SCUDETTO


Piątek powołany do reprezentacji Polski na mecze z Austrią i Łotwą

11 marca 2019, 14:09, cinassek Aktualności
Piątek powołany do reprezentacji Polski na mecze z Austrią i Łotwą

Selekcjoner reprezentacji Polski, Jerzy Brzęczek, powołał napastnika Milanu, Krzysztofa Piątka, na mecze eliminacji do mistrzostw Europy z Austrią (czwartek, 21 marca, godz. 20:45, Wiedeń) i Łotwą (niedziela, 24 marca, godz. 20:45, Warszawa). Poniżej pełna lista powołanych zawodników:



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
12 marca 2019, 11:35
Polska ma na papierze znakomitą drużynę. Wygranie grupy eliminacyjnej do Euro 2020 to nasz obowiązek. A tak w ogóle, to marzy mi się powrót do Euro z szesnastoma drużynami, jak to było od 1996 do 2012 roku. To był idealny turniej.
1
comicowy
comicowy
11 marca 2019, 22:36
W pierwszym meczu nie zagra, w drugim wejdzie w drugiej połowie.
0
milan78
milan78
11 marca 2019, 22:09
Masz rację,awans na ME to żadne osiągnięcie.Tyle,że to nie Brzęczek ustalał priorytety a związek.
1
Cesash
Cesash
11 marca 2019, 20:47
Brawo! Pio, pio, pio!
0
milan78
milan78
11 marca 2019, 20:45
Brzęczek i piłkarze dostali wyraźne carte blanche na jesienne mecze (przedłużenie kontraktu trenera zależy od awansu na ME,,Lewy w październiku mówił dziennikarzom,że nie wie o co w tej Lidze Narodów chodzi."Dla mnie to nie sa mecze o coś"itp).Mial margines błedu i z niego skorzystał.Z ocena wstrzymaj się do jesieni.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 marca 2019, 22:03
Brzęczek już awansował na ME bo nowa formuła plus ranking powodują że praktycznie nie da się nie awansować tak więc oglądanie rep., jest oglądaniem meczów o pietruszkę i dobre samopoczucie przynajmniej do wspomnianych ME.
1
11 marca 2019, 19:19
Brzeczek to taki polski Gattuso.. :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 marca 2019, 20:18
Nie ma jak ubliżać ikonie swojego ukochanego klubu poprzez takie idiotyczne porównania.Gattuso np. nie upycha na siłę Boriniego jak robi to Brzęczek z Błaszczykowskim.Dodatkowo jest konsekwentny do bólu w przeciwieństwie do Polaka.
5
Dryzu1899
Dryzu1899
11 marca 2019, 20:37
Daleko mi do myślenia że Gattuso to trener z wysokiej półki, ale takie porównania... Nieźle odjechane ;)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2019, 20:46
Myślicie, że to już podchodzi pod warna za obrazę Rino ? ;)
6
lyndonmilan1
lyndonmilan1
11 marca 2019, 21:48
grzesiekpl88
Tak
1
Jogin
Jogin
11 marca 2019, 22:25
Ja się dziwie, że za Twoje jawne trollowanie i tak naprawdę podburzanie ludzi nie dostałeś bana.
2
primo2p
primo2p
11 marca 2019, 18:47
Miło widzieć Piątka już na stałe (mam taką nadzieję) w reprezentacji.
Może zawieje trochę pesymizmem ode mnie, ale bez kontuzji poproszę.
1
milan78
milan78
11 marca 2019, 17:38
Nesta_13

"Im mniej sezonowców tym lepiej"
To euro wydane przez "sezonowca" na szalik,bilet czy kubek z logo klubu ma mniejsza wartość niż wydane przez tego.który ma "Milan w sercu"? The secret to winning in soccer is, simply, money
1
Nesta_13
Nesta_13
11 marca 2019, 18:19
Sezonowcy zazwyczaj obejrzą kilka meczów, sezon max dwa i przerzucają się na inny klub. Nie myślą o przemierzaniu tylu kilometrów za swoim klubem. Co do twojego cytatu to myślę że Manchester United ostatnio wystarczająco dosadnie pokazał, że kasa futbolem jeszcze nie rządzi, a bynajmniej nie na sportowej płaszczyźnie. Na marginesie staraj się odpowiadać w stosownym wątku tj. w odpowiedzi, a nie w nowym komentarzu, bo robi się nieład :) .
