SCUDETTO


Wymęczone zwycięstwo i podtrzymana nadzieja! Milan - Bologna 2:1

6 maja 2019, 19:21, Leonardo 22 Główne newsy
Wymęczone zwycięstwo i podtrzymana nadzieja! Milan - Bologna 2:1

AC Milan zdołał wygrać 2:1 w meczu 35. kolejki włoskiej Serie A z Bolonią. Jedyną bramkę w pierwszej połowie zdobył w 37. minucie Suso, który indywidualną akcją minął dwóch defensorów rywali, po czym ładnym strzałem w sam róg bramki nie dał szans Skorupskiemu. W drugiej części gry gola dołożył wprowadzony Borini, a dla gości trafił były napastnik Milanu - Destro.

Mecz rozpoczął się od szturmowego ataku ze strony Milanu. W 10. minucie Calhanoglu strzałem z półwoleja chciał zaskoczyć Skorupskiego, jednak Polak był na miejscu i popisał się widowiskową interwencją. W 13. minucie Zapata mógł po rzucie rożnym otworzyć wynik, lecz minimalnie się pomylił, chwilę później drugi ze stoperów - Musacchio, w podobnej sytuacji przestrzelił głową. Bologna mogła wykorzystać nieporadność zawodników Milanu w ofensywie i zaskoczyć Milan w 14. minucie, jednak wychodzącego sam na sam Orsoliniego zatrzymał fenomenalnie Donnarumma! W 29. minucie Sansone oddał strzał z pola karnego, który po drodze odbił się od Zapaty i piłka wyszła na rzut rożny. W 37. minucie Suso w końcu przełamał swój impas i wpisał się na listę strzelców. Kilka minut później okazję do tego miał też Piątek, ale Skorupski pewnie chwycił piłkę uderzoną przez Polaka. Ostatecznie do przerwy podopieczni Gattuso byli na skromnym, jednobramkowym prowadzeniu.

Druga połowa nie była tak obfita w sytuacje bramkowe jak pierwsza, ale kilka ciekawych do odnotowania akcji się znalazło. W 54. minucie Pulgar pięknym strzałem z 18 metrów chciał zaskoczyć Donnarummę, ale młody bramkarz Milanu kapitalnie interweniował. W 67. minucie Borini, który zastąpił Calhanoglu, strzelił gola na 2-0. Najpierw Paqueta uderzył mocno z 16 metrów, Skorupski zbił piłkę do swojej prawej strony, a tam Borini dobitką pokonał Polaka. W 75. minucie Paqueta wyleciał z boiska za faul. za który dostał żółtą kartkę, później pomocnik reprezentacji Brazylii wdał się w dyskusję z arbitrem, co poskutkuje absencją gracza w następnym meczu. W 90. minucie okazję po rzucie rożnym miała jeszcze Bologna, ale po strzale głową jednego z zawodników gości Donnarumma fantastycznie interweniował i uratował punkty swojej drużynie. Milan ostatecznie wygrał i dopisał 3 punkty, ale styl ciągle pozostawia wiele do życzenia. Walka o miejsce premiowane grą w przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów wciąż trwa.

 

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Abate, Musacchio, Zapata, Rodriguez - Kessie, Biglia(27' Mauri), Paqueta - Suso(79' Castillejo), Piątek, Calhanoglu(60' Borini).

BOLOGNA FC (4-2-3-1): Skorupski - Calabresi, Danilo, Lyanco, Dijks - Poli(86' Santander), Pulgar - Orsolini(80' Edera), Svanberg(63' Destro), Sansone - Palacio.

 

 

Bramki: 37' Suso, 67' Borini, 73' Destro

Żółte kartki: 44' Poli, 57' Sansone, 65' Calabresi, 76' Pulgar, 85' Abate, 90+6' Castillejo

Czerwona kartka: 75' Paqueta (druga żółta), 95' Sansone, Danilo (poza boiskiem)

Arbiter główny: Marco Di Bello (Brindisi)

