SCUDETTO


SportMediaset: Drużyna murem za Gattuso. Zwolnienie trenera w przypadku awansu do Ligi Mistrzów byłoby decyzją niepopularną

13 maja 2019, 18:56, cinassek Aktualności
SportMediaset: Drużyna murem za Gattuso. Zwolnienie trenera w przypadku awansu do Ligi Mistrzów byłoby decyzją niepopularną

Stacja SportMediaset informuje, że pomimo sceptycznego nastroju wokół Milanu i trenera Gennaro Gattuso, zawodnicy stoją murem za swoim szkoleniowcem. Choć w ostatnich tygodniach w drużynie było kilka problemów, to gracze doceniają sposób, w jaki Rino sobie z nimi poradził. Również karne zgrupowanie w Milanello przyniosło swój efekt, gdyż po jego zakończeniu rossoneri odnieśli dwie bezcenne wygrane - z Bologną i Fiorentiną. Jak dodaje wspomniana telewizja, w przypadku zajęcia czwartego miejsca i wywalczenia awansu do Ligi Mistrzów, ewentualna decyzja o zwolnieniu Gattuso byłaby w zespole niepopularna. 



65 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mrkojiro
mrkojiro
14 maja 2019, 07:32
Nie rozumiem ludzi, dla których warunkiem pozostania jest awans do LM. Prawda jest bolesna, a prawdą jest, że skończymy kolejny sezon poniżej zdobycia 70 punktów, grając w bardzo kiepskim stylu, bez pomysłu, a jeśli awansujemy do LM to tylko dzięki równie słabej postawie rywali. Zdobędziemy max 68 punktów. W dwóch poprzednich sezonach było to 64 i 63 punkty, a więc może być niewiele lepiej lub nawet skończymy z obecnymi 62, kto wie... 68 punktów, maksimum do zdobycia w tym sezonie, w dwóch poprzednich dałoby nam 6 miejsca. A więc to są te super wyniki dla których powinniśmy trzymać trenera, bo nie wypada go zwolnić po awansie? Milan powinien celować w 75-80 punktów co sezon.
1
matten
matten
14 maja 2019, 08:28
Sam mówisz, że Milan powinien celować w około 80 pkt, a jak dobrze pójdzie mamy szansę skończyć sezon z 68 oczkami na koncie. Zobacz jak niewiele zabrakło! Trener potrzebuje czasu i lepszych piłkarzy, bo z taką kadrą nawet Klopp i Guardiola nic by nie wygrali. Pomijam już fakt, że tak naprawdę nie ma na rynku lepszych trenerów. Wszyscy są za starzy, prezentują średniowieczne metody szkoleniowe, nie znają Serie A i nie byli w przeszłości piłkarzami Milanu. Mam nadzieję, że Cię przekonałem i dasz w spokoju pracować trenerowi Gattuso przez kolejne dwa lata.
4
karp_fso
karp_fso
14 maja 2019, 09:48
Nie twierdzę, że Gattuso jest dobrym trenerem dla Milanu, ale z takimi skrzydłami to nawet najlepsi fachowcy mieliby problem.
1
mrkojiro
mrkojiro
14 maja 2019, 10:57
12 punktów to niewiele? Na tym poziomie to bardzo dużo. Śmiem twierdzić, że przy obecnym stylu gry, ugranie 70 punktów byłoby nie lada wyczynem.
1
ósmy
ósmy
13 maja 2019, 23:59
Będzie tak, że nie dostaniemy się do LM i Gattuso zostanie.
5
GiveMeReason
GiveMeReason
14 maja 2019, 00:22
Nasi dyrektorzy chyba nie sa aż tak naiwni....
1
jasiom22
jasiom22
14 maja 2019, 01:59
Tego się obawiam najbardziej, w mojej ocenie powienno być dokładnie odwrotnie, Rino niestety powinien wylecieć nawet w przypadku awansu - taka prawda. Jak zostanie... (a pewnie zostanie) to styl się nie zmieni... :-(
1
dysha1992
14 maja 2019, 11:01
Jak nie awansujemy to wypad. Jak awansujemy Rino zostaje, sfrajezymy się w fazie grupowej i Rino też wypad.
