SCUDETTO


OFICJALNIE: Koniec sezonu dla Paquety. Trzy mecze zawieszenia

7 maja 2019, 15:52, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Koniec sezonu dla Paquety. Trzy mecze zawieszenia

Zakończył się sezon 2018/2019 dla pomocnika Milanu, Lucasa Paquety. Wydział Dyscypliny poinformował, że Brazylijczyk został zawieszony na trzy mecze Serie A, a więc tyle, ile pozostało do finiszu obecnych rozgrywek. W jednym pojedynku pomocnik będzie pauzował z powodu gradacji żółtych kartek (pięć w aktualnym sezonie), zaś kolejne dwa spotkania spędzi na trybunach za bezpośrednią czerwoną kartkę, jaką w potyczce z Bologną ujrzał za szarpnięcie ręki sędziego Marco Di Bello.

Pierwsza runda Paquety w lidze włoskiej zakończyła się zatem na trzynastu meczach, w których zawodnik strzelił jednego gola oraz zanotował dwie asysty.



78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rafalzki
Rafalzki
8 maja 2019, 10:04
bardzo szkoda bo wypada jedyny na tą chwilę kreatywny piłkarz w drugiej linii, natomiast nietykalność cielesna arbitra jest niepodważalna i to i tak nie jest zła wiadomość, obawiałem się, że może dostać zawieszenie na więcej spotkań za agresję wobec arbitra (tak na prawde nie wiedzieliśmy nawet czy przypadkiem nie powiedział mu jeszcze czegoś niecenzuralnego co arbiter by zamieścił w raporcie po meczu). Fakt, że arbiter sam podgrzał sytuację też kładzie na to cień, najpierw powinien pokazać kartkę faulującemu a potem Paquecie za podbicie do rywala, a ten z miejsca do Brazylijczyka, o to mam najwięcej pretensji, potem gorąca głowa Lucasa zrobiła już resztę, szkoda, ze nie wykazał się zimną krwią bo po tym Leonardo mógłby znowu cisnąć na arbitrów, że robią Milanowi na złość. Teraz pozostaje liczyć na cud i przebudzenie mocy w Turku i Suso, co do tego drugiego za chwilę pewnie połowa użytkowników będzie piała z zachwytu bo strzelił bramkę a moim zdaniem grał w tym meczu nawet słabiej niż Hakan, strzelona na szczęście bramka zakłamała obraz mam wrażenie.
0
kayser
kayser
8 maja 2019, 08:33
Dobrze ktoś pisał na twitterze, że mógł Paqueta kopnąć rywala, zamiast z sędzią dyskutować. Savic dostał tylko mecz zawieszenia...
0
adamos
adamos
8 maja 2019, 06:02
Rino da Boriniego i Mauriego aby wywalczyc LM... Jeden nie umie pilki przyjąć, a drugi przed orzeciwnikiem sie non stop wywraca...
0
Fushnikov
Fushnikov
8 maja 2019, 07:08
Mówisz o asystującym i strzelającym bramkę w meczu z Bologną?
5
Fushnikov
Fushnikov
7 maja 2019, 23:02
Dzisiaj typek postawił na fortunie 50k na awans Lfc. do wygrania miał 540k xD
Nie mam pytań co dzisiaj grała nasza zneinawidzona drużyna :D
1
karp_fso
karp_fso
7 maja 2019, 23:02
No to niech sobie już odpoczywa do końca sezonu - i tak zagrał w sumie półtora sezonu, bo jest po całym sezonie w Brazylii.
0
MK92
MK92
7 maja 2019, 21:35
W sumie przy grze ustawieniem 4-3-3, gdzie Paqueta jest przyspawany do pozycji mezzali, która po prostu kastruje jego potencjał piłkarski, brak Brazylijczyka nie powinien być aż tak odczuwalny. Poza tym, ostatnio też nieco stracił formę z początku roku.
0
dysha1992
