SCUDETTO


Trwa 35. kolejka Serie A

3 maja 2019, 10:27, cinassek Aktualności
Trwa 35. kolejka Serie A

Przed poniedziałkowym meczem Milanu z Bologną, rozegrane zostaną wszystkie pozostałe spotkania 35. kolejki Serie A. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji odnośnie trwającej aktualnie serii gier we Włoszech.

Piątek, 3 maja:

20:30: Juventus - Torino 1:1 (C. Ronaldo 84' - Lulić 18')

Sobota, 4 maja:

18:00: Chievo - SPAL 0:4 (Felipe 8', 55', Floccari 47', Kurtić 81')

20:30: Udinese - Inter 0:0

Niedziela, 5 maja:

12:30: Empoli - Fiorentina 1:0 (D. Farias 54')

15:00: Lazio - Atalanta 1:3 (Parolo 3' - D. Zapata 22', Castagne 58', Wallace 76' [k.])

15:00: Parma - Sampdoria 3:3 (Gazzola 2', Kucka 67' [k.], Bastoni 71' - Quagliarella 28' [k.], 61', Defrel 38')

15:00: Sassuolo - Frosinone 2:2 (Ferrari 66', Boga 78' - Sammarco 8', Paganini 36')

18:00: Genoa - Roma 1:1 (Romero 90+1' - El Shaarawy 82')

20:30: Napoli - Cagliari 2:1 (Mertens 85', Insigne 90+8' - Pavoletti 63')

Poniedziałek, 6 maja:

20:30: Milan - Bologna (Eleven Sports 1)



