SCUDETTO


Leonardo i Maldini rozmawiali w Milanello z trenerem oraz kilkoma zawodnikami

1 kwietnia 2019, 12:51, cinassek Aktualności
Leonardo i Maldini rozmawiali w Milanello z trenerem oraz kilkoma zawodnikami

Jak podaje stacja Sky, w niedzielę intensywny dzień w Milanello spędzili dyrektorzy klubu - Leonardo Paolo Maldini. Spotkali się oni przede wszystkim z trenerem Gennaro Gattuso. Według La Gazzetta dello Sport, szkoleniowiec po rozmowie ze swoimi przełożonymi zyskał więcej spokoju i w pełni skupia się na przygotowaniach do kolejnych meczów rossonerich. Sky dodaje również, że Leonardo i Maldini porozmawiali także i z kilkoma zawodnikami. Nie wiadomo jednak, o których graczy chodzi konkretnie.



68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
El Doktor
El Doktor
1 kwietnia 2019, 17:11
Smutne jest to,ze polowa tu jak politycy maja problemy z czytaniem. Przegladam negatywne posty i wiekszosci chodzi o to. ze Rino ma juz dociagnac to do konca i zycza mu top 4 i LM. Ale po tym ma odejsc. I co w tym dziwnego? Ja osobiscie uwazam tak samo. Rino za slaby by ciągnac LM. Sorry koledzy ale takie sa fakty. Niech wywalczy top 4 i godnie sie pozegna bez spinki. Ewentualnie jako drugi trener . Niech sie uczy gry ofensywnej bo tego za diabla nie potrafi. I to nie przyklad tylko Milanu ale tez innych druzyn co prowadzil. Tracili najmniej bramek ,a i tak spadali z ligi bo nie strzelali. Wiec drodzy fani trenerki Rina to sa fakty.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 18:38
Ale to będzie nierealne, bo jeśli awansują to on zostanie tak czy siak, osobiście sam bym za tym optował, ale to jest po prostu nierealne
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 kwietnia 2019, 21:34
Przy realizacji celu nikt nie zwolni Gattuso(nawet w momencie poważniejszego starcia z Leonardo), ponieważ ma wsparcie zarówno w Maldinim, Gazidisie jak i samych Singerach(Młody Singer bez powodu nie pojawia się co chwila na trybunach spotkań Milanu.).A co do rezygnacji Rino z powodu swojej natury nie odpuści dopóki czegoś nie udowodni.Teraz nie ma mowy o jakimkolwiek odejściu, ale gdyby tak ten jego wzmocniony Milan zaskoczył i np. doszedł do 1/8 lub 1/4 LM+wygrał jakieś CI/ScI szczerze wątpię, żeby chciał nieustannie ciągnąć za uszy tą nieukształtowaną mentalnie szatnię przez kolejne kilka lat.
1
Madman
Madman
2 kwietnia 2019, 15:25
I to jest Problem Rina ,ze nie odpusci. Zepchnałby ich do serie b i chcial dalej trenowac by udowodnic. Powinien dorosnac juz
0
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 16:33
Nie wiem co się tutaj dzieje od dłuższego czasu, ale po 2 spotkaniach kibiców nawiedził jakiś amok oraz pesymizm i frustracja, co jest nienormalne, jeszcze obrażanie siebie nawzajem i dogryzanie co jest już naprawdę przykre, do tego teraz dosłownie każdy atakuje Gattuso, a jak ktoś chce go obronić nawet argumentami to są teksty typu "w jakim świecie ty żyjesz" itd itd, bo taka jest prawda anty gattuso i już, reszta nie ma prawa się odzywać, oczywiście drugi obóz nie jest jakoś o wiele lepszy, ale nie robi burdy jak atakujący rino

