SCUDETTO


Sky: Leonardo i Maldini w Milanello. Reprymenda i ograniczenie korzystania z social media

16 kwietnia 2019, 16:27, Redakcja Aktualności
Sky: Leonardo i Maldini w Milanello. Reprymenda i ograniczenie korzystania z social media

Jak informuje Sky Sport, dziś przed południem w Milanello oprócz zawodników i trenera Gattuso, byli również obecni Leonardo oraz Paolo Maldini. Celem wizyty była krytyka odnosząca się do ostatnich epizodów po meczu z Lazio. Takie zachowania nie są i nie będą tolerowane przez Milan. Piłkarze otrzymali również upomnienie dotyczące ograniczenia korzystania z mediów społecznościowych przed najbliższymi meczami, celem uniknięcia niewłaściwych zachowań. Według informacji Sky, pod koniec przemowy Leonardo i Maldiniego, Pepe Reina potwierdził, że cała drużyna będzie bardziej uważna i odpowiedzialna do zakończenia sezonu.



119 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 20:15
Milanboy

O widzisz... Jeszcze Younes mi umknął;) I El Ghazi;) I twierdzisz, że Traore nie był kluczowy... Cóż, na wszystko widzę, masz odpowiedź ;) Szkoda, że każda następna jest głupsza;), ale walcz! Z tym Westermannem przesadziłem, fakt. Reszta była swego czasu ważnym ogniwem w Ajaksie.
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 20:16
Ajjjj... Nie tu miałem napisać ;) Przepraszam. Można usunąć.
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 12:23
Ta młodzież Ajaxu... Van de Beek, de Jong, de Ligt, Neres, Onana... Wpadają i biorą, co chcą. I to w jakim stylu?! Po prostu ośmieszyli Juventus. Grali w piłkę. Po prostu. Szybko i kombinacyjnie. Miałem wrażenie, że Ajax się z premedytacją znęca nad przeciwnikiem. Raz, że każdy z tych chłopakowi potrafi z piłką wszystko, a dwa, mają trenera, którego ten potencjał nie przeraża i korzysta z niego pełnymi garściami. U nas graliby w Primaverze, hehe;) Bo młodzi, niedoświadczeni i takie tam pierdoły.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 12:30
Wkleiłbym cytat z Bońka, ale szkoda bana wyłapać :)
0
Zuber
Zuber
17 kwietnia 2019, 13:12
Gdyby nie Szczęsny wynik byłby tam dużo wyższy.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 13:16
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 13:27
Wklej;) Jestem ciekaw. Szczerze mówiąc, nie wiem, co masz na myśli...
0
Milanboy
17 kwietnia 2019, 13:50
Piotrek1899- szkoda że to my mamy najmłodszą drużynę misiu , i to 3 wychowanków, z czego 2 w podstawowym składzie, więc?

I czemu ty zawsze umniejszasz dla Milanu? Nawet kiedy mowa o meczu Ajax vs Juve?
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 13:51
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 13:58
Milanboy, taka prośba, chłopcze... Jeśli nie rozumiesz, o czym się pisze, to przynajmniej się nie udzielaj;) Misiu? Wybacz, nie jestem Twojej orientacji;)
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 14:04
Milanboy, coś Ci jeszcze podrzucę;) "Milczenie jest złotem...." ;) hehe;)
0
Milanboy
17 kwietnia 2019, 14:24
Piotrek1899- to dlaczego nadal dyskutujesz ? Panie "Milczenie jest złotem", poza tym proszę do mnie chłopcze się nie odnosić, zrozumiano?

