SCUDETTO


Zadecydował kuriozalny błąd. Sampdoria - Milan 1:0

30 marca 2019, 19:20, Leonardo 22 Główne newsy
Zadecydował kuriozalny błąd. Sampdoria - Milan 1:0

AC Milan przegrał drugi mecz z rzędu w lidze, tym razem 0-1 w wyjazdowym spotkaniu 29. kolejki włoskiej Serie A z Sampdorią. Już w pierwszej minucie fatalny błąd popełnił Gianluigi Donnarumma, który zagrywając z pierwszej piłki podał wprost pod nogi Defrela, a ten bez problemu umieścił piłkę w bramce. Goście będąc w szoku nie mogli się pozbierać przez całą połowę będąc w cieniu rozgrywającej dobre zawody Sampy. W 17 minucie po ładnej akcji w boczną siatkę uderzył Quagliarella. Milan stworzył zagrożenie dopiero w doliczonym czasie gry, kiedy Musacchio mógł wpisać się na listę strzelców po zamieszaniu przy rozgrywaniu rzutu rożnego. Argentyńczyk strzelił jednak obok, a chwilę później sędzia Orsato zakończył pierwszą połowę.

W drugiej połowie Sampdoria kontynuowała swoją robotę i nie oddawała nawet na chwilę inicjatywy gościom ze stolicy Lombardii. W 57 minucie stuprocentową okazję zmarnował strzelec bramki Defrel. Dwie minuty później Suso  strzelił po zejściu do środka i piłka po odbiciu d Andersena ugrzęzła w bocznej siatce, Audero nawet nie drgnął. W 72 minucie lider klasyfikacji strzelców Fabio Quagliarella uderzył mocno w poprzeczkę! Po drodze piłka odbiła się od Musacchio i wylądowała na obramowaniu bramki. W 80 minucie Defrel mógł zgasić światło na Marassi wykorzystując sytuację sam na sam, ale w tej sytuacji Donnarumma okazał się sprytniejszy. W doliczonym czasie sędzia Orsato konsultował się z systemem VAR w sprawie rzekomego fulu na Krzysztofie Piątku, przewinienia jednak włoski arbiter się nie dopatrzył. Doliczone zostało 5 minut, a w ostatniej z nich Piątek miał na nosie piłkę meczową której jednak nie zamienił na gola. Milan przegrał ostatecznie i skomplikował swoją sytuację w ligowej tabeli. Walka o Ligę Mistrzów wciąż trwa.

 

UC SAMPDORIA (4-3-1-2): Audero - Sala, Colley, Andersen, Murru - Linetty, Praet, Vieira(78' Jankto) - Ramirez(67' Saponara) - Defrel, Quagliarella(87' Gabbiadini).

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez(46' Conti) - Bakayoko, Biglia(71' Paqueta), Calhanoglu - Suso(64' Cutrone), Piątek, Castillejo.

 

Bramki: 1' Defrel

Żółte kartki: 16' Suso, 25' Castillejo, 38' Vieira, 65' Bakayoko, 90+1' Musacchio

Arbiter główny: Daniele Orsato

Miejsce: Stasio Luigi Ferraris (Genua)


*** SKRÓT MECZU ***




605 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Galvo
Galvo
1 kwietnia 2019, 12:19
Największym błędem Gattuso jest brak wyciągania wniosków po okropnych meczach. Już dawno 4-3-3 powinno się zmienić na jakąkolwiek, inną formacje. Wiecie, co nas tak zatrzymuje? Niewykorzystywanie potencjału naszych zawodników i stawianie ich na pozycjach, na których nie powinni w ogóle grać.

Gdyby to ode mnie zależało, na jutrzejszy mecz z Udinese Calcio, widziałbym 4-2-3-1, z następującym składem:
Bramkarz: Donnarumma - poza ostatnim babolem, trzyma poziom, bardzo jasny punkt naszego zespołu,
Boczni obrońcy: Conti/Calabria i Rodriguez,
Środkowi obrońcy: Romagnoli, Musacchio - linię defensywą biorę w klamrę, bo naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Mało bramek straconych w tym sezonie i jak porażki, to naprawdę minimalne,
Defensywni pomocnicy: Bakayoko i Kessie - chyba nikt nie zaprzeczy, że iworyjczyk jest świetny w destrukcji, to idealna pozycja dla niego. Ciągu na bramkę nie ma, więc stawianie go na środku w formacji 4-3-3 jest strzałem w kolano. Ile razy on już spowolnił/zepsuł nasze kontry? Co innego Bakayoko, który w destrukcji jest świetny, w rozgrywaniu też, więc spokojnie może czasem ruszyć do przodu, a Kessie będzie zabezpieczał,
Skrzydła: Calhanoglu i Suso - reprezentant Turcji w sumie na trochę dziwnej, jak dla siebie pozycji, ale jak tam grał, to mecze wygrywaliśmy... Co do Suso, to wiatr potrafi zrobić, ale mało z tego wynika. Ogólnie skrzydłowi to nasza bolączka, najsłabiej obsadzona pozycja, ale kimś do końca sezonu trzeba grać. W obwodzie Castillejo i Borini,
Ofensywny pomocnik "dziesiątka": Paqueta - tutaj każdy się ze mną zgodzi. Widzieliśmy, jak sobie świetnie radził w ostatnim spotkaniu z Sampą na tej pozycji. Ciąg na bramkę, technika, wizja, rozegranie. To jest podobna sytuacja jak z Franckiem - Gattuso stawia go na nieodpowiedniej pozycji i oboje nie mogą rozwinąć swojego potencjału,
Napastnik: Piątek - zauważyłem, że nasz polak-rodak musi być sam w linii ataku. Pokazywał również to w reprezentacji, gdzie Lewandowski grał sobie za nim. Piątek w 4-3-3 się po prostu męczy, grając w jednej linii ze skrzydłowymi. Mając za sobą Paquetę, wiatraczka - Suso i pomysłowego Calhanoglu, na pewno więcej zdziała, niż grając w jednej linii z nimi.

Cóż, tak to wygląda według mnie. Skład mamy na pewno na Ligę Mistrzów (w sensie, na miejsce, które daje awans do tej imprezy). Potencjał jest niewykorzystywany. Niektórzy się męczą na swoich pozycjach, męczą się tą formacją. Jeżeli Gattuso chce grać 4-4-3, to niech sobie podpatrzy Liverpool, City, bądź Barcelonę. Tam kluczowi są skrzydłowi, a u nas to najsłabiej obsadzona pozycja...
1
1 kwietnia 2019, 12:51
Za bardzo wierzysz w magiczną zdolność samego ustawienia. Takie ustawienie niewiele zmienia, poza pozycją Paquety, który w Brazylii też gra jako mezz'ala.

Dalej na skrzydłach będą ci sami zawodnicy i dalej będzie nas za mało w polu karnym, tym bardziej gdy Kessie nie będzie mógł tam się już zapędzać.

Sama taktyka nie jest gwarantem niczego, to nie jest gra komputerowa. Najpierw muszą być do tego piłkarze i sztab, który potrafi z tej taktyki wycisnąć maksimum. Rino miał zazwyczaj dwie taktyki wyćwiczone, czyli 4-3-3 i 3-4-3. To, że ustawi to tak jak Ty chcesz nie oznacza, że będzie dobrze działało, a zadania będą dobrze przydzielone.

Zresztą 4-2-3-1 można było obserwować już w kilku spotkaniach gdy goniliśmy wynik .Nie wyglądało to źle, ale z tyłu byliśmy za bardzo odsłonięci, a w ataku był lekki nieład.
1
Galvo
Galvo
1 kwietnia 2019, 13:33
Tylko wiesz, nasza jedenastka na razie spełnia oczekiwania - czwarte miejsce jest, tylko jak widzisz, 4-3-3 nie za dobrze funkcjonuje. Nie mówię o zmianie piłkarzy, tylko ustawienia, bo tak jak napisałem - jest gubiony potencjał.

