SCUDETTO


Calhanoglu, Suso i Kessie pod lupą kierownictwa i trenera

21 marca 2019, 10:37, cinassek Aktualności
Calhanoglu, Suso i Kessie pod lupą kierownictwa i trenera

La Gazzetta dello Sport uważa, że włodarze oraz trener Milanu w ostatnich meczach obecnego sezonu będą się szczególnie przyglądali Hakanowi CalhanogluSuso oraz Franckowi Kessiemu. Wszyscy trzej wymienieni zawodnicy to absolutnie podstawowi gracze ekipy Gennaro Gattuso. Skrzydłowi nie zachwycają jednak swoją formą i klub może rozważyć poświęcenie ich na rynku transferowym, aby w ten sposób wygospodarować środki, które mogą zostać zainwestowane w innych zawodników. Iworyjczyk z kolei podpadł szkoleniowcowi sprzeczką z Lucasem Biglią po zejściu z boiska w niedawnych derbach Mediolanu. Rino wyjaśni całą sytuację dopiero za kilka dni, kiedy zawodnik wróci do klubu ze zgrupowania kadry Wybrzeża Kości Słoniowej.



54 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grayman88
grayman88
21 marca 2019, 21:51
Kupic LW, Chiese i dwoch ŚP...sprzedac Suso, Laxalta, Kessiego, odejda Monto, Mauri, Berto, Abate/Zapata...kasa będzie.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
21 marca 2019, 19:35
Hakana zostawić pozostałych sprzedac
2
primo2p
primo2p
21 marca 2019, 18:18
To Kessie nie miał czasu przed wyjazdem na zgrupowanie kadry wyjaśnić wszystko trenerowi? Coś mi tu nie gra.
Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
0
PanX
PanX
21 marca 2019, 17:16
Jak wcześniej nie wyobrażałem sobie Milanu bez Suso, to w końcu można chyba stwierdzić, że "stać nas" na jego odejście. Klub ma pewnego właściciela i zarząd z dość klarowną wizją, który ściągnął dwóch zawodników potrafiących zmienić obraz gry. Wcześniej Hiszpan był dla nas niezastąpiony, bo jako jedyny potrafił pociągnąć zespół do góry. Na szczęście to powoli się zmienia. Wolałbym jednak, żeby z nami został, bo umiejętności ma spore. Żadnego bym nie żegnał najchętniej. Hakan na skrzydle nie daje nam wystarczająco dużo, ale cofnięty do pomocy, jest w stanie rozruszać nieco nasza drugą linię. Kessie to nasze płuca i może się jeszcze bardzo poprawić. Jeśli jednak któryś musiałby odejść, to postawiłbym właśnie na Iworyjczyka, bo klub dostałby za niego konkretne pieniądze, a lukę po nim dałby radę uzupełnić Calhanoglu albo Bakayoko.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 marca 2019, 14:20
Jeżeli Kessie po ostatnim wybryku spadnie w hierarchii nie zdziwię się jak zostanie poświęcony.Turek ostatnio zaliczył spory powrót, co tylko potwierdza przyczyny(głównie separacja z żoną) jego dołka z początku sezonu.Wciąż dużo brakuje do tego, co prezentował w Niemczech, jednak wolna od pozaboiskowych problemów głowa powinna przynieść dalsze efekty.Zaś Suso jak Suso ze swoimi ograniczeniami zawsze będzie tracił walory w drugiej części sezonu.Do tego zapewne doszły mu nieprzespane noce.I efekty widać gołym okiem.Gdyby była gwarancja podobnych lub lepszych liczb przy jego zastępstwie można byłoby go sprzedać.Niestety takiej na horyzoncie nie ma(liczenie na wygranie z całą czołówką Calcio i paroma angielskimi wyścigu o Chiesę jest bez sensu).
0
Dryzu1899
Dryzu1899
21 marca 2019, 17:17
Coraz bardziej odlatujesz ze swoimi tezami... "Do tego zapewne doszły mu nieprzespane noce." Nawet nie wiem jak zaśmieszkować z takiej bomby. Piłkarz zarabiający grube miliony to nie jest przeciętny Kowalski który mieszka w bloku w jednym pokoju z żoną, matką i rocznym dzieckiem żeby miał się nie wysypiać. Dżizas.
10
daro12555
daro12555
21 marca 2019, 14:19

