SCUDETTO


34. kolejka Serie A

27 kwietnia 2019, 13:12, cinassek Aktualności
34. kolejka Serie A

W dniach 27-29 kwietnia rozegrana zostanie 34. kolejka Serie A. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji odnośnie spotkań we Włoszech.

Sobota, 27 kwietnia:

15:00: Bologna - Empoli 3:1 (Soriano 52', Orsolini 83', Sansone 90+5' - Pajac 17')

18:00: Roma - Cagliari 3:0 (Fazio 5', Pastore 8', Kolarov 86')

20:30: Inter - Juventus 1:1 (Nainggolan 7' - Ronaldo 62')

Niedziela, 28 kwietnia:

12:30: Frosinone - Napoli 0:2 (Mertens 19', Younes 49')

15:00: Chievo - Parma 1:1 (Meggorini 66' - Kucka 38')

15:00: SPAL - Genoa 1:1 (Felipe 36' - Lapadula 57')

18:00: Sampdoria - Lazio 1:2 (Quagliarella 57' - Caicedo 3', 19')

20:30: Torino - Milan 2:0 (Belotti 58' [k.], Berenguer 69')

Poniedziałek, 29 kwietnia:

19:00: Atalanta - Udinese 2:0 (De Roon 82' [k.], Pasalić 85')

21:00: Fiorentina - Sassuolo 0:1 (Berardi 37')



247 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Krauser
Krauser
27 kwietnia 2019, 21:24
Juve zaraz przykręci śrubę i skończy się na remisie. Inter nie wytrzyma całego meczu z tak dużym zaangażowaniem jak w pierwszej połowie.
0
Rodzislaw
Rodzislaw
27 kwietnia 2019, 21:21
To był ostatni dzień kiedy mieliśmy 4 miejsce. Chciałbym wierzyć ale nie ma podstaw ku temu. Strach jutro włączyć TV. Forza Milan, tyle zostało.
1
27 kwietnia 2019, 21:16
https://pbs.twimg.com/media/D5LlelvXoAAmTRj?format=jpg

Hahaha... brawa dla kibiców Interu :D
Jednak jak ich piłkarze nie zamkną tego meczu zaraz, to skończy się to jak zawsze.
6
wwbasket
wwbasket
27 kwietnia 2019, 21:14
Ale to Juve jest słabe. A gracze Interu w przeciwieństwie do naszych zawodników przynajmniej mają jaja.
0
Rodzislaw
Rodzislaw
27 kwietnia 2019, 21:25
Z nami też było słabe ale my jesteśmy tylko Milanem z nazwy. Tyle z tego zostało. Czego nie potrafię zrozumieć dlaczego Rino jest taki nijaki? Gdzie tego jego jaja, charyzma, charakter? Zrobił się taki "grzeczny". Jak nie daje rady i nie ma pomysłu, to powinien odejść po meczu w Pireusie jeśli ma Milan w sercu.
0
wwbasket
wwbasket
27 kwietnia 2019, 21:28
Właśnie bardzo ciekawe jest to, że to co cechowalo Rino na boisku kompletnie nie ma w tym zespole.
Nie mówiąc o schematach rozegrania ataku pozycyjnego. Jesteśmy dziadami I tyle. Przykre to bardzo wszystko. Jeśli teraz nie wejdziemy do LM to czuję, że znowu możemy czekać na taką szansę kilka lat.
0
Rodzislaw
Rodzislaw
27 kwietnia 2019, 21:34
Każdy liczył, że drużyna Rino będzie taka jak on. Rzeczywistość jest brutalna. Wstyd tak mówić o ukochanej drużynie, ale jest mi po prostu po ludzku wstyd i przykro. Jutro będzie tego ciąg dalszy.
1
wwbasket
wwbasket
27 kwietnia 2019, 21:38
Oby nie... Doczlapmy się już jakoś do tej Ligi Mistrzów.
3
27 kwietnia 2019, 21:01
Chyba nikt nie wierzył, że Cagliari wygra. U siebie są mocni, ale to jedna z najgorszych drużyn na wyjazdach. Z nami też dostali 3-0 po jednostronnym meczu.
Nie ma sensu liczyć na innych. Sami to sobie wygramy lub przegramy.

