SCUDETTO


Gennaro Gattuso może zostać w Milanie na przyszły sezon

18 maja 2019, 10:51, Presidente Aktualności
Gennaro Gattuso może zostać w Milanie na przyszły sezon

Miejsce na koniec sezonu będzie kluczem do decyzji związanych z przyszłością Gennaro Gattuso oraz Leonardo, pisze Corriere della Sera. Brak awansu do Ligi Mistrzów będzie niemalże przesądzał o odejściu tej dwójki z Milanu, jednak w przypadku pozytywnych rozstrzygnięć sytuacja może zmienić się o 180 stopni zwłaszcza jeśli chodzi o osobę trenera. Ivan Gazidis, dyrektor generalny, przychylnie patrzy na to, jak Gattuso poradził sobie z ostatnim kryzysem, który dotknął drużynę, a ponadto, jako osoba mająca dbać o finanse klubu, doskonale zdaje sobie sprawę, iż zwolnienie szkoleniowca będzie wiązało się z kosztami rzędu dziesięciu milionów euro. Jednocześnie wpływ na kontynuowanie współpracy może mieć fakt, że potencjalny kandydaci na trenera nie przekonują (Di Francesco) lub ich zakontraktowanie jest bardzo trudne do zrealizowania (Sarri). 



111 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
19 maja 2019, 14:26
Trzeba przyznać, że Gattuso już teraz wyszedł zwycięską ręką. Należy spojrzeć na sytuację klubu. W całym sezonie do przewidzenia były wszelakie kontuzje. Głównie brak kadry powodował, że graliśmy słabo. Żadnemu trenerowi, po zwolnieniu Allegriego nie udało się dociągnąć do pierwszej 5 z rozbitą drużyną. Gattuso w tej chwili walczy o awans do Ligi Mistrzów.
I zamiast psioczyć na jego kompetencje, wolałbym żeby inni go wspierali.
2
muamba_kabumba
19 maja 2019, 11:00
Cytując klasyka: " Jesteśmy zagubieni. "
1
Luksta1805
Luksta1805
19 maja 2019, 10:49
Ja nie wiem oglądacie gre Milanu z Gattuso na ławce i niektórzy chca zeby jednak zostal, przeca to masakra jakas. Czy bedzie liga mistrzów czy nie Gattuso amator out mimo iz go lubie i podziwiam, ale jako pilkarza, do trenerki i walke o lm i gre w niej jeszcze sie nie nadaje. LE w tym sezonie spierdzielil fachowo.
0
badas64
badas64
19 maja 2019, 12:21
Problem jest tylko jeden że cały czas patrzycie na Milan przez pryzmat lat a nasz Milan od 8 lat jest drużyną przecietną średnią od takiej drużyny nie można wymagać mistrzostwa ligi mistrzów . My chcemy wrócić na ten tor ale żeby tak się stąło musi być stabilność ile trenerów zmieniliśmy od 8 lat???? Nie wiem kiedy ludzie się w końcu nauczą żę trener musi mieć 3 lata aby coś ugrać . zobaczcie na klopa liverpool miliony na koncie a dopiero po 4 latach cos osiągaja mógłbym tak wymieniać i wymieniać ale nie lepiej co pół roku nowy trener i zarząd
1
Luksta1805
Luksta1805
19 maja 2019, 15:04
Mimo wszystko Gattuso nas nie zbawi i watpie ze przez 3 lata zdoła cos osiągnąć sprowadzic trenera z prawdziwego zdarzenia i dac mu 3 lata no problem.
0
badas64
badas64
19 maja 2019, 04:10
A ja wam powiem zeGattuso powinien zostal milan idzie do gory to jest jeden z lepszych sezonow od 8 lat nie jego wina ze nie ma kim grac zrobic 3 dobre transfery i milan wroci na swoje miejsce a ci co piszw o zmianie trenera to puknijcie sie w glowe bo tu by nawet guardiola cudow nie zdzialal. Najlepiej 2 mecze przegrane i juz nowy trener oni potrzebuja czasu
2
Oryginalny
Oryginalny
19 maja 2019, 09:24
buhaaa. haaaa , No nie. Przypomnij mi ile pkt mielismy w poprzednich sezonach? Ile mamy dzis? Sezon nasz jest taki sam jak ostatnie lata! Tylko Rzymianie daja ciala w tym roku. Lepszy sezon haa ale sie usmialem
1
Oryginalny
Oryginalny
19 maja 2019, 11:25
Typowe dla pewnych ludzi, wolność słowa przysługuje tylko jednej grupie. Jak ktoś chce sobie pochwalić Gattuso to ma do tego takie samo prawo jak inni do krytykowania. Ależ gardzę tą hipokryzją i obłudą hejterow.