Gerada-W kim mamy wybierać?jest Lucas ,Bakayoko ,Kessie i Biglia .Jeśli wróci Jack to mamy wilelki wybór rzeczewiście .Kessie nie ma zminika ani rywala i to jest jak dla mnie główny powód ze gra tak słabo.

Elek95-Jack?on się nadaje na ławkę tylko jak chcemy wrócić tam gdzie byliśmy .
0
Gerada
Gerada
21 marca 2019, 13:36
Hakan ma duże umiejętności i kluczem jest Jego psychika i odpowiednie prowadzenie Go na boisku. Odpowiednio zagospodarowany Turek powinien być nie na sprzedaż. Nieco inaczej wygląda sprawa z Suso, którego myślę, że psychicznie nie ogranicza nic, a rolę na boisku ma optymalną. Osobiście bardzo lubię Hiszpana i dopóki Jego ewentualny transfer nie wiązały się z poważną i jednoznaczną ewolucją naszego prawego skrzydła to myślę, że nie ma sensu nawet podejmować tematu. Najbardziej dyskusyjna sprawą to Franck... chlopak fizycznie jest idealnie wręcz skrojony żeby grać w piłkę. Pytanie gdzie leży limit Jego rozwoju na innych płaszczyznach. No i kwestią kluczową jest, ze Kessie może wiązać się z najwyższym wpływem do klubowej kasy. Jeśli do tego dodamy, ze w drugiej linii ostatnio mamy w kim wybierać... cóż, zdrowy rozsądek podpowiada, ze jeśli musimy kogoś sprzedać, żeby móc się wzmacniać to najbliżej na dziś powinien być właśnie Iworyjczyk.
5
milan78
milan78
21 marca 2019, 19:22
"Hakan ma duże umiejętności i kluczem jest Jego psychika i odpowiednie prowadzenie Go na boisku."

Do serca przytul psa,
Weź na kolana kota,

Pilkarz zawodowy ma OBOWIĄZEK dawać z siebie wszystko.Willian po smierci matki rozegrał najlepszy sezon w karierze a CR7 po ciezkich oskarżeniach o gwałt wszedł z buta do ligi włoskiej,Jak tutaj zmieścić problemy z separacją?Brzmi to co najmniej smiesznie
1
milan78
milan78
21 marca 2019, 19:44
Milan78 - każdy człowiek jest inny. Adriano się załamał totalnie i zaczął grać padake po śmierci ojca, ale nikt nigdy nie podważał jego umiejętności. Psychika ludzka to krucha sprawa i często gra w tym sporcie kluczową rolę.
0
matten
matten
21 marca 2019, 13:22
Moim skromnym zdaniem Suso powinien zostać niezależnie od wszystkiego, bo od paru sezonów ciągnie ten wózek. W tym sezonie faktycznie prezentuje się słabiej, ale wierzę, że wróci do formy.
Kessie? Mam mieszane odczucia... na początku byłem zadowolony z jego transferu, ale od momentu kiedy w Milanie pojawił się Bakayoko braki w rzemiośle piłkarskim Francka jakoś bardziej rzucają mi się w oczy. Jeśli pojawiłaby się jakaś dobra oferta to moim zdaniem warto ją rozważyć.
Calhanoglu? W zeszłym sezonie miał moment kiedy błyszczał, ale przez większość obecnego sezonu prezentował się słabo. Moim zdaniem nie potrzeba nam zawodników, którzy są w stanie grać na wysokim poziomie przez 1/3 sezonu. Jak dla mnie powinniśmy go sprzedać.
3
Dryzu1899
Dryzu1899
21 marca 2019, 17:22
Z jednej strony mówisz że " nie potrzeba nam zawodników, którzy są w stanie grać na wysokim poziomie przez 1/3 sezonu. Jak dla mnie powinniśmy go sprzedać", a z drugiej "Suso powinien zostać niezależnie od wszystkiego, bo od paru sezonów ciągnie ten wózek". Bez przesady, Suso miał swój wkład, ale nie można od niego uzależniać wszystkiego - nie jest zawodnikiem ze światowego topu a i formy stałej jeśli ma dobrą nie potrafi utrzymać więcej niż 3/4 miesiące.
2
matten
matten
21 marca 2019, 19:01
W moim mniemaniu Suso był naszym najlepszym piłkarzem w poprzednich dwóch sezonach nawet uwzględniając fakt, że na wiosnę przychodziła zniżka formy. Zgadzam się, że nie jest to światowy top, ale moim zdaniem do przyjścia Piątka był to nasz najlepszy zawodnik ofensywny toteż nie widzę powodu, aby się go pozbywać.
0
Elek95
Elek95
21 marca 2019, 13:21
Suso-Chiesa
Kessie- Barella
Hakan- Maxim z Nicei

