SCUDETTO


Również i Milan wyraża zainteresowanie Federico Chiesą

7 marca 2019, 10:27, cinassek Aktualności
Również i Milan wyraża zainteresowanie Federico Chiesą

Jak pisze Tuttosport, również i Milan jest w gronie klubów poważnie zainteresowanych Federico Chiesą. Na punkcie 21-letniego skrzydłowego Fiorentiny szaleją wszystkie największy ekipy z Włoch, ale także takie zespoły zagraniczne jak Paris Saint-Germain, Real Madryt, Bayern Monachium czy obie drużyny z Manchesteru. Florentczykom będzie trzeba zapłacić za kartę utalentowanego piłkarza nawet 80-100 mln euro, ale budżet to tylko jeden z problemów. Dużo trudniej będzie bowiem pokonać liczną konkurencję. Dziennik podkreśla, że ewentualne ruchy rossonerich w stosunku do Chiesy są związane z wywalczeniem awansu do Ligi Mistrzów.



74 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Misiek94
Misiek94
7 marca 2019, 22:08
Mnie śmieszy gdy ktoś wgl przypisuje Chiesie pozycję na boisku. On jest wolnym elektronem, biega gdzie chce, tam gdzie jest piłka bo ma do tego zdrowie, szybkość i zapał. Jak ktoś ogląda mecze Fiorentiny to wie ze nie jest ściśle przywiązany do prawej strony. Przypomnę tylko dwie akcje, które powinniście najbardziej pamiętać. Pierwsza: karny na 3-3 z Interem wziął się z akcji Chiesy na lewej stronie. Druga; gol przeciwko nam z grudnia
Edytowano dnia: 7 marca 2019, 22:10
0
7 marca 2019, 21:21
Skończcie z tym gadaniem "Chiesa za Suso", bo wystarczy obejrzeć 2 mecze Milanu i wiadomo, że on grałby na lewej stronie, za Hakana. W 4-3-3 u Gattuso prawonożny skrzydłowy gra po lewej, a lewonożny po prawej, ponieważ przekładają piłkę i schodzą do środka. Chiesa grywał na lewej flance, więc jeśli przyszedłby do Milanu (o czym marzę), to grałby WRAZ Z SUSO, a nie ZAMIAST SUSO.
2
Orzelek79
Orzelek79
7 marca 2019, 20:25
Marzenie!!!!
0
wielki prostownik
7 marca 2019, 19:22
Chiesa to byłoby coś. I moim zdaniem o ile będzie nas stać to nie jest to takie nieprawdopodobne. Konkurencją ze strony PSG czy Realu bym się nie przejmował bo to na dziś raczej za wysokie progi dla niego i byłby niespełna rozumu gdyby teraz się na to porwał. Konkurencją byłyby raczej Juventus, Inter i Napoli. Też ciężko ale nie bez szans. Pytanie tylko czy jest wart aż takich pieniędzy?
1
matten
matten
7 marca 2019, 16:49
Brać Chiesę, Tonaliego oraz SMSa i mamy dobrą pakę na lata :D
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 marca 2019, 19:29
To żeś tera popłynął z życzeniami. 250 mln. coś około za same karty graczy. Chyba że uefie powiemy jak Rydzyk że kasa od bezdomnego to FFP nas nie ruszy ;-)
6
Sławek94ACM
Sławek94ACM
7 marca 2019, 21:37
Pięknie by było gdyby chociaż jeden z tych panów do nas zawitał
1
daro12555
daro12555
7 marca 2019, 16:39
Tal dla niego plus ten franzcuz Maxim ,Suso można poświęcić
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 marca 2019, 15:17
Gdybym posiadał moc sprawczą, byłbym skłonny poświęcić Suso na rzecz przybycia Chies'y
8
tommyb1
7 marca 2019, 15:42
Ja też. Bez mrugnięcia okiem. Jeśli by to miała być tylko zmiana. Ale nie jeśli trza by było 40 baniek doplacac
Edytowano dnia: 7 marca 2019, 15:43
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 marca 2019, 16:50
TF wycenia Suso na 45mln euro czyli o 5 więcej niż myślałem ale co innego sprzedać kiedy jest oferta a co innego szukać kupca więc gdyby udało się uzyskać 50mln i dopłacić 20mln to może by się to udało dopiąć. Na pewno dużo większy entuzjazm towarzyszył by mi przy zakupie Chiesy niż SMSa jeśli mowa o traserach rzędu 70mln
2
Milanboy
Milanboy
7 marca 2019, 15:03
Chiesa w Milanie na pewno by grał na lewym skrzydle, panowie, nie oszukujmy się, ale on Suso to jakoś nie widzę aby by posadził, już prędzej Calhanoglu
2
SNIPER
7 marca 2019, 14:57
Już od 2 lat chcę go w Milanie. Chociaż teraz kwota trochę mnie przeraża - wiem dziś każdy wola od 40 mln w wzwyż ale dla mnie to nadal abstrakcja.
