SCUDETTO


31. kolejka Serie A

6 kwietnia 2019, 21:17, cinassek Aktualności
31. kolejka Serie A

W dniach 6-8 kwietnia rozgrywana jest 31. kolejka Serie A. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji odnośnie serii gier trwającej aktualnie we Włoszech.

Sobota, 6 kwietnia:

Parma - Torino 0:0

Juventus - Milan 2:1 (Dybala 60' [k.], Kean 84' - Piątek 39')

20:30: Sampdoria - Roma 0:1 (De Rossi 75')

Niedziela, 7 kwietnia:

12:30: Fiorentina - Frosinone 0:1 (Ciofani 84')

15:00: Cagliari - SPAL 2:1 (Farago 3', Pavoletti 60' - Antenucci 18' [k.]), Udinese - Empoli 3:2 (De Paul 15', 41' [k.], Mandragora 45' - Caputo 11', Krunić 24')

18:00: Inter - Atalanta 0:0, Lazio - Sassuolo 2:2 (Immobile 53', Lulić 90+5' - Rogerio 57', Berardi 89')

20:30: Napoli - Genoa 1:1 (Mertens 34' - Lazović 45+3')

Poniedziałek, 8 kwietnia:

20:30: Bologna - Chievo 3:0 (Pulgar 65' [k.], 68' [k.], Dijks 89')



146 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Galvo
Galvo
8 kwietnia 2019, 08:45
Moim zdaniem liga włoska piłkarsko nie jest zła. Problem leży w mentalności.

Czy w bezpośrednim starciu Napoli z Juve, albo chociaż naszym spotkaniu ze Starą Damą jest jakaś cholernie duża różnica w poziomie piłkarskim? Nie powiedziałbym.

Chodzi o mentalność... Juventus piłkarsko nie gra oszałamiająco. Mało tego - stylem jest w połowie tabeli, ale punktami na szczycie. Juventus nie frajerzy jak Napoli i choćby podopieczni Ancelottiego wygrali z Juve dwukrotnie w lidze po 10:0, to i tak przegraliby ligę. Im brakuje ciągłości i mentalności... Coś czuję, że Juventus przez kolejne 5 lat o mistrza może być spokojny.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
8 kwietnia 2019, 11:04
Rożnica w poziomie piłkarskim między turyńczykami a resztą stawki jest ogromna.Juve nie gra oszałamiająco bo nie musi. Ma taką przewagę w jakości nad resztą stawki, że punktuje całą ligę praktycznie na stojąco. A jak trzeba to przyspieszają na 15-20 minut i załatwiają sprawę. Tak jak było to w ostatnim meczu z nami czy meczach Z Napoli. Napoli to już nie ta półka i wyraźnie ma więcej kłopotów z niżej notowanymi rywalami. O ile detronizację Napoli z wicemistrza jestem w stanie sobie wyobrazić w najbliższej przyszłości (wystarczy 2-3 dobre transfery Interu czy Milanu plus stabilna forma przez cały rok i Napoli jest do wyprzedzenia) to wyprzedzenie Juventusu jest niemożliwe przy obecnym stanie organizacyjnym ligi. Oczywiście zawsze może się zdarzyć, że nagle jakiś szalony inwestor wyłoży 5 miliardów w jakiś klub i wykupi cały światowy top który zdetronizuje Juve. Bez tego to raczej i 10 lat będzie mało aby ktoś dogonił organizacyjnie Białą Damę.
Edytowano dnia: 8 kwietnia 2019, 11:05
1
Fushnikov
Fushnikov
12 kwietnia 2019, 10:50
Z Ajaxem pokazali oszałamiająca grę.
0
Galvo
Galvo
12 kwietnia 2019, 11:49
Wielki Prostownik, nie zgodzę się. Nie trzeba było długo czekać, lider holenderskiej ekstraklasy w środę zmiażdżył piłkarsko lidera włoskiej ekstraklasy. Nadal sądzisz, że oni grają ładnie tylko wtedy, kiedy muszą?

