SCUDETTO


Conte mógłby trafić do Milanu nawet bez awansu do Ligi Mistrzów

1 maja 2019, 12:52, FossaDeiLeoni Aktualności
Conte mógłby trafić do Milanu nawet bez awansu do Ligi Mistrzów

Dzień w dzień coraz to nowe informacje podają nam włoskie media, jeśli chodzi o potencjalnego nowego trenera Milanu. Jednym z najgorętszych nazwisk jest oczywiście Antonio Conte. Stacja Sky podała dziś, że były trener Chelsea otrzymał jedynie konkretną ofertę z Romy, jednak nie dał jej jeszcze ostatecznej odpowiedzi. To samo źródło spekuluje, że sam zainteresowany czeka na oferty innych klubów z Milanem na czele. Antonio Vitello z MilanNews z kolei sugeruje, że kandydatura Conte jest na samym szczycie życzeń Leonardo i Paolo Maldiniego i spotkanie z były szkoleniowcem Juve jest kwestią czasu. Kolejnym źródłem odnoszącym się do tego konkretnego nazwiska jest Sportmediaset, które twierdzi, że Conte jest zainteresowany projektem Milanu i byłby gotowy objąć drużynę z San Siro nawet bez awansu do Ligi Mistrzów. Nie są wykluczone również inne zagraniczne opcje takie jak Bayern czy PSG, ale bardziej prawdopodobny jest powrót szkoleniowca do Serie A.



55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
2 maja 2019, 02:09
... gadanie, i tak wiadomo że Conte jak i wszyscy czekają do końca ligi, wtedy będzie wiadomo kto na czym stoi, i wtedy inaczej będą negocjować kontrakty, jak Roma wejdzie do LM a Milan nie będzie miał nawet LE... to wątpie żeby Conte wybrał Milan, i vice-versa.. najważniejsze teraz dla porencjalnych trenerów jest to czy Milan w ogóle będzie grał w europie.. a sądze że napewno.
0
Bufor85
Bufor85
1 maja 2019, 21:19
Proszę Państwa. Co by nie było, to jednak do zmiany trenera na pewno dojdzie. Uważam, że zarząd będzie się musiał nagłowić, kogo sprowadzić do średniego Milanu. Decyzja musi być podjęta bardzo rozważnie i musi wiązać się z rokowaniami na przyszłość. Dosyć ośmieszania tych barw ludźmi mało profesjonalnymi.
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
1 maja 2019, 19:27
Najlepszy kandydat obecnie na trenera Milanu. Brać nie zastanawiać się
3
El Diablo
El Diablo
1 maja 2019, 18:47
Jak zaczniemy odnosić sukcesy pod jego wodzą, to wszystkim malkontentom przestanie przeszkadzać, że gość "jest z Turynu".
Tekst "nie przyjdzie żaden znaczący trener, jeżeli nie awansujemy do LM" rozwala mnie na łopatki, co Wy Wróżbita Maciej jesteście? Milan to cały czas prestiż i klub z tradycjami, poparcie tego odpowiednią kasą na pewno zachęci jakiegoś dobrego trenera. Przykład, Gazidis jakoś nie miał problemu z zamianą Londynu na Mediolan.
5
Marcin78
Marcin78
1 maja 2019, 18:21
Conte poczuł kasę od Eliota może być wabikiem dla pozyskania lepszych piłkarzy.
1
Doctor_ek
Doctor_ek
1 maja 2019, 18:18
Won z tym Panem daleko od Milanu... Czekam aż Roma go klepnie.
0
ósmy
1 maja 2019, 17:36
Nie siedzę w głowie Conte, ale można spróbować zobrazowić sobie jego plany, jeśli chodzi o nadchodzący sezon. W leniwym skrócie Conte;
Juventus>>PSG>>Inter>>ACMilan/Roma.
W pierwszych dwóch przypadkach to ja nawet wolałbym tych panów, którzy by zwolnili miejsce na ławce kosztem Conte. Allegri to zawsze pewien poziom i doświadczenie, poza tym istnieje jednak jakaś harmonia pomiędzy tymi dwoma podmiotami. I w zasadzie to gwarancja poukładanej gry. Tuchel zaś być może wprowadziłby jakąś świeżość do Ligi, może coś nieoczekiwanego. Tuchel moim zdaniem dobrze by się wpasował w Milan, który daje mu na starcie młodych chłopaków, którzy wymagają drobnego oszlifowania na miejscu.