Formacja sporo zmienia... Mam nadzieję, że żartujesz z tym stwierdzeniem... Dobrze, że Kessie nie będzie mógł się zapędzać, bo to nie pozyca dla niego. Mam swoje zdanie, nie mówię o zmienianiu pozycji na stałe, ale akurat jutro gramy u siebie z ekipą z dolnej półki, to kiedy jak nie teraz wypróbować czegoś nowego? Nóż, może zadziała? Zero wniosków wyciągniętych ze strony Gattuso, mało ryzyka. Upośledzenie ligi w tym sezonie nam daje wysokie miejsce, a nie nasza gra...
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 13:35
0
Galvo
Galvo
1 kwietnia 2019, 13:39
Oczywiście, że fajnie zaryzykować i coś spróbować, ale niestety nie wtedy gdy nie ma już miejsca na potknięcia. Dlatego 4-3-3 raczej będzie wałkowane do końca, co nie oznacza, że w trakcie meczu nie przejdą na 4-4-2 lub 4-2-3-1, bo tak już ostatnio bywało.

Formacja sama z siebie nic nie zmienia, jeżeli zadania są źle dobrane. To jest przecież w końcu tylko teoria.
0
Galvo
Galvo
1 kwietnia 2019, 13:53
Tylko pod wodzą Gattuso zagraliśmy mnóstwo meczów, prawie wszystkie z formacją 4-3-3, a na palcach jednej ręki wymienię Ci spotkania, w których graliśmy ładnie.

Wiem, że Rino nic pewnie nie zmieni do końca sezonu, tylko wyrażam swoje zdanie.

Formacja dodaje, bądź odejmuje daną pozycje, oceniam tylko po profilu każdego, z naszych piłkarzy i stwierdzam, że niektórzy graliby lepiej na innych pozycjach.

Mam nadzieję, że to 4-3-3 da nam Ligę Mistrzów...
0
Adamek189
Adamek189
31 marca 2019, 22:21
Tacy skrzydłowi to nadają się do Bologny a nie do Milanu. Trzeba 2 kotów na skrzydła na wczoraj. Bez tego formacja ofensywna kuleje jak rencista po operacji kostki
0
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 23:47
A nie prościej było przygotować taktykę pod graczy, niż na odwrót, jak na siłę robi to Gattuso? Miał cały okres przygotowawczy i doskonale wiedział, kogo ma w kadrze. Moim zdaniem, z tymi piłkarzami można grać skutecznie na wiele sposobów, tylko nie 4-3-3.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 23:53
Piotrek- nie ma w tej chwili lepszej taktyki. Do innych brakuje nam piłkarzy lub innego trenera. Z Gattuso ewentualnie możemy grać 3-4-3 , ale to wyjdzie jeszcze gorzej.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 00:11
Nie zgodzę się. Uważam, że mamy graczy pod 4312, 4321, nawet grę z trójką środkowych obrońców, bo boki są. Conti, Laxalt, Calabria. Nawet Borini tam by się sprawdził. Napewno nie pod 433, bo nie mamy jednego skrzydłowego na wysokim poziomie. Weźmy takie 4321. Obrona, jak dotychczas niech będzie. W środku Hakan, Biglia i Kessie, bądź Bakayoko. Przed nimi Paqueta i Suso. Na szpicy Piątek. Uważam, że taka formacja jest ok. Wiadomo, teraz nie ma czasu na kombinowanie. Gdyby jednak od początku Gattuso się za to wziął, to Milan wyglądałby o niebo lepiej.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 08:17
No ale ty mówisz o zawodnikach, a do taktyki trzeba też sztabu. Daleki jestem od hejtowania trenera, ale on miał chyba zawsze 2 taktyki wyćwiczone, czyli 4-3-3 i taktykę z trójką obrońców (3-5-2 lub 3-4-3). W tym roku dołożył inne wariacje, jak 4-4-2 czy momentami 4-2-3-1, ale umówmy się, że nic nie działało tak dobrze jak 4-3-3. Do końca sezonu taktyka powinna być niezmienna. Każda niepotrzebna zmiana to może być strzał w stopę.
Jak zarząd zdecyduje się na zmianę trenera w lecie, to powinien przyjść taki co ma wyćwiczoną inną taktykę, a później do nich dokupywać piłkarzy.
Chcemy kupować skrzydłowych, więc gra skrzydłowymi raczej pozostanie. Trenerzy typu Giampaolo odpadają.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 08:18
0
Galvo
Galvo
1 kwietnia 2019, 09:39
Gdyby był Conte, to szlifowane byłoby 3-4-3/3-5-2 i w sumie dobrze, tylko trzeba mieć wybieganych wahadłowych, bo odpowiadają za całą stronę. Gdyby wszyscy byli zdrowi, to Zapata - Romagnoli - Musacchio jako środkowi obrońcy, nie byłoby źle. Chociaż uważam, że też warto byłoby spróbować taktyki 4-2-3-1, z Paquetą na "10".
0
Galvo
Galvo
1 kwietnia 2019, 09:43
Paqueta wszedł na pozycje 10-tki z ławki właśnie. Nie jest wykluczone, że tam jeszcze zagra, ale szczerze mówiąc wątpię w takie eksperymenty.
0
Vol'jin
Vol'jin
1 kwietnia 2019, 09:57
skoro dalej Leonardo robi podchody pod Evertona to żaden Conte czy ktoś kto preferuje 3-5-2 i wariacje nie przyjdzie ^
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
31 marca 2019, 21:44
Powtórzę się. Gattuso strzela sobie w kolano kombinowaniem ze składem. Pomoc Paqueta - Baka - Kessie to najlepsza rzecz jaka nam się ostatnio trafiła. Do tego Hakan daje dużo więcej drużynie na skrzydle niż Samu, który jest drugim Borinim. Powinien wchodzić z ławki i robić zamieszanie. Wczoraj straciliśmy swój największy atut - Bakayoko. Lubię bardzo Biglię ale w tym momencie powinien być tylko i wyłącznie zmiennikiem. Skład Dollar - RR, Romek, Musacchio, Calabria - Paqueta, Bakayoko, Kessie - Hakan, Piątek, Suso. Te chłopaki zrobią nam LM. I mam nadzieję że tak postąpi trener.
1
adamos
adamos
1 kwietnia 2019, 09:39
Przeciez Hakan to zagrał poniżej krytyki, nawet dorzucić z rogu nie potrafił - on nawet Legii by nie pomógł taką grą...
1
adamos
adamos
1 kwietnia 2019, 13:51
adamos
On jest fanbojem Hakana więc z nim to jak grochem o ścianę ;)
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 13:56
1
Rafalzki
Rafalzki
31 marca 2019, 21:33
Jak zwykle komentarz piszę dzień po meczu, żeby nie pisać w negatywnych emocjach. Na początek zaznaczam, że nie mam pretensji do Gigio za straconą bramkę, zdarza się najlepszym, nie łam się Gigio o pracuj nadal. Pretensje mam do GG, zapamiętajcie moje słowa, nie zajdziemy daleko z takim trenerem. Gość stworzył Milan na swoje podobieństwo, zwykłego rzemieślnika bez polotu, solidnego ale nic ponad to. Sporo jest tutaj obrońców Rino ale moim zdaniem oni też już nabierają wody w usta, nie ma argumentów żeby go bronić, gość jest tak skoncentrowany na obronie, że zapomniał, że trzeba strzelać bramki żeby wygrywać mecze, a żeby je strzelać trzeba potrafić coś zrobić w ataku. Sporo się tutaj pisze o wspaniałych umiejętnościach motywacyjnych Rino, i pytam się po ostatnim czasie gdzie one są, ludzie złoci my się boimy Sampy!!! podeszli do Nas pressingiem i gubiliśmy się jak dzieci we mgle, za to u Nas pressing to katastrofa, mnie istnieje coś takiego w grze Milanu. W ataku jestesmy tragiczni, liczymy na to, że Suso coś wymyśli a Piątek coś wciśnie. Niestety Suso już zweryfikowali wszyscy, bramkarz zanim Suso coś zrobi wie już, że ten pójdzie na lewą nogę i strzeli na długi słupek, dośrodkowania słabizna straszna, zresztą cały zespół dośrodkowuje tragicznie a jedyny gość który w tym sezonie potrafił to dobrze zrobić czyli Conti grzeje ławę. Kupiliśmy brazylijski diament, i co z tego skoro Rino zrobił z niego zwykłą sztachetę do środka pola do obrony. Mamy chyba najwolniejsze skrzydła w całej Serie A kiedy grają tam Suso i Hakan, solidna od grudnia defensywa przestała być solidna . Nasze przejście z obrony do ataku wygląda katastrofalnie, wczoraj w 75 minucie poddałem się i wyłączyłem transmisję ale do tej pory jedyną prostopadłą piłkę zagrał,,, Piątek do Suso, a chyba powinno być na odwrót. Rotacja w Naszym składzie to zwykła ściema, takie srele morele na odwal się. Oglądam właśnie Inter z Lazio i tutaj jedni i drudzy potrafią zagrać na jeden kontakt, w trójkącie, prostopadłą piłkę chociaz mecz nie jest jakiś wybitny to wygląda sto razy lepiej niż gra Milanu, I z czym my do tej Ligi Mistrzów chcemy iść nawet jak jakimś cudem tam trafimy? Z Gattuso którego drużyna boi się drużyn pokroju Sampy?? Liga Europejska zweryfikowała tego gościa w tym sezonie, a w Lidze Mistrzów nie trafimy łatwiejszej grupy. Mój dobry Ziomek ogląda Milan odkąd trafił tam Piątek i bezstronnie stwierdza co tydzień, że ta drużyna wygląda tragicznie. Często ktoś pisze, że trafimy do ligi Mistrzów to będą lepsi piłkarze, no i co z tego, przykład Paqeuety pokazuje co Rino zrobi z tymi lepszymi piłkarzami... Za chwilę posypią się na mnie gromy jak śmiałem podnieść klawiature na Rino, ano śmiałem bo gra jego drużyny wygląda katastrofalnie i tylko zakochani w nim ludzie nie potrafią tego dostrzec. Uwielbiam gościa za to co zrobił dla tego klubu i jakim walczakiem był na boisku ale prawda jest taka, że trenerem jest bardzo słabym i dopóki będzie trenował ten klub dopóty ten klub będzie mizerny, nawet z tymi lepszymi piłkarzami. Teraz mam mieszane uczucia co do ewentualnego awansu do LM, awansowac i nadal oglądać tą mizeriadę Milanu czy może lepiej nie awansować i kolejny rok walczyć tylko może już z trenerem z prawdziwego zdarzenia a nie kolejnym półśrodkiem typu Inzaghi, Seedorf, Montella czy Gattuso.
6
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 22:42
Brawo;)
0
ShevaMS
ShevaMS
1 kwietnia 2019, 07:18
Przykro się to czyta... Ale to prawda, masz rację, Rino jest wielki, ale...
0
kosa80
kosa80
31 marca 2019, 15:29
Oby Napoli wytrzymało z tym wynikiem.
0
Boateng93
Boateng93
31 marca 2019, 15:28
A te nasze ewentualnie 4 miejsce to tak naprawdę nie moc Milanu, ale słabość w tym sezonie Romy i Lazio, chociaż Atalanta już nam na plecach siedzi.
2
kosa80
kosa80
31 marca 2019, 15:26
Jedno wam chłopaki jeszcze napiszę.
ATALANTA.
Pojechała na nie łatwy teren i zrobiła to co do niej należało.
1:3
KOCHAM GATTUSO JAKO PIŁKARZA I ZA TO CO ZROBIŁ DLA TEGO KLUBU.
ALE MY POTRZEBUJEMY TRENERA.
TYLE W TEMACIE
POZDROWIENIA.
3
Boateng93
Boateng93
31 marca 2019, 15:20
Gattuso mi przypomina trener rodem z polskiej myśli szkoleniowej. Zamuruj i nie strać gola. Jak stracisz to się schody zaczynają, bo jedynym pomysłem na atak pozycyjny jest dzida do przodu.