283 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
5 maja 2019, 13:51
Nie wiem czy trzymać dziś kciuki za Atalantę czy Lazio ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
patrykas
patrykas
5 maja 2019, 13:54
Proste, że za Lazio
3
AlexisRossonero
AlexisRossonero
5 maja 2019, 13:36
Montella to jest jednak taktyk.. 4-4-2-2 i Chiesa na lawce.. Chapeau bas
1
patrykas
patrykas
5 maja 2019, 13:56
3-3-2-2 * :p
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
5 maja 2019, 15:33
Tak wlasnie ;p
0
roby
roby
5 maja 2019, 13:29
Chcialbym 2 remisy Lazio i Romy...przy wygranej naszej...boje sie nednego ze wiadomosci o trenerach jest sporo nawet z dobrej polki a zeby nie skonczylo sie ze przyjdzie jak zwykle ex-Milanista ,krolik doswiadczal y....a noz moze sie uda,
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
5 maja 2019, 09:49
Nawet gdyby wszystkie wyniki tej kolejki ułożyły się dla nas pozytywnie to jeszcze my musimy wygrać a to w obecnej chwili nie jest możliwe. Milan nie jest drużyną nie ma trenera , nie ma kompletnie pomysłu na grę, nawet sami piłkarze już przestali wierzyć że mogą grać lepiej. To co się stało w ostatnich 2 miesiącach jest niewytłumaczalne. Przegraliśmy wszystko . I to się zdarza ale styl gry i zaangażowanie naszych zawodników na poziomie 2 ligi polskiej już jest zupełnie niezrozumiałe. Kolejny sezon kończy się wielkim rozczarowaniem.
3
El Doktor
El Doktor
5 maja 2019, 09:02
Piatek nie strzelil gola tylko w poniedzialek chyba. Bo jeszcze w ten dzien nie gra. Wiec wiemy juz kto pyknie;) Jak sie myle poprawcie mnie
2
wilku94
5 maja 2019, 12:39
Masz rację :)
0
Corsa
Moderator Corsa
5 maja 2019, 08:19
A tak z innej beczki, chodzi mi o ankietę. Po co umieszczono w niej Conte i Gasperiniego, skoro na 100% wiadomo, że ci dwaj do nas nie trafią. Pierwszy wiadomo, względy finansowe, nie stać nas, tym bardziej, że uciekła nam LM i będzie trzeba sprzedawać jeszcze kogoś z pierwszego składu. Drugi, nawet jeśli Atalanta nie załapie się na LM, w co wątpię, to i tak ma dobry sezon przy takich zawodnikach, jego pozycja w klubie jest niezachwiana. Przechodząc do Milanu ma jedną wielką niewiadomą, bo pewnym jest, że żaden trener nie ogarnie ich po paru treningach, będzie trzeba czasu. O ile Gattuso dostał go aż za dużo, to teraz, paradoksalnie, od kolejnego szkoleniowca będzie się wymagało rychłych wyników i góra może go szybko wyrzucić, bojąc się, że będzie jak z Rino. Wiadomo, że najlepszą opcją jest Conte i stąd olbrzymie prowadzenie, ale bądźmy realistami, nie mamy na niego szans, więc po co tylko rozbudzać apetyt kibiców, Gasperini też dostał sporo głosów, bez celu. Wszystko ok jeśli jest to taka ankieta "marzeń", to wtedy spoko. Z tym, że obecnie jesteśmy w takich nastrojach, że każdy z nas dość już się namarzył i pora zejść na ziemię. Realnie oceniający sytuację zaznaczyli Di Francesco, bo z braku laku, to fizycznie najbardziej osiągalny cel z wymienionych. Pozostali, którzy podzielają też moje zdanie, że Conte i Gasperini to mrzonka, a Eusebio jednak nie nadaję się do nas wybrali inny wybór.
0
SuperSnajper
5 maja 2019, 09:44
A jakieś konkretne argumenty dlaczego Nas nie stać na Conte? Według mnie finansowo stoimy wyżej niż inne kluby do których się go przymierza jak chociażby Roma, a porównywalnie do Interu
2
Corsa
Moderator Corsa
5 maja 2019, 11:11
