SCUDETTO


36. kolejka Serie A

11 maja 2019, 01:21, cinassek Aktualności
36. kolejka Serie A

Serie A wkracza w absolutnie decydującą fazę. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji odnośnie 36. kolejki rozgrywek ligi włoskiej.

Sobota, 11 maja:

15:00: Atalanta - Genoa 2:1 (Barrow 46', Castagne 53' - Pandev 89')

18:00: Cagliari - Lazio 1:2 (Pavoletti 90+1' - Luis Alberto 31', Correa 53')

20:30: Fiorentina - Milan 0:1 (Calhanoglu 35')

Niedziela, 12 maja:

12:30: Torino - Sassuolo 3:2 (Belotti 56', 82', Zaza 81' - Bourabia 27', Lirola 71')

15:00: Frosinone - Udinese 1:3 (Dionisi 85' - Okaka 11', 45', Samir 41')

15:00: Sampdoria - Empoli 1:2 (Quagliarella 90+2' [k.] - Farias 56', Di Lorenzo 75')

18:00: SPAL - Napoli 1:2 (Petagna 84' [k.] - Allan 49', Mario Rui 88')

20:30: Roma - Juventus 2:0 (Florenzi 79', Dżeko 90+2')

Poniedziałek, 13 maja:

19:00: Bologna - Parma 4:1 (Orsolini 52', Sepe 59 [s.], Lyanco 72', Sierralta 84' [s.] - Inglese 81')

21:00: Inter - Chievo 2:0 (Politano 39', Perisić 86')