dysha1992
7 maja 2019, 23:07
a widziałeś mecz z bologną? Pqueta to jedyny gość który gra na jeden kontakt, gdy już ma trochę miejsca od razu kreuje grę. Teraz juz wiem na 100% że LM jest nie dla nas...
A co do LM to You'll never walk alone!!!!!!!!!!!! Co chłopaki zagrali to kosmos... i to bez kluczowych zawodników. Klopp to jest gość... Dlatego do nas powinien trafić EDS. Bardzo mi go przypomina ;)
0
MK92
MK92
8 maja 2019, 02:00
Widziałem, ale właśnie z tych względów, które wymieniłeś, wystawiłbym Brazylijczyka za napastnikiem. Jednak moim zdaniem nie gra już tak świetnie, jak w styczniu czy lutym. Brakuje mu świeżości.
0
SICKBOY
SICKBOY
7 maja 2019, 20:53
Byłbym bardzo dumny i zobowiązany kiedy dostałbym bana za określenie pewnymi epitetami tych kryminalistów w jaskrawych kolorach łudząco podobnych do pracowników świadczących usługi utylizacji śmieci lub zamiatania ulic bez obrazy dla tych szlachetnych czynności w przeciwieństwie do pracy sędziego w lidze Wloskiej. Jednakże póki co jako takie obycie mi na to nie pozwala niestety. Powiedzmy sobie szczerzę, to nie jest przypadek, i jestem pewien że stoi nad tym coś więcej, a mianowicie nasze kochane leśne dziady z FIGC najbardziej rujnującej organizacji podwórka ligowego jak i w następstwie krajowego. To ich zasluga upadku reprezentacji Włoch, oraz ich durnych przestarzałych reformy które prowadziły do upadku paru wielkich klubów, z czasem cała liga na tym ucierpi, wybaczcie, nieodpowiednie określenie czasu, już cierpi. Przy nich Lato i Kręcina to geniusze, a pilkarski poker brzmi jak prequel tych wydarzeń na przestrzeni lat we Wloskim Calcio. Obserwuję ta organizację przeszło od 8 lat kiedy pojawily się jedne z pierwszych śmierdzących reform i obsadzania stanowisk pewnymi panami, oraz od sprawy kiedy to cięzko upierano się na renowację zaplecza młodziezowego, gdzie we Włoszech poziom primavery był tragiczny. Tam jak w Uefa jest to jedna wielka zorganizowana mafia, dopóki doputy nie będzię konfliktu politycznego na łamach danych krajów tak takie aferki, afery nie ujrzą światła dziennego jak to bylo z angolami i Fifą przed mundialem w Rosji. Co i tak nic w skutkach nie dało :) Chce wam przekazać tylko jedno, że nie warto juz się denerwować, póki komuś waznemu to nie zaśmierdzi i nie zaszkodzi tak będziemy światkami dalszych takich poczynań,
3
Yabaye
Yabaye
7 maja 2019, 20:45
Panowie. Nie podawajcie przykładów piłkarzy Juventusu. To infantylne i zbędne. Nie na naszym poziomie.

Spójrzmy na fakty, a te są następujące:
-Paqueta został dość bezpardonowo ściągnięty na ziemię.
-Brazylijczyk zaczął domagać się faulu.
-Sędzia daje mu żółtko.
-Paqueta w odpowiedzi wali sędziego po łapach.
-Czerwo, bo rewir sędziego została naruszona.

Oglądam sobie tę kartkę w powtórkach i doprawdy nie widzę podstaw do czerwonej kartki. Napisałem to dość przewrotnie, bo moim zdaniem zachowanie Brazylijczyka to podręcznikowe czerwo. Lecz analizując sytuację od samego początku żółta karka na początku była "zdupywyjęta", a to przecież ta sytuacja rozpoczęła ciąg następujących po sobie wydarzeń.

