SCUDETTO


Porażka Interu z Eintrachtem. Nerazzurri odpadli z Ligi Europy na trzy dni przed meczem z Milanem

14 marca 2019, 22:52, cinassek Aktualności
Porażka Interu z Eintrachtem. Nerazzurri odpadli z Ligi Europy na trzy dni przed meczem z Milanem

Niedzielny rywal Milanu w Serie A - Inter Mediolan - w czwartkowy wieczór rozegrał rewanżowy mecz 1/8 finału Ligi Europy z Eintrachtem Frankfurt. Po bezbramkowym remisie w Niemczech, na własnym terenie nerazzurri ulegli gościom 0:1 po golu straconym już w 6. minucie spotkania. Tym samym odpadli z europejskich rozgrywek i do końca sezonu pozostała im już walka wyłącznie w lidze krajowej.

Inter wystąpił w rewanżu z Eintrachtem w następującym składzie:

Handanović - D'Ambrosio, De Vrij, Skriniar, Soares (62' Ranocchia) - Candreva, Vecino, B. Valero (73' Esposito) - Politano (80' Merola), Keita, Perisić



58 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lyndonmilan1
lyndonmilan1
15 marca 2019, 12:32
A ja powiem że szkoda
Nienawidzę ich ale mialem nadzieje na wlosku final w le
Napoli Inter a w lidze Mistrzów na zwyciestwo Juve ale nic z tego sie nie spelni zapewne
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
15 marca 2019, 12:33
Na wloski
Telefon zamienia
0
Cleaver
Cleaver
15 marca 2019, 09:39
Jeżeli teraz nie wygramy z Interem, to ja już nie wiem kiedy to nastąpi.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
15 marca 2019, 09:27
Jedyne co cieszy to to, że bedą mieli ten mecz w nogach w niedziele. Z pewnoscią bedzie cieżko ale myślę ze te derby bedą na plus.
0
Diavo
Diavo
15 marca 2019, 09:26
Wolałbym żeby oba zespoły wyszły w najmnocniejszym składzie,ludzie miejsce honor i zasady. Wygrać z osłabionym Interem to żaden prestiż. Liczę na piękne widowisko,a nie kopanie piłki z bramki do bramki..
0
TheGiantTomi
TheGiantTomi
15 marca 2019, 09:23
Bądźmy szczerze że Inter nie odpadł z ogórkami. Dziwie się zatem skąd ten śmiech z nerazurrich. Eintracht gra bardzo dobrze, wspinaja się w Bundeslidze, w oczy zagląda im Liga Mistrzów. Ich trio z przodu Jović-Haller-Rebić można porównać do tego z Liverpoolu. Owszem to nie ten kaliber zawodników. Jednak ich wkład w grę Eintrachtu jest podobny jak trio Liverpoolu.
Sam Jović jest rozchwytywany przez wielkich w Europie. Każdy zespół chciałby go mieć.
3
pazioni
Moderator pazioni
15 marca 2019, 09:17
Słuchajcie Inter Interem ,ale przynajmniej nie dali popis ,a przede wszystkim smiech na cała Europę z Benevento.......
1
Diavo
Diavo
15 marca 2019, 09:24
Nie drap starych ran.. Inter Interem,a kto przegrał z Sassuaolo dwa mecze w lidze gdy ten jeszcze byl beniaminkiem? Dajcie już spokój z takimi przypominkami, wystarczy,że oglądając skoki narciarskie Babiarz porównuje wyczyn Kubackiego do pamiętnego finału LM..
0
kamilus
15 marca 2019, 10:03
Przecież z Interu też śmiała się cała Europa (jeśli nie świat), jak u siebie przegrali z Hapoel Beer Szewa 0:2.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 marca 2019, 10:30
Fajnie jest wypominać Benevento, jednak szkoda, że o porażkach Interu np. z mocarnym Spal czy izraelskim przeciętniakiem(tylko klasę lepszym od luksemburskich rywali Rossonerich z LE) nikt nie pamięta.
1
karp_fso
15 marca 2019, 11:21
Ale jakie znaczenie ma to Benevento? Spotkanie ligowe jakich wiele, w lidze nie jest ważne czy przegrywasz z Juve czy z Benevento bo zdobycz punktowa finalnie jest taka sama (zerowa). Ludzie się srają o ten mecz z Beniaminkiem, ale mnie to naprawdę nie rusza w porównaniu z np. odpadnięciem z LE w fazie grupowej. To jest kompromitacja, a Benevento to pierdoła.
1
Vol'jin
15 marca 2019, 15:31
był większe kompromitacje Milanu i bardziej bolesne niż Benevento którego uczepiliście się jak rzep.