Ja bym Gattuso teraz już nie spowiadał, ale w grudniu bym się z tym zgodził. Teraz jednak jest już maj i nie widzę zbyt wielu powodów by go zatrzymać czy usprawiedliwiać.

P.S. ile multikont wiecznie banowanych ludzi będzie się tu jeszcze tolerować?

0
Bufor85
Bufor85
19 maja 2019, 14:27
Zgadzam się.
0
Bufor85
Bufor85
19 maja 2019, 14:29
A poza tym zamiast cieszyć się tą 6 lokatą w tej chwili, to większość tutaj przywykła do kolejnych zmian trenerów. Przyjdzie Conte i też będzie "psia mać", przyjdzie Sarri powiedzą po co nam ten staruch dajcie młodego, świeżego trenera z pomysłami.
0
badas64
badas64
19 maja 2019, 04:04
A ja bym chcial aby Gattuso zostal bo posklejal ta druzyne z niczego i dal nam nadzieje na lige mistrzow. Zeby nie slabszy okres milanu bylibysmy teraz w top 3. Kiedy ostatnio tak bylo?? Nie jego wina ze nie ma kim grac wycisnal z nich co sie dalo. Tak naprawde ten sezon przegralismy lawka rezerwowych i taka jest prawda. Trzeba sobie powiedziec praedzie w oczy ze w tym sez9ni3 na lm zasluguje milan ale tak samo i atalanta z interen
1
Max82
Max82
19 maja 2019, 00:26
Jeśli nawet będzie top4 to tylko dlatego że konkurencja ma gorszy rok. Każdy z nas wie że jeśli mają być jakieś zmiany to pierwsza powinna być na ławce trenerskiej . Rino musi odejść bo z nim ten klub nic nie zdobędzie . Nie ma co czekać na cud . Jeśli ACM ma wrócić na Europejskie Salony to musi byc trener z top-u i kilku grajków którzy pociągna ten wózek.
1
badas64
badas64
19 maja 2019, 04:07
Bo k9nkurencja ma g9rszy rok o czym ty mowisz?? Praeda jest taka ze jest juventus napoli a potem sredniacy ikazdy ma ten sam poziom. Rownie dobrze jak by milan wygral 2 mecze wiecej to by byl 3 i kazdy by sie podniecal.
0
jasiom22
jasiom22
18 maja 2019, 21:05
Pismaki pisza, a kazdy kto ogladał Milan przez ostatni rok doskonale wie ze Gattuso musi odejsc... Najbardziej obawiam sie tego ze nie dosc ze nie bedzie LM.. jutro musialby sie zdarzyc jakis cud, to.Gazidis wyprze Leonardo.. I wtedy bedzie droga otwarta do zostawienia Gattuso (w ramach oszczednosci, i "braku sensownych alternatyw". Niestety Milan z Gattuso nie ma przyszlosci... jAk nie teraz, to Milan za rok bedzie w tym samym punkcie co dzis... Inne druzyny nie proznuja... A Milan zamiast wzmocnien jakich by trzeba na LM, bedzie latał dziury jak co rok... Poczawszy od dziury w samym srodku po Bakayoko.. :-/. Gattuso moglo by uratowac tylko jakies olsnienie i konsekwentna zmiana systemu na gre dwoma napastnikami... Bardziej ofensywnie... Ale liczyc na to to dosyc naiwne niestety... Allegri od kiedy dostepny bylby chyba najlepszym rozwiazaniem. Obawiam sie ze pojdzie za granice, do Milanu Sarri?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 maja 2019, 21:24
Wydaje mi się że sprawa jest prosta. Brak LM - Gattuso out. Jak będzie LM to możliwe dwa scenariusze. Idziemy dalej z Gennaro albo przychodzi trener z "topu" którego ta LM zachęci. Zobaczymy.