Poza tym skąd tak durny wniosek że graliby w Primaverze? No słucham?
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 14:27
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 16:37
Skąd? Wyjaśnię Ci, "omnibusie";) To było w stronę tych, co uważają, że 21-25 latkowie w Milanie, to niedoświadczone smarki i wiecznie trzeba dawać im czas. Kapujesz? Czy za trudne?
0
Milanboy
17 kwietnia 2019, 17:41
Piotrek1899 - no bo tak to wygląda, ktoś musi być bardziej doświadczony aby odnosić sukcesy, w Ajax masz ziyecha który ma 26 lat, tadica 31 letniego, veltmana 27 letniego, Hunteelara 36 letniego, blinda 29 letniego, dopiero reszta to 22 czy 20 latkowie, Onana np 24 lata, także potrzeba doświadczenia do ekipy. Ajax kolego to jest sukces wypracowany przez sezony, teraz widzimy tego owoce
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 18:38
Sukces wypracowany przez sezony? Chyba kpisz. Tam co roku jest wyprzedaż. Przypuszczam, że jeszcze rok temu nie wiedziałeś, że istnieje ktoś taki, jak Van de Beek, czy Frankie De Jong. My mamy praktycznie od dwóch lat ten sam trzon zespołu. Latka lecą, a tutaj dalej się tłumaczy takiego Calabrię, czy Romagnolego młodym wiekiem. Dla mnie to jest absurd. Większość kadry, to ludzie w wieku 24 lata i starsi. Hakan, Suso, Rodriguez, Musacchio, Biglia, Laxalt, Borini, Bakayoko, czy Bonaventura. O czym my mówimy? W każdej ekipie jest taka mieszanka. City, Liverpool, czy Real. Bez znaczenia. U jak słyszę, że mamy taki młody zespół, to mnie pusty śmiech ogarnia. Zwyczajna bzdura. Wcale nie taki młody. A już napewno nie na tyle, by wiecznie tłumaczyć go w ten sposób.
0
Milanboy
17 kwietnia 2019, 19:02
Piotrek1899 - jaka niby wyprzedaż? Ja szczerze nie pamiętam kto odszedł w tamtym sezonie tak kluczowy. Od czasu Davinsona Sancheza i Arkadiusza Milika nie odszedł nikt tak cholernie ważny jak pamiętam, od Petera bosza nie zmieniają praktycznie nic, bo de jong, de ligt, neres, ziyech, veltman, Onana itd to zawodnicy którzy grają już 3 rok, także coś ci nie wyszło, poza tym skąd znowu zdanie że mógłbym nie wiedzieć kto to van de beek czy de jong? Poza tym Frenkie De jong, nie Frankie, i pisząc dalej, jeszcze dodam tagliafico 27 letniego, więc nie taki super Duper młody, i tak, mamy bardzo młodą kadrę, a średnia wieku znowu pewnie spadnie w lecie, a, tak jeszcze skoro niby to ja mogę nie wiedzieć, Oświec mnie swoją wiedzą w kwestii Ajaxu
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 19:05
1
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 19:51
Sanchez, Klaasen, Tete, Traore, Riedewald, Lopez, Serero, Westermann.
0
Vol'jin
17 kwietnia 2019, 19:55
Z tej listy kluczowi byli tylko Sanchez i Klaasen reszta to przecuetniaki co widac gdzie graja wymienianie niemieckiego odpowiedbika Bonery dziwne
1
Milanboy
17 kwietnia 2019, 19:58
Tete i Traore nigdy nie byli kluczowi, prędzej Amin Younes w Ajaksie, tak samo serero nie był kluczowy, np dijks był kluczowym zawodnikiem, czy El Ghazi
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 20:02
0
Piotrek1899
17 kwietnia 2019, 20:17
Milanboy

O widzisz... Jeszcze Younes mi umknął;) I El Ghazi;) I twierdzisz, że Traore nie był kluczowy... Cóż, na wszystko widzę, masz odpowiedź ;) Szkoda, że każda następna jest głupsza;), ale walcz! Z tym Westermannem przesadziłem, fakt. Reszta była swego czasu ważnym ogniwem w Ajaksie.
0
Milanboy
17 kwietnia 2019, 20:41
Piotrek1899- no bo tak, Traore nigdy nie był kluczowym ogniwem zespołu z Amsterdamu, pod koniec jakoś tam odpalił, ale tak to nigdy za bardzo się nie wyróżniał,troszkę pod koniec jeszcze w lidze europy pomógł, gdzie i tak na koniec polegli z Manchesterem United, potem zabrał go Lyon , no i tyle było z Traore. Ja oglądałem kiedyś dużo Ajaxu to coś tam wiem o nim ,tak samo ekipę z Eindhoven którą wolę zdecydowanie od ekipy z Amsterdamu
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 20:43
0
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2019, 10:20
a ja zaryzykuję stwierdzenie, że jeśli Juventus nie przebuduje składu to za jakiś czas (sezon lub dwa) już nawet w Serie A nie będą takimi kozakami, drużyna się starzeje, mecze z Ajaxem a nawet ostatni mecz z przeciętnym póki co Milanem pokazały, że wcale nie trzeba się ich bać. Przy mądrym zarządzaniu Inter, Milan i Napoli zbliżą się do nich w przyszłym sezonie jeśli nie zajdą w Turynie jakieś większe zmiany. Oczywiście na chwilę obecną to nadal drużyna która Serie A wciąga nosem ale kilka pęknięć na tym idealnym tworze już widać.
5
Zuber
Zuber
17 kwietnia 2019, 13:12
Oni już muszą przebudować zespół, pamiętajmy że przegrali 2 finały i większość zawodników z tamtych czasów dalej gra w pierwszym składzie, a to jednak siedzi gdzieś w podświadomości. Przebudowa dla nich to nie problem, nakupili tylu młodzików, którzy grają gdzieś na wypożyczeniach albo są powoli wprowadzani, że powinniśmy też iść tą drogą.
0
Milanboy
17 kwietnia 2019, 00:55
Z takim tempem juve to ja jestem spokojny o to kto wygra CL z włoskich drużyn xd
4
Kris1908
Kris1908
17 kwietnia 2019, 08:08
Dokładnie tak. Mam w pracy kumpla co kibicuje Juve i ja już mu dawno powiedziałem, że Milan wygra CL przed Juventusem. Musimy tylko wrócić.
4
Luksta1805
16 kwietnia 2019, 23:49
Piękny wieczór. Barca wygrywa w pieknym stylu, to taka moja druzyna nr 2 zaraz po Milanie, szkoda ze Milan tak nie gra hehe, moze sie doczekam tych starych dobrych czasów. No i gratyy dla Ajaxu, mysle ze Juve za bardzo pewni ze wygraja dzisiaj. LM zapowiada sie coraz bardziej ciekawie. Tak na marginesie gdybym byl fanem Juventusu nie zniósłbym zmiany herbu na to smieszne logo czy co to tam jest. Bron boze takich rzeczy w Milanie!!
2
patoo_07
17 kwietnia 2019, 07:55
Już raz takie cudo odwalili z logiem Casa Milan na wyjazdowych koszulkach. Na szczęście trwało to tylko jeden sezon.
0
hyrus13
hyrus13
17 kwietnia 2019, 07:58
A kilka lat temu, zdaje się w 2012 r., jak sędzia gwizdał dla Barcelony w meczu z Milanem jak się czułeś? Ja byłem wówczas w takiej samej sytuacji jak ty (lubiłem Katalończyków), ale tamten mecz skutecznie mnie z tego wyleczył.
2
hyrus13
hyrus13
17 kwietnia 2019, 09:06
Dokładnie. Barca gra taką piłkę że bajka. Też moja drużyna nr. 2. W czasach najbardziej chudych dla Milanu to Barca mi osładzała te gorzkie chwile. Życzę im z całego serca wygrania LM.
0
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2019, 10:04
szanuje wybory ale ja nie mogę patrzeć na Barcelonę przez dwóch artystów w postaci, Biszkopt - chłop chyba ma prawie dwa metry a jest największym nurkiem (przepraszam jednak nr 2 będzie bo nr 1 to zdecydowanie jego partner z drużyny którego za chwilę wymienię) w świecie futbolu, wystarczy go dotknąć a tarza się w agonii jak by z armaty dostał... Drugi to Luis Suarez, temu to już chyba wszystkie styki poprzepalało... Jest jeszcze ten boczny obrońca który bierze z nich przykład, Jordi Alba.
1
Maximilanista
17 kwietnia 2019, 12:03
Ja też bardzo lubię Barkę, to mój klub numer 2 na świecie od czasów Koemana, Romario, Laudrupa, Guardioli, Zubizarety - prowadzonych przez Cryuffa. Ale w tej edycji kibicować będę Ajaksowi. W dzisiejszych czasach tryumf w LM (szczerze, to nie daję Holendrom więcej niż 10% szans na końcowy sukces) takiej drużyny - młodej, opartej na wychowankach, grającej radosny futbol byłby czymś ożywczym w tych elitarnych, cuchnących nieprzyzwoitymi pieniędzmi rozgrywkach. Ajax przy takich gigantach jak Barca, Real, City, Juve, Bayern, PSG to zwykły Kopciuszek i zdobycie Pucharu Mistrzów odebrałbym jako akcent nieomal romantyczny.