Styl oni mają, ale cholernie brzydki... To się nazywa minimalizm i żelazna obrona, bo to ich atut. Oczywiście, coś z przodu zazwyczaj wpadnie i potem bronią. Ajax ich piłkarsko zjadł, a raczej małe szanse, że to młodzi z Holandii przejdą dalej, bo w Turynie wystarczy postawić autobus 0:0 i przejdzie Juve.
0
MK92
MK92
7 kwietnia 2019, 22:55
Najzabawniejsze jest to, że ekipy "walczące" o grę w LM, punktują w ostatnim czasie na poziomie tych bijących się o utrzymanie :)
0
rossocarlonero
rossocarlonero
7 kwietnia 2019, 22:16
Po tej kolejce, tylko jedno przychodzi na myśl. Juve woli posmarować sędziom, my wolimy wspomóc inne kluby.
0
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 21:44
Radzilbym obejrzec karniaka dla LAzio dzis . Sprawdzany na varze byl/ Bez komentarza
2
viviek89
viviek89
7 kwietnia 2019, 23:15
bedzie o czym gadac na spotkanku z sedziami. masakra, poprostu co arbiter to inne przepisy
1
Milanboy
Moderator Milanboy
7 kwietnia 2019, 21:38
Juve zaraz otworzy szampan
0
filipacm
filipacm
7 kwietnia 2019, 21:33
A tak przy okazji to PSG dzisiaj może zdobyć mistrz i jak popatrzyłem na ich kadre, to doszedłem do wniosku, że w lidze francuskiej na spokojnie mielibyśmy wicemistrza
0
7 kwietnia 2019, 21:26
Genoa grajaca w 10 na San Paolo strzela na 1:1 , Juve 20 pkt przewagi , jak ktos powie ze czolowka ligi jest silna to brak slow.
1
filipacm
filipacm
7 kwietnia 2019, 21:30
Nie wygląda to najlepiej, mam nadzieję, że w przyszłym sezonie Ancelotti ogarnie Napoli i razem z nami (obym się nie mylił) będziemy utrudniać zdobycie scudetto juve
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 21:31
Napoli na LE się oszczędza. W lidze grają o pietruszkę. Wiedzą jak "gra" grupa "pościgiwa" to po co się wysilać...
2
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 21:43
Moze i sie oszczedza , szkoda tylko ze graja wszyscy podstawowi xD.Z drugiej strony jak nie walczysz w kazdym meczu o zwyciestwo to mentalnosc jest na niskim poziomie i nigdy nie wskoczy sie na wyzszy poziom , gdzie oni chca wyrwac Scudetto od Juve xD.Jeszcze inna sprawa ze tak sie fokusuja na LE a zaraz okaze sie ze Arsenal ich zweryfikuje a potem znow beda plakac.
1
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 21:57
Oszczędzanie niekoniecznie musi być grając rezerwami. Poprostu grają mecz jako jednostkę treningową żeby być w rytmie meczowym. A zaangażowanie na 50% tak około.

