale nie wierze. Lewy za mniej niz 12 milionow na rok nie przyjdzie bedzie wolal do konca w Monachium posiedziec czyba ,ze jakas rekompensata. No i LM musowa
0
ksieciunio
ksieciunio
2 marca 2019, 09:04
Czekajcie z tym hurraoptymizmem bo jeszcze skonczy sie 1-1 jak rok temu..
2
milan78
milan78
2 marca 2019, 08:01
To na jesieni Piątek kontra Lewy w derbach :-) https://www.calcionews24.com/lewandowski-cavani-dzeko-calciomercato-inter-icardi
0
Madman
Madman
2 marca 2019, 08:58
To odpowiadam. Zaden jak nie wejda do LM. Musza spinac posladki albo jeszcze Godin sie rozmysli;) A na powaznie brak LM ogranicza dostepnosc pilkarzy.
2
milan78
milan78
2 marca 2019, 07:55
Nie rozumiem dlaczego kolejni selekcjonerzy pomijaja Musacchio w kadrze Argentyny...Funes Mori czy Pezzella są lepsi?Nie sądzę.Para Musacchio-Otamendi na ten moment wydaje mi sie optymalna.P.S.Gonzalo też nie powołany :-)
1
patoo_07
patoo_07
2 marca 2019, 10:18
Akurat brak Higuaina nikogo nie dziwi.
1
Dawid Majewski
Dawid Majewski
2 marca 2019, 07:43
Wygrywa Lazio i Milan i jest cudownie
0
2 marca 2019, 02:37
Fajny ten Inter, taki nie za mocny.. :)
3
Gol
Gol
2 marca 2019, 01:54
Inter jest kadrowo na poziomie Milanu, pisałem to od początku sezonu.
Kompletnie nie wiem skąd wzięło się przekonanie o jakiejś mistycznej wręcz mocy ich kadry, ja tam widzę kilku mocno wypalonych zawodników, zmieszanych ze sporymi niewiadomymi i doprawionych jeszcze gromadą młodych gniewnych.
Spallettiego uważam za świetnego fachowca, natomiast w sytuacji w której się znalazł naprawdę mało który trener poradziłby sobie z konfliktami które wybuchły wewnątrz szatni i ją rozsadziły od środka. Nie wiem czy zwolnią go czy jednak pozostanie na swoim stanowisku do końca sezonu, natomiast mówiąc szczerzę to mam dziwne wrażenie że Inter w przyszłym roku LM obejrzy ale w telewizji.
Edytowano dnia: 2 marca 2019, 01:59
5
milan78
milan78
2 marca 2019, 08:21
Spaletti to świetny fachowiec??No tak,przecież wygrał Coppa Italia.Nawet dwa razy!
0
brzydki
brzydki
2 marca 2019, 09:04
Może jakiś wybitny w skali europejskiego futbolu to on nie jest, ale- tak jak pisałem niżej- 2x Puchar Włoch, 1x Superpuchar Włoch, 3x Wicemistrzostwo Włoch to nie jest tak mało. Weź też pod uwagę liczbę meczów które już poprowadził w Serie A i jakie osiągał współczynniki punktowe. To żaden słaby trener nie jest i słabszy okres z Interem tego nie zmieni. A tutaj akurat Gol ma rację, że bolączką Interu jest kadra a nie osoba zasiadająca na ławce, no bo jak przyjrzymy się personalnie Interowi to naprawdę szału nie ma.
3
Milanboy
Moderator Milanboy
2 marca 2019, 10:06
Gol- należy podziękować dla pani Icardi która zniszczyła własnoręcznie szatnie, Radja też swoje coś zapewne z Perisićem dołożyli
2
Gol
Gol
2 marca 2019, 12:57
Milan78 - Ja akurat jestem zdania że gdzie Spalletti nie poszedł to robił dobrą robotę i nie pozostawiał po sobie zgliszczy jak to zrobił choćby Mourinho w Chelsea. Jego sukcesy już wypisał brzydki więc nie będę ich powtarzał. Świetnie zna realia ligi i w Interze również wykonuje (a przynajmniej wykonywał) do tej pory świetną robotę, natomiast w chwili gdy kapitan zespołu rozpętuje w okół siebie wielką dramę, dramę której końca nie widać i najprawdopodobniej ta sytuacja potrwa aż do końca sezonu no to ciężko obwiniać trenera za obecne wyniki bo wiadomo że nie tylko jego praca ma wpływ na to co wyprawia na boisku drużyna "Nerazzurrich". Do tego dochodzi fakt że Inter po prostu do pewnego momentu kręcił tak naprawdę wyniki ponad swoje możliwości i dużo osób uważało że to zasługa kadry, w końcu jak już wspominałem, nawet tutaj wielu użytkowników pisało coś o tym że Inter jest absolutnie poza zasięgiem Milanu gdzie w tym momencie patrząc na tabele można to skwitować po prostu śmiechem. Milanboy również słusznie zauważył że Inter naściągał sobie do szatni ciężkich charakterów, moim zdaniem popełniając ten sam błąd co Mihajlovic w 2015 roku kiedy zgodził się na transfery Balotellego i Boatenga (dodając do tego że w szatni już było sporo zawodników w trudnym dla nastolatków okresie jak Menez, Mexes czy też Muntari), z tym że Serb akurat raczej nie miał wyjścia bo gdyby się nie zgodził to albo A) Berlusconi by go zignorował i tak ściągnął wspomnianą dwójkę żeby podratować nieco dramatycznie słabą kadrę, B) Mihajlovic nie miałby po prostu kim grać, Spaletti natomiast mógł lepiej spożytkować te pieniądze. Z całym szacunkiem Nainggolan który teraz jest chyba największą gwiazdą Interu już dawno szczyt formy ma za sobą i 30 lat dla piłkarza tak się prowadzącego to już praktycznie emerytura. Tutaj wystarczy przywołać kazus Ronaldinho który również po 30 zanotował gwałtowny regres formy z powodu stylu życia który dla sportowca był po prostu katastrofalny w skutkach. Z Belgiem będzie dokładnie tak samo. Icardi moim zdaniem już praktycznie żegna się z Interem no chyba że wybuchnie tam jakaś spora rewolucja w przypadku braku awansu do LM w przyszłym sezonie (a taka penie będzie bo Inter wydawał krocie z myślą że do LM na 100% awansują), Godin to również mało przyszłościowa inwestycja, większość kadry również ma swoje lata i zwyczajnie Inter po prostu nagle w przeciągu jednego sezonu bardzo szybko się postarzeje. Młodzież Interu póki co nie wygląda nawet obiecująco, wystarczy porównać do naszych młodych, w Interze nie ma odpowiednika Donnarummy, Romagnoliego czy Bakayoko, a za 2-3 lata Ci zawodnicy dopiero wejdą na szczyt swoich możliwości.
2
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się