Przykre jest to jak strona robi wobec siebie podziały z powodu spotkań :(
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 16:50
8
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 kwietnia 2019, 16:49
Krytyka Gattuso należy się, ale konstruktywna.To po pierwsze.Po drugie ten pesymizm jest podsycany wyłącznie przez paru specyficznych delikwentów żerujących wyłącznie na negatywnych emocjach, dlatego nie ma co przesadzać z tym określeniem ''dosłownie każdy''.Po prostu powinno się uciąć preteksty do tego bełkotliwego spamu jaki Gattuso jest zły poprzez ignorowanie chamskich zaczepek owych osobników.
6
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 16:51
Fakt, źle to ująłem, ale gdy wchodzę na stronę to nie widzę nic innego jak tylko i wyłącznie atak na rino, ok, konstruktywna krytyka jest spoko, ale pewni użytkownicy zwyczajnie przesadzają
1
AdamoX
AdamoX
1 kwietnia 2019, 16:57
Milanboy dokładnie trudno teraz znaleźć choćby 1 post gdzie nikt nikogo nie krytykuje :/ (Oczywiście konstruktywna krytyka to co innego)
2
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 17:52
Dobrało się dwóch naczelnych moralizatorów tej strony, hehe:) Osoby, dla których określenia typu bełkot, leczenie życiowych kompleksów, itp, lecą, jak z rogu obfitości w kierunku każdego, kto ośmieli się mieć jakieś obiekcje co do pracy Gattuso... Mówicie o konstruktywnej krytyce? A co macie sami konstruktywnego do powiedzenia, prócz " Gattuso jest fajny, bo Milan jest na 4 miejscu"? Tak w skrócie. Jak ktoś napisze, że nie podoba mu się gra Milanu, bo jest powolna, bez pomysłu, rządzi nią w dużej mierze przypadek, a zrywy jednostek decydują o punktach, lub ich braku i każdy, kto ma pojęcie o piłce to dostrzega, to już dla Was jest atak. Mamy tu sypać statystykami, żeby nie obrazić? Przecież gołym okiem widać, że ta gra się nie klei i przykładowo ja piszę to i się tego nie wyprę. Jednocześnie pochwalić też trenera potrafię i nie raz to zrobiłem. A czemu nie, skoro np. z Atalantą, czy Napoli świetnie zespół ustawił. To Wy robicie tu większy syf, bo pod każdym postem krytycznym wyskakujecie z jakimiś dziwnymi teoriami ( sędzia, Suso ma dziecko, plaga kontuzji itd..)i prowokujecie, bo nie potraficie przyznać racji i uwierzyć w to, co widać na ekranie monitora.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 18:30
Piotrek1899- to ja napisałem o leczeniu kompleksów coś? Jeśli tak to zacytuj, tak samo o dziecku Suso, czy innych teoriach?

I ile razy mam pisać, nie jestem fanboyem gattuso , bo mi bardzo daleko od tego, poza tym ja tam lubię konstruktywną krytykę, ale patrząc na np ciebie to kompletnie tego nie widzę, np cenię takiego Ibarbo, czy Gola, czy Galvo, czy wielu innych którzy potrafią dosadnie wyjaśnić że gra Milanu im nie leży, a nie co rusz tylko jak to źle w Milanie, i do tego z tekstami typu "dobrze byłoby go wywalić w końcówce sezonu"

I ty myślisz że nie wiem jak jest źle w kwestii trenerki u nas? Od początku wolałem aby przyszedł do nas trener typu Conte który zwyczajnie ogarnie ten Milan, albo taki Wenger, ale cóż, skoro wybrali Gattuso no to trudno, do tego ma mimo wszystko wyniki, i gra o LM nadal się toczy zaciekle to nie pozostaje nic innego jak kibicować, bo takie gadanie jak zwolnijmy trenera dosłownie pod koniec jest naprawdę abstrakcyjne, i na pewno drużyna nie wstanie raz dwa z kolan, zobacz jak wywalono Di Francesco, i zobacz jak tragiczne 3 spotkania ma Roma Ranieriego, bo sorki, to że wygrali pierwsze spotkanie o niczym nie świadczy, bo zwyczajnie grali padake i powinni wtedy zremisować