A qurłą to mistrza nie da się odebrać przez jeszcze x lat, póki mafia turyńska w centrali ma się dobrze...
0
Vol'jin
Vol'jin
7 kwietnia 2019, 22:05
Ktoś chyba zapomniał jak Milan grał w lidze za Ancelottiego i liczenie, że oni się będą w lidze liczyć za rok o scudetto xD
0
Vol'jin
Vol'jin
7 kwietnia 2019, 22:30
Oczywiscie ze nie beda , cytuje tylko te brednie Ancelotteigo , ktory zyje w innym swiecie , chyba idealnie pasuje do ADL , Napoli wyglada znacznie gorzej niz to Sarriego a tam narracja jak by byli po jakims mocnym wiadrze.
1
wwbasket
wwbasket
7 kwietnia 2019, 21:21
Brawo Genoa.
0
boro215
boro215
7 kwietnia 2019, 21:07
Kuzwa jakie my mamy szczescie...rywale juz tak graja pod nas....Atalanta na spolke z Romą i Lazio mogli nas lyknac juz z 2 kolejki wcześniej...muszą byc teraz wygrane z Lazio i Parma a np Atalanta zatka sie na Empoli i Napoli bo LM odjedzie i to bardzo szybko
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
7 kwietnia 2019, 20:51
Oby takie wyniki padały do końca sezonu, wtedy jest szansa na LM.
1
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:47
dawac nastepna serie 5 razy Win i Dziekujemy
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 20:49
Chyba 6 Win. 5 Win i 2 bomby może być za mało.
0
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:51
2 bomby 5 winow daje LM bo inni bomby zalicza tez . Wiecej niz pewne . I ejden win z Lazio juz wiec ... to jakby za 6 pkt
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 20:54
Tylko inni też mogą mieć serię 6W. i co wtedy. Ja bardziej Romy i Atalanty się boję od Lazio. Jakoś limit farta i liczenia na innych może dobiegł końca.
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2019, 20:56
0
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 20:57
Roma ma Inter na San Siro. Ma Juve jeszcze. Wiec jakos nie wierze,ze tu wyjda z 6 pkt. A jeszcze inni powalcza z nimi. Atalanta ma Juve i Lazio . Wiec zas nie wierze w czyste 6. I gdzies napewno cos straca jeszcze. A Lazio jakby przegralo z nami to juz troche morale spadna.
0
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 20:58
wiec Marco doktor ma racje 5 winow ale musi byc w tym ten z Lazio i jest dobrze
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 21:03
Dobra nieważne jak, nawet na czworakach, ale trza się doczołgać jakoś na tym 4m. Za 2 czy 3 lata jak się uda odrodzić to kto tam koszmarny styl bedzie pamiętał.
1
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 21:09
Nikt nie pamięta stylu tylko wynik :) Dlatego Allegri przejdzie do historii, a Sarri nie.
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 21:17
Allegri jest cieńki jak dupa węża. Jakby kurły z turynu nie miały sędziów i całej władzy w lega calcio to byłby nikim. Niech wygra ze dwa razy LM (oczywiście oby nie) to może o cieniasie zmienie zdanie. Wyżej cenie Sarriego