0
Andre
Andre
1 maja 2019, 17:14
A tutejsi pseudoznawcy i tak z góry wiedzą swoje, że żaden utytułowany trener do Milanu nie przyjdzie, jak nie awansujemy do LM, więc należy się cieszyć z tego, że Rossonerich prowadzi taki fachura jak Gattuso.
4
Mieszko
Mieszko
1 maja 2019, 19:55
Jestem jednym z tych pseudoznawcow. Mam nadzieję że nie wierzysz w te wszystkie plotki, które ta strona przytacza. Niestety na tej stronie pojawia się wiele plotek, jest to jedyny mój zarzut wobec autorów tej strony.
0
lopezito84
lopezito84
1 maja 2019, 16:46
Conte na pewno był by dobrym wyborem, ponieważ ma bardzo duże doświadczenie włoskie i ogólnoeuropejskie oraz był by większym autorytetem dla piłkarzy niż Gattuso, a co za tym idzie większe zaangażowanie piłkarzy w treningi i jednocześnie w grę klubu, bo patrząc na grę drużyny czasem myślę, że grają z totalnym zwisem. U Conte nie będzie na pewno tak, że Suso gra nie wiadomo ile nieważne, jaką ma formę ważne, że dobrze grał w pierwszej połowie sezonu (i czekajmy aż się odblokuje). On jak zauważy, że piłkarz gra drewno to po prosu go wywali na kilka meczów i wstawi innego. Kolejną rzeczą przemawiającą za Conte jest jego same nazwisko no, bo któż go nie zna w europejskim futbolu? I zarazem nie chciałby być pod jego skrzydłami?, dzięki czemu moglibyśmy sprowadzić lepszych piłkarzy (może nawet za niższą cenę).
Podsumowując wybrał bym Conte lub Di Francesko przez doświadczenie i osiągnięcia.

Chciałbym jeszcze wylać trochę swojej frustracji z metod Gattuso i gry Suso i Hakana Szlag mnie jasny trafie, gdy słyszę, że wystawia tych piłkarzy, „bo wie, że drzemie w nich potencjał” n o ale do cholery jasnej, co nam z tego, że po 10 meczach wreszcie się odblokują i zanotują po 10 asyst i 10 bramek sezonu i tak nam już to nie uratuje przez te 10 meczów, przez które cały czas walił glłową w ścianę może np. Castilejo zamiast Suso zrobiłby jedno lepsze dośrodkowanie do Piątka? lub poszłaby lepsza akcja po skrzydle lub środkiem? Popatrzmy na suso jak on zwalnia akcje ruszy z dryblingiem, ale troszkę szybszy obrońca obskoczy go tak, że Suso albo traci piłkę i nadziewamy się na kontry lub dośrodkowuje na pałę nie wiedząc za bardzo gdzie jest bo stracił orientację ile już takich piłek widziałem.
pods
1
mpt1899
mpt1899
1 maja 2019, 15:51
Juz kiedys mowilem, ze Milan to ciagle lakomy kasek dla trenerow. On zbudowal potege Juve od Serie B. I tu bym chcial zobaczyc Guardiole itp. Zidane juz powoli smakuje tego. Nawet samograj potrzebuje dobrego trenera ale napewno jest duzo duzo latwiej, zwlaszcza kiedy mozna sobie kupic kogo sie chce. PSG tez, pare konfliktow i juz Tuchel nie daje rady. Milan, biarac pod uwage sytuacje klubu oraz ambicje powrotu na top, dla trenera z ambicjami to niesamowite wyzwanie. Uwazam wrecz, ze dla trenera to najwieksze wyzwanie w klubowej pilce w tej chwili. To nie City czy PSG gdzie nic nigdy nie bylo i nagle boom bo mamy kase. Milan to historia, tradycja, osiagniecia i oczywiscie kibice na calym swiecie, o jakich wszystkie kluby Bundesligi +PSG+Man City razem wzieci moga sobie tylko pomazyc. Wlasnie dlatego bardzo licze na Gazidisa. Wiadomo, 4.5M euro + bonusy to niesamowita kasa ale jak Scaroni z opowiadal jak z nim rozmawial jeszcze przed podjeciem pracy tutaj to mowil, ze Ivgan az sie caly trzas z podniecenia i mowil, ze to wyzwanie jego zycia. I o to chodzi. ForzaMilan!!!