3
jasiom22
jasiom22
18 maja 2019, 23:24
Jutro sąd ostateczny. ;-) ...nigdy bym nie przypuszczał że będe kibicował Juve przeciwko drużyne która cały sezon grała naładniejszą piłkę w lidzie.. ;-)
1
MK92
MK92
18 maja 2019, 19:30
Te plotki same sobie przeczą. Z jednej strony Gazidis zostawiłby niedrogiego Gattuso, a z drugiej chce wyłożyć 20 milionów euro na pensję Pochettino...
2
Oryginalny
Oryginalny
18 maja 2019, 19:46
I komentowanie tego tez jest troche zabawne. Poche? Serio ? Chcieliby go napewno w Barcelonie , Bayernie, Juventusie, PSG, MUTD. I wszystkie inne kluby pokroju obecnego Milanu. Chcieć , a moc to dwie rozne sprawy.
2
Fushnikov
18 maja 2019, 17:58
Ło matko kto chce nam tutaj to tak ...
0
Corsa
Moderator Corsa
18 maja 2019, 17:47
Dla nich liczą się tylko finanse, nawet nie mamy co się łudzić, że przyjdzie jakiś dobry trener. Zarząd jest zadowolony, bo nie ma straty, finansowo wszystko się zgadza, za rok sprzedamy Piątka z przebitką, Rino będzie brylował na ławce, po co nam LM, europejska też jest spoko, byle zamknąć rok na +, drugi Arsenal psia jego mać.
1
Nizial86
Nizial86
18 maja 2019, 17:25
No niech zostanie przeciez pokazal jaki z niego super trener i jak potrafi ustawic druzyne i taktyke poprostu nowy guardiola (smiech) co mecz to stres brak taktyki i podania do tylu caly styl nowoczesnego futbolu.oby to byly plotki bo naprawde przestane ogladac mecze Milanu bo poprostu szkoda mi tych pilkarzy ktorzy sie marnuja i traca forme pod jego wodza bo cala ofensywa sie poszla jeb. ..
1
Fushnikov
18 maja 2019, 18:32
Arsenal nie jest przypadkiem w finale EL?
0
Nizial86
Nizial86
18 maja 2019, 18:48
No i ???
1
Nizial86
Nizial86
18 maja 2019, 17:17
No i sie zaczelo
2
KońFederacja
KońFederacja
18 maja 2019, 17:16
Dogadują się z Allegrim - róbcie screeny.
1
krisss811
krisss811
18 maja 2019, 17:11
Czy ten Gazidis jest normalny? Czy on widzi jak wyglada styl gry Milanu? Na miłość boską.
3
mpt1899
mpt1899
18 maja 2019, 15:44
Kilka dni temu pisalem o tym, bo wyczytalem to na Calciomercato. Przez paru osobnikow tutaj zostalem postawiony do pionu i doradzono mi, zebym nie czytal Calciomercato. Teraz ten news podaje CdS i owi uzytkownicy bardzo ladnie sie o nim rozpisuja. Zreszta to nie pierwszy raz. Jakis czas temu tez podalem kilka info to mi powiedziano, zebym zalozyl klub plotkarski a nie pisal tutaj ale jak pozniej Cinassek o tym pisal to ci sami Panowie potrafili to normalnie skomentowac. Zenujace. Jeden z nich powinien wiedziec o kim mowie a wiec ja Ci mowie "wszechwiedzacy czlowieku", ze w kazdym newsie jest zdzblo prawdy i zdzblo plotki wiec przestan zachowywac sie jakbys byl prawa reka Gazidisa. Zadnym mediom nie mozna ufac w 100%. Moze powinno byc jakies miejsce na stronce dla ciekawostek o naszym klubie, wtedy szanowni Panowie mogli by omijac to i owo. Przypomne tylko jak Di Marzio sie rozpisywal o Wengerze u nas i co. Di Marzio to szmatlawiec? Chyba nie. Przepraszam, ze nie na temat ale gdzies to musialem napisac.
12
Daniel Maldini
Daniel Maldini
19 maja 2019, 08:59
Nie ma co się obrażać, jeszcze niedawno niektórzy użytkownicy tutaj chcieli bronić myśl szkoleniową Gattuso. Taki urok.