@SuperSnajper, nie stać nas chociażby z tego względu, że zarząd Milanu ewidentnie jest nastawiony na oszczędności/zarobek, widać to gołym okiem. Co było głównym powodem zatrudnienia Rino? Właśnie zarobki, przez pół roku prowadził on drużynę na kontrakcie z Primavery, zarabiał najmniej w lidze. Dopiero niedawno zmieniono kontrakt na 2 mln. Co do Conte trzeba brać pod uwagę, że jemu będzie trzeba płacić 3 razy więcej, a do tego dochodzi zatrudnienie całego jego sztabu. Ten trener nie przyjdzie do nas i nie zadowoli się ludźmi, którzy są obecnie u nas, będzie domagał się zatrudnienia swoich, tak jak w Chelsea, a przypomnę, że nie mówimy tu o 2-3 osobach. Zatem kontrakt z Antonio wiąże się również z zatrudnieniem 8 innych osób. W przypadku kiedy nie mamy LM i grozi nam problem z załataniem dziury przez to całe fair play nie chce mi się wierzyć, że włodarze sięgną tak głęboko do kieszeni. Conte nie bez przyczyny pozostaje wciąż bez angażu, na niego mogą sobie pozwolić kluby, które są w ścisłej czołówce, a my, Inter czy Roma pod tym względem gramy w II lidze.
0
SuperSnajper
5 maja 2019, 13:25
No a tak patrzac na europejska piłkę to ile klubów może go zatrudnić w to lato? Według mnie właśnie takich klubów jest bardzo mało (jedyne co mi przychodzi na myśl to Bayern, ale tam mogą mieć dość "eksperymentów" z Włochami). Największe kluby maja te stanowiska raczej porządnie obsadzone, a same plotki o Conte dotycza właśnie powrotu do Włoch. Jak nie ma chętnego to sam Conte może się podjąć pracy za mniejsze pieniądze. Osobiście uważam, że skoro już nie mamy pensji 9 mln Higuaina, a w lato odejdzie kolejne kilka mln za graczy, którzy i tak nie grają to będzie Nas stać na te nawet 5 czy 6 mln dla Conte (+ kasa na jego współpracowników). Patrząc na ostatnie lata, budżetowych trenerów i marne tego skutki lepiej wydaje się zainwestować w trenera niż kolejny raz obejść się smakiem LM.
Edytowano dnia: 5 maja 2019, 13:28
0
Corsa
Moderator Corsa
5 maja 2019, 16:06
Oczywiście masz rację, nic mnie tak nie ucieszy jak Conte na naszej ławce, ale niestety podchodzę do tego bardzo sceptycznie. Co innego sprowadzić głośne nazwisko do gry, wtedy odrobi się wszystko na koszulkach, gadżetach, a na trenerze już tak nie zarobisz. Taka strategię będzie miał w głowie zarząd. Obym się mylił, ale coś mi mówi, że właściciele Milanu zrobią z tego klubu drugi Arsenal. W kasie będzie wszystko się zgadzało, ale nadal będziemy średniakiem. No, ale zobaczymy, jak przyjdzie Conte, to chętnie przyznam się do błędu.
0
MK92
MK92
5 maja 2019, 00:45
Pisałem jakiś czas temu, że nastroje będą się u nas zmieniać co kolejkę i oby na 38. wypadły te pozytywne. Rywalizacja o awans do Ligi Mistrzów przypomina nieco wyścig wioślarski, gdy na ostatnich metrach łodzie płyną łeb w łeb i raz dziób jednej jest przed dziobem drugiej, a za chwilę ta sytuacja się odwraca. Na razie ta 35. kolejka zaczęła się dla Milanu pomyślnie.
5
Corsa
Moderator Corsa
5 maja 2019, 07:55
Niestety, ale w tym wyścigu nasze wiosła wypadły za burtę. Drużyna jest rozbita totalnie, nie wie co ma robić na boisku. Taki styl gry nie wystarczy nawet na Bologne, która ostatnio odnalazła motywację i od kilku spotkań gra dobrą piłę. Chyba zwątpiłem, nie patrzę już na inne wyniki, bo mam niemal pewność, że potracimy sporo tych punktów w następnych kolejkach.
2
AcMati92
Moderator AcMati92
4 maja 2019, 23:32
I pomyśleć, że gdybyśmy nie wychodzili na boisko z frajerskim nastawieniem w ostatnich 7-8 spotkaniach to już dzisiaj moglibyśmy siedzieć spokojnie na 3 miejscu. Byłoby pięknie.
7
Marcin78
Marcin78
5 maja 2019, 06:59
