SCUDETTO


Piątek bohaterem reprezentacji Polski. Zapewnił jej zwycięstwo z Austrią

21 marca 2019, 22:37, cinassek Aktualności
Piątek bohaterem reprezentacji Polski. Zapewnił jej zwycięstwo z Austrią

Napastnik Milanu, Krzysztof Piątek, bohaterem również reprezentacji Polski. Snajper rossonerich pojawił się na boisku w 59. minucie wyjazdowego meczu z Austrią, zmieniając Piotra Zielińskiego. I już 10 minut później strzałem głową z najbliższej odległości zdobył bramkę, czym zapewnił swojej drużynie narodowej wygraną 1:0 w pierwszym spotkaniu eliminacji do mistrzostw Europy 2020.

Kolejny mecz Polska rozegra w niedzielę, 24 marca o godzinie 20:45 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Jej rywalem będzie Łotwa.



75 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzegorzzg
grzegorzzg
22 marca 2019, 15:29
Jak by trener Brzęczek nie miał takich zawodników jak Lewandowski, Piątek czy Glik to z słabą Austrią byśmy przegrali, życzę trenerowi Brzęczkowi żeby szybko się uczył fachu trenerskiego bo dla mnie jest słabym trenerem jak na razie.
2
ksieciunio
ksieciunio
22 marca 2019, 13:55
Reprezentacja Polski Brzęczka jest jak Milan. Kopanie się w czoło przez 90 minut, taktyka wszystkie piłki do Suso/Lewandowskiego i zwycięstwo dzięki Piątkowi. No i trener raczej średnio-niskiego kalibru :)
2
Andre
Andre
22 marca 2019, 16:57
Nic dodać, nic ująć...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2019, 18:35
Stwierdzenie ''taktyka wszystkie piłki do Suso/Lewandowskiego i zwycięstwo dzięki Piątkowi'' jest mitem i żeby go obalić wystarczy sprawdzić szczegółowe statystyki zespołu GG.Najbardziej mnie bawią takie nacechowane niechęcią do stylu/osoby Gattuso porównania.Patrząc obiektywnie to mimo ogromnych problemów z końcową fazą ataków Milan zarówno w defensywnie jak i ofensywie jest 2 długości przed reprezentacją Brzęczka o czym świadczą wszystkie spotkania Milanu od odejścia Higuaina do porażki w derbach.
2
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
22 marca 2019, 12:17
Mógł druga strzelic. Szkoda zmarnowanego tak pieknego podania od lewego. Ale strzelil na wage trzech pkt, to sie liczy
1
Rafalzki
Rafalzki
22 marca 2019, 10:56
bardzo się cieszę z wygranej tylko przykro, że w reprezentacji która umówmy się nie jest obecnie hegemonem nawet w Europie ktoś potrafi dograć piłkę do napastnika a w Milanie odkąd kontuzji doznał Bonaventura to prostopadła piłka do napastnika czy w ogóle jakieś dobre podanie do napastnika to już widok niezwykle rzadki...
2
brzydki
brzydki
22 marca 2019, 11:35
Nie przesadzaj, bramka Piątka to wynik zamieszania w polu karnym i przypadku (+ świetnego ustawienia Piątka) a nie jakiegoś dogrania, a poza tym golem to jedną dobrą piłkę dostał i to od Lewandowskiego.
4
Zuber
Zuber
22 marca 2019, 12:44
O tą jedną dobrą piłkę koledze raczej chodzi, przecież nie o piłkę przy golu, która spadła Krzychowi na głowę.
1
brzydki
brzydki
22 marca 2019, 13:30
No tak, ale przez pryzmat jednego podania na mecz mówić, że "ma mu kto dograć"? ;) Akurat w reprezentacji brzęczypałki kreatywna gra jak do tej pory kuleje nieporównywalnie do Milanu Gattuso...
0
Rafalzki
Rafalzki
23 marca 2019, 10:43
tak Panowie, tylko tutaj w 30 minut dostał patelnię do zdobycia bramki, dobre podanie po którym sam stworzył sytuację Grosickiemu i oczywiście szczęśliwą bramkową sytuację. Reasumując, w reprezentacji w 30 minut miał więcej dobrych podań niż w Milanie w 3 kolejkach razem...
0
Rakusz
Rakusz
22 marca 2019, 10:45
A tymczasem:

AC Milan rozpoczął rozmowy z Cagliari w sprawie pozyskania Nicolo Barelli. (Sky Sport)
2
acmti__
acmti__
22 marca 2019, 09:43
Trenerio sam sobie strzela w stopę. Już mógł skłamać że miał nosa hehe.
0
LunaS
LunaS
22 marca 2019, 09:33
Krycha słabo - taki niewidoczny ... nawet odbiorów nie widziałem - chyba mało kontaktów miał z piłką.

