SCUDETTO


To boli... Milan - Inter 2:3

17 marca 2019, 19:25, cinassek Aktualności
To boli... Milan - Inter 2:3

Dużo bramek, mnóstwo emocji, odrabianie strat, walka, zwroty akcji, ale na końcu także i porażka... Milan uległ Interowi 2:3 (0:1) w derbach Mediolanu i spadł na 4. miejsce w tabeli Serie A. Gole dla drużyny Il Diavolo zdobyli Tiemoue Bakayoko i Mateo Musacchio, ale to nie wystarczyło, żeby w pojedynku z lokalnym rywalem uzyskać choćby punkt.

Spotkanie rozpoczęło się dla gospodarzy tych derbów w koszmarny sposób. Już w 3. minucie lukę na prawej obronie rossonerich wykorzystał Ivan Perisić i posłał dośrodkowanie tuż przed bramkę, a tam piłkę głową zgrał Lautaro Martinez, co umożliwiło wbicie futbolówki do siatki z najbliższej odległości Matiasowi Vecino. Podopieczni trenera Gennaro Gattuso wkrótce spróbowali odpowiedzieć strzałem z dystansu Lucasa Paquety, jednak pełną czujność między słupkami zachował Samir Handanović.

W kolejnych fragmentach potyczki więcej z gry mieli nerazzurri. Milan poszukał szansy uderzeniem Hakana Calhanoglu, z którym jednak poradził sobie Słoweniec w bramce Interu. Po upływie pół godziny gry ekipa Luciano Spallettiego mogła i powinna podwyższyć wynik - znakomite podanie w środek pola karnego otrzymał Vecino, jednak niekryty Urugwajczyk tym razem posłał futbolówkę wysoko w trybuny. Rossoneri mieli w tej sytuacji bardzo dużo szczęścia.

Pierwsza część derbów Mediolanu zakończyła się prowadzeniem 1:0 zespołu z czarno-niebieskiej strony miasta, a drużyna Gattuso mogła docenić, że wynik wciąż jest w zasięgu teoretycznie łatwego odrobienia. By jednak to osiągnąć, z pewnością trzeba było zaprezentować się w zdecydowanie odmiennym stylu niż przed przerwą.

A co zrobili zawodnicy Il Diavolo? Popełnili identyczny grzech, co 45 minut wcześniej... Wkrótce po rozpoczęciu drugiej odsłony spotkania goście rozegrali krótko rzut rożny. Matteo Politano posłał dobre dośrodkowanie lewą nogą, a w polu karnym pojedynek główkowy z Alessio Romagnolim wygrał Stefan de Vrij i podwyższył prowadzenie swojego zespołu.

Wówczas stało się jasne, że jeśli rossoneri myślą jeszcze o pozytywnym rezultacie, to od razu muszą wziąć się za odrabianie strat. I impuls nadszedł bardzo szybko, bo w 57. minucie. Calhanoglu posłał centrę z rzutu wolnego, a najwyżej w "szesnastce" Interu wyskoczył Tiemoue Bakayoko i zdobył swojego pierwszego gola w czerwono-czarnych barwach. Od tej pory gospodarze ruszyli do ataku z wielkim zaangażowaniem, jednak szybko zostali sprowadzeni na ziemię.

W niegroźnej sytuacji Politano podciął w polu karnym wprowadzony w przerwie Samu Castillejo. Sędzia główny wskazał na "wapno", a w 67. minucie mocnym strzałem w swoją lewą stronę wykorzystał je Lautaro Martinez. Donnarumma czekał na poznanie intencji strzelca do samego końca, lecz gdy ruszył z interwencją, było już za późno.

Gattuso starał się ratować sytuację i zestawił swoją drużynę bardzo ofensywnie. Sporo szumu na prawej flance zaczął robić Andrea Conti, który zmienił Francka Kessiego, a ściągniętego z boiska Ricardo Rodrigueza - notującego bardzo kiepski występ - na lewej stronie defensywy zastąpił przesunięty Davide Calabria.

Bardzo szybko po karnym Martineza, bo już w 71. minucie, Milan ponownie zdobył gola kontaktowego. Piłka zatańczyła na linii bramkowej Interu, a z najbliższej odległości potężnym strzałem pod poprzeczkę wbił ją do siatki Mateo Musacchio. Stało się zatem jasne, że końcówka przyniesie mnóstwo emocji.

Tuż przed wybiciem 90. minuty doszło do niecodziennej sytuacji. Sędzia pokazał Contiemu czerwoną kartkę za faul na Martinezie i choć na pierwszy rzut oka wydawało się, że podjął dobrą decyzję, to po użyciu technologii VAR anulował ją i ukarał prawego obrońcę Il Diavolo jedynie napomnieniem. Ostatnia akcja tych emocjonujących derbów nadeszła natomiast w 96. minucie. Futbolówka spadła w "szesnastce" pod nogi Patricka Cutrone, wychowanek Milanu oddał bardzo mocny strzał po ziemi, Handanović stał już tylko jak wryty i patrzył bezradnie na piłkę, ale nieprawdopodobną interwencją wślizgiem tuż sprzed linii wyłuskał ją Danilo D'Ambrosio i nerazzurri zwyciężyli w boju o Mediolan po raz drugi w obecnym sezonie.

Tym samym zespół Spallettiego powrócił na podium, spychając z niego ekipę Gattuso. Kolejne spotkanie rossonerich zaplanowano na sobotę, 30 marca o godzinie 20:30 - zmierzą się wtedy na wyjeździe z Sampdorią Genua.

AC Milan - Inter Mediolan 2:3 (0:1)

Bramka: Bakayoko 57', Musacchio 71' - Vecino 3', De Vrij 51', L. Martinez 67' (k.)

Żółte kartki: Bakayoko 14', Romagnoli 66', Suso 80', Conti 88' - Brozović 32', Vecino 79', Gagliardini 90+3'

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez (58' Cutrone) - Kessie (69' Kessie), Bakayoko, Paquetà (46' Castillejo) - Suso, Piątek, Calhanoglu.

INTER MEDIOLAN (4-3-3): Handanović - D'Ambrosio, De Vrij, Skriniar, Asamoah - Gagliardini, Brozović (73' B. Valero), Vecino (90+2' Ranocchia) - Politano (83' Candreva), L. Martinez, Perisić.

Sędzia główny: Marco Guida (Pompeje)


