SCUDETTO


Nadchodzi rewolucja w pomocy. Wiele pożegnań oznacza sporo nowych twarzy

10 kwietnia 2019, 10:10, cinassek Aktualności
Nadchodzi rewolucja w pomocy. Wiele pożegnań oznacza sporo nowych twarzy

La Gazzetta dello Sport zapowiada na lato prawdziwą rewolucję w środku pola Milanu. Oprócz Giacomo Bonaventury i Lucasa Paquety, w zasadzie żaden inny piłkarz tej formacji nie może być pewny, że pozostanie na San Siro na kolejny sezon. Niektórzy są już nawet w pełni świadomi, że ich przygoda w Milanello dobiega końca - w gronie tym należy wymienić Riccardo MontolivoAndreę Bertolacciego Jose Mauriego. Pod znakiem zapytania stoi przyszłość Lucasa Biglii Francka Kessiego, natomiast wykupienie Tiemoue Bakayoko z Chelsea jest uzależnione od wywalczenia przez rossonerich awansu do Ligi Mistrzów.

Wobec takiego stanu rzeczy, szykują się również transfery do klubu celem wzmocnienia drugiej linii. LGdS przytacza tu nazwiska Stefano Sensiego z Sassuolo czy Amadou Diawary z Napoli. Zawodnikami tymi Milan interesował się już w styczniu, ale wówczas nie udało się doprowadzić do ich przeprowadzki do Mediolanu. Im bliżej letniego mercato, tym z pewnością na giełdzie nazwisk będzie pojawiało się coraz więcej potencjalnych wzmocnień mediolańskiego zespołu.