351 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Hogan
Hogan
16 maja 2019, 10:49
Wszyscy maja wyrąbane na Atalante włącznie z Allegrim, który odejdzie po sezonie.
0
adamos
adamos
14 maja 2019, 07:10
Juve nie wygra z Atalanta, zawodnicy Juve przygotowują plany treningowe selekcjonerów, na eliminacje i Ligę Naródów. Allegri to w weekend dzwoni rano, kto długo na grillu nie siedział i chce się komu biegać. Niestety Rino dał ciała z czołówką i ogórkami. A teraz pokutujemy.
0
XXL
XXL
14 maja 2019, 06:28
Naprawde sie pocieszacie tym, ze Juve MUSI wygrac z Atalanta, bo nie, przegrać dwoch meczow z rzedu? Co to za myslenie? Oni juz nic nie musza. Za rok nikt nie bedzie pamietal tych porazek Juventusu po fakcie, ze zostali mistrzem. Spojrzysz na tabele i widzisz ich na szczycie, to wystarczy. Na korzyść Juve jest tylko wlasny stadion, a forma, mentalnosc, swiadomosc o co dany zespol gra - na korzysc Atalanty. Moim zdaniem remis, albo zawodnicy Gasperiniego to wygraja.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 maja 2019, 23:26
Kurs na wygraną Juventusu z Atalantą 2.45... bumkacherzy czują co jest grane.
0
szfarceneger
szfarceneger
13 maja 2019, 22:54
Ktoś ostatnio wyliczył, że jeśli zrównamy się punktami z Interem i Atalantą, to w małej tabeli zajmiemy trzecie miejsce, czyli w ogólnej piąte. Tylko ten ktoś nie wziął pod uwagę, że Roma wygra z Juve. Jest możliwy scenariusz, w którym Milan, Inter, Atalanta i Roma mają po 38 kolejce tyle samo punktów. Wtedy kolejność byłaby taka: Inter, Milan, Atalanta, Roma. Dlatego oprócz tego że musimy liczyć na potknięcia Interu i Atalanty, to dobrze by było, gdyby Roma zdobyła komplet punktów w dwóch ostatnich meczach. Oczywiście zakładając, że my też wygramy z Frosinone i SPAL ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 maja 2019, 23:24
Dokładnie tak, wygrana w 2 ostatnich meczach i dopiero można się martwić.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 maja 2019, 06:14
Liczenie dalej na cokolwiek po blamażu w tym sezonie jest uwłaczające dla kibica Milanu. Oczywiście można pisać scenariusze nierealne dla samego pisania tylko po co? Milan nie zasłużył żeby wejść na salony. Transfery za w sumie ponad 300mln okazały się niewiele warte. Moim zdaniem ci "profesjonaliści" nawet bez trenera powinni lepiej grać, a przynajmniej walczyć. Wina leży po obu stronach. Przez pół sezonu czlapali po boisku a teraz mam liczyć na cud. LM nie dla Milanu, jak to się mówi nie dla psa kiełbasa.
1
Zimer9009
Zimer9009
13 maja 2019, 22:28
To co gra Chievo to jest jakiś dramat. Nie znam ich płac, ale mimo wszystko są to ZAWODOWI piłkarze którzy z pewnością inkasują min. kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy euro rocznie, a mam wrażenie, że każda ich akcja do przodu, która składa się z 2-3 celnych podań jest dziełem przypadku. Niesamowite.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 maja 2019, 22:42
To tak jak u nas.
9
Zimer9009
Zimer9009
13 maja 2019, 22:48
Ja też narzekam na Milan, ale to co grało dzisiaj Chievo to inny poziom żenady. Trzecie podanie do przodu to najczęściej była już jakaś przypadkowa główka albo ratowanie beznadziejnego podania. Szok :)
1
Piotrek1899
13 maja 2019, 22:57
Racja. Chievo jest po prostu tragiczne. A najśmieszniejsze jest to, że Inter wcale tak dobrze na ich tle nie wyglądał. Zresztą, Milan męczył się z nimi jeszcze bardziej. Straszne.
1
patoo_07
patoo_07
13 maja 2019, 21:46
Ligi Miszczów nie będzie :(
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 21:48
Bedzie w tym roku. ;p
0
Baloo
Baloo
13 maja 2019, 21:48
Miszczów napewno nie
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 maja 2019, 22:13
Zrobią puchar pocieszenia dla zasłużonych.
2
Krauser
Krauser
13 maja 2019, 23:03
"Puchar dawnych zdobywców Pucharów" nagroda główna to Puchar Pamięci, dla tych co jeszcze żyją przeszłością
1
szfarceneger
szfarceneger
13 maja 2019, 21:45
W ogóle za 2 dni jest finał Pucharu Włoch. Trzeba trzymać kciuki za Atalantę. Jak wygrają to już raczej nie wypuścimy bezpośredniego awansu do LE. Najlepiej jakby wygrali po dogrywce, a w niedzielę zebrali baty w Turynie ;)
3
MrCostacurta
13 maja 2019, 22:32
Kciuki to ja trzymam ale za dogrywkę i karne. Niech się nie oszczędzają.
4
Piotrek1899
13 maja 2019, 21:45
Serio, ten Inter jest tak rzadki, że to jest wstyd ogromny przegrać z nimi oba mecze.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 maja 2019, 22:13
A jednak taktyk potrafił.
5
Piotrek1899
13 maja 2019, 22:18
Kontrakt dożywotni proponuję ;) Za ten wyczyn ;p
1
Milanboy
Milanboy
13 maja 2019, 22:38
Piotrek1899 - zawsze był taki za spala, ale różnica jest taka że rino to żółtodziob, a spaletti nie
0
Piotrek1899
13 maja 2019, 22:49
Cześć Milanboy;) Nie wiem czemu, ale zawsze, kiedy się pojawiasz poprawia mi się humor ;) Wyjaśnisz?
0
ACstach
13 maja 2019, 21:41
Inter piach gra ale od slupka wpasc musialo...
0
MisiuACM
MisiuACM
13 maja 2019, 21:43
Problem w tym, że oni strzał oddali i pozwolili się tej piłce od słupka odbić. U nas strzałów brak.
0
Zimer9009
Zimer9009
13 maja 2019, 21:45
Również jestem wielkim antyfanem Interu, ale liczyć na to, źe stracą punkty z Chievo, które nie potrafi wymienić dwóch dokładnych podań to jak liczyć na cud i gwiazdkę z nieba ;)
3
ACstach
13 maja 2019, 21:51
Wszystko prawda, ale w głębi duszy liczylem na 0-0.
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 20:34
W ogole, Fiorentina nie jest pewna utrzymania. Bylyby jaja, jakby Samolocik spuscil ich do Serie B.
0
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 21:39
W dwumeczu lepsi od Empoli - wystarczy im jeden remis w dwóch meczach do utrzymania
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 21:44
Tylko patrzac na ich ostatnia forme, bedzie ciezko. Na 5 meczow, remis i cztery porazki. Nie mowie, ze spadna, ale sam fakt, ze na dwie kolejki przed koncem, taki klub ma jeszcze szanse, zeby spasc z ligi. Okropny sezon Violi, a potencjał na eueuropejskie puchary jak najbardziej maja.
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 21:49
Dodatkowo Empoli nie wygra 2 meczy(oby zadnego).
0
13 maja 2019, 20:29
Oby Parma sie utrzymala.
1
Szulaj22
Szulaj22
13 maja 2019, 20:59
Ja sie zastanawiam jak mogliśmy z takimi amatorami stracić punkty jak Bologna przy odrobinie szczęścia mogła ich dzisiaj zniszczyć 10 bo błędy jak w b klasie.
0
mpt1899
mpt1899
13 maja 2019, 20:07
Podobno Watford zezwoli odejsc Deulofeu do Milanu. Cena- €40M, wolne zarty. Takze laczony z nami jest Mustafi z Arsenalu. Cena- £35M, fani Arsenalu podobno sa wniebowzieci. On naprawde jest taki zly?
0
jacekk553
jacekk553
13 maja 2019, 20:12
https://www.youtube.com/watch?v=THIHIY5w3TY Sam oceń
3
mpt1899
mpt1899
13 maja 2019, 20:19
Dzieki. Jacek. Matko Boska. Przedluzyc kontrakt z Zapata.
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 20:19
4
Starosta
Starosta
13 maja 2019, 20:20
^ up
niezła miazga :)
1
Vol'jin
13 maja 2019, 20:28
w Sampie Mustafi wyglądał nieźle i nie bez powodu też wtedy dostał się do silnej kadry Niemiec na mundial którą zdobył MŚ i nawet grał