A dzisiejsza Barca podoba mi się średnio. Pod okiem Valverde Blaugrana stała się cyniczna, wyrachowana, zimna, efektywna do bólu. I być może da to upragniony efekt końcowy. Ale kataloński zespół stracił dużo na efektowności, zagubił tę swoją miłość do finezyjnego futbolu. Finezję widać dziś w grze Barcy jedynie w porywach, momentami (najczęściej dzięki Messiemu, czasem też za sprawą Jordiego Alby, Dembele, Suareza)... Ale często zdarza mi się nudzić na meczach Dumy Katalonii, co kiedyś było nie do pomyślenia.

No ale najważniejsze dla mnie, że w rozgrywkach nie ma już Realu i Juventusu - dwóch klubów, których szczerze nie lubię od zawsze. Marzyłby mi się finał Barcelona - Ajax z końcowym rezultatem na korzyść amsterdamczyków. Ale typuję angielski finał i zwycięstwo Liverpoolu. Klopp skonstruował tam niesamowitą maszynkę.
1
Zielony2009
Zielony2009
16 kwietnia 2019, 23:46
Patrzcie jak PSG punktuje po odpadnięciu z LM, a też mają mistrza w kieszeni. To, że teraz Juve będzie grało 1 składem nie jest pewne, zresztą piłkarze już mogą mieć gdzieś wynik z jakąś Atalantą, Może rezerwowi by się bardziej starali? Wróżycie z fusów w tym zakresie. Niech Milan wygra te 3-4 spotkania do końca sezonu w znośnym chociaż stylu i pokaże, że coś tam potrafi i jest światełko w tunelu, a nie wieczny kompleks Juve i obarczanie ich całym złem.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 kwietnia 2019, 23:36
Myślę że Ajax zostanie zmasakrowany przez Barcelonę lub Liverpool. Ale półfinał to i tak całkiem nieźle.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 23:43
Zgadzam się.Juventus bardziej sam przegrał ten mecz niż Ajax wygrał go tym radosnym chaosem.Ktoś ze szczelną defensywą rozjedzie ich niczym walec.Nie da się skutecznie grać defensywnego/taktycznego futbolu na poziomie finału LM z wypalonymi mistrzami oraz typowymi wyrobnikami w obronie.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 23:52
0
Adamken
Adamken
16 kwietnia 2019, 23:56
Żeby Ajax został zmasakrowany przez Barcelonę lub Liverpool musiałby dość do finału ;) W półfinale bowiem zmierzą się z lepszym z pary Tottenham - City.