I tylko nie przypominać mi z kim zdobyliśmy ostatnie Scudetto. To mojego zdania o nim nie zmienia
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2019, 21:18
0
Yabaye
Yabaye
7 kwietnia 2019, 21:19
Szaleju się napiliście? Jaka "seria 5/6 WIN"? Po tym co my obecnie gramy? Błagam. Pokory i trzymania kciuków na każdy kolejny mecz, bo się obudzimy z ręką w nocniku.
2
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 21:23
Yabaye... Pofantazjować można :-D
0
7 kwietnia 2019, 20:43
No nie, nie wierzę co tu się dzieje... przeciwnicy tracą punkty, a tu narzekanie na wszystko. Ze liga słaba, że żenada. Co za ludzie tu wchodzą? Albo 90% komentarzy że Gattuso do zwolnienia, że słaby, że nie potrafi trenować, że praktycznie nic nie potrafi... Oby Piątek tego bełkotu nie czytał, bo poczuje zażenowanie.... Nic wam nie pasuje? Cieszyć się że przeciwnicy punkty tracą, a nie jęczeć bez przerwy, a Gattuso i tak zostanie do końca sezonu, a to wasze stękanie nic nie pomoże. A na koniec sezonu zarząd zdecyduje co dalej robić i wtedy sobie ulżycie w komentarzach.
6
GiveMeReason
GiveMeReason
7 kwietnia 2019, 20:48
może pokaże Rino to trochę się pośmieją ^^
0
matten
matten
7 kwietnia 2019, 20:39
Szkoda, że Inter nie wygrał. Dobrze, że chociaż Lazio straciło punkty, ale należy pamiętać, że Rzymianie mają jeszcze zaległy mecz do rozegrania. Uważam, że za tydzień czeka nas spotkanie, które zdecyduje o LM; mam nadzieję, że nasi będą gotowi.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
7 kwietnia 2019, 20:48
Inter stracił 2 punkty i nie ma nad nami aż takiej przewagi aby nie można go było liczyć jako konkurenta do awansu do LM. Bardzo dobrze ze padł w tym meczu remis. Żadna z drużyn nam nie odskoczyła. Poza tym Inter walczący do końca o LM, to Inter potencjalnie walczący do upadłego i odbierający też punkty bezpośrednim rywalom. Każdy logicznie myślący woli gdy są dwa miejsca do walki o LM, a nie jedno.
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2019, 21:01
0
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 20:55
zgadzam sie z trenerem;) Inter bedzie chcial u siebie Rome rozjechac. A to dziala na nasza korzyść
0
Carlo88
Carlo88
7 kwietnia 2019, 21:09
Zgodnie z tą logiką, jeśli Atalanta zajmie 4 miejsce z przewagą 1 punktu nad nami to... w sumie to nie wiem co, ale Twoją "logikę" również można podważyć :D Przestańcie filozofować i gdybać, nie wierzę, że się nie odbijemy. Był spadek formy będzie zwyżka - nasza gra jest jak sinusoida. I... wszystko w nogach kopaczy i umyśle Rino, na grę przeciwników pisząc głupoty raczej nie wpłyniemy :P
0
matten
matten
8 kwietnia 2019, 16:41
Dziękuję za ten wykład z logiki panie profesorze. Niestety nie mam na moim kierunku tych zajęć; widzę że wiele mnie ominęło.
0
milan2002
milan2002
7 kwietnia 2019, 20:32
Ależ panuje ścisk w tabeli na miejscach 4-7. Każda strata punktów może się skończyć brakiem pucharów w ogóle.
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 20:21
Ciekawe kto tą tabelą na stronie zarządza. Jesteśmy przed Atalantą a nie za. Decydują nie bramki tylko bezpośrednie mecze. Wiem że to chwilowe, ale jeszcze do soboty jak wchodze na stronkę warto nacieszyć oko 4m. Bo za tydzień może być 7
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 kwietnia 2019, 20:35
Widocznie algorytm tabeli jest inaczej napisany niż reguły Lega, bo z porównywaniem bezpośrednich meczów dużo zabawy.
0
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:37
Chyba ogolnie do czasu zakonczenia rozgrywek licza sie bramki. Z tego co pamietam w kazdej lidze tak jest w ktorej bezposrednie mecze sa brane pod uwage jako pierwsze. Dopiero po ostatniej kolejce korekta w takim wypadku jest
1
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
7 kwietnia 2019, 20:47
Jeśli obie drużyny zagrały już między sobą mecz i rewanż to od razu a nie na koniec sezonu liczą się mecze bezpośr. Jeśli ktoś jeszcze byłby z tymi samymi pkt. a brakowałoby jakiegoś jeszcze meczu między zainteresowaną trójką (analogicznie przy większej jeszcze liczbie drużyn) wówczas liczą się bramki.
0
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:49
MArco wiem o co chodzi Ci .Ale ulatwiaja sobie . Czesto nie wiem czy na officialu seriea tez czy nie. Ale czesto tak robia do ostatniej kolejki
0
Milanboy
Moderator Milanboy
7 kwietnia 2019, 20:20