Teraz to tylko musimy wygrać wszystkie 4 mecze, czy jest to możliwe po karnym zgrupowaniu?
0
Zimer9009
Zimer9009
4 maja 2019, 23:21
Swoją drogą nie wiem jak Wam, ale zdarza mi się czytać fora Juve oraz Interu i co prawda grają oni o inne cele, ale wydźwięk jest ten sam: bez zmiany betonowego trenera nie przeskoczą pewnego poziomu (Juve zwycięstwa w LM, a Inter 3-ej/4-ej lokaty). Kiedyś naród jednych z najwybitniejszych taktyków w obecnym futbolu produkuje trenerów, których nikt nie chce widzieć w największych zespołach.
1
Zako
Zako
4 maja 2019, 23:10
Panowie jak to działa, kiedy robi sie mała tabela tzn. scenariusz mocno odrealniony, ale zakladajac , ze byśmy mieli z Atalanta i Interem taka sama liczbę punktów, to kto wtedy wchodzi? To byłby przykry scenariusz, gdy przy lepszym bilansie z prawie kazdym (Torino myśle, ze jeszcze sie wysypie) tzn. Romą , Atalanta i Lazio polecielibśmy przez dwie porazki w derbach. Wie ktoś jak działa ta mała tabela?
0
KaSeL85
KaSeL85
5 maja 2019, 00:14
W takim przypadku bierze się pod uwagę mecze tylko między zainteresowanymi zespołami. My mamy dwa razy w czapkę z Interem oraz wygraną i remis z Atalantą. Inter z Atalantą raz przegrał i raz zremisował. Inter ma zatem 7 punktów, Atalanta 5, a my tylko 4, więc jesteśmy na ostatnim miejscu w tej tabeli.
0
Zako
Zako
5 maja 2019, 11:00
No właśnie, dzięki, to byłby chyba bardziej przykry scenariusz niz kompletny brak pucharów.
0
OLRevan
OLRevan
4 maja 2019, 22:50
Moze chociaz Inter tez nie wejdzie i za rok wejdziemy razem
1
Zimer9009
Zimer9009
4 maja 2019, 22:57
Na to liczę. Z jednej strony człowiek bardzo by chciał LM dla nas, ale patrząc na grę Milanu to prędzej Atalanta i Roma wyeliminują Inter aniżeli Milan wskoczy na 4tą lokatę. Z Drugiej strony patrząc na terminarz to Inter na 90% obroni przynajmniej 4te miejsce bo Chievo i Empoli nie powinni stanowić dla nich problemu więc lepiej aby Rzym i Bergamo traciły punkty. Nie ugryziemy LM dla nas i jej braku dla Interu.
0
Milanista85
Milanista85
4 maja 2019, 21:20
Kessie polozyl rece i karny. Brozowoic odepchnal jak mu siate zalozyli nie ma karnego. Sprawiedliwosci za grosz.
0
AC1899
AC1899
4 maja 2019, 21:20
Odepchnięcie Brozovicia vs odepchnięcie Kessiego. Inter vs Milan. Nawet nie sprawdzamy na Varze czy jest karny vs nawet nie sprawdzamy na Varze czy faktycznie był karny. Dzisiejsza rzeczywistość.
8
OLRevan
OLRevan
4 maja 2019, 21:19
Przeciwko nam takiego gwizdneli :)
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2019, 21:05
https://www.instagram.com/p/Bw75bpCnMvo/ ja tu tylko tak zostawię bo widać kto rządzi w tym "związku". Ponoć ta sesja wśród Interistów niezłe oburzenie zrobiła
1
Bufor85
Bufor85
4 maja 2019, 20:30
Ja też sądzę, że straciliśmy szanse na 5 miejsce nie mówiąc o 4. Typuję, że ostatecznie wskoczymy na 6 miejsce.
0
dysha1992
dysha1992
4 maja 2019, 20:27
Chłopaki, zobaczcie proszę jak gra Szymański z Legii.. Młody, szybki, dobrze rozgrywa... Fajnie by było o nim pomyśleć... Za chwilę obejrzę Legia Piast na TVP to zobaczę czy pomyłka czy nie i zadzwonię do Leonardo
0
dysha1992
dysha1992
4 maja 2019, 19:44
A ja czuję że właśnie zemściła się na nas nasza opieszałość i slamazarnosc... Nie liczę na potknięcia Romy i tym bardziej Atalanty. Zepsuliśmy zbyt dużo i teraz zasłużenie będziemy co najwyżej na 5 miejscu jak dobrze pójdzie.
2
lopezito84
lopezito84
4 maja 2019, 16:46
Dobrze, że swój geniusz pokazał wczoraj Cristiano teraz trzeba liczyć na potknięcie Atalanty i chociaż remis Romy no i przede wszystkim nasze zwycięstwo