Ale to kolejny piłkarz do odbudowy^
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 maja 2019, 21:21
Dooglądałem do 5 minuty, nie chcę widzieć tego gościa nawet na trybunach SS.
1
Vol'jin
13 maja 2019, 19:21
Palermo w serie C xD
0
Starosta
Starosta
13 maja 2019, 19:44
To się im sytuacja diametralnie zmieniła. Czy to oznacza ze jest szansa dla Perugii gdzie trenerem jest Nesta?
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 19:48
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 maja 2019, 19:48
@up zostali karnie zdegradowani za machlojki finansowe (głównie pranie brudnych pieniędzy). Jaja. Co do Perugii to tak, będą grali w barażach z Veroną.
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 19:50
0
Starosta
Starosta
13 maja 2019, 19:54
Dzięki za info. No tak Palermo to stolica sycylijskiej mafii to pranie pieniędzy aż tak to mnie nie dziwi. Mimo wszystko Palermo to kawał historii włoskiej calcio wiec liczyłem na ich promocje do serie A. Zreszta mieli bardzo ekscentrycznego właściciela Zampariniego, który także dodawał tez lidze kolorytu. Tak przynajmniej mi się wydaje.
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 19:57
0
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 20:17
Odpowiednie służby i/lub wrogowie Elliota napewno prześwietlają również ostatnie dwa przejęcia Milanu. Kiedyś może dowiemy się w jaki sposób chińczyk nabrał pół piłkarskiego šwiata lub może wyjdą na światło jakieś dziwne machlojki bo średnio wierzę, że całe to przejęcie przez Elliot było w 100% zgodne z prawem.
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 20:17
1
XXL
XXL
13 maja 2019, 08:55
Wszedłem na moment na stronę polskich kibiców AS Romy.

"Grazie Claudio!",
"Ranieri musi zostać!",

Oczywiście Pan pod nickiem Marcos Salinas nadal uważa, że to amator. Oglądałem całe spotkanie i owszem - mieli szczęścia sporo, bo Mirante miał dzień konia i wyjmował wszystko co się dało, ale druga połowa zdecydowanie na korzyść Romy. Dwie, fajne akcje. Ranieri nigdy nie grał na posiadanie. Widać, że wszczepił w nich swój futbol, mimo tego "że stary, że średniowieczny futbol". Chciałbym, żebyśmy my tak grali. Wygrali najtrudniejszy mecz do końca sezonu...

Cóż, zabawę zaczynamy za tydzień - jakakolwiek wpadka Interu, Atalanty, nasza, Romy, Torino czy Lazio oznaczać będzie definitywny koniec marzeń w walce o top4.
9
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 09:30
Mirante to nie ma dnia konia, tylko odkąd wszedł do bramki to co mecz odwala takie akrobacje. Jego gra to właśnie zasługa Ranieriego, który na niego postawił. Mimo że gra tylko parę spotkań to kandydat na bramkarza sezonu.

Nie rozumiem po co sobie tak dogryzacie i wypominacie co kto pisał. Aż strach wypowiadać swoje zdanie, bo część użytkowników wypomina, że ktoś tam kogoś bronił/krytykował pół roku temu i teraz ma na kolanach prosić o wybaczenie przed Lordem Swoja Racja i odbyć marsz pokutny. Ogarnijcie się. Po to są dyskusje by się wymieniać swoimi racjami i z nich czerpać, a nie je na siłę udowadniać!
Nie kojarzę by Marcos pisał o Ranierim jako o amatorze. Jeżeli tak było naprawdę, to trochę(a nawet bardzo) słabo, bo jak ktoś wygrywa z Leicester mistrza Anglii to szacunek się należy niebywały.

Ranieri tam nie przyszedł nic budować czy konkretnie ustawiać, tylko ratować sezon. Jest kibicem Romy i jej zasłużonym pracownikiem, dlatego podjął się tego zadania. Dalej uważam, że zwolnienie EDF to była kpina, ale Claudio też się szacunek należy.
2
XXL
XXL
13 maja 2019, 09:41
Przecież może się wypowiadać jak chce, a ja mogę się wypowiadać na jego wypowiedzi jak chce, skoro go nie obrażam przy tym.