Trzeba zmienić trenera, ale i dalej robić rewolucję w składzie. Te transfery duetu FiM to jest śmiech na sali, wydali prawie 300 mln, nasprowadzali tylu zawodników i żaden w 100 procentach nie wypalił...
5
kupczyk1981
kupczyk1981
31 marca 2019, 15:02
Ja myślę że nawet jeżeli jakimś cudem skonczymy w top 4,to Rino i tak nie zostanie.Leonardo i Singer mają oczy.
1
Andre
Andre
31 marca 2019, 21:09
Żebyś tylko się nie zdziwilł, jak Gattuso jednak zostanie...
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
31 marca 2019, 14:13
Ja po ostatnich występach ( nie tylko wczorajszym ) przestałem się łudzić co do naszej siły. Taki klub jak Milan zasługuje w końcu na prawdziwego trenera . Nie mogę zrozumieć tego szukania na silę szkoleniowca pomiędzy średnimi trenerami z nadzieją że to odpali. Ile jeszcze lat trzeba żeby ktoś pomyślał. Każdego trenera czy piłkarza będę wspierał ale nie ma co zakłamywać rzeczywistości potrzebny nam bardzo dobry trener i od tego trzeba zacząć budowę zespołu ( każdego). Owszem zdarzają się wyjątki typu Simeone, Guardiola ale tak realnie to ilu byłych piłkarzy ( zwłaszcza krótko po zakończeniu kariery ) sprawdziło się na ławce trenerskiej ? Same przywiązanie do barw i w związku z tym oddanie dla sprawy nie wystarczy niestety. Ktoś powie nie stać nas na dobrego trenera, bzdury Pippo czy Rino dostają 3.5 bańki płacimy piłkarzom typu Bertolacci , Montolivo ciężkie pieniądze za siedzenie na ławie . potrzeba tylko trochę lepszego zarządzania pieniędzmi i 8- 10 baniek na trenera się znajdzie. Chce zobaczyć mój Milan na szczycie ale coś mi się zdaje że jeszcze długo będę musiał czekać. Obym się cholera mylił.
2
Vol'jin
Vol'jin
31 marca 2019, 15:16
a kiedy Milan zatrudniał trenera z topu? Czy był z nim wraz z objęciem stanowiska Sacchi ? Capello? Ancelotti? Allegri?

Zresztą trener tutaj nie dostanie samowolki w układaniu kampanii transferowej jak Anglii i będzie musiał/zmuszony składać z tego co mu dyrektor sportowy sprowadzi.

Przypomnij sobie jak Conte w Juve marudził na bierność Juve na rynku transferowym, aż znalazł powód (absurdalny o jakiego zawodnika chodziło) by rzucić zespół tuż przed startem przygotowań. Nawet Mourinho w Interze swego czasu nie miał swobodnej reki do działań
1
Gol
Gol
31 marca 2019, 12:46
Najpierw porażka z Interem bez największych gwiazd, targanego wewnętrznymi konfliktami, w słabej formie (świeżo po odpadnięciu z LE), w dodatku po moim zdaniem bardzo słabej grze gdzie Milan absolutnie dał się zdominować rywalowi i zasłużenie przegrał, teraz porażka z Sampdorią po fatalnym spotkaniu w naszym wykonaniu. Naprawdę tak tragicznie kopanych rożnych z obu stron, tak wolnej i przewidywalnej piłki którą przyśpieszyliśmy nieco w 85 minucie meczu (!!!), tak beznadziejnych wrzutek których celność była praktycznie zero, tak dramatycznego braku czegokolwiek to dawno w Milanie nie było.