1
ACstach
ACstach
27 kwietnia 2019, 21:00
Trzeba przyznac, ze jak na razie swietny mecz Interu. Juve jakos tak ma chyba juz wywalone, co nie umniejsza grze gospodarzy.
0
Gattuso28
Gattuso28
27 kwietnia 2019, 20:57
Juventus już na wakacjach także motywacji tam nie będzie.
0
Zimer9009
Zimer9009
27 kwietnia 2019, 21:01
Z nami też już byli (przynajmniej jeżeli chodzi o Serie A). Nie przeszkodziło nam to jednak frajersko przegrać ;)
3
Gattuso28
Gattuso28
27 kwietnia 2019, 21:12
Z nami mieli jeszcze LM w zasięgu więc bodajże.To też zmienia podejście.
0
Zimer9009
Zimer9009
27 kwietnia 2019, 21:20
Tym bardziej powinnismy to wygrać bo myślami byli w LM, a Serie A była już wygrana. Zreszta my przegraliśmy przez brak popularnych ostatnio „kochones”, a nie przez występ Juve w LM.
1
Gattuso28
Gattuso28
27 kwietnia 2019, 21:39
No jakby nie spojrzał to zawsze nam coś przeszkadza:]
0
Zimer9009
Zimer9009
27 kwietnia 2019, 20:49
Delikatnie mówiąc nie trawię Interu, ale za to jakie podejście, przede wszystkim mentalne prezentują w najważniejszych meczach - wielki szacun.
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 20:48
Inter na razie świetnie pyka, Juve z połowy nie umie wyjść.
0
jacekk553
jacekk553
27 kwietnia 2019, 20:44
Jeżeli rezultat się utrzyma, to Inter już niemal na pewno będzie na tym trzecim miejscu. Dla nas chyba lepiej jakby przegrali, dalej będą faworytem, ale jest szansa że jeszcze przy jakiejś wpadce uda się ich wyprzedzić. Chociaż do tego pewnie i tak trzebaby wygrać wszytko do końca, więc nie ma większej różnicy. Ale zawsze to lepiej walczyć o dwa miejsca, niż jedno.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2019, 20:45
1
27 kwietnia 2019, 20:43
A niech Inter wygra , rzygam Juventusem.
2
dykt4tor
dykt4tor
27 kwietnia 2019, 20:42
Radja co za brama.
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 20:41
Inter szybko zaczął.
0
ósmy
27 kwietnia 2019, 20:34
Daję minimum jednego karniaka dziś dla Juve.
0
Zako
Zako
27 kwietnia 2019, 20:32
Tak sobie myślę, ze może skoro w grudniu miał być komplet i nie wyszło to teraz będzie :P
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 19:56
Kapitalny mecz Romy. To teraz danie główne.
0
Savi
Savi
27 kwietnia 2019, 19:46
Jak nie my to zycze Atalancie
1
mpt1899
mpt1899
27 kwietnia 2019, 19:43
Widzieliscie konferencje Rino? On juz sam nie wierzy. https://www.rossoneriblog.com/2019/04/27/gattuso-tomorrow-we-play-for-the-jersey-im-disappointed-by-myself-but-im-not-resigned-we-dont-have-a-soul/
0
Savi
Savi
27 kwietnia 2019, 19:47
A w co on ma wierzyc? Byl slabym jako trener jest i poki co nie widac by mialo zmienic sie
0
mpt1899
mpt1899
27 kwietnia 2019, 21:24
To, ze jest slaby to prawie wszyscy wiemy ale ciagle jestesmy w walce i dopoki sa szanse trener powinien ciagle motywowac, a Rino mowi, ze "Milan raczej nie obroni 4-ego ale w pilce zdarzaja sie dziwne rzeczy". Masakra. Trzymam kciuki, ze jutro wydarzy sie cos "dziwnego".
0
Savi
Savi
27 kwietnia 2019, 19:37
Do Salinasa jak Gattuso przejdzie do srok i zdobedzie z nimi majstra powiem wtedy,ze jest na rowni z Ranierim. A poki co to amatorek i nic poza tym
1
Savi
Savi
27 kwietnia 2019, 19:26
I tak na wlasne zyczenie tracimy LM
1
jacekk553
jacekk553
27 kwietnia 2019, 18:26
To teraz czekamy aż ktoś przyjdzie powiedzieć, że Ranieri jest słabszym trenerem od Gattuso.
2