Masz ze mną jakiś dziwny problem, bo raz że niedawno pisałeś jak to brzydzisz się takimi ludźmi jak ja, potem bezczelnie mnie dyskredytujesz tekstami typu dziecko, a teraz piszesz o jakichś teoriach, a ja tak naprawdę niczemu tobie nie zawiniłem

A, i prowokacji to ty mi nic nie pisz, bo pod tym względem nie jesteś lepszy :)
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 18:40
0
mpt1899
mpt1899
1 kwietnia 2019, 18:32
Brawo Piotrek. Nie mowie tu o osobach ale o nie owijaniu w bawelne bo jest za co Rino krytykowac. Ja bym chcial, zeby GG wygral z Milanem wszystko ale prawda jest, ze to chyba nie mozliwe. Poltora roku pracy, gdzie Gigio, Romek, RR, Calabria, Suso,, Kessie, Hakan, czyli 7 z 11, jest tu dluzej niz sam Rino a tu zero schematow, zero automatyzmow. Druzyna daslej wyglada jakby spotkala sie wczoraj.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 18:40
0
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 18:57
mpt1899- jasne, jest za co krytykować, bo fatalnie ustawia np takiego hakana to raz który daje więcej jako pomocnik, kolejna sprawa, ciągłe wstawianie Kessiego do pomocy który jest jeźdźcem bez głowy, następna sprawa, to ograniczanie Paquety który swoim polotem powinien nam głównie kreować akcje, bo bronić mamy kim, kolejna sprawa, to jak dla mnie osobiście stawianie nieustanne na Rodrigueza który oprócz bronienia w naszym klubie nie rzuca sie w atak, nie wiem, może takie ma wytyczne, ale za Montelli nawet tak grał, kolejno, Samu powinien dawno już grac na tym prawym skrzydle, bo Suso mimo tworzenia sytuacji jest sabotażystą na ten moment, no i taktyka 90 % defensywy i tak z raptem 10% ofensywy, sorki, ale nie w tych czasach gdzie teraz futboll jest znacznie bardziej dynamiczny i coraz to bardziej ofensywny, ktoś niedawno nawet o tym pisał jak futboll pod tym względem się zmienia, tylko nie mogę sobie przypomnieć

Ale można dać plusy jak ta defensywa i ogarnięcie Musacchio mimo wszystko, i utrzymanie Milanu mimo tak wielu wpadek, ale błędów jest aż nadto, oczywiście można także dodać plus jak najlepsze punktowanie po Allegrim z tego co mi wiadomo

I ostatnia sprawa skrzydłowi, pisałem to wiele razy, ale bez skrzydłowego ,np lewo skrzydłowego możemy ryczeć, i wcale się nie pomyliłem, bo uważam że zarząd zrobił błąd w sprawie Deulofeu, a szkoda, bo można zimą było go wyjąc, ale cóż, Higauin i Piątek, niestety, oraz te badziewne FFP

I coś do pana Piotra1899- podaj mi teksty o tym że gramy fajni za Rinno np z mojej strony, bo nigdy czegoś takiego nie napisałem
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 19:09
0
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 19:33
Po pierwsze, napisałem, że Waszym zdaniem (nie wyłącznie Twoim) "Gattuso jest fajny, bo Milan jest na 4 miejscu". Po drugie, ja nie prowokuję, tylko wyrażam swoje zdanie, a jeśli dla Ciebie to prowokacja, to Twój problem.Po trzecie, nigdzie nie napisałem, "dobrze byłoby go wywalić w końcówce sezonu". Nie kłam. Napisałem jedynie, że z nim ta drużyna się nie podniesie, jeśli nie wygra z Udinese i przegra z Juve. Widzisz różnicę? Po czwarte, to nie był post tylko w Twoją stronę, wyraźnie na samym początku jest napisane : "Dobrało się dwóch naczelnych moralizatorów tej strony..." Domyśl się, kto jest tym drugim. A po piąte... Nie mam z Tobą żadnego problemu. Nie schlebiaj sobie ;)
0
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 19:39
Piotrek1899- cieszę się że nie masz ze mną problemu(chyba), ale co do końcówki, nie wiem , tak to odczytałem z twojej strony
wczoraj,jak to jesteś za tym aby wywalić Rino pod koniec sezonu,no ale cóż, poza tym, co do liczby mnogiej, no nie trafiłeś , i to bardzo, zobacz co napisałem w poście do mpt1899 :)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 20:01
Przeczytaj sobie jeszcze raz wszystko dokładnie i zastanów się ;) Nie wiem, o co Ci chodzi z tym postem do mpt1899...
0
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 20:04
Piotrek1899- mam na myśli fajną grę Gattuso jak to napisałeś
0
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 20:42
"... A co macie sami konstruktywnego do powiedzenia, prócz " Gattuso jest fajny, bo Milan jest na 4 miejscu"? To napisałem ja;)