Ja wiem że Gattuso nie potrafi sobie poradzić z taktycznym rozpracowaniem lepszego rywala jak Juventus, Arsenal, Inter, Napoli, Lazio czy nawet Betis, ale naprawdę to co wczoraj zaprezentował zespół to był dramat, a graliśmy z Sampdorią nie żadną potęgą gdzie jeszcze można byłoby zwalić na to że w końcu przeciwnik ma "klasowych zawodników w swoich szeregach", w dodatku graliśmy z Sampdorią i sami sobie strzelamy bramkę, a potem oddajemy całkowicie kontrolę nad meczem ! 1-0, a tutaj zawodnicy wszyscy głowa w dół i gra na alibi, jakby Donnarumma po raz 4 piłkę z siatki wyjmował. Gdzie jest ta motywacja z której niby słynie Gattuso, bo coś wczoraj chyba przeoczyłem ?!

Gdzie po serii zwycięstw z nieco ogórkowymi rywalami z dołu tabeli niektórzy już zaczęli wierzyć w pogoń za Napoli i możliwym wice-mistrzostwie, trzeba spojrzeć prawdziwe w oczy my tutaj jednak bez jakiejś rewolucji na odpowiednich stopniach po prostu gry nie zmienimy, a to co my prezentujemy to nawet na wyjście z prostej (nie oszukujmy się) grupy w LE okazało się być za trudne.

Nasza sytuacja wygląda nadal nie najgorzej, patrząc na terminarz Romy bo to ich obecnie traktuje jako bezpośredniego rywala do LM (zwłaszcza jeżeli dzisiaj wygrają z Napoli i przewaga stopnieje do 1 punktu) i porównując z naszym wygląda to następująco:

Roma - Napoli, Fiorentina, Sampdoria, Udinese, Inter, Cagliari, Genoa, Juventus, Sassuolo, Parma.

Milan - Udinese, Juventus, Lazio, Parma, Torino, Bologna, Fiorentina, Frosinone, SPAL (po drodze gramy jeszcze półfinał z Lazio).

Trzeba naprawdę bardzo mocno trzymać kciuki za Napoli dzisiaj, bo jeżeli Rzymianie wygrają to spotkanie zrobi się naprawdę bardzo gorąco. Z Udinese nie możemy sobie pozwolić na wpadkę i naprawdę chociaż postarać się z Juventusem o remis, ale z taką grą o to naprawdę będzie ciężko.
6
AcMati92
Moderator AcMati92
31 marca 2019, 12:50
Juventus nas rozstrzela swoim drugim garniturem, więc nie ma co liczyć na jakiś remis. Allegri znowu zabierze Rino na szkolenie taktyczne.
1
nadgnity
nadgnity
31 marca 2019, 12:04
Paradoks polega na tym, że jeśli nie awansujemy do LM to prawdopodobnie uwolnimy się od Gattuso ale będzie ciężko o piłkarzy z topu. Jeśli awansujemy to łatwiej będzie o klasowych graczy ale też jest ryzyko, że Gattuso zostanie na stanowisku.
1
AcMati92
Moderator AcMati92
31 marca 2019, 12:26
Nie ma żadnego dylematu, nie możliwe jest, żeby utrzymać 4 miejsce do końca sezonu. Nie będzie LM, odejdzie Piątek i będzie deja vu tego co się dzieje co roku.
0
milan78
milan78
31 marca 2019, 11:48
@Piotrek1899

Serial Breaking Bad widziałeś,oczywiście.Podobał się?Zatem smiało siadaj do The Mule.Dwie godziny satysfakcji gwarantowane :-)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 11:50
Dzieki za cynk;)
0
Andre
Andre
31 marca 2019, 21:12
Skoro tak zachwalasz, to ja też z chęcią obejrzę, bo bardzo lubię zarówno Breaking Bad, jak i Clinta Eastwooda :)
1
roby
roby
31 marca 2019, 11:02
Jeszcse chwila i Piatek bedzie strzelal bramke nraz na kilka spotkan...i wszystko prysnie....zastanawia mnie jedno jak wielki klub pozwolil sobie na tyle lat gnoj....to jest niedopuszczalne!!!na chlopski rozum...cos sie skonczylo grupa ludzi odeszla ...max 3 lata i powinnismy wrocic na pewien poziom...a my 10 lat jak kolki....i modlimy sie zeby wygrali bo jestbszansa na 4 m ....masakra jakas
0
Galvo
Galvo
31 marca 2019, 11:10
Tylko wiesz, jak my z poziomem schodziliśmy coraz niżej, to inne zespoły szły w górę. Np, taki Tottenham Hotspur, Manchester City, Paris Saint-Germain. Z roku na rok wracanie na szczyt będzie coraz trudniejsze, bo inne zespoły też robią postępy.
0
roby
roby
31 marca 2019, 10:50
Wstalem i dalej nie moge tego strawic....graja tyle ze soba i zeby nie mieli wypracowanego schematu chociaz jednego ???mozna przegrac ale badzmy slabsi pilkarsko ale gryzmy trawe...a tu ani gra ani zngazowanie ani nic....nie wiem co robia cwiczac razem 365 dni
0
Galvo
Galvo
31 marca 2019, 10:47
W sumie, dawać tego Conte. Gorzej na pewno nie będzie. Co prawda wprowadzi swoje 3-4-3, 3-5-2, ale jeżeli mają być wyniki dzięki tej taktyce to jestem na tak...
1
Vol'jin
Vol'jin
31 marca 2019, 12:49
prędzej rzuci focha jak w Juve jak mu pupila nie sprowadzą, a to jest możliwe przy naszych problemach z UEFA
0
AcMati92
Moderator AcMati92
31 marca 2019, 10:41
Panowie, jaka Liga Mistrzów? Żadnych marzeń. Skończymy ten sezon na 5-6 miejscu, czyli tak jak od paru lat. Co z tego, że w drużynie przewijają nam się naprawdę dobre jednostki, typu Bakka, Bonucci, Higuain, Paqueta, Piątek, jak ciągle nie mamy najważniejszego elementu, czyli trenera. Choćby i Messi przyszedł do nas grać, to było by to samo, co obecnie, poszczególni zawodnicy ratują parę meczów, ale drużyny, taktyki, jakości jak nie ma, tak nie było. Dopóki nie zatrudnią prawdziwego trener, z doświadczeniem, dopóty każdy sezon będzie wyglądał tak samo. Aż boję się wspomnieć, że Nesta już ma jakieś pierwsze szlify trenerskie...
3
31 marca 2019, 10:36
Pepe Reina > Donnakurwa