Piątek zrobił swoje - ale to głównie Lewego zasługa :)

I jeszcze jedno jak zawsze oglądam mecze repry to mi szkoda Grosiak - przerąbał taki potencjał ... gdyby miał lepszą głowę byłby przekozakiem i grałby tam gdzie chce ...

No teraz Brzęczek nie ma wyjścia - Lewy + Pio musi być. Co on zrobi z Milikiem :) hehe
0
El Doktor
El Doktor
22 marca 2019, 09:37
tu popieram. A Grosik jakby od mlodego sie prowadzil normalnie bylby mega petarda na skrzydle
0
El Doktor
El Doktor
22 marca 2019, 09:48
Też jak wczoraj oglądałem mecz, to sobie pomyślałem, że ten fejk o Grosickim wcale taki głupi nie był xD
0
brzydki
brzydki
22 marca 2019, 11:39
Przecież Grosicki to jest turbodzban. To nawet nie jest kwestia tego, że "gdyby miał lepszą głowę", bo gość jest po prostu skończonym debilem xD Poczytajcie sobie o historiach z przeszłości z Legią w tle i fejkową umową bodajże w Turcji. Plus do tego gość nie potrafi prosto kopnąć piłki lewą nogą.
0
El Doktor
El Doktor
22 marca 2019, 09:25
Milik z goraczką zdrowy Piatunio na ławie. Boniek juz powinien Brzeszczyszczykiewicza opr. Tak samo wolalbym zdrowego Milika niz chorego Krzysia. Normalna rzecz . Goraczka rowna sie mniejsza wydolnosc, odpornosc itd itd.
0
MK92
MK92
22 marca 2019, 09:20
Ciekawe, czy gdyby kontuzji nie doznał Zieliński, to Piątek wszedłby tak wcześnie na boisko? W każdym razie il Pistolero udowodnił, że zasługuje na pierwszy skład w starciu z Łotwą w niedzielę, bo Milik w klubie a Milik w reprezentacji to zupełnie inny piłkarz.
1
Fushnikov
Fushnikov
22 marca 2019, 10:43
Pio zrobił więcej w 5min niż Arkadiuszu w 45
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 marca 2019, 11:07
Fushnikov - Arkadiuszo ;)
1
acmti__
acmti__
22 marca 2019, 09:00
Bakayoko gratuluję Piątkowi na Instagramie po polsku :D cus pięknego
3
Fushnikov
Fushnikov
22 marca 2019, 10:50
Jak to zobaczyć?? Bo nie znam się na Instagramie i nie wiem jak to się klika xD
0
Tutkovic
Tutkovic
22 marca 2019, 11:44
wejdz na konto piatka i tam bedzie zdjecie z meczu. I tam w komentarzach.
0
acmti__
acmti__
22 marca 2019, 15:03
https://www.instagram.com/p/BvSYzOXH717/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1o0bygqxbnlgx
0
Piotrek1899
Piotrek1899
22 marca 2019, 08:38
Jak czytam te "recenzje" na temat Lewandowskiego, to... Szkoda gadać. Facet ora całe boisko, bierze na siebie cała defensywę rywali, robi miejsce partnerom, potrafi z niczego wypracować sytuację. Ta asysta, w której Piątek spudłował była genialna. Bez niego ta reprezentacja miałaby problem cokolwiek stworzyć, bo taki Milik ma problem, by utrzymać się przy piłce tyłem do bramki, Piątek podobnie, choć moim zdaniem robi to lepiej od gracza Napoli i przede wszystkim jest bardziej ruchliwy. I dlatego uważam, że to właśnie Lewy z Piątkiem powinni tworzyć atak reprezentacji. Lepiej ta współpraca wyglądała wczoraj, niż z Milikiem w składzie. I jeszcze na koniec... Bereszyński na lewej stronie, to jest hit. Ten facet nawet na swojej nominalnej pozycji jest bardzo przeciętny, więc ustawianie go po przeciwnej zakrawa o kpinę. On lewą nogę ma do podpierania się. Nie wierzę, że w Polsce nie ma lepszego lewego obrońcy.
9
acmti__
acmti__
22 marca 2019, 08:47
Janusze myślą że jak napastnik nie strzeli to jest mecz do zapomnienia. Lewandowski jest najjaśniejszą postacią z przodu w prawie każdym meczu reprezentacji, walczy, zbiera, kreuje i dość często jak na okazje wypracowane przez kolegów strzela. A Janusz Ci powie po co ten Lewy jak jest Piątek na ławce.
4
El Doktor
El Doktor
22 marca 2019, 09:26
Lewy moze człapie nie raz. Ale przyciaga na siebie uwage 2 obroncow wiec kazdy normalny chyba wie,ze jak jest on drugi napastnik ma wieksza szanse na brame. Nie jak w Milanie pol sytuacji
1
El Doktor
El Doktor
22 marca 2019, 09:47
"kazdy normalny chyba wie"
A każdy inaczej myślący jest nienormalny? Większość trenerów świata jest w Twoich oczach upośledzona? Zauważyłem, że w niemal każdym poście obrażasz innych.