*** OBSZERNY SKRÓT SPOTKANIA ***




966 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MrCostacurta
MrCostacurta
17 marca 2019, 23:01
Gdyby kibice mieli decydować o zmianie trenera to w Milanie częściej by go zwalniano niż w Palermo Zampariniego..
7
Semper Fideli
17 marca 2019, 23:18
chyba ze mieli by tez szanse ich zatrudniania a wtedy moglo by byc roznie bo na pewno nie trenował by milanu Seedorf Brochi Pippo czy GG
3
ósmy
ósmy
17 marca 2019, 22:59
No niestety, ale Gattuso przegrał ten mecz ustawieniem personalnym. Wiedząc, że Paqueta jest skrajnie zmęczony wystawia go do pierwszej 11, tym samym zabierając zmianę. Nie lepiej było zagrać z Samu na skrzydle i Hakanem w miejsce Paquety?. Potem ewentualnie mógłby go wpuścić, technicznie świetnego chłopaka na ostatnie 20 minut. Potem wystarczyło wymienić Kessiego na Biglię, który uspokoiłby grę i nadawał odpowiednie tempo. Ale nic to. Jedziemy dalej. Oby utrzymać 4 lokatę.
5
Corsa
Moderator Corsa
17 marca 2019, 22:59
Szkoda, bo zasłużyliśmy na remis. Nie ma co gdybać, gramy tym co mamy i trzeba skupić się na zdobywaniu punktów z ogórkami, bo to jesteśmy w stanie ogarnąć. Trzeba się cieszyć, że mamy za sobą mecze z Neapolem, Roma, Atalantą i Interem, zostało Juve i Lazio z tych gorszych spotkań. Styl gry zostawia wiele do życzenia, ale nowy sezon może już być całkiem inny, więc trzeba koniecznie wyszarpać LM.
0
milan78
milan78
17 marca 2019, 23:06
Sampa na wyjeździe
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
17 marca 2019, 23:13
Torino tak samo
0
Corsa
Moderator Corsa
17 marca 2019, 23:17
W tej lidze nie ma słabych drużyn, ale Sampa i Torino to nie to samo co Roma czy Neapol.
0
tober12
tober12
18 marca 2019, 01:02
Viola wyjazd? Łatwy? Tez lipa bo wyjazd ...
0
Madman
Madman
17 marca 2019, 22:59
Roznica taka jest,ze Inter ma zaraz mecze z Roma i Lazio i chcial przewage powiekszyc. A Gattuso myslal o remisie. Minimalizm w koncu sie pokazla gdzie miejsce
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
17 marca 2019, 22:58
Derby jak to derby. Wiadomo. Przyjemnie by było derby wygrać, ale, jak pisałem przed meczem, mnie tam żaden wynik by nie zdziwił. Pierwsza połowa dla Interu, druga dla Milanu, ale trochę zabrakło. Gdyby nie super poświęcenie obrońcy Interu w końcówce i przypadkowa obrona Handanovicia, to mógłby być remis, a może coś więcej. Porażka boli, ale powodów do rozpaczy nie widzę. Zobaczymy, co będzie dalej. Jeżeli Milan nie wpadnie w marazm po przegranej i chłopaki się nie załamią, to będzie git. Nadal mamy przewagę nad 5 i 6 miejscem, zarówno Roma jak i Lazio miewają słabsze mecze i gubią punkty. Nawet Inter nie raz przegra. Milanowi też się to zdarzy. Nie ma co demonizować wszystkiego przez pryzmat jednego spotkania, tak samo jak nie było sensu gloryfikować Milanu wcześniej i wróżyć mu 2 miejsca. To piłka nożna. Liga ma 38 spotkań. Nie da się wszystkich wygrać, trzeba też remisować i przegrywać. Więcej zdrowego rozsądku. Nie ocenia się sezonu po 28 kolejkach, tylko po 38. :)
Edytowano dnia: 17 marca 2019, 23:01
6
Fifi22100
Fifi22100
17 marca 2019, 22:58
Ja wiem,ze prawdopobnie zostanę przez większość zjedzony,ale dla mnie ta ekipa z Rino nie ma przyszłości. Ja nie widzę żadnego progresu w grze ofensywnej. To jak my dziś wyszliśmy na ten mecz to wstyd. Przez 75 minut byliśmy jak dzieci we mgle,mentalnie w szatni zostaliśmy. Kolejny mecz z wielkim rywalem i kolejny raz bezjajeczna gra. Jestem lekko w szoku tym co graliśmy w obronie,tworzyliśmy monolit od tylu spotkań a dziś jakiś dramat. Gra ofensywna leży od długiego czasu i tu się nic nie zmienia. Wymęczone zwycięstwo z Chievo i Sasu to tylko potwierdzają. Jak po tym meczu Hakan nie zostanie przesunięty do środka to śmiechne,zupełnie inny zawodnik niż na skrzydle. Wizja gry i sposób poruszania się po murawie na innym poziomie niż męczy się na skrzydle. Suso się trochę przebudził w drugiej połowie,bo przez 70 minut to szło się załamać. Szkoda mi Patricka,ze to nie wpadło,jemu to by bardzo pomogło,a taka setka zmarnowana w takim momencie może go tylko dobić,ale sama zmiana jaką dał bardzo słaba,same faule i ta setka no tak średnio bym powiedział. Po przerwie reprezentacyjnej musimy się podnieść i zdobyć 3 punkty,to będzie kluczowe dla dalszego sezonu albo zachowamy pozytywny mental,albo po dwóch meczach będzie ciężko. I jeszcze mam tylko nadzieje,że zachowanie Kessiego nie będzie puszczone bez żadnej kary,nie może być tak ze zawodnicy praktycznie biją się na ławce. Atmosfera chyba nie jest jednak taka kolorowa jak się wszystkim wydawało,bo tutaj ewidentnie coś nie gra,to się z niczego nie wzięło takie zachowanie. Szkoda bardzo tego meczu bo liczyłem,ze w końcu się przełamiemy w derbach,może w następnym sezonie się uda. Teraz po 3 punkty i Ligę Mistrzów,ten sezon jest kluczowy dla naszej przyszłości i albo będzie LM albo dalej uefa będzie siedzieć nam na głowie i nici z grubych transferów. W każdym razie miejmy nadzieje,ze zdobędziemy to czego tak bardzo wszyscy pragniemy! FORZA MILAN!
7
yagi
yagi
17 marca 2019, 23:01
Masz rację - w Hakana na skrzydle nie wierzyłem nigdy. Na środku to jest zupełnie inny zawodnik.
0
Fifi22100
Fifi22100
17 marca 2019, 23:03
Przede wszystkim,Hakan jest zbyt mało dynamiczny na skrzydło. Mamy strasznie wolne boki jak grają tam Suso i Hakan. Nie wiem czy jest druga ekipa z tak wolnymi zawodnikami na skrzydłach. Oni maja inne walory i we dwójkę jak grają brakuje nam dynamitu na skrzydle
1
milan78
milan78
17 marca 2019, 23:04
"Ja wiem,ze prawdopobnie zostanę przez większość zjedzony..."

Jeżeli wiekszość patrzy przez różowe okulary to juz problem wiekszości.Masz rację,ten zespol totalnie nie funkcjonuje.Nic a nic.Zero planu na grę.Tylko defensywa ,obojętnie czy gramy z Chievo czy Interem.
1
yagi
yagi
17 marca 2019, 23:06
Również się z tym zgadzam - jak dla mnie skrzydłowy = wiatr, a nie spowalniacz. Hakan się tam po prostu nie nadaje. Suso parę akcji miał ze skrzydła - ale znowu, większość z tych udanych to nie wiatr skrzydłowego, tylko np. zejście do środka i strzał, albo asysta.
0
Corsa
Moderator Corsa
17 marca 2019, 23:13
Też od samego początku jestem przeciwny Rino na ławce, bo żaden z niego trener, ale w tej chwili nie mamy żadnych innych możliwości, trzeba dograć tak jak jest. Kto go niby ma zastąpić? Jeszcze słabszy Donadoni? Kibice wpadli w przesadny optymizm po kilku wygranych, ale jest tak jak piszesz, to były punkty wyrywane w bólach. Gra ofensywna fatalna, nie atakujemy pozycyjnie, naszą jedyna nadzieją są stałe fragmenty i wrzutki w pole karne, mało co przedostaje się do 16-stki po ziemi. Jednak nie można też zaraz po porażce zmieniać nagle front i biadolić, trzeba wierzyć w chłopaków i kibicować. Liczę na to, że wejdziemy do LM, a dzięki temu sprowadzimy dwóch światowych graczy do pomocy i drużyna zgra się na tyle, że będzie wygrywać sama, bez Rino, którego na dobrą sprawę i tak może nie być na tej ławce.
0
Fifi22100
Fifi22100
17 marca 2019, 23:20
Corsa,oczywiście się z Tobą zgadzam,ze po jednym meczu nie można zmienić frontu. Do kiedy Rino będzie naszym trenerem będę mu kibicował,ale od momentu,gdy został naszym trenerem jestem temu przeciwny,już nie powiem co myślałem,gdy przedłużyliśmy z nim kontrakt. No ale co jest to trzeba zaakceptować. Ja widzę kilka ciekawych kandydatów,choć pewnie dosc kontrowersyjnych. Ale tak jak mówisz liga mistrzów musi być bo bez niej nie będzie transferów z topu jakich potrzebujemy jak tlenu.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
17 marca 2019, 23:20
Problem w tym, że grając 1-4-3-3 nie ma miejsca aby Hakan gral w srodku kosztem Bakayoko a wtej cześci sezonu na eksperymenty w ustawieniu nie ma szans. Swoją drogą Hakan grał pare spotkań na środku i nie wyglądało to dobrze. Co do skrzydeł wiadomo potrzebujemy gości z gazem dlatego ucieszyły mnie plany na mercato aby sprowadzić 2 skrzydłowych.
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
17 marca 2019, 22:58
Porażka smuci, ale oby się teraz wszystko nie posypało. Patrząc na tą sytuacje na linii Kessie - Biglia, zaczynam się obawiać.
0
Jogin
17 marca 2019, 22:58
Po raz kolejny, chociaż to nie daje rezultatów, podkreślam że my przegrywamy przez głupie błędy i brak doświadczenia, młodzi zawodnicy wychodzą z pełnymi porami przed każdym ważnym meczem, dopiero jak złapią pewność siebie to wychodzą ich umiejętności.

Tej drużynie trzeba dać czas, zobaczcie w jakim wieku Spaletti wpuścił zawodników z ławki, a jakich Rino ma dostępnych na ławce. 2-3 sezony zweryfikują jakość tych zawodników i tak naprawdę te derby pokazały, że potrafimy walczyć, jest determinacja, ale brakuje często koncentracji.

Śmiać mi się chcę, jak ludzie tutaj oblewają pomyjami wszystkich zawodników pokolei, niedawno Conti był super, dzisiaj sfaulował bezmyślnie już mu się dostało. Suso niedobry, mimo że naprawdę dzisiaj nie zagrał fatalnie. Hakan pół sezonu opluwany, sprzedany w styczniu. Paqueta zaraz też będzie równany z ziemią, już nie mówię o trenerze, który chciał coś zmienić, zareagował na to co się działo na boisku, a i tak mu się dostanie.

