SCUDETTO


Gattuso: "Nie widziałem dziś determinacji, oddaliśmy pierwszą połowę rywalom"

20 kwietnia 2019, 15:47, Ginevra Aktualności
Gattuso:

GENNARO GATTUSO: "Regres drużyny po derbach? Tydzień temu pokonaliśmy Lazio. Najbardziej denerwuje mnie to, jak podeszliśmy do tego meczu. Nie widziałem determinacji w grze, w pierwszej połowie rywale nas przycisnęli. Mieliśmy szczęście, że zdobyliśmy gola, ale potem popełniliśmy naiwny błąd. Na pewno spodziewałem się dużo więcej, jeśli chodzi o pierwszą połowę. Brak walki? To nie jest kwestia kondycji, drużyna wyglądała, jakby była pusta w środku, zaskoczona przez rywali. Nie możemy mówić o tragedii, musimy przeanalizować, skąd te trudności. Zdarzają się takie kolejki, że praktycznie oddajemy jedną połowę rywalom albo popełniamy proste błędy. Po naszym golu kontrolowaliśmy spotkanie, zachowaliśmy się naiwnie przy rzucie wolnym dla Parmy. Obawy w walce o LM? Wiemy, że mogliśmy zrobić więcej. Trochę obaw jest, ale nie jestem w desperacji. Paqueta? Jest świeżo po kontuzji, mecz tak się ułożył, że potrzebowaliśmy graczy, którzy są w pełni sił. Ustawienia? Dziś dokonaliśmy kilku zmian. Ustawiliśmy się 4-4-2, chcąc zachować nasze prowadzenie. Gdy wszedł Biglia doszło do kolejnych zmian. Conti? To nie on był problemem, ale cała drużyna. Bakayoko? Dostał cios, ale zacisnął zęby. To nie była wymuszona zmiana, tylko mój wybór. Tabela jest sprawiedliwa? Według mnie Atalanta to nawet zasługuje na drugie miejsce ze względu na swoją grę i interpretację spotkań". 



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zuber
Zuber
20 kwietnia 2019, 23:03
Nasza gra wygląda tak samo jak mina Gattuso podczas meczu.
1
jasiom22
jasiom22
20 kwietnia 2019, 21:33
"drużyna wyglądała, jakby była pusta w środku" :-(
1
grayman88
grayman88
20 kwietnia 2019, 20:52
Okropna sytuacja. Wiadomo, jezeli Milan nie awansuje zmiana trenera bez dyskusji. Jezeli awansujemy?... zwalniać faceta ktory po tylu latach robi awans? Ale gra wyglada tragicznie. Mozna bronic Rino ze kadra jest wąska, kontuzja Bonaventury. Gdyby w Milanie był jeszcze jeden zawodnik o parametrach Paquety jestem pewny ze zespół gralby lepiej. Caly sezon gramy Kessim i Bakayoko w srodku. Hakan zjazd, Suso ....moze grac jak Robben ale brak mu szybkosci, Borini. Zarzad musi kupić ŚP i LW. Musi.
0
Emiliano
Emiliano
21 kwietnia 2019, 01:23
Moim zdaniem Gattuso sam odejdzie
Co jak co miałbym całkiem ciakwe CV żeby iść dalej i się uczyć trenerskiego fachu gdzieś dalej i kto wie może kiedyś powrócić
(Tak wiem trochę marzenia moje XD)
0
Andrzej44
Andrzej44
20 kwietnia 2019, 19:58
Ja bym proponował, żeby pan Gattuso poszedł się uczyc trenerki gdzie indziej..
2
Krisu
Krisu
20 kwietnia 2019, 20:36
To już za późno na naukę. Tutaj trzymało go przywiązanie do barw i fakt że jest legendą klubu. Popatrz na Seedorfa który nie miał najgorszych statystyk ale i tak gorsze od Ringho: on sam jak i wielu mówiło że Berlu z Łysym nie powinni go zwalniać bo są przesłanki że będzie z niego Pan trener, a tymczasem od czasu zwolnienia go z Milanu jego kariera trenerska to równia pochyła. Gattuso już próbował swoich sił w innych klubach i ligach jako trener, tutaj mu idzie nieźle ale to za mało na taki klub jak Milan, w innym nawet mniejszym cudów też nie zdziała.