Co do Lewego to zgadzam się, że był kluczowy i fajnie wyglądał razem z Piątkiem. Problem w tym, że reszta drużyny wyglądała jak z przypadku, a organizacja gry była na słabym poziomie. Porównywanie reprezentacji Polski do Milanu jest bardzo słabe.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 marca 2019, 10:32
Mamy straszny deficyt na pozycji lewego obrońcy. Tak wielki, że wystawia się tam prawego obrońcę. Z drugiej strony w Serie A gra Jaroszyński, lewy obrońca Chievo, który nawet nie dostał powołania. Nie jest wybitny, to oczywiste, ale serio, gorzej od Beresia na tej lewej stronie by na pewno nie zagrał. Występuje w tym sezonie dosyć regularnie i zbiera dobre noty (jak na ostatnią drużynę w tabeli, która większość meczów przegrywa mimo wszystko), więc z takimi brakami kadrowymi na lewej obronie i tak powinien zostać powołany, choćby po to, by go wykluczyć z przyszłych powołań, gdyby się nie wkomponował. Nie rozumiem, jak można wystawiać prawego obrońcę na lewej stronie, kiedy się ma lewego obrońcę, ale się go nie powołuje.
2
adamos
adamos
22 marca 2019, 08:32
Nasza kadra grała jak Milan, łaga do przodu coś napadzior zrobi. Reprezentacja Polski to jest zlepek ludzi z umiejętnościami, ale drużyny i pomysłu na grę nie ma. Dziura w obronie, wyrwa w pomocy i z przodu tylko Lewy i Pio, co się siebie uczą dopiero. Całe szczęście, że w grupie nie mamy jakiejś klasowej drużyny bo by był łomot.
1
acmti__
acmti__
22 marca 2019, 08:24
No to miłego Piątka :D
Swoją drugą duet Lewy/Piątek wyglądał bardzo dobrze. Wymiana pozycji plus Lewy w roli asystenta to może na prawdę zaiskrzyć.
Edytowano dnia: 22 marca 2019, 08:32
1
Rafał0209
Rafał0209
22 marca 2019, 07:10
Jak panowie myślicie mecz Polska vs Milan oczywiście z Piatkiem w Milanie , w ofensywie lepiej chyba wypada nasza reprezentacja , jak nam potrzeba kogos z szybkością na skrzydło jak np Grosicki
1
radson1406
radson1406
22 marca 2019, 02:25
Szkoda tej drugiej okazji, ale wtedy jego wartość wzrosłaby nieprawdopodobnie. Myślę,że już dziś Piątek jest wart jakieś 70 mln euro. Niech dostanie szansę gry z Łotwą od początku to może powalczy o kolejne gole. Ciekawe kto strzeli więcej w tych eliminacjach, on czy Andre Silva??
0
Andre
Andre
22 marca 2019, 01:01
Reprezentacja Polski jak Milan - bez Piątka też ma problemy ze strzelaniem goli. Na tle przeciętnej Austrii nasza kadra wypadła przyzwoicie, ale gdyby przyszło nam grać z mocniejszą drużyną, to z taką grą skończyłoby się znowu na przyśpiewkach kibiców - "Polacy nic się nie stało"...
Edytowano dnia: 22 marca 2019, 01:02
0
tommyb1
tommyb1
22 marca 2019, 00:04
W sumie niezły mecz zagraliśmy. Kompletnie nie rozumiem biadolenia niektórych. Lewy bardzo dobry mecz. Szkoda Ziela ale dzięki temu wszedł Piątunio i swoje zrobił. Troszkę na zbyt dużo Austriakom pozwalalismy ale w ataku wygladalismy naprawdę fajnie. Gdyby więcej wrzutek docierało do celu i Krzychu setki nie spitolił to mogło być 3-0(1) dla nas. Boki funkcjonowały całkiem nieźle, środek obrony i Bereś też. Ciutke gorzej Kędziora i Klich z Krychowiakiem, ale tragedii nie było. Ogólnie patrząc na poprzednie mecze to jest progres. Niezrozumiałe jest tylko to po jaką cholere Brzeczek dał Milika skoro niby miał goraczke
0
jasiom22
jasiom22
22 marca 2019, 01:28