0
munmind17
munmind17
4 maja 2019, 14:07
Idealny scenariusz w tym momencie: Lazio wygrywa, Genoa remisuje/wygrywa. Ja wiem, że to chyba trzeba by było dać na mszę i opłacić wszystkich szamanów świata, zwłaszcza, że nie mamy gwarancji, że sami wygramy te wszystkie 4 mecze do końca xd
2
Marcin78
Marcin78
4 maja 2019, 18:50
Idealny scenariusz to gdy nasi wezmą się solidnie do gry na 4 kolejki.
2
El Doktor
El Doktor
4 maja 2019, 13:10
Czuje to,ze roma wtopi. LAzio remis lub win. No i my win czuje ,ze Pątunia ukąsi .
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2019, 12:36
Allegri ostatnio też zaczyna bredzić Ajax miał farta z Juve, a z Tottenhamem też bo nie grał Kane xd
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
4 maja 2019, 12:19
Ja od początku sezonu patrzyłem na tabele do 4 miejsca i tego nie zmienię. To jest nasz mistrzostwo jak jest jakaś jeszcze nadzieja na zdobycie 4 miejsca bo będę trzymał za to kciuki. A inter może być nawet 2 szkoda na nich patrzeć i liczyć ze zgubią punkty. Nientakndawno byliśmy o 3 miejsce i nic z tego nie wyszło . Szkoda sobie d. Zawracać
4
BadMad
BadMad
4 maja 2019, 19:26
повторете на полски ?
1
zycumilanista
zycumilanista
4 maja 2019, 11:58
No jakby dzisiaj Udinese zrobiło pikusa to byłby dobry jazz
0
Galvo
Galvo
4 maja 2019, 11:56
Na stronie Interu z nas szydzili, a sami nie mają nic pewnego. Ale byłyby jaja jakby odpadli.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
4 maja 2019, 12:08
a tam przejmujesz się opinią lamusów ^^
3
Galvo
Galvo
4 maja 2019, 12:09
Oni frajerzą tak samo jak my, bo stracili mnóstwo punktów. Pamiętam jak na początku sezonu mieli nad nami 12 punktów przewagi.
2
Spokojny
Spokojny
4 maja 2019, 14:28
A teraz spójrz w tabele, na bezpośrednie spotkania, potem na terminarz i napisz jeszcze raz komentarz.
3
Galvo
Galvo
4 maja 2019, 15:55
A teraz spójrz na ławkę trenerską, potem na zawodników, potem na fakt, ile mieli punktów przewagi nad resztą stawki, a dopiero potem napisz komentarz.
5
Spokojny
Spokojny
4 maja 2019, 16:05
No przed meczem derbowym jakieś 1,5 miesiąca temu mieli stratę do nas i byli na 4 miejscu, Obecnie na 4 kolejki przed końcem sezonu mają w miarę komfortową sytuację, 6 pkt przewagi nad nami i 4 pkt przewagi nad 5 miejscem i Romą oraz lepszy bezpośredni wyniki spotkań między nimi, Mają też mecze na własnym boisku ze zdegradowanym Chievo oraz w ostatniej kolejce wówczas pewnie też już zdegradowanym Empoli. Nie wiem czy są frajerami biorąc to wszystko pod uwagę , ale na 99% drugi sezon z rzędu zagrają w LM. Ja osobiście bym wolał żeby to Milan miał takie ,, problemy" i był takimi frajerami.
3
Krauser
Krauser
4 maja 2019, 16:09
Galvo ale argument że Inter ma lepszego trenera i zawodników, co tak na prawdę ma udowodnić? A co do punktów z 12pkt straty zrobiło się 6pkt straty Hip hip Hurra, powód do dumy dla każdego kibica Milanu.
Edytowano dnia: 4 maja 2019, 16:11
0
Cmentarz
Cmentarz
4 maja 2019, 16:13
Potraficie czytać ze zrozumieniem? Nie na pisałem, że jesteśmy od nich lepsi, ale Wy już mi dopisujecie coś, czego nie napisałem. Mam na myśli fakt, że jeszcze nie tak dawno się z nas śmiali, a teraz sami mogą mieć nogi z waty... To już nie chodzi o nas, ale kto wie czy Atalanta nie zajmie 3 miejsca, a Roma/Torino/Lazio 4, a Inter spadnie na 5? Szyba karma. Przecenili swoje możliwości, bo Udine walczy o utrzymanie i wątpię, że dziś będą mieli łatwo.