0
milan78
milan78
11 marca 2019, 18:35
"Co do twojego cytatu to myślę że Manchester United ostatnio wystarczająco dosadnie pokazał, że kasa futbolem jeszcze nie rządzi, a bynajmniej nie na sportowej płaszczyźnie"

Założę się,że w najblizszej dekadzie United zdobędzie więcej razy LM niż Real czy Barcelona.Innymi słowy,sukces da się kupić.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 marca 2019, 19:04
@Nesta_13
Pozwolę sobie się nie zgodzić z twoją tezą, po primo sukces w futbolu = pieniądze, najlepsze kluby to te które mają najwięcej kasy a podawanie MU jako przykładu jest nietrafione gdzie MU jest nr.1 w zarobkach a innych rankingach w większości TOP3 jeśli chodzi o aspekt finansowy.
1. Manchester United (Anglia)676,3 miliona euro
2. Real Madryt (Hiszpania)674,6
3. Barcelona (Hiszpania)648,3
4. Bayern Monachium (Niemcy)587,8
5. Manchester City (Anglia)527,7
6. Arsenal Londyn (Anglia)487,6
7. Paris Saint-Germain (Francja)486,2
8. Chelsea Londyn (Anglia)428,0
9. Liverpool (Anglia)424,2
10. Juventus (Włochy)405,7
Edytowano dnia: 11 marca 2019, 19:06
1
Carlo88
Carlo88
11 marca 2019, 19:06
Man Utd od 2010 roku wydał na transfery £993.45 milionów, natomiast PSG £1120 milionów. Rzeczywiście, MU DOSADNIE pokazało, że kasa futbolem nie rządzi ;)
1
majer1987
11 marca 2019, 19:15
Dwa finały Ligi Mistrzów, Trzy Ligi Europy, Trzy Superpuchary Europy, Mistrzostwo Hiszpanii, Puchar Hiszpanii w przeciągu ostatniej dekady. Nieźle?

A próżno szukać tej drużyny w Twoim zestawieniu :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 marca 2019, 19:43
@up
AM jest ciekawym przypadkiem ale czy można powiedzieć że oni rządzą lub kiedykolwiek rządzili, chyba nie, jedynie nawiązują.
1
Nesta_13
Nesta_13
11 marca 2019, 19:58
Widzę że moje słowa zostały przez was źle zrozumiane. Chodzi mi tylko i wyłącznie o ostatni dwumecz ManU - PSG. Nie o całokształt, kto ile to nie wydał. W skrócie mówiąc porównajcie sobie wartość składów które wyszły na boisko.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 marca 2019, 22:01
Nie chce mi się liczyć wartości zawodników którzy akurat grali w tym dwumeczu ale według TF łączna wartość kadry PSG 927mln euro a MU 796mln euro a biorąc pod uwagę że Neymar nie grał a wyceniają go na 180mln to wychodzi mniej więcej po równo.
0
Nesta_13
Nesta_13
11 marca 2019, 23:49
Ty nadal nie rozumiesz... Wyobraź sobie, że gramy z góry skazany na porażkę rewanż 1/8 finału LM z PSG U NICH, po 2;0 w d... u siebie. Mamy ponad 10 kontuzji ważnych lub kluczowych zawodników. Wystawiamy w Paryżu trzech graczy Primavery i eksperymentalna linie pomocy, która nigdy ze sobą nie grała. Wygrywamy na ich terenie 3-1 i awansujemy. Co z tego, że nie grał Cavani i Neymar ? Mówię ci zobacz te składy i sobie policz. Nie zawsze kasa wygrywa. W 1994 Milan jechał na finał LM żeby nie dostać 4-0, a właśnie tyle wygraliśmy mając o wiele mniej wartościowy zespół. Kasa nie zawsze przesądza.