"Piotrek1899- mam na myśli fajną grę Gattuso jak to napisałeś" A to napisałeś Ty ;)

Widzisz różnicę?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 20:45
Albo czytasz zbyt szybko i coś Ci umyka, albo masz podstawowe problemy ze zrozumieniem, co czytasz...
0
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 20:46
Piotrek1899 - dobra, my bad, ale przejdźmy że "gattuso fajny bo ma 4 miejsce "-no na pewno nie, ma błędy, i to duże błędy, o czym napisałem u góry, ale skoro ma 4 miejsce, no to cóż, to także jakoś z tyłka nie jest, jestem 50 na 50. Nie, to po prostu zbyt szybkie czytanie tekstu, tak jestem nauczony aby szybko czytać
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 20:48
0
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2019, 20:53
Żeby było jasne. Życzę mu tego top 4 z całego serca, bo to będzie niewątpliwy jego sukces i z korzyścią dla wszystkich. A to, że go krytykuję nie ma nic wspólnego z hejtem. Zwyczajnie uważam, że jest póki co słabym trenerem i powinien szlifować swój warsztat gdzie indziej. Milan to za poważny klub na naukę trenerki.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 21:01
Piotrek1899 - owszem, to zbyt poważny klub i zbyt hypeowany i oczekiwany w Europie na to aby co rusz nowy wynalazek miał trenować Milan,bo to powinno klub nauczyć jak np inzaghi, brocchi czy być może gattuso bez awansu jakiegokolwiek. Od początku jestem za takim conte (w nosie mam jakieś konflikty, poza tym to Chelsea gdzie taki gość jak Willian jest szefem czy i ne nieodpowiednie osoby, więc dziw nie bierze czemu poleciał) czy wengerem który da podwaliny na przyjdźcie jeszcze bardziej klasowego coacha, a jeśli z kraju to tylko di Francesco (tak, bo to Monchi rozmontowal zespół oraz transfery oprócz cristante nie wypaliły) czy De Zerbi którzy mają ciekawą wizję gry, na pewno nie Giampaolo, beton formacyjny, jego taktyka diamentu zna większość klubów, dlatego nadal są poza Europą
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 kwietnia 2019, 21:46
Milanboy
Błagam jaki Wenger.Przecież na przykładzie Romy doskonale widać jaką reakcję może dać taki ''przeterminowany'' szkoleniowiec.Ranieri nawet ze znajomością środowiska z meczu na mecz ciągnie tą drużynę w dół, a Francuz przyszedłby tutaj bez ani 1 minuty we włoskim futbolu.Dodatkowo w historii Milanu przeważa tendencja do ''tworzenia'' szkoleniowców, a nie wykorzystywania ich renom.
0
Adam1983
Adam1983
1 kwietnia 2019, 16:03
Ilu jeszcze obrońców Rino jest po meczu z Sampdoria Caly czas powtarzam Gattuso nie jest i nie będzie dobrym taktykiem a co za tym idzie i trenerem zagrali kilka meczów dobrze i tyle Kazdy normalny trener odczytuje gre Milanu a dobry taktyk pokazał Milanowi jak powinno sie grać a co tu dopiero mowic o LM gdzie beda mieli strasznie ciezko sie dostać
6
834571
834571
1 kwietnia 2019, 16:09
W pełni się zgadzam. Nawet jeżeli jakiś cudem dojedziemy do LM to tak czy tak podziękowałbym Gattuso. On już nic nowego nie wymyśli. Nasza gra w ataku leży i piszczy. Tego się nie da oglądać , aż plomby wypadają :)
3
Madman
Madman
