SCUDETTO


Gazzetta: Sevilla nie wykupi André Silvy. Jedną z opcji jest pozostanie w Milanie

18 kwietnia 2019, 20:30, Redakcja Aktualności
Gazzetta: Sevilla nie wykupi André Silvy. Jedną z opcji jest pozostanie w Milanie

Jak informuje portal Gazzetta.it, hiszpańska Sevilla po zakończeniu aktualnego sezonu nie zdecyduje się na wykupienie André Silvy. Andaluzyjczycy nie chcą inwestować kwoty 38 milionów euro, przewidzianych jako wykup zawodnika. Zatem 23-letni środkowy napastnik powróci do Milanello i przygotowania do nowego sezonu rozpocznie w Mediolanie. Jedną z opcji jest pozostawienie Portugalczyka w Milanie, gdzie konkurowałby w linii ataku z Piątkiem oraz Cutrone. Drugim rozwiązaniem jest znalezienie nowego kupca, który byłby skłonny wyłożyć odpowiednią kwotę za kontrakt (ten ważny jest do 30. czerwca 2022 roku).



46 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 kwietnia 2019, 18:50
Jak ktoś już wspomniał, zapłaciliśmy 38mln i tego nie odzyskamy. Warto mu dać szansę w okresie przygotowawczym, może będziemy grać na 2 napastników to na zmiennika się nada bo w tej chwili mamy 2 napastników nominalnych. Wróci Jack, wzmocnienia będą więc może i zmiana taktyki. Albo odżyje albo puścimy go za grosze jakie iest wart teraz, więc w sumie nic nie ryzykujemy.
2
adamos
adamos
19 kwietnia 2019, 18:45
A mi się wydaje, że jak sprowadzimy prawdziwych skrzydłowych, to Silva odżyje. W poprzednim okresie przygotowawczym to był lepszy od Patryka.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 kwietnia 2019, 19:01
Patrząc na to jak gra w reprezentacji to całkiem przyzwoity napastnik jest Tylko w klubach jakoś mu pod górę.. Może warto dać mu jeszcze z jeden sezon szans? I tak już kasy za niego nie dostaniemy wielkiej więc gorzej już nie będzie.
0
kkoozlak
kkoozlak
19 kwietnia 2019, 17:42
Ja bym go przygarnął z otwartymi rękami. Pieniądze i tak zostały na niego wydane, a raczej nikt nie da nam za niego tyle żeby jego sprzedaż się opłacała. Jak chłop nie zostanie włączony jako rozlicznie jakiegoś innego zakupu to ja bym go zostawił. Może nawet nie na 9 bo tam radzi sobie delikatnie mówiąc średnio. ale przy 4-2-3-1 w roli prawo/lewo skrzydłowego wspomagającego napastnika mógłby się odnaleźć.
1
19 kwietnia 2019, 10:20
Serie A kompromitacja w pucharach w tym sezonie.Idealnie pokazuje to że rok temu był świetny sezon ligowy co przełożyło się na dobry sezon w pucharach .Z kolei sezon 18/19 jest na fatalnym poziomie ligowym co również się przełożyło na fatalne wyniki w Europie.Nie wiem jak ktoś może więc uważać że top 4 w tej lidze to jakieś wyzwanie , przypomina to coraz bardziej lige francuska i niemiecka gdzie zupełnie przypadkowe drużyny grają w pucharach bez żadnych perspektyw bo inne są zbyt słabe.O tyle dziwne to jest że w lato Serie A wydała rekordowo ponad miliard na transfery , tylko trochę mniej od PL...To pokazuje jak źle ludzie zarządzają klubami poprzez transfery aż do zatrudniania beznadziejnych trenerow .Tak naprawdę to i Juve,Inter,Napoli,Roma,Fiorentina i przede wszystkim Milan powinni mieć lepszych trenerow żeby wskoczyć na wyższy poziom.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 kwietnia 2019, 10:34
Co to ma wspólnego z Andre Silvą?
Mam wrażenie, że odkąd się tu zarejestrowałeś to masz tu jakaś misję udowodnienia jak bardzo włoska piłka jest zła. Codziennie piszesz to samo.
8
hyrus13
hyrus13
19 kwietnia 2019, 10:41
Miszcz właśnie obrodziło ostatnio fanów Milanu rozpisujących się o PL i Liverpoolu.
1
hyrus13
hyrus13
19 kwietnia 2019, 11:48
Chce udowodnić że zdobycie 4 miejsca przez Gattuso to żaden wyczyn i powinien zostać zwolniony bez względu na to , bo inaczej nie ma żadnych perspektyw i kolejny sezon będzie stracony już przed startem .Drużyna w żaden sposób się nie rozwija piłkarsko i jest lata świetlne za Europą.
2
Jogin
Jogin
19 kwietnia 2019, 12:15
Ibarbo a jak napiszemy Ci, że udowodniłeś i masz rację, to skończysz codziennie wylewać swoje żale? 0 pozytywnych komentarzy, tylko ciągłe stękanie.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2019, 12:15
4
Jogin
Jogin
19 kwietnia 2019, 12:38
I rozumiem, że Andre Silva ma z tym wspólnego coś? Tylko co?