Jednak nawet jakby doszło do starcia Ajaxu z Barceloną czy Liverpoolem, to po tym co pokazują w fazie pucharowej LM bałbym się postawić na pewną ich przegraną w starciu z Hiszpanami czy Anglikami ;)
2
mix17
mix17
17 kwietnia 2019, 08:40
Adamken, z tego co pamiętam to pary półfinałowe są losowane, więc mogą grać z Barceloną lub Liverpoolem, chyba że teraz coś się zmieniło, bo odkąd Milan nie gra w lm to z mniejszą uwagą śledzę te rozgrywki.
0
Max82
Max82
17 kwietnia 2019, 09:22
To się bardzo zdziwisz bo Ajax jest na tyle silną drużyna że nie mają powodów się bać drużyn które awansują do półfinału
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 kwietnia 2019, 09:48
Max82
Widziałeś ile było tam niedokładnych podań i zwalniania tempa?To jest futbol na tak, ale zbyt chaotyczny, żeby dobrze zorganizowana w defensywie(nie tylko z nazwy jak Juventus) potęga nie zneutralizowała ''szaleństwo'' Holendrów.
0
Adamken
Adamken
17 kwietnia 2019, 11:12
Mix17
Od ćwierćfinałów jest rozlosowywana drabinka pucharowa. I tak zaraz po ćwierćfinałach wylosowano kto na kogo będzie mógł trafić w półfinale:

www.meczyki.pl/sportbuzz/w_ajaxie_juz_wiedza_kto_wygra_lige_mistrzow/160941

Oczywiście odpowiedź Ajaxu należy traktować z przymrużeniem oka, ale jak na razie trafili w dwóch przypadkach, zobaczymy jak będzie dzisiaj ;)
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 11:13
1
mix17
mix17
17 kwietnia 2019, 12:44
To możliwe, że wrócili do tej zasady, że w ćwierćfinale losują cała drabinkę, ale kojarzę, że przez kilka sezonów lm były losowane półfinały tak samo jak ćwierćfinały.
0
Zuber
Zuber
16 kwietnia 2019, 23:30
Życzę tym dzieciakom z Ajaxu wygrania LM z całego serca.
5
16 kwietnia 2019, 23:28
Nie ma co się oszukiwać, to co zrobił Ajax daje sporo do myślenia. Racje mają ci to twierdzą, że przełożenie tego na Milan nie miałoby szans i racji bytu. Jednakże rację mają też ci, którzy twierdzą, że może trzeba zamienić cyników na romantyków. Należy jednak pamiętać, że ten Ajax, który dziś oglądaliśmy nie powstał w tydzień.

2
mix17
mix17
16 kwietnia 2019, 23:40
Tak jak mowie wloscy trenerzy minimalisci,kunkatorzy i flegamtycy nie maja miejsca w obecnym futoblu , zaden zespol ktory w ostatnich latach siega po puchary nie gra juz tak archaicznego futbolu , liczy sie wsyokie tempo,pressing,agresywnosc,polot i parcie do przodu.Problemem tej ligi sa trenerzy i zdania nie zmienie , dlatego nie chce w Milanie zadnego wloskiego trenera ewentualnie poza Gasperinim lub Di Francesco.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
17 kwietnia 2019, 00:29
Ibarbo nijak sie do twojej tezy ma mecz Juve Athletico. Widziałeś heatmap z tego meczu ? Nawet mega ofensywny Ajax czy Barca nie zagrali defensywą tak wysoką jak Allegri. Tyle ze w tamtym meczu grał Kielon który mozna mówić co sie chce dla mnie piłka nozna to sport druzynowy ale bez indywidualnosci wybitnych ciezko o sukces
1
Semper Fideli
Semper Fideli
17 kwietnia 2019, 07:57
Tyle że Atletico to odbicie włoskiej szkoły Simeone zagrali bojaźliwie ,wycofali się do tyłu i bronili wyniku zamiast wysoko pressowac.
0
hyrus13
hyrus13
17 kwietnia 2019, 08:02
Semper Fideli to co wtedy Juventus zrobił z Hiszpanami to była miazga. Z tym, że to był ich ostatni dobry mecz w tym sezonie. Ale gadanie o tym, że wszyscy są minimalistami i kunktatorami jest nie na miejscu.
1
Tutkovic
Tutkovic
17 kwietnia 2019, 08:38
Prawda jest taka, że defensywa to jest klucz programu. Nie zgadzam się, że tylko futbol na tak ma prawo bytu. Włoskim stylem da się wygrywać tylko obrona musi być perfekcyjna. Juventus zawiódł bo zabrakło Chielliniego. Giorgio to nie tylko świetny obrońca ale też przywódca linii defensywnej. Jak jego nie ma to Bonuc obniża loty ( sami wiemy jak to z Bonucem). Bądźmy szczerzy obrona nie wygląda na mocną formacje w Juve. Rugani i de Sciglio to nie jest poziom LM. Bonucci i Sandro lepiej.
Tak czy siak uwazam, że nasza obrona też miałaby problemy z Ajaxem ale dlatego, że jest młoda. Grać żelazną 4 przyszły sezon na środku z Romkiem i Caldarą i dotrze się ta maszynka
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 kwietnia 2019, 09:55
Tutkovic
Przecież z Chiellinim w Madrycie było podobnie?Główny problem Juventusu polega na tym, iż zmienił się ich styl bronienia(dużo bardziej statyczny, bazujący w większości wypadków na obronie strefą) oraz wykonawcy, którym z okresu 2-3 lata wstecz zostało wyłącznie znane nazwisko.
0
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2019, 10:07
a ja całkowicie zgadzam się z Ibarbo.
0
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2019, 10:26
A ja uważam, że każdy ma trochę racji, tak jak napisałem wyżej, ale każdy się też trochę myli.

Po pierwsze - skończcie z krótkowzrocznym myśleniem, że za wszystko odpowiada trener, JEDNOSTKA. Te kluby to są zbyt wielkie machiny by wszystko zależało od jednej osoby. Tak więc niepowodzenie Juve to nie jest wina tylko i wyłącznie Allegriego, a sukces Ajaxu nie jest tylko zasługą Ten Haga.