1 kwietnia 2019, 16:20
Adam tak jest ale nas jest malo niestety . Wiekszosc slepo ubostwia gra pod wodza Rino
0
Carlo88
Carlo88
1 kwietnia 2019, 16:25
Tutaj nie chodzi już o to żeby bronić Rino lub krzyczeć żeby go zwolnić. Teraz na jakiekolwiek manewry jest zbyt późno (dotkliwie przekona się o tym Roma). Trzeba trzymać kciuki, żeby Milan skończył sezon w TOP4, a po sezonie zatrudnić trenera z warsztatem i wizją.
1
Vol'jin
1 kwietnia 2019, 16:27
sami robicie podziały ^
5
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 16:29
Vol'jin- dokładnie, sami robią podziały, no cóż, hipokryzja i tyle, ale co zrobisz, niech obozy mają swoje 5 min
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 kwietnia 2019, 16:43
Ilość punktów za kadencji Gattuso wskazuje na to, że Milan zagrał więcej niż te ''kilka meczów dobrze i tyle'', a trenera będzie rozliczał zarząd z postawionego mu zadania, którym nie była poprawa stylu gry Milanu.Tego się trzymajmy.Zaś gdyby wyłącznie styl decydował o wynikach to np. Barcelona Guardioli nigdy nie przegrałaby z Interem Mourinho.
2
krystian.o1979
krystian.o1979
1 kwietnia 2019, 16:45
Ja bronię Gattuso! No i wyniki, póki co!
Miał być na 4 miejscu, i na nim jest. I tyle. Reszta to wasze (Gattuso out team) smętne marudzenie.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 kwietnia 2019, 15:37
I bardzo dobrze, ponieważ kilku zawodników powinno się postawić do pionu.Poza tym Leo i Maldini powinni przemyśleć swoje błędy z mercato, gdyż po tej ''awanturze'' z Kessiem wyszło jak bardzo w tym ustawieniu i taktyce zespół Gattuso jest uzależniony od pojedynczych jednostek, w tym Iworyjczyka.Powtarzam po raz kolejny- w obecnej sytuacji większy wpływ na grę Milanu ma brak btb(zresztą identyczny jak w przypadku lewoskrzydłowego) z prawdziwego zdarzenia w kadrze niż obecność przemęczonego Paquety.Wystarczy nieobecność Franka lub słabszy dzień Bakayoko i praktycznie każdy przeciętny rywal zdominuje środek pola w spotkaniu przeciwko Milanowi.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 15:42
1
patoo_07
1 kwietnia 2019, 15:33
Głaskajmy się dalej, to na pewno coś z tego będzie.
2
adamos
adamos
1 kwietnia 2019, 15:32
Jak teraz damy ciała i z Juve, to kiepsko będe widział LM, czy nawet LE. Trzeba pokazać przysłowiowe jaja i pokazać, że Nas stać na LM.
0
matten
matten
1 kwietnia 2019, 15:29
Mam nadzieję, że Leonardo i Maldini rozglądają się już za następcą trenera Gattuso. Nawet jeśli Rino poprowadzi nas do LM to jakoś nie widzę w nim trenera na lata.
2
AC Kamil
AC Kamil
1 kwietnia 2019, 15:22
Stawiam, że prosili Piątka czy mógłby zrobić coś z niczego, bo inaczej nici z punktów.
3
Valpolicella1
Valpolicella1
1 kwietnia 2019, 15:19
mi się wydaje że po zakończeniu sezonu rino sam zrezygnuje i zrobi se jakąś przerwę
0
comicowy
comicowy
1 kwietnia 2019, 15:17
Dopóki nie ma dostępnego klasowego trenera, to nic nie zmieniajmy. Zamienimy Gattuso na kolejnego półamatora, którego po pół roku będziemy zwalniać.
0
Marcin1995
Marcin1995
1 kwietnia 2019, 15:04