Nie obchodzi mnie ile pauzował Costa, a ile nie pauzował Mandżukić. Obchodzi mnie to, że pierwsza żółta dla Paquety była z kosmosu. To ta decyzja spowodowała kolejne wydarzenia, których efektem było czerwo ( zasłużone za sam gest).

Jestem przekonany, że liga zredukuje Brazylijczykowi zawieszenie o jedno spotkanie.
4
Maximilanista
Maximilanista
7 maja 2019, 21:35
Zgadzam się. Druga kartka dla Paquety jak najbardziej słuszna, za to pierwsza - z dupy wzięta. Problem w tym, że sieknięcie arbitra po łapach tak czy owak może - i powinno - skutkować bezpośrednią czerwienią. NIKT nie ma podstaw prawnych, ażeby rozliczyć arbitra negatywnie za wyrzucenie z boiska zawodnika, który naruszył jego nietykalność cielesną. Paqueta zachował się nieodpowiedzialnie i głupio. Osłabił druzynę w kluczowym momencie.
1
dawko69s
8 maja 2019, 01:44
Maximilanista - zgadzam się....szkoda tej żółtej, bo bez niej nie byłoby również czerwonej. Ale co do samego zachowania Paquety - rzeczywiście zupełnie niepotrzebne i nieodpowiedzialne, o czym najlepiej świadczyła reakcja Musacchio, który był w centrum wydarzeń.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 maja 2019, 20:14
Przypomnijcie mi ile dostał Costa za oplucie rywala? A ile Mandzukić za chamskie kopnięcie Romka? Paquety nie usprawiedliwiam, ale skoro on dostaje karę za naruszenie nietykalności to taką samą powinien otrzymać arbiter za jawne sprowokowanie piłkarza. Najpierw kartkę dla uspokojenia atmosfery powinien obejrzeć gracz Bolognii, później po wyjaśnieniu ustnym ewt Paqueta choć moim zdaniem na kartkę nie zasłużył. A tak sędzia zdenerwowanego gracza, który bedąc ostro faulowany otrzymuje kartkę za podbiegnięcie do przeciwnika, jeszcze odpycha/odsuwa ręką, no kto by się nie zgrzał? Sędzia ewidentnie stracił panowanie nad meczem co potwierdzają późniejsze wydarzenia oraz te pomeczowe. To świadczy o frustracji graczy złymi decyzjami w obie strony.
2
Fushnikov
Fushnikov
7 maja 2019, 20:46
Na wymioty mnie bierze jak to sobie przypominam ale niech już będzie. To coś napluło (DO) buzi człowiekowi. Dostał 3-4 mecze.
0
Andre
Andre
7 maja 2019, 19:46
No to pięknie. Bez niego w składzie Milan nie będzie miał kim rozgrywać w pomocy w najważniejszych meczach tego sezonu.
0
fett85
fett85
7 maja 2019, 19:40
Sędziowie nie sprzyjają Milanowi. Czasem wydaje mi się, że wręcz przeciwnie gwiżdżą przeciwko Milanowi. Wiem, że to teorie spiskowe, ale nie wszystkim we Włoszech widzi się powrót Milanu do elity. Na szczęście dla nich jeszcze wiele wody upłynie zanim Milan znajdzie się w ścisłym top 3, nie mówiąc o próbie zdetronizowania Juventusu.
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
7 maja 2019, 19:25
Kpina
0
ShevaMS
ShevaMS
7 maja 2019, 19:16
Ten sędzia to jest dzban, nic nie kontrolował, teraz go będą powoli odsuwać, ale oficjalnie muszą go bronić, parodia
0
roby
roby
7 maja 2019, 18:25