96 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Lays
Lays
11 kwietnia 2019, 14:18
PELLEGRINI
0
Zako
Zako
11 kwietnia 2019, 22:04
Kandydatura ciekawa, bo cena nie jakas zaporowa, tylko czy on przypadkiem nie zaczął lepiej grać, jak w Romie ustawiali go jako 10? Bo jeśli tak, to mimo wszystko u nas by sie dublowali z Paquetą, a takim srodkiem ofensywnym to chyba tylko Guardiola potrafi grać. Jezeli ktos moze powiedzieć o nim cos wiecej to chętnie bym sie dowiedział.
0
mrkojiro
mrkojiro
11 kwietnia 2019, 10:14
Rewolucja na miarę Sensiego i Diawary naszej pomocy nie zbawi.
2
primo2p
primo2p
11 kwietnia 2019, 12:00
Mam nadzieję, że przyjdą zawodnicy, którzy podniosą poziom naszej gry. Łataniem kadry, które miało miejsce jeszcze kilka lat temu, nie zbudujemy składu na pierwszą czwórkę oraz LM. Ostatnio nasze zakupy są nieco lepsze, ale potrzebujemy jeszcze większej jakości.
Myślę, że jak awansujemy do LM, to w lecie będzie 2-3 nazwiska, ale dobre.
Dużo zależy według mnie od zajęcia miejsca w pierwszej czwórce.
0
tommyb1
tommyb1
10 kwietnia 2019, 23:08
Jak przyjdzie Pochetino to może jakoś pod pachą Eriksena przemyci :)
1
Rafalzki
Rafalzki
11 kwietnia 2019, 09:35
to samo pomyślałem jak oglądałem City ze Spurs :D
0
Zako
Zako
11 kwietnia 2019, 21:59
Przegapiliśmy moment na Eriksena parę lat temu, fajnie byłoby móc myśleć realnie o takich graczach, ale jeśli cena za niego gdziekolwiek pójdzie ponizej trzech cyferek to raczej przez długość kontraktu.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 kwietnia 2019, 22:38
Ja to wam powiem że zastanawiam się kogo bym nie chciał z obecnego Ajaxu.. Neresa na lewą chętnie bym zobaczył ale z meczu na mecz cena rośnie.
1
Rafalzki
Rafalzki
11 kwietnia 2019, 09:36
no właśnie z tym Neresem czytałem, że coś podobno jest na rzeczy :)
0
Rafalzki
Rafalzki
11 kwietnia 2019, 09:38
Oni wszyscy z Ajaxu będą kosztować grube miliony, na co nas niestety nie stać. Już prędzej z Brazylii kogoś ściągniemy niż z Ajaxu.
Edytowano dnia: 11 kwietnia 2019, 09:38
1
Diavo
Diavo
10 kwietnia 2019, 22:16
W końcu ktoś widzi,że pomoc potrzebuje konkretnej przebudowy :)
1
mufi
mufi
10 kwietnia 2019, 22:11
POGBA ! żadne tam eSeMeSy czy inne wynalazki. za 100 bań można mieć 3 SUPER grajków, co potwierdza zimowe okienko :) mamy dwóch i 30 bań w kieszeni :)
0
dziubasACM
dziubasACM
11 kwietnia 2019, 15:01
Jeżeli ManU odpadnie z LM i nie zajmie 4go miejsca w lidze , to wyczuwam Pogbę w Realu lub PSG ;)
0
Zako
Zako
10 kwietnia 2019, 21:05
Sensi , Tonali + SMS za Kessiego - tak bym to widział z mojej strony :) Diawarra mnie nie przekonuje - wszystko w zalozeniu , ze wejdziemy do LM. Serb w swoim prime jest lepszy niz Kessie , a na pewno da się go jeszcze odrestaurować do formy z sezonu 17/18.
0
Daros
Daros
11 kwietnia 2019, 21:54
Wszyscy z tym Tonalim, ciekawe ilu widziało go w meczu, a nie na skrócie czy kompilacji. 2 ŚP + porządny LŚ to powinny być nasze cele. Plus, ewentualnie, napastnik, w razie jakby Andre Silva został upłynniony.
zakładam, że zostaniemy przy 4-3-3, wobec czego środek pomocy byłby obstawiony: Bakayoko/Biglia(Sensi), SMS/Kessie, Paqueta/Bonaventura. Everton na lewe, Suso na prawym. zmiennikami Hakan i Castillejo. Brzmi spoko.
0
Zako
Zako
11 kwietnia 2019, 21:58
Oj dobra, większość informacji na temat takich graczy z lig rzadko oglądanych bierze się z YT. Mało kto pewnie ogladał Paquete we Flamengo w całych występach. Poza tym pewnie jak Veratti grał w Pescarze w Serie B tez byli tacy , co pisali, ze to tylko druga liga. Może tez bym tak do tego podchodził, a wychodzi na to, ze gość jest Milanistą, fajnie byłoby go zaklepać :). Co do reszty się zgadzam, chociaż od Evertona wolałbym Neresa, jednak pewnie jego wartość skoczy jeszcze z tych 40mln co niby ostatnio go Ajax wycenił, bo Chiesa juz pomijajac konkurencje pewnie odpadnie przez kolejne uwagi UEFY. No i nie ma szans, ze jak przyjdzie dwóch ŚP, to zaden nie odejdzie. Obstawiałbym Francka i Lucasa :)
0
MK92
MK92
10 kwietnia 2019, 19:35
Pomoc to nasza największa bolączka od lat i wreszcie trzeba coś z tym zrobić.