Teraz nie ma co wykonywać nerwowych ruchów, w moim przekonaniu na zmianę trenera jest po prostu za późno, trzeba skoncentrować siły na naszych największych zaletach czyli głównie gra obronna, punktować jak to możliwe i oby to dało LM, mam też cichą nadzieję że Leonardo i Maldini widzą jak ten zespół wygląda i Rino zostanie zwolniony z LM czy bez
2
mpt1899
mpt1899
1 kwietnia 2019, 14:51
Hyrus a ja uwazam, ze zmiana trenera moze cos nam dac bez koniecznosci kupowanie. Np. Atalanta rok w rok sprzedaje kluczowych pilkarzy ale jakos przegna, ludzie sie smiali z Mazzariego a jakos Torino poukladal a uwazam, ze mamy znacznie lepsza kadre niz oba te kluby. U nas jest za wiele kolesiostwa. Wszyscy sie klepia po plecach. GG gada bardziej jak ich kumpel a nie trener. A slowa "dopoki tu jestem to Suso i Hakan beda grali" to glupota do kwadratu. Ani to nie zadziala motywujaco dla nich ani tym bardziej dla ich zmiennikow. Moze to nie najlepszy moment na zmiane trenera ale jak wyszarpiemy ta LM to Rino napewno zostanie i tak w kolo Macieju a niestety musimy sie tam dostac. Chyba, ze wlasciciele stworza mu jakiegos samograja typu Man City. Rino to nie trener na miare Milanu bo tak to moze grac druzyna walczaca o utrzymanie, z tylu na zero a zprzodu moze cos wpadnie a nie ekipa z aspiracjami na LM.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 14:52
2
Madman
Madman
1 kwietnia 2019, 15:05
K.O. Uwazamy podobnie widze
1
hyrus13
1 kwietnia 2019, 15:36
Niby masz rację. Z tą różnicą, że tam mamy kluby, które mogą, a Milan musi. Presja jest nieporównywalna. Jesteśmy nad Atalantą i Torino, a podajesz je jako przykład. Coś tu nie gra. Wg mnie wcale nie mamy takiej mocnej kadry. Owszem nie jestem zwolennikiem wstawiania piłkarzy na siłę, żeby się przełamali, ale nie bardzo ma kto ich zastąpić. Samu pokazał klasę w derbach. Jak na piłkarza za 25 mln to szkoda słów.
2
Madman
Madman
1 kwietnia 2019, 15:43
Hyrus czytaj ze zrozumieniem . To ,ze jestesmy nad nie chodzilo mu o to. Tylko ,ze maja gorsze kadry ,a sa praktycznie blisko nas. I graja co by nie bylo w pilke. A nie jak my obrona , obrona. I moze cos wpadnie na przodach. Nawet z Paquety robiony jest przecinak
0
Gerada
Gerada
1 kwietnia 2019, 15:59
Hyrus akurat trafił w punkt... Atalanta rok w rok sobie radzi mimo sprzedawania ale radzi sobie z rolą czarnego konia. Mogą grać radosny futbol bo za każdy wynik się ich pochwali. Koniec końców skoro oni są tacy super to dlatego my będąc tacy be jesteśmy wyżej? Jasne, inni piłkarze. My mamy mocniejsze jednostki, oni bardziej wyrównany zespół. My mamy luki na niektórych pozycjach, mieliśmy gigantyczną plage kontuzji. Oni mają ciągłość gry. Co do samej zmiany trenera - raczej każdy wie, ze na 99% nie nastąpi ona przed wakacjami. Myślę, że nie ma co spekulować dzień w dzień na ten temat. A z Paquety w jaki sposób robiony jest przecinak?
0
Vol'jin
1 kwietnia 2019, 16:11
Inaczej też się prowadzi klub bez wyniku presji inaczej z presją razy 5. Gasperini coś takiego doświadczył w Interze. Bosz w Dortmundzie
1
mpt1899
mpt1899
1 kwietnia 2019, 18:18