Nie napisał, że amator, ale aluzją rzucił. "Chcecie tego Ranierego, a Rino jest od niego lepszy". Ta? Wyrażanie swoich opinii, a pisanie czegoś, co jest nieprawdą to są dwie, różne rzeczy. Śmiał się, że Ranieri ma średniowieczny styl i, że jest za stary. Naprawdę to ma być argumentem, który niszczy wszystkie inne? Co ma do tego wiek? Może właśnie jego doświadczenie daje iskierkę nadziei Romie na Ligę Mistrzów? Nie wiem. Niech wyraża swoją opinię, ale niech nie pisze głupot przy okazji. To samo było z Suso - urodziło mu się dziecko, dlatego tak słabo gra. Jedno, wielkie X D.

Co do bramkarza, to chyba jedna zbyt krótko grał, żeby go uważać za najlepszego bramkarza całego sezonu. Dla mnie Sirigu pozamiatał.
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 09:56
No ale krytykujmy poglądy, a nie ludzi, o to mi chodzi. Dzisiaj Ty wytkniesz mu "głupotę", a jutro Tobie ktoś inny, też zapewne będziesz się bronić przecież.
Z Suso to bardzo kontrowersyjna teza, przyznam xD Przez ten sezon było takich sporo na tej stronie jak np.
- Trener powoduje kontuzje mechaniczne graczy
- piłkarze symulują kontuzję by nie grać
- Leonardo to przyjaciel Rino
- Każdy gol strzelony przez Milan jest na farcie
- spiski przeciwko Silvie itd itp.
Dla rozluźnienia atmosfery można sobie podsumować te wypociny i pośmiać się razem :) Ja na pewno też coś głupiego napisałem.

Mirante zagrał 7 spotkań, ale to było 7 tak wybitnych spotkań, że nawet bije według mnie to popisy Sirigu, Handanovicia i Donnarummy. Gdyby nie on to Roma już dawno by nie miała szans nawet na 6 miejsce. Więc tutaj jeszcze raz szacun dla Ranieriego, że na niego postawił.



Edytowano dnia: 13 maja 2019, 09:58
3
XXL
XXL
13 maja 2019, 10:19
Można się pomylić i przyznać do błędu, ale on brnie w to dalej. Naprawdę trzeba być zakochanym w Rino, żeby uważać, że jest lepszy od Ranieriego. Na razie wstrzymuję się z oceną ogólną Gattuso, bo cel nadrzędny jest nadal w zasięgu i jeżeli się uda awansować, to wszystkie, złe rzeczy mu poniekąd zapomnę, a za wszystko bardzo podziękuję (z resztą, nawet jak się nie uda, to mu podziękuję za wszystko). Tylko niezależnie czy awansujemy, czy nie, chcę od nowego sezonu mieć kogoś innego na ławce.

Można się kłócić co nie jest do końca potwierdzone, bo takich sytuacji spornych jest sporo, ale kłócić się o coś, co jest widoczne gołym okiem, albo już potwierdzone... Mam na myśli, że możesz się wykłócać czy lepszy jest Ronaldo czy Messi, ale nie powinieneś się wykłócać o to, że lepszy jest Kucharczyk od Ronaldo. To coś podobnego robi Salinas. Jego wypowiedzi i myślenie jest bardzo kontrowersyjne, ma do tego absolutne prawo, do własnego zdania. No, ale on po prostu żyje w błędzie i się broni kolejnym błędem. Myślę, że już mu każdy to uświadomił, że nie ma racji, on doskonale też o tym wie, ale duma mu nie pozwala się przyznać do błędu.

Możliwe, że batalia o najlepszego golkipera zakończy się na linii Sirigu-Mirante. Handanović to jest bardzo równy bramkarz. Z pewnego poziomu nie schodzi, ale w tym sezonie byli lepsi.
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 10:21
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 10:27
Ja tam Rino do grudnia broniłem, bo działo się za dużo rzeczy wokół klubu by zwalać to na trenera. Postawiłem jednak warunek: od stycznia ma się polepszyć ten Milan. Polepszył się tylko chwilowo niestety by potem pokazać się z jeszcze gorszej strony niż na jesieni, gdy było milion kontuzji. Także niestety Rino należy podziękować. Tak czy siak uważałem, że odejdzie, bez względu na wynik sezonu. On sobie zdaje sprawę z tego, że nie jest trenerem na miarę Milanu, wiele razy to sugerował, więc nie spodziewałem się tak czy inaczej pozostania. Kto wie, może kiedyś wróci jak Ranieri do Romy, na białym koniu, bogatszy w warsztat i doświadczenie by ratować Milanowi sezon. Wolałbym Carlo no ale...
Ważne by się rozstać w dobrej atmosferze, jestem pewny że tak się właśnie stanie.
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 10:31
To znaczy, niezależnie co by się działo w tych ostatnich, dwóch kolejkach, to on musi odejść. Sporo wyników na farcie, brak ataku pozycyjnego, brak przyspieszenia. Plus taki, że ta obrona jest w miarę ogarnięta, bo nie tracimy jakoś bardzo dużo bramek. Problem w tym, że ten zespół się nie rozwija, a Gattuso nie wyciąga wniosków. Nie ma go co bronić, podziękować i niech się edukuje gdzie indziej - i tak jak mówisz, może wróci za jakiś czas nam pomóc. Mnie się wydaję, że Di Francesco tu przyjdzie. Conte niby coraz bliżej Interu, a Gasperini, w przypadku awansu do Ligi Mistrzów, Atalanty nie zostawi.
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 10:34
EDF to realistyczna i bardzo dobra opcja. Myślę, że dla tego Milanu wręcz idealna. Nie ma sensu ładować teraz dziesiątek milionów w trenera, który z tej kadry i tak nie może za wiele wycisnąć, max 3 miejsce, a jeszcze są problemy finansowe.
EDF był moim zdaniem niesłuszną ofiarą sabotażu Romy i sprawdzi się w Milanie, o ile nikt znowu na niego nie zwali winy za niepowodzenia klubu.
0
XXL
XXL
13 maja 2019, 11:01
Jak temu człowiekowi da się dobre warunki do pracy i okres przygotowawczy, to możemy spokojnie mieć 3/4 miejsce bez obgryzania paznokci do końca sezonu. Ba, jak Napoli będzie miało zadyszkę, to można nawet o wicemistrzostwo powalczyć, bo ten sezon, jeśli chodzi o Napoli - do wybitnych nie należy.

