SCUDETTO


Sprowadzenie skrzydłowego transferowym celem Milanu. Karuzela nazwisk się nakręca

18 kwietnia 2019, 12:49, cinassek Aktualności
Sprowadzenie skrzydłowego transferowym celem Milanu. Karuzela nazwisk się nakręca

Włoskie media są zgodne, że jednym z głównych celów Milanu na letnie okno transferowe będzie pozyskanie jakościowego skrzydłowego. Wokół rossonerich już teraz przewija się mnóstwo nazwisk piłkarzy, którzy w wakacje mogą zasilić drużynę. Od dawna z przeprowadzką do Mediolanu łączy się gracza Gremio Porto Alegre, Evertona Soaresa. Z Francji nadeszły pogłoski o zainteresowaniu piłkarzem Olympique'u Marsylia, Florian Thauvina. Portal MilanNews spekuluje również o obecnym zawodniku Barcelony, Malcomie. W tle pozostaje jeszcze były gracz mediolańskiego zespołu, Gerard Deulofeu, którego ekipa Il Diavolo chciała ściągnąć z Watfordu już zeszłej zimy, czy 22-latek z Nicei - Allan Saint-Maximin.

Im bliżej rozpoczęcia letniego okna transferowego, tym z pewnością karuzela nazwisk będzie się wyłącznie nakręcała...



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dysha1992
dysha1992
19 kwietnia 2019, 15:08
Ousmane Dembele i Sane... I jedziemy;) Jak tak mam w fife I od razu o mistrza się łatwiej walczy ;D
0
Carlo88
Carlo88
18 kwietnia 2019, 21:46
Prawe skrzydło: Chiesa marzeniem, Ziyech realną opcją. Lewe skrzydło: Depay marzeniem, Bergwijn realną opcją. Z chęcią w koszulce Milanu zobaczyłbym jeszcze Lozano, Malcoma czy Neresa. Chociaż takie dywagacje trochę nie mają sensu. Wszystko zależy od budżetu którym będziemy dysponować, a biorąc pod uwagę, że obecnie nie mamy żadnych skrzydłowych, to każdy łączony z nami piłkarz będzie wzmocnieniem.
1
s2c2urinho
s2c2urinho
19 kwietnia 2019, 09:23
Pattzac na styl dotychczasowych spotkan Ziyecha bralbym.w ciemno
0
daro12555
daro12555
18 kwietnia 2019, 21:03
Z tych wszystkich zdecydowanie Malcom
0
Semper Fideli
Semper Fideli
18 kwietnia 2019, 20:32
Na skrzydło nie ma wg mnie lepszej opcji od Chiesy tyle że mu potrzebujemy wzmocnienia obu skrzydel
1
wielki prostownik
wielki prostownik
18 kwietnia 2019, 20:21
A nie dałoby się wyrwać z Genoi Kouame czy jak mu tam? Z Piątkiem fajnie pogrywali a i 100 milionów pewnie by nie kosztował.
0
jasiom22
jasiom22
18 kwietnia 2019, 17:54
Christian Kouamé!
1
Deus
18 kwietnia 2019, 16:26
najlepsze liczby ma Florian i to zdecydowanie najlepsze.
0
Madman
Madman
18 kwietnia 2019, 16:08
juz chyba i tak najlepszy Carrasco byl
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
18 kwietnia 2019, 15:47
Son ze Spurs mógłby powalczyć o plac z Borinim i Hakanem :D
1
Madman
Madman
18 kwietnia 2019, 16:18
Rozumiem,ze zartujesz? Przeciez Son bez szans by byl;)
0
Orzelek79
Orzelek79
18 kwietnia 2019, 17:55
Gdzie takie drewno?! ja że złamaną nogą lepiej bym się prezentował :-)
0
kozik___13
kozik___13
18 kwietnia 2019, 15:15
Messi albo Salah a może Hazard
3
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 15:29
Niepotrzebni nam hamulcowi. Przyspieszaliby tylko każdą akcje...
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2019, 15:31
1
matten
matten
18 kwietnia 2019, 15:06
Nie powalają mnie te kandydatury. Mam nadzieję, że po zagwarantowaniu sobie gry w Lidze Mistrzów dostępne staną się większe nazwiska. Moim marzeniem pozostaje Depay, ale żeby sfinansować ten transfer pewnie trzeba by było kogoś poświęcić (Kessie?)...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
18 kwietnia 2019, 20:25
Specjalnie bym na to nie liczył. Myślę, że na dziś to nazwiska wymienione w artykule są szczytem naszych możliwości. Jeśli myślisz, że po awansie do LM nagle przyjdzie tabun piłkarzy ze światowego topu to grubo się mylisz.
0
matten
matten
19 kwietnia 2019, 06:57
Na tabun piłkarzy z topu nie liczę, ale na jedno większe nazwisko już tak ;)
0
Vol'jin
18 kwietnia 2019, 14:59
Patrząc na łączonych z nami trenerów to będzie grać 4-3-3 lub 3-4-2-1/3-4-3