A tak bardziej na temat to wielu przedmówców pisało, że musiałby odejść Suso a jest jeszcze Samu, a u nas lewonożni grają z prawej strony a prawo z lewej więc mógłby wejść za Hakana a Turka przesunąć na środek i byłoby pięknie...Tylko ta kwota odstępnego...
2
tommyb1
7 marca 2019, 14:24
Chiesa przyjdzie tylko jak odejdzie Suso. Innej opcji raczej nie ma. I szczerze w przeciwieństwie do Belottiego wierzę że to nie jest super forma na chwilę. Jednak co innego szaleć na skrzydle a co innego mieć sezon konia na szpicy. Nie wiem czy niewałbym jednak kupić np. Maximina który spokojnie może grać po obu stronach i zostawić Suso (jeśli do końca sezonu zacznie coś grać)
Edytowano dnia: 7 marca 2019, 14:26
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 marca 2019, 16:23
To zobacz opcję, bo prawonożni skrzydłowi grają w Milanie na lewej flance, więc Chiesa byłby za Hakana, a nie za Suso ;)
0
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 18:25
@WinstonSmith Właśnie o to chodzi żeby znaleźć kogoś w miejsce Hakana, a nie w miejsce Suso, a Chiesa gra na pozycji Suso.
0
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 18:43
Chiesa może sobie grać głównie na prawym skrzydle, ale czy wy nie widzicie, że w taktyce Gattuso skrzydłowi schodzą do środka, więc lewoskrzydłowy gra prawą nogą (i na odwrót)? Chiesa grywał też po lewej stronie, więc by się przestawił.
1
Rafał0209
Rafał0209
7 marca 2019, 13:29
Trochę dzisiejsza myśl transferowa nie tylko u nas ale i w Świecie piłki wyglada jak myśl gracza z Fify gdzie widzimy młody talent to kupić będzie na lata i się rozwinie ale nikt nie bierze pod uwagę że zanim ten gracz wskoczy na najwyższy poziom najlepszych graczy o ile wskoczy musi minąć parę lat , dla mnie osobiscie trofea zdobywa sie z doswiadczonymi graczami w polaczeniu z mlodymi wilkami , młodych już mamy
0
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 13:33
Też tak myślałem i chciałem takich graczy, ale jak już przyszli to nie mieli odpowiedniej motywacji by poprowadzić ten Milan do góry. Motywacje i zapał mieli za to młodzi i to głównie dzięki nim mamy nadzieję na powrót do LM. Ekipa Carlo na początku też była młoda, więc kto wie co będzie za 2-3 lata :)
7
Tutkovic
Tutkovic
7 marca 2019, 14:02
Ja wlasnie Rafał uważam zupełnie na odwrót. Musisz wychować sobie kolektyw, który nabierze doświadczenia i jak do tego wrzucisz 2 -3 młodych to jest LM ;)
3
nokoments
nokoments
7 marca 2019, 14:19
Wg mnie Chiesa już jest na poziomie Suso, w przeciwieństwie do Saint-Maximina czy Evertona, o których mówiło się w naszym kontekście w zeszłym tygodniu.
5
Cesash
Cesash
7 marca 2019, 17:02
Tutkovic, popieram.
1
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 13:24
Osobiście nie widzi mi się ten transfer. Mamy już dwóch prawo-skrzydłowych w osobach Suso i Castillejo, a Chiesa jest właśnie prawo-skrzydłowym. Do tego cena; jest wręcz kosmiczna niczym w przypadku Belottiego rok temu. Wolałbym sciągnąc dwóch skrzydłowych w tym jeden MUSI być typowym lewym-skrzydłowym.
0
7 marca 2019, 13:17
Chiesa, Bergwijn, Tonali, SMS in
Mauri, Monto, Berto i Biglia out
;)
0
kamilus
kamilus
7 marca 2019, 13:25
i -250 mln w budżecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
Orzelek79
Orzelek79
7 marca 2019, 20:27
A gdzie Messi?! ;-)
0
bawolejaja
7 marca 2019, 12:57
Federico na swojej pozycji w obecnym sezonie Serie A to TOP.
