ZGODNIE Z PRZEWIDYWANIAMI...
MILAN – LIVERPOOL 1:3
Choć prasa twierdziła wczoraj, że nie wszystkie bilety na derby mogą zostać sprzedane, AC Milan na swojej stronie internetowej zapowiada, że 223. derby Mediolanu zostaną wyprzedane do ostatniego miejsca. Przychód z wejściówek ma przekroczyć 5,7 mln euro, co stanowi klubowy oraz ligowy rekord. Najwięcej biletów sprzedało się 5 lutego - 10 655 w ciągu doby. Ponad 4000 biletów zostało zakupionych przez kibiców z zagranicy, a na trybunach mecz obejrzą fani należący do 590 Milan Club (w tym oczywiście MCP). Najdłuższą drogę przebyli tifosi z Milan Club Bahrajn.
Spotkanie będzie transmitowane do 200 krajów. Akredytacje na mecz otrzymało 600 przedstawicieli mediów, w tym 260 dziennikarzy, 60 fotografów oraz ponad 300 osób odpowiedzialnych za przekaz telewizyjny, które, z pomocą 25 kamer, będą mogły zaoferować widzom jedyny w swoim rodzaju spektakl w technologii 4K. Stadion zostanie oświetlony iluminacjami przypominającymi płomienie, nawiązujące do hasła derbowego "Join the flame" (jak na zdjęciu u góry).
W przerwie na murawie pojawią się dawni bohaterowie czerwono-czarnych sukcesów: Abbiati, Ambrosini, Cafu, Dida, Inzaghi, Nesta i Oddo. Razem z prezesem Scaronim oraz dyrektorem Gazidisem zaprezentują specjalne koszulki, w których 23 marca drużyna Milan Glorie zagra w meczu charytatywnym na Anfield z Liverpool Legends. Przed meczem dla publiczności wystąpi także raper Ghali. Na zaproszenie sponsora technicznego Pumy, 75 tzw. influencerów będzie przekazywało swoje wrażenia z derbów fanom na całym świecie. Inny sponsor, bank BPM stworzył specjalne kąciki fotograficzne, gdzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z derbów, a ponadto przygotował 30 000 kolorowych kartonów, które na trybunach pomogą stworzyć wyjątkową oprawę tego meczu.