wtedy potrzebujemy dwóch skrzydłowych do obu formacji oraz lewego wahadła. bo Rodriguez w formacji z trójką to ŚO i tak też gra w kadrze przy tej formacji. Stąd też obserwowanie Castagne, czy ostatnie spotkanie z agencją która ma Emersona Palmieriego

Pytanie ile chcemy wydać na skrzydłowych Chiesa to sci-fi przy cenie 80-100mln które chce Viola,. Malcom to samo 50 mln za gościa który nie gra w Barcelonie gdzie kosztował 40 mln to kpina
1
Milanboy
Milanboy
18 kwietnia 2019, 16:52
Malcom? Za 35 pójdzie w porywach do 40, za 50 nie sprzedadzą
0
wwbasket
wwbasket
18 kwietnia 2019, 14:38
Jeśli awansujemy do LM, w co głęboko wierzę to Eliott musi pokazać who's back bitches i sypnąć kasą.
Myślę, że w przypadku awansu to będzie piękne okienko transferowe. I tak cieszy to, że w końcu w kontekście Milanu wymieniane są poważne nazwiska.
2
Levy11
Levy11
18 kwietnia 2019, 14:30
Wszystko będzie zależało od trenera. Tutaj pozostaje zagadka czy Rino zostanie? Wydaje mi się,że mimo awansu do LM może sam odejść. Jest cały czas pod krytyką mimo całkiem niezłych wyników. Nie mówię, że jest wspaniałym trenerem, brakuje mu warsztatu taktycznego, ale mimo wszystko, dzięki niemu nie którzy zawodnicy zrozumieli co to jest gra w Milanie. Zawodnicy wymienieni na pewno dadzą jakość.Też wydaje mi się, że Suso powinien zostać sprzedany, spadek formy. Potrzebny jest ktoś o wiele mniej przewidywalny.
3
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 14:21
Donnarumma
Conti*, Caldara*, Romagnoli, Rodriguez**
Kessie, Bakayoko
Chiesa***, Paqueta, Thauvin****
Piątek

* - w pierwszej jedenastce powinni być, ale pod warunkiem, że wypalą z formą,
** - wolałbym kogoś innego na LO, ale w ostateczności może być,
*** - albo Everton,
**** - albo Malcom.

Przy sprowadzeniu skrzydłowych - jednego/dwóch będzie trzeba pożegnać. Tutaj Was zaskoczę - sprzedałbym Suso. Najdroższy, a moim zdaniem daje tyle samo co Castillejo (wcześniej Suso go zjadał formą, ale aktualnie...). Calhanoglu bym zostawił, bardzo ważna postać. Elastyczny, dobra wizja i przegląd. W ostateczności już na skrzydle zagra.