To nie lepiej żeby wygrał jeszcze dwa mecze i zrobił wypad? Szczerze?
Gdyby wprowadził nas do LM pozostalby w mojej pamięci jako najlepszy trener Milanu od Allegriego.
2
Lipido
Lipido
13 maja 2019, 22:19
Jak to z młodzieńczych lat po roztaniu z kobietą, 2-3 miesiące i nikt juz nie będzie pamiętał o Gattuso. Czasami ktoś wspomni , przypomni sobie jakiś epizod. Z mojej strony jako kibica była to ciężka miłość pełna rozczarowań i cieszę się, ze dobiega końca. Przykro mi ale nic juz z tego nie będzie.
5
Andre
Andre
13 maja 2019, 22:18
Jeżeli Gattuso miałby zostać na nastepny sezon, to już lepiej, żeby Milan nie awansował do LM...
9
GiveMeReason
GiveMeReason
14 maja 2019, 00:23
Chyba polubiłes te czwartkowe kompromitacje...
0
jasiom22
jasiom22
14 maja 2019, 02:01
Z dwojga złego... już chyba lepiej byłoby poświęcić LM (i tak mało prawdopodobną) niż liczyć na to ze z Gattuso u sterów Milan się odbuduje ..na dłuższą metę.
0
hyrus13
hyrus13
13 maja 2019, 22:16
Przecież nikt go w takiej sytuacji nie zwolni. Rino sam podziękuje, jestem pewny, że bez względu na wynik Gattuso nie będzie szkoleniowcem Milanu. Zrobi co do niego należało i odejdzie.
1
Michlan
Michlan
14 maja 2019, 01:12
Gattuso nigdy się nie poddaje. Słaby z niego trener,ale nigdy sam się nie zwolni, będzie robił wszystko, aby pomóc drużynie, jeśli nie zostanie zwolniony, sam nie odejdzie,za tą cechę charakteru doceniam go właśnie najbardziej.
1
jasiom22
jasiom22
14 maja 2019, 02:08
Nie ma szans żeby Rino zrezygnował, szczególnie że ostatnio na konferecji już zapowiedział ze się nigdzie nie wybiera i że ma 2 lata kontraktu. Sam nie odejdzie. Natomiast szczerze, to dla dobra klubu... powinien to zrobić, i jakiej silnej determinacji by nie miał na boisku, to w tym przypadku ta zwykła upartość to zdecydowanie zła cecha... :-( Tego czego oczekuje od zespołu Rino nie zmieni... i to jest w tym wszystkim najgorsze, bo jego Milan nie dość ze wygląda zle (styl gry), to od przyjscia Rino zaliczył tylko regres, i drużynowo i zawodnicy indywidualnie. Potrzebny jest fachowiec którzy przywróci tym młodym piłkarzom wiarę w zwycięstwo, a nie zamulająca defensyna gra Rino, która zabija kreatywność i wymęcza, ledwo lub wcale.. wyniki. #GattusoOUT
0
Oryginalny
Oryginalny
13 maja 2019, 22:14
Przeciez on jest slabiak . Bez obrazy . Ale s;laby trener jest. A te pilkarzyki za nim bo maja pierwszy sklad czy graja czy nie ... Elliott zrob tam porzadek
0
FranekBtm
FranekBtm
13 maja 2019, 22:09
Co za gość :D
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 22:09
0
Corsa
Moderator Corsa
13 maja 2019, 21:59
Szczęście w nieszczęściu, że do tej LM się nie dostaniemy.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
13 maja 2019, 22:00
Ałaaa
1
Bandon
Bandon
13 maja 2019, 21:56
Kocham Rino całym sercem, marzy mi się 4te miejsce i jego odejście tylko dlatego, że historia zapamięta jeden uratowany przez niego sezon i drugi, w którym zrobił co miał zrobić. I jeszcze jedno zdanie, może i Gattuso nie jest najlepszym trenerem, ale dla mnie niczym się nie różnicie wy na tej stronie, którzy wyzywają Rino i kwestionują jego zaangażowanie od troglodytów z Curva Sud, podczas pożegnania Paolo. Krytyka? Jak najbardziej, ale z wielkim szacunkiem, czego większość tutaj nie pojmuje.
16
patoo_07
patoo_07
13 maja 2019, 21:42
Oni po prostu lubią grać słabo.