Miło, że się przyznałeś, że jednak jesteś tu z misją :) Bardzo dobrze to o Tobie świadczy...
0
Jogin
Jogin
19 kwietnia 2019, 13:43
Co ty masz z tym Silva , skoro nie ma żadnego newsa o biedocie włoskiej piłki to chyba oczywiste że trzeba napisać pod najbliższym newsie.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 kwietnia 2019, 10:03
Piłka nożna - jak to na biznes przystało rodzi udane inwestycje i te nietrafione.. i tyle w temacie Andrzeja, dalsza dyskusja na jego temat moim zdaniem nie ma sensu, gość mial sezon konia, coś jak Belotti..
0
matten
matten
19 kwietnia 2019, 07:07
Porażka :/ Niestety po raz kolejny potwierdza się obiegowa opinia, że Milan nie potrafi sprzedawać swoich zawodników.
Byłem przekonany, że Sevilla wykupi Portugalczyka, bo początek przygody w nowym zespole miał naprawdę niezły. Nie wiem co się potem stało, ale patrząc na liczbę strzelonych bramek wcale mnie nie dziwi, że Andaluzyjczycy nie chcą płacić zań 35 mln.
Mamy problem, bo pieniądze ze sprzedaży Portugalczyka by się przydały, a tak nie wiadomo co z nim zrobić. Jeśli chcielibyśmy go sprzedać do jakiegoś innego zespołu, to pewnie trzeba by było zjechać z ceną. Być może w takim rozrachunku lepiej byłoby go zostawić i "odbudować" jego wartość rynkową, ale nie chce mi się wierzyć, że mając Piątka i Cutrone Portugalczyk byłby w stanie wywalczyć odpowiednią ilość minut skoro wcześniej nie poradził sobie w rywalizacji z Kaliniczem i Cutrone.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2019, 07:08
0
Huczaj
Huczaj
19 kwietnia 2019, 07:19
Zaprzeczasz sam sobie w tym samym komentarzu. Najpierw piszesz że Milan nie potrafi sprzedawać zawodników, a potem że to Silva gra słabo i dlatego nie chcą go wykupić. To jak w końcu?
15
matten
matten
19 kwietnia 2019, 15:00
Tak w końcu, że zrobiliśmy podobny błąd co przy transferze Bakki ;) Zamiast od razu sprzedać zawodnika próbowaliśmy wypożyczenia z opcją wykupu i skończyło się "zgniłym" kompromisem. Wygląda na to, że tym razem skończy się jeszcze gorzej, bo Silva wróci do Milanu i będzie trzecim wyborem. Patrząc z perspektywy czasu trzeba było wypożyczyć Portugalczyka do słabszego klubu Serie A i zapoznawać go z ligą albo pogodzić się z (prawdopodobnie) niewielką stratą finansową i spieniężyć go po nieudanym sezonie we Włoszech. O ile dobrze pamiętam było jakieś zainteresowanie ze strony angielskich klubów; myślę, że rok temu dało się go sprzedać za 30 mln.