Miejsce: San Siro

Frekwencja: 51 472


*** SKRÓT MECZU ***



808 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Andrzej44
Andrzej44
9 maja 2019, 12:52
Obecna liga mistrzów potwierdza ze drużynę powinno sie zaczynać budować od trenera.
0
Andrzej44
Andrzej44
9 maja 2019, 12:52
Obecna liga mistrzów potwierdza ze drużynę należy zaczynać budować od trenera.
0
Andrzej44
Andrzej44
9 maja 2019, 12:51
Obecna liga mistrzów potwierdza ze drużynę należy zaczynać budować od trenera.
0
gorylmagila
gorylmagila
9 maja 2019, 07:18
I dwóch najpoważniejszych kandydatów na trenera Milanu, można powiedzieć, że odpadło. Po takich spotkaniach Pochetino i Klopp nie odejdą. Jednak Sa Pinto jest wolny .,,
0
mpt1899
mpt1899
9 maja 2019, 20:26
Pochettino powiedzial, ze jak wygra LM to odejdzie.
1
milan73
milan73
8 maja 2019, 11:01
Trafiłem wynik typowałem dokładnie 2-1 dla Milanu .Dobry zacięty mecz był .
0
roby
roby
8 maja 2019, 08:47
I tu jest ta roznica miedzy chociazbh trenerem Barcy a Liverpoolu...w Barsie graja zawodnicy mozna powiedziec mistrzowie z najwyzszej polki ,jak idzie to idzie przychodzi mecz takj jak wczoraj i czegos zabraklo,moze koncentracji,moze zjadla ich pewnosc siebie itd-i tu powinna byc rola trenera,wiec smiem stwierdzic ze wlasnie on byl za slaby ,bo tak jak mowie w Barsie jaki by nie byl trener swoje beda grali do momentu jak wczoraj.A Klopp ...coz-wlasnie po to jest trener.....nawiazujac do trenerow ...
0
BadMad
BadMad
8 maja 2019, 14:21
Barcelona nawiązuje drugi rok z rzedu do historycznych porażek Milanu z Liverpoolem czy z Deportivo-też potrafiliśmy w tamtym okresie roztrwonic megaprzewagi .
0
roby
roby
8 maja 2019, 07:26
Dla njedowiarkow,co to znaczy trener z prawdziwego zdarzenia.....to potwierdza Klopp wszedzie gdzie jest.2cwaniactwo zawodnikow,zobaczcie rozegrany rozny.Nie nawidze FcL ale sa w finale,chcialbym Ajax,ale jak awansuja mysle ze przegraja,a final angielski ,bylo by roznie.Powtorze sie,kiedys pisalem ze trener musi byc z niemiec,taki Klopp bylby spelnieniem....ale coz ,lepiej wydawac co roku 200-300 baniek na kopaczy niz na glowna glowe calej ukladanki
0
milan2002
milan2002
7 maja 2019, 23:36
Świetnie, że Liverpool ograł Barcelonę. Nie przepadam za żadną z tych dwóch ekip, ale za Barceloną bardziej. Myślałem, że już mają LM w kieszeni i taka niespodzianka.:) Druga sprawa jest taka, że dominacja hiszpańskich ekip została przełamana w rozgrywkach europejskich. A trzecia to mam nadzieję na ostateczny triumf Ajaxu. :)
1
milanista944
milanista944
7 maja 2019, 23:31
Drodzy kibice. Mam do Was ogromną prośbę. Wybieram się do Mediolanu w okresie gdy gramy z Frosinone i mam zamiar wybrać się na ten mecz. Z racji, że jestem laikiem w takich sprawach, a czas goni prosiłbym o któregoś z Was o pomoc który był, zwiedził i wyprawa się udała :) Wiem, że tematów jest multum i staram się to jakoś ogarnąć, ale wolałbym krótką rozmowę telefoniczna m. in. na temat zamawiania biletów z oficjalnej strony. Bardzo proszę o kontakt na priv. Forza!!!
0
Carlo88
Carlo88
8 maja 2019, 00:15
Skąd jesteś? Polecam wejść na jakąś miejscową grupę fanów Milanu na FB (każde większe miasto takową posiada z tego co się orientuje) i tam pytać bezpośrednio. Tutaj ten komentarz mało kto pewnie zauważy.
0
xodos
xodos
8 maja 2019, 00:49
Teraz to już trochę zdrożały w fajnych miejsach. Ja kupiłem jak od razu wyszły i były na środku po 30 euro. Polecam też płacić jakąś kartą walutową jak revolut, gdzie nie płacisz prowizji i masz dobry kurs.
0
milanista944
milanista944
8 maja 2019, 01:29
Tak też myślałem. Niedaleko Krakowa. Ogólnie miałem zamiar kupić bilety dla 2 z moja pod stadionem. Tylko ,,boje się,, że może być komplet bo jeśli wygramy we Florencji to jeszcze możemy być w CL. Mimo wszystko bardzo proszę o kontakt na prv kogoś kto siedzi w temacie i jest w stanie polecić również polecić co najlepiej zwiedzić w Medioladnie i bergamo. Pozdro! :) ps. Bo jeśli mam standardowa karte w PKO BP to nie bede w stanie zaplacic na oficjalnej stronie za bilet? musi byc kredytowa? To wlasnie jedno z tych pytań.
Edytowano dnia: 8 maja 2019, 01:31
0
7 maja 2019, 23:26
Super , ten smieszny klub odpadl :)
3
mathiaz
mathiaz
7 maja 2019, 23:21
Swoją drogą Coutinho to frajer dekady. Odchodzi w zimie, w maju jego były zespół gra w finale LM. W następnym sezonie jego były zespół eliminuje go w półfinale przy stanie 3:0 po pierwszym meczu:-D jeszcze Suarez zapewniający, że po golu na Anfield nie będzie się cieszył. No w sumie nie miał z czego...