Przegiąłeś. Ostrzeżenie. //g88
Edytowano dnia: 31 marca 2019, 13:27
0
Galvo
Galvo
31 marca 2019, 10:51
Ja wszystko rozumiem, zdenerwowanie i te sprawy, ale przyhamuj. Nawet nie jestem na młodego Włocha jakoś specjalnie zły, bo gdyby nie on, to mogło być 3:0 w czapę. Wstyd mi za takich kibiców, przykro mi to pisać.
8
filipacm
filipacm
31 marca 2019, 11:12
Widzę, prawdziwy kibic. Dollar broni wyśmienicie od 10 spotkań, ale niech zrobi jeden błąd, niech ma jeden zły dzień w roku, od razu wyzwiska od k***w xd Jeśli masz tak kibicować, to proszę cię, zmień klub
5
karrom13
karrom13
31 marca 2019, 12:03
Nie wierzę, że prawdziwy kibic może tak określić zawodnika swojego klubu.
Gigio wybronił nam tyle, że jeden błąd nie powinien być nawet mu wytykany
1
Galvo
Galvo
31 marca 2019, 12:54
Myślałem, że komentarz, pod którym szarżuje ta dyskusja napisałeś pod wpływem emocji, które jeszcze z Ciebie nie zeszły. Myliłem się, drugi komentarz potwierdził, że jesteś po prostu niepoczytalny.
1
Rodzislaw
Rodzislaw
31 marca 2019, 09:52
Co poradzić. Wydawało się po raz enty, że już wychodzimy na prostą a tu gong taki, że weekend zrypany. Szkoda, że trener beton nie umie wykorzystać Paquety. Wszedł na 10 i ogień a ten mu każe latać w obronie. Ehhhh ciężko, ciężko mieć wiarę. Suso sprzedać jak ktoś da jakieś rozsądne pieniądze.
3
Rafał0209
Rafał0209
31 marca 2019, 09:36
niestety jeżeli chodzi o grę ofensywną jesteśmy jednym z najgorszych zespołów w lidze , nasze ataki są wolne , bez pomysłu i ze strachem jak już zbliżamy się do obrońców przeciwnika to panikujemy jak chłopak przed pierwszą randką podobnie jest z tyłu naszej obrony , i niestety to się nie zmienia od początku sezonu, szkoda że Rino nie potrafi przyznać że nie ma pomysłu na drużynę a zarząd próbuje wmówić po meczu kibicom że oglądaliśmy zupełnie inne mecze i nie jest tak źle , to nie wróży zbyt dobrze na przyszłość , LM to priorytet jeżeli chodzi o finanse wszyscy jej chcemy bo mamy nadzieje że przyjdą nowi światowej klasy piłkarze , być może nowy trener i Milan sportowo zrobi dwa kroki do przodu , ale co jak nie ? i skład zostanie jaki jest z Rino na ławce to przyznam boję się oglądać Milan z taką grą w LM
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
31 marca 2019, 09:35
Niestety zespół jest przemęczony . Teraz jest decydujący moment sezonu i niestety mamy sporą obniżkę formy co zresztą było już widać w meczu derbowym. Inter zagrał agresywnie , pressing i walka na całym boisku, My człapiemy po murawie jak byśmy przebiegli wcześniej maraton. Trener Sampdorii dokładnie takiej samej taktyki użył do meczu z nami a nasz zespół nie miał zielonego pojęcia jak z pod tego pressingu wyjść. Nie ma w naszej grze od dłuższego już czasu pomysłu, tempa. Patrzenie na mecze to coraz większa męczarnia cały czas jednostajne tempo bez przyspieszenia, gry z pierwszej piłki . Niestety mimo całej sympatii do Rino nie ma on pojęcia o taktyce. Wiele meczów wygraliśmy dzięki przypadkowi czy jakimś cudem zdobywanymi przez Krzyska golami ( Atalanta, Roma ) ale to nie może tak funkcjonować cały czas. Wszyscy dookoła trąbią że Nie można zostawiać Piątka samego z 4 obrońców bo to nie Messi żeby 5 okiwać i walnąć bramkę . Wszyscy to widza tylko Rino uważa długa laga do przodu a może coś z tego wyjdzie . Tak się przepraszam gra w lidze okręgowej a nie walczy o LM. Nie mam złudzeń w tym roku znów nici z 4 miejsca. Mam nadzieje, że się mylę ale jeszcze 3-4 kolejki i będziemy poza strefa pucharową.
2
31 marca 2019, 09:15
Czyli tak jak wszyscy i ja też chcieli rotacje, Hakan w pomocy, Kessie lawla, Samu na skrzydle i nic to nie dało. I nie zadecydował kurozialny błąd, bo Milan miał 90min na strzelenie choćby jednej bramki. Porażka zasłużona. Gattuso niech się zastanowi nad taktyką i w o gole jakimś pomysłem na ten skład, bo inaczej to nawet dwa wielkie transfery nie pomogą.
1
Madman
Madman
31 marca 2019, 09:24
No nie zgodze sie wybacz. Samu kazdy na skrzydle chcial zamiast Suso. A Samu na lewym to nie istnieje kazdy to wie od poczatku sezonu. Wiec na dzien dzisiejszy Samu na lewej Suso na prawej = nie mamy skrzydel. Samu na prawej to na ta chwile mamy jakies skrzydlo co ciagnie . A na drugie mozna wtedy dac Diego czy Boryne ,ze sredniakami sobie radza. Bledy trenera .
2
milan78
milan78
31 marca 2019, 08:51
Bierzmy Conte za wszelka cenę.Jesli trafi w lecie do Interu to juz na starcie mamy 10-15 punktów straty do sąsiadów
4
Madman
Madman
31 marca 2019, 09:25
Jestem na tak. I mam gdzies tych co zaraz beda go tu wyzywac od tupecikow i innych. Gosc jest o pare klas wyzej
4
grzegorzzg
grzegorzzg
31 marca 2019, 08:49
Moim zdaniem: drużyna tutaj nie zawiniła, chciała, walczyła ale nie miała pomysłu, od pomysłu jest trener i to trener ponosi odpowiedzialność za porażkę, nawet nie winie bramkarza bo niestety błędy się zdarzają ale od tego jest trener żeby zapanować nad zawodnikami i nad ich grą, myślę że zarząd to widzi.
2
Galvo
Galvo
31 marca 2019, 08:39
Cóż, dla mnie zawinił cały zespół...
Donnarumma - błąd, który później może nas kosztować brakiem awansu do Ligi Mistrzów. Wiadomo, że uratował nam tyłek, bo rywale spokojnie mogli wygrać 2/3:0, niemniej jednak - boli.
Reszta zespołu - dramat. Można winić Gattuso, bo ja też go winię, ale lepiej stracić gola na 1:0 w pierwszej minucie, niż ostatniej. Masz więcej czasu na odrabianie. Nasze gwiazdeczki po straconej bramce nie stworzyły w sumie nic ciekawego, a miały cały mecz.
Gattuso - również winowajca, nie wybielam nikogo. Stylu nie było, nie ma i na razie się nie zapowiada, żeby był. Sporo osób broni Rino pisząc, że Juventus FC przecież też nie ma stylu. Chciałbym, żebyśmy My też nie mieli stylu tak jak oni... W przeciwieństwie do nas, Juve ma jakieś trofeum w tym sezonie, to po pierwsze, a po drugie - potrafią zagrać kapitalne spotkanie (z SSC Napoli w rundzie jesiennej czy z Atletico Madryt w fazie pucharowej Ligi Mistrzów). Oglądałem wszystkie spotkania (łącznie z meczami towarzyskimi) AC Milanu w tym sezonie i nie przypominam sobie solidnego meczu z naszej strony. Przypominam sobie dobre, ale nie solidne, kapitalne. Nawet z luksemburskim hegemonem daliśmy ciała, bo dla mnie strata bramki u siebie z zespołem pokroju Legii Warszawa to jest kompromitacja.

Piszecie, że punkty najważniejsze, to jest prawda, ale nie taka stuprocentowa. Zdobędziemy wystarczającą ilość punktów, żeby zagrać w Lidze Mistrzów i co dalej? Kasa? Okej. Prestiż? Okej. Zainteresowanie solidnych piłkarzy naszym klubem? Okej. Tylko to nie jest tak, że kupisz w letnie mercato czterech, dobrych grajków i już ten zespół będzie miał styl. Daną taktykę buduje się latami... Dążę do tego, że z taką grą, to nie mamy czego szukać w Lidze Mistrzów, jak my z grupy Ligi Europy nie potrafimy wyjść. Rozumiem, że błędy się zdarzają nawet Manchesterowi City, FC Barcelonie czy Bayernowi Monachium, ale nam jakoś tak zbyt często.
Edytowano dnia: 31 marca 2019, 08:44
1
nadgnity
nadgnity
31 marca 2019, 12:14
Na tę chwilę nie chodzi o to by czegoś szukać w Lidze Mistrzów tylko o to żeby tam się dostać. Celem jest wzmocnienie i rozwój drużyny a nie wygranie LM.
0
Galvo
Galvo
31 marca 2019, 12:30
Nie mówię o wygraniu Ligi Mistrzów, tylko o pokazaniu się z jak najlepszej strony. Tak, wywalczymy awans i można oddać wszystkie mecze walkowerem, bo celem jest tylko "dostanie się".