Ale ja chciałbym zahaczyć o drobny offtop: Adamken gdzieś nieżej napisał, że jeśli awansujemy do LM to będziemy losowani z 4 koszyka.
Prawda to? Ktoś siedzi w tym głębiej i potrafi to merytorycznie poprzeć/wyjaśnić?
Edytowano dnia: 7 marca 2019, 12:57
3
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 13:15
Co do Chiesy i bycie TOP Serie A polemizowałbym, ale nie to przykuło moją uwagę w twoim komentarzu.

Kolejność w koszykach podczas losowania fazy grupowej LM jest ustalona nastepujaco: 1 koszyk to zwyciesca poprzeniej edycji LM i LE, oraz mistrzowie swoich krajowych lig (mowimy tu oczywiscie o 5 najsliniejszych). Później jest kolejność poprzez ranking UEFA (https://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/#/yr/2018) Obecnie zajmujemy 53 miejsce, daleko za Lazio, Fioretnina, Roma, Napoli, i oczywiscie Juventusem. Tak więć TAK, prawdopodobnie będziemy losowani z 4 koszyka.

Na pocieszenie powiem że w tym raknkingu jesteśmy przed Interem ;-)
4
Adamken
Adamken
7 marca 2019, 13:19
Napisałem odpowiedź, ale sam zorientowałem się, że jest ona BARDZO błędna :P Komentarz do usunięcia :)
Edytowano dnia: 7 marca 2019, 13:22
0
bawolejaja
7 marca 2019, 13:27
Krisu, miałem na myśli, że jest topem biorąc pod uwagę ten sezon.
No i dziękuję bardzo za wyjaśnienie. Z jednej strony - przy takim obrocie spraw ciężko będzie wyjść z grupy. Z drugiej - gwarantuje Nam to "hit kolejki" przynajmniej dwa razy podczas wszystkich 6 tygodni meczowych. :P
1
BadMad
BadMad
8 marca 2019, 00:04
A z ktorego maja byc losowani skoro praktycznie nie punktujemy od dobrych kilku sezonów. Wierzę że awansujemy oraz powalczymy z każdym,niech coś wreszcie się z tego projektu urodzi.
0
roby
roby
7 marca 2019, 12:42
Jest mocny mlody i wloch...pasuje do naszej paczki...u nas pierwsze skrzyoce by gral w takim psg czy Realu nie wiadomo...
0
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 13:16
Ale gra na pozycji Suso i Castillejo...
0
Emiliano
Emiliano
7 marca 2019, 15:04
Nie wyklucza go z gry na lewym skrzydle + gra też jako ŚŃ
0
Kaakanero
Kaakanero
7 marca 2019, 12:37
O i to jest cel transferowy!
5
Semper Fideli
7 marca 2019, 12:25
Jak dla mnie najlepszy możliwy transfer. Jestem mega fanem jego talentu. Nie zapominajmy że może grać na obu stronach. Top młodych skrzydłowych swiata
3
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 13:17
Tak samo na obu stronach może grać Suso i Castilejo. Koniec końców jest prawonożny i ustawianie go na lewej nie jest najlepszym wyborem.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
7 marca 2019, 14:41
Suso jest lewonożny i gra na prawej.
1
Semper Fideli
7 marca 2019, 17:41
@krisu ok ale z koniecznosci spokojnie dałby sobie rade na lewej, brameczke nam ostatnio strzelil z lewego skrzydła
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
7 marca 2019, 12:02
Enrico Chiesa na łamach jednej z gazet potwierdził, że jego syn będzie chciał kontynuować karierę w Serie A. Nie widzę innych możliwości jak Milan, Juventus, Inter i w ostateczności Napoli które może dysponować sporą gotówka za Allana czy Kalidou.
1
hyrus13
hyrus13
7 marca 2019, 11:44
Jeśli otoczenie Chiesy jest myślące to żaden transfer do PSG czy Realu nie powinien wchodzić w grę. On musi grać jak najwięcej i Milan byłby dla niego idealnym rozwiązaniem. Jeśli sam zawodnik odrzuci możliwość transferu za granicę to cena powinna trochę spaść.
0
tober12
tober12
7 marca 2019, 11:42
Isco, Chiesa i Bergwijn i można grać xd
0
Rafalzki
Rafalzki
7 marca 2019, 11:21
Grajek całkiem niezły ale jakoś nie jestem jego fanem, straszny z niego "nurek" to raz, oddaje niemożebną ilość strzałów, często marnując całą akcję kiedy można do kogoś lepiej ustawionego dograć, ta niemożebna ilość strzałów to z reguły niewypały, oczywiście na plus u niego całkiem fajna technika i szybkość ale za 80-100 milionów na które jest wyceniony jest wielu moim zdaniem lepszych skrzydłowych.