4
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 21:47
Kasa na koncie się zgadza, szkoleniowiec niewiele oczekuje po zawodnikach bo sam ma niewiele do zaproponowania więc po co się starać.
0
zycumilanista
zycumilanista
13 maja 2019, 21:12
Jeśli to tak ma być to niech mu kupią skrzydła jak Pan Bóg przykazał, obrona jest, wykupić Babajoko i się modlić kolejne 38 kolejek..
0
PiotG20
PiotG20
13 maja 2019, 20:46
Milan sprzedali a 4-3-3 pozostało ten zespół w tym ustawieniu się męczy od 9 lat
0
PiotG20
PiotG20
13 maja 2019, 21:22
3-5-2 to cenzura była 4-1-2-1-2 tego nam trzeba i Cutrone niech potencjał uwolni bo marnuje się na ławce ten chłopak

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 14 maja 2019, 11:11
0
13 maja 2019, 20:46
A to niedobry Rino. Dobrych chłopaków nastawia przeciwko klubowi. xD
1
PiotG20
PiotG20
13 maja 2019, 20:44
Już kiedyś nawet sam Bonaventura mówił zmianie ustawienia
0
Wolly
Wolly
13 maja 2019, 21:04
Tylko że on chyba wtedy mówił o 3-5-2 montelli. I otwarcie to krytykował.
1
PiotG20
PiotG20
13 maja 2019, 20:40
Uparli się na te 4-3-3 i tak cały sezon zleciał trzeba było zmienić ustawienie i próbować nowych żeczy a Uparli się na 4-3-3 i trenerów zmieniają od 2012 żygać się chce
0
Sakuragi
Sakuragi
13 maja 2019, 22:01
Rzygać to się chce od tych wielbłądów ortograficznych :)
2
matten
matten
13 maja 2019, 20:38
Ja proponuję grającego trenera od przyszłego sezonu. Jak się bawić, to się bawić! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
PiotG20
PiotG20
13 maja 2019, 20:37
Hakan lepiej sobie radzi w pomocy niż na lewym skrzydle w ataku Suso to też bardziej pomocnik a nie napastnik ale to moja sugestia tych dwóch panów bym cofnoł a Cutrone i Piątek i Paquta czuje żeby się dogadali
2
Cesash
Cesash
13 maja 2019, 22:39
No to prowadzisz Milan w przyszłym sezonie.
0
jasiom22
jasiom22
14 maja 2019, 02:10
Dokładnie. Niestety Rino ma inną koncepcje, indywidualne ataki skrzydłami (bez wrzutek na Piątka), i rozgrywanie przez Donnarummę.
0
PiotG20
PiotG20
13 maja 2019, 20:34
Tu nie chodzi żeby ciągle trenerów zmieniać jak rękawiczki. Powinniśmy zacząć grać 4-1-2-1-2
Abate-Romangoli-Musachio-Rodrigez
Bakayoko/Biglia
Suso na prawej pomocy kessie jest dobry ale w obronie na lewej pomocy Bonaventura/Hakan Paquta ŚPO Piątek i Cutrone atak
1
MrCostacurta
MrCostacurta
13 maja 2019, 20:28
Wszyscy tu chcemy zmiany trenera na kogoś z wyższej półki. Jednak biorąc pod uwagę że zarząd postawił przed sezonem za główny cel awans do LM to zwolnienie Gattuso w przypadku realizacji tego celu byłoby nielogiczne. Krótko mówiąc Gattuso caly czas moze wykonać podstawowe zadanie na ten sezon i takie też może byc wytlumaczenie jeśli jednak go nie zwolnią.
0
jasiom22
jasiom22
13 maja 2019, 21:01
Inter wywali Spalettiego nawet jak zagraja w LM na rzecz Conte , kwestia ambicji i checi rozwoju.
2
MrCostacurta
MrCostacurta
13 maja 2019, 22:16
To pokazuje różnice między obecnym Milanem a Interem. Interowi udało się po latach awansować do LM w zeszłym roku. My względem ich jesteśmy póki co rok w plecy a jak w tym roku nie awansujemy to ta różnica tylko się powiększy.