Właśnie, celem jest wzmocnienie i rozwój. Im lepiej będziemy grać, tym szybciej się rozwiniemy + więcej potencjalnych kandydatów będzie chciało u nas grać. Wiadomo, że nie można oczekiwać nie wiadomo czego, ale chłopcem do bicia być nie chcemy, a z takim stylem jaki gramy od ładnych, paru miesięcy... Strach.
Edytowano dnia: 31 marca 2019, 12:33
0
31 marca 2019, 08:30
Ale wstyd grać tak haniebny futbol ,Gattuso tak mi obrzydził futbol że już mam dość meczy w ten weekend.
2
milan78
milan78
31 marca 2019, 08:49
Polecam spacer i dobre kino."Przemytnika" z C.Eastwoodem widziałeś?
Edytowano dnia: 31 marca 2019, 08:49
0
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 09:39
Ja się przymierzam.Warto? Wczoraj oglądałem "Kaliber". Dobre kino, polecam :)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 10:09
Tak na szczęście dziś świetna pogoda ;)
0
Andrzej88
Andrzej88
31 marca 2019, 06:10
Z czym do LM?? Błędy indywidualne sie zdarzają i to nie jest dramat , ze trzeba zacząć mecz od 1:0 . wiele drużyn to potrafi. Problem jest z grą. Zawodnicy gubia piłke w srodku pola, źle wyprowadzają. Niepotrafią nawet podac celnie lagi do Piatka. Nie ma żadnego pomysłu na gre, to taka kopaniana, od przypadku do przypadku. Przestrzelone o 20 metrów centry w pole karne, niedokładność, gra w poprzek.. Jak sie nie umie rozgrywac jak Barcelona to trzeba szybko grac do przodu, a nie pierdzilić coś, az obrona zdąży sie ustawić. Nawet dośrodkować nie potrafią. I za ten tragiczny styl odpowiada trener.
7
Galvo
Galvo
31 marca 2019, 08:40
Nasze miejsce w tabeli nie odzwierciedla ani trochę tego, jak gramy. Bardziej jesteśmy tak wysoko ze względu na upośledzenie AS Romy, czy SS Lazio. Taka prawda.
4
Diavo
Diavo
31 marca 2019, 00:37
Tragedia..
1
Tutkovic
Tutkovic
31 marca 2019, 00:10
Prawda jest taka, że musimy trzymać kciuki za Milan, żeby doczłapał do LM. Dzisiejszy mecz pokazuje, że potrzeba wzmocnień na obu skrzydłach oraz zastępcy dla Biglii/ Kessiego. Jestem za tym, żeby Leonardo ściagał kolejnych Brazylijczyków.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 01:26
Prawda jest taka, że powinniśmy trzymać kciuki za to, by graczom Milanu w najbliższym czasie nie rodziły się dzieci, a już Gattuso w szczególności, bo to sie może zakończyć poza pucharami ;p
2
Fushnikov
Fushnikov
30 marca 2019, 23:38
Bezduszny Milan. Sampa zjadła pod każdym względem. Dla mnie karny ale ja nie jestem obiektywny w tej sprawie. Gigio koszmarny mecz. Jedziemy dalej. 3mac kciuki jutro za Napoli i remis Interu
1
jacekk553
jacekk553
31 marca 2019, 00:01
Akurat paradoksalnie Gigio miał mecz nienajgorszy. Asysta z pierwszej minuty to faktycznie koszmar, ale potem zatrzymał kilka akcji Sampdorii. A że kolegom z przodu akcje wychodzą przypadkiem i wynik się nie zmienił, to na Donnarumme spada ciężar porażki. Niby zasłużenie, ale poza tą akcją nie odbiegał od formy prezentowanej przy serii czystych kont.
4
POE
POE
30 marca 2019, 23:37
AJJJ popełnialiśmy dużo błędów ;/ Z Udinese musi być 3pkn bo później ciężki wyjazd .
FORZA MILAN
0
Madman
Madman
30 marca 2019, 23:25
juz lepszy ex romanista bezrobotny by byl . W koncu nie on Rome rozmontowal
0
tober12
tober12
30 marca 2019, 23:19
Co najgorsze teraz dwa mecze z rzędu Juventus w lidze. Najpierw słabsza 11 potem ta mocniejsza i wyjazd :)
0
Madman
Madman
30 marca 2019, 23:18
Paqueta typ na 10 co pokazal w koncowce. Ale nie wspanialy trener robi z niego przecinaka, I gra swoim 433 by Suso nie obrazil sie. Taki trener to zaden trener.
12
landik
landik
30 marca 2019, 23:36
Taki kibic jak ty to żaden kibic :
6
Madman
Madman
30 marca 2019, 23:55
Bo co? Kibic nie ma prawa miec wlasnego zdania> ? sorry jak leming jestes to nie do mnie pretensje. Ja tylko obektywnie stwierdzilem fakt. Co ma to do bycia kibicem? Czyli rozumiem, ze w Madrycie jak 80 tys kibicow pokazalo biale chusteczki to zadni kibice>? chlopie argumenty masz czy nie? Jak nie nie odzywaj sie .
13
rossoneri91
rossoneri91
30 marca 2019, 23:16
kopanie się piłką po dupach a nie gra w piłkę
4
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
30 marca 2019, 23:14
W "10" meczu się nie wygra. Dopiero po zejściu przereklamowanego suso z mega żenady zapaliło (zaiskrzyło) się światełko w tunelu.
...Ja do tej padaki "trenerio" już przywykłem, tylko najgorsze że dziś zaprosiłem Ojca na mecz i musiałem Go przepraszać za takie szambo. Prędko na mecz ACM do mnie nie da się zaprosić :/
5
tober12
tober12
30 marca 2019, 23:11
Oooo AC Milan, ja stoję tam sam, tak nie strzele wam bram ooo AC Milan... Stoje jak kłoda, nikt mi nie poda AC Milan.
2
ósmy
ósmy
30 marca 2019, 23:10
Juventus znowu nam odskoczył.
25
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
30 marca 2019, 23:16
Qrwa, ale mnie rozbawiłeś :-)
5
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 marca 2019, 23:10
Kurła Rino wes pan wstydu oszczędź
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 marca 2019, 23:10
Ka kurła poproszę komentarz Rina
0
brzydki
brzydki
30 marca 2019, 23:13
A co on ciekawego powie... Była beka z Montelli że po każdym meczu się śmieje i mówi to samo, to teraz jest Gattuso który po każdym meczu mówi, że "byliśmy słabi, jest dużo do poprawy i czeka nas ciężka praca", niezależnie od wyniku
5
ksieciunio
ksieciunio
30 marca 2019, 23:09
Tradycyjnie po dobrym okresie, jaki zwyczajowo przychodzi w okolicach lutego, znów wraca stary Milan a wraz z nim nieporadność i kuriozalne błędy. Co ciekawe drugą połowę oglądałem fragmentami i nawet wydawało mi się że Milan przeważa :) BTW Czy wg Was nie powinno być w końcówce karnego?
0
Vol'jin
Vol'jin
30 marca 2019, 23:10
prędzej karny w 1 połowie za rękę gracza Sampy
0
Milanboy
Milanboy
30 marca 2019, 23:03
Najgorsze jest to że dzisiaj graliśmy jakby ktoś nam odebrał życie, dosłownie wyjątki typu hakan czy Calabria oraz paqueta coś tam próbowały, reszta to albo popełniała fatalne błędy techniczne jak Gigio i Musacchio, albo nic nie dawała jak Castillejo oraz Rodriguez. Ehh, szykuje się chyba ciężki okres
1
Yabaye
Yabaye
30 marca 2019, 23:21
Cały sezon gramy tak, jakby ktoś odpiął nam wtyczkę.
4
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 marca 2019, 23:00
Ka kurła poproszę komentarz Rina
0
Yabaye
Yabaye
30 marca 2019, 22:55
Nie ma co gadać. Typowy Milan typowego Gattuso, czyli zero styłu i jak zabrakło farta z przodu to nie ma gola. Liga Mistrzów będzie cudem.
4
kosa80