Zgadzam sie. Chodzi mi o to, ze potrzebny jest trener z pomyslem na druzyne a nie trener z pomyslem na formacje obronna. Prawdziwej presji tez jeszcze nie zaznal. Od poczatku mowiono, ze cel to LM ale jak sie nie dostaniemy to sie nic nie stanie. Scaroni nie tak dawno mowil, ze Lm potrzebna, zeby miec troche luzu ale bez niej tez damy rade a L&M, niezaleznie od wynikow caly czas pieprza o 100% zaufaniu do Rino. Co innego by bylo jakby caly zarzad powiedzial "LM i progres w grze druzyny albo wypad". Wtedy moze Rino by poczul prawdziwa presje. A tak to jest presja kibicow, ktorzy i tak go kochaja i barw. Zreszta dla mnie GG zarabiajacy 125000 Euro bez kontraktu i Rino z 2500000 Euro z kontraktem to dwie rozne osoby. Moja opinia oczywiscie.
0
KońFederacja
KońFederacja
1 kwietnia 2019, 14:46
Ja się pytam gdzie żarty 1szo kwietniowe?
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
1 kwietnia 2019, 15:23
ostatnie sezony to jeden wielki żart 1szo kwietniowy, więc nie ma co dolewać oliwy do ognia
6
adamos
adamos
1 kwietnia 2019, 15:23
wystarczy spojrzeć na naszą grę... i nic więcej nie trzeba...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 kwietnia 2019, 15:46
Przeniesione na jutro ;)
4
Susanoo
Moderator Susanoo
1 kwietnia 2019, 18:05
Podobno uznano, że niektóre komentarze to wystarczający żart.
2
KońFederacja
KońFederacja
1 kwietnia 2019, 14:46
Ja się pytam gdzie żarty 1szo kwietniowe?
0
hyrus13
1 kwietnia 2019, 14:31
Nie ma się co oszukiwać, na tę chwilę mamy słabą kadrę i to też zasługa Leonardo i Maldiniego. Za Samu i Laxalta zapłaciliśmy prawie 40 mln i jaki jest efekt? Hiszpan miewa przebłyski, ale potrafi być całkowicie niewidoczny. O Urugwajczyku nawet nie będę pisał. Oczywiście to były transfery "last minute" i miały zwiększyć głębię w zespole, ale wg mnie obaj zostali przepłaceni. Za to dyrektorzy odwalili kawał dobrej roboty zimą i dzięki temu dalej jesteśmy w grze p czwórkę. Zwalanie wszystkiego na Rino jest bardzo proste, ale winnych jest więcej. Oczywiście jak Milan awansuje to LM to będzie to zasługa wszystkich. Porażka będzie jedynie trenera.
0
comicowy
comicowy
1 kwietnia 2019, 15:18
Ciekawe jak Ty byś wydał te 40 milionów. :)
0
hyrus13
1 kwietnia 2019, 15:32
comicowy może bym ich nie wydał? Może bym wolałbym ściągnąć Deulofeu, który ma ciąg na bramkę i w jakiś sposób sprawdził się we Włoszech? Na marginesie, uważasz, że to dobrze zainwestowane 40 baniek?
0
Max82
Max82
1 kwietnia 2019, 14:26
Pomyśleć że po tej kolejce mogliśmy być znowu na 3 miejscu ach nigdy nie wykorzystujemy swoich okazji ...
0
kupczyk1981
1 kwietnia 2019, 14:12
A moim skromnym zdaniem nawet w przypadku awansu do LM Rino i tak zakonczy przygodę z ławką trenerską w Milanie....ot takie przeczucie
1
mpt1899
mpt1899
1 kwietnia 2019, 14:51
Obys mial racje
0
MK92
MK92
1 kwietnia 2019, 14:10
Oby poskutkowało lepiej niż kryzysowe obozy w Milanello za czasów późnego Berlusconiego i Gallianiego ;)
1
1 kwietnia 2019, 13:28
Leonardo wszedł i poklepał Rino po plecach. Rino jednak nie zauważył, że przy okazji przykleił mu kartkę z napisem "Sam jesteś uomo di merda!".