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 18:29
Tak to chyba nikt nie sądził. Pamiętam tylko jak Salinas go wyśmiewał, że stary i bez pojęcia. Ranieri mimo wszystko to całkiem przyzwoita marka.
3
Zako
Zako
27 kwietnia 2019, 18:31
Salinas to chyba by wszystkich trenerów po 65 roku zycia na emeryturę wysłal :P.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 kwietnia 2019, 18:56
Po jednym dobrym meczu ze słabym Cagliari już wyrokujecie?
3
jacekk553
jacekk553
27 kwietnia 2019, 19:06
Nikt tu niczego nie wyrokuje. To, że Ranieri jest na ten moment lepszy trenerem to fakt. Wyrokowaniem byłoby stwierdzenie, że Gattuso nigdy nie będzie lepszy. Do wieku Claudio brakuje mu jeszcze sporo, ma czas na zbieranie doświadczenia, więc jak najbardziej może się poprawić. Prawda, że Roma może jeszcze wypuścić to prowadzenie, ale na razie się na to nie zanosi, a w ich grze widać zaangażowanie. U nas nie ma nawet tego.
1
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 19:10
Widać rękę Ranierego - gra z kontry. 35% posiadania piłki Romy u siebie z Cagliari. Ranieri nigdy nie grał na posiadanie, ale kontra i dobry def. Powoli to owocuje, dobrze punktują i da się to ogladąć.
1
Lipido
Lipido
27 kwietnia 2019, 19:11
Spokojnie Salinas zaraz wam to merytorycznie wytłumaczy.
2
Lipido
Lipido
27 kwietnia 2019, 19:11
Prosze cie , pisal to Salinas...Czyli z sensem to wiele nie ma wspolnego.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 kwietnia 2019, 19:25
jacekk553
Ale nikt czegoś takiego nigdy nie twierdził.Po prostu jeżeli Milan chce zrobić ewidentny postęp dalsze stawianie na filozofię ''może się uda, może ten Sinisa złapie za mordy nasze gwiazdki, może Montella powtórzy pracę z Fiorentiny i tak dalej... '' nie ma sensu, a typ szkoleniowca a la Ranieri(po 60 tym roku życia z archaicznym futbolem na piedestale) wpisuje się w tą strategię.Zresztą skoro mamy iść/podążać tym kierunkiem to po co ryzykować z trenerami spoza środowiska jak Capello i Sacchi wciąż żyją?
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2019, 19:31
0
jacekk553
jacekk553
27 kwietnia 2019, 19:39
"po 60 tym roku życia z archaicznym futbolem na piedestale"
Super powód na odrzucenie trenera. Faktycznie sukcesy odnoszą młodsi, którzy wprowadzają nowości. Nie twierdzę, że Ranieri byłby dla nas zbawieniem, zgadzam się, że nie byłby to niesamowity postęp w stosunku do Gattuso. Ale jednak jakiś by był. Ten archaiczny futbol, to i tak niestety więcej, niż to, co oferuje Rino. Przykład - 5:1 z Arsenalem (tak, pamiętam udział sędziego w tym). Z takim trenerem raczej nie grozi nam zwycięstwo LM, ale samo bycie w niej już tak. Taki Wenger na pewno byłby lepszym wyborem niż, np. łączony z nami niedawno Garcia.
1
mpt1899
mpt1899
27 kwietnia 2019, 19:39
Tak samo paru sie smialo jak Mazzarri przyszedl do Torino. Modlili sie , zeby byle nie do nas. A mi sie wydaje, ze z Mazzarrim moze juz bysmy mieli LM. Gdybanie oczywiscie.
0
Vol'jin
Vol'jin
27 kwietnia 2019, 19:42
Narzekacie na defensywny styl gry a chcecie trenerów o podobnej charakterystyce? Chyba powinniśmy celować w trenera innego typu?
4
mpt1899
mpt1899
27 kwietnia 2019, 19:44
Vol, zgadzam sie.
0
jacekk553
jacekk553
27 kwietnia 2019, 19:46
Vol'jin