Bardziej od Benevento boli El Riazor, Stambuł
2
Dohtor
Dohtor
15 marca 2019, 08:45
Miejmy nadzieje że ta porażka nie podziała motywująco na nich...
0
savicevic88
savicevic88
15 marca 2019, 08:45
Derby to mecz o zupełnie innym ciężarze gatunkowym także... nie popadajmy w hurraoptymizm.

Po odpadnięciu Milanu z LE kibicuje każdej z włoskich drużyn bo ciułają w ten sposób te cholerne punkciki w rankingach co nie zmienia faktu, że w niedzielę wybór jest prosty.
1
muamba_kabumba
15 marca 2019, 08:26
Proponuję zluzowac gume trochę .. Bo przypominam z jakże mocarnej grupy my nie wyszliśmy ... więc szyderstwa z Interu wieje hipokryzja .. nawet jeśli to nasz "odwieczny" rywal. Trzeba się przygotować na brzydki mecz.
12
Santiago
Santiago
15 marca 2019, 12:00
Dokładnie, nie ma co kłapać dziobem, bo drużyny z którymi odpadliśmy, pożegnały sie z LE na poziomie 1/16. Olympiakos odpadł z Dynamo, które dostało 8 goli od Chelsea. A Betis przyjął 4:6 od Rennes. To pokazuje jakie szambo graliśmy na jesień.
0
Orzelek79
Orzelek79
15 marca 2019, 17:23
Dokładnie , teraz Inter będzie naprawdę podrażnony a co za tym idzie , nie odpuszczą nawet na chwilę. Gadanie że jak nie teraz to kiedy, nie mam znaczenia.
0
adamos
adamos
15 marca 2019, 08:25
mówiłem, że odpuszczą LE...
0
Hogan
Hogan
15 marca 2019, 08:20
Ten inter to parodia klubu, zniszczymy ich w derbach.
0
ShevaMS
ShevaMS
15 marca 2019, 08:19
Ogladalem wczoraj Inter i powiem tak - nie cieszmy się za wczesnie, bo może i nie strzelili, ale jak zaczną grać dla druzyny, a nie pod siebie to mogą być grozni.
Koncentracja i 1-0 realne
FORZA MILAN
0
15 marca 2019, 08:04
Ja bylem za interem chcialbym zeby przeszedl dalej, ktos by chociaz reprezentowal wloska pilke w pucharze uefa. Nie wyobrazajcie sobie ze to bedzie latwy pojedynek z interem, milan gotow jest z lekcewazyc inter po porazkach a to najgorsza opcja z mozliwych dla nas.
2
milan78
milan78
15 marca 2019, 08:34
Tutaj nie chodzi o ryzyko zlekceważenia,bo tego zespół Rino nie robi względem nawet teoretycznie słabszych ekip.Chodzi o treści czysto piłkarskie których Milan po prostu ma malo.Gramy jeden schemat,przyczajeni za podwójną gardą.Przeraźliwie to brzydkie,ale na poziom przecietnej ligi włoskiej jak widać wystarczy.Mam nadzieję że doczłapiemy się do LM.
0
matten
matten
15 marca 2019, 08:04
I tak dotarli dalej niż Milan, więc nie ma co szydzić...
8
Milanboy
Milanboy
15 marca 2019, 06:57