Także to czy u nas będzie Gasperini, EDF, Guardiola etc nie ma znaczenia jeżeli cała reszta klubu nie będzie ukierunkowana na jego filozofię. Poza tym, w klubie musi być projekt. U nas na przykład takiego nie było od lat i żaden cudotwórca nic by na to nie zdziałał.

Po drugie – sukces Ajaxu się nie urodził w tydzień, a piłkarze również grają ze sobą dłużej niż tydzień. Z tego co sprawdziłem, to większość kluczowych ich graczy zgrywa się ze sobą od juniorów. Cały klub i wieloletnia ich praca była ukierunkowana na rozwój tej młodzieży, by w końcu wypuścić w Holandii kolejne pokolenie talentów. Jakby było tak jak wielu uważa, czyli wystarczy jeden trener, kilka trafnych wskazówek i treningów, to by rozwalali przecież Europę już od kilku lat. Zresztą, skoro to takie proste, to czemu tak wielu eksportom nie udało się jeszcze stworzyć machiny do wygrywania?

Po trzecie - futbol defensywny czy ofensywny. Każdy jest na swój sposób piękny, ale to tylko środek do celu. Na pewno coś się zmienia we włoskiej mentalności i krzywdzące są opinie, że wszyscy to beton. Coraz więcej młodych trenerów, kombinują z ustawieniem, posyłają młodych na murawę. Milan przecież posyła najmłodszą jedenastkę na boisko już drugi sezon z rzędu i zgrywanie tych dzieciaków też kiedyś zaprocentuje, o ile będzie u nas poważny projekt i nie zostaną szybko sprzedani. W końcu w tej lidze zaczęto stawiać na talenty ze szkółek, które kiedyś by się tylko tułały po wypożyczeniach/współwłasnościach.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2019, 10:28
1
AcMati92
Moderator AcMati92
16 kwietnia 2019, 23:22
Dobrze, że Juventus odpadł, będą grali normalnym składem w Serie A zamiast rezerwami. Dla nas to na rękę.
4
Zuber
Zuber
16 kwietnia 2019, 23:34
Jak oni już maja mistrza w kieszeni, więc co to za różnica jakim składem będą grać. Dużo część z ich piłkarzy dostanie wolne, a będą ogrywać młodych.
0
Nesta_13
Nesta_13
17 kwietnia 2019, 10:03
No co Ty nikt nie dostanie żadnego wolnego, skąd bierzesz takie rzeczy ? xD Sezon trwa, kwestie finansowe, kontraktowe również obowiązują obok tych sportowych. To, że mają mistrza nic nie znaczy.
0
Zuber
Zuber
17 kwietnia 2019, 13:08
Proszę Cię, myślisz że będą zajeżdżać swoich najlepszych piłkarzy pod koniec sezonu? Kean wybiegnie w pierwszym składzie i kilku innych młodych, jestem tego pewien. Co maja kwestie finansowe i kontraktowe do meczów? Siano dostają czy grają czy nie grają. Ich kadra już najmłodsza nie jest, nikt tam nie będzie ryzykował urazów pod koniec sezonu.
0
patrykas
16 kwietnia 2019, 23:20
Przydałby się temacik oddzielny dla Champions League :)
2
Zuber
Zuber
17 kwietnia 2019, 07:02
Myślę że 100 kom. lekko miałby ten wątek ;)
1
El Doktor
El Doktor
16 kwietnia 2019, 23:13
Salinas skoncz farmazony glosic. Kluczem jest brak presji na Ajaxie? PRzeciez oni w lidze maja taka jak my jak nie wieksza. Nie ma Mistrza to zaraz dostaja gromy. A my w LM jakbysmy byli tez nie bylo by ze zaraz mamy ja wygrac. Wiec skoncz i paszol won spac
1
OLRevan
OLRevan
16 kwietnia 2019, 23:15
Jak by nie bylo?
Zobaczysz za rok jak prawdopodobnie odpadniemy po fazie grupowej jaki bedzie hejt na trenera(kimkolwiek on bedzie)
0
El Doktor
El Doktor
16 kwietnia 2019, 23:18
Revan losie. Jakby byly zakupy za 300 baniek to hejst uzasadniony. Jakbysmy grali prawie samymi wychowankami to nikt by nie sapal. Mala roznica. A w lidze maja taka presje jak my i nie chrzancie glupot
0
OLRevan
OLRevan
16 kwietnia 2019, 23:23
Czy ja mowie, ze nie? Zgadzam sie ze wszystkim oprocz tego, ze nie bedzie oczekiwan od nas wzgledem LM
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 23:26
No i jak tam wyniki Ajaxu w Eredivisie?Skoro tak dobrze idzie w LM powinni ją zdominować czyż nie?A tymczasem zgromadzili tyle samo punktów co PSV, więc to ty skończ zakłamywać rzeczywistość pod swoją tezę.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 23:29
Zresztą identycznym przykładem takiego zespołu był niedawno Leicester(w BPL walka o utrzymanie, a w CL wyrównana rywalizacja z Atletico o półfinał).
0
nokoments
nokoments
16 kwietnia 2019, 23:29
Nie ma to jak porównywać Eredivisie 1 do 1 z Serie A. Owszem w lidze Ajax ma presję, ale ich gówniarze grają przeciwko innym gówniarzom: https://www.transfermarkt.co.uk/eredivisie/altersschnitt/wettbewerb/NL1/plus/?saison_id=2018
Z poważnych drużyn tylko Feyenoord ma tam drużynę ze średnią powyżej 25 lat. W Serie A tylko 2 kluby (Milan i Fiorentina) mają średnią poniżej 25 lat: https://www.transfermarkt.com/serie-a/altersschnitt/wettbewerb/IT1
Co do porównywania presji w LM ciążącej na Ajaksie i ewentualnie Milanie to globalnie skala zainteresowania tymi pierwszymi jest jakieś 10 razy mniejsza od zainteresowania Milanem (co widać po liczbach w social media).