W obwodzie na skrzydłach grać mogą Samu Borini Bonaventura kupić jeszcze jakiegoś ogarniętego pomocnika i nie było by zle.
System 4-2-3-1
Donarumma-Conti-Mateo-Romek-Rodrigez-Barella-Bakyayoko-Paqueta-Chiesa-Bonaventura-Piatek
W obwodzie Samu Borini Cutrone Calabria Cutrone Caldara Biglia Zapata Abate Maxim kupić kogoś na zastępstwo dla Paquety i jakiegoś ŚPD.
Szkoda że to mało realne i tak wiem życie to nie FIFA
0
Daros
Daros
21 marca 2019, 13:48
Co do ,,obwodu "https://sjp.pwn.pl/slowniki/mieć%20w%20odwodzie.html

Co do propozycji- myślę że to nie jakaś straszna abstrakcja, oczywiście przy założeniu że zagramy w LM. Na lewym wolalbym jednak Evertona.
1
Daros
Daros
21 marca 2019, 14:12
Jednego Cutrone można sprzedać, drugiego zostawić :)
A tak na serio, to nie wiem czy kolejny sezon z Samu i Borinim jako alternatywy na skrzydła pozwoli na jakiś solidny progres i zaspokojenie wybujałych oczekiwań większości fanów.
0
Daros
Daros
21 marca 2019, 14:13
Sorry, nie doczytałem o Maximie. Już to teoretycznie lepiej wygląda.
0
kamilus
kamilus
21 marca 2019, 13:14
Nie wiem jak inni, ale ja odbieram ten news jako taki typowo wyssany z palca - bo niby jak włodarze oraz przede wszystkim trener mają "przyglądać się" tej trójce, skoro Rino cały czas z nich korzysta (i korzystał), nawet wtedy, gdy ewidentnie są pod formą? Gdyby zaś zarząd chciał ich sprzedać, to prawdopodobnie rozpocznie się konflikt na linii zarząd - trener, vide sytuacja ze stycznia, gdzie Gattuso miał zablokować transfer Hakana.