Aby ich dobić, jak Barcelona Real w El Classico, do tego bez swojego kapitana w ataku wcale nie straszni, a perisic nadal gra piach. Musimy to wykorzystać
1
Fushnikov
Fushnikov
15 marca 2019, 10:15
Można się obawiać Lautaro jak i Politano. Ogólnie to wczoraj grali straszny piach.
1
SICKBOY
SICKBOY
15 marca 2019, 03:30
Nie rozumiem radości niektórych tu zebranych. Oczywiście za same rozdmuchane ego im się należało. Widziałem masę drwiących wpisów czy to z nas, czy to z reszty przepełnione butą i arogancją, nie podążajmy ich drogą bo możemy tak samo gorzko się rozczarować. Na dodatek w każdym klubie są ci normalni zakochani prawdziwie w klubie i potrafią docenić klase rywala, podchodzić do niego z należytym szacunkiem, ale też zdarzają się mówiąc kolokwialnie dzbany które albo nie mają kultury i obycia, albo są zieloni w świecie piłki i nie wiedzą że lepsze i gorsze okresy są naturalne. LE już nas nie dotyczy, im więcej gra taki klub tym mniej skupia się na lidze. Poza tym ciułają pkt dla całej ligi. Z całego obrotu spraw po tym jak odpadiśmy z LE jestem zadowolony o ile zachowamy obecne miejsce oraz powalczymy godnie o Puchar Włoch. Prawdziwym kibicom Interu wyrazy współczucia, a dla nas ostrzeżenie. Nie popadajmy w hurraoptymizm. Stare legendy zawszę nas ostrzegały że umierający wąż kąsa najgłębiej. My mamy więcej wyjść. Dla nich derby stają się teraz nadwyraz ważnym meczem, u nas też derby niejednokrotnie dawały impuls. Dla nas grzechem byłoby nie skorzystać z ich dyspozycji, wolałbym aby to był godny rywalizacji Inter jeszcze z przed afery z Icardim czy multum kontuzji, z którymi też sobie radzić musieliśmy. Jednak dziś nie jesteśmy w tak doskonałej pozycji aby sobie pozwolić na taką zuchwałość. Dalej jesteśmy brzydcy jak ten nasz kochany Gattuso, jednak powoli się rozwijamy, podążamy prosto do celu. Dalej potrzebujemy zabiegów, może już nie operacji plastycznych, ale trzeba brać każde zwycięstwo z radością. Po doświadczeniach w zabiegach stomatologicznych, jednemu popularnemu mordercy i alkoholikowi który ma problem z plombami, możemy polecić świetnych stomatologów.
11
karp_fso
15 marca 2019, 02:36
Ja bym się z Interu nie śmiał, bo my odpadliśmy z Olympiakosem jeszcze na poziomie fazy grupowej.
24
Roberto#Baggio
Roberto#Baggio
15 marca 2019, 07:33
Tym bardziej w najbliższym meczu przeciwnikowi należy okazać odpowiedni szacunek i wykazać się pełnym skoncentrowaniem do ostatniej sekundy...
1
milan78
milan78
14 marca 2019, 23:56
@Vol'jin