Trzeba brać przykład z Liverpoolu. Trener, któremu trzeba zaufać i powolne wymienianie szrotu na wartościowych zawodników. Myślę, że co okienko na spokojnie po 3/4 gości można pożegnać i tyle samo może zawitać do naszego klubu.
0
Corsa
Moderator Corsa
13 maja 2019, 11:55
Jest tu kilku, którzy byli pewni, że zmiana trenera w tej części sezonu rozwali Romę do końca, oni już się nie nauczą, że jak jest źle, to zmiany są potrzebne. Przy awansie do LM te same osoby będą zapewne obstawały za pozostawieniem Gattuso na ławce trenerskiej. Roma strzeliła w 10, jest ogromna zmiana w grze. Niezależnie od końcowej lokaty trzeba przyznać, że dobrze zrobili bez dwóch zdań.
0
Vol'jin
13 maja 2019, 18:49
z Ranierim jest jeden problem tam gdzie on pracował to po roku/1,5 jego zespoły łapały taki dołek formy, że nie potrafił z niego wyjść i kończyło się dymisją ^

Sam pisałem, że jak chcemy skoku chwilowego to Ranieri byłby dobrą opcją, ale powierzanie mu drużyny na dłuższy okres to już ryzyko kompletne
1
dysha1992
dysha1992
13 maja 2019, 00:36
Skończyły się wtopy, Juve gra na alibi a inni na maxa. Jak będziemy w LM to gole się na łyso a to raczej niemożliwe
3
Wilk87
Wilk87
13 maja 2019, 00:33
Mi się wydaje, że Juventus da rade z Atalantą, nie będą chcieli przegrać dwóch meczy z rzędu.
0
Boro
13 maja 2019, 06:32
Czuję tam remis:(
0
Corsa
Moderator Corsa
13 maja 2019, 11:58
Derbów nie wygrali, z odwiecznym rywalem nie wygrali, a na Atalantę się zepną? :)
1
mpt1899
mpt1899
12 maja 2019, 23:50
Przepraszam wszystkich. Skomentowalem to na szybko i chyba z szoku pomylilo mi sie z Patricem Evra. Zwracam honor Vol'jin.
1
mpt1899
mpt1899
12 maja 2019, 23:02
Rai podaje, ze Patrick Vieira to potencjalny nastepca Rino. Juz nie chodzi mi o to, ze to kolejny zoltodziob i na 100% to plota ale zatrudnienie takiego chama bedzie dla mnie uderzeniem we wszystkie wartosci Milanu.
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 23:14
0
AdamoX__
AdamoX__
12 maja 2019, 23:09
Ty serio na 99% uważasz ,że to plota?!?!? Na 110% wyssane z palca bajkopisarstwo. No ofense bro oczywiście.
4
mpt1899
mpt1899
12 maja 2019, 23:14
Adamos, zgadzam sie. JUz poprawilem:)
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 23:23
1
Vol'jin
12 maja 2019, 23:15
a co w Vieirze jest nie tak z tymi wartościami? Ja tak przypomnę, żę Vieira był piłkarzem Milanu i o tamtym okresie mimo wszystko ciepło wspominał tylko z racji tego, że chciał jechać na MŚ w 98 roku wolał odejść do Arsenalu
1
mpt1899
mpt1899
12 maja 2019, 23:20
Jego zachowanie, na boisku czy poza nim. Mam gdzies to, ze gral u nas i to, ze byl b.dobrym pilkarzem. Napewno mlodzi gracze, ktorzy pojda sprawdzic na YT kim jest ich nowy trener nie raz beda w szoku. Normalnie wzor do nasladowywania.
1
AdamoX__
AdamoX__
12 maja 2019, 23:22
Z czegotaką kojarzę to ostatnio niezłe bagno zrobił w klubie trenowanym przez niego , przynajmniej tak mi sie wydaję. A po 2 jak juz ma byc nowy trener no to chyba wypadało by jakiś tam większy staż miał.
1
Vol'jin
12 maja 2019, 23:30
Szatnia rządzi swoimi prawami pewnie chodzi o sytuacje typu jak Anelka dostał po guzi jego mięchem po szatni a potem z Wengerem przybił pionę?

