Karlik - Bo to są statystyki, a nie walka... Jesteści bandą naiwniaków skoro myślicie że Allegri to dobry trener. Orest Lenczyk lepiej by sobie poradził. Myślę że gdyby taki Allegri dostał angaż w WKS-ie spadł by z ligi... Zgadzam się z Abyssem
Widzę, że część osób broni Maxa argumentem o kontuzjach, fakt to jest bardzo dobry argument. Tylko pytanie skąd one sie biorą, jako osoba znacznie związana z piłką nożna wiem, że winna może/ ale nie musi leżeć po stronie trenera. Dlatego ten argument może przeważyć szale na korzyść trenera lub w drugą stronę.
Ja osobiście po całokształcie uważam, że Max za szybko do nas trafił, myślę że na chwile obecna nie jest trenerem na miano MILANU!
nokoments
Milan najsilniejszą kadrę śmiechu warte...mi nie zamydliło oczu zdobyte Scudetto... ok atak Milan ma lepszy bo jako jedyny Ibra trzymał poziom reszta to wiadomo...ale pomoc obrona bramka Milanu z czystym sumieniem można stwierdzić, że była o klasę gorsza w tym sezonie. A i Conte dostał w większości graczy, których chciał. Nie widać drużyny Ty może nie widzisz ale ja widzę pomysł i koncepcje Maxa fakt zostały popełnione błędy jeśli chodzi o przygotowanie fizyczne ale jeśli wypadają Silva Boateng Aquilani Cassano kluczowi gracze Maxa a nie ma ich kto zastąpić to nie dziwne, że wszystko się sypie i gra wygląda słabo...
0
ANDREW1985ostatnio aktywny: 3 lat temu, 2022-11-16
7 maja 2012, 15:22
Michał Nowak
Capello tylko on
0
Eravierostatnio aktywny: Więcej niż 3 miesięcy temu, 2024-10-15
7 maja 2012, 14:00
@Gol
Fajnie, że wyciągasz te wyniki ale co z tego ? W zeszłym sezonie ograliśmy m.in. 2 razy Inter i Napoli i skończyliśmy z 82 punktami. W tym pewnie skończymy z 80, a i 82 nie dałoby mistrza. Po prostu traciliśmy punkty z innymi zespołami. Za zwycięstwo z Novarą są takie same 3 punkty jakie są za zwycięstwo z Juventusem. To jest liga i liczy się suma punktów na koniec sezonu.
Jeśli chodzi o Puchar Włoch to w gwoli ścisłości to był dwumecz porażka/zwycięstwo. W pierwszym meczu mieliśmy duże problemy kadrowe, w drugim nie lepiej. Może rzeczywiście tutaj zabrakło koncentracji (porażka w dogrywce), ale w końcu to Puchar, a wtedy jeszcze walczyliśmy na 2 ważniejszych frontach.
Jeśli chodzi o LM, to jeśli uważasz, że jesteśmy w stanie kadrowo rywalizować z Barceloną, to podziwiam optymizm. I tak nie graliśmy źle w tych meczach (na CN szczęśliwy remis, później trochę pechowa porażka, u siebie 2 niezłe mecze, chociaż zabrakło skuteczności). To tak jakbyś domagał się dymisji trenera Ceseny za porażkę z Juventusem.
Nie jestem jakimś super-zwolennikiem Maxa, ale wkurza mnie, że po raz kolejny za porażki wyleci trener, a w kadrze się nic nie zmieni. Jeśli ma odejść Max to niech przyjdzie porządny trener, ale też niech będą porządne transfery.
0
adi_avantiostatnio aktywny: Więcej niż trzy tygodnie temu, 2024-12-17
7 maja 2012, 13:30
Na papierze wyniki tego sezonu nie są takie złe w zestawieniu do newsów o kontuzjach.
Jednak oglądałem 99% meczów Milanu i niestety wyglądało to wszystko słabo na płaszczyznach, których takiemu klubowi jak nasz nie wypada.