Defensywę w sumie mamy całkiem mocną, nie tracimy dużo bramek. Niestety mało strzelamy, dlatego skrzydłowi to mus.
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2019, 14:26
2
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 14:56
I wszystko pięknie tylko kto zapłaci duże pieniądze za Suso?
0
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 15:29
Kto powiedział, że to będą duże pieniądze? Nic takiego nie wspomniałem. Napisałem, że porównując Suso, Castillejo i Calhanoglu - ten pierwszy wydaję się być najdroższy z tej trójki, co nie oznacza, że dostaniemy za niego duże pieniądze.
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2019, 15:40
1
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 15:33
No ok, ale trudno sobie wyobrazić, żeby sprzedać go np. za 15 mln skoro Samu nas kosztował 25... Najlepiej by go było chyba włączyć w jakąś wymianę.
0
tommyb1
tommyb1
18 kwietnia 2019, 15:37
Mnie nie zaskoczyłes. Ja bym się też pozbył Suso. Ale nawet w minimalnym stopniu nie rozważał bym Thauvina. Wolałbym zaryzykować Maximina. Chiesa to póki co science fiction. Chyba że faktycznie się z UEFA dogadamy
0
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 15:39
Wymiana też wchodzi w rachubę. Co do Thauvina, to naprawdę fajnie uzdolniony skrzydłowy, ale na pierwszym miejscu dla mnie Chiesa. Młody, fajny technicznie, ograny w lidze. Na dodatek myślę, że już ma dosyć Fiorentiny, bo Monetella przesunął go na wahadło... Cały jego potencjał spada, jak Chievo z Serie A.
0
Vol'jin
18 kwietnia 2019, 15:48
@Galvo