0
BadMad
BadMad
14 maja 2019, 00:21
Ten ewentualny awans to jak swiadome osiągnięcie orgazmu z transem%-)
0
Levy11
Levy11
13 maja 2019, 20:27
Mój brat jest zagorzałym fanem Juve, ale jak mu przeczytałem co chyba chce zrobić jego Juve z Atakantą to powiedział, że mu się rzygać chce na takie coś. Jeśli by tak miało być to Milan i inni powinni wydać oświadczenie. Drużyny jak Roma, Torino, Lazio i nawet Atalanta. Niech wygrają jeśli są lepsi to niech to udowodnienią. FORZA MILAN.
1
Crimson4
Crimson4
13 maja 2019, 23:08
A co chce Juve zrobić? Podłożyć się?
0
13 maja 2019, 19:54
Przecież to już nawet nie jest śmieszne. Nic dziwnego, że zawodnicy którzy kompletnie zawiedli i nadają się do odstrzału stoją za trenerem, który zawiódł razem z nimi. Obustronne poklepywanie się po plecach i liczenie na cud. Jeżeli ta ekipa miałaby zostać w przyszłym roku w przypadku cudu, to już chyba lepiej żeby ten cud się nie zdarzył. I się nie zdarzy. Juve-Atalanta remis. Stawiam to za 200zl ;)
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 19:55
1
MisiuACM
MisiuACM
13 maja 2019, 21:24
Ja stawiam X2 po stawce 500zł.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
13 maja 2019, 19:42
Oczywiście że są za Rino, większość innych trenerów dawno temu posadziłoby półsezonowców na ławce. Mam nadzieję że po sezonie wymienimy trenera na Di Francesco.
1
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 20:19
Jacy półsezonowcy? - jednemu się dziecko urodziło i trzeba dać mu ze 2-3 sezony na powrót do formy,
4
Marcin1995
Marcin1995
13 maja 2019, 19:36
Ja tego się właśnie obawiam że jak awansujemy do LM to moja radość z awansu zostanie szybko zaorana komunikatem że Rino zostaje na kolejny sezon
1
lopezito84
lopezito84
13 maja 2019, 19:32
Rozpieszczone dzieciaki nie chcą odejścia dobrego wujka no pewnie bo z innym trenerem nie będzie tak lekko Suso już nie będzie sobie zlewał i jeśli będzie pod formą to nie zagra to samo z resztą. Nie chcą odejścia bo widzą że kiepsko im idzie a on i tak na nich stawia za tą postawę połowę kadry bym wymienił.
Sacchi, Capello, Ancelotti nie byli dobrymi wujkami na treningach była charówka w szatni taktyka, krzyki i MYŚLENIE a teraz Gattuso kilka razy krzyknie poklepie po plecach i powie panowie nie jest źle gramy dalej to samo.
11
Meloon
Meloon
14 maja 2019, 09:56
XDD
0
AdamoX__
AdamoX__
13 maja 2019, 19:27
Ciekawie jakby sobie poradził gdyby dostał szybkoch robiących różnicę skrzydłowych.
0
lopezito84
lopezito84
13 maja 2019, 20:32
proste nie wykorzystał by ich Castileho jest bardzo szybki a stawia na Boriniego z Abate to samo
0
Carlo88
Carlo88
13 maja 2019, 19:25
Juve i Napoli poza zasięgiem, w Interze Conte, w Romie Blanc, w Atalancie zostaje Gasp i się wzmacniają, podobnie Torino z Mazzarim, Lazio za kasę z SMS'a się wzmacnia, dodatkowo po blamanżu w tym roku Lotito daje środki na jakieś wzmocnienia. A Milan? Rino zostaje, robimy transfer pokroju Saint Maximina, Diawary, skład uzupełnia Silva i jazda. Można się śmiać, ale ja naprawdę boję się takiego scenariusza.