Nie chcecie to nie oglądajcie, ale jak już oglądacie to nie opluwajcie własnej drużyny :) Forza Milan! Derby dały sporo emocji, ale ta ekipa ma jeszcze najlepsze lata przed sobą.
7
artorn
artorn
17 marca 2019, 23:03
"Suso niedobry, mimo że naprawdę dzisiaj nie zagrał fatalnie."
sorry ale to nie argument na obronę:) i jak coś jadę tylko po nim bo 90% sezonu tak gra.
Co do młodego zespołu, ja się najbardziej boję tego że przez taki mecz lub inny, zaliczymy 5 miejsce a wtedy ktoś z LM przyjdzie i wyciągnie Romka no bo Milan któryś mecz bez LM:) ale trzeba być dobrej myśli
0
Jogin
17 marca 2019, 23:06
No jeśli jedziesz 90% sezonu, to jednak albo nie oglądasz wszystkich meczy, albo nie wiesz kto ratował nam tyłek w pierwszej połowie sezonu.
0
Zako
Zako
17 marca 2019, 23:12
Ajax to tez młody skład a jakoś kompleksów nie mają :)
0
Jogin
17 marca 2019, 23:15
Zako podałeś jedyną drużynę, która mimo młodego wieku doszła wysoko w LM na 16 pozostałych, jak widać więcej drużyn jednak doświadczonych zachodzi dalej :)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
17 marca 2019, 23:16
A ja się śmieję z Ciebie, jak czytam o tych młodych i niedoświadczonych ;) A ten Skrinar, Lautaro, Politano, czy Gagliardini to tacy doświadczeni i wiekowi? Otóż nie. Tylko trener dzisiaj, Pan Spaletti, dokładnie wytłumaczył chłopakom, co mają grać ;p
0
Cactus
17 marca 2019, 23:18
Przywoływanie Ajaxu nie jest dobrym pomysłem. Po pierwsze oni bazują na świetnej szkółce i tym, że trafiło im się akurat kilku bardzo fajnych graczy, których po sezonie już nie będzie, a Ajax nadal będzie się trzymał swojego utartego schematu, że raz na kilkanaście lat odpalą i dojdą do fazy pucharowej Ligi Mistrzów, a przez kolejne sezony będą chłopcami do bicia w grupie.
1
Vol'jin
17 marca 2019, 23:25
Ten wyczyn Ajaxu będzie pamiętany jak finał Porto-Monaco ;]

szkoda, że to pierwszy taki sezon Ajaxu i kto wie czy nie ostatni jak tam zacznie się exodus piłkarzy, a ta generacja piłkarzy nie potrafi w Eredivisie od kilku lat zdobyć mistrzostwa. A do LM mieli problemy by z kwalifikacji awansować też w ostatnich latach
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
17 marca 2019, 22:57
Ja się nie dziwie, że nie ma chętnych na Suso z Anglii czy z Chin za 35 baniek. To jest 3 granitur reprezentacji Hiszpanii więc sie nie dziwie. Z całym szacunkiem dla Suso, za jego gole i asysty. Ten klub musi podnosić swój poziom na boisku i niestety życzę najlepszego Suso ale już w innym klubie. Potrzebujemy lepszych piłkarzy aby podbić LM i ligę w przyszłym sezonie.
4
Diavo
Diavo
17 marca 2019, 22:55
Romagnoli wcale nie jest taki mega jak go rysujemy :). Pierwsza i druga bramka na jego konto.
2
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
17 marca 2019, 23:00
Takie wnioski wypisywałem tu już dawno temu. Jest dobry na poziom Serie A ale nie jest to jakis topowy obrońca na poziomie LM.
0
Puszek
Puszek
17 marca 2019, 23:08
Nie no kpicie sobie XD Romagnoli do dzisiejszego meczu był 1 z 2 obrońców w serie A, który ani razu nie został przedryblowany przez rywala. Rozumiem, że jakby jeszcze zdobył 6 goli i co najmniej 10 asyst to byłby zaliczony do "ponadprzeciętnych" obrońców?
4
Krauser
Krauser
17 marca 2019, 23:08
A ja ostatnio czytałem że Romganoli >>>Skriniar :P
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 marca 2019, 23:15
Puszek, nie w Serie A tylko w całej europie z Van Dijkiem. Dziś słaby mecz Romka, przy w bramkach zaspał i na jego konto.
1
Semper Fideli
17 marca 2019, 23:25
myslisz ze van dijk zagra wszystkie mecze w sezonie idealne ? przypisywanie 1 bramki na konto romka, to pokaz kompletnego braku wiedzy o grze defensywnej,nie oceniaj
0
Cactus
17 marca 2019, 23:29
Ale Wy przeżywacie. Tak, chłopak zagrał słabszy mecz i nie był dzisiaj pewnym punktem drużyny, ale stawianie w tym momencie znaku zapytania przy jego nazwisku i deprecjonowanie jego poziomu pokazuje tylko jak bardzo niektórzy dają się ponieść emocjom. Facet gra świetny sezon. Jest skałą w obronie, a do tego w trudnym momencie sezonu dawał nam ważne punkty, a teraz po jednym słabszym meczu zaczyna się powątpiewanie i szukanie dziury w całym. Bądźmy poważni.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 marca 2019, 23:33
Semper Fideli - a nie upilnowanie De Vrija to ma iść na czyje konto, Piątka? Romek jest świetnym obroncą ale dziś słabszy mecz w jego wykonaniu, co nie oznacza, że beznadziejny bo miał wiele dobrych interwencji.
0
acmti__
acmti__
17 marca 2019, 22:55
Ten frajer co siedzi w studio eleven to niech się schowa i nie pajacuje. Znawca od siedmiu boleści. Kibic Interu, tfu
0
Lancaloht
Lancaloht
17 marca 2019, 22:55
Tak naprawdę naszych stać było tylko na gonienie wyniku...
1
MK92
MK92
17 marca 2019, 22:55
Kolejna gorzka pigułka do przełknięcia po derbach Mediolanu. Trzy lata czekamy na wygraną w lidze, a w międzyczasie remisy i porażki z Interem, w tym ta jest już drugą z rzędu. Nie powiem, że nie ogarnia mnie frustracja i wściekłość...

Powiedzmy sobie szczerze, Inter nad nami górował w dzisiejszym pojedynku. Nerazzurri byli spokojniejsi, pewniejsi siebie i bardziej konsekwentni w defensywie. My polegaliśmy tylko na zrywach, gdy już za bardzo przyparto nas do muru i zaczynało pachnieć kompromitacją. O ile w poprzednich spotkaniach jeszcze Piątek potrafił coś strzelić z niczego, bo jednak kilka piłek na mecz dostawał, tak dziś Skriniar z de Vrijem Polaka po prostu całkowicie wyłączyli z gry, a myśmy jak zwykle w toporny sposób, z mnóstwem niedokładności, próbowali jakoś do tej bramki Handanovicia się dobić. Straszny żal, bo na farcie mogliśmy jakoś ten remis wyciągnąć...

No trudno. Trzeba teraz będzie kilka dni lizać rany, a my, Milaniści, mamy w tej kwestii spore doświadczenie...
Edytowano dnia: 17 marca 2019, 23:15
3
Andre
Andre
17 marca 2019, 22:54
To były chyba najbardziej emocjonujące derby Mediolanu od lat. Szkoda tylko, że dla nas znowu przegrane. My jednak ten mecz przegraliśmy tak naprawdę jeszcze w szatni, a Inter tylko bezlitośnie obnażył trenerskie słabości Gattuso, który złą taktyką i ustawieniem już w pierwszej połowie ułożył losy tego meczu pod dyktando Interu. Trzeba sobie otwarcie powiedzieć, że z taką taktyką, jaką preferuje Gattuso możemy sobie ciułać punkty z takimi zespołami jak Chievo czy Bologna, ale już słabo radzący sobie w LM i LE Inter Spallettiego to jest poziom nie do przeskoczenia dla myśli trenerskiej Rino...
Edytowano dnia: 17 marca 2019, 22:57
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 marca 2019, 23:00
''możemy sobie ciułać punkty z takimi zespołami jak Chievo czy Bologną, ale już słabo radzący sobie w LM i LE Inter Spalettiego to jest poziom nie do przeskoczenia dla myśli trenerskiej Rino...''- w szczególności, że już raz go pokonał z gorszym składem...Taktyka była dobra tylko tym razem na przekór logice zawiodła defensywa i głowa.2 indywidualne błędy Romagnolego i 2 bramki+ odcięcie prądu Samu- kto tego mógł się spodziewać?
3
Andre
Andre
17 marca 2019, 23:18
@Marcos Salinas Skoro wg Ciebie taktyka była dobra, to czemu Milan dał się zdominować Interowi w pierwszej połowie i potem już tylko gonił wynik?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 marca 2019, 23:51
Inter nie zdominował Milanu tylko przejął inicjatywę.Przyczyny wynikały głównie z powodu dekoncentracji i efektu szoku-jak dostaje się ''mocnego gonga'' w pierwszych 5-10 minutach to często następuje chwilowe zamroczenie.
0
Andre
Andre
18 marca 2019, 00:33
@Marcos Salinas W szoku to zespół może być przez 10-15 minut, a nie przez całą pierwszą połowę. Inter przejął od początku inicjatywę, bo Milan mu na to pozwolił, a to już wynikało z błędów taktycznych. Zwróć uwagę, jak wysoko gracze Interu byli ustawieni w pierwszej połowie, dzięki czemu agresywnym pressingiem już na polu karnym Milanu skutecznie utrudniali wyprowdzanie akcji ofensywnych przez Rossonerich. Milan obudził się dopiero jak już przegrywał 0-2 i potem był w stanie jedynie gonić wynik. Dla mnie ten mecz przegraliśmy przede wszystkim pod względem taktycznym, a stracone trzy bramki były tego jedynie konsekwecją...
0
Dominikkk
Dominikkk
17 marca 2019, 22:53
Tak tu piszecie że Inter pogubi pkt ale Milan to przegrywa i to wy zawsze z czołówka gubicie pkt a Inter to czołówka w przeciwienstwie do sprzedajnego Milanu. Nawet 4 miejsca nie zamiecie bo Roma was dogoni. Będzie jak w tamtym sezonie. Macie jakiś przebłysk ale to wszystko. Interowi ma lekki młyn z zawodnikami ale to wystarczyło żeby złoić słaby Milan
1
dykt4tor
dykt4tor
17 marca 2019, 22:55
3:2, ale nas dupka piecze, tak nas złoiliście ;)
3
Boro
Boro
17 marca 2019, 22:57
Wstawaj zesrales się.
0
Dominikkk
Dominikkk
17 marca 2019, 23:04
No piecze bo jak zwykle przegraliście.
0
Vol'jin
17 marca 2019, 22:53
Inter dzisiaj trochę jak my w sezonie 2015/2016 za Mihajlovicia wtedy to Inter był murowanym faworytem. a wygraliśmy 3-0