no nie do końca tak Chiesa na tym wahadle grał. Polecam obejrzeć mimo wszystko nawet skrót meczu gdzie Chiesa raczej grał wolnego elektrona
1
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 15:51
To było ironiczne, że ma już dosyć. Oglądałem mecz, to było wahadło, ale w trakcie meczu z formacji 3-5-2, przechodzili w 4-3-3/4-4-2 i Chiesa wtedy był wolnym elektronem.
0
18 kwietnia 2019, 14:15
Moje osobiste preferencje na skrzydła:
Lewe:Everton,Lozano,Bergwijn,Bamba
Prawe:Malcom,Oyarzabal,Neres,Ziyech,Saint-Maximin,Chiesa,Pavon
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
18 kwietnia 2019, 16:03
Pavon XD
0
Milanboy
Milanboy
18 kwietnia 2019, 18:25
Ibarbo - Pavon to głównie lewo skrzydłowy
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 kwietnia 2019, 14:10
Malcom i Chiesa .. ale to byłyby atomowe skrzydła.. Malcom i Everton też zacnie, pytanie kto musiałby odejść.
0
tommyb1
tommyb1
18 kwietnia 2019, 13:57
Co wy w tym Thauvinie widzicie to ja nie wiem. Naprawdę marzy wam się gość o 10% szybszy niż Suso na skrzydle??
7
Fifi22100
Fifi22100
18 kwietnia 2019, 14:49
Może i szybki nie jest,ale pod względem piłkarskim to on Suso zjada na śniadanie.
1
AdamoX
AdamoX
18 kwietnia 2019, 15:24
On jest wolniejszy od suso
0
Deus
18 kwietnia 2019, 16:16
Tak.
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
18 kwietnia 2019, 13:41
Wdaje mi się że Milan pożegna dwójkę z trójki Suso,Castillejo,Calhanoglou i zrobimy znaczy przeskok w umiejętnościach naszych skrzydłowych. Dołączyć może Chiesa i Everton bądz ktoś kogo jeszcze w mediach nie wymieniono. Myślę, że jakoś ugadamy się z uefą i lato będzie z przytupem.
1
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 13:39
Z tego grona chciałbym tylko Evertona, ewentualnie Deulofeu, ale jedynie jako zmiennika. Powinniśmy ściągać piłkarzy, którzy raz, że grają w swoich reprezentacjach, a dwa, transfer do Milanu powinien dla nich coś znaczyć. Mam obawy czy Malcolm po grze w Barcelonie chciałby sobie tu wypruwać żyły (do tego w kadrze nie miał okazji zagrać) mając w pamięci jak wyglądały przygody w Milanie piłkarzy z Juve. Saint-Maximin jakoś mi się kojarzy z tuzami intelektu w typie Nianga, a o Thauvinie nie warto nawet się rozpisywać.
5
jasiom22
jasiom22
18 kwietnia 2019, 14:42
Dokładnie.
1
grzyweek7
grzyweek7
18 kwietnia 2019, 13:38
Floriana Thauvina, ewentualnie Deulofeu reszta mnie nie przekonuje.
0
Fifi22100
Fifi22100
18 kwietnia 2019, 13:36
Bramka i obrona w miarę obsadzone,wiec według mnie powinnismy ściągnąć pomocnika z topu i dwóch skrzydłowych. Everton i Thauvin na skrzydła i będzie dobrze. No i ewentualnie jakieś uzupełnienia kadry i wtedy będziemy mieli kadrę na poziomie Napoli. No i oczywiście trener z topu,nie wierze w Pochettino ale ktoś inny sensowny tez by się przydał. Wszystko zależy od tego czy uda nam się awansować do LM,bo wtedy transfery powinny być serio sensowne
0
Skot Łilson
18 kwietnia 2019, 13:25
A ja to widzę tak, pozostać przy 4-3-3. Bramkę i obronę mamy dobrze obsadzoną. W pomocy widzę to tak, Jack/Hakan-Bakajoko/Biglia-Kessie/Nowy rozgrywający. Następnie Paqueta/Nowy LS-Piątek/Cutrone i Borini-Suso/Samu. Do tego zastanowić się nad wymianą ewentualnie Suso, sprzedażą Boriniego (choć fajnie jakby jednak został), Laxalta, Strinica czy starszego Donnarummy. I te ustawienie i ci gracze dają nam możliwość przejścia na 4-2-3-1, 3-4-3 itd. Musimy tylko wykupić Bakajoko i pozbyć się szrotu i postarać się kupić skrzydłowego i pomocnika.
0
Diavo
Diavo
18 kwietnia 2019, 13:07
Mając na uwadze powrót Bonaventury do pomocy, nie widzę nas w ustawieniu z skrzydłowymi lecz klasyczne 442. Trzecim napastnikiem może być kolejny młody wilk do spółki z Piątkiem i Cutrone,a do pomocy kupić kogoś o charakterystyce Paquety i grać więcej środkiem pola, bo to nasze rozciąganie ma boki nie ma sensu..
0
jasiom22
jasiom22
18 kwietnia 2019, 13:16
O boshe gra bez skrzydeł , widziałeś wczoraj mecz City-Tott? Skąd szło największe zagrożenie i akcje bramkowe , wszystko szło z szybkich ataków skrzydlami Sona ,Bernardo czy Sterlinga i Lucasa.Jest jakiś poważny zespół grający bez skrzydłowych?
10
patoo_07
patoo_07
18 kwietnia 2019, 13:23
Milan z 2005 :D A tak poważnie, to Ibarbo ma rację. Obecnie każda szanująca się drużyna, która walczy o najwyższe cele posiada klasowych skrzydłowych i na nich opiera się gra. My mamy o tyle problem, że nasi skrzydłowi są fajni technicznie, ale z szybkością nir mają nic wspólnego.
1
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 14:12
Tak prawdę mówiąc to 4-4-2 również jest ze skrzydłowymi. To jest tylko mit, że formacja 4-4-2 to brak skrzydłowych. Zależy od rozumowania. Możesz grać 4-4-2, zagęszczając środek pola, jak czasem to robi Ancelotti (stawia na "skrzydle" Zielińskiego), albo z klasycznymi skrzydłowymi, jak u nas w kadrze - Grosik i Błaszczu.