PS. Ja osobiście zgadzam się z tą obiegową opinią, że nie potrafimy sprzedawać naszych zawodników. Ostatni udany transfer to opchnięcie wypalonego Kaki do Realu. Od tego czasu notujemy praktycznie same wtopy: Pato, Ibrahimović, T. Silva.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2019, 15:02
0
majer1987
majer1987
19 kwietnia 2019, 06:49
A ja się od jakiegoś czasu zastanawiam jak wyglądałby duet Piątek-Silva grający razem i za każdym razem dochodzę do wniosku, że to mogłoby się udać.
2
hyrus13
hyrus13
19 kwietnia 2019, 09:40
Oczywiście, że się uda, bo co mogłoby się nie udać? To, że Silva od października strzelił dwie bramki tylko dobrze o nim świadczy i na pewno wniósłby nową jakość do ataku. Na poważnie, skończmy już to gadanie o Silvie. Nie poradził sobie w Milanie, nie poradził w Sevilli. Hiszpanie po kilku miesiącach nie widzą w nim potencjału i nie mają zamiaru go wykupić. Z czegoś to wynika. Chyba, że będziemy dalej gadać o biednym Andrzejku, którego z niewiadomych przyczyn niszczą kolejni trenerzy.
2
dragantomek@gmail.com
[email protected]
19 kwietnia 2019, 01:14
Jego Wartość rynkowa spadła to nie ma co mówić, kolejne wypożyczenie nie wchodzi w grę. My potrzebujemy skrzydłowych starać się go wymienić na jakiegoś skrzydłowego nawet i z dopłata z naszej strony bo u mas sobie nie pogra chyba ze przejdziemy na 2 napastników ale to tez problem bo będziemy mieć 3 młodych na ataku a każdy z nich chce grać. Wymienił by go na tego chłopaka z OL Suso bym sprzedał bo obniżył strasznie loty a za suso kupić na lewe skrzydło Ewertona. Bacayoko do wykupienia to mus. I możemy ruszać z nowym sezonem. Chodź chciałbym jeszcze jakiegoś kreatywnego pomocnika wiem ze FFP na nas siedzi a na SMS nas nie stać wiec można by kogoś wypożyczyć na rok czasu to jest jakaś opcja
0
FranekBtm
FranekBtm
19 kwietnia 2019, 02:02
Chodź na piwo.
1
viviek89
viviek89
19 kwietnia 2019, 01:12
a moze sam by sie wykupił, zmienil zawod....
0
MK92
MK92
18 kwietnia 2019, 23:30
Wątpię, żeby w obecnej sytuacji ktoś dał za niego więcej niż 30 milionów euro, ale chętnych na pewno na Portugalczyka nie zabraknie.
0
dyster
dyster
19 kwietnia 2019, 02:07
Może Monza?
6
MK92
MK92
19 kwietnia 2019, 09:45
Mógłby tam stworzyć duet marzeń z Matrim ;)
1
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
18 kwietnia 2019, 22:31
Jeśli GG to raczej odejdzie, jak przyjdzie nowy trener to kto wie, kto wie
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 kwietnia 2019, 22:16
sevilla i 38 mln. za tyle moga kogos sprzedac co najwyżej:))
0
Vol'jin
18 kwietnia 2019, 22:18
z rok temu gadka była taka co to jest 38 mln jak go sprzedadzą za 80-90 :D
22
radson1406
radson1406
18 kwietnia 2019, 22:08
Coś czuję, że wyląduje w Chelsea w ramach rozliczenia za Bakayoko. Nie mam jednak nic przeciwko temu żeby go zatrzymać. Jeśli zagramy w LM to może nam się przydać jako jedna z opcji w ataku.
0
Vol'jin
18 kwietnia 2019, 22:15
Chelsea latem nie może nikogo rejestrować przypominam
6
kamilus
kamilus
18 kwietnia 2019, 22:00
Tak naprawdę każdy scenariusz jest dla nas mniej lub bardziej korzystny - jeśli znajdzie się kupiec za rozsądną kwotę, to odzyskamy z jego transferu 20-25 mln, a jeśli nie, to za darmo będziemy mieć trzeciego napastnika, który zapewnia jakiś tam poziom (gorszy na szpicy od Samu/Boriniego nie będzie), dzięki czemu trener będzie mieć większe możliwości taktyczne. A i wcale nie jest wykluczone, że drugie podejście we Włoszech będzie miał znacznie lepsze niż pierwsze, szczególnie jeśli wokół siebie będzie mieć kolegów o lepszej jakości niż rok temu.
0
AC1899
AC1899
18 kwietnia 2019, 21:58
Jeszcze się tam musi zaaklimatyzować, spokojnie. Nauczy się hiszpańskiego i król strzelców.
0
Huczaj
Huczaj
18 kwietnia 2019, 21:55
Gattuso to kawał drania. Tak mu zniszczyć karierę. A taki piękny był... portugalski...