kosa80
30 marca 2019, 22:54
LIGA MISTRZÓW??????
BEZ TRENERA.
DOBRANOC PANOWIE.
2
ThinLizzy
ThinLizzy
30 marca 2019, 22:54
Ja bez względu na wszystko zawsze bd kibicował Milanowi , na dobre i złe , sezon się jeszcze nie skończył , jest szansa na LM , to jest piłka nożna wszystko się może zdarzyć : D
2
BadMad
BadMad
30 marca 2019, 23:26
Oczywiście, kibice Parmy również mogą myśleć matematycznie o LM;)
1
tober12
tober12
30 marca 2019, 22:53
Krzysztof Piątek... Widać kto tu jest głodny gry i zrobienia kariery. Gdy wali do pressingu idzie na pełnej szybkości jest zagranie za jego plecy od bramkarza, Krzychu się odwraca a tam Samu czy Suso drepczą sobie spóźnieni do rywali. Zaczynam wątpić w motywacje GG.. Sampa jak dzisiaj szła do pressu to wszyscy pełna kita a u nas tylko Piątek.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
30 marca 2019, 22:53
Ta drużyna pod względem taktycznym, to jest poziom co najwyżej okręgówki. Nie potrafię zrozumieć takich ludzi, jak Maldini, czy Leonardo, którzy oglądają każdy mecz, widzą wszystko, jak na dłoni i dalej brną w ten marazm z Gattuso. Ja naprawdę go lubię, ale po prostu to, co oferuje jako trener... Właśnie. On nie ma do zaoferowania nic. Po prostu zero. Kolejny bardzo ważny mecz w kontekście awansu do LM, a zespół wychodzi, jak na piknik. To ma być motywator? Wolne żarty. Przegrywamy od 2 minuty, gdzie reakcja? Brak. Odcięło im prąd. Plan b? Nie ma, bo on nawet planu A nigdy nie miał. Zakłamujcie sobie Salinas, Jogin, czy Gerada rzeczywistość, ile wlezie. Prawda jest taka, że ta ekipa zbiera punkty tylko dzięki zrywom i przebłyskom jednostek. Z początku był to Higuain, potem farta miał kapitan, niedawno wejście smoka zaliczyło Paqueta z Piątkiem. W tym wszystkim nigdy nie było drużyny, jakiejś myśli, pomysłu. Tym trenerem rządzi przypadek.
20
milan78
milan78
30 marca 2019, 23:00
Salinas jest najlepszy.Mój ulubieniec.
9
Piotrek1899
Piotrek1899
30 marca 2019, 23:06
Mój też. Zwłaszcza od połowy marca, kiedy to oświecił nas informacją, że Suso jest w słabszej formie, bo w listopadzie urodził mu się syn;)
14
Gerada
Gerada
30 marca 2019, 23:08
Zakłamujmy rzeczywistość...? Co dla Ciebie jest rzeczywistością? Ja w swoich wypowiedziach bardzo często podaję liczby, konkretne fragmenty spotkań, czy przedstawiam jakie czynniki wpływają na taką czy inną opinię. Czy jestem omylny? - na pewno, i nigdy nie obnoszę się z tym ile razy to ja miałem rację, bo nie o to w tym chodzi. Powiedz mi tylko, która część Twojej opinii jest rzeczywistością, bo ani jednego zdania nie poparłeś "rzeczywistym" argumentem, wygłosiłeś jedynie litanię subiektywnych opinii. Z całym szacunkiem, potrafię zrozumieć, że ktoś się ze mną nie zgadza, ale wytłumacz mi w jaki sposób bardziej rzeczywiste są puste hasła od przedstawiania faktów, które każdy może w około 10-15 sekund sprawdzić mając jedynie dostęp do internetu...?
2
Lipido
Lipido
30 marca 2019, 23:09
Milan 78 popieram. Też mój faworyt.
2
milan78
milan78
30 marca 2019, 23:10
Prawdopodobnie tekst roku z tym synem Suso ;-)
3
Madman
Madman
30 marca 2019, 23:14
Gerada liczny czesto zaklamuja. Myslalem, ze takie rzeczy wiesz:)
1
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 23:19
Gerada - no offence, ale podajecie liczby i statystyki głównie wtedy gdy pasują pod Waszą teorię i to nie poddając ich analizie - prosty przykład 'MILAN MA 3CIE MIEJSCE - FAKT NIE OPINIA, GDZIE CI HEJTERZY' podczas gdy nie zwracacie uwagi na to że Milan dołuje i że od 6go miejsca dzieli 6 pktów. Suche dane to manipulacja, dopiero poddane obróbce mają jakiś sens.
6
Andre
Andre
30 marca 2019, 23:20
Brawa dla Ciebie. Zaorałeś tym komentarzem cały #teamgattuso na tej stronie.
Edytowano dnia: 30 marca 2019, 23:23
2
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 23:22
PS. Do Salinasa ja dodaję jeszcze nokomentsa - też niezły, polecam dla koneserów :)
5
Piotrek1899
Piotrek1899
30 marca 2019, 23:26
Gerada, piłka to bardzo prosta gra. Tu nie trzeba liczb. Mi wystarczy obejrzeć kilka spotkań, by wiedzieć, co dany trener ma do zaoferowania. Gattuso oglądam od półtora roku i wiem, że nie ma nic. Ty swoimi statystykami i liczbami próbujesz przekonać, że jest lepiej, niż to, co ja widzę na boisku. A to jest dla mnie najistotniejszy argument. A widzę przeważnie to, co dzisiaj. Przypadek? Nie sądzę. Zwykła nieudolność trenera
8
Andre
Andre
30 marca 2019, 23:26
@Dryzu1899 Racja. Nokoments to również szalenie zabawny w swoich kuriozalnych komentarzach fanboy Gattuso...
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
30 marca 2019, 23:28
@Gerada .. Cały obraz naszej gry jest jednym wielkim argumentem .
4
Gerada
Gerada
30 marca 2019, 23:31
@ Madman, Dryzu - jasne, liczby mogą zakłamywać wiele spraw, ale jakimś wykładnikiem są. Nawet idąc w ten prosty przykład podany przez Ciebie, Dryzu. Czy jak na koniec sezonu będziemy na 3 miejscu, a drużyny od 4 do 14 miejsca będą punkt za nami to oznacza, że to nie do końca tak, że wchodzimy do Ligi Mistrzów...? Nigdy nie twierdzę, że statystyka to klucz do zrozumienia piłki, ale to zbiór liczb pomagający dostrzec pewne elementy tej gry. Dużo osób mylnie odbiera mnie tutaj jako jakiegoś psycho fana Gattuso, podczas gdy sto razy podkreślałem, że daleki jestem od takiego podejścia. Zwyczajnie najczęściej kontruję argumenty - przepraszam za określenie jeśli jest za mocne - hejterów Rino, więc wtedy moja wypowiedź jednoznacznie wygląda na broniącą trenera. Ja zwyczajnie odpisuję na to, co moim zdaniem jest puste i nietrafione. Przykładowo: jeśli ktoś napisze, że nie kreujemy sytuacji, a statystyka mówi, że mamy najwięcej stworzonych okazji bramkowych w lidze - to zwyczajnie to zauważam bo uważam, że osoba taka kłamie wprowadzając innych w błąd. Kto będzie chciał uwierzy w puste, rzucone hasło, a kto będzie chciał uwierzy w to, ze nie jest tak fatalnie, skoro są realne argumenty, za tym czy owym. Tyle...
0
Lipido
Lipido
30 marca 2019, 23:36
Bo Gerada to nonkonformista tej strony. Więc w polemikę próżno wchodzić. Zawszę znajdzie merytoryczne odniesie do podważenia faktów, które wydają się wystarczające. Opinia, że Milan może być wielki ale nie musi jest jak Koran dla żydów i punktem wejścia w dyskusję wielu pielgrzymów tej strony.
5
Lipido
Lipido
30 marca 2019, 23:39
Ja nie wiem po co te personalne zaczepki i dzielenie się na durne obozy. Jedyny obóz jaki powinien istnieć to #TeamACMilan.