Co za chora liga, Ibarbo ma rację, ssie do potęgi
0
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:22
Ciesz sie,ze chora! Bo dalej ejstesmy w grze na Pole position Teraz musza Rinio i jego dziady pokazac charakter . Juve juz za nami i nie spadlismy z 4
0
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:14
Zeby tylko Juve z Majstrem nie odpuscilo Interowi, Romie czy Atalancie .Z jednej strony najlepiej miec mecz z juffkami pod koniec sezonu
0
zycumilanista
zycumilanista
7 kwietnia 2019, 20:18
Juve nawet jak będzie chciało odpuścić to obecny poziom zespołów 4-8 jest tak dramatyczny że z czystej przyzwoitości ich oklepią tym swoim ultraturbomegahiper minimalizmem, przez który szlag jasny mnie trafia.
2
Hogan
Hogan
7 kwietnia 2019, 20:25
Mogę się mylić ale prędzej piekło zamarznie niż interowi odpuszczą.
0
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:27
Rome i Atalante mam nadzieje ,ze zleja... Bardziej na nich zalezy nam
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2019, 20:32
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
7 kwietnia 2019, 20:38
Cholera, to moze lepiej niech nie robią jutro tego spotkania sędziów. Tak to zawsze, gdzie juve nie może to sędzia pomoże"
1
zycumilanista
zycumilanista
7 kwietnia 2019, 20:11
Cóż. Skończył się fart na boisku za to zaczął się fart wyników rywali. Jakby to legendarny lider pewnego polskiego zespołu zaśpiewał "los chce ze mną grać w pokera raz mi daje raz zabiera" XD. A tak poważnie to z Lazio czeka nas ciężka przeprawa. Coś ala mecz z Roma po Kanadyjce z Viola
2
GiveMeReason
GiveMeReason
7 kwietnia 2019, 20:09
Oby tylko się nie obsrali lazio, znając życie będzie remis i to pewnie 0:0
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2019, 20:09
1
El Doktor
El Doktor
7 kwietnia 2019, 20:09
LAczki sie na nas zepną . Zebysmy my tylko zas nie mieli przed meczem pelnych galotow
0
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 20:06
Jak sie obudza i zagraja w obronie to co w styczniu i lutym plus dorzuca jakies bramki Piatka itd . to bede spokojny . I zadnych eksperymentow typu z Biglia za Kessie lub Bakayoko. Oni razem jednak tzrymaja srodek
0
Puszek
Puszek
7 kwietnia 2019, 20:03
Czołówka zażarcie walczy aby tylko przypadkiem nie zagrać w LM...
9
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 19:58
zal teraz tych meczy ze sampą i udine dopisac 5 pkt i juz by byl luzak praktycznie ehh
1
7 kwietnia 2019, 19:58
Jak Gattuso za tydzien nie wygra z Lazio to powinien powiedziec wyrazne arrivederci , to mecz o 6 pkt.Poza tym ta liga jest w tym sezonie ultra zenujaca , poziom tych "czolowych" druzyn jest zwyczajnie slabiutki , zamiast zwiekszac poziom to zblizaja sie nim bardziej ku sredniakom ligi.
2
Rocker
Rocker
7 kwietnia 2019, 20:05
A może to średniacy rosną, a Ty wiecznie widzisz szklankę do połowy pustą?
5
wielki prostownik
wielki prostownik
7 kwietnia 2019, 20:08
Dokładnie. Mam wrażenie, że "czołówka" ligi w tym roku bardziej zbliżyła się do poziomu różnych SPALI i Sassuolo niż Juventusu czy Napoli. Tegoroczna walka o LM to istny kabaret.
4
BadMad
BadMad
7 kwietnia 2019, 20:20
Ja mam jednak wrażenie, że mikołajkowy prezent tegoroczny w postaci czterech miejsc z automatu dla serie a jest jakaś kara..poza wiadomymi dwoma zespołami reszta czolga się i wije w konwulsjach nie widzę nas absolutnie w konfrontacji z czołówką,a i drużyny pokroju Eintrachtu,Betisu,Leicester,mocno napsulyby mam i rzymskim troglodytom krwi:/ .
Atalanta jako czarny koń mogłaby sporo namieszać, no i na chwilę obecna to kandydat nr 1 do LM poza dwójką która rmwstydu nie przynosi...
0
BadMad
BadMad
7 kwietnia 2019, 20:21
Podawałem kiedyś statystykę, która pokazała, że od 2005 roku(20 drużyn w lidze) przez 11 lat wystarczało 62-67 pkt do 4 miejsca. Ostatnie 2 sezony były akurat wyjątkowe. Jak dla mnie liga po prostu wraca do swojego starego poziomu i jest nieprzewidywalna oraz zacięta. Nie ma 3 zespołów zdobywajacych ponad 85 pkt. To była rzecz wręcz niebywała. Brakuje tylko detronizacji turyńskiej mafii lub chociaż zbliżenie ich wyników do reszty.
0
BadMad
BadMad
7 kwietnia 2019, 20:39
Bzdura , rok temu Roma i Lazio wciaz grala w pucharach w tym okresie teraz stoczyly sie ze sciana w pucharach, te druzyny zaliczyly kolosalny regres w przeciagu roku , tylko ktos kto nie interesuje sie tym z bliska moze twierdzic inaczej.