- brak motywacji i ambicji
- brak walki i determinacji
- katastrofalne błędy pojedyńczych graczy
- brak formy w kluczowych momentach
- nieprzydatność rezerwowych
- brak taktyki i wypracowanych schematów
- brak powtarzalnych rozwiązań dla stałych fragmentów gry
Krótko pisząc, zawodnicy, którzy byli w danym momencie na boisku z reguły nie prezentowali pełni swoich możliwości i umiejętności.
Makaveli26ostatnio aktywny: Więcej niż 8 lat temu, 2017-02-14
7 maja 2012, 12:36
Allegri powinien zostac, Berlu niech wylozy kase, Lysy telefon w lape i niech wzmacniaja obrone i srodek, znalezc dobrego rozgrywajacego ktory ustrzeli nam w sezonie z 12 bramek. Obrona to podstawa
0
Fanaticostatnio aktywny: Więcej niż 7 miesięcy temu, 2024-06-12
7 maja 2012, 12:33
Nalezy podsumowac ten sezon!
Sezon nie byl zly w naszym wykonaniu ale powinien byc duzo lepszy!! A to ze tak sie nie stalo to wina calego klubu! Poczawszy od zarzadu ktory odpowiada za brak dobrego transferu trequartisty, po transfer beznadziejnego Mesbaha! Sztab medyczny ktorego niudolne poczynania jego czlonkow powodowaly nawroty kontuzji, niedoleczenia zawodnikow, przewlekle leczenia i dopuszczanie nie w pelni sil zawodnikow do spotkan, przyklady Pato, Boateng czy T.Silva. Trener przygotowania fizycznego podchodzi pod ta sama kategorie! od ladnych pary lat nie wygladamy najlepiej fizycznie na tle najlepszych a w dodatkuprzygotowanie fizyczne ma duzy wplyw na podatnosc na kontuzje! Trener tez bez winy nie jest mial kilka blednych decyzji w przeciagu calego sezonu ale mi utkwila najbardziej bardzo wazna dla calego sezonu jak sie pozniej okazalo strategiczna decyzja...a mianowicie zagranie wszystkim tym co mielismy najlepsze w rewaznu Coppa Italia w Turynie, w momencie gdzie czekaly nas bardzo wazne spotkania w LM i Serie A a zawodnicy ledwo zipali bo sklad byl przetrzebiony przez kontuzje i gralismy co 3 dni!! Ja wiem ze Milan to klub ktory powinien walczyc zawsze o wygrana ale akurat wtedy nalezalo wystawic dublerow i nimi starac sie cos ugrac ale stalo sie inaczej i to sie pozniej odbilo na stracie T.Silvy i wyczerpaniu w koncowce sezonu. Ale i sami zawodnicy nie sa bez winy! bo porownujac nasza gre w Serie A z gra Juve to widac bylo rozniece w determinacji, w walce od 1 do 90 minuty w zbyt wielu meczach!
Jak dla mnie jesli Berlusconi nadal ma ambicje na bycie najlepszym powinien zrobic porzadek ze sztabem medycznym i trenerem przygotowania! Trenera bym nie zwalnial, mam wiecej opanowania niz inni uzytkownicy naszej strony ktorzy jak bylismy pierwsi czy zdobylismy scudetto w tamtym roku to Allegri geniusz a dzis Allegri won! to ciagle ten sam trener! Z pewnoscia nie jest to puki co Mourinho ale tak jak inni tu pisali znajdzcie lepszego ktory moglby to objac! A z pilkarzy nalezy pozegnac na stale Taiwo, Mesbaha, Inzaghiego, Seedorfa, Flaminiego i byc moze Yepesa, Maxi Lopeza , i jak sie trafi lepsza oferta to i Pato. A kupic? to wszystko zalezy od naszych pewnie watlych srodkow jak i sytuacji na rynku ale napewno przydalby sie porzadny lewy i srodkowy obronca! do tego Trequartista chocby taki Hernanes i jakis napadzior ktory nie bedzie sie lamal jak Pato i pudlowal jak Robinho! ale to zyczenia!