Póki co cały ten "wózek" jedzie w jednym kierunku i raczej nie zanosi się, żeby miało być inaczej. Co innego gdyby pożegnano Rino, wtedy mogłoby się już zdarzyć wszystko opisane w newsie.
0
adamos
adamos
21 marca 2019, 13:25
Z tego co widać obecnie, to Leo i Maldini są na każdym treningu drużyny i dużo rozmawiają z Rino. Są to przyjaciele z boiska i nie robią sobie czegoś na złość. Leo chciał już sprzedać Hakana w styczniu, Rino poprosił aby go nie sprzedawać. I teraz pewnie uświadomią Rinowi, że jednak ten zawodnik nie wnosi niczego i leci w dół oraz trzeba go wymienić. Pewnie już mają gotowa listę zawodników i będą debatować z Rino. Znajdujemy się w sytuacji, że potrzebujemy pieniędzy i musi nastąpić sprzedaż kogoś, aby ruszyć ten wózek.
1
milan78
milan78
21 marca 2019, 13:11
Ciekawe czy tego lata rekord transferowy Neymara zostanie pobity...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
21 marca 2019, 13:13
Napewno nie przy transferach Suso, czy Kessie ;p
3
adamos
adamos
21 marca 2019, 13:28
pewnie jakiś Szejkowy klub zapłaci za jakąś gwiazdę znowu 200+ mln. Albo sponsor ;-P
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
21 marca 2019, 12:58
sprzedać ich wszystkich.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
21 marca 2019, 17:28
Nie będzie niczego.
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
21 marca 2019, 12:51
Dziwi mnie z jaką łatwością ludzie piszą że "Suso można poświęcić", a jeszcze ponad pół roku temu był płacz że ten piłkarz ma za niską klauzulę wykupu :)
2
Piotrek1899
Piotrek1899
21 marca 2019, 12:55
Mnie też, przecież Hiszpan co sezon, przez bite 3 miesiące jest w niezłej formie ;p Teraz co innego, bo w listopadzie urodził mu się syn...
1
Piotrek1899
Piotrek1899
21 marca 2019, 12:32
Wydaje mi się, że odejdą wszyscy. Doszły mnie słuchy, że na przyszły sezon Gattuso szykuje zmianę ustawienia na 4312, a do roli trequartisty szykowany jest Borini ze wzgledu na niesamowity przegląd pola i umiejętności techniczne. Także, będzie się działo ;p
3
milan78
milan78
21 marca 2019, 12:16
Ja bym zaryzykował w przyszłym sezonie,zdając sobie sprawę z ograniczeń budżetowych Jack-Bakayoko-Veretout .Francuz może operować zarówno głęboko, przed linią obrony, jak i wyżej, nawet na pozycji dziesiątki.Przesunął Paquetę wyżej,Pio na szpicy.Pozostaje kwestia drugiego (pół)skrzydła.Moim zdaniem żaden z obecnych nie gwarantuje poziomu LM.
0
Milanboy
Milanboy
21 marca 2019, 12:01
Poznbylbym się tylko Kessie i Suso, Hakan w pomocy to skarb
0
daro12555
daro12555
21 marca 2019, 11:56
Suso można poświęcić ,Turka jakby ktoś zapłacił 30 mln plus ,chyba ze Milan zmieniłby ustawienie z Trequisto .Kessie musi zostać to nasze płuca i z tej 3 trójki najbardziej może się rozwinąć .
0
tober12
tober12
21 marca 2019, 11:54
Hakana bym zostawił i przesunął do pomocy. Kessie powinien zostać bo jest jeszcze młody a robote robi. Suso natomiast zaczyna irytować, pół sezonu to za mało i myślę, że taki Bailey czy Lozano dałby dużo dużo więcej niż on a Suso oprócz skrzydla nigdzie nie zagra, Castilejjo na ten moment robi wieksze zamieszanie :)
0
Vol'jin
21 marca 2019, 12:01
No Bailey to raczej nie zachwyca w tym sezonie