6
yagi
yagi
7 maja 2019, 23:21
Tottenham musi wygrać w tym roku, bo jak nie to Liverpool się zbliży do Milanu w triumfach LM. Ostatecznie może być Ajax.
0
mathiaz
mathiaz
7 maja 2019, 23:26
Co Ty gadasz mam nadzieję, że Ajax wejdzie do finału i będzie kontynuował piękne tradycje. Ale zarówno Ajax jak i Liverpool grają tak piękny futbol, że nie potrafię obstawić zwycięzcy. A poza tym lata 1995 i 2005 łącza te drużyny z nami...
1
mpt1899
mpt1899
7 maja 2019, 23:17
NIe lubie Liverpoolu ale tych dwoch hiszpanskich walkow to juz calkowicie. To wlasnie od 5-0 z Realem w 1989 zakochalem sie w Milanie. Gratulacje panie Klopp. Cos pieknego.
3
zbylon
zbylon
7 maja 2019, 23:14
Komentarz na stronce Barcy: "Ostatni raz tak się czułem w 1994" :)
9
zbylon
zbylon
7 maja 2019, 23:08
Szacun dla Liverpoolu. Dzięki temu meczowi, troszkę zamaże się nasza skaza ze Stambułu. Widać i Farsę może coś podobnego spotkać :)
Edytowano dnia: 7 maja 2019, 23:12
3
mathiaz
mathiaz
7 maja 2019, 23:13
I nie muszą pomagać sędziowie jak przy 6:1 z PSG.
5
ShevaMS
ShevaMS
7 maja 2019, 23:21
Też pomyślałem ,że się w końcu odczepia ;)
1
yagi
yagi
7 maja 2019, 23:03
Ech, z braku czasu przez dobrą chwilę ostatnio oglądałem tylko mecze Milanu i już zapomniałem jak piękna może być (i jest) piłka nożna.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
7 maja 2019, 22:59
Cudowny wieczór. Farselona out ! :).
7
ACstach
ACstach
7 maja 2019, 23:02
Ja powiem jedno, WOW. A podanie Alexandra-Arnolda z rzutu rożnego przy czwartej bramce to dla mnie majstersztyk i ogar level over 9000.
3
primo2p
7 maja 2019, 23:04
Patrząc na Liverpool można tylko zazdrościć i marzyć, abyśmy za kilka lat my tak grali.
Klopp to jest jednak fachowiec pełną gębą.
1
KaSeL85
7 maja 2019, 22:57
Tymczasem Liverpool przypomniał wyczyn ze Stambułu... Tym razem akurat dobrze:D
3
Paolo21
Paolo21
7 maja 2019, 21:49
Nadzieja umiera ostatnia :) najważniejszy mecz jednak przed nami, jeśli nie wygramy we Florencji to będziemy mogli zapomnieć o Lidze Mistrzów. Właściwie i tak będzie bardzo ciężko, ukochany nasz klub :) FORZA!
1
gorylmagila
gorylmagila
7 maja 2019, 21:21
Oglądam LM i po tym co widzę to dochodzę do wniosku, że Milan jest lata świetlne z tyłu. I nie zanosi się, aby ten stan szybko zmienił się. :(
1
MK92
MK92
7 maja 2019, 21:00
Milan tradycyjnie już zaprezentował niezwykle prymitywny styl gry, ale na nasze szczęście tym razem wystarczyło to na przedłużenie nadziei na awans do Ligi Mistrzów. W dużej mierze te trzy punkty zawdzięczamy znakomitej postawie Donnarummy między słupkami naszej bramki, bo momentami nasz los naprawdę wisiał już na włosku. O ile cieszy mnie wygrana, to jednak martwi mnie całe to zamieszanie z Bakayoko, kontuzje innych zawodników podstawowego składu oraz wykluczenie Paquety, czyli najbardziej kreatywnego zawodnika współczesnego Milanu.
1
TwardyZ
TwardyZ
7 maja 2019, 15:43
Nie zapominajmy o jednym istotnym fakcie - Atalanta przed meczem z Juve gra puchar z Lazio.Nawet przy pełnej mobilizacji na Juve to tych sił mimo wszystko pod koniec sezonu może im zabraknąć,po drugie Juve myślę,że będzie chciało się pożegnać z kibicami na swoim stadionie zwycięstwem i odbić sobie to że przegrali w pucharze z Atalantą 3:0. Trzeba wygrać 3 mecze i jest duża szansa na wejście do LM,nie wierzę,że Atalanta utrzyma swoją pozycje.Przez cały sezon było im łatwiej bo nie musieli bronić miejsca,tylko cały czas gonili,teraz gdy sezon wkracza w decydującą fazę mogą tego nie wytrzymać.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
7 maja 2019, 19:09
A w czym niby obrona miejsca jest trudniejsza od gonienia,bo nie ogarniam? Niby przeciwnicy są wtedy szybsi? Większy opór powietrza czy co? W kolarstwie albo łyżwiarstwie szybkim może i ma to znaczenie ale w piłce nożnej? A co do Atalanty to niestety jest znacznie większa szansa na to, że ona zgarnie komplet do końca niż my.
0
yagi
yagi
7 maja 2019, 23:04
Po prostu większa presja jest, jak się broni - masz coś do stracenia. A jak gonisz wynik, to nie masz nic do stracenia.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 maja 2019, 08:01
Wymęczyliśmy zwycięstwo z drużyną, która broni się przed spadkiem, z drużyną która de facto zdominowała nas na własnym terenie przez sporą część spotkania, a wielu już popada w przesadny hiperoptymizm i widzi LM...