6
alepadaka
alepadaka
14 maja 2019, 00:37
Atalanta to się po sezonie raczej osłabi tak jak ostatnio. Chyba tylko Ilicic oraz Papu Gomez bedą nietykalni a reszta może odejść. Torino też pewnie wielkich środków na transfery mieć nie będzie, chyba, że pogonią Belottiego albo kogoś innego. Nie wiem skąd ta wiadomość, że Lotito niby ma zainwestować pieniądze w Lazio, coś pominąłem? A po drugie, to kto by chciał przyjść do Lazio, które na ten moment nie jest nawet w LE? Jedyna opcja na jakieś większe wzmocnienie u nich to chyba wypchnięcie SMSa z klubu, ale teraz tez nikt nie da za niego więcej niż 60 mln euro, a jakich zawodników za taką kwotę można kupić to widzimy w Milanie. Jedyne czego można się obawiać patrząc na naszych rywali to wzmocnień Interu, który może nam bardziej odjechać, bo ani Roma, Atalanta, Torino czy Lazio nie są w lepszej sytuacji niż my obecnie, nawet biorąc pod uwagę scenariusz, że to Atalanta wchodzi do LM a nie my.
0
Carlo88
Carlo88
14 maja 2019, 01:07
"Można się śmiać, ale ja naprawdę boję się takiego scenariusza". Żadne potwierdzone info, zwykłe luźne dywagacje (wyobrażenie potencjalnego koszmaru haha). Dobrej nocy :)
0
ACstach
ACstach
13 maja 2019, 19:21
Pierwszy to pewnie Bakayoko wyjdzie z transparentami "Zostawić Gattuso" mimo, że być może wróci do Chelsea xD Hakan i Suso też powinni się dołączyć bo mają z GG na ławce pewny skład.

A tak na serio to również uważam, że jednak ławka trenerska w Milanie to za dużo dla Gennaro. Drużyna nie ma ani krzty stylu, biegamy jak kurczaki po boisku. Punktujemy tak jak punktujemy bo mamy jednak lepszych zawodników niż większość drużyn w Serie A jako jednostki. Zmiana musi być. Trener z doświadczeniem musi być.
2
13 maja 2019, 19:21
LgDS pisze zupelnie co innego , oby to byly zwykle brednie , bo inaczej klub tylko potwierdzi ze zaden projekt nie istnieje , a licza sie tylko polsrodki i drazenie na mieliznie bez celu.
1
Drizzt505
Drizzt505
13 maja 2019, 19:16
Licze na to, ze Gattuso uda sie wywalczyc LM (moze nawet cudem zajac 3 miejsce XD), a wtedy w chwale odejdzie z wlasnej woli jako zwyciezca i przez to nie popsuje swojego dziedzictwa w Milanie. Byc moze kiedys, po zdobyciu odpowiednich umiejetnosci wroci na stanowisko trenera i bedzie odnosil prawdziwe sukcesy. Tego sobie i wam zycze :)
1
Carlo88
Carlo88
13 maja 2019, 19:57
3 miwjsce? Litości.... 4 miejsce to si-fi
1
Majkel69
Majkel69
13 maja 2019, 19:13
w tej chwili drużyna nie ma stylu i gubi punkty na potęgę. Gattuso out. Jak jakieś Czalhanoglu i inne takie chcą pójść za nim to życzę im nara.
6
KońFederacja
KońFederacja
13 maja 2019, 19:08
Oby Gazdis okazał się osobą twardo stąpającą po ziemi i zwolnił "trenera" po ostatnim gwizdku w tym sezonie.
8
Piotrek1899
Piotrek1899
13 maja 2019, 19:41
Popieram ;)
2
kamilus
kamilus
13 maja 2019, 19:08
Ta, jasne, pewnie najbardziej murem za nim stoi Montolivo. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Gzikuu
Gzikuu
13 maja 2019, 19:07
Nie dziwię się, że go popierają skoro zawsze ich broni pomimo fatalnej dyspozycji. Patrząc na naszą grę, to na treningach rzuca im tylko piłkę do gierek, więc na przepracowanie i taktyczne analizy też nie mogą narzekać.
0
Meloon
Meloon
13 maja 2019, 19:01
Mam ogromny szacunek i sympatię do Rino i mam dość patrzenia jak przerasta go rola trenera Milanu. Podczas meczów wygląda jakby miał 20 lat więcej, lepiej będzie dla wszystkich jeśli po sezonie odejdzie, niezależnie od końcowego wyniku.
30
Piotrek1899
Piotrek1899
13 maja 2019, 19:04
Zgadzam się z tobą w 100%
2
yagi
yagi
13 maja 2019, 20:21
I ja.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się