1
mpt1899
mpt1899
19 maja 2019, 14:29
Dokladnie. Nie jestem obrazony. Po prostu jest to frustrujace i zalaosne.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
19 maja 2019, 20:04
Poza tym, "podlizywanie" moderatorom jest faktycznie zauważalne. Tak jakby było to czymś niesamowicie opłacalnym XD Ale tak jest, dziwna mentalność.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
20 maja 2019, 10:04
mpt1899 - pamiętaj, że jeżeli masz rację 24h przed wszystkimi innymi, to będziesz przez te 24 h uznawany za idiotę :) Tak to niestety bywa.
Co do samego calciomercato to słusznie Ci odradzali sugerowanie się tym portalem. CdS mogło też zwyczajnie podchwycić ten temat, bo media teraz muszą wymyślać jakieś historie i strzelać ślepakami.
Mogę napisać czasami coś rzetelnego, ale wiesz, nawet zepsuty zegarek pokaże dobrą godzinę dwa razy dziennie :)
Te wszystkie ploty z portali i gazet trzeba brać z dystansem i umiejętnie przesiewać :)
Edytowano dnia: 20 maja 2019, 10:04
0
mpt1899
mpt1899
20 maja 2019, 10:59
Ja sie nie sugeruje Calciomercato. Czytam rozne zrodla. Akurat ten news byl z Calcio. Chodzi mi o cos innego. Np. Ktorys uzytkownik podal tu info z tuttosport i zostal zbluzgany, ze czyta turynskiego szmatlawca. Pozniej ten sam news byl podany przez redakcje a Ci Panowie "o tak, tak, tak bedzie". Ogolnie sie zgadzamy. Wsystkie te informacje dopoki nie beda oficjalnie potwierdzone trzeba traktowac bardziej jako ciekawostki dlatego zawsze jak cos pisze dodaje slowo "podobno". Kiedys redakcja tu podala jakis news a za 2 godziny bylo dementi ze strony klubu. Co niektorzy po prostu pwinni sie troche wyluzowac:)
0
Wlosiu
Wlosiu
18 maja 2019, 15:39
Fajne zdjęcie wrzuciliście na tego posta ;D
0
matten
matten
18 maja 2019, 15:51
Nie ma się co dziwić, w końcu ma jeszcze dwa lata kontraktu, a słowo dymisja dla niego nie istnieje :D
3
karp_fso
karp_fso
18 maja 2019, 15:10
Jeśli ma przyjść jakiś odpad typu Pioli czy naszym trenerem znowu ma zostać kolejny były piłkarz to lepiej żeby Gattuso został. Ale jeśli będzie opcja choćby na Di Francesco, to wybór jest prosty.
1
Zuber
Zuber
18 maja 2019, 14:49
Kryzys to tu jest od początku sezonu, tylko inne drużyny z niego wyjdą a my zostaniemy z nim dalej. Jak oni go serio zostawią to ja nie wierzę w żadną odbudowę, to już Chinczyki miały większe ambicję.
7
Vol'jin
Vol'jin
18 maja 2019, 14:45
Media szaleją bo nie wiedzą co się dzieje, do tego też dalej nie wiadomo czy kara UEFY zostanie podtrzymana czy złagodzona a dalej czeka nas rozpatrzenie za następny okres i tu też będzie kara.

Jeśłi kara będzie podtrzymana to będzie to bardzo zła sytuacja po prostu, bo balansowanie budżetu z doczepioną kolejną karą to będzie sytuacja nie do pozazdroszczenia
3
Oryginalny
Oryginalny
18 maja 2019, 14:49
Ale patrzac na marazm interu jaki mial przez ffp to chyba lepiej nawet kosztem lm olac to wpompowac wygrac majtstra rok bez pucharow... ale wrocic juz na porzadnym koniu. Chyba ze uefa opamieta sie swoja glupota
0
Vol'jin
Vol'jin
18 maja 2019, 14:54
Nie to nie tak nie działa. Co ci z wykluczenia i wygrania majstra wykłądająć tonę hajsu to i tak UEFA dorwie ci sie za ten rok fiskalny który będzie na gigantycznym minusie i wtedy zamiast rocznej dyskwalifikajci może być 3-4 letnia

Ale to jak grochem do ścianę bo niektórzy nie rozumieją zasad
1
pazioni
Moderator pazioni
18 maja 2019, 14:44
Już kiedyś pisałem, że tak może być. Jeżeli będzie LM to tak się stanie.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 maja 2019, 14:41
Ja się obawiam, że wszystko ku temu zmierza. Jak nie awansuje do LM, to powiedzą, że było ok, tylko zabrakło szczęścia, sędziowie swoje dołożyli, a w sumie to nie było w planie na ten sezon. Następny będzie już super. Awansuje, to będzie noszony na rękach, przeczytamy, że świetnie zarządza grupą, gracze stoją za nim murem i w ogóle jest cudownie. Szkoda, że nikt tam nie dostrzega tego, że od półtorej sezonu na ten zespół patrzeć się nie da, co dwa miesiące popadamy w kryzys, że nawet rzutu różnego nie potrafimy wykonać na jakimś przeciętnym poziomie, że 3/4 kadry jest ciagle pod formą, że nawet amatorzy z Luksemburga potrafią grać z Milanem w dziada. To tyle.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
18 maja 2019, 14:33
Dramat. Nie ma żadnej możliwości żeby został!