Miszcz
Czyli liga wraca do poziomu szamba jakie bylo kilka lat temu , bo kiedys to wczesniej ta liga miala wyrazna czolowke w postaci gigantow z Mediolanu i Juve ktore bily sie o mistrzostwo a czasem wbijalo sie jakies Lazio czy Roma , wtedy ta liga byla potezna , teraz jest tylko Juve i szambo za nimi , taka prawda.
1
BadMad
BadMad
7 kwietnia 2019, 20:42
Z reszta o sile ligi stanowia topowe druzyny , a skoro rosna sredniaki i one zblizaja sie poziomem to znaczy ze poziom jest po prostu mierny i taka jest prawda , z reszta dlatego wysmiewana jest Ekstraklasa bo nie ma wyraznej czolowki.
0
Rocker
Rocker
7 kwietnia 2019, 21:36
Czyli nie dopuszczasz takiej sytuacji, że drużyna z ligowego średniaka czy nawet outsidera dzięki odpowiednim ruchom zarządu oraz pieniądzom na transfery zmienia się w topową drużynę? Jak jesteś średniakiem to na zawsze nim zostaniesz?
0
Rocker
Rocker
7 kwietnia 2019, 21:38
XD
Mowisz jakby te sredniaki sie ostro powzmacnialy i mialy sklady na poziomie topu , tymczasem biega tam pelno szrotu a najlepsi rok w rok sa wyprzedawani.
0
Rocker
Rocker
7 kwietnia 2019, 21:49
Nie, nie! Wyciągam tylko logiczne wnioski z Twoich wypowiedzi.
0
szfarceneger
szfarceneger
7 kwietnia 2019, 19:58
Ten wyścig o LM wygląda żałośnie.
6
Rocker
Rocker
7 kwietnia 2019, 20:10
A co jest w nim żałosnego?
0
zycumilanista
zycumilanista
7 kwietnia 2019, 20:13
@up poziom
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
7 kwietnia 2019, 19:57
Rywale zagrali znowu pod nas, ale jest bardzo gęsto w tabeli.. Trzeba Rzymian u siebie pokonać, nie ma innej możliwości.. Reszta meczy to prawie same wyjazdy z tego co pamiętam
1
xodos
xodos
7 kwietnia 2019, 19:56
Kto by pomyślał że zdobywając 1 pkt w 4 meczach będziemy top 4 xd
5
wielki prostownik
wielki prostownik
7 kwietnia 2019, 19:55
Ale ta liga jest dziwna. Tak jakby nikt nie chciał grać w tej LM. Od miesiąca robimy wszystko aby tam nie awansować a rywale jeszcze więcej.
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2019, 19:57
1
Rodzislaw
Rodzislaw
7 kwietnia 2019, 19:55
To niemożliwe, że ciągle mamy 4 miejsce lol
Gdybyśmy nie zdobyli ostatnio 1/12 to można by grać na luzaka.
1
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 19:57
az sie noz otwiera jak sie pomysli jaka szansa byla by juz byc w LM
1
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 19:55
Tyle kolejek dajemy D. A dalej na 4 miejscu . My jestesmy ciolki ale inni to juz totalne miernoty
0
mathiaz
mathiaz
7 kwietnia 2019, 19:55
Wyśmienita niedziela:-)
0
Fushnikov
Fushnikov
7 kwietnia 2019, 19:53
Ale jaja
0
Diavo
Diavo
7 kwietnia 2019, 19:52
2:2..
0
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 19:52
Remis kurła ale i tak dorbze
0
Andrzej88
Andrzej88
7 kwietnia 2019, 19:52