I kolega właśnie zarobił dożywotniego bana na za multikonto. bye bye /g88
Edytowano dnia: 4 maja 2019, 23:00
0
Cmentarz
Cmentarz
4 maja 2019, 16:15
Oczywiście, tego im nie zabierzemy i można tylko zazdrościć. Drugi sezon w Lidze Mistrzów, ale z tym i tak bym jeszcze poczekał. Chodzi mi o sam fakt lekceważenia nas, a nie patrzenia na takie tuzy jak Atalanta czy Roma, które też mogą ich wygonić z 3 i nawet 4 miejsca.
0
Spokojny
Spokojny
4 maja 2019, 16:17
HAHAHA , Galvo to Cmentarz czy Cmentarz to Galvo? ktoś pomylił konta? czy może zapomniał się przelogować? ehhh
3
Jogin
Jogin
4 maja 2019, 17:28
Chciałem już dzisiaj pisać, że tutaj Galvo ma multikonta, przynajmniej 3, bo niestety kilka razy co wkleił posta, to od razu 3 lajki miał i wyszło, że to prawda :D Pewnie Bramkarz Benevento to kolejne Twoje konto, siejesz ferment i nic więcej.
2
Krauser
Krauser
4 maja 2019, 17:39
Nowy użytkownik na stronce za 3...2...1.... :)
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 maja 2019, 23:01
Jakim trzeba być dzbanem żeby pisać komentarz a później z drugiego konta samemu sobie odpisać i po mnie jechać żeby sobie ego połechtać :D
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 maja 2019, 00:32
E tam. Czepiacie się o multi, a kolega ma tak naprawdę rozsczepienie osobowości, jak w filmie Split :D
1
El Doktor
El Doktor
4 maja 2019, 11:28
Zycze interowi porazki:) I robi sie wesolo na calego
0
Diavo
Diavo
4 maja 2019, 11:06
Taka mała wspominka.. oglądaliscie ostatni mecz Milanu na eleven? Pokazali fragment rozgrzewki i akurat Hakan podbiegał do stojącej piłki by oddać strzał,który zakończył się jego wywrotką.. i tak sobie pomyślałem,świetne podsumowanie jego pobytu w Milanie ;)
3
Marcin78
Marcin78
4 maja 2019, 08:28
Zamiast polegać na swojej grze to musimy patrzeć na rywali, którzy nie mają obowiązku nam pomagać.
0
matten
matten
4 maja 2019, 07:47
Juventus mając majstra w kieszeni chyba zaczął lekko odpuszczać :( Myślałem, że zarówno Roma, jak Atalanta mają zapewnioną stratę punktów w meczach ze Starą Damą, a wygląda na to, że wcale nie jest to przesądzone :(
0
Galvo
Galvo
4 maja 2019, 08:19
Juventus ma Ronaldo i z nim, jego ambicjami sięgającymi kosmosu nie ma opcji, żeby się podkładać. Roma strzeli jedną, dwie bramki, to Juventus to odrobi. Tylko martwią mnie te remisy, bo w przypadku nawet, jak Stara Dama będzie z Atalantą/Romą remisować, to my musimy zdobywać po trzy punkty, a to też jest ciężkie.
5
acmti__
4 maja 2019, 11:30
Też tak od razu pomyślałem. Ronaldo za wszelką cenę będzie chciał zdobyć koronę i w tym nasza nadzieja, choć marna.
0
Gattuso28
Gattuso28
4 maja 2019, 00:39
Farta ciąg dalszy.Czekamy co wylosuje nam sobota i niedziela.
1
adrian20102
adrian20102
3 maja 2019, 23:26
W tej kolejce odrobimy straty :-) Milan lubi dramaturgię dlatego specjalnie przegrywali żeby teraz to odrobić i być w tej LM :-)) w innych klubach jest inaczej ale u nas są emocjonalne przeżycia . Sie będzie działo Pozdrawiam :-))