Popatrzylem na wszystkie mecze Milanu,wniosek jest jeden,sami jestesmy winni sytuacji jaka jest w tabeli.A wiec-z Calgiari 1:1 ,z Empoli 1:1,z Bologna 0:0,z fiolkami 0:1,z Frasinoe 0:0,z Udinese 1:1,najbardziej bola te -z Napoli z 2:0 na 2:3,chociaz 1 pnk,z Atalanta 2:2 w 91m wyrownali,z Lazio 1:1 w 94 wyrownali,z Sampa 0:1 w pol minuty stracili i z Parma 1:1 w 87 stracili...dobre 9 pnk na miekko powinno byc z ostatnich meczy nie wspominajac wczesniejszych remisow ze sla ymi zespolami,dodam jeszcze blamaz z Olympiakosem i pucharowe z Lazio...a najgirsze ze nic od nas juz nie zalezy,tylko i wylacznie jak zagra Atalanta
1
Diavo
Diavo
7 maja 2019, 19:18
Nasi tracą koncentrację,wczoraj przy stałych fragmentach było to samo,nawet Piątek zaczął wrzeszczeć po piłkarzach..
0
fett85
fett85
7 maja 2019, 19:42
Wystarczyło zatrudnić Ibrę na początku sezonu oraz dokonać jeszcze jednego, nawet nie drogiego transferu zimą. Przecież chyba wszyscy wiedzieli w zarządzie, że taki Calhanoglu, Laxalt czy Biglia to piłkarze reprezentujący poziom mierny.
0
Diavo
Diavo
7 maja 2019, 18:25
Nasi powinni pisać odwołanie!
0
sheva7acm
sheva7acm
7 maja 2019, 17:47
Gdyby to był piłkarz Juve dostałby 1 mecz max !!!
0
fett85
fett85
7 maja 2019, 17:53
Gdyby to był piłkarz Juve, to przeciwnik dostałby czerwoną z miejsca za taki wślizg, a Paquecie nie groziłoby nawet napomnienie.
12
fett85
fett85
7 maja 2019, 18:10
PS: Może nawet (wspólnie z sędzią) opluliby faulującego na odchodne? :P
Edytowano dnia: 7 maja 2019, 18:10
6
Pikolo1899
Pikolo1899
7 maja 2019, 20:13
Mnie się nawet wydaje,że Paqueta nie wiedział kogo dotyka/uderza.Bardziej myślał,że to ręce gościa z Bologny,który stał obok.
PS ile meczów zawieszenia dostanie sędzia za naruszenie nietykalności Paquety??
0
Fushnikov
Fushnikov
7 maja 2019, 17:26
We Włoszech lepiej opluć sędziego niż go tracić w te durne łapy. Dzeko za plucie w sędziego (niezauważone 5x ehe tu mi jedzie czołg) Paqueta za to że kolejny raz został ostro sfaulowany dostaje czerwony na 3 kolejki. Abstrakcja i surrealizm prosto od Daliego xD
9
Nesta_13
Nesta_13
7 maja 2019, 17:26
Typ popier... Nie no błagam, nie ogarniam już tych sędziów. Ja rozumiem kilka spotkań źle sędziować, ale u nas co mecz są kontrowersje na naszą niekorzyść.
2
Milanboy
Milanboy
7 maja 2019, 17:01
Żałosna kara, po prostu żałosna , arbiter nie dość że sam narusza piłkarza, to jeszcze daje czerwoną kartkę głównie za to że rękę odciągnął od arbitra kiedy to ten pierwszy go dotknął, ja tam się dla Lucasa nie dziwię ani trochę, bo to co wczoraj ten gość z gwizdkiem odwalał to był szczyt wszystkiego, gdzie była 2 kartka dla Poliego? Dlaczego Dijks nadal grał? Dlaczego Destro nie dostał jak pamiętam wtedy także upomnienia? Ale ok, reszta napisze tutaj że za głupotę się płaci, nie sorki, ten gość wczoraj sam wyszedł na kretyna, bo kompletnie nie potrafił poprowadzić spotkania, chaos za chaosem się dział wczoraj, szczerze to nie pamiętam tak źle prowadzonego spotkania pod względem kontroli jak wczoraj, nawet ten mecz z Juve gdzie karny się dla nas należał nie był tak zły jak ten wczorajszy na San Siro