1
Thomas21
Thomas21
18 maja 2019, 14:31
Najważniejsze to dostać sie do LM, myślę że może tak sie stać że Gattuso sam zrezygnuje. To co sie pojawia to zwykle plotki. Jak ktoś jest kibicem Milanu i chce zeby nie dostał sie do LM tylko po to żeby nastapila zmiana trenera to trochę niepoważne. Kibicujemy klubowi na dobre i na złe albo nie jestesmy kibicami.
Edytowano dnia: 18 maja 2019, 14:32
3
Carlo88
Carlo88
18 maja 2019, 14:12
Ja osobiście wolałbym oglądać fajnie grający w piłkę Milan, a nie jak fajnie radzi sobie Rino z kryzysami co 2 miesiące. Z całym szacunkiem, ale jeśli ktoś jeszcze optuje za pozostaniem Rino na następny sezon to musi być niezłym masochistą. Zacznijmy budować w końcu coś z myślą o przyszłości i patrząc z perspektywy tejże przyszłości, a nie klepać się po plecach z myślą, że jak uzupełnimy skład to może będzie lepiej. Może - to jest kluczowe słowo, wyobrażacie sobie kunszt trenerski Gattuso w LM przeciwko tuzom europejskiego futbolu? Jeśli tak to polecam przypomnieć sobie jak ładnie wyjaśnił nas Betis (średniak z ligi hiszpańskiej) czy Olympiacos (klub który nigdy się w wielkiej piłce nie liczył i zapewne nie będzie się liczył), albo jak nasza gra wyglądała na tle Arsenalu. Potrzebujemy kogoś z doświadczeniem, pomysłem i trenerskim autorytetem. Koniec kropka.
3
Nizial86
Nizial86
18 maja 2019, 19:02
Powiedz to zarzadowi milanu bo oni chyba czyms innym mysla niz głowa
0
Diavo
Diavo
18 maja 2019, 14:08
Niech się dzieje wola nieba :)
1
tober12
tober12
18 maja 2019, 13:56
Drażni trochę Gazidis...
0
Michlan
Michlan
18 maja 2019, 13:37
Kocham Gattuso, niech zaprowadzi Milan do LM i odejdzie, niech nie zniszczy swojej reputacji w Milanie. Chcę go zapamiętać jako legendę i gościa, który przywrócił nam LM, a nie legendę, która dała ciała jako trener,Gennaro musi odejść, przykro mi to pisać, ale jak sam twierdzi-najważniejsze jest dobro drużyny. Jeśli zostanie,a Milan zacznie grać jak na drużynę aspirujaca do gry w CL przystało, pójdę pieszo do Mediolanu,tak jak Suso po derbach poszedł do domu ^^
Edytowano dnia: 18 maja 2019, 13:38
2
DeoLeo
DeoLeo
18 maja 2019, 13:32
Ban. Multikonto
Edytowano dnia: 18 maja 2019, 13:40
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 maja 2019, 13:12
Ten sezon jeszcze się nie skończył a jak wiadomo na oceny i decyzje przyjdzie czas po jego zakończeniu, medialne doniesienia są naturalną częścią tego biznesu szczególnie w przypadku takiego klubu jak Milan, dualizm sytuacji jest taki, że zostały nam 2 kolejki które zadecydują o obliczu całego sezonu, możemy znaleźć się w piekle, możemy znaleźć się w niebie, wciąż najważniejsze rozstrzygnięcia przed nami jednak co jest dużą wpadką trenerską Rino to fakt że nie wszystko zależy od nas, nie mniej być może chociaż na sam koniec Gattuso będzie miał szczęście i psim swędem Milan awansuje do LM. Gazidis zabił by ćwieka wielu kibicom gdyby ostatecznie Rino pozostał ale pożyjemy zobaczymy.