a na boisku może dawał się ponosić, ale Gattuso robił to samo choćby, Keane to samo a nikt w United złego słowa o nim nie powie tak jak o Francuzu w Londynie... Czy o Gattuso jako piłkarzu. Zresztą nawet na YT jest jak obydwaj 40 letni gracze (Keane i Vieira kulturalnie wyjaśniają się wzajemnie gdzie te ich pojedynki były mimo wszystko ozdobą PL jak pamiętam)
1
Vol'jin
12 maja 2019, 23:33
i tak dodam wypowiedź Vieiry o Calcio która jest w 100% prawdziwa

https://fcinter.pl/news/viera-juve-jest-zorganizowane-interowi-brakuje-rygoru sorry że z od kuzynów, ale kilka zdań pokazuje fajnie problemy calcio (młodzież, braku planów długo-terminowych)
0
MrCostacurta
12 maja 2019, 22:58
Nadzieja w tym że Juventus będzie chciał zrewanżować się Atalancie za kompromitacje w Coppa.
5
Nizial86
Nizial86
12 maja 2019, 22:58
Ciekawe ile roma zapłaciła za ta wygrana
0
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 06:21
Jak to Roma - przecież według teori spiskowych to Juve kupuje mecze
1
Katan
Katan
12 maja 2019, 22:51
Niech chociaż Inter da dupy w tej kolejce :D
0
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
12 maja 2019, 22:49
W sumie to dobrze, że Roma wygrała. Juve teraz musi zacząć wygrywać żeby nie stracić twarzy, a jeszcze może dojść do sytuacji, że Roma uratuje nam dupe równoważąc się punktami z nami Atalanta i Interem.
14
GeorgeACM
GeorgeACM
12 maja 2019, 22:48
Oby tylko Milan nie stracił już punktów bo wystarczy remis i mamy po LM
0
12 maja 2019, 22:42
Dzisiaj łatwa kasa u buka, wynik był wiadomy, wbrew różnym wróżbitom maciejom na tej stronie.
1
mpt1899
mpt1899
12 maja 2019, 22:37
I bardzo dobrze. Tak czy siak nie mozemy zgubic ani punktu takze dla nas wynik najlepszy jaki moze byc.
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 22:39
3
12 maja 2019, 22:31
Gol Florenziego jak Calabrii rok temu na Olimpico :)

