SCUDETTO


France Football: Milan bliski porozumienia z Florianem Thauvinem

16 kwietnia 2019, 13:09, Presidente Aktualności
France Football: Milan bliski porozumienia z Florianem Thauvinem

Według informacji France Football, AC Milan jest bliski osiągnięcia porozumienia ze skrzydłowym Olympique'u Marsylia - Florianem Thauvinem. Francuzi oczekują za swojego gracza od 30 do 40 milionów euro, ale Leonardo i spółka planują obniżyć koszt całej operacji poprzez włączenie w nią Andre Silvy, którego karta należy do rossonerich, ale on sam przebywa obecnie na wypożyczeniu w Sevilli. Kontrakt 26-letniego Thauvina wygasa w czerwcu 2021 roku. W tym sezonie były gracz Newcastle rozegrał 33 mecze, w których strzelił 15 goli i zanotował 9 asyst. 



46 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Fifi22100
Fifi22100
17 kwietnia 2019, 14:45
Chłop zjada pół każdym względem każdego naszego skrzydłowego i to sporo,a tutaj narzekanie bo nie poradził sobie w Anglii. Baka tez sobie nie poradził i co? Chłopak ma wszystko żeby wbić się na bardzo wysoki poziom,już na nim tak naprawdę jest i wykręca genialne liczby od dwóch lat. I jeszcze jedno,SeriaA bliżej do ligi francuskiej niż angielskiej,wiec to żaden wyznacznik ze tam sobie nie poradził. Poza tym niektórzy chcą Pepe,a tez jest z tej słabiutkiej ligi, w tej cenie nie znajdziemy nikogo lepszego ogranego już na wyższym poziomie.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
17 kwietnia 2019, 00:25
Mnie ciekawia dwie sprawy. Po pierwsze, w jakim stopniu moze jeszcze sie rozwinac. Po drugie, jak sprawdzi sie w Serie A. Ma bardzo ciekawa motoryke, uwazam, ze dosc nietypowa.
0
tommyb1
tommyb1
17 kwietnia 2019, 11:43
Tak samo nietypową jak Suso
0
Deus
Deus
16 kwietnia 2019, 21:10
Nie ma lepszego zawodnika za 40 mln. Przecież oni powinni wołać co najmniej 2 razy tyle. Florek zjada na śniadanie wszystkie talenty którymi się interesowaliśmy.
1
jarek2572
jarek2572
16 kwietnia 2019, 19:03
A on to nie prawe skrzydło przypadkiem?
0
tommyb1
tommyb1
17 kwietnia 2019, 11:43
Owszem
0
daro12555
daro12555
16 kwietnia 2019, 18:37
Lepiej jednak kupować lepzsych zawodników jak mamy grać skrzydłowymi to za podobno cenne jest duet z Holandi Loazano,Bergwijn ,Neres też pewnie dużo droższy nie będzie ,z Francji oczywiście Pepe ale cenna to ok 70-80 mln
1
daro12555
daro12555
16 kwietnia 2019, 18:32
Wolałbym kogoś innego ale cenna dobra
0
mathiaz
mathiaz
16 kwietnia 2019, 17:52
Pamiętam go z Newcastle. Marniutko wyglądał. Za szybki to nie był. Deulofeu wyszedłby taniej i coś tam już pokazał u nas.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 18:11
Florin w pl był jak miał 22 lata ? masa różnych czynników mogła wpłynać że coś poszło nie tak, poza tym nie dostał tam za dużej szansy tak naprawde.
0
mathiaz
mathiaz
16 kwietnia 2019, 18:22
Nie dostał szansy... Nic nie pokazywał to i na niego nie stawiano proste. Tylko u nas się stawia cały czas na zawodników bez formy. Co do transferu to pożyjemy zobaczymy, ale ja jestem sceptycznie nastawiony. Ale to tylko moja opinia.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 18:54
Tak tak. Pogba w Utd. tez nic nie pokazywał i był za słaby na pl ogólnie miało z niego nic nie być a później trzeba było wywali ponad 100 mln.. argument ze ktoś gdzieś sie nie sprawdził to jest słaby jest po prostu z dupy
1
mathiaz
mathiaz
16 kwietnia 2019, 19:48
Nie dziwię się wcale że 18 letni Pogba nie przebił się do składu mistrza Anglii. I stawianie go na równi z nieudaną przygodą Thauvina w Newcastle jest niewspółmierne. Bardziej mogę go zestawić z Ben Arfą. Poza tym nigdzie nie napisałem że skoro tam się nie sprawdził to w innym miejscu też mu nie wyjdzie. Ja go zapamiętałem z Newcastle i taką mam opinię.