3
karp_fso
karp_fso
10 kwietnia 2019, 17:27
Rewolucja w pomocy? NARESZCIE. Bakayoko musi zostać, IMO z Kessiego też mogą być ludzie. Zresztą z Juve pokazał, że to nieoszlifowany diament. No i ofc Jack i Paqueta, ale to pewniaki. Ale cała reszta? Jak dla mnie spokojnie można ich wymieniać. Sensi na tak, Diawara niespecjalnie. Przydałby się też jeden pomocnik z grubej rury.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
10 kwietnia 2019, 17:37
Ja Chętnie zobaczył bym Francka na środku zamiast, Bakayoko. Wydaje mi się że zostanie poświęcony dla podniesienia budżetu transferowego w lato, a jeśli chodzi o pomocnika z grubej rury gdzies widziałem zainteresowanie Bruno fernandesem dla mnie możliwy strzał w 10
2
daro12555
daro12555
10 kwietnia 2019, 16:59
Kessie ,Bakayoko muszą zostać ,a Biglia tez chyba ze ktoś zapłaci z 15mn,trzeba kupić 2 pomocników .3 odejdzie
0
Vol'jin
Vol'jin
10 kwietnia 2019, 16:36
Radze poczytac co ten mamisynek wyprawial jak go Blanc na mecz nie powolal czy teraz u Tuchela. Skarga przrz mamusie bo synek musi grac
3
Semper Fideli
Semper Fideli
10 kwietnia 2019, 16:41
Tyle, że odpalił mamusie :) moze nowy agent go lepiej pokieruje
0
Rafalzki
Rafalzki
11 kwietnia 2019, 09:38
jeśli rozmawiacie o Rabiot to na szczęście już podobno dogadany z Realem.
0
tommyb1
tommyb1
11 kwietnia 2019, 14:44
Rabiot to pajac!!! Jedyny jego plus to że jest za darmo. Szkoda takiemu gwiazdorkowi grubego kontraktu dawać. Dwóch skrzydłowych taka kwota wykarmimy
0
matten
matten
10 kwietnia 2019, 16:24
Jeśli mam być szczery to nie powalają mnie te nazwiska, ale z drugiej strony prawie każdy zawodnik, który przyjdzie w miejsce Montolivo/Bertolacciego/Mauriego będzie bardziej przydatny dla zespołu, więc nie będę się czepiał ;) Jak dla mnie letnim priorytetem powinien być wykup Bakayoko, a potem można myśleć nad kolejnymi wzmocnieniami. Ja osobiście jako janusz futbolu chciałbym zobaczyć w naszych barwach SMSa, ale nie wiadomo czy pan Lotito nie zaśpiewa jakiejś horrendalnej sumy odstępnego. Swego czasu pisało się też o Rabiocie, ale tu na przeszkodzie stoi chyba wysoka gaża zawodnika. Fajnie byłoby też pozyskać "nowego Pirlo" z Serie B, ale nie wiadomo czy chłopak byłby gotowy, aby od razu stanowić o sile zespołu w najwyższej klasie rozgrywkowej.
4
GiveMeReason
GiveMeReason
10 kwietnia 2019, 16:14
Bakayoko musi zostać, nie wyobrażam sobie Milanu w przyszłym sezonie bez niego. Nawet jakbyśmy nie awansowali do LM lepiej zainwestować parę mln więcej w Francuza niż ratować się ww. graczami.
1
Ucash333
Ucash333
10 kwietnia 2019, 16:11
Wracam z pracy, a tu pod newsem:
- nie podającym żadnego nowego faktu/nazwiska,
- dot. sytuacji za 3 miesiące,
- w dużej mierze zależnej od końca sezonu
TYLE komentarzy. I to obszernych, jak widzę (jeszcze nie czytałem).
Widzę że:
praca,
nauka,
życie
WRE!!!
;-)
1
Semper Fideli
Semper Fideli
10 kwietnia 2019, 16:10
O jeden z moich ulubionych tematów :) sagi i marzenia transferowe. Podstawa pany to trener wg mnie czy bedzie awans czy nie do LM, GG odejdzie takie mam przeczucie. Sama LM to klucz aby móc myśleć o ściągnięciu kogoś lepszego bez tego wydaje mi sie to nie możliwe a szczytem naszym możliwości zostanie "mały" Sensi. Co do Stefano, nie widział mi sie ten transfer ale jak pokazuje zdecydowanie ktoś taki jest nam potrzebny! Tyle ze nie jako nasz lider tylko typowy zmiennik. Po odpaleniu wynalazków typu Monto, Berto i reszta gdzie w kilku zawodników razem maja mniej wystepów od np Boriniego to tylko pokazuje o naszej "mocy" ławki przez którą mozemy przegrać LM. Dobra/B. dobra 11 to 3/4 sukcesu ale bez ławki ciezko coś ugrać. Reasumując Stefan za Biglie to świetny interes ale nie można na tym zakonczyć. Diawara to pomyłka.
1
Andrzej88
Andrzej88
10 kwietnia 2019, 15:24
Potrzeba piłkarzy, którzy chociaz potrafia dośrodkowac. Obecna pomoc to jakiś żart. Czasem Suso coś dośrodkuje, tyle jego atutów.
1
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 15:18
Śmieszny mnie rozumowanie większości użytkowników.