1
834571
834571
21 marca 2019, 13:39
Co do Hakana kolego jestem z tobą w 100%. Niech on
w końcu zacznie grać tam gdzie jego miejsce czyli środek pola ( poz. 10, przy 4:2:3:1 ). Kessie to jest taki jeździec bez głowy, strasznie irytuje a Suso już lepszy nie będzie. Nam jest potrzebnych dwóch piłkarzy co podniosą nam poziom w ofensywie (S.M.Savić i Chiesa). Dlatego uważam że powinniśmy poświęcić co niektórych piłkarzy (Silva, Kessie, Suso, Laxalt, Bonaventura ) aby uzyskać środki na nowych.
0
MK92
MK92
21 marca 2019, 11:45
W czasie mercato nie ma miejsca na sentymenty. Jeżeli pojawią się lepsi kandydaci na skrzydła, to nie mam nic przeciwko sprzedaży Suso czy Calhanoglu, choć najlepiej by było, gdyby zgodzili się zostać jako piłkarze do rotacji. No, ale nie łudzę się, że rola rezerwowego Hiszpanowi czy Turkowi by odpowiadała na dłuższą metę.
Edytowano dnia: 21 marca 2019, 11:50
2
adamos
adamos
21 marca 2019, 11:11
Święte krowy Rina, grają w podstawie, nawet kiedy grają piach i są bez formy... Rozumiem, że zawodnik dostaje spadek formy ale wtedy ławka i daje się zawodnika co jest w gazie. A tu Rino daje im 20 parę meczy, aż w końcu strzelą gola... po czym znowu piach...
3
Skot Łilson
Skot Łilson
21 marca 2019, 12:10
Dobrze, to kogo widzisz za nich na boisku na chwilę obecną?
1
adamos
adamos
21 marca 2019, 13:14
@Skot Łilson
Za Suso - Samu/ Conti. Za Hakana - Laxalt/Paqueta. Laxalt myślę jakby dostał tyle czasu, co Hakan to by był numerem jeden. Za Kessiego - Biglia
0
Skot Łilson
Skot Łilson
21 marca 2019, 14:08
Dobrze, tylko że Conti to nie skrzydłowy i wraca po poważnej kontuzji, a Samu też jest poziomem porównywalny do Suso, tyle że więcej biega i wydaję się że robi więcej zamieszania. A za Hakana jak zagra Paqueta to kto pójdzie w jego miejsce do pomocy? Mauri? Laxalt powinien grać więcej ale to też nie jest zawodnik na top4 i daje dużo mniej niż Hakan. Poza tym kto wtedy byłby zmiennikiem RR? Borini? Te alternatywy które podałeś też są wątpliwe, a Rino pewnie dobrze to wie widząc ich na co dzień.
1
brzydki
brzydki
21 marca 2019, 11:10
Calhanoglu nic nie wnosi tak naprawdę od momentu kiedy przyszedł do Milanu. Zdarzały się mecze dość dobre, zdarzało się nawet sumarycznie kilka tygodni świetnej formy, ale reszta to mizeria. Jeśli znalazłby się ktoś kto chce wyłożyć jakąś sensowną sumę, to imo nie ma co się długo zastanawiać. W czerwcu wróci Jack i może z miejsca wskoczyć w jego buty, a za kasę z Calhanoglu kupić sensownego skrzydłowego.
1
milan78
milan78
21 marca 2019, 11:22
Bonaventura szybszy nie będzie(długa kontuzja,30-tka na karku).Wobec mniejszej dynamiki sensowniej byłoby docelowo zmierzać w stronę mezz'ali
0
brzydki
brzydki
21 marca 2019, 11:27
Sęk w tym, że Calhanoglu jest okropnie wolny więc w tej (i innych) kwestiach "wymiana" Bonaventura->Calhanoglu nie przyniesie spadku jakościowego.
0
milan78
milan78
21 marca 2019, 11:33
Ja bym Calhanoglu juz dawno się pozbył z tej ekipy.Od zawsze jestem jego adwersarzem.Jacka z kolei uważam za niesamowicie inteligentnego gracza.Wobec spadku dynamiki widzę go w drugiej linii.Natomiast nowy skrzydłowy z prawdziwego zdarzenia musi do nas trafić,to bez dwóch zdań