Pierwsza połowa to kompletna kopanina... tylko Grosicki coś grał, i Piatęk po wejściu zrobił zamieszanie, zdobył gola... i Austria pózniej przycisnęła chwilę... ale cięzko sie to oglądało... Lewandowski miał ze dwa trzy przebłyski geniuszu, ale występ raczej średni, jak cały zespół.. to zdecydowanie był kiepski mecz w wykonaniu reprezentacji i szczęsliwie zakończony pozytywnym wynikiem, rywal poprzeczki wysoko nie postawił... no, Szczęsny dobrze bronił jeszcze. Kędziora, Frankowski czy też Klich... niewiele wnoszą jak dla mnie. Za Klicha można by wrzucić kogokolwiek innego i wyszło by na to samo,... środek pola marny, ale lepszego brak. Ale z takimi zawodnikami czy indywidialnosciami jak (Zieliński, Lewandowski, Szczęsny) Polska reprezentacja powinna tą grupę wygrać, dominując wszystkich rywali. Albo przynajmniej kontrolując przebieg spotkań, czego z Austrią nie było widać.
Edytowano dnia: 22 marca 2019, 01:30
0
Fifi22100
Fifi22100
21 marca 2019, 23:56
Rasowa 9. Zrobił co ma zrobić. PIO PIO PIO PIO!
0
daro12555
daro12555
21 marca 2019, 23:22
Środek pomocy słaby kędziora ,Milik też .Reszta przeciętnie oprócz Piątka,Ziela i Szczęsnego .
Edytowano dnia: 21 marca 2019, 23:24
0
Skot Łilson
Skot Łilson
21 marca 2019, 23:53
No jak dla Ciebie Grosicki czy Lewy zagrał słabo to współczuję :)
0
Lipido
Lipido
21 marca 2019, 23:12
Gra reprezentacji to jest dopiero dramat. Piątek gość jest niesamowity. Rozmontowuje defensywę przeciwnika totalnie. Setka zmarnowana ale wystarczy wyłożyć piłkę na wolne pole w szesnastkę a napewno Piątek do niej dojdzie. Nie oglądamy reprezentacji bo szkoda nerwów i irytacji ale zachęcił mnie Piątek. Lewandowski jest irtytujacy. Mnóstwo strat i czlapanie po boisku. Ten Brzęczek to wszedł mu najchętniej w ... .
0
Milanboy
Milanboy
21 marca 2019, 23:21
Sam irytujący jesteś, lewy ciągnął tą grę w tym spotkaniu
11
Lipido
Lipido
21 marca 2019, 23:28
No to tak .
0
daro12555
daro12555
21 marca 2019, 23:10
Też bym wrócił do 1-4-3--1-2 -brakuję nam do tej taktyki drugiego napastnika ale bardziej grającego z tyłu drybrującego ,szybkiego .Marzeniem ideałem były Kylian Mbappe ale wiadomo ze na to chwilę nie ma szans żadnych ale ściągnąłbym Felixa z Benfici .Brakuję nam pomocnika Chyba ze Hakan wcieliłby się w rolę Seedorfa .Widziałbym też w tej roli Piotrka Zielińskiego .
Edytowano dnia: 21 marca 2019, 23:11
0
PanX
PanX
21 marca 2019, 23:57
Teoretycznie, jako drugi napastnik mógłby zagrać Suso. W Genoi go tak ustawiali i zbierał dobre noty. Wtedy za plecami Paqueta i Hiszpan miałby z kim klepać.
0
Gzikuu
21 marca 2019, 23:09
No no, ale Milik z gorączką przecież lepszy. :) Gdyby nie kontuzja Ziela, to Krzysiek pewnie by nie wszedł. Dlatego tym bardziej gratulacje, bo pokazał selekcjonerowi kto tak naprawdę zasługuje na miejsce obok Lewego.
3
Lancaloht
Lancaloht
21 marca 2019, 23:14
Właśnie odsłuchałem wypowiedzi brzęczka ... daje do myslenia : Arek wyszedł z gorączką , czyli w niedziele bedzie na pierwszy skład ?
0
Lancaloht
Lancaloht
21 marca 2019, 23:16
I jeszcze jedna wypowiedź selekcjonera " zdecydowaliśmy" o wystawieniu Arka" ... to przepraszam on sam nie dycyduje? z kim Brzęczek decyduje z żoną , Bońkiem, może jakim kuzynem?
0
Lipido
Lipido
21 marca 2019, 23:31
Pewnie z Lewandowskim. Po meczu chciał dać mu buzi ale Lewandowski strasznie się wzbraniał. Inaczej tego nie można wytłumaczyć. Albo chciał autograf. Nie wiem.
2
Lancaloht
Lancaloht
21 marca 2019, 23:00
Nie zdziwię się jak Piątek wyjdzie w następnym meczu repry z ławki :)
1
Skot Łilson
Skot Łilson
21 marca 2019, 23:55
O ile w ogóle wejdzie :D
1
Vol'jin
21 marca 2019, 22:57
Kędziora ma farta, że sędzia tam jednak karnego nie gwizdnął, bo poskrobał Austriaka po nogach. No i wieczne problemy z Alabą