Spójrz na obiektywne kryterium jakim jest współczynnik UEFA.Primera i PL odjeżdżają w siną dal,takie są fakty.
1
Marcin1995
15 marca 2019, 01:27
Taka prawda PL jest teraz najmocniejsza, ten moment nadchodził wielkimi krokami, taka kasa musi w końcu przynieść skutek PD jest absolutnym numerm 2, a potem już dużo słabsze Serie A, Bundesliga i jeszcze żałośniejsza Ligue 1, pzykre fakty
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 marca 2019, 05:18
Marcin1995
Poczekaj , aż wszystkie Kloppy, Guardiole i inni tego typu fachowcy odejdą z BPL.Premier League jest przede wszystkim zbiorowiskiem najlepszych trenerów na świecie, a jak pokazały poprzednie lata pieniądze mają mniejszy wpływ od właściwych szkoleniowców.
1
muamba_kabumba
15 marca 2019, 08:31
Niby czemu najlepsi trenerzy mają opuszczać PL? Skoro jest to najmocniejsza liga.. gdzie na budowę zespołu mają solidne środki. Na rzecz której ligi niby mają opuszczać ta angielska ?^^
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 marca 2019, 10:25
A dlaczego Guardiola opuścił La Liga?Tak samo będzie w przypadku BPL i wtedy zobaczymy prawdziwą wartość ostatnich przemian w tej lidze.Czy ona naprawdę jest najlepszą ligą czy może to jednak zaciąg najlepszych trenerów pozwolił wdrapać się Anglikom na szczyt.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
15 marca 2019, 11:10
Przeceniacie PL, Marcos ma rację. Uważam, że obecna sytuacja angielskich klubów wynika ze słabości gigantów pokroju Realu, czy Bayernu. PL ma w swoich szeregach dwóch genialnych trenerów, którzy stworzyli te zespoły sprowadzając piłkarzy za olbrzymie pieniądze i są głównym spoiwem łączącym drużynę/ Nie wiem jak Klopp, ale Guardiola w bliżej nieokreślonym czasie (dwa, trzy sezony) opuści Premier League. Poza nimi jest United z nieustabilizowaną pozycją oraz Totki bez mentalności zwycięzcy, którzy mogą za moment zostać rozkupieni.
0
Marcin1995
15 marca 2019, 11:44
Ja się zgadzam z Marcos Salinas z tym że to głównie za sprawą trenerów, problem w tym że tak jak pisze muamba kabumba nie ma za bardzo przesłanek żeby to się zmieniło
0
MK92
MK92
14 marca 2019, 23:45
Mecz meczowi nierówny. Boję się, że na derby kuzyni się zepną.
0
tober12
tober12
14 marca 2019, 23:42
Inter przegrywa i nie strzela. Będą chcieli się odegrać i my dawno nie przegraliśmy.
4
Zimer9009
Zimer9009
14 marca 2019, 23:40
Czyżby zabraniem opaski Icardiemu Inter zakończył swój sezon ? Prawda jest taka, że liderem jest żadnym, ale obok bramkarza i środka obrony to jest/był ich najlepszy piłkarz. Poprawy morale nie widać, a sportowo stracili bardzo dużo. I wiem, że to dalej Inter, a Milan potrafi nie wykorzystać nawet największej przewagi, ale kiedy jak nie teraz ?
1
Zuber
Zuber
15 marca 2019, 00:02
No nie wiem czy takim liderem jest żadnym skoro ciągnął ten ich statek za uszy od kilku sezonów.
0
Zimer9009
Zimer9009
15 marca 2019, 00:13
Jest super snajperem i ciągnął ich swoimi bramkami, ale jeżeli zdażyło Ci się oglądać chociaż 1 mecz Interu w którym im nie szło to z pewnością zauważyłeś, że Icardi nie jest zawodnikiem, który potrafi krzyknąć i zmotywować kolegów do zapieprzania. I nie jest to jego wina bo to niedość ze młody chłopak to dodatkowo widać, że nie ma cech lidera jak chociażby Skriniar, ale ktoś zrobił mu krzywdę dając opaskę, a później zabierając w trakcie sezonu.
0
Hogan
Hogan
15 marca 2019, 08:22
Zobaczycie co Icardi będzie wyczyniał jak trafi do Juve.
0
Marcin1995
14 marca 2019, 23:35
Żenujący jest ten Inter, tylko proszę nie grajmy na remis!
1
Zako
Zako
14 marca 2019, 23:28
Im wiecej na nas wskazuje w derbach, tym większy niepokój we mnie narasta.
11
adi_avanti
adi_avanti
14 marca 2019, 23:25
To co robią włoskie kluby w Europejskich Pucharach to jest sabotaż i kompromitacja. Oglądam te mecze i nie mogę zrozumieć czy Serie A jest taka kiepska czy w ogóle nikomu w Italii nie zależy na rozgrywkach międzynarodowych. Zupełnie jak z naszymi polskimi klubami - po co walczyć w lidze i pchać się do góry tabeli jak za karę trzeba dawać ciała na europejskich salonach. Znowu pozostaje oglądać dominację Anglików czy Hiszpanów...
Edytowano dnia: 14 marca 2019, 23:27
2
Rocker
Rocker
14 marca 2019, 23:30
Czekaj, czekaj... A to nie włoski Juventus nie ograł Atletico?
3
milan78
milan78
14 marca 2019, 23:37
Znowu pozostaje oglądać dominację Anglików czy Hiszpanów...