1
kamilus
kamilus
7 marca 2019, 11:22
Mam podobne zdanie - jest 'przehajpowany' jak swego czasu Bellotti. Owszem, to jeden z lepszych skrzydłowych we Włoszech, ale realnie jego cena to max. 50-60 mln.
11
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 marca 2019, 13:03
Dokładnie tak, mało osób to widzi, strasznie gra jest pod niego ustawiona to też daje mu dużo okazji z których ogromną większość marnuje.. nie twierdze że nie byłby wzmocnieniem, ale 100 mln to gruuuuuuba przesada 50 mln to wszystko i to uważam że dużo i tak.
1
Krisu
Krisu
7 marca 2019, 13:19
Cena nie adekwatna do produktu. Poza tym wydaje mi się że żeby go sciągnąc trzeba by sprzedać Suso bo grają na tej samej pozycji, a moim zdaniem Jesus jest lepszy od Chiesy.
0
kamilus
kamilus
7 marca 2019, 13:24
Moim zdaniem sprzedaż Suso to nie problem, o ile byśmy mieli na jego miejsce kogoś, kto przez dłuższy czas zapewni przynajmniej taki sam poziom jak Hiszpan. Problemem (i to wielkim) byłoby wydanie tak dużej kwoty na jednego gracza w momencie, gdy za taką samą kwotę możemy wzmocnić nie jedną, a trzy pozycje (dwóch skrzydłowych + Tonali to koszt praktycznie identyczny jak Federico).
1
MK92
MK92
7 marca 2019, 11:15
Och, jakby to było pięknie, gdyby Suso miał wreszcie konkurenta w postaci Chiesy, który docelowo pewnie by go wygryzł z pierwszego składu Milanu.
5
milan78
milan78
7 marca 2019, 11:17
To stać nas i na Suso i na Chiesę???
1
MR. X
MR. X
7 marca 2019, 11:40
Gdyby ewentualnie Chiesa miałby zrobić IN do Milanu, to Suso zrobiłby OUT.
4
radecki11111
radecki11111
7 marca 2019, 12:56
Nie rozumiem takiego podejścia do Suso! Bo co, bo jest teraz w gorszej formie ? Sorki ale ile czasu ciągnął tą drużynę za uszy ,to już chyba nikt nie pamięta.
4
MK92
MK92
7 marca 2019, 16:45
W porządku, Suso ciągnął tę drużynę (dodajmy, że przeciętną) w rundach jesiennych, ale na wiosnę co roku gaśnie, a poza tym pewnego poziomu nie przeskoczy, bo gdyby tak miało być, to już dawno grałby w Realu.
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
7 marca 2019, 11:04
Zważywszy, że mamy wykupić Bakayoko, dopłacić resztki za Kessiego to wątpię abyśmy byli wstanie wrzucić jeszcze tyle kasy w jednego piłkarza. No chyba, że "Pani Elliot jest debeściak i jego ekipa też" i działają bez ograniczeń finansowych i przepisowych.
2
MK92
MK92
7 marca 2019, 11:07
A watpisz w to? ;)
0
El Doktor
El Doktor
7 marca 2019, 11:09
Kisiel chyba nie liczy sie w to okienko co do rozliczen wedlug tych nowych przepisow. Chociaz nie wiem . Kase wywalic jest latwo przyklad idzie od Fiata . Tylko pytania czy taka chec by byla wlasnie i by byli the besciaki . LM dziwny sponsor zaraz i jedziesz . Niewiadomo co z tym ruskiem co niby chce wejsc w spolke z Elliotem wszystkiego dowiemy sie latem i jak bedzie LM dowiemy sie jeszcze wiecej . Poki co pismaki moga nawet i mnie tak podawac,ze chce mnie Milan za 1 mln :D By Krzych mial kompana do wypadow na imprezy;)
0
adamos
adamos
7 marca 2019, 11:03
Tonali bądź SMS, Chiesa, i można zamykać okienko.
1
kamilus
kamilus
7 marca 2019, 11:13
Dwóch skrzydłowych + rozgrywający to minimum. Nie zapominajmy, że chcemy grać w LM, i że obecnie nie mamy ani jednego skrzydłowego, który daję gwarancję w miarę regularnej gry przez cały sezon.