4
Mieszko
Mieszko
1 maja 2019, 19:58
Halo Ziemia! Guardiola, Tuchel...I nasz Milan o którym piszecie łakomy kąsek...
0
mpt1899
mpt1899
1 maja 2019, 22:43
Po pierwsze nie lacze tych trnerow z Milanem. Po drugie, naprawde uwazasz, ze Milan to nie jest atrakcyjne miejsce pracy? Dla kasy, CV , spelnienia marzen czy chocby udowodnienia sobie czegos? Zalozmy, ze jestes Tuchelem i dzwoni do Ciebie Leonardo i Maldini i mowia "sluchaj oferujemy Ci 3 letni kontrakt w Milanie za te sama kase i chcemy , zebys nas zaprowadzil tam gdzie byc powinnismy" a ty bys to od razu odzrzucil? Zaloze sie, ze napewno bys to przemyslal. Guardiola narazie trenuje samograje ale chociaz powygrywal swoje ale Tuchel? Czy mozesz mi powiedziec co takiego on osiagnal? Ja nie rozumiem troche ludzi co sie tak nim podniecaja. Gosc awansowal do Bundesligi, potem z prawie najlepsza ekipa w Niemczech wygral...... Puchar Niemiec i go wyrzucili a nastepnie z PSG zdemolowal....lige francuzka i nawet tutaj juz sie zaczely konflikty. WOW!!! Halo ziemia. Dla mnie trenowanie Milanu dla niego to powinien byc zaszczyt a nie odwrotnie.
Edytowano dnia: 1 maja 2019, 22:54
0
Mieszko
Mieszko
1 maja 2019, 23:06
Mpt Ty tak na poważnie? Atrakcyjne miejsce dla Tuchela. Dla kasy, CV i wygrywania trofeuf to on może sobie znaleźć kilka lepszych miejsc w Europie...
0
mpt1899
mpt1899
2 maja 2019, 11:05
Tak serio. Mi chodzi o projekt, wyzwanie A wtej chwili nie znajdziesz lepszego wyzwaniw niz wyprowadzenie Milanu na prosta. Nie mowie tu od razu o tytulach. Niektorzy trenerzy maja ambicje, pasje i lubia lekki dreszczyk. Takim wariatem wlasnie jest Conte. Dlatego wcale bym sie nie zdziwil, ze to, ze projekt Milanu to jego pierwszy wybor to prawda.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 maja 2019, 14:47
Przy tendencji Leonardo do wciskania swoich 3 groszy przy budowie kadry lepiej brać EDF'a lub spróbować przekonać Sarriego niż ryzykować publiczne awantury z kosztownym turyńczykiem.
Edytowano dnia: 1 maja 2019, 14:49
2
Savi
Savi
1 maja 2019, 15:04
Tylko,ze jest mała roznica, a moze i diametralna. Leo nie byl od poczatku za Gattuso wiec swoje 3 grosze miał. A tu jest mega za Conte wiec watpie by sie mieszał. Ale co ja moge wiedziec
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 maja 2019, 15:13
Savi
''. A tu jest mega za Conte wiec watpie by sie mieszał.''- Bazujesz wyłącznie na doniesieniach mediów, dlatego jeszcze zdziwisz się jak w przypadku zatrudnienia nieco przereklamowanego Antonio będzie powtórka z Chelsea czyli zarząd zablokuje głupkowate pomysły Conte, w wyniku czego dojdzie do spięć i sportowej degradacji drużyny.
0
KońFederacja
KońFederacja
1 maja 2019, 15:39
A ty Salinas na czym się bazujesz wypisując swoje mądrości ? Masz wtyki w Chelsea i Milanie czy jakiegoś wspólnego przyjaciela z Conte?