Daj więc se siana ze swoim "widzimisizmem", bo strasznie irytujące jest jak ktoś kto ma o czymś znikome pojęcie wygłasza swoje poglądy jako fakty czy prawdy objawione. Fajnie, że ci się WYDAJE, że masz rację, ale obawiam się, że tylko ci się wydaje. Dobranoc (czy tan "paszol won spac" - jak lubisz).
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 23:30
4
Jago
Jago
16 kwietnia 2019, 23:08
Mam nadzieję że Rino oglądał dzisiaj jak grał Ajax.
5
patoo_07
16 kwietnia 2019, 23:07
Ciekawe, czyli można osiągnąć sukces i nie zasłaniać się wiekiem zawodników. Niech zadzwonią zapytać jak.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 23:08
Kluczem jest brak wymagań i jakiejkolwiek presji na drużynie.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 23:09
Zresztą to samo można napisać w przypadku Atalanty.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 23:15
Marco zgadzam sie tyle ze to nie tylko to, w szkółce jest zapięte wszystko na ostatni guzik młodzi zawodnicy mają mnóstwo rzeczy wpajanych od dziecka, idee itd. Nie ma miejsca na gwiazdorzenie, przede wszystkim trafili z rocznikiem gdzie nie wybija sie 1/2/3 zawodników tylko cała druzyna stanowi kolektyw
1
Zuber
Zuber
16 kwietnia 2019, 23:28
Jaki brak presji, chłopie co ty piszesz. Doszli już półfinału LM, gdzie presja jest w każdym meczu, bo przeciwnik jest wymagający. My w Lidze Europy wyjść z grupy nie możemy bo chłopakom "presja" nogi wiąże.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 23:51
Zuber
Następny, który nie rozumie różnicy między ciężarem rozgrywek, co nie musi wiązać się z odczuwaniem presji, a negatywnym parciem m. in. kibiców oraz zarządu na wynik...
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 23:53
1
MK92
MK92
16 kwietnia 2019, 23:00
Stara szkoła, ale tylko dyscypliną osiągnie się sukces na miarę Milanu.
1
El Doktor
El Doktor
16 kwietnia 2019, 23:01
Mikolaj Kopernik 92 tobie nudzi sie z tymi avatarami co? :D
0
SNIPER
SNIPER
16 kwietnia 2019, 23:03
No faktycznie MK to już chyba z 5 wostatnich 3 tygodniach xD niestety te coraz mniej czytelne
0
Pasia99r
Pasia99r
16 kwietnia 2019, 23:00
W LM sędzia im już nie pomaga i maja problemy to jest właśnie juve bez sędziego nic nie zdziałają
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 23:00
8
nokoments
nokoments
16 kwietnia 2019, 22:55
Odpadnięcie Juve nie jest najlepsze dla calcio, ale jest najlepsze dla Milanu w tym momencie, bo wielu naszych bezpośrednich rywali w walce o LM z nimi zaraz zagra. Teraz przynajmniej będą się mierzyć z pierwszym składem Juve, a nie rezerwami.
5
mpt1899
mpt1899
16 kwietnia 2019, 23:07
Ja juz tak nie patrze na to. Masz racje ale juz mam dosc tego Juve. W tamtym sezonie chociaz w LM dalo sie ich ogladac. A teraz ten minimalizm, brzydka gra, fuks i poblazliwosc sedziow juz sie przezarl. Odpadli zasluzenie. Szkoda tylko, ze Ajax nie wcisnal im wiecej.
3
mathiaz
mathiaz
16 kwietnia 2019, 22:54
O nie ma karnego za rękę? Gdzie ja to widziałem...
4
kozik___13
kozik___13
16 kwietnia 2019, 22:53
Bonucci ty przegrywie :D
12
mathiaz
mathiaz
16 kwietnia 2019, 22:47
Dawać tu trenera Ajaxu w pakiecie z jakimiś dwoma zawodnikami. De Jong + Neres? Marzenia:-)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 22:51
W Milanie 90% z takich trenerów byłaby spalona na starcie, bo tutaj w przeciwieństwie do takiego Ajaxu są konkretne wymagania i niewyobrażalna presja z wielu stron, co często przekłada się na tzw. delikatne momenty.
2
mathiaz
mathiaz
16 kwietnia 2019, 22:54
"Takich"?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 22:55
Ludzi bez doświadczenia na poziomie topowej ligi oraz znajomości środowiska.
1
Vol'jin
16 kwietnia 2019, 22:58
Ten Haag moze byc rownie drugim Boszem czy Cocu skok z eredivisie do powazniejszej ligi moze byc za duzy
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 23:01
oho znowu ta poważna liga hehe ;)
1
Vol'jin
16 kwietnia 2019, 23:07
Na razie to Ten Haag po za LM to Eredivisie nie wygral. Psv w dolku wiec ma szanse to wykorzystac inaczej to pokolenie Ajaxu wyjedzie bez trofeum krajowego od lat z jednym super sezonem w LM
0
Vol'jin
Vol'jin
16 kwietnia 2019, 23:15
Serie A jednak za powazna to nie jest.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 23:24
@ibarbo zaraz Hajto powie ze serie a jest za holenderska zaraz przed ekstraklapa ;)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 23:31
Semper Fideli
Niemiecka jest jeszcze gorsza :)
1
16 kwietnia 2019, 22:44
Wloscy trenerzy to wymierajacy gatunek , dopoki tyle betonow bedzie prowadzic kluby w ich lidze , szans na sukcesy nie ma zadnych.Jedyny Mancini to zrozumial i buduje mloda kadre grajaca na Tak.
1
16 kwietnia 2019, 22:42
Szkoda ze nie ma wątku "gra liga mistrzów":( Można by było pokomentowac. Po pierwsze są to najważniejsze rozgrywki, a po drugie przecież to DNA Milanu ;)
4
Semper Fideli
Semper Fideli
16 kwietnia 2019, 23:04
Dlatego byłem za shoutboxem zeby strona mogła zyc nie tylko wtedy gdy jest nowy news. Jeśli nie to może udało by sie jakiś podwieszony news "hyde parkowy" gdzie mozna by podyskutować. Tym bardziej że w naszej społeczności naprawde jest poziom mimo wszystko ;) Grande AJAX :)
7
Deus
Deus
16 kwietnia 2019, 21:04
szukanie problemów w social mediach to szukanie problemów tam gdzie ich nie ma.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 21:05