6
marcinomilano
marcinomilano
7 marca 2019, 10:58
A czy przed sezonem nie mówiło się, że Chiesa jest już zaklepany przez Milan? :D
0
El Doktor
El Doktor
7 marca 2019, 11:03
TAk ,ze Chiesa jak we Włoszech to tylko Milan. Tak samo Tonali. Wiec czekamy nie ma co sie spinac;). A powaznie ale by byl bol pup we Wloszech
1
kamilus
kamilus
7 marca 2019, 11:14
Nic o Chiesie w kontekście Milanu nie pamiętam, jak już coś to tyle, że Juventus był nim bardzo zainteresowany i już wtedy sondował możliwość jego pozyskania.
0
marcinomilano
marcinomilano
7 marca 2019, 14:34
https://transfery.info/118145,giganci-w-kolejce-po-chiese-zawodnik-juz-wybral
1
El Doktor
El Doktor
7 marca 2019, 10:48
Zeby ten wozek ruszyl zwany Paqueta to potrzebuje silnych 2 skrzydel. Inaczej bedzie defensywna gra. Chiese kazdy chce ale jak dac np 100 wolalbym chyba po 50 na lewego i prawego wydac. Nie wiem . Zreszta nie wiem jaka kase beda miec na transfery. Fajnie by bylo go miec
0
kamilus
kamilus
7 marca 2019, 11:16
Pełna zgoda - zamiast jednego Chiesy można by kupić dwóch porządnych skrzydłowych, a nawet dołożyć do tego Tonaliego (25 mln Saint-Maximin, 40 mln Bergwijn/Lozano, 20 mln Tonali). I mam nadzieję, że wybierzemy tę drugą opcję, bo moim zdaniem takie rozwiązanie znacznie podniesie ogólną jakość drużyny niż sam Federico.
2
7 marca 2019, 10:35
Milanowi może być o tyle łatwiej, że Chiesa podobno za dzieciaka kibicował naszemu klubowi, jak Tonali ;) ich obu marzę zobaczyć w koszulce AC Milan :D
9
rossoneri91
rossoneri91
7 marca 2019, 10:40
Co chwile okazuje się, że jakiś dobry zawodnik kibicował Milanowi. Mam wrażenie, iż takie newsy są pompowane przez media nad wyraz bardzo.
4
Adamken
Adamken
7 marca 2019, 10:42
Ta dwójka to nie tylko Twoje marzenie, ale zapewne zdecydowanej większości Milanistów ;) W letnim okienku Chiesa oraz Tonali, do tego wykup Bakayoko i niczego więcej do szczęścia nie potrzeba :D Ech, pomarzyć zawsze można ;)
1
El Doktor
El Doktor
7 marca 2019, 10:46
Adamken nie trzeba? a lewe skrzydlo? Bo Chiesa in przypuszczam,ze Suso out by byl. No chyba nie przerzuciliby Chciese na lewe zas ... A Jack to niewiadomo w jakiej formie wroci
0
rossoneri91
rossoneri91
7 marca 2019, 10:49
@Adamken , okienko marzenie, dokładnie. Choć uważam, że nic nie zwojujemy (przy ewentualnym awansie) w Lidze Mistrzów. Jeśli nie trafimy na super-łatwą grupę to brak wartościowych zmienników nas może zabić. Choć może i lepiej byłoby odpaść po fazie grupowej i walczyć spokojnie o awans do kolejnej edycji LM.
0
Adamken
Adamken
7 marca 2019, 10:54
@El Doktor W myślach właśnie Jacka widziałem na lewym skrzydle, ale w sumie masz rację, że nie wiadomo w jakiej formie będzie po tak długiej kontuzji.

@rossoneri91 Przy ewentualnym awansie do LM to my łatwej grupy mieć nie będziemy. Tyle lat poza pucharami, współczynnik spadł na łeb na szyję, więc bylibyśmy losowani z ostatniego, czwartego koszyka.
0
Adamken
Adamken
7 marca 2019, 17:00
@Doktor - ale w Milanie prawonożni grają na lewym skrzydle, więc Chiesa byłby za Hakana, a nie za Suso.
0
7 marca 2019, 10:32
80- 100 chyba sie z hu..... na glowy pozamieniali za 20 mln mamy zajebistgo pomocnika z nicei.
0
rossoneri91
rossoneri91
7 marca 2019, 10:41
Chiesa ciągnie ten cyrk na kółkach zwany Fiorentiną, tanio go nie sprzedadzą.
0
El Doktor
El Doktor
7 marca 2019, 10:44
wez im teraz Chiese i nie ma Fiory
0
kamilus
kamilus
7 marca 2019, 11:18
Skoro Coutinho został sprzedany za ok. 120 mln + bonusy, to tak samo Chiesa może kosztować 100 mln. Takie obecne realia rynku transferowego...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się