Nadal powtarzam, i będe powtarzać, nienawidzę arbitrów w Serie A prócz wyjątków, bo są głupi jak but, i jak zaczyna się chaos, to zwyczajnie w świecie nie ogarniają burdelu na murawie, i to nie jest na podstawie tylko meczów Milanu, ale całej Ligi gdzie gdy nadchodzi chaos to Arbiter zachowuje się jak nie napisze już kto, przykład Fiorentina vs Inter
Edytowano dnia: 7 maja 2019, 17:06
8
Majkel69
Majkel69
7 maja 2019, 16:57
Tak z innej beczki dla wszystkich wrogów Sinisy - przejął Bolognę rozbitą w strefie spadkowej na końcu stycznia. Wygrał większość meczy. To nie przypadek. W meczu z nami ten kandydat do walki o utrzymanie grał dojrzalszą i kreatywniejszą piłkę niż zespół walczący o ligę mistrzów.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 maja 2019, 17:33
Ja jestem bardzo ciekawy wyników Sinisy z tą dramatyczną kadrą jaką dysponował Pippo.To nie przypadek, że Bolonia po przyjściu Sansone i Soriano, powrocie Palacio oraz lekkim przebudzeniu Orsoliniego zaczęła regularnie punktować...
0
Majkel69
Majkel69
7 maja 2019, 17:39
Tak jasne, przegrywali prawie wszystko bo 2-3 zawodników brakoało, jak doszli to wygrywają prawie wszystko - samo się zrobiło. Sinisa nie ma na nic wpływu. Tak jak do nas przyszedł Piątek i Paqueta i automatycznie kończymy sezon na podium.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 maja 2019, 17:52
Nikt nie neguje wkładu Serba, jednak patrząc na formę owych zawodników i kuriozalne, INDYWIDUALNE błędy/nieskuteczność tych, którzy grali w ich miejscu jesienią to zimowe mercato było kluczowe, a nie nowy szkoleniowiec.Równie dobrze mógłby zostać Pippo i najprawdopodobniej Bolonia także z byłym snajperem Milanu utrzymałaby się w lidze.
Edytowano dnia: 7 maja 2019, 17:56
0
Milanboy
Milanboy
7 maja 2019, 18:10
Majkel69- trener jest przede wszystkim po to aby zapewniać dobrą atmosferę i dawać wytyczne, taka jest smutna prawda, i najwyraźniej zapewnia to Mihajlović, bo to kadra przede wszystkim odpowiada za grę, trener ma nie przeszkadzać pod tym względem
0
Majkel69
Majkel69
7 maja 2019, 16:55
Gattuso głupimi decyzjami roztrwonił przewagę i wprowadził nerwową atmosferę. A teraz przez ten nadmiar negatywnych emocji naszym załącza się agresor i wyłączają mózgi. Wiem, że to nie on biega po boisku i atakuje sędziów, ale... mimo wszystko myśłę, że 80% odpowiedzialności jest po jego stronie. odpadamy na własne życzenie po tych straconych głupio w paru meczach punktach. A najgorzej, że nie możemy walczyć w pełni sił bo sami siebie głupio kartkami wykańczamy...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 maja 2019, 17:32