0
mufi
mufi
12 marca 2019, 06:46
Wy chyba nie pamiętacie czasów, kiedy Milan kupował kogo chciał :)
2
szfarceneger
szfarceneger
11 marca 2019, 17:21
Nie mam nic przeciwko, żeby Piątek nie grał w pierwszym składzie. Niech go oszczędzają, żeby do klubu wrócił zdrowy, wypoczęty i głodny bramek :)
9
matten
matten
11 marca 2019, 16:59
Dawno nie było takiego problemu bogactwa w reprezentacji jeśli chodzi o pozycję środkowego napastnika :) Szkoda, że nie ma żadnych meczów towarzyskich, bo można by było wypróbować wariant Lewandowski-Piątek z przodu i Milik na skrzydle.
2
brzydki
brzydki
11 marca 2019, 16:42
Co z tego że mamy fajny skład i ciekawych piłkarzy na praktycznie każdej pozycji- do tego stopnia, że genialny Piątek będzie musiał siedzieć na ławie bo są lepsi- skoro trenerem jest Brzęczek z doświadczeniem trenerskim z Rakowa Częstochowa, Wisły Płock i GKS Katowice, gdzie z żadną z tych drużyn nawet jakiegoś sukcesu nie osiągnął. Jedno wielkie X D dla Bońka i przyszłości tej kadry, mieć pierwszy raz od lat tak dobrą sytuację kadrową, a zatrudniać jakiegoś kułaka.

Przecież taki Lewandowski, Szczęsny czy Milik to chyba mają bekę jak przyjeżdżają z Bayernu, Juventusu czy Napoli od Kovaca/Heynckesa, Allegriego czy Ancelottiego na zgrupowanie które prowadzi gość z krzywymi zębami, który jeszcze kilka miesięcy temu trenował Wisłę Płock i mówi im co mają robić xD
Edytowano dnia: 11 marca 2019, 16:44
2
savicevic88
savicevic88
11 marca 2019, 17:23
Nawałka różni się od Brzęczka tym, że nie ma krzywych zębów bo doświadczenie trenerskie mają "podobne" a jednak byłemu selekcjonerowi coś tam ugrać się udało. Trochę dziwne argumenty.
2
brzydki
brzydki
11 marca 2019, 17:48
Dziwne argumenty? Tak naprawdę od czasów Beenhakkera (który z jedną z bardziej gównianych kadr w historii był w stanie wywalczyć awans na ME) jest faza na zatrudnianie przeciętniaków. Był Smuda- ale on to jeszcze pół biedy- a później magiczne trio, czyli Fornalik, Nawałka i Brzęczek. Masz rację- udało się Nawałce coś ugrać- ale nie zmienia to faktu że trwało to też określony czas, a później zabetonowna taktyka już nie dawała efektów i nie dało się tego oglądać, łącznie z ośmieszeniem się na mistrzostwach. Poza tym, każdy z nich miał doświadczenie zebrane jedynie w kartoflanej Ekstraklasie, która na arenie międzynarodowej jest co najwyżej śmieszna, a oni nawet tam jakiś spektakularnych sukcesów nie osiągali. Gdzie grają najlepsi piłkarze Reprezentacji? W Ekstraklasie? Nie, praktycznie każdy w zagranicznej drużynie, pod okiem wielkich specjalistów, a każdy kto w Ekstraklasie wyróżni się choć trochę od razu jest wyciągany do poważnego futbolu. Nawet drużyny z Czech, Ukrainy czy Rumunii grają regularnie w europejskich pucharach, a z Polski gdzie? Jaki jest więc cel zatrudniania trenerów z tej śmiesznej ligi, kiedy mamy indywidualnych piłkarzy na poziomie międzynarodowym, żeby o niektórych nie powiedzieć światowym?
Edytowano dnia: 11 marca 2019, 17:50
4
milan78
milan78
11 marca 2019, 19:51
Z tym doświadczeniem a raczej jego brakiem bym nie przesadzał.Nasz zespół też kiedyś objął trener bez doświadczenia.W tamtym czasie nazywany nawet "sprzedawca butów".