Każdy na tej stronie wie, że jesteś zwyczajnie uprzedzony do Conte. Obaliłem twoje brednie w których wypisywałeś że Conto wypalił do gołej ziemi zarówno Turyn jak i Londyn i teraz przyjmujesz narrację o sportowej degradacji drużyny - Chelsea jest na 4 miejscu w najsilniejszej lidze Starego Kontynentu i w 1/2 LE - gdzie ta sportowa degradacja po odejściu Antonio?
Edytowano dnia: 1 maja 2019, 15:40
4
KońFederacja
KońFederacja
1 maja 2019, 15:45
Conte odbił Salinasowi chyba kobietę .
2
Zako
Zako
1 maja 2019, 19:28
Sportowa degradacja Chelsea- jak Conte po 16/17 twierdził, ze spora częsc kadry jest do wymiany to go wyśmiewali - teraz zamiast o mistrzostwo biją się o TOP4 , kadra nie ma porównania do City i Liverpoolu - Abramowiczowi sie zabawka znudziła i nie zwraca uwagę jak na ten moment klub jest zarządzany - za jednego z najlepszych piłkarzy na świecie przyjdzie za 64mln rezerwowy Borussi. Antonio bez grzechu nie był, ale moze gdyby zarząd z nim współpracował, to prójekt mógłby trwać w dalej, skoro z 10 miejsca zrobił drugi na ów moment wynik w historii Premier League :).
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 maja 2019, 19:29
Marcos Salinas Akurat o sportową degradację drużyny bym się nie martwił. Obecnie jest tak zdegradowana, że nawet Smuda nic więcej nie dałby rady zepsuć. Tutaj może być już tylko lepiej.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 maja 2019, 19:56
Zako
Może przypomnisz sobie o jakich zawodników Conte robił zadymę w Chelsea?Ta lista na czele z dwoma ''super snajperami'' Moratą i Llorente była jakimś żartem, więc wcale nie dziwię, że poblokowali mu transfery nie warte wydania grubych milionów.Gorzej, że po jego odejściu zamiast zawojować na rynku poszli w dalszą stagnację.
0
Zako
Zako
1 maja 2019, 20:16
Celem nr 1 Conte był Lukaku i Mertens, nie Morata :). Zresztą skoro kogoś chciał, to moze trzeba byłoby go ocenic pod jego skrzydłami i dopiero ocenic? Porównaj sobie Alonso czy Mosesa pod skrzydłami Conte i Sarriego, czy takiego Darmiana z United , a Darmiana na Euro 2016. Skoro potrafiłby ich wnieść na poziom wyzej to czemu nie?
0
Kris1908
Kris1908
1 maja 2019, 14:42
Conte to jest marzenie oby się spełniło
0
Krauser
Krauser
1 maja 2019, 14:26
Conte rozmawia z Romą, czeka na Inter i jest zainteresowany Milanem... Taka sytuacja
4
Santiago
Santiago
1 maja 2019, 14:24
Nie wiem jak można narzekać na Conte, mając w ostatnich latach takich "fachowców" jak Gattuso, Inzaghi, Seedorf, Brocchi czy Montella. Niektórym sie za przeproszeniem w dupach poprzewracało i tyle.
23
AdamoX__
AdamoX__
1 maja 2019, 14:32
Co racja to racja . Może to być głupie,ale jestem batdzo ciekawy jakby Seedorf poradził sobie mając taki skład
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
1 maja 2019, 15:34
niektórym nie wytłumaczysz. i tyle.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 maja 2019, 19:33
Dokładnie. Jakby nie patrzeć to Conte obecnie jest w czołówce najlepszych trenerów w Europie. Narzekanie na ten wybór to jakiś obłęd. Tyle, że ja nie bardzo wierzę w to że przyjdzie.
1
VisualACM
VisualACM
1 maja 2019, 14:20
Jeżeli sytuacja z Conte wygląda tak jak ją przedstawiają poszczególne źródła to sprawa z trenerem zmierza we właściwą stronę.
1
Zuber
Zuber
1 maja 2019, 14:13
Conte trener z najwyższej półki, a wy tu marudzicie. Boże trzymaj mnie, bo...