Nie wiem jak inni, ale mi osobiście defensywny styl nie przeszkadza. Ale ta defensywa powinna być szczelna, a drużyna powinna umieć wyjść z zabójczą kontrą w kilka sekund. U nas kontry to długa od obrony na nikogo, wycofanie do Donnarummy, albo podanie za plecy. To nie jest styl defensywny, to jest brak stylu. Inna sprawa, że nie mamy piłkarzy do szybkich kontr.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 kwietnia 2019, 20:57
jacekk553
To nie jest kwestia tego kto nie jest, a kto jest lepszy od Gattuso.Tu idzie o rozwój Milanu.Pytanie czy celem jest wieczna stabilizacja na 3/4 miejscu z kilkoma poważniejszymi wpadkami po drodze czy może powolny powrót do walki o najwyższe cele w LM?W przypadku tego drugiego potrzeba gwarancji wyników na miarę potencjału, a często ponad stan.Tego nie gwarantują trenerzy pokroju Ranieriego czy Wengera.
0
jacekk553
jacekk553
27 kwietnia 2019, 21:16
Moim zdaniem właśnie w kontekście stopniowych postępów gwarantują. Ranieri może nie aż tak, ale Wenger na pewno. Podobnie jak Ty, nie sądzę że wniesie nas na wyżyny, ale w kwestaich taktycznych zawodnicy mogliby się sporo od niego nauczyć. O ile potrafiłby jeszcze do nich dotrzeć, bo to dość spora różnica pokoleniowa. Myślę, że to by było największe ryzyko zatrudnienia go. Oby ktokolwiek przyjdzie, bo ktoś nowy na pewno będzie, w końcu tchnął nowe życie w ten zespół. I oby miał okazję zrobić to w Lidze Mistrzów.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
27 kwietnia 2019, 18:19
Roma wraca na swoje tory i wskakuje na 4 miejsce.. Atalanta też o wiele lepsza.. Nie mamy czego szukać w LM w tym sezonie niestety.. A przed nami Torino i Bologna w gazie..
0
Solan0
Solan0
27 kwietnia 2019, 18:13
Oglądam właśnie sobie Rome. Wymiana piłek ataki, ataki, ataki. Pomysł na grę i niby to tylko Cagliariale widać komu bardziej zależy ma LM
0
zycumilanista
zycumilanista
27 kwietnia 2019, 18:10
Kurde liczyłem na Cagliari i się przeliczyłem :)
0
27 kwietnia 2019, 18:10
No i straciliśmy 4 miejsce. Wrócimy jeszcze na nie w tym sezonie?
0
ósmy
27 kwietnia 2019, 17:51
Do czego to doszło, że obawiamy się Torino i Bolonii.
0
27 kwietnia 2019, 17:13
Spal, Bologna, Cagliari, Atalanta i Juve to najlepiej punktujące drużyny ostatnich tygodni. Serie A na finiszu jak zwykle nieprzewidywalna. Najważniejsze będą mecze z tymi na dole.
0
Pedrostan
Pedrostan
27 kwietnia 2019, 17:04
Hejka, jak macie ochotę na pogadanie na żywo to zapraszam na
Discord server.
https://discord.gg/gjj7MZ
Oczywiście pogadanie na tematy Milanu
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 kwietnia 2019, 17:18
Bardzo proszę abyś nie dublował takich samych postów bo spam kest również karany ostrzeżeniami. Dzięki
0
27 kwietnia 2019, 16:58
Tak grajaca Bologna nas zmiazdzy , paradoks ze zespol z 17 miejsca gra w tej lidze w obecnym momencie moze najlepiej w pilke xD
2
Starosta
Starosta
27 kwietnia 2019, 17:02
Mihajlovic robi tam dobra robotę. Przejął klub po Inzaghim, rozbity totalnie, poskładał to w kupę i teraz graja bardzo dobrze. Czeka nas ciężka przeprawa z nimi. Dzisiejsze zwycięstwo nad Empoli na pewno ich podbuduje. Zresztą chyba z każdym teraz już mamy ciężką przeprawę.
1
dysha1992
dysha1992
27 kwietnia 2019, 17:18
Mihajlovic zrobił to samo co z nami;) on po prostu musi wchodzić po Inzaghim.
Ciekawe co żona Pippo na to ;D
3
Vol'jin
Vol'jin
27 kwietnia 2019, 17:28
Mihajlović mimo wszystko dostał też wzmocnienia, których Bologna nie zrobiła latem. Oni sprzedali dwóch skrzydłowych (Verdi, Di Francesco) i dopiero zimą sprowadzono Sansone i Soriano do pomocy. I obudził się nieco Orsolini