0
22KAD
22KAD
11 marca 2019, 22:17
Nawałka wprowadził Polske w 5 lat do top 10 rankingu. Możecie sie z tego rankingu śmiać ale w każdym rankingu zrobić postęp z miejsca 70 na 5. historyczna wygrana z niemcami 2:0. piękny mecz na euro z niemcami.. kiedy ostatni raz zagraliśmy tak dobry mecz ze światowa czołówką na turnieju? chyba w 1982.. Nawałka to najlepszy trener kadry po latach 90 i nie ma porównania z jakimś smudą fornalikiem czy leo
3
milan78
milan78
11 marca 2019, 16:05
Ogladalnosć Milanu większa niz Bayernu w ostatni weekend.Niby wszystko ok.Jednak jak pomyślę ilu potencjalnych nowych kibiców nie zatrzymamy przez ten toporny styl gry to krew mnie zalewa
1
Nesta_13
Nesta_13
11 marca 2019, 16:40
Im mniej sezonowców, tym lepiej. Nie mam nic przeciwko powiększeniu grona prawdziwych kibiców, ale ich nie trzeba prosić żeby mieli Milan w sercu. W tym sezonie najważniejszy dla naszego klubu jest wynik, nie ważne w jakim stylu. W nowym sezonie, jak będzie LM, to będzie można wybrzydzać na styl w jakim wygrywamy.
6
Madman
Madman
11 marca 2019, 16:44
Raczej nie ma obaw. Pare rzeczy Lewy w kraju ma tyle samo wrogow co fanow. Inna sprawa,ze kiedys bylo Wiecej kibicow Milanu niz Bayernu w Polsce. Troche ich uciekło bo nie bylo LM i nie byl promowany Milan w naszym kraju. Wrecz wrzucano nas do jednego wora z jakimis Mainz czy innymi. Wiec normalnie obrzydzali Milan na wszystkie sposoby, a byli sternicy Milanu sami w tym pomagali niestety. No i Bayern niemcy
1
Madman
Madman
11 marca 2019, 16:49
Nesta jeszcze jedno. Milan Super Tiki takie nie gral nigdy. Podstawa to byla Zelazna obrona i zaleznie od przeciwnika utrzymanie przewagi w srodku pola lub 3 kontry trzy gole i dziekujemy . Zawsze chodzilo by nie stracic , a cos zawsze przeciwnikowi strzelimy
1
Madman
Madman
11 marca 2019, 19:23
Wiesz dlaczego? Bo Piątek dokonuje cudów w tym zespole. Jedna sytuacja na mecz i gol..
1
Andre
Andre
11 marca 2019, 20:29
@Madman Zgodzę się z Tobą, że Milan zawsze słynął przede wszystkim z żaleznej obrony. Jednak ja jeszcze pamiętam czasy, kiedy Rossoneri potrafili również czarować stylem i techniką gry, dzięki czemu Milan pozyskał sobie duże grono oddanych kibiców w całej Polsce.
2
acmti__
acmti__
11 marca 2019, 15:30
Albo Brzęczek coś wyduma i mnie zaskoczy albo Piątek będzie po prostu jokerem. Myślę że Lewy by musiał się cofnąć do tyłku żeby mógł grać razem z Piątkiem. To jedyna opcja. Gra na dwie typowe 9 jest możliwa ale nie w naszej reprezentacji. My jedyne co umiemy to kontra, więc nasza gra zawsze będzie opierać się dużej mierze na skrzydłach. Atak pozycyjny to nasza bolączka, tutaj trzeba mieć jakiegoś kreatora, który dobra któremuś z napastników. Zielek niby to potrafi, ale to za mało.
1
Misiak
Misiak
11 marca 2019, 14:50
Szczesny- Pazdan Bednarek Glik - skrzydla Rybus Bereszynski- def pomoc Linetty Krychowiak- of pom zielinski atak Piątek Lewy...taki sklad bym wystawił :P a tak wogole to czemu Rybusa niema? tak cienko gra ostatnio?