Będzie co będzie, bez naszych zwycięstw inne wyniki nie mają znaczenia, a wygrać ze Spal to nie taka prosta sprawa.
5
Cactus
12 maja 2019, 22:31
Nie pozostaje nam nic innego (oprócz naszych zwycięstw) jak liczyć tylko, że Juventus się jednak będzie chciał godnie pożegnać z własnymi kibicami w tym sezonie. Zwłaszcza po dzisiejszej porażce w Rzymie.
1
Piotrek1899
12 maja 2019, 22:28
Ależ kontra;) Roma nadal w grze. Ranieri - stary, ale jary;)
1
HaryHole
HaryHole
12 maja 2019, 23:01
Chwilowy lekki progres jak w każdym klubie po zmianie trenera. Jako trener na dokończenie sezonu to jeszcze ujdzie ale Roma nie zatrudni go na następny sezon. Nie są idiotami.
0
XXL
XXL
12 maja 2019, 22:23
2:0. Marcos Salinas, jak tam, Ranieri nie za stary na Rome?
13
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:27
K.O. haaa on dalej wyzej stawia Rino
8
Zako
Zako
12 maja 2019, 22:32
Pewien gość w latach 40 XXw. tez skreślał wszystkich starców, i jakoś wojny dzięki temu nie wygrał :). Dobrze, gdyby United zwolniło Fergusona w wieku 65 lat z uwagi na wiek to by nie wygrali LM i jeszcze kilku mistrzostw.
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 22:36
3
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 06:25
Dla Salinasa Amator to najlepszy fachowiec na świecie.
1
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:22
tylko Milan z juve wszystko przegrywa
1
Zako
Zako
12 maja 2019, 22:30
Ogólnie dostajemy od nich cały czas oklep ostatnio, niemniej jednak mimo wszystko nie porównywałbym tego do takich zwycięstw Romy - oni chyba od 5 lat grają z nimi zawsze w maju jak Juve ma juz wygranego mistrza.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 maja 2019, 22:47
Bo nas jako klub jednak szanują i grają, żeby wygrać. A taką Romę czy inne wynalazki mają tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę.
0
AdamoX__
AdamoX__
12 maja 2019, 23:12
Kto widział 2/3 ostatnie mecze z Juve wiedział ,że sędziowie tak nas jebali ,że nie dało sie tego wygrać po prostu. Nasi waczyli jak Lwy w super pucharze i ostatnim meczu z juve.
1
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:15
Juve nie spina sie juz od zdobycia majstra. A tu dalej ciagle czytam juve sie zepnie na inter, na rome, na atalante ...poki co nie widze tego max remis robia
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
12 maja 2019, 22:13
Jak dzisiaj Jude przegra to się na Atalante zepnie ^^
9
Huczaj
Huczaj
12 maja 2019, 22:18
Dokładnie. Atalanta kilka dni po finale Pucharu Włoch dostanie zadanie wygrania w Turynie z podrażnionym Juventusem. To nasza jedyna szansa.
3
Gzikuu
Gzikuu
12 maja 2019, 22:25
Atalanta po gładkiej wygranej z żałośnie słabym Lazio pojedzie naładowana na mecz ze słabym Juve. Ja bym się nie nastawiał na porażkę drużyny Gasperiniego.
4
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:28
Juve po zdobyciu majstra spina sie jak cholera haaa.
0
patoo_07
patoo_07
12 maja 2019, 22:11
Juve jest żałosne.
0
XXL
XXL
12 maja 2019, 22:10
I choy... Mocna ta Roma.
0
12 maja 2019, 22:10
Co gdy Milan,Roma i Atalanta beda mialy tyle samo pkt?
0
HaryHole
HaryHole
12 maja 2019, 22:10
Milan jest najwyżej w tabeli.
2
XXL
XXL
12 maja 2019, 22:11
Bezposrednie, czyli gorujemy nad nimi.
1
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:11
my mamy wina wtedy
1
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:11
A nie ta mala tabela decyduje wtedy gdy wiecej niz 2 zespoly maja tyle samo pkt?
0
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:14
tak ale my mamy wtedy 8 pkt wiec win
1
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:15
Ok myslalem ze moze wtedy jednak bilans bramek sie liczy , jednak nie.
0
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:16
nas tylko inter minusuje jakby mial tyle samo pkt
1
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 22:09
brawo ktos wierzy w Juve z atalanta?
0
Diavo
Diavo
12 maja 2019, 22:10
Muszę wierzyć..
5
Zirytowany
Zirytowany
12 maja 2019, 22:12
Tyle dobrego że grają u siebie.
0
Diavo
Diavo
12 maja 2019, 22:09
To jest dramat..
0
AC Kamil
AC Kamil
12 maja 2019, 22:11
Zwycięstwo Romy w tym meczu jest dla Milanu korzystne więc nie wiem z czym ma być związany ten dramat, chyba że zakładasz jakkolwiek awans Milanu bez zwycięstw w dwóch ostatnich meczach. Wiadomo, że Juventus nie rokuje dobrze, ale mimo wszystko lepiej jeśli Roma dziś dowiezie te zwycięstwo.
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 22:12
1
Zirytowany
Zirytowany
12 maja 2019, 22:15
@AC Kamil - w jakim sensie wygrana Romy jest dla nas korzystna? wyjaśnij.
0
AC Kamil
AC Kamil
12 maja 2019, 22:16
Jeśli jakimś cudem Milan, Inter i Atalanta będą miały tyle samo punktów to Milan nie wejdzie do LM przez najgorszy bilans w małej tabeli, jeśli dodatkowo byłaby Roma z tą samą ilością punktów to Milan wchodzi. Przeczytaj news na ten temat, tam jest wszystko klarowanie wytłumaczone.