0
adamos
adamos
20 kwietnia 2019, 19:53
Jak mamy wywalczyć LM, skoro na każdy finał dla Nas wystawiany jest Borini oraz cień Suso. Przesunąć RR do przodu, bądź dać Laxalta a na prawym tylko Samu. Zero pomysłu na gre. Tylko wrzutki na nikogo zero celności. Zero zmian pozycji. My gorzej po roku wygladamy z Rino niż w meczu z Benevento
2
Krisu
Krisu
20 kwietnia 2019, 20:33
Co do Suso to dzisiejsza asysta była jego pierwszą od... 2 listopada ...
1
El Doktor
El Doktor
21 kwietnia 2019, 08:01
Krisu ale pod koniec meczu byla kontra jakby to byl na jego miejscu ktos kto umie biegac byla by szansa na brame. A tak strata i kontra
0
Olo_Snajper983
Olo_Snajper983
21 kwietnia 2019, 17:29
Laxalt to gra jakby wzieli jakiegoś dzieciaka i kazali mu grać ... Szkoda gadać
0
Olo_Snajper983
Olo_Snajper983
21 kwietnia 2019, 17:29
Laxalt to gra jakby wzieli jakiegoś dzieciaka i kazali mu grać ... Szkoda gadać
0
mpt1899
mpt1899
20 kwietnia 2019, 19:51
Masakra. Kilka kolejek do konca. Kazdy punkt na wage zlota a my jedziemy do "zabojczej" Parmy nawet bez checi zwyciestwa. Zero motywacji. Rino jest zawsze wniebowziety jak jest zero z tylu i od poczatku (styl gry) do konca (zmiany) wlasnie tak to wygladalo, jakbysmy pojechali tam nie stracic bramki bo to da nam awans do LM. Kompletny brak pomyslu na "super" zorganizowana Parme!!! Zero klepki, zero wrzutek, zero gry kombinacyjnej, nawet lagi na Piatka nie bylo a po strzeleniu gola nawet nie potrafilismy przytrzymac pilki.Nic!!! Co oni k...a robia na treningach?! Wynocha. Idz sie ucz trenerki w SErie B albo C a nie w Milanie.
3
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
20 kwietnia 2019, 19:44
Co do Atalanty to zgoda, ale wolałbym zeby nas nie wyprzedzali
0
wilku94
wilku94
20 kwietnia 2019, 19:02
Na stojąco meczu nie da się wygrać.
2
Rodzislaw
Rodzislaw
20 kwietnia 2019, 19:00
AC Minimalizm Rino Gattuso. Ten mecz pokazał jak Rino robi w gacie przed wielką Parmą. Daje sygnał CHŁOPAKI BRONIMY WYNIKU.
Dziękujemy Ci za wspaniały prezent na święta. Twój Milan, to prawdziwi wojownicy. Mentalnie to są chłopcy z piaskownicy.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 kwietnia 2019, 18:29
Prawdopodobnie Gattuso nie będzie trenerem w następny sezonie. Trudno. Ale do końca sezonu trzeba trzymać kciuki. Ja jestem pewny że nie oddamy LM.
0
gorylmagila
gorylmagila
20 kwietnia 2019, 18:46
Słyszałeś/czytałeś kto mógłby być następcą Rino ?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 kwietnia 2019, 18:53
Nie. I nie interesuje mnie to. Dla mnie najważniejsza jest końcówka tego sezonu.
7
Krisu
Krisu
20 kwietnia 2019, 18:19
Wydaje mi się że pożegnamy Gattuso na dniach, a przynajmniej tak wnioskuje z jego wypowiedzi bo mówi jakby już czuł na plecach kręcony na niego bat przez Leonardo.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 kwietnia 2019, 18:30
Gdyby mieli go zwolnić na dniach to jest tylko jedna opcja. Leonardo trenuje do końca sezonu. Ale mam nadzieję że nie będzie takiej sytuacji.