14
Daniel Maldini
Daniel Maldini
3 maja 2019, 23:54
Właśnie takich postów nam potrzeba. Wreszcie powiew optymizmu XD
14
Zielony2009
Zielony2009
4 maja 2019, 12:08
Jak przeczytałem dziewczynie ten komentarz to opluła się colą, to dobitnie pokazuje co ona ze mną ma i tym moim Milanem :)
0
adrian20102
adrian20102
4 maja 2019, 21:20
Zielony2009 a co nam pozostaje trzeba wierzyć że w końcu im się uda awansować a jak awansują to napije się tej coca coli z dodatkiem :-)
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
3 maja 2019, 22:55
Mój ziomek który można powiedzieć, że żyje z bukmacherki przekonuje mnie, że Genoa wygra z Romą i on grubo na to postawi. Skubany ma wyczucie niedawno obstawił w lidze rosyjskiej w meczu Arsenal Tula - Spartak na gospodarzy z handicapem za ''kobel'' skończyło się wynikiem 3:0. Nie tak dawno wytypował również zwycięstwa SPAL z Lazio i Nantes w Marsylii. To tak oczywiście z przymrużeniem oka... Cieszy gol Ronaldo ale jeszcze bardziej ucieszą wygrane Lazio strata punktów Romy..
1
zycumilanista
zycumilanista
3 maja 2019, 23:14
Też coś w kościach czuje ze Genoa coś fajnego wykombinuje. Pytanie czy my to wykorzystamy bo jak się znów wszyscy podłożą a my zamiast w piłkę będziemy grać w bierki to Tifosi wywioza Leonardo Maldiniego I Gattuso na taczkach
0
serginho83
serginho83
4 maja 2019, 00:54
To, ze rywale potracą punkty to było do przewidzenia i przynajmniej remis romy z genoa jest jak najbardziej możliwy. Pytanie tylko, co my jesteśmy w stanie ugrać... ;)
0
Boro
Boro
3 maja 2019, 22:47
Panowie czy wierzycie że wygramy wszystkie pozostałe mecze w lidze?
Edytowano dnia: 3 maja 2019, 22:47
0
Anonim
Moderator Anonim
3 maja 2019, 22:56
Serce mówi, że wygramy, rozum trochę inaczej. Tak czy inaczej trzeba wierzyć do końca, bo już nie takie rzeczy działy się w piłce :)
11
Jogin
Jogin
3 maja 2019, 23:07
Jeśli zawodnicy odnajdą ambicję to wszystko możliwe, ale jak wyjdą na boisko przegrani, to niestety ten sezon jest już stracony.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 maja 2019, 23:18
Ja jestem tego pewny.
3
mpt1899
mpt1899
3 maja 2019, 23:46
Wierzyc i trzymac kciuki trzeba. ForzaACM!!!
1
Boro
Boro
4 maja 2019, 10:05
Popieram optymizm, czas pokaże..
1
GiveMeReason
GiveMeReason
4 maja 2019, 12:12
Nadzieja umiera ostatnia...
1
tober12
tober12
3 maja 2019, 22:35
Brawo dla Juventusu, ale jak to boli bić brawo Juve bo nasi sami nie potrafią wziąć spraw w swoje ręce.
1
ACstach
ACstach
3 maja 2019, 22:24
Juve oczwyscie jakos i tak zabiera zwycięstwo rywalowi. Jest to oczywiscie na naszą korzyść jeżeli dalej łudzimy się 4 miejscem w lidze.
0
Anonim
Moderator Anonim
3 maja 2019, 22:16
Mamy szansę na ligę mistrzów, tylko musimy wszystko wygrać
4
krisss811
krisss811
3 maja 2019, 22:28