Sami widzimy na jakim jesteśmy poziomie i nagle każdy narzeka na Sensiego, bo przecież do nas muszą przychodzić najlepsze tuzy. Tak Panowie, środkowi pomocnicy z Paris Saint-Germain, FC Barcelony, Manchesteru City czy Liverpoolu tylko marzą, żeby przyjść do zespołu, który aktualnie jest półkę niżej, albo nawet dwie półki.

Powoli do przodu, trzeba pozbywać się szrotu i wymieniać słabszych graczy na lepszych. Przy obecnej kadrze, Sensi na pewno będzie dobrym wzmocnieniem, a Wy już u nas chcielibyście Verattiego, gdzie to niemożliwe.

Kolejne, Wasze chore myślenie to: "Po co nam Liga Mistrzów, jak dostaniemy w dupę". Już tłumaczę.

Bardzo podobny przykład był z Liverpoolem:
2015/2016
Liverpool FC - 8 miejsce,
2016/2017
Liverpool FC - 4 miejsce,
2017/2018
Liverpool FC - 4 miejsce,
2018/2019
Liverpool FC - łeb w łeb z potworem Guardioli, ogromna szansa na mistrzostwo, najprawdopodobniej półfinał Ligi Mistrzów,

W 2015/16 mieli 8 miejsce, praktycznie połowa tabeli, kompletnie zepsuty sezon. Zaczęli pozbywać się szrotu i zaowocowało to w awans do Ligi Mistrzów w kolejnym sezonie, który dał im to, co nam da, jeżeli tam awansujemy. Wnioski? Sezon potem utrzymali 4 miejsce, nadal pozbywali się szrotu i pozyskali jednego z najlepszych aktualnie obrońców na świecie. Teraz gdzie są? Każdy widzi. Zrozumcie, że potrzeba lat, a nie jednego sezonu. Musimy zrobić wszystko, co zrobił Liverpool, bo ich sytuacja, a nasza to odbicie lustrzane. Awans do LM to mus, da nam wszystko, co nam pomoże za sezon być w tym samym miejscu, albo ciut wyżej. Kolejne awanse do LM tylko będą nam pomagały wspiąć się na szczyt, może nawet za kilka lat walczyć o mistrzostwo i być potencjalnym kandydatem do wygrania LM. Ważnym punktem też jest zmiana trenera. Zarząd i kibice dali czas Kloppowi, a on robi niesamowitą robotę i zalicza szalenie szybki progres. Również Liverpool to potwór, dzięki niemieckiemu trenerowi. A wiecie co przyciągnęło Kloppa do Liverpoolu? Kasa, ambicje, chęć odbudowy wielkiej drużyny - po to jest nam ta Liga Mistrzów, żeby też ogarnąć dobrego trenera.

Nie lubię Liverpoolu, ale cholernie szanuje za genialną odbudowę zespołu.