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 16:00
Swoją drogą szkoda, że Bologna przegrywa. W razie jej porażki dziś, będzie bardzo gorąco za jej plecami, odnośnie spadku - a za tydzień gramy z nimi, więc zmobilizowani będą jeszcze bardziej.
0
Gattuso28
Gattuso28
27 kwietnia 2019, 16:14
Jeden wuj.My z kim i w jakiej sytuacji byśmy nie grali to mamy zawsze problemy.
9
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 17:23
W sumie ta. :(
0
artur297
artur297
27 kwietnia 2019, 15:47
No to lecimy;D weekendunio!
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 15:30
Pajac strzela dla Empoli.
0
BadMad
BadMad
28 kwietnia 2019, 16:05
Nam niepotrzebny ,mamy swoich
0
AcMati92
Moderator AcMati92
27 kwietnia 2019, 13:48
Jeżeli Inter dzisiaj przegra, a my wygramy, to znowu realne stanie się 3 miejsce. Może być z piekła do nieba, ale i spadek na samo dno. Ale końcówka sezonu...
1
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 13:50
Tylko nawet jeśli Inter przegra, a my wygramy, to przypominam, że nie tylko Inter jest naszym bezpośrednim rywalem. Jeżeli wygra Roma i Atalanta, to paradoksalnie one mogą zająć odpowiednio 3 i 4 miejsce, a dwie, mediolańskie ekipy wyrzucić.
2
AcMati92
Moderator AcMati92
27 kwietnia 2019, 13:54
Wiem, dlatego szok z tym co się może dziać w ostatnich kolejkach. Nawet Inter może nas przegonić w kategorii frajer roku, a to będzie nie lada wyczyn :D
2
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
27 kwietnia 2019, 13:55
Dajmy spokój z tym Interem, jakbyśmy grali tak jak w lutym to już dawno byśmy byli w TOP 3 i tyle, a że jesteśmy słabi to patrzmy się za siebie,a nie w górę.
2
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 14:00
Dlatego przestrzegam przed Interem, nie ma co na nich patrzeć. Nawet jak przegrają, a raczej z Juve kompletu nie zdobędą to nawet przy naszej wygranej będzie ciężko. Cóż, sami doprowadziliśmy do takiej sytuacji.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
27 kwietnia 2019, 14:04
Mi nie chodzi o to, że patrzę z nadzieją na 3 miejsce, bo tak nie jest. Tylko o to, że względnie bezpieczny przez cały sezon Inter też ma szanse zmarnować swój sezon. O to, jak się ułożyła nagle liga- dla jednych robi się gorąco (Milan, Inter), dla innych zaczyna tlić się nadzieja (Lazio, Atalanta, Roma, Torino).
2
27 kwietnia 2019, 13:47
4 zespoły oprócz Milanu walczą o to 4 miejsce. Zostało 15pkt do zdobycia. Statystycznie co najmniej jeden z tych zespołów zanotuje w końcówce dobrą serię i zdobędzie ok. 10-12pkt. Czyli my musimy też tyle zdobyć. Myślę że w przypadku porażki nasze szanse na awans spadną do ok. 10%. Zapowiada się najważniejszy mecz od kilku lat i to w momencie jednego z największych kryzysów drużyny, zarówno czysto piłkarskich jak i mentalnych. A ja i tak wierzę... Trzeba to wygrać :)
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 kwietnia 2019, 17:18
10% to one teraz wynoszą :p
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 13:22
Na papierze kolejka na pewno nie pod nas. Cagliari całkiem fajne wyniki ostatnio notuje, ale wątpię... Inter-Juve - tu wszystko możliwe, chociaż pachnie remisem. Atalanta raczej punktów nie straci, no, i my też musimy wygrać.
1
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się