15
Savi
Savi
1 maja 2019, 14:18
Tez mnie oni zastanawiaja o co im kaman? Dla nich najlpiej chyba dalej szukac wlasnego pepa 10 lat. Conte Krolu przybywaj. A poza tym cos w tym moze byc bo nie od dzis wiadomo,ze lubi ulozyc po swojemu wszytsko ,a teraz w Milanie taka szanse ma
4
Marcin78
Marcin78
1 maja 2019, 13:59
Niech przyjdzie aby Milan wydobyć z marazmu w którym tkwi od dłuższego czasu.
1
MK92
MK92
1 maja 2019, 13:45
Taki fachowiec od budowania zespołu od podstaw jak Conte, byłby dla Milanu zbawieniem.
13
AdamoX__
AdamoX__
1 maja 2019, 13:32
Wiadomo Conte byłby wielkim skokiem jakościowym, no ale jednak to jest symbol juve :
0
AcMati92
Moderator AcMati92
1 maja 2019, 13:35
Symbol Juve, który wygrał parę razy pod rząd Serie A. Milan też ma swoje symbole na ławce, Seedorf, Inzaghi, Brocchi czy teraz Gattuso. Tylko teraz wybierz, który z tych symboli wolisz za 2 miesiące na ławce trenerskiej :D
9
MrCostacurta
1 maja 2019, 13:18
Ja mam mieszane uczucia. Pokochałem Milan bo zawsze był budowany na legendach, ludziach związanych z czerwono-czarnymi barwami przez całą karierę. Zawsze mówiło się o wielkim przywiązaniu do tych barw i o wielkiej rodzinie jaką tworzyli zawodnicy, sztab szkoleniowy i zarząd. Oczywiście nie popieram sprowadzania na ławkę trenerską kolejnego człowieka Milanu typu Inzaghi, Seedorf czy Gattuso bo wszystkie te decyzje były dla mnie jak strzał w kolano, ale czy serio jest już z nami tak źle, że musimy zatrudniać kolejnego "turyńczyka"? Przychodzili tu niedawno Bonucci i Higuain i jak to się skończyło. A przecież dobrze wiemy że Conte to symbol Juventusu i był nim pierw jako piłkarz, a później jako trener. Wiadomo że w grę wchodzą duże pieniądze, a Conte to profesjonalista i specjalista w swoim fachu, ale ja osobiście nie chcę na ławce Milanu kogoś kto ma Juve w sercu.
Edytowano dnia: 1 maja 2019, 13:18
5
Milanboy
Milanboy
1 maja 2019, 14:20
Tak, jest z nami tak bardzo źle
1
primo2p
primo2p
1 maja 2019, 14:44
Ancelotti także trenował Juventus. Mam mieszane uczucia, ale jestem jak najbardziej za.
Nie ma co dyskutować, bo Conte to fachowiec z wysokiej półki.
Edytowano dnia: 1 maja 2019, 14:46
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
1 maja 2019, 14:45
Gdyby wygrał z nami LM, a Juve do tej pory nie wygrało, to całkiem niezły plan XD
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 maja 2019, 14:58
primo2p
Fachowiec z górnej półki, którego zachcianki muszą być na bieżąco spełniane.Inaczej zaczynają się schody w relacjach między trenerem, a zarządem/drużyną, co przy specyfice Leonardo może skończyć się nawet nagłym porzuceniem zespołu.A Carlo jak to Carlo.Może być niezadowolony z wielu rzeczy, ale w przeciwieństwie do perukarza nigdy ''nie trzaskał drzwiami'' z tego powodu.Dodatkowo był związany z Milanem.
0
Mieszko
Mieszko
1 maja 2019, 20:01
Jakoś Turynczycy chyba nie marudza że z Milanu trafił do nich Allegri...
1
MrCostacurta
1 maja 2019, 20:22
Chodzi mi o to że mając do wyboru dobrego trenera i dobrego trenera z Turynu, wybrałbym tego pierwszego. Allegri nie jest żadną legendą Milanu. A Ancelotti to był nasz człowiek mimo że trenował Juventus. Nie można wymagać od kibica by kierował się logiką w sytuacji gdy trenerem ma zostać legenda najbardziej znienawidzonego w Mediolanie klubu. Gdybyśmy mieli kierować się logiką to żaden z nas już by w tym sezonie nie oglądał naszej drużyny. A ja sie nie mogę doczekać Bologni...