Do plusow tego sezonu trzeba zaliczyc przede wszystkim; El Sharaawego! dalej Nocerino ktory druga polowe sezonu mial duzo slabsza niz pierwsza ale bramki podciagaly mu note natomiast trzeba pamietac ze zawodnik ten przyszedl za 1mln, praktycznie nie mial kontuzji i gral non stop!, a takze De Sciglio no i oczywisci Ibrahimovica! Nie lubilem go i nadal nie przepadam za nim ale potrafie docenic to ile ambicji i determinacji wkladal w kazde spotkanie! jakby wszyscy tyle wkladali dzis to my bylibysmy mistrzami! Kilka zmian musi nastapic! i czekajmy na nastepny sezon
Jeśli mamy naprawdę przeskoczyć na wyższy poziom, trzeba zacząć działać już teraz.
Sztab medyczny i ludzi odpowiedzialnych za przygotowanie fizyczne na bruk. Na pewno znajdziemy (choć odrobinę) lepszych specjalistów niż Ci, co odpowiadali za to przez ostatnie dwa lata. Jeśli zespół ma 300 nieobecności w sezonie, to nie może walczyć o najwyższe cele.
Oprócz tego piłkarze - tak się nie da, żeby np. Abate, który w tym sezonie gra beznadziejnie (nie wiem czy zagrał chociaż jeden mecz, w którym naprawdę by się wyróżnił), ciągle musiał grać bo nie ma innego piłkarza, z którym musiałby rywalizować o miejsce. Ok, jest Zambrotta, ale bez jaj, nie takich ludzi nam trzeba... Jako przykład wystarczy wziąć PO grającego przeciwko nam w meczu z Fiorentiną na SS - nazwiska nie pamiętam, ale jego rajdy prawą stroną do teraz siędzą mi w głowie. Szybkość może i większa od Abate, celność wrzutek na pewno, cena i pensja zapewne z 5x niższe. Szkoda słów...
Tak to się kończy jak cała nasza obrona ląduje w szpitalu. Musimy wzmoćnić linię pomocy i uporać się z tymi ciągłymi kontuzjami, które nękały nas przez cały sezon i odebrały nam szanse na jakiekolwiek trofeum. W MilanLab potrzebne są zmiany, 160 kontuzji w sezonie to nie jest rzecz normalna. Jak to ogarniemy, zdominujemy Włochy na długie lata.
Zambro, Seedorf, Gattuso, Pippo i Yepes obecnie powinni łapac się co najwyżej do średniaka włoskiego. Nie ich wina. Po prostu są już wiekowi a zarząd wymaga od nich nie wiadomo co.
Boateng i Robinho nie potrafią zagrać dobrze dwóch meczów z rzedu.
Pato to katastrofa.
A reszta? Albo niechciani spadochroniarze z innych klubów albo zawodnicy ze zbliżającym się terminem ważności.
Poza tym masa kontuzji, których winą obarczać trzeba lekarzy i fizjoterapeutów a także zarząd który sam naraża piłkarzy grajacych na klepisku zwanym murawą San Siro. Już dawno powinna zapaść decyzja o wymianie murawy na sztuczną czy półsyntetyczną czy jak się to tam ładnie nazywa.
MilanBoy7,
czyli wg Ciebie trener powinien zostawić na boisku piłkarza ze skręconą nogą w kolanie (a z konieczności musiał i tak na nim pozostać czwarty kontuzjowany tego wieczoru - De Sciglio), żeby zrobić zmianę napastnik za napastnika? A przypomnę, że nie wygrywaliśmy i chcąc przycisnąć w końcówce zwykle wprowadza się gracza ofensywnego za defensywnego.
Dajcie już spokój z tym Guardiolą! Skoro wszyscy mówią, iż bierze roczny rozbrat z boiskiem, to właśnie tak będzie.