https://pbs.twimg.com/media/DhsWl8fXcAAWeOA.jpg
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2019, 21:59
4
MK92
MK92
18 kwietnia 2019, 23:45
Jak mu się w futbolu już zupełnie nie powiedzie, to zawsze może pójść na aktora lub modela jako taki przystojniak ;)
0
Huczaj
Huczaj
19 kwietnia 2019, 07:21
MK92 co za herezje! AS9 to najlepszy napastnik świata! Talent czystej wody!
1
Diavo
Diavo
18 kwietnia 2019, 21:14
Niby fajnie,bo nie ściągniemy żadnego szrotu w jego pozycję, Andrzej może nas jeszcze pozytywnie zaskoczyć,ale z drugiej strony z kasiory za jego transfer można kupić kogoś do pomocy.
1
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 21:33
Po czym wnosisz, że może fajnie zaskoczyć? Dwa ostatnie sezony dobitnie pokazały, że nie ma co po nim oczekiwać cudów. Nie rozumiem dlaczego nagle miałby zacząć dobrze grać.
1
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
18 kwietnia 2019, 21:04
Możliwe że trzeci napastnik na przyszły sezon by się przydał że względu na próbę gry dwoma z przodu. No ale najlepiej źeby chociaż jeden z nich miał ponad 25 lat, także trzeba będzie znaleźć na tego Pana chętnego
1
Fushnikov
Fushnikov
18 kwietnia 2019, 22:34
Przecież Borini jest 3 napastnikiem. I chyba ma już ukończone 25lat
1
Deus
Deus
18 kwietnia 2019, 21:02
Może się uda wcisnąć go Marsylii.
1
patoo_07
patoo_07
18 kwietnia 2019, 21:02
A miał być hajs na Bakayoko. Jak nikt go nie weźmie, to od biedy można zostawić, ale chyba już nic się z niego nie urodzi.
1
Gzikuu
Gzikuu
18 kwietnia 2019, 20:36
No jak to? Przecież on taki dobry, lepszy niż Cutrone, tylko bidulelk szans nie dostawał :v
16
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 21:34
Spisek zatacza coraz szersze kręgi :D
7
Jogin
Jogin
18 kwietnia 2019, 20:35
Gdyby nie Gattuso, to pewnie Silva byłby teraz lepszy niż CR7.
15
nokoments
nokoments
18 kwietnia 2019, 20:35
Ciekawe czy to wina Gattuso czy tego, że Sevilla nie leży nad morzem, może jakaś ankieta?
28
Vol'jin
18 kwietnia 2019, 20:49
Marsylia będzie idealna ;]
2
kamilus
kamilus
18 kwietnia 2019, 21:58
Może w Sevilli nie ma Internetu, przez co Portugalczyk nie może wrzucać fotek na Instagrama?
6
Semper Fideli
Semper Fideli
18 kwietnia 2019, 20:34
Oddać na wymianę. Jestem pewien że przy braku chętnych trafi do angielskich Wilkow
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się