3
Krisu
Krisu
20 kwietnia 2019, 20:31
@FaNaTyK2.0 Ja czytałem że Leo musi się szybko określić w kontekście Conte bo ten nie zamierza czekać do końca sezonu. Gdzie nie chciałbym Conte ogólnie, tak teraz żeby uratować ten sezon brałbym każdego z dobrym CV
0
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2019, 17:50
Ja co najmniej od półtora roku nie widziałem trenera na naszej ławce. Montella chociaż próbował, coś ciągle zmieniał, wychodziło słabo ale głównie dlatego, że cudowne kierownictwo kupiło 11 grajków w tym samym okienku.
3
lopezito84
lopezito84
20 kwietnia 2019, 18:06
Hiny nie znają się na futbolu myśleli że jak kupią 11 średnich piłkarzy to coś się zmieni ktoś kto trochę zna się na piłce wie że to samobójstwo bo zanim się zgrają, znajdą wspólny język, przyzwyczają do warunków serie A to przynajmniej minie jeden sezon widać kierownictwo wzorowało się na grach typu Fifa i PES.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 kwietnia 2019, 18:35
Montella grał 4-3-3. Doszedł do LE. Chciał pomocnika i lewoskrzydłowego. Myślę że do tej pory byłby trenerem Milanu. Ale uparł się Bonucciego. Jak on przyszedł to zaczął grać 3-5-2. Żeby grał Romek, Bonucci, Musacchio. I to go pogrążyło. Bardzo lubię faceta ale to była idiotyczna decyzja. I za nią zapłacił "głową".
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2019, 18:46
Nie zapominajmy o tym, iż Montella doszedł do LE wyłącznie dzięki najgorszej od kilkudziesięciu lat serii Interu.Gdyby nie forma sąsiadów wiosenne popisy tamtego Milanu skończyłyby się kolejnym miejscem poza Europą.Poza tym nie da się bronić takiego trenera w momencie, gdy on zapomina o odpowiednim przygotowaniu siłowo-kondycyjnym do sezonu.To naprawdę jest elementarny błąd na poziomie lekcji Wuefu w szkole.
0
Wilk87
Wilk87
20 kwietnia 2019, 18:48
Fanatyk, ale w tamtym czasie wszyscy byli zadowoleni, że przyszedł Bonucci, dopiero po czasie (po sezonie, bo od połowy sezonu grał już dobrze) wyszło, że to nie trafiony pomysł był. Gdyby ktoś wtedy powiedział, że nie chce Bonucciego za 40 milionów, bo mają już plan, to wielu byłoby niezadowolonych, że niby taka okazja i w ogóle.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 kwietnia 2019, 18:55
Wilk. Wszyscy oprócz mnie. Mam zdjęcia ze swoich komentarzy jak przychodził. Nienawidziłem gościa i wiedziałem że to menda która nigdy nie powinna nosić tej koszulki.
0
lopezito84
lopezito84
20 kwietnia 2019, 17:49
Liga Mistrzów z takim trenerem i taką drużyną to będzie kompromitacja, jeśli wejdziemy.
Tak naprawdę to tak jak powiedział Nesta mamy max 5 dobrych zawodników myślę, że to: Dunnaruma, Romagnoli, Bakayoko, Piątek, Cutrone, Paqueta, i zależy od dnia Calabria, Kesie i Castilejo resztę bym wymienił. Ja wymieniłem 9 celowo, ponieważ niektórzy z nich na ławkę mogli by usiąść.
Conti, Suso, Calhanoglu, Borini, Montolivo, Bertolaci, Mauri, Gattuso, Strinić, za kasę za nich kupiłbym z 4-5 klasowych piłkarzy lub utalentowanych, których nowy trener by wykorzystał i rozwinął a nie tak jak Gattuso pogorszył. Ale wiem że to tylko marzenie.


Edytowano dnia: 20 kwietnia 2019, 18:00
1
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2019, 17:52
Z jednej strony lepiej nie widzieć Milanu w LM, bo tylko nas upokorzą, z drugiej potrzebujemy kasy z tego upokorzenia, nawet jeśli dostaniemy 6 razy 0:3 to i tak musimy tam być dla uefy.