15
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 kwietnia 2019, 15:47
Tak to jest, kiedy zamiast pilką nożną żyje się sentymentami.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 kwietnia 2019, 16:09
Udział w LM nie powinien wiązać się z typowym myśleniem kopciuszka- ''a może ten Diawara wejdzie na poziom wyżej'' tylko wzmocnieniami dającymi pewną gwarancję.Takim podejściem do mercato nie zachęci się żadnego renomowanego trenera do przyjścia.
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2019, 16:11
1
Gerada
Gerada
10 kwietnia 2019, 16:12
O ile z całym przekazem tekstu się zgadzam... o tyle pod spodem widzę zdecydowaną większość opinii, że Sensi to odpowiedni transfer, więc chyba nie jest jeszcze tak skrajnie źle z tymi oczekiwaniami ;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 kwietnia 2019, 18:39
Liverpool zatrudnił jednego z najlepszych architektów trenerskich ( o ile nie najlepszego) do budowy tej maszyny .. więc tak jak LFC to my się nie rozwiniemy.. taki prognostyk na dzień dzisiejszy, ale kto wie może coś się zmieni.
0
hyrus13
hyrus13
10 kwietnia 2019, 14:53
Tak czytam komentarze i widzę, że utraciliśmy naszą milanowatość. Kiedyś Milan ściągał petardy do pomocy, dziś podniecamy się, że Sensi to talent i może będzie fajnie wymiatał. Kiedyś tacy piłkarze mogli sobie tylko pooglądać mecze Milanu, a teraz mają świadczyć o sile drużyny. Kurde smutne to. Niestety po takich wzmocnieniach w dalszym ciągu będziemy balansować na granicy LM. Rozumiem trudną sytuację z FFP, ale nie sądzę, żeby amerykański fundusz finansowy, który potrafił "zniszczyć" w sądzie wielkie państwo jakoś zawracał sobie głowę paroma gamoniami z UEFA, szczególnie, że FFP mają gdzieś City i PSG. Mam tylko nadzieję, że ta "rewolucja' w pomocy to tylko zasłona dymna i doczekamy się wielkich transferów, godnych Milanu. Na marginesie, nie mam nic przeciwko Sensiemu, ale nie widzę w nim zbawcy Milanu.
1
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 15:05
Tylko wiesz, wytłumaczę Ci coś.

Mamy Kessiego, damy mu poziom numer 1.

I teraz masz Sensiego, czyli zawodnika, dzięki któremu wskoczymy na poziom 2 i Verattiego, czyli zawodnika o poziomie 4.

Ciężko z poziomu 1 od razu wskoczyć na 4. Trzeba być cierpliwym, powoli po schodkach. 1 poziom nie wypali, okej, trzeba spróbować z drugim. Drugi nie wypali (albo wypali, ale nasze cele wzrosną) - atakujemy poziom numer 3/4.

Zrozumcie ludzie, że będąc na tym poziomie nie zrobisz takiego przemeblowania jakie byś chciał w letnim mercato. Na to potrzeba lat...
0
marunio
marunio
10 kwietnia 2019, 15:17
eliott moglby uefa wytrzec podloge, ale tego nie zrobi w taki sposob jak city czy psg, dla nich liczy sie zysk, a dla wymienionych klubow, pilka to raczej kwestia pr'owa, omijanie ffp jest drogie i ryzykowne, wiec mysle, ze narazie postaraja sie to zrobic w drodze pokojowej
0
hyrus13
hyrus13
10 kwietnia 2019, 15:38
Galvo nie myśl sobie, że uważam, że podczas jednego mercato zrobimy drużynę, która będzie się bić z Juve o scudetto. Rozumiem też, że niełatwo będzie ściągnąć piłkarza, jak to piszesz na poziomie numer 4. Problem nie w tym, że chcemy Sensiego będącego na poziomie nr 2, tylko na tym, że to może być nasze jedyne wzmocnienie. Jeśli chcemy pukać do czołówki to powinniśmy ściągnąć Sensiego i kogoś będącego na poziomie nr 3. I nie musisz mi przekazywać swoich mądrości pt. "Na to potrzeba lat...", bo od dawna piszę, że w rok nie zbudujemy drużyny. Od kilku lat już ten proces trwa, jakiś czas temu przyszedł Romagnoli później był Kessie (cóż ciągle widzę w nim potencjał), a ostatnio Piątek i Paqueta. Teraz pora na duże nazwiska, bo dzieci, bez względu na to jak są genialnie utalentowane, nie pociągną same tego wózka, a nasza kadra wciąż jest młoda.
0
Gerada
Gerada
10 kwietnia 2019, 16:09
Tak jednym zdaniem się włączę w dialog: Jeśli mamy ściągnąć "wielkie nazwisko lub nazwiska" to tylko graczy, którzy mają jeszcze dużo do wygrania. Za kolejnego Bonucciego, czy Higuaina to ja dziękuję. Zdecydowanie najważniejsze to nabyć jakościowych graczy, którzy Milan poważnie będą rozważali jako miejsce docelowe.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 kwietnia 2019, 17:00
Najważniejsze, żeby ściągnąć doświadczonych, jakościowych zawodników bez żadnego bagażu negatywnych emocji.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 kwietnia 2019, 14:48
Gdyby tacy piłkarze jak Diawara, Sensi czy zapewne jeszcze Duncan przyszli na ławkę ok, ale oni szybko staną się następcami Bakayoko, Bigli oraz Kessiego, więc z czym do tej LM?Czy naprawdę celem jest wyłącznie zgarnięcie wypłaty za 6 spotkań fazy grupowej?
2
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 15:01
Awans do Ligi Mistrzów to klucz. Tym kluczem otworzymy drzwi, które pomogą nam powoli i bardzo dokładnie budować drużynę.