0
grzechu84
grzechu84
16 kwietnia 2019, 21:31
Piłkarze nie mogą być zdekoncentrowani. Poddawanie się opiniom wyczytanym z mediów rozprasza. Uważam też, że w social mediach jest zawarta częściowo przyczyna postawy niektórych piłkarzy. Dlatego że dzisiaj niekiedy ważniejsze jest postrzeganie osoby przez pryzmat medialny niż np. sportowy.
Na zdrowie im wyjdą takie ograniczenia.
1
Deus
Deus
16 kwietnia 2019, 21:37
Ja uważam, że socialmedia w dużym stopniu integrują naszych piłkarzy.
1
SNIPER
SNIPER
16 kwietnia 2019, 23:02
A widzieliście kto umie social media? (celowe określenie) Roma. Kolejny raz udowodnili, że jak się umie wykorzystać dostępne narzędzia to można robić przewagę. Przy transferze Pellegriniego pokazali filmik jak ten gra sobą w fife w ich drużynie i dali zbliżenie na koszulkę po zdobytym golu teraz razemze sponsorem technicznym zaprosili na stadion niejakiego Marco, który krytykował w sieci Undera po nietrafionym strzale, że nawet on by to trafił, na Stadio Olimpico by mógł pokazać co potrafi. Marketing przez duże M
0
Deus
Deus
16 kwietnia 2019, 21:04
szukanie problemów w social mediach to szukanie problemów tam gdzie ich nie ma.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 21:05
0
16 kwietnia 2019, 20:40
De Sciglio na Ajax to co Juve odpada ?
2
zycumilanista
zycumilanista
16 kwietnia 2019, 21:18
O tym samym pomyślałem. Ogólnie jestem rozdarty. Z jednej strony organiczne nie trawie Juve a Ajax zawsze wzbudzał moja sympatię a z drugiej jednak dla Calcio lepiej żeby Stara Dama się dalej przeturlała bo Napoli jak zwykle się sfrajerowało i na żaden comeback nie liczę
0
zycumilanista
zycumilanista
16 kwietnia 2019, 21:28
Oni sie bronia u siebie , to jest ta zalosna mentalnosc wloskich trenerow .Czuje ze Juve odpadnie tak jak upada wloska mysl szkoleniowa.
0
zycumilanista
zycumilanista
16 kwietnia 2019, 21:37
Tak jak mowile kretyn De Sciglio sprokurowal bramke to pokazuje tylko jak beznadziejny jest Allegri wystawiajac tego goscia , Wlosi nie maja zadnych szans na sukcesy z tymi betonowymi trenerami.
2
OLRevan
OLRevan
16 kwietnia 2019, 22:22
Nie czaje wystawiaja rezerwy w meczach ligowych by poteam gral DS? Na pewno ktos nie ma kontuzji?
0
AC1899
AC1899
16 kwietnia 2019, 22:26
Ja w 100% jestem za awansem Ajaxu. Minimaliści niech się w pełni skupią na Serie A i ogrywają drużyny z którymi Milan gra o LM.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
16 kwietnia 2019, 22:37
Co ten chłopak robi wogóle w juve xD Ciekawe gdzie go pogonią, bo nie wierzę że zostanie w Turynie na lata.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 22:47
Ajax to taka Atalanta na arenie europejskiej.Nic nie muszą, wszystko mogą i taka mentalność daje efekty.Swoją drogą śmieszne jest jak niektórzy pisali, że profesorzy ograją młodzież zapominając, że w obecnym Juventusie jest tylko jeden profesor otoczony wypalonymi mistrzami, typowymi wyrobnikami oraz kilkoma dobrymi, ale nierównymi grajkami.
0
zycumilanista
zycumilanista
16 kwietnia 2019, 22:48
Skupiamy Sue na Juve ale co Ajax robi to jest poezja. Holendrzy znów latają
0
Yabaye
Yabaye
16 kwietnia 2019, 19:21
Oby Reina został z nami jeszcze ze dwa lata. Wyrasta na trzeciego kapitana.
0
grayman88
grayman88
16 kwietnia 2019, 18:48
A ja uwazam ze dzisiejsze czasy, przesadna poprawnosc hasła respect i cala polityka fifa są chore... w dzisiejszych czasach pierluigi colina nawet sedziowac by nie mogl. Acerbi nie potrzebnie pierwszy odezwał gębę...a zarzad powinien stanac po stronie zawodnikow, na miejscu kessiego i bakayoko nieprzepraszałbym bo niema za co. Przepraszac to powinien d.costa jak plunal w twarz...wtedy nawet takiej afery nie było jak o tą pierdołe...
6
nokoments
nokoments
16 kwietnia 2019, 20:16
Zarząd zachował się modelowo w tej sytuacji moim zdaniem. Publikując oświadczenie na zewnątrz stanął murem za zawodnikami, natomiast dyscyplinuje ich po cichu i wewnętrznie. Wiadomo, że to Acerbi jest prowodyrem i został po meczu zgaszony jak pet przez Bakayoko i Kessiego, ale jeśli ci młodzi chłopcy chcą kiedyś zostać mistrzami to muszą być ponad takie lamerskie zaczepki.
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
16 kwietnia 2019, 18:15
Choroba maja chłopcy sylwetki jakby wczoraj skończyli kariery. Szacunek normalnie. Można w kompleksy wpaść choć mnie tez się udało przez ostatnie 14 miesięcy zrzucić 43 kg. Od razu lepiej. Tak patrząc na wyraz twarzy Leonardo to chyba nie trafia do niego co mu opowiada Rino. Miejmy nadzieje , że nie tłumaczy mu taktyki na najbliższe mecze.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 18:17
2
dysha1992
16 kwietnia 2019, 18:38
A mi się wydaje, że opowiada mu o porannym stolcu... Ten niesmak na twarzy... ;D
0
gorylmagila
gorylmagila
16 kwietnia 2019, 20:40
Szacunek za taki wyczyn. Utrzymaj to co teraz masz.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
16 kwietnia 2019, 21:00
To ile ważyłeś?
0
Dziuni1994
Dziuni1994
16 kwietnia 2019, 17:32
W drużynach seniorskich również powinno być coś takiego jak trening mentalny, w dzisiejszych czasach młodzi piłkarze mają takie chore głowy (oczywiście nie wszyscy, nie wrzucam wszystkich do jednego wora) że trzeba im wpajać co w życiu jest ważne a co mniej a co nie przystoi robić, zwłaszcza reprezentując klub z taką historią i tradycją.