Fajnie, że wygraliśmy, w końcu, to cieszy, ale zachowajmy chłodną głowę. Te trzy oczka zdobyliśmy nie dlatego, że wyszedł nam dobry mecz, znowu bramki padały po indywidualnych przebłyskach, a nie w wyniku sytuacji wypracowanej przez pomocników. Mieliśmy najzwyczajniej farta. W trakcie meczu pisałem, że trzeba strzelić koniecznie drugą bramkę, bo inaczej tego nie wygramy, całe szczęście wpadł kolejny gol "na farcie".

No powiedzmy sobie szczerze, kto lepiej wyglądał po pierwszych 30 minutach(po stracie gola wiadomym było, że goście muszą przycisnąć, więc na to nie patrzmy)? Kto zdominował plac gry, kto stosował wysoki presing i prowadził szybką, dokładną klepkę, znajdując cały czas drogę w pole karne. Raczej nie my... Taka prawda, że goście przyjechali do nas po trzy punkty, ich mowa ciała mówiła jasno, że nie czują za grosz respektu, grali jak równy z równym. Momentami mecz był nawet dobry, akcja za akcję, ale litości, to nie był Inter czy Roma żebyśmy prowadzili wyrównane spotkanie. Skoro marzymy o LM, to powinniśmy nie dać im pograć, ani trochę.

W pierwszej połowie śmierdziało już bramką dla gości, to była kwestia czasu, dobrze, że akurat złapaliśmy ich na spalonego, ale naszych błędów i groźnych sytuacji nie było końca. Ktoś zaraz powie, że my też atakowaliśmy, no owszem, Hakan ładnie strzelił, ale to znowu przebłysk indywidualny, a nie zasługa całej drużyny. Wystarczy popatrzeć w suche statystyki, liczba ataków na bramkę, strzałów bardzo wyrównana, a nawet na korzyść gości, tak się nie powinno grać u siebie, z zespołem, który być może spadnie.

Nawet jako sceptyk byłem niemal pewny, że wygramy ten mecz, z Frosinone mam podobne przeczucie, ale Spal i Fiora, to będzie zupełnie inny poziom. Nie potrafimy nawet wykorzystać przewagi własnego boiska, a co dopiero wyjazdy, gdzie każdy jest trudny. Oby z Fiora nam się poszczęściło, bo też mają kryzys, ale wystąpimy osłabieni, jeszcze bardziej. Nie widzę tego. O Spalu nawet nie mówię, bo tam nie będziemy wiedzieli co się dzieje na boisku.