1
Zako
Zako
18 maja 2019, 12:53
Proszę .... nic z nim więcej nie osiągniemy, zresztą, argument, ze zazegnał kryzys juz pomijając jego sens to mozna było uzyć jak zmienił Montellę, a nie był jedną z osób za niego odpowiedzialną.
2
dysha1992
18 maja 2019, 12:25
Chłop w poprzedniej edycji dotarł do półfinału, pokonał Barce tak jak Klopp a nie przekonuje Gazidisa... Mam nadzieję że to wymysł bo Gattuso póki co może possać Do Francesco jeśli chodzi o trenerkę...
12
Zirytowany
Zirytowany
18 maja 2019, 12:21
Niech się Primaverą zajmie, to mu nawet dobrze wychodziło.
0
Majkel69
Majkel69
18 maja 2019, 12:16
Zostać nikt mu nie zabrania, po prostu niech już nie trenuje. Może znajdą mu jakąś fuchę w administracji....
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 maja 2019, 12:16
Będzie LM i zostanie Gattuso - będę zadowolony. Przyjdzie ktoś konkretny (Sarri, Conte) także będę zadowolony. Najpierw niech zakończy się sezon. Ale ploteczek nie unikniemy.
Edytowano dnia: 18 maja 2019, 12:17
11
AdamoX__
AdamoX__
18 maja 2019, 12:19
Ja sie moge pod tym komentarzem tylko podpisać . Mam identyczne zdanie.
0
ShevaMS
ShevaMS
18 maja 2019, 12:30
Będzie LM to fajnie, ale jak w przyszłym sezonie będzie 6 miejsce, to co? To jest taniec na linie
3
AdamoX__
AdamoX__
18 maja 2019, 12:54
Sheva warto też wsiąść pod uwage to ze była niezła plaga kontuzji , a po za tym nie mamy skrzydlowych więc wcale tak łatwo nie miał sie Gennaro
0
ShevaMS
ShevaMS
18 maja 2019, 13:04
Wiem i rozumiem, ale czym wytłumaczysz, że słabsze drużyny grały lepiej niż my? Sassuolo nas cisnelo, mają dużo lepszy sklad?
1
Oryginalny
Oryginalny
18 maja 2019, 14:38
SHeva dodam ,ze SAS gralo w 10 i nie wiem jak my to wygralismy do dzis. TO pokazuje tylko,ze ten trener mail kupe szczescia nic wiecej. Brak skrzydłowych Adamox hmm wiadomo. Ale Na sile Susła wystawianie czy Hakana bez formy i mowiac to przed kazdym meczem ,ze oni gra cbeda. To jest P[rofesionalizm? Według mnie to glupota amatorska
0
AdamoX__
AdamoX__
18 maja 2019, 14:38
Z czego pamiętam z Sassuolo wygralisny 4-1 oraz 1-0 więc jednak bylismy lepsi.
0
ShevaMS
ShevaMS
18 maja 2019, 19:55
Nie chodzi mi o wynik ale o styl, wynik jak już pisałem robią jednostki ale jakby z nich zrobić drużynę to z pewnością było by więcej pkt, zwróć uwagę ile sytuacji w meczu mają nasi napastnicy... Bramki z niczego. Nie neguję że wygrywamy, ale czy byliśmy lepsi? Nie zawsze lepszy wygrywa
0
Mirek99999999
Mirek99999999
18 maja 2019, 12:13
Skoro robimy Arsenal 2.0 to Gattuso musi popracować w Milanie co najmniej tyle lat co Wenger w klubie z Londynu:)
0
MilanHomer
18 maja 2019, 15:00
Arsenal po spłacie stadionu, wydaje kasy aż miło, więc nie przesadzałbym. A drugie jakby Rino miał mieć choćby takie sukcesy i rekordy jak Arsene..... biorę w ciemno
0
suchyMCS
suchyMCS
18 maja 2019, 12:11
Ja jestem całym sercem z Rino - nie chcę żadnych Contów, Wengerów, czy innych nie-Milanistów na ławce. Niemniej patrząc z perspektywy zarządu, perspektywy biznesowej, bez podejścia emocjonalnego... uzależnianie pozostania go na ławce od tego, czy będzie LM, czy nie jest absurdem. Jaki jest koń każdy widzi i to czy Atalanta przegra, a my wygramy dwa mecze, czy na odwrót nie powinno rzutować na ocenę trenera/zespoły za cały sezon.