EDIT.
Nie tylko młodzi piłkarze ale ogólnie młodzież :) Nie żebym był jakiś stary ale wychowałem się jeszcze w tych dobrych czasach.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2019, 17:33
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 kwietnia 2019, 18:34
Zależy, co masz na myśli pisząc o ''chorych'' głowach.Od przeobrażenia się w np. kolejnych Balotellich trzeba ich chronić, tak samo jeśli chodzi o wpływ ''incydentów'' na grę(Jeden problem i już zjazd z formą na pół roku czy seria kilku gorszych wyników...).Zaś robienie z nich na siłę wzoru do naśladowania lub szarych, niewyróżniających się, zawsze kulturalnych, ciężko pracujących chłopaków bez charakteru może ich skrzywdzić do końca kariery.Zresztą przecież na tym też polegała siła poprzednich generacji mistrzów w Milanie, że oprócz wiadomej wiary we własne możliwości każdego zawodnika, część graczy nie bała się wejść wślizgiem od tyłu po piłkę oraz wykrzyczeć swoje racje.
0
karp_fso
karp_fso
16 kwietnia 2019, 18:39
A tam, zawsze jest gadanie, że "młodzież jest taka, nie taka". Kto nie robił głupich rzeczy jak miał lat 16-18 niech pierwszy rzuci kamieniem. Zawsze byli też piłkarze którzy byli mniej lub bardziej rozgarnięci, to nie jest kwestia "dzisiejszej młodzieży". Kiedyś sensacje były w gazetach, teraz są na Twitterze - jedyna różnica.
4
Huczaj
Huczaj
16 kwietnia 2019, 20:30
karp_fso ja nie robiłem. Co piątek po szkole kulturalnie piliśmy tanie wina i jedliśmy gorący chleb z piekarni a po wszystkim szliśmy kulturalnie na koncert. No raz się zdarzyło zarzygać radiowóz, wielkie mi rzeczy.
2
Meloon
Meloon
17 kwietnia 2019, 07:34
"w tych dobrych czasach" XD NO TA KURŁA SOMSIAD KIEDYŚ TO BYŁO KWIIIIIK
0
Nesta_13
Nesta_13
16 kwietnia 2019, 17:08
Reina to pewnie: no chłopaki szybki ogar, bo inaczej bagażnik i do lasu
5
tober12
tober12
16 kwietnia 2019, 17:06
Już dawno pisałem o tych mediach naszych graczy. Im tego mniej tym lepiej.
2
Rev
Rev
16 kwietnia 2019, 16:53
no homo, ale bardzo dobrze wyglądają na tym zdjęciu
2
HIM1998
16 kwietnia 2019, 16:56
Natury nie oszukasz :)
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się