Ten mecz jak i dzissiejszy powinioen być przestrogą, że forma na boisku w derbach ma drugie znaczenie. Mecz przegraliśmy w głowach do 60 minuty
0
Zako
Zako
17 marca 2019, 23:02
Akurat w 2015/2016 Inter z tego co pamiętam zaczął puchnąć od meczu z Lazio. Bardziej mi to przypominało derby 16/17 - tam też optyczna przewaga Interu, zryw Milanu w 2 połowie i karny w sytaucji, ktora nie była niebezpieczne. Niestety cały czas to dla Interu kończy się Happy-Endem nie licząc 2-2 i gola Zapaty, no ale to dalej remis...
0
MK92
MK92
17 marca 2019, 23:30
A mnie to najbardziej przypominało październik 2017 roku. Dużo emocji i też się skończyło 3:2 dla Interu po lepszej grze Nerazzurrich. Nie idzie nam z nimi w ostatnich latach i jest to strasznie wkurzające... Ale jeszcze sobie to odbijemy!
2
Alexan22
Alexan22
17 marca 2019, 22:52
Wspaniałe widowisko zafundowały Nam dzisiaj obie ekipy, czapki z głów zarówno dla Milanu jak i Interu, jedziemy dalej po to 4 miejsce! Forza Milan!
11
acmti__
acmti__
17 marca 2019, 22:52
Piątek jak dostanie dobrą łatę to chłopa nie ma. Teraz można porównać go z Lewym, który od 5 lat jest na radarze obrońców.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
17 marca 2019, 22:59
Z tym, że Bayern gra do przodu .. a my do tyłu. To taki mały niuans ^^
3
Mateusz1982
Mateusz1982
17 marca 2019, 22:51
4-2-2
1
yagi
yagi
17 marca 2019, 22:52
Dokładnie - caly mecz to samo córce mówiłem (tłumaczę jej co i jak, bo zaczyna mieć krew czerwono-czarną po tatusiu)
1
Mateusz1982
Mateusz1982
18 marca 2019, 09:30
4-4-2 Ja z kumplem oglądałem. Kibic Interu nie wiem czemu. Przeczytane zdewastowne to 4-3-3. Piątka nie było widać.
0
jacekk553
jacekk553
17 marca 2019, 22:51
Porażka zasłużona i będzie do przebolenia, jeżeli w następnym meczu Hakan pojawi się w pomocy, a nie na skrzydle. Zmiana pozycji przez Turka sprawiła, że Milan oglądało się stosunkowo przyjemnie, gdy nie myślało się o wyniku. Jeżeli Gattuso znowu wystawi go na skrzydło, to nie wiem czy oglądamy te same mecze.
2
dykt4tor
dykt4tor
17 marca 2019, 22:53
Paqueta-Baka-Calhanoglu, tak to widzę ;)
0
Krauser
Krauser
17 marca 2019, 22:50
Kessie vs Biglia

https://www.youtube.com/watch?v=zjABwZ-oj7Q

Szczerze to nic tu wielkiego nie ma, emocje brały górę
1
jasiom22
jasiom22
17 marca 2019, 22:53
To chyba nie cały incydent, ale też nic tam nie widać, oprócz emocji..
0
Jago
Jago
17 marca 2019, 22:55
O co poszło??
0
Vol'jin
17 marca 2019, 22:58
ponoć o zmianę bo Kessie był niezadowolony a Biglia kazał uszanować decyzję... Jutro pewnie będzie po sprawie i tyle
2
Max82
Max82
17 marca 2019, 22:50
Wielka szkoda ...bo myślałem że jeśli Inter jest w kryzysie, grali w tygodniu LE mają kilku graczy kontuzjowanych a Milan ma pełny skład wypoczęci to że derby będą nasze. Takich męczy nie można przegrywać oby to się w ostatecznym rachunku nie zamieściło na Milanie, dobranoc
0
Zako
Zako
17 marca 2019, 22:50
Oczywiście zaraz pojawią się głosy, że gdzie z takimi tezami byłem przez ostatnie 5 kolejek , ale ja nie o tym. Celem nadrzędnym jest Liga Mistrzów , bo jest ona nam potrzebna jak tlen, pozwoli na wzmocnienia, które będą sprzyjać naszemu rozwojowi i liczę, ze drużyna z Gattuso na ławce tego dokona. Ale co dalej? Sorry Panowie, ale nie wierzę, ze z Rino na ławce będziemy zdolni wejść na poziom wyżej, a juz na pewno nie, ze on "zdąży" się na tyle rozwinąć jako trener. Z takim zachowawczym podejściem to nie będzie z czego nas zbierać w LM , bo o ile taki Inter traci punkty głównie z ogórami tak na lepszych potrafią się zmotywować. A kazde derby za kadencji Gattuso, mecz z Arsenalem, Lazio Milan wychodzi przestraszony, i najgorsze jest to, ze dalej nic się nie zmienia. Na wiosnę 2018 też było , ze przegralismy w głowach - minął rok a jest to samo. Dalej totalnie nie potrafimy grać w ataku, i tu nie chodzi nawet o formę poszczególnych graczy a o zamysł gry, bo oprócz wrzutek na aferę nie ma nic, jak Piątek nie strzeli z pół okazji robi się nieciekawie. Nie da się polegać tylko na obronie, ilez razy juz sie kazdy na tym przejechał. Dzisiaj głupie błędy i trzeba grać do przodu, a my tego nie potrafimy. Eintracht niesamowicie cisnął Inter na San Siro, a Ci mając mecz w nogach cisną nas , w "wielkiej formie". To ciekawe co by było gdybyśmy grali z Barcą, czy nawet Ajaxem. Błagam o LM i liczę na to bez wzgledu na swoje dygresje, ale po prostu wątpię, ze z Rino na ławce ta druzyna będzie się liczyć w walce o coś więcej niz ligowa 4.
5
yagi
yagi
17 marca 2019, 22:56
Nie zgodzę się z tym. Myślę, że taktyka jest bardzo uzależniona od formy poszczególnych graczy. I jeśli gracze, od których zależy powodzenie większości akcji ofensywnych (Suso, Chalhanoglu) są bez formy, Paqueta jest przemęczony, to i warianty taktyczne są ograniczone. Zgadzam się z większością Twoich tez. Ale myślę, że ciężko jest cokolwiek więcej zrobić . Choć oczywiście może się mylę.
0
krisss811
krisss811
17 marca 2019, 22:58
Trudno się z Tobą nie zgodzić i pisałem o tym niżej. Z taką grą w LM nie ugramy zupełnie nic. Jak my mamy stwarzać zagrożenie skoro głównym napędowym w końcowej części meczu były wrzutki słabiutkiego Suso.
0
Zako
Zako
17 marca 2019, 22:59
Zmiana trenera teraz byłaby nielogiczna i strzał w stopę oczywiście, to teza długofalowa. Ale nasze schematy ofensywne odnoszę do całokształtu pracy Rino od grudnia 2017, a taktyka w ofensywie nie wygląda jakby się od tego momentu zmieniła i polega głównie na wrzutkach Suso i Hakana oraz lutowaniu z daleka.
0
yagi
yagi
17 marca 2019, 22:49
Echh,, który raz już to czytam. Przegrana = GatusoOut. Wygrana - no może dwie z rzędu = Gatusso, zawsze w Ciebie wierzyłem jako trenera.
Ludzie, Gattuso nie ma kim grać, Paqueta przemęczony - widać to po nim. Suso i Chalchanoglu daleko, daleko od formy. Piątek - to nie Ronaldo ani Messi, że sam wypracuje i strzeli.