https://www.acmilan.com.pl/news/26869/dziesiatki_wariantow_w_tabeli_zrownanie_sie_punktami_z_interem_moze_oznaczac_klopoty_milanu
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 22:19
7
Diavo
Diavo
12 maja 2019, 22:22
AC Kamil nie myślałem o tym ,dzięki za uświadomienie :D.P.S. ładna kontra Romy!
0
XXL
XXL
12 maja 2019, 21:51
Mimo 0-0, kawal meczu. Operowanie pilka przez Juve, szybkie kontry Romy. Najwyższa polka, przyjemnie sie to ogląda.
0
milan78
milan78
12 maja 2019, 21:26
Tymczasem wygląda na to,że Inter dokona za chwilę transferu dekady.Wreszcie Juventus będzie mial z kim przegrać
https://www.calciomercato.com/en/news/conte-edging-closer-to-inter-move-four-year-contract-ready-26138
0
mateusz95kaka
mateusz95kaka
12 maja 2019, 21:21
Najgorszy scenariusz to po 68 pkt. Milanu, Atalanty i interu, wtedy odpadamy z LM, więc jak inter wygra z Chievo, a juventus będzie wygrywał z Atalantą, to chyba będę wolał żeby inter wygrał z Napoli niż zremisował (no chyba, że przegrają, to najlepsza opcja), bo myślę że Empoli co najwyżej może wyszarpać remis z interem, raczej nie wygra, a wygra i dwa remisy interu to najgorsze co może się przytrafić (oczywiście przy dwóch wygranych Milanu i porażce Atalanty), trochę to zagmatwane, mam nadzieję, że troche zrozumiałe, a wystarczyło nie przerżnąć dwa razy derbów, tabela wyglądałaby dużo lepiej. Swoją drogą inter też ma mega słaby sezon, załóżmy, że to my wygrywamy dwa razy derby, wtedy interowi odejmujemy 6 pkt., a Milanowi dodajemy 6... inter jest tak samo słabiutki jak Milan, tylko lepszy o te derby, tylko i aż może się okazać, ale trzeba wierzyć do końca. FORZA MILAN
0
Shevc
Shevc
12 maja 2019, 21:51
Żeby zapobiec takiej sytuacji jak na wstępie to Roma musiałaby wygrać teraz z Juventusem. To Roma jest dla nas zabezpieczeniem przy równej ilości punktów 4 drużyn - Milanu, Interu, Atalanty, Romy.
3
Diavo
Diavo
12 maja 2019, 22:10
Shevc,chyba właśnie to wyprosiłes :D
2
Milanboy
Milanboy
12 maja 2019, 21:18
Od strojów juve tylko Barcy na kolejny sezon są gorsze
0
jacekk553
jacekk553
12 maja 2019, 21:55
Te Barcelony przynajmniej powinny wyglądać znośnie z daleka, w przypadku Juve nawet tego nie ma. Niemniej jednak, oba komplety są paskudne. Na kolejnym miejscu dałbym Inter i ten fragment z ukośnymi paskami. Bez tego mieli by prostą, w bardziej klasycznych barwach koszulkę, a zrobili z niej najgorszą od bardzo dawna, jeszcze ta z 14/15 może z tym konkurować.
1
Vol'jin
12 maja 2019, 21:16
te stroje Juve to na żywo są jeszcze bardziej komiczne
4
ACstach
12 maja 2019, 21:02
Mirante sparował piłkę na dwa słupki, tego jeszcze nie widziałem chyba.
0
MK92
MK92
12 maja 2019, 21:00
Mam nadzieję, że w tej kolejce wydarzy się chociaż jedno korzystne dla Milanu rozstrzygnięcie. Pozostało nam trzymać kciuki za Juventus i Chievo. A tak w ogóle, to domowe stroje Juve na sezon 2019/2020 wyglądają naprawdę dziwacznie.
0
ACstach
12 maja 2019, 21:05
Jak Inter jutro miałby pogubić punkty to dzisiaj niech sobie nawet ta Roma wygra:)
1
Orzelek79
Orzelek79
12 maja 2019, 20:34
Za tydzień Juve się nie podłoży za porażkę w CI.
1
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 20:27
Jedno dobre Empoli nie podlozy sie interowi:D Bo beda walczyc o byt:D
2
mpt1899
mpt1899
12 maja 2019, 20:16
Zidane tez pokazuje kunszt trenerski. Perez planuje wydac €500M na transfery. Zidane pewnie cos z tym wygra i znow beda o nim legendy krazyly co to za taktyk jest.
9
Oryginalny
Oryginalny
12 maja 2019, 20:21
No tez uwazam i uwazalem, ze jako trener to mial po Carlo samograja. Teraz weryfikacja jest i widac jaki slabiak. Taki sam jak w Realu B
8
Zirytowany
Zirytowany
12 maja 2019, 21:54
Klopp to jest trener przez duże T, moje marzenie w Milanie na ławce trenerskiej kiedyś tam.
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 21:58
2
Piotrek1899
12 maja 2019, 19:40
A tak poza tematem... Nieźle Caparros pojechał z Andre Silvą...
0
Vol'jin
12 maja 2019, 19:20
Oby Genoa spadła z ligi

ciekawe co kibice zrobią z Preziosim, ale za sposób prowadzenia klubu to im się należy
2
ósmy
12 maja 2019, 19:34
Trochę jednak szkoda byłoby chyba najstarszego zespołu grającego we Włoszech, a już na pewno w najwyższych rozgrywkach. A ja jestem pełen melancholii i przywiązania do starości i historii.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 maja 2019, 20:03
To będzie historia, sprzedać w środku sezonu najlepszego strzelca ligi i spaść :D wywiozą go na taczkach. Dla nas nie dobrze jak spadną bo od kogo my będziemy kupować graczy ?
6
ACstach
12 maja 2019, 20:59
grzesiekpl88

Może po sąsiedzku od Sampdorii.
2
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się