Grupa niby łatwa niby nie. Bym rzekł wyrównana. Mimo wszystko Słoweńców też bym nie lekceważył mimo tego remisu Izraelem (tu mam obawy, czy my coś na stadionie nie odwalimy;])
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 marca 2019, 23:03
Nie przesadzajmy.Ta grupa byłaby łatwa dla każdej ułożonej reprezentacji o potencjale kadrowym Polski.Niestety u nas selekcjonerem jest facet bez jakichkolwiek znaczących osiągnięć.
3
Lancaloht
Lancaloht
21 marca 2019, 23:06
Rzadko zgadzam się z panem M Salinasem , ale tym razem ma sto procent racji... z resztą w Milanie jest podobnie Rino i Brzęczek ta sama historia...
2
Tutkovic
Tutkovic
21 marca 2019, 23:40
Bez przesady. W grze Milanu widać jakiś pomysł a u Brzęczka jest totalny chaos.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 marca 2019, 22:54
Brzęczek niech się cieszy z tej grupy, ponieważ przy takiej grze w defensywie i pomocy czeka ich solidny łomot na następnym Euro.
2
konkix2
konkix2
22 marca 2019, 01:21
No faktycznie. Zagrali z mocną europejską drużyną na wyjeździe i nie stracili bramki. Brawo za świetną analizę.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2019, 06:19
konkix2
W szczególności widać to było w ofensywie, gdzie Austriacy zmarnowali 2-3 setki i ze 4 dogodne sytuacje, a pod swoją bramką popełnili 2 kardynalne błędy...Mocna drużyna przy tym kotle w naszym polu karnym oraz notorycznym łamaniu linii strzeliłaby przynajmniej 2 bramki.Kadrowo też są daleko od czołówki.Podsumowując Austria to jedynie solidny europejski, klasę gorszy od Polski średniak, a nie mocna ekipa.
0
Abece
Abece
21 marca 2019, 22:52
Piątek z Lewym w duecie? Dwie dziewiątki? To nie może się udać.
0
Cisek666
Cisek666
21 marca 2019, 22:56
A jednak się udało. Brawa dla Roberta za to że lekko się wycofał i pozwolił Pio, Pio, Pio wysunąć się na szpicę. Forza Milan
Edytowano dnia: 21 marca 2019, 22:57
2
LunaS
LunaS
22 marca 2019, 09:40
Pewnie przygotowali się na takie rozwiązanie. Piątek wchodzi w buty Lewego a Lewy się cofa. Lewy ogólnie lepiej się zastawia, rozgrywa ... jedyne słuszne rozwiązanie. Ciekawe będzie co się stanie jak Piątek będzie walił bramki a Lewy głównie asystent :) hehe Może czas aby Lewy się przyzwyczajał - w Bayernie też :) Latka lecą.
0
Milanboy
Milanboy
21 marca 2019, 22:48
Ten transfer to był strzał w 10 :)
3
Boro
Boro
21 marca 2019, 22:47
Z Lewym Piątek może grać, na pewno wyglądal dzis dużo lepiej niż Milik. Wygraliśmy ale gra nie powalala. Pierwsza połowa dramatyczna.
1
zbylon
zbylon
21 marca 2019, 22:45
Dajmy mu dobrego partnera do ataku, to będziemy mieli nowego Inzaghiego. A może nawet lepiej, bo Pippo nie miał takiej skuteczności. Odejdźmy od tego durnego 4-3-3 a jeśli mamy już przy nim zostać, to niech skrzydłowi grają bliżej.
1
El Doktor
El Doktor
21 marca 2019, 22:46
jest szybszy , ma mocniejszy strzal i technike moze miec znacznie lepsza
0
El Doktor
El Doktor
21 marca 2019, 22:47
ale fakt chore 433 bez szybkich skrzydlowych to gra na 0-0. Inaczej jakby mial 2 dzikow z bokow
1
zbylon
zbylon
21 marca 2019, 22:58
Mogą być dwaj ci sami skrzydłowi co teraz. Ale oni nie mogą celować w jeden punkt, bo przeciwnik to zawsze rozszyfruje, no i to już widać, bo po paru meczach udało się Piątka wyłączyć w Milanie. Kreatywny partner w ataku, do którego będzie można podać krótką piłkę ze skrzydła. Absolutnie do tej roli nie pasuje mi Cutrone, ale widział bym tu Silvę.
0
Vol'jin
21 marca 2019, 23:13
Absolutnie do tej roli nie pasuje mi Cutrone, ale widział bym tu Silvę.