1
Vol'jin
Vol'jin
16 kwietnia 2019, 20:58
W newcastle jak i w lille mu sodowka uderzyla do lba
1
Serious Sam
Serious Sam
16 kwietnia 2019, 15:29
Mimo wszystko trzeba szukac innego rozwiazania niz Suso. Druzyna taka jak Milan nie moze sobie pozwolic aby gwiada druzyny 3/4 sezonu zawodzila. Na dzień dzisiejszy pewnie Francuz jest lepszy od Suso niestety.
1
Emallon
Emallon
16 kwietnia 2019, 15:37
Suso by sie odnalazl w druzynach PL walczacych o pozycje 8/9/10 a nie w topowych klubach moze wymiana z Fiorentina za Chiese to by mi sie podobało :)
2
tommyb1
tommyb1
16 kwietnia 2019, 17:10
Emallon. Problem w tym że nawet jeśli Violi by to pasiło to raczej Suso będzie chciał wyżej celować
0
Emallon
Emallon
16 kwietnia 2019, 17:47
Wiesz jak kupimy zawodników z jakościa to Suso sam zrozumie ze zostanie mu ławka u nas lub pierwszy skład gdzieś inndziej a raczej nikt z topu nie patrzy na niego jak na zawodnika pierwszej jedenastki
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 17:48
0
nokoments
nokoments
16 kwietnia 2019, 20:07
Emallon, Fiorentina nie da Suso 1/4 tego co będzie chciał zarabiać.
0
tommyb1
tommyb1
16 kwietnia 2019, 14:48
A ja się wylamie i uważam, że to średni pomysł. Gościu jest bardzo podobny do Suso. Moze minimalnie szybszy i ciut lepszy w "16", za to chyba słabszy jeśli chodzi o strzał i dośrodkowanie (nie wnikając w aktualną dyspozycję Suso). Reasumując w moim mniemaniu nie jest to typ skrzydłowego, którego my potrzebujemy. Czyli dzika, który się przedrzeć skrzydłem i sprokuruje rzut karny, który schodząc do środka ściągnie na siebie 3 obrońców i zrobi miejsce Piatkowi, który potrafi dobrze dośrodkować w pełnym biegu. Zauważcie że w całej kompilacji nie ma chyba żadnej ładnej wrzutki
1
nokoments
nokoments
16 kwietnia 2019, 15:01
Masz sporo racji.
0
El Doktor
El Doktor
16 kwietnia 2019, 15:07
A ja nie wiem nie ogladam Marsylii czy L1
0
Marios77
Marios77
16 kwietnia 2019, 13:52
Patrząc realnie to wciąga nosem całą naszą pomoc razem wziętą.... Tylko jest jedno ale... Jestem pewnie że przy Gattuso pęknie jak bańka mydlana... Skończy na ławce jako zmiennik Suso...
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
16 kwietnia 2019, 13:42
Szału nie ma, szczerze mam nadzieję że to tylko plota..
1
Milanboy
Milanboy
16 kwietnia 2019, 13:51
przewaznie ff nie podaje plotek, więc raczej nie plotka
1
Presidente
Moderator Presidente
16 kwietnia 2019, 13:59
https://www.acmilan.com.pl/news/25184/france_football_arsene_wenger_bliski_objecia_posady_trenera_milanu
10
16 kwietnia 2019, 13:40
W 100% nie jestem przekonany bo to jest odbitka Suso , też do najszybszych nie należy .Pepe to on nie jest ale za pewne wtedy odejdzie Suso więc taka wymiana 1 do 1.Najwazniejsze jest i tak wzmocnienie pomocy i lewego skrzydła .
0
Milanboy
Milanboy
16 kwietnia 2019, 16:38
Ta odbitka suso ma zdecydowanie lepszą motoryke od naszego Hiszpana
0
patoo_07
patoo_07
16 kwietnia 2019, 13:34
Nie jestem pewien czy to dobry pomysł. Jak ktoś niżej napisał, we Francji to i Ocampos dobrze wygląda, a pamiętamy jak to było u nas. Thauvin w Anglii też nie wyglądał za ciekawie.