5
lopezito84
lopezito84
20 kwietnia 2019, 18:02
Tak masz rację chcę żeby Milan tam grał cieszył bym się ale zmiana drużyny i trenera i tak myślę że była by potrzebna nawet gdy by awansowali.
0
Gerada
20 kwietnia 2019, 19:10
Z całym szacunkiem ale gdyby za plus minus 50-80 milionów (zależnie od interpretacji) dało się sprowadzić 4-5 klasowych graczy to myślę, że już poprzednie 2-3 okienka mielibyśmy dużo lepsze...
1
lopezito84
lopezito84
21 kwietnia 2019, 18:51
zgadzam się
0
irus6663
20 kwietnia 2019, 17:12
Dziwi mnie to ze kazdy w klubie wie ile meczy zostalo do konca sezonu i jak wazne one sa po kilku lat braku LM nic sobie z tego nie robia. Mamy bardziej jakosciowych grajkow niz chocby 2015 a gramy padake. Wydajemy miliony, zadluzamy sie i nie ma zadnego progresu. Druzyny nizej w tabeli maja jakis pomysl na faworytow nawet kontrujac a my nawet tego nie potrafimy w przewadze
0
Marcin78
Marcin78
20 kwietnia 2019, 17:04
Jak powiedział kiedyś w wywiadzie Mihajlović tu potrzebny jest egzorcysta.
1
Vol'jin
20 kwietnia 2019, 16:58
Brocchi na trenera, doświadczenie w takiej sytuacji już ma ^^
2
gorylmagila
gorylmagila
20 kwietnia 2019, 16:56
To chyba trener jest odpowiedzialny za to aby piłkarze byli przekonani, że walczą o życie. Boisko to poligon, na którym toczy się wojna. Najwyraźniej trener nie potrafi przemówić albo piłkarze myślą o czymś innym a nie o tym aby dokopać rywalowi.
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2019, 16:51
Dobra, przez cały ten czas broniłem Rino, ale mam dość. Grając z Parmą, mając na boisku najbardziej ofensywnych piłkarzy my się bronimy? Oddajemy im inicjatywę? Co do diabła? Jeśli drużyna jest pusta w środku to mamy problem, bo to znaczy, że trener nie potrafi ich zmotywować. Zamiast atakować my się bronimy, bronimy się z Borinim w obronie! I jeszcze te rzuty różne, mamy ludzi potrafiących grać głową, mamy ludzi, którzy niby potrafią zrobić wrzutkę z rożnego i co? Pstro, najlepiej poziom stałych rzutów różnych Milanu zilustrował ten z 93min. To jest dramat, szkoda „szczempić” ryja. Już mi się ulewa jak widzę Rino z miną jak by się miał zaraz popłakać, gdzie jest nasz Gattuso? I w momencie kiedy piszę ten komentarz Bologna strzeliła na 3:0... Mam dość, nie zasługujemy na LM. Ta ekipa potrzebuje przewietrzenia kadry, piłkarzy którzy rozumieją, że grają w Milanie, tym prawdziwym Maldiniego, Van Bastena i Szewczenki, a nie w nędznej podróbce Mexesa, Nianga czy innych miernot, które mieliśmy okazje podziwiać w ostatnich latach. Niestety moja patologiczna miłość do tego klubu nie pozwoli mi nie włączyć następnego meczu i dalej będę oglądał jak ludzie, którzy nigdy nie powinni grać w Milanie bezczeszczą jego legendę.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2019, 16:54
11
Lipido
20 kwietnia 2019, 17:10
Mam tak samo jak Ty.
2
Demick
Demick
20 kwietnia 2019, 16:48
Takie mecze się zdarzają, ważne żeby na koniec była LM.
1
AC Kamil
AC Kamil
20 kwietnia 2019, 17:04
Milanowi to zdarzają się dobre mecze, takie jak ten dzisiejszy to norma.