Śmieszy mnie jak ludzie z góry zakładają, że nerwowa atmosfera została spowodowana przez trenera, a nie występki piłkarzy.Najwyraźniej niektórzy mają lepszy research od uznanych włoskich dziennikarzy...
Edytowano dnia: 7 maja 2019, 17:35
1
acmti__
acmti__
7 maja 2019, 16:51
Robimy wszystko żeby skończyć sezon jak najniżej. Tylko Bóg może nas doprowadzić do LM... na pewno nie nasi zawodnicy
1
kupczyk1981
kupczyk1981
7 maja 2019, 16:47
Jak najbardziej zasłużenie,ale czy Dzeko za oplucie sędziego dostał karę?Bo z tego co kojarzę to nic takiego nie miało miejsca.
0
Sakuragi
Sakuragi
7 maja 2019, 17:18
Może dlatego, że go nie opluł?
1
Fushnikov
Fushnikov
7 maja 2019, 17:32
Tosiekjakubowicz kiwał głowa cz co tam robił??
0
Piotrek1899
Piotrek1899
7 maja 2019, 16:40
Za głupotę się płaci. Proste. Mam wrażenie, że cała ta ekipa jest od jakiegoś czasu mocno rozchwiana emocjonalnie. Ciekawe dlaczego?
0
ACstach
ACstach
7 maja 2019, 16:34
Nie ogarniam.
1
roby
roby
7 maja 2019, 16:32
A co powiecie wyjsc 1 3 4 2 1 w obroni Romek Zapata Muscho ...2 def.Jose Baka po bokach Castijlo i Kessie w srodku kolo siebie Hakan Suso i na ataku Piatek
2
DarthImpaler
7 maja 2019, 17:12
Ty serio chcesz mauriego na boisku?? No bez jaj
1
roby
roby
7 maja 2019, 17:47
Ktos musi byc...433 kompletnie mnie nie przekonuje...musimy czyms zaskoczyc...a jak bedzie w srodku duzo to i Jose sobie poradzi ...tak mysle...hak nie to Hakan do pomocy i kto z przodu...Castijlo cos sie zagubil,Suso rozgr....slabo...no nic trenera decyzja,mozna gdybac po meczu
0
7 maja 2019, 16:26
Zbyt łagodna kara. Nie toleruję takiego zachowania w żadnej sytuacji. Nie do pomyślenia np. w rugby, żeby jakiś zawodnik startował do sędziego. To jest obecnie największy rak piłki nożnej - pozwalanie zawodnikom na takie zbydlęcenie.
2
looko
looko
7 maja 2019, 16:35
No powinni go zamknąć do Guantanamo najlepiej od razu
Edytowano dnia: 7 maja 2019, 16:37
8
Fushnikov
Fushnikov
7 maja 2019, 17:34
Ściąć w niedzielę w Watykanie po mszy świętej na tym balkonie.
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 maja 2019, 20:19
Pełna zgoda jeśli chodzi o ogół, jednak w tej sytuacji sędzia zrobił dosłownie wszystko żeby Paqueta się tak zachował.
0
matten
matten
7 maja 2019, 16:25
Szkoda. Poważna strata dla zespołu. Mam nadzieję, że zawodnik wyciągnie naukę na przyszłość. Można powiedzieć, że jedyna nadzieja w Piątku.
1
Vol'jin
Vol'jin
7 maja 2019, 16:24
offtop