Mourinho jest zaś wykluczony z zupełnie innych, dość chyba oczywistych powodów...
Będę z uporem maniaka powtarzał - jeśli zwolnić Maxa, to kto w jego miejsce?
Pozdrawiam,
MN
0
Kacapa7ostatnio aktywny: Więcej niż 6 lat temu, 2019-06-15
7 maja 2012, 11:07
Raptula
Po prawo masz ankietę i 70% osób chce, aby Allegri został na kolejny sezon :)
MilanBoy7
Robinho zagrał według mnie dobre zawody, Muntari się starał, a Cassano był jakiś niewidoczny.
Możemy narzekać, że wszedł za późno, ale Maxowi została tylko jedna zmiana i musiał się z nią wstrzymać. W innym przypadku zrobiłby zmianę w 70min, a 5min później Muntari nabawiłbym się urazu i musielibyśmy kończyć mecz w 10.
hehe 70% chce odejścia Allegriego - na ten moment, chyba kpicie ludzie? Jesteście jednak wychowani na T-Mobile ekstraklasie, kibicujcie lepiej Polonii Warszawa, tam jest zabawa z trenerami która wam podejdzie.
Ten gość musi zostać, trzeba zachować ciągłość, a przede wszystkim wzmocnić kadrę (pomoc, obrona) i podziękować kilku starszym grajkom.
sorki za offa ale nie mogę się powstrzymać
zawsze broniłem Maxa , ale wczoraj myślałem że zejdę na zawał jak widziałem Robinho .... totalne dno , dramat i zmiana Muntariego na Antka , który fakt też nie był orłem ale przynajmniej biegał
Następna sprawa to Nesta ... Panowie szacun wielki dla Sandro za te wszystkie cudowne lata , ale na prawdę trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść ....
Abate .... świetny struś pędziwiatr powinien dostać w kontrakcie zakaz gry w derby ( które to już derby z rzędu zachowuję się jak pajac )
KONTUZJE - przez nie właśnie zaciera mi się obraz Maxa , gdyż nie sposób oceniać trenera który bez 14 w pewnym momencie zawodników i to nie byle rezerwowych bynajmniej , zdobywa vice mistrzostwo ligi z ponad 20pkt przewagi nad następnym zespołem ... Jednak jego niektóre decyzje po prostu zwalają z nóg . Myślę jednak że zostanie na następny sezon bo na lepszych nas nie stać i lepsi na bank do nas nie przyjdą !!!
Witam.Patrze na kadre,patrze na miejsce w tabeli i jestem zadowolony.Ci gracze zdobyli 77 pkt (możliwe że 80 pkt).Piłkarze pokroju Antonini,Mexes,Zambrotta,Taiwo,Abate,Bonera,Ambrosini,Seedorf,Gattuso,Yepes (dobry sezon!),Nesta,Aquilani,Pato i Inzaghi powinni odejść.Większość z nich ze względu na wiek,pozostali ze względu na słabą forme.Następny mecz (ostatnia kolejka) powinien być wielkim pożegnaniem dla : Gattuo,Seeda,Bonery,Nesty,Zambrotty i Ambro.Wielcy gracze,dla klubu zrobili wiele.DZIĘKUJEMY.
Czas na zmiany.Pozytywne aspekty to wprowadzenie do składu Szaraka,dobra gra Noce i Boatenga.Ibra zasługuje na szacunek chodz nie ustrzegł się głupich wybryków i niepotrzebnych czerwonych kartek.Ten sezon to niemoc Interu ,Romy,Napoli i Lazio...Stąd 2 miejsce ACM w tabeli.