Każdy ma trochę racji i taka jest prawda. Wszystko można podpiąć pod własną teorie, ale najważniejszy jest Milan, a nie czyjeś racje.

Jest sporo rzeczy za które można krytykować trenera i sporo za które można bronić. Dziś niestety były praktycznie same powody do krytyki.

Piotrek zluzuj z tymi hasłami o "zakłamywaniu", bo każdy sobie może coś wyciągnąć z dawnych komentarzy, zwłaszcza gdy komentujemy jako kibice na gorąco :) Sam przecież nie tak dawno napisałeś, że nie strzeliśmy nawet 10 bramek po akcjach z udziałem min. 3 piłkarzy, co udowodniłem Ci, że jest grubym fałszem :)

Od maja prawdopodobnie będzie nowy trener, który będzie tak samo grillowany jak każdy odkąd pamiętam, nawet Carlo miał sporo przeciwników. Zmienią się też piłkarze i będą kolejni do obrzucania błotem, ale Milan pozostanie, więc skupmy się na kibicowaniu :)

P.S. Zostawcie trochę energii na pomeczową wypowiedź trenera. Naprawdę będzie co krytykować i hejtować.
4
Gerada
Gerada
30 marca 2019, 23:39
I znów: przegapiony został jeden szczegół... Absolutnie nikogo w naszym zespole nie bronię za dzisiejszy mecz, czy za derby... Bo też uważam, że było źle... Wystarczy poszukać mojej opinii po tym spotkaniu... Co do oczekiwań względem naszej gry, bodajże wczoraj w Przeglądzie ukazał się bardzo ciekawy, analityczny tekst o tym dlaczego w dzisiejszym futbolu niesamowicie trudno jest zbudować drużynę, która zdominuje mecz atakiem pozycyjnym. Proponuję poczytać. Jest tam między innymi wyjaśnione dlaczego DUŻO łatwiej jest ustawić taktykę drużynom słabym i drużynom środka tabeli. Zarządzanie Milanem nie jest tak proste jak się wydaje. W tym miejscu również powtórzę to co powtarzam non stop: Jak ma przyjść ktoś, kto ogarnie Milan lepiej niż Gattuso to nawet dzisiaj i będę świętował tę decyzję. Dopóki to się nie stanie cieszę się jak widzę progres w niektórych elementach naszej gry, bo takowy progres w niektórych fragmentach sezonu był zauważalny. Czy progres jest wystarczający? Raczej nie, ale rzucanie na ślepo, że wszystko jest źle to puste hasło...
0
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 23:41
Gerada - No właśnie, nie tak dawno temat na topie - KREOWANE SYTUACJE. Oczywiście, statystyka Ci powie że kreujemy mnóstwo sytuacji. Nie pokaże Ci jednak że GÓWNIANYCH - w tym sęk właśnie.
PS. Nie uważam Cię za tzw. psychofana Gattuso, uważam tylko że za bardzo trzymasz się suchych liczb czasem będąc przez to mylnie rozumianym - nie biorę Cię na pewno za takiego ananasa jak wspomniani Salinas czy nokoments ;)
2
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 23:48
Ze statystykami jest tak, że ja i mój kot mamy razem po 3 nogi, a Zapata ma fajny przelicznik gola na mecz, pomimo tego, że prawie wszystkie trafił w grudniu.
Edytowano dnia: 30 marca 2019, 23:48
2
Gerada
Gerada
30 marca 2019, 23:49
@ Dryzu - może faktycznie jest mylnie odbierany... Ale kiedy na argument "wcale nie kreujemy" podaję statystykę "mamy najwięcej wykreowanych sytuacji" mam na myśli, ze nie jesteśmy tak fatalni jak głosi opinia, a nie, że jesteśmy najlepsi... Ja z reguły tylko kontruję hasła, które wydają mi się oderwane od rzeczywistości. Nie jesteśmy ani najlepsi, ani najgorsi w lidze, a nasz trener to nie jest największy kataklizm jaki przydarzył się w nowożytnej historii futbolu. Są lepsi, są gorsi.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 23:54
Miszcz - statystyka bez spojrzenia na nią w szerszej perspektywie i analizie jest jak ciepłe, bezalkoholowe piwo w upalny dzień - niby można, ale sensu w tym brak, jak Twój przykład z kotem - jeśli odpowiednio skategoryzujesz i podzielisz dane, to wyjdzie Ci że koty nadal statystycznie mają średnio cztery nogi a człowiek nadal statystycznie dwie.
1
BadMad
BadMad
31 marca 2019, 00:03
Panowie -NIE czarujmy się. Gdyby nie prezent w postaci megaduetu P-P bylibyśmy w okolicach 11 miejsca. Nie będę powtarzał banalu ze uwielbiałam Gennaro jako zawodnika. W momencie nominacji w 99% byłem przekonany ze to niestety kolejny kapiszon na drodze poszukiwań czerwono-czarnego Guardioli. Na chwilę obecną obstawiam 30-70 % na nasz awans do upragnionej LM. W której - nie czarujmy się kolejny raz- osmieszylibysmy się totalnie przy obecnym "trybie". Wiecie to Wy i wiem to ja .
2
Andre
Andre
31 marca 2019, 00:15
@Gerada Twój problem polega na tym, że nie jesteś w stanie przyjąć do wiadomości, iż Twoje wybiórczo przytaczane statystyki służą ci jedynie do zaklinania rzeczywistości...
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 00:18
Miszcz, a czy ja wyciągam coś z dawnych komentarzy? Po prostu widzę, kto ma jakie podejście do Gattuso i jego sposobu prowadzenia zespołu. Nie potrzebuję szukania na siłę jakichś statystyk i liczb, by stwierdzić, że pod jego wodzą drużyna prezentuje się fatalnie. Wystarczy mi to, co widzę na ekranie. A jeśli znalazłeś te 10 bramek... Gratulacje;) Musiałeś się sporo naszukać;)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 00:23
Piotrek - właśnie nie musiałem i o to chodzi :D W dodatku miałem luźny dzień w pracy wtedy i sobie oglądałem stare mecze Milanu. Wtedy właśnie zapałałem ogromną tęsknotą do Jacka :(
0
Piotrek1899
Piotrek1899
31 marca 2019, 01:02
Przydałby się teraz, nie powiem, że nie. Tylko, czy on ma UEFA Pro? ;p
0
Yabaye
Yabaye
30 marca 2019, 22:52
Więcej żartów i kpin, że "wuefista taki dobry". Więcej, proszę.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 22:55
Montella był wuefistą, Gattuso to uczy chyba przysposobienia obronnego i przyszedł na zastępstwo. Mówisz - masz :)
3
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 22:57
U mnie nauczyciele WF uczyli również PO. To się nie wyklucza :P
4
Dryzu1899
Dryzu1899
30 marca 2019, 23:10
Miszcz - w Polsce tak to właśnie wygląda: w podstawówce wfu uczyła 100kilowa babka z cukrzycą która nie ogarniała zasad koszykówki xd w gimnazjum typ rzucał piłkę: "macie i grajcie" po czym wesoło chadzał do składziku razem z koleżanką-wuefistką robić ekhm... inwentaryzację, w liceum najpierw mieliśmy w końcu normalnego gościa który elegancko wszystko rozkładał - nożną, kosza, siatkę, siłownię, gimnastykę etc. A potem przeniosłem się do innego liceum gdzie typ kazał mówić do siebie "TRENERZE" podczas gdy miał 3 ulubieńców grających w siatę, na inne sporty totalnie wysrane i nielubiącym siatkówki robił 45 minutową rozgrzewkę. Piękne czasy.
1
lopezito84
lopezito84
30 marca 2019, 22:51
Błąd to szczegół każdemu się zdarza, ale popatrzmy na grę z cieniasami każdy potrafi wygrać, po za meczem z Atalantą nic się nie zmieniło Milan nie potrafi odpowiednio nastawić się na mecz z wymagającym przeciwnikiem to, co prezentuje Milan Gattuso to po prostu komedia. Dziś nie było nawet akcentu dobrej gry nawet najmniejszej ciekawej akcji. Jeśli piątek nie strzela bramek to nikt inny już nie strzeli, bo to ustawienie nie daje takich szans na każdym meczu dosłownie każdym Milan gra na własnej połowie „0” pressingu ani kontry kulają sobie piłkę i od czasu do czasu prostopadła piłka do Piątka - bramka i znów Gattuso jest wielki.Parodia!!!
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się