Trzymajmy kciuki, awansujemy do LM, kupimy 2,3 topowych grajków, kolejnych 2,3 bardzo solidnych. Będzie lepiej. Na razie, na ten materiał, który mamy nie jest źle. Zmienimy trenera, to może efekt nowej miotły zadziała krótkodystansowo, To Nic Nie Da.
6
AdamoX
AdamoX
17 marca 2019, 23:00
Mądry z ciebie koleś :D
1
Zimer9009
Zimer9009
17 marca 2019, 22:49
1 bramka - nasze pełne majty
2- piękne uderzenie De Vrija
3- oscar dla Politano (Samu chyba musiałby nie mieć nogi).

Mecz z pewnością do zremiksowania, a może nawet wygrania. Inter strasznie zaimponował mi wolą walki i presingiem.
1
Krauser
Krauser
17 marca 2019, 22:53
Wystarczy że Samu miałby mózg. Politano odchodzi od bramki, jest odwrócony tyłem a ten wystawia nogę polu karnym.
1
chrisswanx
chrisswanx
17 marca 2019, 23:10
Wjeżdżanie na tego Samu jest naprawdę przykre, tam kontakt z tą jego nogą był minimalny. Przecież nikt nie popełnia błędów co nie?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 marca 2019, 22:49
Po tym co pokazał Inter w drugiej połowie nie ma szans na ich powrót do formy.Mając na tapecie m.in. Napoli, Juve czy Atalantę nie będą w stanie złapać rytmu z taką grą.Dzisiaj po prostu wyszli napompowani i to wystarczyło na pogubiony w defensywie Milan, który ofensywnie i tak zagrał lepiej niż w 2 ostatnich spotkaniach.Najwyższy czas, żeby przestać popadać ze skrajności w skrajność.
2
MrCostacurta
MrCostacurta
17 marca 2019, 22:56
Inter w meczach z Juve czy choćby derbach potrafi zagrać fantastycznie, po czym traci oczywiste punkty z ogórkami.
0
milan78
milan78
17 marca 2019, 22:58
"Tak już jest jak zamiast iść w wychowanków i własne produkty, ''nasyca się'' kadrę ludźmi z podłym charakterem, sezonowcami i spadochroniarzami przychodzącymi głównie dla kasy."
To popatrz,byle sezonowiec i spadochroniarz pokazal nam miejsce w szeregu.

1
Krauser
Krauser
17 marca 2019, 23:00
A co miał pokazać Inter w drugiej połowie? Wychodził z prowadzeniem, potem prowadził dwoma i po chwili znów dwoma. To po co miał szarżować bramkę Milanu? Milan robiłyby dokładnie to samo jak by prowadzili.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
17 marca 2019, 23:08
Hehe, dobrze napisane milan78 ;)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 marca 2019, 23:32
Milan78
Poczekajmy do końca sezonu i wtedy zobaczymy kto, komu pokazał miejsce w szeregu.
0
Max82
Max82
17 marca 2019, 22:49
Wielka szkoda ...bo myślałem że jeśli Inter jest w kryzysie, grali w tygodniu LE mają kilku graczy kontuzjowanych a Milan ma pełny skład wypoczęci to że derby będą nasze. Takich męczy nie można przegrywać oby to się w ostatecznym rachunku nie zamieściło na Milanie, dobranoc
0
Roberto#Baggio
Roberto#Baggio
17 marca 2019, 22:47
Nie ma co płakać nad "rozlanym mlekiem"
Nadal 4 miejsce w zasięgu. Spiąć poślady - "coco-jumbo i do przodu"!
5
artorn
artorn
17 marca 2019, 22:46
Mecz się zaczyna i co myślę? Inter jak od początku przyciśnie to stracimy bramę.
Jako zwykły laik - trafiłem:)

W pomocy 0 - suso na sprzedaż póki coś wart, kessie to samo.
Piątek - nie podoba mi się powoli to że coraz więcej macha rękami (jak higauin)

Conti - dla mnie powinna być czerwona, głupi wślizg a szkoda bo go lubię

Gattuso - sorry ale z nim nie zawojujemy grupy w LM, jak to ktoś kiedyś napisał, u nas wystarczy 14 grajków bo tylko z tych korzysta. 0 rotacji, 0 zaskoczenia.
1
tober12
tober12
17 marca 2019, 22:48
Piątek już lipa??? Jakbyś stał i czekał na piłki a by Ci nic nie grali to tez by się wkurzal.
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
17 marca 2019, 23:09
Z czasem każdy napastnik będzie zbierał u nas krytykę .. szczerze to nie wiem czy w tym "ofensywnym bagnie" nawet sam Messi by coś wyczarował. Miejscami mam wrażenie, że skrzydłowi to są tacy ofensywni boczni obrońcy u nas .
2
artorn
artorn
17 marca 2019, 23:10
Czy ja napisałem że lipa? Napisałem że częściej nurkuje:)
0
Aniaa
Aniaa
17 marca 2019, 22:46
W pierwszej połowie zagraliśmy beznadziejnie, natomiast w drugiej chłopaki pokazali ogromne serducho. Dlatego mimo wszystko jestem z nich dumna. Nie mówię, że zasłużyliśmy na wygraną, bo zdecydowanie nie, natomiast remis byłby w mojej opinii sprawiedliwym wynikiem. Trudno. Dziękuję za walkę i forza, bo jeszcze wiele spotkań przed nami!
2
OLRevan
OLRevan
17 marca 2019, 22:46
Suso tak zle podaje ze ciagle jest liderem asyst w serie A (razem z Ronaldo). Az strach patrzec na to jak podaje reszta
0
dykt4tor
dykt4tor
17 marca 2019, 22:50
A nie mertens?
0
Maximilanista
17 marca 2019, 22:45
Milan ciezko sobie zapracowal na porazke derbowa z pograzonym w kryzysie, rozbitym wewnetrznie Interem. Zapracowal sobie nasz Milan nastepujacymi osiagnieciami:

- biernosc od 1 do 75 minuty

- mnostwo bledow w defensywie

- brak pomyslu w grze ofensywnej i poleganie jedynie na indywidualnych przeblyskach (ale to nie nowosc) i stalych fragmentach gry

- niedojrzaloscia mentalna w kluczowych momentach

- brak lidera na boisku, co owocowalo nieumiejetnoscia udzwigniecia presji w tak waznym meczu

- brak skrzydel, bo choc obie ekipy graly 3 z przodu, to tylko Inter mial w w skladzie dwoch typowych, grajacych twarza do bramki skrzydlowych; Milan nie mial zadnego - Suso to nie ten typ gracza, Hakan w ogole skrzydlowym nie jest. W dodatku obaj sa w koszmarnej formie, za co Gattuso odpowiada, a czego chyba tylko on na swiecie tym nie widzi

Wygral lepszy zespol. Niestety. W KAZDYM elemencie dzis Inter nad nami gorowal.