0
milan78
milan78
21 marca 2019, 11:40
No akurat tu zgoda, Jack>Hakan. Niestety kontuzja Jacka zrobiła wyrwę i nie było żadnej rozsądnej alternatywy za Hakana.
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
21 marca 2019, 11:10
Który z zawodników zrobił Milanowi najwięcej asysty na przestrzeni ostatnich kilku sezonów?
1
21 marca 2019, 11:04
Kessie i hakan wynocha nic nie wnosza do gry! Nareszcie przejrzeli na oczy, widzieliscie jak pomoc interu chodzila z nami jak pszczolki, a nasze swiete krowy stoja i czekaja na pilke!
0
Michlan
Michlan
21 marca 2019, 12:38
Boże,widzisz i nie grzmisz...
0
21 marca 2019, 10:52
Żadnych wymian 1:1. Wtedy ławka rezerwowych dalej pozostanie mizerna. Trzeba zwyczajnie kupić lepszego gracza, który posadzi obecnych na ławce, zwiększając tym konkurencyjność drużyny. Niby proste, ale...
9
hyrus13
hyrus13
21 marca 2019, 11:40
Na tym to powinno polegać. Suso, Hakan i Franck są dobrzy, ale na drużynę z środka tabeli. Jeśli chcemy wrócić na szczyt, to tacy zawodnicy powinni być najwyżej zmiennikami w Milanie.
2
Zako
Zako
21 marca 2019, 18:31
Problem raczej leży w FFP. Za tych graczy da sie wyciagnąć jakaś kasę, a w obecnym Milanie gracze co tyle kosztuja nie mogą siedziec na lawie. Pewnie w lato pojawi sie tez spiewaka starego , dobrego Adriano. Ktos odejdzie, ktos przyjdzje.
0
Fiebool
Fiebool
21 marca 2019, 10:44
Sprzedanie Hakana i Kessiego to byłby największy błąd :) Co do Suso to mi obojęte lubie go dał wiele radości i ciągnął nie raz cały klub ale w obecnej formie to moze sobie w Parmie pograć Samu zjada go pod każdym względem i dalej nie rozumiem stawiania na Suso
0
Michlan
Michlan
21 marca 2019, 11:01
Mi się wydaje, że Gattuso stawia ciągle na Suso i liczy, że ten się przebudzi.... Efekt tego jest mizerny, ale cóż zrobić? To Gattuso rządzi. Sprzedaż Kessiego to byłby błąd,fakt, ale co do Turka, nie jestem taki pewien.
0
Fiebool
Fiebool
21 marca 2019, 11:27
Spójrz na Hakana jaką robote wykonuje w ostatnich meczach , miał słabszy okres ale moim zdaniem jest teraz 1 z najlepszych zawodników w podstawowym składzie, przytrzymuje piłke , świetnie się rozumie z Paqueta , pokazuje świetna gre w trójkącie :) a pamiętajmy , że nie jest nominalnym skrzydłowym
1
Michlan
Michlan
21 marca 2019, 12:35
Niestety, ale Hakan ponad połowę sezony grał piach, zgodzę się, że w ostatnich meczach był kluczowy, ale jak dla mnie to za mało,nie skreślam Go,liczę bardziej na to, że zarząd mając pod lupa ta trójkę,da im to impuls do pracy. Suso świetna jesień, słaba wiosna, Turek odwrotnie,wiosna zapowiada się dużo lepiej, niech taki komunikat będzie impulsem i pozwoli nam oglądać obu Panów w wysokiej dyspozycji, bo to dałoby nam LM, jestem pewien. No i nie wziąłem pod uwagę tego, że Hakan nie jest typowym skrzydłowym!
0
Zako
Zako
21 marca 2019, 18:36
Taki Kessie to przeciez ani razu nie byl u nas w takiej formie jak Suso jesienią. Nigdy nie gral na takim poziomie. Z. Kolei Hakan tak naprawdę tez zagral do tej pory dobre pół rundy, wiec nie wiem w sumie skad ta lekkosc w odpaleniu Suso w porownanki do tej dwojki.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się