Żeby jeszcze nasz kochany Interuś wygrał, byłby super. dupy uratowane..
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
7 kwietnia 2019, 19:49
Dobra prosta piłka. Za tydzień wygrywamy z Lazio i Rzymianie odpadają z rywalizacji. Teraz ta Roma bardziej zaczyna mnie niepokoić.
0
Tutkovic
Tutkovic
7 kwietnia 2019, 19:49
Musi być Liga mistrzów ! Grajmy 4-3-3 tak jak z Juve. Dobijmy Lazio a potem z górki ! Atalanta ma jeszcze mecz z Lazio więc tam ktoś straci :)
0
Andrzej88
Andrzej88
7 kwietnia 2019, 19:53
.. i znowu 2 brameczki w plecy i Gattuso znów bełkocze coś na konferencji.. przerabiane..
0
Zielony2009
Zielony2009
7 kwietnia 2019, 19:49
Legia dojeżdża Górnika po bramkach Carlitosa, a ci się jakąś Serie A pasjonują... Nie wiecie gdzie jest prawdziwy futbol.
1
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 19:47
LM nas pragnie no kurła pragnie. Gramy g. Dajemy d. A LM i tak nas chce:)
6
Fushnikov
Fushnikov
7 kwietnia 2019, 19:46
Domenico :)))
0
Michał92
Michał92
7 kwietnia 2019, 19:46
Sassuolo! :)
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2019, 19:46
1
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 19:46
Jest kurła jest Sas trzymac do konca
0
Diavo
Diavo
7 kwietnia 2019, 19:45
Hahaha ledwo napisałem,Berrardi!!! 1:2
1
Andrzej88
Andrzej88
7 kwietnia 2019, 19:43
Ważne że Lazio skiepściło 1-1.
1
Diavo
Diavo
7 kwietnia 2019, 19:44
Dokładnie,może jeszcze Sassuaolo ukąsi :D
2
kupczyk1981
kupczyk1981
7 kwietnia 2019, 19:43
Jesli temat Pochettino jest prawdziwy,to przyznam że nawet w najbardziej hardkorowych snach nie smiałem o nim marzyć!!!ale trzeba zejść na ziemie
0
Andrzej88
Andrzej88
7 kwietnia 2019, 19:41
Trzeba teraz kibicowac Interowi.. Oni przynajmniej mają jakis styl..
0
Zimer9009
Zimer9009
7 kwietnia 2019, 19:43
Jeżeli wrzutki na Icardiego/ Lautaro to styl to masz rację - Forza Inter (tfu !)
1
kupczyk1981
kupczyk1981
7 kwietnia 2019, 19:40
Ja będę szczęśliwy jak Inter strzeli.Patrzmy za siebie nie przed
0
mpt1899
mpt1899
7 kwietnia 2019, 19:37
Coraz wiecej mowi sie o Pochettino w Milanie. W UK mowia o tym nawet SkySportsUK, Eurosport UK i Daily Mail. Ciekawie.
5
Sakuragi
Sakuragi
7 kwietnia 2019, 19:50
Ciekawa sprawa. Pochettino to nie był przypadkiem mokry sen Pereza? :P
1
mpt1899
mpt1899
7 kwietnia 2019, 20:43
Masz racje. Byl. Podobno Gazidis od dawna go widzi jako trenera nowej ery Milanu a Milan obiecuje mu £300M na transfery. Tutaj chyba kogos ponioslo ale w tych czasach to kto wie. Jeszcze 10 lat temu kto by pomyslal, ze dzis Man City i PSG beda rzadzic na rynku transferowym. Nic tylko trzymac kciuki:)
1
Madman
Madman
7 kwietnia 2019, 18:40
Dwa remisy teraz padna i bede mega zadowolony.
1
wwbasket
wwbasket
7 kwietnia 2019, 18:11
Widać jakiego kopa dają wygrane derby.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się