Jedna, kompletnie wymęczona jaskółka wiosny nie czyni, pohamujmy fantazję :)
1
matten
matten
7 maja 2019, 06:46
Nadzieje na awans do pucharów przedłużone. Biorąc pod uwagę słabą passę Fiorentiny (4 porażki, 1 remis w ostatnich 5 meczach) jest szansa, że w sobotę umocnimy się na 5 miejscu. Jeśli Atalanta wtopi w spotkaniu z Juventusem, a Milan wygra wszystkie mecze do końca sezonu to LM jest w naszym zasięgu. Pytanie czy tę drużynę stać na serię zwycięstw? Sam nie wiem.
1
Corsa
Moderator Corsa
7 maja 2019, 08:04
Po tym co grali wczoraj jestem niemal pewny, że nas nie stać. Takie Frosinone jeszcze pokonamy, ale Fiora czy Spal będą poza zasięgiem. O ile piersi mają kryzys, to drudzy akurat są w mocnej formie, grają jak na drużynę przystało. Pogubimy się tam.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 maja 2019, 20:35
Piłkarzy na pewno mamy lepszych niż każda z ekip z którymi zagramy. Niestety jako drużyna nie istniejemy. Łudzę się tym, że przeciwnicy nie będą mieli już o co grać i podejdą do nas wakacyjnie. Zwłaszcza SPAL które ostatnio gra bardzo dobrze.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
7 maja 2019, 01:41
my graliśmy 4141?
0
#3#6
#3#6
7 maja 2019, 00:50
Sprzedać Suso trzeba. Bez niego byłoby 30 pkt
0
Fushnikov
Fushnikov
7 maja 2019, 00:01
Kolejny sędzia na czarnolisto.
Jeszcze trochę to zostanie nam Marciniak i Weeb którzy mogą poprowadzić bezstronniczo spotkania.
2
El Diablo
El Diablo
6 maja 2019, 23:37
Nie jestem fanem Rino, nie jestem fanem Suso, nieistotne, grunt, że do przodu i mamy wywalczone trzy punkty. Szkoda tylko, że teraz już nie wszystko zależy od nas samych.
1
Zako
Zako
6 maja 2019, 23:39
Mnie najbardziej boli to, ze nawet przez jeden punkt przy naszym komplecie zwycięstw moze być lipa. Bo niby w Turynie, ale Juvki juz nie mają pretekstu, zeby sie spinać, ale pewnie i tak jakos z niczego wyciągną remis na Atalantę z pianą w pysku.
1
El Diablo
El Diablo
6 maja 2019, 23:47
Niestety jakoś nie jestem przekonany, że Juventusowi będzie się chciało w meczu z Atalantą. Nasze niewejście do LM jest im na rękę. Mamy mniej kasy > jesteśmy słabsi > odpada im rywal do walki o mistrzostwo.
0
Zako
Zako
7 maja 2019, 00:00
Na pewno im się nie będzie chciało, ale to jest Juventus. Oni nawet jak im sie nie chce, to coś wcisną z niczego, zresztą jezeli zagra Ronaldo to pewnie jemu się będzie chciało i jak Atalanta nie nastuka im kilku bramek to jeszcze róznie moze być.
0
Levy11
Levy11
6 maja 2019, 23:33
Zimzum
Masz rację. Ja podczas finału w Stambule siedziałem sam w barze i kibicowania Milanowi, a reszta knajpy ok 70 było za Dudkiem. Tak jest nie przerwanie czy jest dobrze czy źle od 1989 roku i dalej będzie bez względu na wszystko, a wieże że zagramy w tym roku w LM.
7
BadMad
BadMad
7 maja 2019, 17:17
Identycznie - cała knajpa dwie sale za Liverpoolem/Dudkiem-ja za Milanem,jeszcze w knajpie lokalnego piłkarskiego rywala. Do przerwy chodziłem jak król,potem Luciano mnie reanimowac;]
0
roby
roby
6 maja 2019, 23:30
Baka niby istro pojecham....ciekawe czy prawda
0
Levy11
Levy11
6 maja 2019, 23:26
Mnie w tej chwili nie interesuje jak my gramy, dla mnie najważniejsze jest zrobiony krok do przodu jeszcze trzy i wygrana Juve z Atakantą i jesteśmy w LM. Fajnie ze Suso strzelił. We Florencji Piątek da nam wygrana. Na miejscu Gatuso to powiedziałbym żeby grali dla Siebie nie dla niego bo LM to inny poziom. FORZA MILAN.
5
zimzum
zimzum
6 maja 2019, 23:21
Przepraszam jeśli kogoś urażę swoim komentarzem, ale nie rozumiem niektórych kibiców. Kiedy Milan gra jak …. Milan – ciśniemy ich. Jak Gattuso robi zmiany jakby ich nie robił – ciśniemy. Mają LM na wyciągniecie ręki – (robią z siebie parówki) – ciśniemy. AC-e Milany wygrały  halo… mamy 3 punkty.
Suso strzelił bramkę – naprawdę była mu ona potrzebna po wiadrze pomyj. Czy naprawdę są tu ludzie, którzy myślą że Milan z meczu na mecz będzie grał o 2 klasy lepiej. Zapraszam na strony innych klubów – więcej kasy, mniej nerwów oraz wiary i trzeźwiej oceny sytuacji.
W Stambule było 3:0 ….a Dudek i Liverpool? :D płakałem jak dziecko… Panowie to jest A.C Milan – klub, który za rok może podbić ligę mistrzów (co ja gadam przecież Ajax już nie zaistniał ;P) Marzy mi się aby zobaczyć Milan ogrywający wielkie kluby pistolety w Barcelonie oraz inne symbole Milanu.
Pewnie wielu z Was napiszę haha jak tą ligę mistrzów wogóle osiągną xD – wiara vs rzeczywistość….
DLATEGO JESTEM KIBICEM A.C Milan – klub, który udowadnia - nie płynie na fali pieniędzy

Będzie dobrze!!! ja w Milan wierzę – tak samo mocno tak samo trwale tak jak od 1996r
9
Gzikuu
6 maja 2019, 23:23
trochę jednak na fali pieniędzy płyniemy, tylko wyników brak :P Najwięcej wydane w tą zimę, najwięcej w poprzednie lato. Liczby nie kłamią.
5
zimzum
zimzum
6 maja 2019, 23:27
Chodzi mi o proporcję pieniędzy ManCity vs Tottenham transfery 1mld Euro vs 16mln Euro