12
irus6663
20 kwietnia 2019, 16:44
Mozna miec druzyne konkurencyjna za nizsze kwoty czego dowodem jest ajax grajac ciekawa pilke i skuteczna a nasza nie da sie ogladac po prostu sie nie da.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2019, 17:29
Ajax to jest przykład zupełnego wyjątku, czegoś niezwykłego, co zdarza się raz na kilka lat, to jest Leicester czy Lipsk w pierwszym sezonie. Takimi komentarzami sprowadzasz nasze oczekiwania w kosmos, a my oczekujemy po prostu przeciętnej gry takim składem, nikt nawet nie marzy o poziomie Atalanty, tymczasem od lat gramy poniżej możliwości i to jest problem.
0
Lipido
20 kwietnia 2019, 16:34
Ilość żenujących spotkań w wykonaniu Milanu pod wodzą Gattuso poraża. Nie mam zamiaru się rozpisywać ale jak dla mnie powinien przeprosić teraz Montelle. Drużyna jest wolna, ospała a przede wszystkim bez żadnej tożsamości. Jałowość aż bije po oczach. Ciekawi mnie o jakiej mentalności cały czas mówią. A Borini to wisienka na torcie w tej całej układance trenera. Wstyd, że w profesjonalnej piłce takie rzeczy mają miejsce. Prawie jak sześciu obrońców Inzaghiego na boisku .
2
pjotr
20 kwietnia 2019, 16:32
wypowiedzi gattuso zaczynają mnie równie irytować co nutelli
1
Boro
20 kwietnia 2019, 16:30
Za podejście zespołu do tak ważnego meczu Gattuso powinien odejść. Rozumiem że można grać słabo, może nie wychodzić ale za brak walki i zaangazowania odpowiada tylko i wyłącznie trener. Jako szkoleniowiec jest zupełnym przeciwienstwem tego jakim byl zawodnikiem. Jego bojazliwosc, brak wiary w zmienników, statycznosc,nie widac szans na poprawę.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2019, 16:30
2
bawolejaja
bawolejaja
20 kwietnia 2019, 16:09
Chłopie, ta ekipa gra jedno i to samo od pierwszej kolejki. Jedno i to samo. Na to sie nie da patrzeć. Gdzie Oni chcą w LM sie z czołowymi ekipami bić taktyką "rozrzuć na bok i wbita na piątka"?''. Rzygać sie chce.
3
mpt1899
mpt1899
20 kwietnia 2019, 19:36
Jedno i to samo od 1.5 roku.
2
skazany na bany x2
20 kwietnia 2019, 16:09
wejda do LM czy nie, musza go zwolnic.
13
irus6663
20 kwietnia 2019, 16:02
Tego sie nie da sluchac ani ogladac. Caly czas to samo trzeba wyciagnac wnioski itd. Po 10 minutach meczu mialem dosc. Zero pomyslu,walki, zaangazowania. Gattuzo out nie ma innej opcji
0
MR. X
MR. X
20 kwietnia 2019, 16:00
Człowieku, Twój czas w tym klubie juz sie skończył. Odejdź z honorem z końcem sezonu.
2
savicevic88
savicevic88
20 kwietnia 2019, 15:53
Żelki "akuku" nie są puste w środku. Może ich spróbuj? Mają zapewne wiecej nadzienia niż te które grały dzisiaj z Parmą.
2
Galvo
Galvo
20 kwietnia 2019, 15:52
Gattuso, Ty lepiej nie gadaj o tym, że Atalanta BC zasługuje na drugie miejsce swoją grą, bo gdyby za to były punkty to bilibyśmy się o utrzymanie.
1
El Doktor
El Doktor
20 kwietnia 2019, 15:53
Raczej spadli jak Pisa.
1
Rossonero1981
Rossonero1981
20 kwietnia 2019, 15:59
Galvo ,zapomniales dodac: razem z Interem i Juventusem. Tymczasem, tabela serie A brutalnie pokazuje, ze piekna gra to za malo.
2
El Doktor
El Doktor
20 kwietnia 2019, 15:50
Wez Chlopie skoncz opowiadac farmazony gadac. I skoncz dawac Boriniego na obrone trzeba bylo juz zostawic Contiego lub dac Abate albo Calabrie. I Biglia? Serio? Rece same opadaja.
1
Rossonero1981
Rossonero1981
20 kwietnia 2019, 15:55
1. El Doktor , 2. Madman, 3. adamos.... czlowieku, ile ty masz kont na tej stronce?
10

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się