Wiesz, ciężko w ciągu kilku miesięcy zbudować ekipę, która zwojuje Ligę Mistrzów, gdzie nie tak dawno nie potrafiła wyjść z grupy w rozgrywkach o znacznie niższym poziomie (Liga Europejska).

Pieniądze, prestiż i pozyskiwanie potencjalnie lepszych zawodników - to nam da Liga Mistrzów. Już sam fakt, że w niej zagramy na pewno też nam wskoczy na morale, na pewność siebie.

Oczywiście, w razie awansu do fazy grupowej nie będziemy stali w miejscu "bo my mamy się tylko dostać", tylko nie powinniśmy zbytnio się nastawiać na wysokie cele. Nasz zespół wymaga remontu. Fundament już jest, teraz reszta.

W przypadku braku awansu, te wszystkie cele będą znacznie trudniejsze...

Liga Mistrzów da nam coś, co pozwoli nam co sezon witać się z tymi rozgrywkami... Wtedy, budowanie zespołu będzie lepsze, dokładniejsze, szybsze. No i wtedy można sobie postawić poprzeczkę, że chcemy wygrać Ligę Mistrzów, ale nie teraz.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 kwietnia 2019, 16:05
Nie podnosząc regularnie poziomu kadry nie da się doskoczyć do czołówki, a częścią takiego ''upgrade'm'' z pewnością nie jest np. zamiana Kessiego na Diawarę czy Duncana.Zamiast bawić się w pudrowanie trupa jakim jest nasz środek pola trzeba ściągnąć realne wzmocnienia.
1
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
10 kwietnia 2019, 12:16
Decyzję kogo zostawić z pomocników zostawiłbym naszemu przyszłemu trenerowi, który wczoraj pokonał Guardiole
17
rossoneri91
rossoneri91
10 kwietnia 2019, 12:18
Dobre xD
0
rossoneri91
rossoneri91
10 kwietnia 2019, 12:26
W obliczu tego co podała Uefa, raczej zapomnij o trenerach za kilkadziesiąt milionów.
1
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 12:40
Wczoraj Guardioli nie pokonał Adam Nawałka, więc nie wiem po co te kłamstwa...
6
marcinmaly82
marcinmaly82
10 kwietnia 2019, 12:12
Namówić Pirlo i Seedorfa do wznowienia kariery ;)
4
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 12:27
Pirlo już ostatnio pokazał, że dalej wciąga nosem całą naszą pomoc :)
6
acmti__
acmti__
10 kwietnia 2019, 12:03
Ja bym dziadka Biglie sprzedał póki jakis szejk cis za niego zapłaci. Kessie i Bakayoko powinni grać u nas jeżeli faktycznie dążymy do postawienia tego klubu na nogi.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
10 kwietnia 2019, 11:36
Jeżeli chcemy budować drużynę na miarę LM to nie powinniśmy tracić takich piłkarzy jak Kessie i Bakayoko. Tym bardziej, że cena za ich wykup nie jest jakoś porażająca biorąc pod uwagę realia obecnego rynku transferowego. Gdyby oni zostali to wraz z Paquetą, Bonaventurą i Hakanem spokojnie ogarnęli by środek pola. Na dziś nie byłby to nasz największy problem. Pilnych inwestycji potrzebujemy na skrzydłach jeśli chcemy utrzymać obecny system gry. Na lewej stronie nie ma nikogo a na prawej tylko Suso który w formie jest zazwyczaj 2-3 miesiące w roku maksymalnie. Samu jako zmiennik do łatania dziur może być ale nie jako podstawowy gracz. Chyba, że sprzedać Suso i zrezygnować z gry skrzydłowymi, wtedy do środka ktoś jeszcze by był potrzebny. Przydałby się też ktoś na lewą obronę jako solidny zmiennik Rodrigueza bo Laxalt to jakieś nieporozumienie (sprzedać i zapomnieć, że był u nas).
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2019, 11:37
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 kwietnia 2019, 11:35
Tonalli + SMS .. i skończyć z gra ze skrzydłowymi.
4
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2019, 12:48
szkoda że cały świat gra skrzydłowymi
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 kwietnia 2019, 14:42
W imię tego, że cały świat gra skrzydłowymi .. to my też solidarnie grajmy i męczmy bułę dalej ;]
3
Catzone
Catzone
10 kwietnia 2019, 11:24
Tonali + Diawara i wykup Bakayoko. Takie życzeniowe myślenie. Ale ewidentnie trzeba wzmocnić skrzydła. Prawa obrona jak ktoś wymienił nie jest największym problemem Calabria i Conti są dobrzy po prostu. Caldara wraca, więc Musa poczuje presje.
0
szfarceneger
szfarceneger
10 kwietnia 2019, 11:21
Roma w przypadku braku awansu do LM może się posypać. Kilku ciekawych zawodników ma u nich dość niskie klauzule. Pellegrini 30 mln, Under ~~45 mln, Manolas 35 mln.
1
KennyDracula
KennyDracula
10 kwietnia 2019, 11:20
Jeżeli dogadalibyśmy się w sprawie FPP i można by były wydać duże pieniądze, to widziałbym u nas James Rodrigueza (ponoć na wylocie z Monachium, Ziozu też dla niego nie widzi miejsca w Realu). Takie tam myślenie życzeniowe :)
0
Rafalzki
Rafalzki
10 kwietnia 2019, 11:18
moim zdaniem jeśli chodzi o środek pola to przy zdrowym Jacku, Paquecie, powiedzmy, że zostanie Bakayoko i Kessie, lub za Kessiego przyjdzie Sensi, jeszcze ktoś dla uzupełnienia i środek pola obsadzony w miarę. Naszą piętą achillesową jest moim zdaniem prawa obrona, Calabria i Musacchio do wielkości Nas nie przywrócą oraz lewe i prawe skrzydło. Z całym szacunkiem dla Suso jeśli chcemy wrócić do elity to nie możemy sobie pozwolić żeby prawą stroną biegał koleś który jest chyba najwolniejszym skrzydłowym w Serie A i na dodatek jest turbo chimeryczny, gra dobrze pół albo jeszcze mniej sezonu a reszta zupełnie przeciętnie lub słabo.
1
ósmy
ósmy
10 kwietnia 2019, 11:38
Zgadzam się, Suso jest chimeryczny i zbyt wolny jak na operowanie na skrzydle. Wiąże się to z tym, co powtarzałem już nie raz. Lewonożny zawodnik biegający z piłką na prawej stronie nigdy nie włączy turbodoładowania i nie przyciśnie dynamicznie na skrzydle, bo zawsze będzie miał w głowie, że koniec końców będzie się musiał zatrzymać i przełożyć piłkę na lewą nogę. Wydatki się jednak mnożą przed kolejnym sezonem obserwując zespół.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 kwietnia 2019, 12:26
Środek pola obsadzony w miarę? Widzisz co my gramy w tym sezonie? Nam do środka pola potrzeba takich graczy żeby Kessie i Hakan byli zmiennikami co najwyżej, wtedy możemy liczyć na walkę o LM.
6
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 12:51
Grzesiek, ale no właśnie o to chodzi, że Kessie i Hakan ława.