Gzikuu dziękówa!
1
FranekBtm
FranekBtm
7 maja 2019, 00:09
Fajna wymiana zdań i aż się uśmiechnąłem czytając Was :) tez płakałem jak dziecko, to jeden z moich gorszych wieczorów w życiu.
Zimzum, na zdrowie ! :))
1
roby
roby
6 maja 2019, 23:21
Nue dobrze sie dzieje,klotnie niezrozumienie...jestem zdania ze niema gracza ponad klub,ale teraz kazdy nam potrzebny,zwlaszcza pomicnik...ciezko bedzie z fiolkami...mimo ze przegrywaja.Ale to wina trenera,zle ustawienie i pominiecie Chiesy...oby i tym razem tak wyszli
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
6 maja 2019, 23:20
To jak Bakayoko kosztem bigli wszedl do pierwszej jedenastki tak mauri kosztem Bakayoko wejdzie do pierwszej jedenastki i da razem z juve awans do LM :D
0
Savi
Savi
6 maja 2019, 23:10
Oby Atalanta zlapala dola. Ale boje sie,ze zdobeda te 7 pkt na luzie:(
0
Tutkovic
Tutkovic
6 maja 2019, 23:13
Też się tego obawiam bo Atalanta jest na fali ale mamy to szczęście, że ostatnie 3 mecze grają z drużynami, które mogą wygrać z każdym ;)
0
Marcin1995
Marcin1995
6 maja 2019, 23:07
Pierwszy z 4 kroków wykonany
0
zycumilanista
zycumilanista
6 maja 2019, 23:09
Szkoda ze sobie skrecilismy kostkę robiąc ten krok
1
Marcin1995
Marcin1995
6 maja 2019, 23:13
Co nie zmienia faktu że kolejne kroki do zrobienia
0
Thomas21
Thomas21
6 maja 2019, 23:07
Trochę lepiej to wyglądało niż ostatnio bo graliśmy szybciej. Niestety znowu za dużo błędów, całe szczęście że utrzymalismy to zwycięstwo do końca. Jeśli Lucas i Hakan poważniejsze kontuzje, Lucas wykartkowany, o Tiemoue nawet nie wspomnę to nasz pomoc może ciekawie wyglądać.
1
Andre
Andre
6 maja 2019, 23:00
Uff...Wreszcie udało się wymęczyć zwycięstwo przedłużające nasze nadzieje na awans do LM. Oceniając jednak to, co działo się na boisku, to raczej trudno być optymistą na te ostatnie mecze, które nas jeszcze czekają. Swoją drogą, to tylu czerwonych kartek w jednym meczu dawno już nie widziałem. Szkoda, że Paquety, przez jego głupie zachowanie, możemy już nie zobaczyć na boisku do końca sezonu, co byłoby bardzo poważnym osłabieniem Milanu w ofensywie. Bakayoko swoim zachowaniem pokazał, że chyba nie zależy mu już na tym, żeby Milan wykupił go po sezonie. Cała ta sytuacja pokazała również, że przynajmniej niektórzy zawodnicy mają już chyba dość wspólpracy z Gattuso, a to na pewno nie wpływa dobrze na atmosferę w zespole, co może mieć niestety decydujące znaczenie w walce o awans do LM...
Edytowano dnia: 6 maja 2019, 23:06
0
Corsa
Moderator Corsa
7 maja 2019, 08:17
sytuacja z Bakayoko nie jest wcale taka oczywista, ktoś gdzieś podał, że odmówił wejścia na boisko i teraz wielu to powtarza, ale wyraźnie było widać, że bez zastanowienia poderwał się z ławki na rozgrzewkę. Po co to niby zrobił skoro niby chciał odmówić wejścia? Tam poszła wymiana, bo Rino z pewnością dosadnie dał mu do zrozumienia, że nie pogra.
0
dysha1992
dysha1992
6 maja 2019, 22:58
Brakuje mi w opisie końcówki meczu i 2 czerwieni dla Bologni a to w sumie było ciekawsze niż sam mecz
0
tober12
tober12
6 maja 2019, 22:51
Źle się dzieję w naszym klubie, gdzieś prysł czar tylko nikt nie wie z nas w którym momencie. Nie wiadomo czy to piłkarze robią na złość trenerowi czy trener im. Nie każdy jest źle nastawiony, ale może jest jakaś grupka przeciw. Wiem natomiast, że Abate mi sie podoba, wchodzi i do ostatniej minuty na pełnym gazie widać, że mu zależy. Ogólnie linia obrony jakby chciała, jednak coś się dzieję z przodu. A mówiłem, że ten insta i face to jakaś kpina... Tw filmiki i tak dalej było juz tego za dużo, jak każdy biegał a Paqueta i Piątek sobie dreptali i gonił ich Rino. Moze Gennaro chciał im dać luz dla dobra zespołu a odbiło się czkawką.
3
zbylon
zbylon
6 maja 2019, 23:21
Abate dzisiaj jak profesor.
0
MisiuACM
MisiuACM
6 maja 2019, 22:51
Dzisiaj po południu byłem u dentysty, po wizycie i zejściu znieczulenia strasznie bolał mnie ząb. Uciąłem sobie krótką drzemkę i przysiadłem by obejrzeć mecz Milanu. Pod koniec spotkania bolały mnie już wszystkie zęby.