0
artur297
artur297
11 marca 2019, 15:43
Kontuzja
1
Milanboy
Milanboy
11 marca 2019, 14:50
Bardzo dobrze wygląda skład
0
Catzone
Catzone
11 marca 2019, 14:34
Piątek by zagrać w pierwszej "11" musi przebić Lewego,co się nie zdarzy przez dłuższy czas. Lewy będzie podstawową 9 repry do swojego 33-35 roku.
2
MrowaGDA
MrowaGDA
11 marca 2019, 14:39
Łatwiej by było podejmować tak trudną decyzje gdyby Lewy nie miał opaski kapitana a tak to wiadomo kto będzie grał.
0
tobiasz
tobiasz
11 marca 2019, 15:12
mrowa -> Napisałeś to tak jakby Lewandowski grał bo jest kapitanem. Lewy zjada Piątka pod każdym względem i dlatego Piątek usiądzie na ławce.
6
acmti__
acmti__
11 marca 2019, 15:25
Ludzi trochę ponosi. Lewy to top 5 świata, a Piątek zagrał pół świetnego sezonu. Proste że Lewandowski jest nie do ruszenia bo jest fundamentem tej drużyny.
2
nokoments
nokoments
11 marca 2019, 15:26
Po prostu Brzęczek powinien grać na dwóch napastników, każdy z tej powołanej czwórki gra inaczej, więc nie byłoby problemu z dublowaniem pozycji.
0
Tutkovic
Tutkovic
11 marca 2019, 15:39
Nigdy nie byłem fanem Lewego i uważam, że wole Piątka niż Lewego. Lewy zrobił wiele dobrego ale chyba nie jest uwielbiany w drużynie i ma miano gwiazdy co nie pomaga gdy reszta jest po prostu przeciętna. Taka sama sytuacja jak z Higuainem. Też jest lepszy od Piątka. Wiemy jak to jest teraz. Postawiłbym na ekipe z serie A i budował na nich drużyne. Zieliński Bereszyński Szczęsny Piątek a Lewego cofnąć za Piątka.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
11 marca 2019, 15:45
Chodzi mi o to , że ciężej będzie dać szanse Krzyśkowi żeby wszedł za Roberta, nawet kiedy ten jest niewidoczny na boisku. Zdarzały się już takie mecze gdzie Lewy był tak pilnowany, że nie mógł się uwolnić ( oczywiście były tez takie, które wygraliśmy dzięki niemu). Wydaje mi się, że cięższą decyzją przy niekorzystnym wyniku jest zdjąć kapitana z boiska niż kogoś innego.
0
Catzone
Catzone
11 marca 2019, 15:47
Dokładnie o to mi chodzi. Piątek jest świetny,ale Lewandowski to top 2/3 na swojej pozycji. A jako partner lepiej mu leży Milik.
2
jasiom22
jasiom22
11 marca 2019, 14:29
Niby wiadomo, ale jednak dreszczyk jest.... :-) podstawowy napastnik Milanu w reprezentacji Polski. :-)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 marca 2019, 14:23
I tak będzie wchodził z ławki.
1
Madman
Madman
11 marca 2019, 14:18
Nie no Brzeszczyszczykiewicz jak ty z nimi nie awansujesz to beda jaja. Archiwum X. Tajemnice 21 wieku itd itd
Edytowano dnia: 11 marca 2019, 14:18
1
milan78
milan78
11 marca 2019, 17:28
A co to za osiągnięcie awans kiedy pół Europy zapraszają?
2
11 marca 2019, 14:15
Reca XD
7
11 marca 2019, 14:15
Ciekawe czy powącha murawę? Dużą rolę pełni tu zgranie na treningach z Kubą "wuja, daj zagrać" Błaszczykowskim ;)
1
hyrus13
hyrus13
11 marca 2019, 14:51
Akurat z Kuby bym się tutaj nie naśmiewał. Nie sądzę, żeby było to na zasadzie "wuja, daj zagrać". Poza tym raczej dobrze o nim świadczy, że przyszedł grać do Wisły, choć pewnie mógłby pokopać gdzieś za dirhamy, rijale albo juany.
Edytowano dnia: 11 marca 2019, 14:51
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się