7
Milanboy
17 marca 2019, 22:47
Hakan? Dzisiaj był jednym z najlepszych na boisku w ekipie Rossonerich, o czym ty bredzisz?????
4
krisss811
krisss811
17 marca 2019, 22:52
Macimilanista raczej miał na myśli formę z całego sezonu. Dzisiaj Turek fajnie grał ale pokazał przede wszystkim że nie jest skrzydłowym tylko że Gatusso tego napewno nie dostrzegł. Cała reszta co napisał to święta prawda.
2
Maximilanista
17 marca 2019, 22:53
Ogarnij sie, chlopcze i zachowaj takie pierdy dla kolegow z klasy. W pierwszej polowie mial mnostwo (jak zwykle) irytujacych strat. Psul wszystko, czego dotknal, co przez ostatnich kilka miesiecy to u niego norma. Po przesunieciu do drugiej linii po wejsciu Samu wygladal lepiej, ale pomnika mu budowac za to nie mam zamiaru. Tym bardziej po jego genialnym rzucie roznym w ostatnich sekundach, ktore to wykonanie ocieralo sie o komedie. Obaj z Suso od wielu tygodni sa sabotazystami. O tym bredze, chloptasiu.
2
Milanboy
17 marca 2019, 22:56
Maximilanista- a co ty mi tu o ogarnianiu? Hakan był wraz z Bakayoko i Samu jedynymi którzy kleili te akcje Milanu, przypominam że to on miał asystę, do tego strzał z pierwszej połowy, mówisz straty? Niesamowite, ja widziałem przede wszystkim dzisiaj straty w wykonaniu Paquety którymi nabijał nas na kontry Interu w pierwszej odsłonie, a rzut rożny? Trudno, bywa, ale na pewno nie mam zamiaru go hejtować za te spotkanie, był jednym z najlepszych w naszej ekipie wraz z Bakayoko i Castillejo, ganiać to powinno się głównie Suso który oprócz tej centry która wywołała wynik 2 do 3 nie zrobił nic wielkiego
Edytowano dnia: 17 marca 2019, 23:02
1
jasiom22
jasiom22
17 marca 2019, 23:02
No czyli Milan Gattuso.. ;-p nie od dziś. Jednak nie do końca mogę się zgodzić z tezami że mamy za słabą linię pomocy, czy że Gattuso nie ogarnia.. zwyczajnie Gattuso ogarnia wolno, i jeszcze nie zauważył ze marnuje potencjał swoich zawodników w pomocy, zmuszając ich do cofania się i grania "minimalistycznie" jak ktoś to ładnie nazwał, czyli na zero z tyłu... jak w trudniejszych meczach bronimy się w 10... i Piątka kryje dwóch obrońców, to nie zostaje nic innego jak długa na Suso.. coś ma średni skutek, Gattuso musi ogarniać szybciej i nie zabijać kreatywności swoich pomocników, którzy muszą się dograć, nie zapomiajmy że Paqueta w Milanie o stycznia, a Bakayoko gra w postawie niewiele dłużej... zgranie, granie i ogranie.. i Gattuso na kolejny kurs UEFA gry ofensywnej, albo jeszcze lepiej zatrudnić mu asystenta do gry ofensywnej, np.Kakę... ;-)
0
jasiom22
jasiom22
17 marca 2019, 23:04
Maximilanista
W punkt. Idealne podsumowanie gry Hakana. Jest lepiej niż było gdy było najgorzej, ale dupy nie urywa. Te ostatnie jego zagranie mnie załamało ale to już chyba nerwy i zmeczenie. Na skrzydle jest beznadziejny, w pomocy może walczyć o skład w przyszłym sezonie.
1
Maximilanista
17 marca 2019, 23:08
Ja oceniam forme Turka. A jest on jednym z moich ulubionych pilkarzy ACM. Ale z tego powodu nie beee go glaskal. Nie mam takiego zwyczaju. Druzyna jest wazniejsza niz pojedynczy pilkarz, nawet jesli to pupil. Jesli w mojej wypowiedzi widzisz gdzies hejt wobec Hakana, to otrzezwiej czym predzej. Co tu sie porobily takie durne obozy, z sekciarska mentalnoscia? Albo jedziesz wszystko i wszystkim, albo strugasz racjonaliste i Prawdziwego Milaniste. Nikt juz tu nie kuma, co to jest indywidualna ocena? Nikt nie jarzy, ze mozna chwalic to, co zasluguje na pochwale i krytykowac to, co sie samo o nia prosi? Ech, gdzie te czasy sprzed lat kilku, kiedy poziom merytoryczny tej strony byl o cale nieba powyzej tej siermiegi dzis? Teraz tylko ledwie kilku uzytkownikow trzyma poziom merytoryczny - reszta jeno poklepuje sie wzajemnie po pleckach lub warczy na innych. W zaleznosci od obozu...
3
Maximilanista
17 marca 2019, 23:16
krisss811:

Dokladnie TO mialem na mysli. Hakan na skrzydle traci wiekszosc swych atrybutow. W srodku pola moze byc duzo bardziej efektywny. Dzis gral w slabiutko w pierwszej polowce i przyzwoicie w drugiej. Wyroznial sie w niej jednak przede wszystkim na tle innych swoich kolegow - bo wiekszosc pilkarzy Milanu zagrala dzis bardzo slabo...
2
Milanboy
17 marca 2019, 23:19
Maximilanista- a co ty mi tutaj o personaliach teraz wyjeżdżasz, i do tego twoim zdaniem taki ja nie umiem prowadzić merytorycznej dyskusji? I nie martw się, wiem co to indywidualna ocena , i w mojej indywidualnej ocenie był jednym z najlepszych, nie wiem, nie rozumiesz takiego czegoś jak brak zgody w kwestii oceny zawodnika czy jak? i rozumiem twój punkt widzenia, krytykować można, nawet trzeba, ale no kurcze, Hakan akurat na to najmniej zasłużył ze wszystkich zawodników ofensywnych wraz z Samu, bo to głównie Suso od ostatniego czasu na to zasługuje, czy dzisiaj Calabria który rozegrał fatalne spotkanie, a dodając skrzydła, zgadzam się tutaj, nie mamy ich, a jak mamy to stawiamy ich nie tam gdzie trzeba (patrz Samu) i nadal jedziemy z koksem czyli Suso, tak samo z Hakanem który powinien od początku grać w linii pomocy, bo tam zwyczajnie więcej daje w rozegraniu i kreacji akcji. Ja pisałem od początku i będę pisać, brak kupna lewoskrzydłowego nie raz nam narobi nerwów w trakcie meczu
Edytowano dnia: 17 marca 2019, 23:22
0
Piotrek1899
Piotrek1899
17 marca 2019, 23:24
Niestety jest tu kilku takich, dla których każda negatywna uwaga pod adresem trenera, czy piłkarza jest równa hejtowi, hehe. Taki kolega wyżej... Po prostu ręce opadają.
0
Milanboy
17 marca 2019, 23:27
Piotrek1899- a krytykuj sobie, aby mieć argumenty na to, bo w większości to jest załosny krzyk "Gattuso Out" nie poparte absolutnie niczym, tylko wyjątki to potrafią robić. Ja nie mam z tym problemu jak go się krytykuje gdy ma się argumenty, poza tym i tak od początku nie byłem fanem jego zatrudnienia, ale jak na razie radzi sobie naprawdę dobrze , a jeśli wywalczy awans do LM to zwyczajnie to potwierdzi i tyle
0
Maximilanista
17 marca 2019, 23:34
Milanboy:

Nie wiesz w ogole, o czym mowisz. Powtorze - otrzezwiej, chlopie! Twoja indywidualna ocena jest taka, ze Hakan byl jednym z najlepszych? No i gdziez ja te Twoja indywidualna ocene zaatakowalem, he? Ja sie z nia zgadzam. W tym konkretnym meczu, na tle beznadziejnie dysponowanych kolegow Turek byl (TYLKO w drugiej polowie, w pierwszej nie odstawal od reszty) jednym z jasniejszych punktow. Co nie zmienia faktu, ze przez ostatnie tygodnie jest zwykle na placu gry NAJGORSZY, co z kolei pokazuje beznadziejna postawe innych pilkarzy ACM w derbowym spotkaniu. Co dalo efekt w postaci porazki z rozbitym Interem.

To Ty moja indywidualna ocene nazwales brednia. Byles uprzejmy stwierdzic, ze - bredze. Czyz nie tak? A nawet nie zrozumiales sensu moich slow. Szybki w ocenianiu, powolny w kumaniu. Zanim zaczniesz obsikiwac jakies drzewo, obwachaj je najpierw dobrze. Nawet pieski tak potrafia.
0
Milanboy
17 marca 2019, 23:39
Maximilanista- trudno, popełniam błędy(jak każdy), walić to, ok, nie gra jakoś wybitnie Calhanoglu, choć od meczu z Atalantą uważam jest lepiej, to nadal brakuje tej dyspozycji jaką prezentował w wiosnę ubiegłego roku, i poza tym , na placu zwykle jest najgorszy to Suso, Hakan jest 2, taki off top
0
Maximilanista
17 marca 2019, 23:50
Milanboy:

OK. Nie ma sensu sie kopac wzajemnie. Ja nie mam na to ochoty. Porazka w derbach jest wystarczajaco przykra. Jestem zawiedziony, bo duzo zrobilem, zebyvten mecz jednak obejrzec. Zapuscilem sie samotnie (zone wolalem zostawic w hotelu) do dzielnicy, ktorej nie znam, zasiadlem w brudnym barze, gdzie bylem jedynym bialym i przyciagalem uwage... Na szczescie towarzystwo okazalo sie mega fajne i przyjazne, a wiekszosc trzymala za Milanem. Jednak droga z powrotem po ciemnych ulicach nie nalezala do najfajniejszych momentow mojego zycia. Skonczylo sie dobrze, choc raz pobladzilem i lekko spanikowalem..No i po powrocie (niby glupie 2 kilometry, a ciagnely sie jak maraton) odreagowalem na Twoja zaczepke. Teraz juz jestem po 2 odprezajacych drinkach, trzeciego robie do snu i juz mi sie nie chce klocic. Dobrej nocy...
1
Piotrek1899
Piotrek1899
17 marca 2019, 23:55
Milanboy moimi argumentami są takie występy, jak ten dzisiejszy. Takie ustawienie personalne, mentalne, taktyczne do tak ważnego meczu, jak dzisiaj. Cóż tu więcej dodawać? Dla mnie kompletna klapa. Serio, nie mam zamiaru wdawać się z Tobą w dyskusję, bo akurat Twoja osoba, a już tym bardziej argumentacja i sposób odnoszenia się do innych mnie zwyczajnie zniechęca.
0
Milanboy
18 marca 2019, 00:02
Piotrek1899 - kurcze, a mimo to prawie uciupali wynik na 3 do 3, poza tym czego ty chcesz? Piękniej gry i wyników? Ale sorry, nie teraz, teraz nam zależy tylko na wyniku, czyli Liga Mistrzów, bo presja jest za duża, poza tym jak pamiętam to jesteś jednym z tych krzykaczy którzy wychodzą jak zespół spartoli, więc fakt, dyskusja dla CB i dla mnie nie ma sensu, bye
0
17 marca 2019, 22:45
No trudno. Derby palce lizać. Jakby Cutrone strzelił to w doliczonym, to teraz niektórzy inaczej by śpiewali. Jest dużo braków ale też i pozytywy. Szkoda że Paqueta zmęczony bo takich zawodników się nie zdejmuje. Hakan pokazał że powinien grać w środku robi tam wiatr i często schodzi niżej pomagać w rozgrywaniu. Ma sporo niedokładnych zagrań ale i tak daje więcej niż na boku. Suso w słabej formie niestety i tu był pewien problem. Słabszy mecz Rodrigueza, chyba jeden taki z pierwszych. Gorzej obrona. Brawo za walkę do końca, stale fragmenty i dobre zmiany. Najważniejsze to teraz wygrać następny mecz. Jedziemy dalej.
7
Zimer9009
Zimer9009
17 marca 2019, 22:44
Jak słucham tą interowską ***** w studio Eleven to nóż się w kieszeni otwiera.
0
artorn
artorn
17 marca 2019, 22:49
Co gadali? Kto? Od razu po meczu odpaliłem sobie Football managera żeby się zrelaksować:)
0
Semper Fideli
17 marca 2019, 22:44
Ehh chyba się starzeje bo jak widzę że się ktoś zachwyca nad Milanem w drugiej połowie to aż mnie słabi.. Niestety ja nie widzę żadnego powodu do zachwytu tym bardziej że nie stworzyliśmy żadnej sytuacji bramkowej z gry...
6
OLRevan
OLRevan
17 marca 2019, 22:47
A strzaly Samu i Cutro?
0
mathiaz
mathiaz
17 marca 2019, 22:49
A główka Samu?
0
Semper Fideli
17 marca 2019, 22:55
Strzał Samu ludzie miał szanse wejsc ? Tam był taki kąt że to nie miało żadnych ŻADNYCH szans wejsc... a strzał Cutro to składnia przypadku a nie sytuacje po naszej grze.. pora ludzie spać
0
Madman
Madman
17 marca 2019, 22:44
Nasza formacja wyjsciowa 1-9-1 moze cos wpadnie i bedzie fajnie. A pozniej okazuje sie ,ze umiemy grac do przodu. Wiec pytanie kogo to wina? I Suso bez komentarza. Niech odsunie go i kessiego. Na sprzedaz
5
Michlan
Michlan
17 marca 2019, 22:46
Rozwiązać klub, spalić wszystko, zburzyć, zaorać!
3
sheva7acm
17 marca 2019, 22:46
w pełni się zgadzam !!!! kloc kesi i suso out razem z nimi gatusso !!!
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 marca 2019, 22:43
Brawo! Świetne derby! Trzeba być zwykłym pajacem zeby mieć pretensje do chłopaków po tym meczu.
To byłby prawdziwe derby, pełne walki i poświęcenia, zostawili serducho na murawie, dziękuję za dzisiaj! A wszystkim krytyka "kibica" środkowy palec, bo ja nie rozumiem jak można mieć po takim meczu jakieś żale..
Edytowano dnia: 17 marca 2019, 22:44
16
AdamoX
AdamoX
17 marca 2019, 22:44
Podpisuje sie pod tym !
2
Milanboy
17 marca 2019, 22:45
Dokładnie, ok, 1 poł to mizeria, ale 2? Gdyby nie D'ambrosio i Handanović byśmy mieli remis, niesamowity mecz z obu stron,
3
Gzikuu
17 marca 2019, 22:47
CO XD 30 minut walki i poświęcenia to trochę mało jak na 96'
1
Lancaloht
Lancaloht
17 marca 2019, 22:53
Jak tak można krytykować , to powinno byc zabronione! A tak naprawdę Milan zasługuje na mistrza tylko niektórzy tego nie wiedzą!
0
Yabaye
Yabaye
17 marca 2019, 22:43
Inter w dołku i z problemami, Gattuso goli kolejnych rywali. Nauczcie się wreszcie ( błagam), że w takich meczach decyduje coś więcej, niż suchy wynik z livescore'a.
1
Wlosiu
Wlosiu
17 marca 2019, 22:43
Będzie wyświetlony post na temat Kesiego i jego zachowania na ławce? Bo widzę duży szumy tu jest o to
0
Krauser
Krauser
17 marca 2019, 22:42
Pomijając wynik, to były mega kosmiczne i wyrównane derby. Nie pamiętam, kiedy ostatnio tak dobry mecz derbowy oglądaliśmy. A przegrana? Tu naprawdę zdecydowały detale. Wielkie brava dla obu ekip za te widowisko, świetna reklama Serie A.
0
Hoop
Hoop
17 marca 2019, 22:42
O wiele bardziej od porażki (która nie oszukujmy się była do przewidzenia) martwi mnie to co zaszło między Biglią i Kessie.
4
tober12
tober12
17 marca 2019, 22:43
A co zaszlo?
0
dykt4tor
dykt4tor
17 marca 2019, 22:44
No własnie, chyba to przeoczyłem.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
17 marca 2019, 22:46
Też bym powiedział czarnuchowi, żeby po takim meczu spadał na drzewo
0
Hoop
Hoop
17 marca 2019, 22:46
Doszło do jakiejś grubszej awantury na ławce po zejściu Franka
Nie doszło jednak do żadnego pobicia, wbrew temu co spamuje tu jakiś merdacz.
0
filipacm
filipacm
17 marca 2019, 22:52
https://twitter.com/acmilan_com_pl/status/1107389500739780609
0
mathiaz
mathiaz
17 marca 2019, 22:53
ACMati92
Powiedz że trollujesz chłopie...
1
krisss811
krisss811
17 marca 2019, 22:41
Inter pokazuje nam jak będą wyglądać nasze mecze w LM jeśli do niej się zakwalifikujemy. Nie można tylko się bronić ani wygrywać meczu obroną. W naszej grze ofensywa to ostatnia formacja nad którą się pracuje. Gatusso zabija kunszt ofensywny w piłkarzach. Inter pokazał charakter mimo grania co 3 dni a my dużo błędów indywidualnych.
4
dykt4tor
dykt4tor
17 marca 2019, 22:43
awans do LM = łatwiejsze przekonywanie pilkarzy do transferu, przynajmniej ja tak to widzę, XD
0
artorn
artorn
17 marca 2019, 22:43
zgadzam się w 100% - Dodam od siebie że suso dla mnie to jest ten sam piłkarz co odchodził z liverpoolu... grać profesjonalnie za taki hajs w piłkę i nie umieć dośrodkować...
1
tober12
tober12
17 marca 2019, 22:43
Nie będą tak wyglądać, bo jak awansujemy to i będą wzmocnienia i lepsi gracze :)
0
milan78
milan78
17 marca 2019, 22:45
Inter to tylko namiastka wyzwań w LM.Tam to dopiero zbierzemy oklep.Ten zespół gra tak prymitywna piłkę,że aż dziw bierze.
1
Shevc
17 marca 2019, 22:52
Kto to ten Gatusso?
0
krisss811
krisss811
17 marca 2019, 23:09
Tober12
Nie jestem pewny. W tym okienku kupiliśmy ciekawego gracza z którego Gatusso zrobił rzemieślnika przedpola karnego a z Turka zrobił skrzydłowego którym nigdy nie będzie.
0
HIM1998
HIM1998
17 marca 2019, 22:40
Piękne meczycho, naprawdę już dawno tak nie skakałem przed ekranem. Oczywiście, szkodza takiego wyniku, natomiast ostatnie pół godziny w wykonywaniu Milanu to było mistrzostwo świata!
1
filipacm
filipacm
17 marca 2019, 22:45
Mistrzostwo? Ile dobrych akcji mieli nasi napastnicy w tym czasie?
0
HIM1998
HIM1998
17 marca 2019, 22:55
Może przesadzam, po takiej dawce emocji troszeczkę podkoloryzowałem, natomiast wolę to niż płakanie w komentarzach i pisanie cały czas tego samego pod każdym możliwym postem. Staram się eksponowac też te pozytywne cechy, jasne bez krytyki w tym przypadku się też nie obejdzie, ale jeżeli są jakieś dobre aspekty naszej gry to wolę je tez pochwalić. Zresztą kiedyś zaslyszalem hasło "pozytywne myślenie, wydłuża przyrodzenie" i podążanie za nim jest na pewno ciekawsza opcja niż wylewane swoich żali, pozdrawiam gorąco :)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
17 marca 2019, 22:40
Brawo Gattuso. Przegrałeś nam kolejne derby swoim tchórzostwem. Zamiast nacisnąć od początku, to znowu zero z tyłu wzięło górę. Niestety, mizerny plan wziął w łeb już na początku. Przegrana z tak słabym Interem tylko pokazuje, że ten facet nie ma pojęcia o grze do przodu, a tym bardziej, jak rozgrywać ważne spotkania. A jak czytam, że mamy młody zespół, że trema i inne pierdoły, to pusty śmiech mnie ogarnia. Ajax Amsterdam, odpowiadam. 30 lat temu takie tłumaczenia były ok. Teraz 20-latkowie stanowią o sile zespołu i biorą odpowiedzialność na swoje barki. Gattuso po raz kolejny udowodnił, że jest asekurantem i wielkie mecze go przerastają.
4
OLRevan
OLRevan
17 marca 2019, 22:44
Mowisz o tym Ajaxie co najprawdopodobniej przegral lige? Inna sprawa to to, ze Ajax jest tak w srodku jesli chodzi o srednia wieku z czolowki Eredevisie. Takze argument bezsensowny
0
Bandon
Bandon
17 marca 2019, 22:46
Tak słabym Interem? Inter dzisiaj był fantastyczny i tylko głupiec tego nie zauważy. "Tchórz Gattuso" ściągnął obrońcę za napastnika, "tchórz" Gattuso zmotywował chłopaków tak, że byli o krok od wyrównania, "tchórz" Gattuso doprowadził do tego, że po porażce w derbach mamy 4 (w meczach bezpośrednich dodatni bilans, czyli teoretycznie 5 pkt nad Romą). Zatem spłyń synku.
2
patoo_07
patoo_07
17 marca 2019, 22:52
Mówisz o tym Ajaxie, którego dwaj najlepsi zawodnicy w meczu z Realem mieli odpowiednio 30 i 33 lata?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
17 marca 2019, 23:29
Bandon, chyba pomyliłeś mnie z kimś z klasy;) Chłopcze.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
17 marca 2019, 22:39
Narzekacie jak stare panny, merdy jeszcze pogubia mase punktow.
3
dykt4tor
dykt4tor
17 marca 2019, 22:42
Może i racja, ale chciałbym "W KOŃCU" wygrać te derby, bo ostatnimi czasy o to ciężko, haha
1
dykt4tor
dykt4tor
17 marca 2019, 22:42
My jesteśmy merdy, nie oni. Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Edytowano dnia: 17 marca 2019, 22:43
0
tober12
tober12
17 marca 2019, 22:42
My też pogubimy, ale jednak w trąbe w derbach to lipa.
1
krisss811
krisss811
17 marca 2019, 22:45
Też uważam że merdy zgubią punkty ale styl gry że zmęczonym Interem wola o pomstę
1
Marcin1995
Marcin1995
17 marca 2019, 22:39
Nienawidzę tych porażek z Interem, teraz to ciężko się będzie z tym pogodzić
1
Nizial86
17 marca 2019, 22:39
Jeden pozytyw hakan do pomocy musi przejsc bardzo dobry mecz w jego wykonaniu.ciekawi mnie ile km przebiegł dzis
0
Milanboy
17 marca 2019, 22:38
Widzę już wywalanie Gattuso, zespół bez mentala itp......... Ludzie, w 2 poł podnieśliśmy się strasznie, nawet na 1 do 3 nas bramka nie złamała, Inter już miał farta jak strzał Castillejo, czy Cutrone, ja jestem nadal bardzo dobrej myśli, bo z takim mentalem powinniśmy zajść do CL,
9
krisss811
krisss811
17 marca 2019, 22:41
Nie no, zespół ma mental. Szczególnie po tym, jak Kessie pobił Biglię.