Myślę że cel na ten sezon został osiągnięty.Wysoka pozycja w lidze i ćwierćfinał LM.W Pucharze graliśmy dobrze ale Juve miało więcej szczęścia.Max powinien zostać.Teraz wszystko w rękach zarządu.Linia obrony i pomocy do przebudowy.DZIĘKUJE
To, że kontuzje miały ogromny wpływ na ten sezon nie podlega żadnej wątpliwości. Można oczywiście gdybać co by było, gdyby nie przedziwne problemy Cassano i Gattuso, ciągłe problemy Pato itp. ale nie można nie oddać królowi to co królewskie. Juventus nie przegrał żadnego meczu ligowego i to samo w sobie daje jasny obraz tego jak mocnym byli w tym sezonie zespołem. Zostali rozpędzeni energią nowego stadionu i tej energii wystarczyło im do samego końca rozgrywek.
Nam kibicom nie pozostaje nic innego jak czekać co wydarzy się podczas mercato i powalczyć o odzyskanie tytułu w przyszłym sezonie.
Xahir
Tylko zastanów się jaki trener z najwyższej półki przyjdzie do klubu bez perspektyw , gdzie jedyne transfery to te gdzie kończą się piłkarzom kontrakty ...
Nie wierzę że jest możliwość zatrudnienia kogoś pokroju Pepa czy MOU ...
podstawowe pytanie z czego biorą sie te kontuzje? Według mnie ten słaby sezon to w głównej mierze ich wina i jak Allegri za nie odpowiada to nalezy go pożegnać. jednak jeżeli to jakaś inna kwestia to jestem za tym, żeby został, bo walczył godnie a często 10 graczy nie dostepnych (w sumie kilka miesięcy tak bylo)
Na temat Allegriego nie ma się co wypowiadać,lepiej o piłkarzach jakich mamy i to dobitnie pokazują mecze z silnymi drużynami.Przecież tu trzeba wymienić boki obrony,całą pomoc z wyjątkiem Boatenga i dodatkowo dokupić jednego napastnika i środkowego obrońce.Maxi Lopez i niestety Inzaghi dla dobra klubu muszą odejść.Przy następnym okienku transferowym Milan powinien kierować się hasłem ''NIE DLA ODPADÓW I DREWNIAKÓW Z INNYCH DRUŻYN''
Jeżeli Milan wygrałby to mistrzostwo to wszyscy z Galianim i Berlusconim na czele klepali by się po plecach i wmawiali by sobie jaką to my mamy wspaniałą drużynę
Gol
Tym razem jesteś żenujący ponieważ patrzysz na prace Allegriego wybierając poszczególne dane! Pokazujesz co on przegrał a nie co wygrał z Milanem. Nie powiedziałaś że Milan walczył z Barceloną tylko że przegrał co nikogo nie zdziwiło przecież. Mało kto dawał jakiekolwiek szanse a tu dwa remisy jedno nie słuszne zwycięstwo i jedna zasłużona porażka. To że gol z Juventusem został nie uznany też pomijasz.
nokoments
Człowieku zestaw sobie ilość kontuzji Milanu z Juve i ciekawe kto miał gorszą kadrę? Gdzie Milan musiał co chwile zapychać dziury, Conte non stop tą samą ekipą wychodził z małymi wyjątkami od święta. Juventus walczył, tylko w lidze i w pucharze.
Każdy kto twierdzi, że Allegri jest winny tego, że nie wygraliśmy Scudetto po prostu bluźni. To przy Allegrim Cassano się odbudował, to Allegri potrafi utrzymać trudne charaktery w jednej drużynie, to Allegri walczył na wszystkich frontach z mocno wymęczoną kontuzjami kadrą. W tym sezonie 2 miejsce w poprzednim 1.
Gol
Jesteś żenujący robiąc takie zestawienie. Wyciągając wszystkie najgorsze rzeczy i brudy Maxa. Obiektywizmu coś odrobinę. O tyle ciebie proszę.
I tak na dodatek dobrym PR byś był
Piszecie o Pepie, nie przyjdzie do nas - po pierwsze nie zgodzi się na to, aby podważano i wpływano na jego decyzje (patrz: B. ingeruje w skład), po drugie: nie przebijemy oferty Chelsea, a nawet jeśli oferta z Anglii nie napłynie to ... B. nie sypnie funduszami na jego wynagrodzenie.