fajny tekst o De Guzmanie i jego "traktowaniu" w Napoli

widać, że śmieciarze to śmieciarze ;]
1
patrykas
patrykas
7 maja 2019, 16:12
Nie no to jest śmieszne! Nie będziemy się odwoływać ? Tak w porównaniu ile za oplucie przeciwnika dostal bodajże Costa z Juve?

I tak awansujemy do LM mimo że tyle osób nie chce:D
2
savicevic88
savicevic88
7 maja 2019, 16:16
Costa nie opluł. Jemu się ulało :D
2
savicevic88
savicevic88
7 maja 2019, 16:12
Marco non Bello.

Sędziowie zapierdzielili ten mecz. Czy to "varowcy" czy obecni na boisku czy w jego obrębie. Bolognia zaostrzała grę z każdą upływającą minutą aż doszło do tych brzydkich wydarzeń.
2
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
7 maja 2019, 16:57
w sumie to większość jeżeli nie gra nasz kochany Milan ; D
0
KKP19
KKP19
7 maja 2019, 16:10
Jest w Italii jakiś normalny sędzia? Teraz serio pytam, który sędzia sędziuje obiektywnie mecze?
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 maja 2019, 20:20
Ze dwóch się znajdzie może.
0
KKP19
KKP19
7 maja 2019, 16:07
Paqueta nie miał tak ostrej reakcji by żółtą dostac,a sędzia sam podszedl na tak bliską odległosc. Gdy człowiek jest zdenerwowany to logiczne że ręce nie wiszą mu w miejscu, a w dodatku to Brazylijczyk, a oni z natury są bardziej ekspresyjni niż Finowie. Za obydwie akcje mogl mu dac lacznir zółtą, a nie pcha naszego zawodnika i daje mu żółtą + czerwień w najważniejszym momencie sezonu
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
7 maja 2019, 16:10
Zapłacili za czerwoną, to dostał czerwoną.
8
KKP19
KKP19
7 maja 2019, 17:28
Sedzia czekal aż sie doczekał
0
Funnyv2
Funnyv2
7 maja 2019, 16:07
Costa tylko 4 mecze dostał zawieszenia za 3 razy gorsze zachowanie.. Gdzie Tu logika ehh
4
Gzikuu
Gzikuu
7 maja 2019, 16:23
Costa nie dostał zawieszenia za nadmiar żółtych kartek, czerwoną kartkę i naruszenie nietykalności. Dwie zupełnie inne sytuacje.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 maja 2019, 20:22
Nie czerwoną i naruszenie tylko czerwoną za naruszenie. To 2 przewinienia a nie 3. I wciąż dużo mniej szkodliwe niż naplucie na kogoś.
0
KKP19
KKP19
7 maja 2019, 16:07
Le Cabaret
1
AcMati92
Moderator AcMati92
7 maja 2019, 16:02
Tego błazna powinni zawiesić w nagrodę za swoją pracę.
1
Gzikuu
Gzikuu
7 maja 2019, 15:59
2 mecze kary ma z automatu, dobrze, że tylko 1 za naruszenie nietykalności sędziego, więc na nowy sezon będzie chociaż dostępny od początku.
1
banan1899
banan1899
7 maja 2019, 15:56
Za 3 mecze to trzeba mu było pie...ć
5
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
7 maja 2019, 16:02
w ten głupi ryj... ale teraz już po ptokach ;
0
kurdep5
kurdep5
7 maja 2019, 15:56
To jakiś żart - Cygan Dzeko dostał 2 mecze za oplucie sędziego....
5
Vol'jin
Vol'jin
7 maja 2019, 16:04
Może zacznijmy od tego, że sędzia nic takiego w raporcie nie zawarł. A że kamera coś sugerowała to inna sprawa
2
kurdep5
kurdep5
7 maja 2019, 16:35
Chcesz mi powiedzieć że masz wątpliwości co do tamtej sytuacji ? Jak pisał Mister Galliani - zapłacili żeby nie zawarł to nie zawarł....
1
Vol'jin
Vol'jin
7 maja 2019, 16:53
wierz trollowi :D
1
kurdep5
kurdep5
7 maja 2019, 17:13
Wierzę przede wszystkim swojej wiedzy i temu co widziałem. Zawsze się znajdzie taki ktoś jak szef polskiego kolegium sędziów pan Przesmycki który od X lat usprawiedliwia każde nawet skandaliczne decyzję podległych mu arbitrów.
0
patoo_07
patoo_07
7 maja 2019, 15:56
Może się odwołają. W każdym razie dla mnie ktoś nas nie chce w lidze mistrzów. Pytanie tylko kto, bo to co się dzieje w tym sezonie nie jest normalnie. Sędziowie, UEFA, coś tu mocno śmierdzi...
3
marunio
marunio
7 maja 2019, 16:13
z tego co widze, to najbardziej w lm nie chca nas nasi zawodnicy i trener
4
Jogin
Jogin
7 maja 2019, 15:53
Kara jakby pobił sędziego.
0
marunio
marunio
7 maja 2019, 18:00
Pewnie jakby wiedział, że za takie coś ma aż 3 mecze zawieszenia, to by chociaż liścia sprzedał arbitrowi - chociaż by mu emocjonalnie ulżyło ;)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się