Edytowano dnia: 6 maja 2019, 22:52
8
The Legend
The Legend
6 maja 2019, 22:54
smiechom nie bylo konca....
3
MisiuACM
MisiuACM
6 maja 2019, 23:06
Nie wiem komu tu jest do śmiechu, bo na pewno nie mi.
1
Tutkovic
Tutkovic
6 maja 2019, 23:12
Też ostatnio miałem problem z zębem. Połówke do kolacji polecam. Nie będziesz czuł zęba.
1
MisiuACM
MisiuACM
6 maja 2019, 23:38
Jutro trzeba rano wstać do pracy, także z tą połówką ciężko, poza tym nie przepadam za białą, ale tu akurat można się poratować rudą :P
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
6 maja 2019, 22:48
Ciekawe czy z Fiorentina zagra Baka ? W sumie może przesunąć Hakana jak uraz nie był groźny. I jak nie będzie Bigli to Mauri. Na skrzydło Borini. Samu ostatnio robi tylko wiatr i straty. Jeszcze jedno ciekawe spostrzeżenie jak Inter przegra z Napoli, z Chievo pewnie wygra to w ostatniej kolejce zagra z Empoli, które gdy będzie walczyć jeszcze o utrzymanie to może wyrwać jakiś remis. Wówczas Atalanta hop na 3 a na 4 Roma albo Milan. Ale by było ?
0
Zako
Zako
6 maja 2019, 22:51
Mnie np. mało interesuje Inter, jesli Milan byłby 4 to oni mogliby mieć nawet wicemistrza i byłbym przeszczęśliwy. Lepiej nawet, zeby moze zajęli to 3 , bo jeszcze jakiś sf scenariusz, w którym mamy z nimi i Atalantą tyle samo punktów i to my lecimy przez dwie porazki w derbach.
1
zbylon
zbylon
6 maja 2019, 22:45
Dziwna akcja, bo Bakayoko się rozgrzewał i co? Po rozgrzewce usiadł na ławce i kazał GG się fuckoffować? Nie kumam.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 maja 2019, 22:46
Wydaje mi się że rozgrzewał się jakby miał na to 3 godziny. Może niedługo się dowiemy co naprawdę się wydarzyło.
0
zycumilanista
zycumilanista
6 maja 2019, 22:49
Troszku niżej to samo pisałem. Tak jakby kazał mu się grzać a potem go posadził.
0
The Legend
The Legend
6 maja 2019, 22:56
Ten clown powinien byc odrazu gotowy o wejscia, Biglia utykal, zespol w osabieniu, a ten poszedl sobie pajacyki robic. Kto gral w pilke chociazby na poziomie C klasy wie co mam na mysli.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
6 maja 2019, 22:45
Jakbyśmy umieli grać w piłkę, to o sędziach nikt by nie pamiętał, ale no cóż.
2
cbvirus
cbvirus
6 maja 2019, 22:46
Bez przesady. Przy tylu ewidentnych błędach ciężko nie być wkutym na te sędziowanie.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 maja 2019, 22:43
Na Viole 4-3-3 z Hakanem w środku i Samu na lewej. Lub 4-4-2 w środku Kessie i Mauri :D
7
dragantomek@gmail.com
[email protected]
6 maja 2019, 22:49
Innej opcji nie widzę
0
Zako
Zako
6 maja 2019, 22:52
Obstawiam drugi scenariusz, jezeli Hakan zszedł, bo nie dał rady grać przez uraz, miesniowy z tego co mi sie wydaje ( akurat wtedy stream mi coś przycinał), to moze sie na Violę nie wykurować.
0
zbylon
zbylon
6 maja 2019, 22:42
Normalnie bym poszedł spać, ale se poczekam na jakieś komentarze pomeczowe :)
5
MrCostacurta
MrCostacurta
6 maja 2019, 22:40
Ludzie, Milan przegrywa źle, wygrywa źle bo za nisko, Awansujemy do LM to będzie gadanie że fuksem i się skompromitujemy.
6
Gerada
Gerada
6 maja 2019, 22:39
Na wstępie zaznaczam, że niektóre fragmenty tego sezonu udowodniły, że trenerowi Gattuso jeszcze sporo brakuje do trenerów z topu i jeśli będzie możliwość po sezonie wymienić Go na kogoś z odpowiednim warsztatem to trzeba to zrobić bez mrugnięcia okiem. Natomiast osobiście jestem pewien, że to, że na dzień dzisiejszy nie jesteśmy pewni awansu do LM to w 100% "zasługa" mafii z gwizdkami. To co i z jaką częstotliwością oni robią to jest kryminał. Nasza drużyna jest regularnie i z zastraszającą się systematycznością wyniszczana przez tę pasożytniczą organizację. Jak żyję nie widziałem żeby garstka oszustów (z braku możliwości używania innych słów) w skali całego sezonu dopuszczała się takiego skandalicznego zachowania, decydującego o losach co najmniej jednego z zespołów (innych ekip nie śledzę zbyt wnikliwie). Powtórzę jeszcze raz: To czy Gattuso jest trenerem średnim, czy beznadziejnym nie ma tu nic do rzeczy. Drużyna stylem nie powala, trener jest do zwolnienia po sezonie - to mamy ustalone. Ale nawet próbując subiektywnie oceniać GG będzie to opinia, podczas gdy "wyczyny" armii niekompetentnych parodystów to smutne fakty, których koszty da się policzyć.