Oprócz tego musimy znowu trzymać kciuki za Juventus żeby tym razem Romie punkty urwał. A może Genoa po starej znajomości powalczy w niedzielę z Romą.
2
Majkel69
Majkel69
3 maja 2019, 22:14
Już się martwiłem, że juve się podkłada zeby nas z pucharów wykopać. Co ta paranoja robi z ludźmi. A depra wywołana katastrofalną postawą drużyny z paranoją...
3
Galvo
Galvo
3 maja 2019, 22:19
Ja to nadal nie umiem reki z, nocnika wyjac,.
1
krisss811
krisss811
3 maja 2019, 22:11
Dzięki Ronaldo:-)
1
Anonim
Moderator Anonim
3 maja 2019, 22:11
Ronaldo! Brawo
1
zycumilanista
zycumilanista
3 maja 2019, 22:11
Krysia:)
1
Galvo
Galvo
3 maja 2019, 22:09
I choy, Toro jeszcze ma Sassuolo i Lazio u siebie, oraz Empoli nana wyjezdzie. 7pkt jak najbardziej mozliwe, patrzac jak Byki grają. Zazdroszcze.
0
krisss811
krisss811
3 maja 2019, 22:04
Wygląda na to że za 15 min czyli z końcem tego meczu jeśli wynik się nie zmieni kończymy wyścig po LM. Bo nie wierzę że Torino straci pkt w pozostałych meczach a to oznacza że będzie przed nami w tabeli.
Edytowano dnia: 3 maja 2019, 22:04
0
Anonim
Moderator Anonim
3 maja 2019, 22:01
To teraz nadzieja w Lazio.
0
Diavo
Diavo
3 maja 2019, 21:52
Pisałem że musimy liczyć na Juve które będzie grać z Torino,Roma i Atalanta,póki co dramat..
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 maja 2019, 22:04
Podłożą się wszystkim.
1
Fushnikov
Fushnikov
3 maja 2019, 21:45
Ładnie Juve gra pod byki. 6zl kursik jak ta lala :)
0
kupczyk1981
kupczyk1981
3 maja 2019, 21:44
Panowie śmiem twierdzić że mamy piłkarzy lepszych na każdej pozycji, niż Toro, ale oni mają TRENERA .
2
krisss811
krisss811
3 maja 2019, 22:00
Śmiem twierdzić że masz rację.
1
Zimer9009
Zimer9009
3 maja 2019, 22:01
To nie tylko wina trenera. Fakt GG jest tragiczny, ale gdyby nasi piłkarze pokazali w tym sezonie chociażby zaangażowanie na poziomie chłopaków z orlika na polskim osiedlu to nawet porażki z Torino nie wpłynęłyby na 4-tą lokatę. A tak 80% sezonu przehulaliśmy na indolencji rywali i na koniec jak zaczęli grać normalna piłkę to obudziliśmy się z ręka w nocniku. Winna jest każda jednostka w Milanie, nie tylko trener.
8
3 maja 2019, 21:27
Nie bedzie nawet LE , co za dramat..
1
Galvo
Galvo
3 maja 2019, 21:30
Nie no... LE chyba bedzie. Jezeli bedziemy poza top6 to ja pier...
0
Galvo
Galvo
3 maja 2019, 21:24
Torino z ta nienormalna defensywa chyba nic nie przepuści. Chyba, ze Juve włączy beast mode...
0
El Doktor
El Doktor
3 maja 2019, 21:14
Widac ,ze nawet trener Torino naszego bije na glowe. Ale sa znawcy tacy co inaczej uwazali chwała im
2
Michlan
Michlan
3 maja 2019, 21:09
Wszyscy grali cały sezon dla nas, teraz ostatnie kolejki będą grali nagle przeciw nam? Ale się w tej piłce wszystko szybko zmienia...
1
ACstach
ACstach
3 maja 2019, 21:14
Zobaczyli w końcu, że nam już nic nie pomoże bo nawet zawodnikom się na treningi przyjeżdżać nie chce na czas.
5
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się