SCUDETTO


Symulacja pucharowa 90minut.pl: Milan w Lidze Mistrzów na końcu ostatniego koszyka

19 kwietnia 2019, 10:45, cinassek Aktualności
Symulacja pucharowa 90minut.pl: Milan w Lidze Mistrzów na końcu ostatniego koszyka

Znany polski portal 90minut.pl przeprowadził symulację europejskich pucharów na sezon 2019/2020. Obecnie Milan znajduje się w niej w fazie grupowej Ligi Mistrzów, jako że w tabeli Serie A zajmuje 4. miejsce. Jak możemy zobaczyć, w przypadku wywalczenia przez rossonerich awansu do Champions League, będą oni losowani z końcowych miejsc w ostatnim, czwartym koszyku. Już w fazie grupowej mediolańczycy mogą zatem spotkać się z trzema bardzo silnymi rywalami.

Oczywiście na obecnym etapie sezonu 2018/2019 są to jedynie rozważania i przypuszczenia. Z symulacją można zapoznać się na łamach 90minut.pl KLIK!



36 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 kwietnia 2019, 19:00
Mi tam pasuje, i taka grupa: Barcelona, City, Ajax, Milan. Coś pięknego, tęsknię za takimi meczami. I nie, nie przegralibyśmy wszystkich 6-0 jak niektórzy twierdzą. Dla mnie nie ważne z kim, ważne w tej LM grać, innej drogi powrotu nie ma.
4
Madman
Madman
20 kwietnia 2019, 07:50
Wolalbym : Benfice, Jakis szachtar i np celtic. Dlaczego? By miec szanse na wyjscie. Wyjscie z grupy to dalszy rozwój. Mozliwe,ze wzmocnienia kims kto w LM nie gral i na wiosne by zagral. Wiecej kasy do budzetu itd itd. Zaraz na dzien dobry nie chcialbym grupy smierci
0
Rafał0209
Rafał0209
19 kwietnia 2019, 16:17
Jak oglądałem ostatnie mecze półfinałowe LM czy nawet Ćwierćfinałowe , to właśnie sobie w trakcie oglądania pomyślałem ,przecież w razie awansu trafimy do grupy pewnie z dwiema z tych że drużyn , panowie widzicie mecz City vs Milan Rino ? czy inne podobne zestawienia , mnie jako kibica lekko strach bierze na samą myśl , ale no nic trzeba się odważyć zrobić pierwszy krok , to jakbyś ostatnim razem 20 lat temu prowadził auto malucha a jutro wsiadł do najnowszego BMW na początku strach czy aby dam radę ale po chwili przypomnienia znów jesteś świetnym kierowcą , tak będzie z Milanem na początku wejdziemy a po chwili znów przypomnimy sobie jacy Byliśmy i jesteśmy zaczniemy być czołówką Europejską
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
19 kwietnia 2019, 15:20
Bedziemy w grupie smierci, zajmiemy 3 miejsce i jak co roku faza pucharowa LE
1
kamilus
kamilus
19 kwietnia 2019, 16:45
Ale będziemy bogatsi o kilkadziesiąt mln, które będzie można spożytkować na wzmocnienia, dzięki którym w kolejnej edycji LM będziemy silniejsi.
4
Nesta_13
19 kwietnia 2019, 14:28
Jeżeli już awansujemy do Ligi Mistrzów (co będzie niezwykle trudne w tym sezonie) to 1/8 finału będzie naszym celem. Przy niekorzystnym losowaniu raczej go nie osiągniemy, choć kto wie jakie będą transfery, trener itp.
1
Vol'jin
Vol'jin
19 kwietnia 2019, 15:15
chyba o 3 miejsce walka szczerze mówiąc bo na 90% będziemy w jakieś grupie śmierci a raczej faworytami o 2 miejsce nie będziemy obojętnie kto przyjdzie to i tak frycowe zapłacimy
0
Gerada
Gerada
19 kwietnia 2019, 14:25
Pomijając fakt, ze jeszcze daleka droga żeby awansować do LM... To znamienne jest to, ze dziś dominuje opinia, ze maks będziemy się bić o 3 miejsce w grupie, a jak na jesieni powiedzmy przegramy minimalnie walkę o drugie miejsce to lawina komentarzy będzie domagała się zwolnienia trenera, a połowa jeszcze dodatkowo degradacji klubu do serie B. Nie wiem czemu ale zazwyczaj jak jesteśmy na etapie niepewności duzo osób trzeźwo widzi gdzie jesteśmy i jak długa droga jeszcze jest przed nami, ale jak uda się zrobić chociaż pol kroku na przód nagle wiele osób nie godzi się na nic poniżej końcowego triumfu we wszystkich rozgrywkach. Ps: lekkie przejaskrawienie celowe.