chyba Ben Yeddera
1
Tutkovic
Tutkovic
21 marca 2019, 23:44
Kuame bierzmy.
0
apirlo
21 marca 2019, 22:42
Szkoda że Tiziano tego nie komentował.
2
El Doktor
El Doktor
21 marca 2019, 22:42
taka mala roznica. W polu karnym ilu bylo Polakow? A ilu jest graczy w Milanie ? Sam Piątek czesto i wtedy gadanie ,ze skriniary czy inne go wylacza z gry
2
Carlo88
Carlo88
21 marca 2019, 22:44
Brzęczek profesor :v
2
El Doktor
El Doktor
21 marca 2019, 22:45
buha nie nie raczej Polacy maja obecnie parcie na atak nie da sie ukryc
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 marca 2019, 22:50
Ilu?Przy rzutach rożnych podobna ilość.Przy ataku ze zwykłej akcji 2-4.Zaś w defensywie i pomocy jest tragedia.Przy dzisiejszym notorycznym łamaniu linii z takim Interem dostaliby 5 lub 6 w plecy.
Edytowano dnia: 21 marca 2019, 22:52
0
Roberto#Baggio
Roberto#Baggio
21 marca 2019, 22:38
Jesteśmy dumni! Brawo!
0
xodos
xodos
21 marca 2019, 22:37
Polak rodak xd
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się