W ankiecie głosowałem za tym, aby pozostał i pomimo porażki derbowej podtrzymuję swoje zdanie.
Zgadzam się, że jakoś pozbierał ten zespół do kupy. Oczywiście nie jest bez winy i czasami popełnia błędy, ale myślę, że nie nabroił tak, aby go natychmiast zwalniać. Spiszmy ten sezon na straty. Zdarza się, walczyliśmy na trzech frontach i nic z tego nie wyszło, ale nie zaprezentowaliśmy się źle. Oczywiście ja też oczekiwałbym więcej po takiej marce jak Milan, ale Wierzę w Maxa i w to, że potrafi wyciągać odpowiednie wnioski. Niech przeanalizuje spokojnie ten sezon i zrobi co należy (lecz niech nie bawi się w statystyka i nie liczy już tych punktów :P). Z bólem pożegnajmy starą gwardię, zróbmy mądre wzmocnienia i ...
wracajmy na szczyt.
Podsumowując: na miejscu zarządu dałbym mu kredyt zaufania
@Gandalf Szary,
Conte z dużo słabszą drużyną zrobił mistrza nie przegrywając meczu, ups...
Przejrzyj chłopie na oczy, jaką drużynę zrobił? W którym meczu było widać tę super drużynę, którą stworzył biedny Allegri z ochłapów, o której mówisz? (jeden dobry mecz w wykonaniu Milanu jaki widziałem w tym sezonie to pierwszy mecz z Arsenalem - ale jak to mówią czasem ślepej kurze ziarno też się trafi) Żarty sobie stroisz? Miał do dyspozycji najsilniejszą i najszerszą kadrę w lidze i zawalił spotkania z Bologną, Fiorentiną, Catanią, Interem, Juventusem... No serio - ZROBIŁ DRUŻYNĘ - śmiechu warte. xD
Drużynę to zrobił Conte.
ps Nie obrażam go, tylko krytykuję - nie myl pojęć.
0
Ibra1899ostatnio aktywny: Więcej niż 8 miesięcy temu, 2024-05-20
@Gol - dobre podsumowanie ważnych meczów w tym sezonie, jeżeli kogokolwiek zadowalają takie wyniki drużyny, która (rzekomo) należy do ścisłej europejskiej czołówki to powinien się nad tym jeszcze raz zastanowić.
Kontuzje były także w poprzednim sezonie. Dlaczego nic z tym nie zrobiono przed tym sezonem? Niech Allegri nie udaje takiego zaskoczonego, bo ta plaga kontuzji utrzymuje się już od kilku sezonów i to między innymi w jego gestii leżało, żeby się z nią rozprawić. Nie ma co szukać usprawiedliwień, gra zespołu nie poprawiła się od poprzedniego sezonu, w najważniejszych momentach zawodzi zarówno taktyka jak i motywacja. Możemy mu dać jeszcze i pięć sezonów na przebudowę składu, a i tak nic z tego może nie wyjść - nie tędy droga.
nokoments
Ciągnie w przeciętność? to On go z tej przeciętności wyciągnął nie dostając ani jednego piłkarza jakiego sobie życzył zrobił z tej zbieraniny drużynę i Ty śmiesz go obrażać....w jakim topowym klubie jest podobna sytuacja z transferami? w Żadnym. Zresztą piszesz o zmianie trenera ale nas nie stać... a van Bastena to nikt o zdrowych zmysłach raczej niechce.....
A ta porażka w Derbach obnażyła wszystkie wady trenowania Allegriego, po 60 minucie Inter robił z nami co chciał, a Milan nie miał sił... Was to nie dziwi że zawsze po 60 minucie gramy piach ? Może pomyślicie dlaczego nasi piłkarze tak nagle opadają z sił ? Nie wiem czy ktoś pamięta ale na innej stronie poświęconej Milanowi na początku sezonu pojawił się artykuł który mówił o tym że w Milanie panują ostre zasady jeśli chodzi o trenowanie i piłkarze nie mają wolnego po ostatnim meczu... Co może prowadzić do późniejszych urazów i braku siły w następnych meczach (tak to był początek sezonu, a oni niczym wróżbici przepowiedzieli cały przyszły sezon). Nie pamiętam już gdzie o tym czytałem, ale do tej pory to pamiętam i już wiem że to się sprawdziło. Czyżby kontuzję były winną Max-a ?