Jeżeli Sensi by do nas przyszedł, a Bakayoko został, no i Bonaventura złapał formę i był w pełni zdrowy, to właśnie tak widzę środek pola. Turek i iworyjczyk z ławy.
0
hyrus13
hyrus13
10 kwietnia 2019, 12:52
Bez konkretnych wzmocnień w pomocy to dalej będziemy się pasjonować walką o 4 miejsce. Co do Suso, to Robben swego czasu nie miał z tym problemów...
0
Gatz
Gatz
10 kwietnia 2019, 12:58
co do Robbena to on w przeciwieństwie do Suso jest szybki
0
Matim
Matim
10 kwietnia 2019, 16:16
Ósmy

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem "Lewonożny zawodnik biegający z piłką na prawej stronie nigdy nie włączy turbodoładowania i nie przyciśnie dynamicznie na skrzydle, bo zawsze będzie miał w głowie, że koniec końców będzie się musiał zatrzymać i przełożyć piłkę na lewą nogę.". Zdaję sobie sprawę, że nasze A,B klasy to żaden wyznacznik, ale jeżeli ja będąc prawonożnym zawodnikiem grającym na lewym skrzydle nie mam problemu z "dynamicznym przyciśnięciem" i wrzuceniem słabszą nogą (wrzuceniem, a nie kopnięciem w kierunki pola karnego jak to robią nasi ulubieńcy z Milanu), to tym bardziej zawodnik na poziomie Serie A powinien sobie z tym poradzić.
0
Rafalzki
Rafalzki
11 kwietnia 2019, 09:35
Grzesiek dlatego napisałem Jack i Paqueta zdrowy, to są bardzo kreatywni zawodnicy i sam widzisz co się stało z Naszą grą odkąd wypadł Bonaventura, zapaść, potem chwile była nadzieja jak przyszedł Paqueta ale gość gra drugi sezon w jednym sezonie a na dodatek Rino zrobił z niego drwala do środka.
0
10 kwietnia 2019, 11:15
Diawara to jakiś żart , takimi transferami to oni nic w tej drużynie nie polepsza.Sensi to idealny zawodnik do zwiększenia rywalizacji , ale i tak do pierwszego składu potrzebny jest jakiś zawodnik z aspiracjami na top .
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
10 kwietnia 2019, 11:15
Sensi + Tonali :) wykupic Bakayoko zostawić Kessie, a pożegnać Monto,Berto,Mauriego i Biglie
0
Kapi0704
Kapi0704
10 kwietnia 2019, 11:12
Galvo pisałeś o napastniku hmm ja bym spróbował z Luką Joviciem lub Sebastainem Hallerem :D może aguero będzie chciał odejść z city to by był prze kozak transfer :D daje ogromną jakość ale sądzę że jeżeli by dobrze zagadać do niego to by przeszedł , spróbować warto ;) Jeśli będzie LM to ja bym pierw się o nie go zapytał jeśli chcemy grać 2 napastników :)
0
zadymano94
zadymano94
10 kwietnia 2019, 12:17
Wszyscy ci zawodnicy o których piszesz moga wybierać sobie kluby z czołówki i będą kosztowali pewnie kolo 80mln wiec raczej nie mamy na nich szans
1
Kapi0704
Kapi0704
10 kwietnia 2019, 12:37
Tak masz racje , ale paqueta czy Piątek też mieli lepsze oferty szczególnie ten drugi ;)
1
KońFederacja
KońFederacja
10 kwietnia 2019, 11:09
Co z Rabiotem? Od czerwca chyba wolny zawodnik a nie widzialem info żeby podpisał kontrakt z jakimś klubem. Może Leonardo coś po cichu działa w jego sprawie.
2
Rafalzki
Rafalzki
10 kwietnia 2019, 11:12
podobno już dogadany z Realem Madryt.
0
Kapi0704
Kapi0704
10 kwietnia 2019, 11:13
Może to będzie bomba ale jak ma robić smród w szatni to lepiej go nie brać , w spg walną focha , to dobrze o nim nie świadczy
0
PanX
PanX
10 kwietnia 2019, 11:08
Jeśli nasi zamierzają skupić się na ligowym podwórku, to wolałbym, żeby ich wzrok został skierowany na Veretouta, który w mojej opinii jest piłkarsko lepszy niż Sensi. Poza tym, Tonali, Tonali i jeszcze raz Tonali. Nie musi od razu do nas przychodzić nawet. Może zostać wypożyczony na sezon lub dwa do jednego z klubów Serie A, a najlepiej do Bresci, która najpewniej awansuje do włoskiej ekstraklasy i gdzie Sandro ma wszystko poukładane.
0
Kapi0704
Kapi0704
10 kwietnia 2019, 11:13
Veretout piłkarsko nawet nie stoi obok małego maestro Sensiego , to tańsza wersja Verrattiego.
1
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 11:45
PanX, Ibarbo ma racje. Sensi jest przekotem. Nie bez powodu go powołują do reprezentacji, już nagminnie. Veretout to jest typ zawodnika, który zagra kapitalny mecz, żeby potem zagrać padakę, a Sensi z pewnego poziomu nie schodzi.
0
PanX
PanX
10 kwietnia 2019, 11:58
W takim razie, obym się mylił, i żeby zamknął mi usta jeśli przyjdzie do nas ;)
0
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 11:01
Panowie, tak ostatnio sobie rozkminiałem, jakie pozycje potrzebujemy na mus.

Też Waszym zdaniem lewy obrońca, skrzydłowy i napadzior potrzebni czy jeszcze ktoś?

Jeżeli Bakayoko, Kessie zostaną, a Sensi do nas dołączy, to kozacką mamy linię pomocy. Potrzebny partner dla Piątka, bo tak jak Patryka lubię, tak jest po prostu kiepski. Poza tym, potrzebny ktoś z innym stylem gry niż Krzysiek. No i Rodriguez mnie kompletnie nie przekonuje, a skrzydłowi, to wiadomo, że mamy problem. Reszta spoko, ale Conti na prawej i partnerem kapitana - Caldara. Mam nadzieję, że wypali.
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2019, 11:02
0
PanX
PanX
10 kwietnia 2019, 11:23
Rodriguez ma zaciągnięty ręczny ze względów taktycznych. Sugeruje to nawet, któraś z jego wypowiedzi. Przez co nie daje wiele w ofensywie, ale w defensywie radzi sobie na prawdę dobrze według mnie. Co nie zmienia faktu, że przydałby się jeszcze jeden LO, bo Laxalt okazał się nieporozumieniem, a Strinić jest wielką niewiadomą. Najchętniej zobaczyłbym u nas Luce Pellegriniego, który gra w Cagliari, ale jego karta należy do Romy, przez co sam transfer byłby trudny do przeprowadzenia i wymagałby wyłożenie sporej gotówki.

Jeśli chodzi o Cutrone, to się nie zgodzę. Widzę w nim kogoś na kształt Benzemy, który pracował dla Ronaldo w Realu, z tym że u nas grałby pod Piątka. Sposób gry naszych napastników jest inny. Patrick jest wszędzie, a Krzysiek tam gdzie być powinien. Moim zdaniem oni mogą grać razem, widać to było w meczu z Udine, a warto wspomnieć, że dla nich była to nowa sytuacja. Można pomyśleć jakby wyglądała ich współpraca gdyby pograli wspólnie przez kilka meczów pod rząd.
1
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 11:41
PanX, wiesz, to nie chodzi mi o to, że mamy wszystkich się pozbyć, ale mam wrażenie, że Rodriguez na tle naszej jedenastki jest jednym z najsłabszych ogniw. Cutrone... Hm, to jest ta sama sytuacja. On jako joker z ławki w sam raz, ale chciałbym zobaczyć Piątka z kimś lepszym obok. Ktoś, kto gra bardzo podobnie do Dżeko, czyli wróci i rozegra, ale tez strzeli. Patryk wróci, rozegra, ale czy strzeli? Marne te staty...
1
PanX
PanX
10 kwietnia 2019, 11:52
Ja uważam, że Rodriguez radzi sobie u nas nieźle, ale szanuję Twoje zdanie :).