7
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 13:45
poważnie i ty wyjeżdżasz ze stereotypowym gadaniem? Z L1 nie brać bo tam Oscampos sobie radzi a u nas nie, z Holandii nie bo tam każdy jest gwiazdą a w PL sobie nie radzą, Brazylijska liga to bananowa i na pewno zawodnicy nie ogarną sie w serie a. To nic ze o PEPE grającego w tej słabej lidze bije sie 3/4 europy a kwota transferu sięga 100. Nie zapominajcie ze kochany Bakayoko jest z L1 i w PL tez mu nie pykło.. Nie odbieraj tego personalnie Pat ;)
2
hyrus13
hyrus13
16 kwietnia 2019, 13:58
Semper Fideli wiesz, jest różnica kiedy ściągasz ze słabej ligi (Holandia, Brazylia) młodego i utalentowanego piłkarza w porównaniu do transferu 26-latka ze średniej ligi, któremu nie wyszło na Wyspach.
5
patoo_07
patoo_07
16 kwietnia 2019, 14:00
Oczywiście masz rację, aczkolwiek uważam że Pepe to jednak półka wyżej niż Thauvin. Jakoś po prostu jego gra mnie nie przekonuje, a takie argumenty są najprostsze. Wiadomo, że transfer łatwiejszy od trasnferu Evertona, bo można tu dorzucić Silve, ale chyba wolałbym Brazylijczyka.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 14:14
Pat, ja wziął bym obu tym bardziej że grają na różnych pozycjach. Z pepe to tylko mały argument, liga wyżej od Thauvina ale nie dla nas
0
Vol'jin
Vol'jin
16 kwietnia 2019, 14:27
Pepe to sci-fi chyba, że Eliott wymusi spłacenie długu przez Lille przez wykup Pepe ;]
0
nokoments
nokoments
16 kwietnia 2019, 13:29
Bardzo dobry zawodnik, na pewno dużo lepszy niż Saint-Maximin, bo od kilku sezonów wykręcający świetne liczby w L1, ale wolałbym jednak Chiesę, który ma potencjał zostać zawodnikiem o klasę lepszym od Thauvina czy Suso.
12
16 kwietnia 2019, 13:25
Statystyki ma niezłe. Jak się uda włączyć w to Silve to byłoby super.
0
rossoneri91
rossoneri91
16 kwietnia 2019, 13:24
Nie znam gościa, ale kierując się zasadą 'nie wiem, ale się wypowiem' oraz po obejrzeniu kilku kompilacji widzę, że jak na swój wiek jest to piłkarz na miarę Ocamposa z najlepszego sezonu.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 13:37
To myśle, żebyś wziął sobie tą zasade mocniej do serca. Oscampos w L1 nigdy nie strzelił 10+ bramek w sezonie. Najlepszy jego sezon statystycznie to poprzedni z 9 bramkami w lidze i gra niezły obecny sezon.. Florian na poziom L1 to TOP 5 bocznych napastników/skrzydłowych w lidze nie od dzis. Czy poradzi sobie w Serie A jest taka szansa
1
rossoneri91
rossoneri91
16 kwietnia 2019, 14:02
Obyś miał racje
1
MrCostacurta
MrCostacurta
16 kwietnia 2019, 16:46
Jakby nie było to mistrz świata.
0
Milanboy
Milanboy
16 kwietnia 2019, 13:21
To byłby świetny interes na prawe skrzydło, jeszcze tak na lewe jakiegoś jakościowego grajka, kogoś do pomocy, i szafa gra
0
Inzaghi126
Inzaghi126
16 kwietnia 2019, 13:20
Ogromne tak dla Francuza. Uważam go za skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia, który ma wszystko co potrzebne na te pozycję (w tym właśnie prędkość! ).
Aktualnie Thauvin według mnie zjada naszego suso.
3
Gzikuu
Gzikuu
16 kwietnia 2019, 13:48
Wiesz, w tym momencie, to Borini zjada naszego Suso :v
3
AdamoX
AdamoX
16 kwietnia 2019, 14:04
Gościu nie jest szybszy od suso ... Meczu z udzialem fraznuza zapewne nie oglądałeś. Jest do dobrym graczem ale jest wolny
1
bawolejaja
bawolejaja
16 kwietnia 2019, 13:17
Jestem jak najbardziej za. Gość jest wyróżniającą się postacią w OM, miał udział przy 20 bramkach w L1, a transfer do nas to bądź co bądź skok jakościowy dla Francuza. 30 mln? Biere!
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 kwietnia 2019, 13:13
Gdyby się udało to byłby świetny interes.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się