0
Milanboy
Milanboy
1 maja 2019, 13:15
Conte i EDF, dla mnie najlepsze opcje
4
AlexisRossonero
AlexisRossonero
1 maja 2019, 13:14
Conte, Di Francesco, Gasperini.. Każdy to ogromny krok jakościowy, liczę na któregoś z nich.. W końcu kogoś z warsztatem, pomysłem i doświadczeniem.. Dość tego marazmu i lat poniżeń.. Te 4 miejsce jest nam potrzebne jak tlen.. Niestety chyba to nadal za wysokie progi i nie starczy nam paliwa.. Choć jak mówią, nadzieja umiera ostatnia..
Edytowano dnia: 1 maja 2019, 13:15
2
AcMati92
Moderator AcMati92
1 maja 2019, 13:09
Marzenie: Milan jakimś cudem dostaje się na 4 miejsce, Conte przychodzi i dostaje 2 transfery z najwyższej półki+ kogoś na ławkę, Gattuso zostaje asystentem Conte, który się nie pierdzieli w tańcu i pokazuje chłopakom co znaczy być w szatni Milanu. A potem to niech się dzieje wola Nieba.
5
KKP19
KKP19
1 maja 2019, 13:30
U mnie tak samo, tylko zamiast Conte brałbym Di Francesco. Nie będzie żądał wielkich transferów, a i w utrzymaniu tańszy.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
1 maja 2019, 13:33
Tylko moim zdaniem my potrzebujemy tych właśnie 2 większych transferów.
1
kamilus
kamilus
1 maja 2019, 14:32
Gattuso jako asystent? Nie, dziękuję. Patrząc na Palermo, Pisę i Milan, to Rino widzę jak najdalej od ławki trenerskiej Milanu.
0
Fushnikov
Fushnikov
1 maja 2019, 14:58
Przecież oni dobrze znają Rino to co nowego by mógł im pokazać?? Fakt, że bardzo bym chciał Rino na asystenta. I od takich rzeczy powinno się zaczynać trenerkę. U boku bardzo dobrych czy wielkich trenerów łapać szlify czy to taktyczne czy rozgrywania piłki. A nie od razu po primaverze do piłkarzy którzy chcą coś wygrać. Nie ta droga
0
KKP19
KKP19
1 maja 2019, 18:43
Też uważam że trzeba wielkie transfery ale mamy FFP i jeśli zamiast "Messiego przyjdzie Defrel" to będziemy mieć w dodatku sfochowanego trenera. Wg mnie najlepsza opcja to EDF, potem Sarri.
0
Majkel69
Majkel69
1 maja 2019, 13:04
Roma też go chce może być ciężko... Dla mnie albo on albo trener Ajaxu którego bardzo chce Bayern a którego nazwiska za cholewkę nie mogę zapamiętać. Dowolny z tych dwóch i będę w emocjonalnym raju. A jak by żadnemu z nich nie udało się Milanu odbudować to ja się poddaję już chyba nie uwierzę, że komuś się uda...
0
matten
matten
1 maja 2019, 12:58
No i super, jego chciałbym najbardziej. Obawiam się jednak, że nic z tego nie będzie. Nie chce mi się wierzyć, że mając do wyboru kluby z większym budżetem na transfery i zapewnioną grą w Lidze Mistrzów, Conte wybierze Milan. No chyba, że stęsknił się za ojczyzną, wtedy jego przyjście jest prawdopodobne :) Na początku bardzo się jarałem tą kandydaturą, ale teraz jest mi to już trochę obojętne. Niech po prostu przyjdzie do nas trener z doświadczeniem w poważnej lidze i pucharach, a będzie dobrze. Mam nadzieję, że ten zarząd nie będzie się bawił w poszukiwania "mediolańskiego Guardioli".
2
AcMati92
Moderator AcMati92
1 maja 2019, 13:16
Słuchaj mimo wszystko są ludzie na świecie, którzy nie patrzą tylko na to, żeby iść gdzieś "na gotowo". Są ludzie, którzy się cenią na tyle, że wybierają projekty, w których mogą się wykazać. Są też tacy, którzy chcą się sprawdzić. A są również tacy, którzy chcą pokazać, że idą gdzieś wbrew wszystkich praw logiki.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się