6
Marcin1995
Marcin1995
19 kwietnia 2019, 14:36
Z Rino zajęliśmy 3 miejsce w słabej grupie LE, ja z góry zakładam kompromitację i 4 miejsce w grupie LM(o ile tam będziemy) jak będzie coś więcej to nie będę miał podstaw do krytyki
0
Marcin1995
Marcin1995
19 kwietnia 2019, 14:50
Spokojnie z Gattuso bedziemy bic sie o 4 a nie 3 miejsce :).Z reszta nie tylko chodzi o wynik a sposob w jaki odpadniemy , jesli bedziemy grac tak dalej zenujaco to normalne ze gosc zostanie zjedzony , inaczej jakbysmy grali z walka i polotem i odpadli minimalnie z silniejszymi na papierze druzynami to nikt by go nie jechal.Zdejmij te okulary.
0
Gerada
Gerada
19 kwietnia 2019, 17:48
Ibarbo zdejmij swoje. Bo Twoje wskazują na to, ze jak nawet zajmiemy pierwsze miejsce w grupie to należy bezwzględnie zwolnić wtedy trenera jeśli stylem ustapimy Barcelonie i Psg. Wejdź w realia, w których jesteśmy i spróbuj przestać przekonywać, ze powinniśmy być klubem angielskiej PL. Jak spojrzysz na mapę szybko zorientujesz się, że to się nie stanie za prędko.
0
Gerada
Gerada
19 kwietnia 2019, 18:17
Gosciu co ty bredzisz ,jedyne co staram sie wytlumaczyc twojemu rozumowi to to ze styl gry zmienia postrzeganie druzyny nawet w przypadku porazek.Czego nie rozumiesz w tym ze jak odpadniemy po dobrej grze to kibice to docenia i beda miec glowy podniesione do gory a gdy odpadniemy po takiej zenadzie jaka serwuje nam Gattuso to facet bedzie pierwszym obiektem bluzg.Zrozumienie tego jest dla ciebie az tak nierealne , czy dalej bedziesz brnal w jakies swoje chore wizje?
0
Gerada
Gerada
19 kwietnia 2019, 18:35
Zacznijmy od tego, że sam zacząłeś wycieczki personalne i chciałeś to nakierować na kontakt ja - Ty, a nie ogólną dyskusję, więc prośba - nie obruszaj się, kiedy kontakt na linii ja-Ty na Twoją prośbę nawiązałem. O moją percepcję też się nie obawiaj, bo jest na co najmniej zadowalającym poziomie. Styl gry zmienia postrzeganie zespołu - prawda. Ale już o tym, że styl gry jest dostosowany do materiału ludzkiego i realiów w jakich gra się toczy wydaje się być wiedzą wykraczającą poza Twój - podobno - szeroki umysł. Styl gry to kwestia subiektywna. Nawet jeśli przez rok będziesz przekonywał, ze Milan nie ma żadnego stylu to nie zmieni to faktu, ze Milan po prostu nie ma stylu takiego jaki Ty sobie życzysz. Nie zmieni to też faktu, że Milan taki czy inny styl posiada.
0
Marcin1995
Marcin1995
19 kwietnia 2019, 13:49
Najważniejsze to zagrać w LM, samo losowanie już będzie dla nas emocjonujące
0
LunaS
LunaS
19 kwietnia 2019, 13:33
Powiem Wam że deczko się boję :) jakbyśmy się dostali to chyba się trzeba jakoś wzmocnić - bo teraz to mogłoby trochę wstydu być ... No ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu - bo Milan w tej cebulowej lidze walcząc o top4 to jest dla tych graczy mega wyzwanie :) niestety ... (Ciekawe co sobie Maldini myśli jak na to patrzy ...)
1
marcinomilano
marcinomilano
19 kwietnia 2019, 12:25
Szoku nie ma, Inter też był w zeszłym sezonie losowany z 4 koszyka.
2
FossaDeiLeoni
19 kwietnia 2019, 12:13
Ten news jest z dedykacją na osób, które w maju 2014 roku pisały: "Lepiej nie grać w "haniebnej" Lidze Europy i się mniej męczyć, niż grać o "jakieś punkty" i zawalić ligę przez wąską kadrę. Liga Europy nic nie daje. Punkty do rankingu? Kwestia drugorzędna bo Milan zawsze będzie w 1/2 koszyku".
1
Galvo
Galvo
19 kwietnia 2019, 12:21
Dokładnie. Wystarczy spojrzeć na Sevillę, która w Lidze Mistrzów nie zachodziła zbyt daleko, ale wygrywała trzy razy z rzędu Ligę Europejską i jest w drugim koszyku z prawie takim samym współczynnikiem jak Manchester City...