Ja nadal jestem za formacją 4-2-3-1 z iworyjczykiem i francuzem na defensywnym pomocniku, Paquecie jako trequartiście i Piątku na szpicy. Skrzydłowych do tej formacji trzeba poszukać w letnim mercato...

Co do skrzydeł, to zgadzam się z przedmówcami - obecnie to podstawa każdej, mocnej drużyny. Środkiem możesz grać, jak jesteś Barceloną. Dwóch zawodników Dumy Katalonii trzema podaniami przez środek potrafi rozmontować prawie każdą defensywę. No, ale do Barcy nam daleko...
0
Diavo
Diavo
18 kwietnia 2019, 15:34
@Ibarbo żeby grać jak te drużyny,potrzebujemy jeszcze 3 lat i kilku transferów,jeden skrzydłowy nic nie zmieni.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
18 kwietnia 2019, 20:42
@Diavo Żeby zrezygnować z gry skrzydłowymi to trzeba mieć mega mocny środek pola. Ani Paqueta ani Bonaventura to nie są na dziś piłkarze klasy Pirlo, Xaviego czy Modricia. Z obecnym składem to byłoby nieustanne walenie głową w mur. Przy naszym obecnym potencjale to zagęszczenie środka pola (do tego Kessie i Bakay nadają się idealnie) i gra skrzydłami jest optymalnym rozwiązaniem. Tylko potrzebujemy zakupić 2 dobrych skrzydłowych bo z tymi co mamy obecnie niczego nie zwojujemy.
0
nokoments
nokoments
18 kwietnia 2019, 12:59
A Chiesa? Wg mnie jeden skrzydłowy to mało, można by wymienić Andre Silvę na Deulofeu (z dopłatą ze strony Watfordu), który może wybitny nie jest ale ma przyzwoite liczby w PL w tym sezonie. Do tego sprzedać Suso, dołożyć i wyjąć Chiesę z Fiorentiny i mamy oba skrzydła obsadzone.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
18 kwietnia 2019, 13:05
Chiesa nie dość że jest 2 razy droższy to i mocno przereklamowany by tyle płacić za niego i w dodatku nie zweryfikowany w zadny sposób na najwyższym poziomie .
1
patoo_07
patoo_07
18 kwietnia 2019, 12:58
Zupełnie nie mam koncepcji jak chcą ułożyć tą drużynę. Szykuje nam się ciekawy okres niezależnie od Ligi Mistrzów.
1
mpt1899
mpt1899
18 kwietnia 2019, 14:15
Wcale Ci sie nie dziwie jak sam trener moim zdaniem nie wie. Dopoki nie przyjdzie konkretny trener, z konkretna mysla taktyczna i przedewszystkim wiedzacym co chce zrobic z ta druzyna to nic tu nie pomoze. Rino 1.5 roku kombinuje, moze tu , moze tam , a moze 4-2-4, a moze 3-5-2. Niestety tak sie nie da. Tu musi ktos przyjsc, pierdolnac w stol i powiedziec :mamy trzon druzyny pod 4-3-3 lub 4-2-3-1 (przyklad tylko) , dokupic skrzydlowych, rozgrywajacego i bierzemy sie do roboty". Jak ja teraz wyczytuje, ze Rino szuka LO to mnie sie slabo robi. Nie moge sie doczekac trenera z jakas wizja.
0
jasiom22
jasiom22
18 kwietnia 2019, 14:46
mpt1899 - w tym rzecz...
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 kwietnia 2019, 12:57
dawać tego Evertona. mam do niego dobre przeczucie, tak jak miałem do Paquety. :))
2
Rakusz
Rakusz
18 kwietnia 2019, 12:56
Malcom to by było coś. Ale Barcelona tanio go nie sprzeda i do tego nie zamierza wchodzić w jakieś układy typu wypożyczenie z późniejszym wykupem. Niestety za dużo klubów się interesuje Brazylijczykiem.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się