A i nigdzie nie ma takiego chaosu z transferami w żadnym klubie na całym globie a spowodowane jest to tym, że nie mamy odpowiednich środków na transfery mam nadzieję, że z senatorów zostaną tylko Gattuso i Nesta do tego odejście Mesbaha i Flaminiego. Co do transferów to przyjście Keity i Traore i Dp solidnie obstawiony pół skrzydła Nocerino/Muntari drugie jeśli nie wykupimy Aquilaniego to warto postarać się o Sahina Aqua/Sahin/Montolivo Cossu jako uzupełnienia treq za Boe nie wykupienie Maxi Lopeza i pozbycie się kogoś z dwójki Pato/Roibnho na rzecz Teveza bardziej bym był za tym żeby odszedł Tevez do tego boki obrony zakup konretnego lewego obrońcy Armero/Balzaretti albo nawet Santon a na prawą stronę Cassani Srna a nawet Khalid Boulharoz(tak wiem przekręciłem nazwisko;p), chyba, że dajemy szansę De Sciglio ale on jednak pójdzie na wypożyczenie aaaa i zapomniałem oczywiście o Astorim w miejsce Yepesa. Jeśli te wszystkie warunki zostaną spełnione w pierwszych danich mercato co jest moim głębokim marzeniem piłkarze spokojnie przepracują okres przygotowawczy zostanie Allegri zmieni się murawa i poprawi się Milan Lab i przygotowanie fizyczne to jesteśmy w ścisłej czołówce światowej. Także nie trzeba wielkich transferów chyba, że na Dp można się też postarać o De Jonga niż wspomnianego wcześniej Keite albo innego gracza na uzupełnienie za Boatenga :) .
Ja widzę tylko jedną okoliczność łagodzącą kontuzję... Ale prawda jest taka że w meczach z wielkim często graliśmy dobrą kadrą i mimo tego nie potrafiliśmy nic wywalczyć (słaba sytuacja kadrowa była w meczu z Udinese który udało się wygrać i zremisować i pierwszym meczu z Juventusem (który przegraliśmy przez kiksy Abbiatiego).
Ja też stoję za Maxem murem. Z tej zbieraniny co On dostał stworzył naprawdę drużynę. Mam nadzieję, że teraz będzie spokój i Max full kadrę z transferami i pożeganiami senatorów będzie już miał w pierwszych dniach okienka bo transfer last minute to nic dobrego przez to biorą się kontuzję i temu podobne rzeczy duży wpływ miał też ten nieszczęsny superpuchar....dużo w tym klubie musi się zmienić ale na pewno nie trener.
Mecze z wielkimi drużynami pod wodzą Maxa w sezonie 2011/12.
Napoli - porażka i remis
Inter - Dwie porażki
Juventus - Porażka i Remis, Porażka (w Pucharze Włoch).
Lazio - Dwie porażki
Udinese - Remis i wygrana
Arsenal - Wygrana i Porażka.
Barcelona - Remis, Porażka - Remis, Porażka.
Z tych meczów powinien być rozliczany Max...
Bilans: 2 zwycięstwa, 5 remisów, 10 porażek + Kilka żenujących wyników z Fiorentiną czy Bologną...
= Werdykt jest już chyba jasny...
0
Kacapa7ostatnio aktywny: Więcej niż 6 lat temu, 2019-06-15
Przegrane derby, przegrane mistrzostwo, 4 kontuzje - wszystko w jeden wieczór..
Ja jednak stoję murem za Maxem.
Nastąpi przebudowa zespołu, życzę udanej kontynuacji pracy w kolejnym sezonie.