Liga Europy daje dużo. Wiadomo, że to nie jest aż tak prestiżowe, ale lepsze to niż nic.
1
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
19 kwietnia 2019, 11:55
Powiedzcie mi proszę, czy punkty które będziemy dostawać od następnego z sezonu są zależne od tego z jak wysoko postawionym rywalem gramy, czy zależy tylko od tego jak daleko zajedziemy?
0
Galvo
Galvo
19 kwietnia 2019, 12:00
Bez znaczenia czy z potęgami czy z amatorami z Polski , za zwycięstwo i remis punkty są zaliczane z kimkolwiek się je zdobywa .
1
LunaS
LunaS
19 kwietnia 2019, 17:01
Zwycięstwo 2 pkt (1pkt w eliminacjach chyba)
remis - 1 pkt (0,5 pkt w eliminacjach)
porażka wiadomo
I jeszcze punkty bonusowe
Awans do fazy pucharowej 4pkt
Wyjscie z grupy 5pkt chyba
Potem jeszcze punkty za awans 1/8, 1/4, 1/2 i wygranie ale chyba 1 pkt.
0
Dohtor
Dohtor
19 kwietnia 2019, 11:55
Najpierw awansujmy dopiero później martwmy się symulacjami i innymi dywagacjami.
4
19 kwietnia 2019, 11:55
I tak będzie grupa śmierci , wszystko tam jest ustawione.
0
MK92
MK92
19 kwietnia 2019, 11:55
I tak prędzej wygramy Puchar Europy po raz ósmy niż Juventus po raz trzeci ;)
8
Michał92
Michał92
19 kwietnia 2019, 15:51
Jak ja szanuje takie myślenie :))))!
1
wielki prostownik
wielki prostownik
19 kwietnia 2019, 11:36
W LM nie ma słabych rywali. Pewnie w pierwszych sezonach po powrocie do LM walka o coś więcej niż 3 miejsce w grupie będzie bardzo trudna ale po latach nędzy i rozpaczy nie ma innego wyjścia jak startować z dna i starać się piąć krok po kroku w górę. Zresztą, wszystko będzie zależało od transferów. Obecnym składem to wiele rzeczywiście nie ugramy tam.
1
tommyb1
tommyb1
19 kwietnia 2019, 15:56
W eliminacjach będzie jakaś polska drużyna :) zapewnie któraś na 'L' :)
0
cinassek
cinassek
19 kwietnia 2019, 11:26
Nie ma co załamywać rąk, bo przeszłości nie cofniemy. Nie istnieje inny sposób na odwrócenie tej sytuacji jak wystartować z najniższego pułapu i regularnie się poprawiać. Tylko najpierw trzeba wystartować...
9
matten
matten
19 kwietnia 2019, 11:15
Przykro czytać, że tak nisko spadliśmy :( Mimo to wierzę, że w razie awansu do LM uda nam się dobrze zaprezentować w tych rozgrywkach. Jak mawiał pan Galliani Ligę Mistrzów mamy w DNA i na pewno podziała to mobilizująco na naszych zawodników. Oczywiście przydałyby się ze dwa wzmocnienia do pierwszego składu - skrzydłowy i pomocnik - oraz trener z pomysłem. Myślę, że jeśli dopisze nam trochę szczęścia w losowaniu, to mamy szansę wyjść z grupy.
4
maciekpl
maciekpl
19 kwietnia 2019, 11:14
Zenit Porto Kopenhaga :)
5
gorylmagila
gorylmagila
19 kwietnia 2019, 11:43
I oklep :)
1
Rakusz
Rakusz
19 kwietnia 2019, 11:10
Czyli czwarte miejsce żadnej tam Ligi Mistrzów jeszcze nam nie gwarantuje. Trafimy na jakiś Anglików czy Hiszpanów i może być pozamiatane. Ech..
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 kwietnia 2019, 11:46
Wygrania LM faktycznie nie gwarantuje ale fazę grupową owszem. Na kolejny sezon Włochy są na 3 miejscu rankingu więc z automatu 4 drużyny grają w fazie grupowej.
1
kamilus
kamilus
19 kwietnia 2019, 11:46
Ale już sam udział w fazie grupowej to zysk kilkudziesięciu mln euro...
2
Zirytowany
Zirytowany
19 kwietnia 2019, 10:50
Czyli na równi z mistrzem Polski.
3
Majkel69
Majkel69
19 kwietnia 2019, 10:57
Nie, to mistrz Polski jest na równi z Milanem.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się