Fascynuje mnie obłęd ludzi, którzy wierzą, że to relacja na zasadzie kolesiostwa, tym bardziej mając na względzie historię tych dwóch panów. Obłęd ludzki nie zna granic. Sam Leonardo odpowiada jeszcze przed innymi Panami i to oni najpewniej wszyscy wspólnie zadecydują w maju co dalej.
Ochłońcie.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2019, 13:28
5
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 13:21
Zapewne z Suso rozmawiali tak na moje oko, i z Kessie, no cóż, jeśli 4 miejsce będzie to czekam na lato
0
PanX
PanX
1 kwietnia 2019, 13:37
Możliwe, że też z Gigim zamienili słowo, żeby zdjąć z niego trochę presji po jego błędzie.
2
Milanboy
Moderator Milanboy
1 kwietnia 2019, 13:46
PanX - a to na pewno
1
Kapi0704
Kapi0704
1 kwietnia 2019, 13:15
Ciekawe ile w tym ziarna prawdy że Pedro ma do nas dołączyć z chelsea , dobre wzmocnienie by było swoje lata już ma ale nadal ma to coś ;)
0
MR. X
MR. X
1 kwietnia 2019, 13:10
I znowu poklepali Gattuso po plecach. Ciekawe kiedy przejrza na oczy i stwierdzą że ten człowiek nie daje już nic Milanowi. Tam już rządzi po prostu przypadek, a nie jakkolwiek taktyka.
1
szewczenko7
szewczenko7
1 kwietnia 2019, 13:12
Może bardziej uspokoiła zespół po pierwszej wyjazdowe porażce od sierpnia zeszłego roku. Teraz gwałtowne ruchy nie mają sensu. :)
7
MR. X
MR. X
1 kwietnia 2019, 13:20
szewczenko7, teraz to juz jest za późno na cokolwiek. Widzisz tam jakąś taktykę? Bo ja nie. Przy takiej taktyce jak obecna, to i Piątek się tam marnuje. Teraz może jakimś cudem uda sie zakwalifikować do LM, i dzięki temu na następnym sezon znowu zostaniemy z Gattuso na ławce. Z tym człowiekiem wiecznie bedziemy walczyć o top 4, i dalej nie podskoczymy nikomu.
0
marunio
marunio
1 kwietnia 2019, 13:28
to nie kwestia braku taktyki, tylko tego ze jest slapa jak dupa weza. kazda lepiej poukladana druzyna jest w stanie zneutralizowac srodek pola milanu, tak, ze wygladaja gorzej niz primavera, potrzeba kogos bardziej przestronnego na lawke trenerska, ale nie teraz, tylko jak tylko sezon sie skonczy, aby to pod niego robic transfery ale teraz nie wprowadzac wiecej zamieszania
0
hyrus13
1 kwietnia 2019, 14:25
Tak, to wina Rino, że kadra Milanu składa się w większości ze średniaków. Fakt, że mamy paru piłkarzy wybijających się ponad resztę owocuje 4 lokatą. Niestety Romagnoli, Paqueta i Piątek nie są w stanie ciągnąć sami wyników. Bez bardzo poważnych wzmocnień zmiana trenera nic nie da. Potrzebujemy piłkarzy na już, którzy wejdą i zrobią różnicę na boisku, a nie Hakana, który zamiast kontynuować szybką akcję ją stopuje czy Suso, który jest statystą. Bez wzmocnień to sobie możesz zwalniać Rino tylko kto tu przyjdzie? Każdy poważny trener przedstawi listę życzeń i nie będzie się bawił w sentymenty i dziękował, że ma szansę poprowadzić Milan.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się