PS Gattuso jest figurantem, nie był i nie jest żadnym trenerem.
6
Sławek94ACM
Sławek94ACM
17 marca 2019, 22:42
Ale co nam z tej LM (oprócz kasy za awans) jak będziemy tylko tam pośmiewiskiem bo już tam nie będziemy grać z Chievo czy Sassuolo tylko barcelona czy Ajaxem który jest 2 półki wyżej od nas
0
Milanboy
17 marca 2019, 22:43
MisterOne- bla bla, a zespół jest nadal najlepiej punktującym po Juve, nadal mamy miejsce w CL, nadal dajemy radę grać mimo tego że dzisiaj byliśmy inni niż ostatnio, nadal jest drużyna, ale ok, Gattuso to figurant........ręce opadają, a co do Bigli i Kessiego, w szatni dostaną opieprz i pewnie któryś z nich dostanie karę i już
1
Milanboy
17 marca 2019, 22:44
Sławek94ACM- a to że transfery, a to że budżet, a to że Milan w CL i zapewne może coś ugrać, choć zobaczymy, ludzie, spokój, bo emocje za bardzo wami targają po tym spotkaniu
1
Michlan
Michlan
17 marca 2019, 22:44
Mister,ile razy jeszcze wspomnisz o tym,ze kessie pobił Biglie, a Gattuso to figurant?
0
Vol'jin
17 marca 2019, 22:46
Ale co nam z tej LM (oprócz kasy za awans) jak będziemy tylko tam pośmiewiskiem

po to by nabrać doświadczenia, piłkarze nie odchodzili i się wzmocnić LM = większe wzmocnienia 5 miejsce = budowa od nowa z pilnowaniem się wobec FFP i kary której mamy. Ale wielu chyba o tym zapomina.

I tak w LM będziemy płacić frycowe według mnie. A co do Ajaxu fajny wynik w LM, ale w Eredivisie to potrafią becki zebrać od Feynordu (2-6) PSV (0-3) czy dzisiaj z Zwolle bodajże a od kilku lat nie potrafią zdobyć mistrzostwa Holandii &
1
Sławek94ACM
Sławek94ACM
17 marca 2019, 22:47
Milanboy - chciałbym transfery ale nawet gdyby przyszedł hazard to i tak nie wygryzie Suso z prawej strony nie oszukujmy się
0
Milanboy
17 marca 2019, 22:50
Sławek94ACM- tyle że Hazard w większości gra na lewym skrzydle........
0
Sławek94ACM
Sławek94ACM
17 marca 2019, 22:51
Vol'jin masz rację, pierwszy lepszy przykład podałem, po prostu pamiętam mecze z celtą, brugge czy celticiem a nie widzę przyszłości przy tym jednym z moich ulubionych graczy Milanu na ławce trenerskiej
0
Sławek94ACM
Sławek94ACM
17 marca 2019, 22:54
Dobra nie oglądam Chelsea, znowu taki przykład podałem z innym znaczeniem
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
17 marca 2019, 22:37
Nie potrafimy wygrywać w lidze z Juve, Interem, Napoli więc trzeba ciułać pkt z zespołami za nami. Tym sposobem 3 miejsce jeszcze w zasięgu. Odżył Hakan ale to może dlatego że gra głównie w środku. Może Rino mu odpuścił bieganie lewą stroną i dobrze. Suseł dalej padają. Niestety dołują Kessie i Paqueta. No to teraz trzeba przejść Lazio, ogrywać tych za nami i z Juve zostawić serducho. A może zasłużymy na LM
0
Madman
Madman
17 marca 2019, 22:39
tak tylko boli to ,ze jakas Genua, Sasuolo. Bolognia itd potrafi ich karcic. A u nas minimalizm wszyscy do obrony i laga na Piatka i wychodza tego efekty. A pozniej okazuje sie,ze mozna grac inaczej ale ejst zbyt pozno
1
AcMati92
Moderator AcMati92
17 marca 2019, 22:36
Zagrali jak banda amatorów, nawet mi nie szkoda tego meczu. Obsrali się przed Interem w kryzysie, to co będzie jak jakimś cudem stanął przed PSG czy nawet ManU? Oddadzą w szatni walkower? Ciekawi mnie jaka była taktyka na ten mecz, bo ciężko było zaobserwować jakieś założenia. Jeżeli Gattuso jest słabym taktykiem, a niby takim super motywatorem, to ciężko mu było zmotywować chłopaków na derby o 3 miejsce w tabeli? Nic nie jest racjonalne. Paqueta siadł, co mnie wcale nie dziwi przy takiej ilości meczów i znowu mamy tartak w pomocy. Donnarumma dzisiaj nie miał dnia konia, tak jak w ostatnich meczach, za to Kessie tak jak w każdym innym meczu zapomniał wziąć z torby treningowej mózg. Suso nie powinien był dzisiaj powąchać murawy. Ogólnie nic się nie stało, jest jeszcze sporo meczów, a Inter napewno coś wtopi, więc szansa na 3 miejsce jeszcze jest. Najbardziej po dzisiejszym meczu boli mnie fakt, że nasz kapitan, który w ostatnich meczach wydawał się największym pewnym punktem, ostoją obrony, a wręcz wydawało się, profesorem niczym Nesta, dzisiaj zagrał jak dziecko we mgle, totalnie wykastrowany, przestraszony. Kto jak nie on ma być odnośnikiem dla reszty graczy?
2
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się