13
jasiom22
jasiom22
6 maja 2019, 22:42
...a Gazzetta nie zrobiła jeszcze tabeli serie A, usuwająć błedy sędziowskiego.
0
Zielony2009
Zielony2009
6 maja 2019, 22:44
Ahhhh komentarz złoto... Czekam aż podasz jakieś motywy rzekomych oszustów. Chociaż jakbyś po prostu podał tezę, że sędziowie się sprzysięgli żeby Milan nie wszedł do LM to pewnie wielu by to łyknęło.
4
Gerada
Gerada
6 maja 2019, 22:46
Zielony - kiedy się wreszcie nauczysz, że nie wchodzę w dyskusję z Tobą bo ZAWSZE ale to ZAWSZE kiedy ja się rozpiszę z odpowiedzią merytoryczną na Twoje zaczepki Ty... znikasz bez śladu... Wiem, że masz do mnie urazę osobistą, przyjąłem do wiadomości, natomiast nie musisz już się wysilać pod moimi komentarzami, pas - z mojej strony żeby wyszło raz na Twoje ;)
5
Zielony2009
Zielony2009
6 maja 2019, 22:55
No czekam na te motywy, dowody, pisanie bajek i elaboratów ładnie Ci wychodzi, ale faktów zawsze jak na lekarstwo. Jak ktoś Cię o nie prosi to "nie wchodzę z Tobą w dyskusję", " czytaj ze zrozumieniem" itd. Tak nie lubię Cię bo jesteś uosobieniem tego co najgorsze w internecie - można każdą głupotę tak przedstawić, żeby znalazła się grupka, której się spodoba, której to będzie na rękę i oleją realia dla własnej wygody łykając co dla nich najwygodniejsze. Dzisiaj nie liczą się fakty, dowody, wyroki sądowe.Dzisiaj opinia w necie czy tv jakiegoś gostka jest wyznacznikiem prawdy.
2
Gerada
Gerada
6 maja 2019, 23:09
Zielony - ponieważ Twój komentarz wywołał u mnie jedynie śmiech politowania, mam na prawdę szczerą i gorącą prośbę - skończmy tę dyskusję, bo nie chcę Cię obrazić. I na prawdę jestem jeszcze na etapie kiedy zamierzam zignorować Twoje kolejne wpisy zarówno w tym temacie jak i w innych. Nie psujmy tego, proszę Cię bardzo.
5
Zielony2009
Zielony2009
6 maja 2019, 23:15
Pewnie, ktoś podważa wymyślone historyjki , więc na myśl rzucają się tylko inwektywy. Wracaj na frondę pisać swoje bajeczki, bo tutaj zawsze jak wysnujesz swoją fantazję czy inną teorię spiskową zapytam o fakty. Jestem faktycznym strażnikiem, ostoją nie pieprzenia głupot na amilan.com.pl jestem światłem w ciemności, gołym cyckiem na Waszych twarzach, zimną wódeczką w waszych gardłach.
1
Milanboy
7 maja 2019, 00:24
Zielony2009 - a ja jestem Lionelem Messim, weź Zielony raz odłóż te swoje ego, bo o to przyprawia o mdłości, a, i fakt jest taki że sędziowie są dla nas niekorzystni do bólu, i to jak bardzo, nie jestem facetem typu zwalania winy na arbitra, ale z Milanem coś jest dziwnego gdy nam sędziuja większość spotkań prócz wyjątkow
3
Zielony2009
Zielony2009
7 maja 2019, 10:14
Też jestem zdania, że sędziowie są dla nas nieprzychylni, ale dopisywanie do tego ideologii jest niedorzeczne. Kiedyś dostawaliśmy karne co 2 mecz i to w końcówkach (liczne karne Balo, Meneza) i co też zmowa? Liverpool bez tytułu od 25 lat to też zmowa? Widzew miał ostatnio 9 remisów z rzędu i co też spisek? Takie rzeczy się zdarzają nie ma co szukać na siłę drugiego dna...
1
Milanboy
7 maja 2019, 13:47
Zielony2009- być może masz rację, ale cóż, dziwna sprawa z tymi arbitrami po prostu, nie wiem co o tym sam pisać, to zbyt trudna rozmowa po prostu o tym
1
jasiom22
jasiom22
6 maja 2019, 22:39
Ciekaw jestem jak wyglądała wymiana zdań Gattuso z Bakayoko, nie kupuje tego że "nie chciał wejść" czy powiedział "f*** off". Tym bardziej że ta gadka była już po "rozgrzece" Bakayoko.. chyba że coś mi się przewidziało...
1
patoo_07
patoo_07
6 maja 2019, 22:38
No to teraz czas zakończyć serię 11 meczów bez wygranej Fiorentiny.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się