Niestety ale te dwie galaktyki odleciały w siną dal.I ten dystant będzie sie powiększał
0
Vol'jin
14 marca 2019, 23:38
No Sevilla tez dzis dominacje pokazala ...
8
milan1986
milan1986
15 marca 2019, 09:56
Dominacja Anglików w Europie? Bez żartów. Obecny sezon jest ich wielkim sukcesem od x-lat. Nie ma co wyciągać wniosków na podstawie pojednyczych meczów. Przypomnę, że rok temu Roma wyeliminowała "wielką Barcelonę". Czy to znaczy, że rok temu Italia dominowała?
0
Yabaye
Yabaye
14 marca 2019, 23:21
Będą chcieli się odbić, a derby są idealne do tego. Niedobrze.
4
14 marca 2019, 23:17
Dziady. Tyle w tej sprawie.
0
Milanista85
Milanista85
14 marca 2019, 23:13
I tak sie pomecza/ Maja Milan, Lazio, Juve , Rome , Napoli . Dla mnie spoko . Ja jestem zadowolony, ze odpadli.
Edytowano dnia: 14 marca 2019, 23:13
0
kurdep5
kurdep5
14 marca 2019, 23:11
Mecz był dosyć intensywny... Gracze jak Perisic czy Napolitano wyglądali na wycieńczonych gdy opuszczali murawę... Mam nadzieję że będą mieli w nogach i głowach ten mecz podczas meczu derbowego.
1
Sakuragi
Sakuragi
14 marca 2019, 23:29
No Giorgio to już nie te lata ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
14 marca 2019, 23:10
Inter xD Mediolan , szkoda tylko ze ze Szwabami odpadli.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
14 marca 2019, 23:02
Strasburger powiedziałby: Inter taki bogaty, że ma w składzie Merola. Frankfurt w tym sezonie jest kapitalny, problem w tym, że pewnie za rok ktoś z tego fantastycznego ofensywnego trio będzie grał w innym klubie. Gdyby nie Piątek, to taki Jović byłby jak znalazł. Niestety derby to derby, ale to my ostatnio jesteśmy w gazie i lubimy mocniejszych rywali, biedne 1-0 z golem Piątka włożę pod poduszkę z radością.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
14 marca 2019, 23:02
Trochę szkoda, że odpadli, chciałbym zobaczyć minę Hajto po tym jak niemieckie drużyny pożegnały by się z Europą.
15
Roberto#Baggio
Roberto#Baggio
14 marca 2019, 23:00
Osobiście mnie ta wiadomość nie cieszy! Teraz się skupią na lidze i będą nam "po piętach deptać"
No szkoda mogli se pograć i ewentualnie w finale przegrać. A tu jak na złość odpadli teraz. Brak profesjonalizmu z ich strony...
7
Gzikuu
14 marca 2019, 22:59
Szkoda. Mogliby jeszcze pograć i się pomęczyć.
9

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się