Statystyki Cutrone pokazują, że sytrzela najwięcej, gdy zaczyna mecz od początku. Dlatego jego staty nie wyglądają najlepiej, bo najczęściej wchodzi z ławki. Odkładając ststystyki na bok, sposób poruszania się Patricka na boisku jest irytujący dla rywali, bo trudno go upilnować, przez co wymusza większe skupienie na nim, dzięki czemu Piątek może na tym korzystać. Oczywiście również chciałbym, żeby grali u nas najlepsi zawodnicy, ale w obecnej sytuacji nie dyskredytowałbym Cutrone.
0
PanX
PanX
10 kwietnia 2019, 12:13
Mnie też Rodriguez nie przekonuje ,nawet jeśli rzekomo jest blokowany w ofensywie to i tak szybkości już nie zyska ani zwinności .
0
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 12:37
Poza tym Panowie, zależy czy mówimy o Rodriguezie jako lewym obrońcy, który pomoże nam się odbudować czy o obrońcy, z którym będziemy co sezon obgryżać paznokcie z pytaniem "czy na pewno zajmiejmy czwarte miejsce".
1
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 10:45
Bonaventura, Bakayoko, Sensi - Paqueta - Piątek i jakiś fajny napadzior, ale mega by to wyglądało.
3
Gatz
Gatz
10 kwietnia 2019, 12:56
gdzie to mega? Ani Jack ani Sensi nie są piłkarzami na miarę LM, są wystarczający na Serie A ale na nic więcej. Jack już swoje lata ma i nie przeskoczy pewnego poziomu, Sensi nigdy nie grał w klubie z ambicjami Milanu. Na ławkę jak najbardziej ale nie do podstawy
2
AdamoX
AdamoX
10 kwietnia 2019, 13:09
Jack jak najbardziej jest piłkarzem na miarę LM ! Gościu w formie jest niesamowity , a teraz ma konkurenta w składzie więc ma kto go zluzowac . Nie bez powodu tak bardzo juve o niego zabiegalo
0
Galvo
Galvo
10 kwietnia 2019, 13:37
Gatz, ale kto powiedział, że to jest kadra na zwojowanie LM? Awans do LM i pokazanie się z fajnej strony jak najbardziej, ale powolne odbudowywanie tego klubu to nasz cel, a Jack i Sensi na pewno nam w tym pomogą. :)
0
patoo_07
patoo_07
10 kwietnia 2019, 10:44
Bonaventura, Paqueta, Sensi, Bakayoko, Kessie, Tonali. Taki skład na nowy sezon to marzenie. No i Hakan jeśli zostanie na stałe włączony do pomocy.
4
ósmy
ósmy
10 kwietnia 2019, 10:31
Jeśli Brescia wywalczy awans do Serie A, to automatycznie cena za Sandro Tonaliego wzrośnie o dodatkowe kilka milionów. A Sandro bardzo chciałbym mieć w drużynie.
4
Ucash333
Ucash333
10 kwietnia 2019, 16:16
Zapraszam do mojego FMa Tonalii i Barella: 2 pierwsze zakupy. Aktualnie 16.03.2019- 2 miejsce w SerieA, 6pkt do Napoli, ale będzie dobrze, finał CI i 1/2 LE. ;-)
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
10 kwietnia 2019, 10:22
Bez żartów Kessie i Baka muszą zostać.
3
Tutkovic
Tutkovic
10 kwietnia 2019, 10:21
Bakayoko +Kessie powinni zostać. Do tego Sensi.
1
kozik___13
kozik___13
10 kwietnia 2019, 10:16
Jeżeli mamy sprzedać Kessiego i Biglie to Bakayoko powinniśmy wykupić bez względu na awans do ligi mistrzów. Nie podoba mi się to, że zawsze ktoś musi odejść żeby ktoś mógł przyjść. W ten sposób nigdy nie będziemy mieli szerokiej ławki rezerwowych która jest dla nas na wagę złota co pokazał również ten sezon
0
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2019, 10:19
Dlatego diawara jako rezerwowy może być dobry, bo uważam że akurat sensi być może będzie strzałem w 10, jak Politano dla Interu
0
PanX
PanX
10 kwietnia 2019, 10:48
Politano był strzałem w dziesiątkę dla Interu, bo po jego stronie gra Candreva, który gra mizernie. Sam zawodnik nie prezentuje jakichś ponadprzeciętnych możliwości. Przeplata dobre mecze ze słabymi. Robi sporo szumu, ale to nie jest zawodnik na miarę Interu, który tak jak my chce się odrodzić. Mam przeczucie, że z Sensim może być podobnie. Będzie prezentował jakiś solidny poziom, ale nie da nam odpowiedniej jakości w środku pola, żeby konkurować z europejskimi klubami.
0
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2019, 10:13
Sensi bardzo chętnie, diawara już niezbyt
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się