1
Rafalzki
Rafalzki
18 maja 2019, 12:10
dramat, najgorsze co może się przytrafić Milanowi to Gattuso jako trener w przyszłym sezonie.
2
18 maja 2019, 12:07
Oh shit, here we go again xD
Codziennie milion plotek, każda gazeta pisze co innego i strzela często ślepakami. Jednak ludzie i tak łykają wszystko jak pelikany i biją pianę o każdą plotkę xD Weźcie się wyluzujcie i poczekajcie do końca sezonu, wtedy się wyjaśni wszystko.

Poza tym Gattuso nie dostanie 10 mln tylko 4 mln bo tyle netto mu przysługuje. Reszta to podatek i pewnie odprawa dla sztabu.
0
kupczyk1981
kupczyk1981
18 maja 2019, 12:06
Jeśli to prawda to z cała odpowiedzialnością stwierdzam,że nasz zarząd to debile......
3
El Diablo
El Diablo
18 maja 2019, 12:46
Podpisuję się obiema rękoma pod tym co piszesz!
0
Oryginalny
Oryginalny
18 maja 2019, 12:03
Ostatni moj koment dzis na ten temat. Jaki trener kazdy wie. Ale jakby LM byla Rino zostaje to na 90% mozna byc pewnym,ze poczatki w lidze beda trudne jak i gra w LM. Bedzie dolek ligowy i LM. Wywala go pewnie w pazdzierniku . I wtedy wyplacic kase bedzie ok?
2
Michlan
Michlan
18 maja 2019, 13:32
Wtedy nie będzie wyjścia.
0
Oryginalny
Oryginalny
18 maja 2019, 11:57
Inter wywala Spala bierze Conte nie patrzy na kase. A ci mysla o Rino by zostawic... A gdzie Honorowy Rino jest teraz? Bledem bylo dawac mu wyzszy kontrakt . Zaraz honor ulatnia sie
1
Krauser
Krauser
18 maja 2019, 12:58
Inter może sobie na to pozwolić, bo właśnie UEFA zniosła im nadzór finansowy.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 maja 2019, 11:56
Marysia bedzie lekko w szoku.
0
AC Kamil
AC Kamil
18 maja 2019, 11:50
Ten klub idealnie pasuje do memów. Wystarczy wygrać dwa mecze i już zapomina się o dwumiesięcznym szambie.
1
Oryginalny
Oryginalny
18 maja 2019, 11:57
Wygrac przypadkiem zaznacz. Bo Fiora mogła nam tez cos pyknac. Jak i Bologna mogla nam wiecej zaaplikowac
1
Rocker
18 maja 2019, 11:44
Ehhh... a liczyłem, że przeczytam, że zostanie jako asystent/motywator/krzykacz/rozdawacz plaskaczy...
Na szczęście nigdzie nie jest napisane, że to oficjalne stanowisko klubu.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
18 maja 2019, 11:41
Universitatea - Nadciągamy.
1
ba_acm
ba_acm
18 maja 2019, 11:41
Co do Rino to kurczę chciałbym żeby został, bo naprawdę lubie tą otoczke, lubię to że z tych chłopaków zrobił zgraną paczke, że w trybie natychmiastowym radzi sobie z problemami pozaboiskowymi jak np sytuacja z Bakayoko czy sam fakt że Montolivo został zdegradowany tak nisko a mimo to każdy się o nim wypowiada z szacunkiem. Widać po Rino że on chce 20 razy więcej niż my wszyscy tutaj na tej stronie razem wzięci i pomnożeni razy 15. Podoba mi się też że mimo paru trudnych momentów w sezonie potrafił wyjść z tych problemów. Naprawdę fajnie się to wszystko ogląda i przeżywa razem z nimi, jednak z drugiej strony fakty są takie, że jego styl jest mało kreatywny, toporny, mało ofensywny i drugi jeszcze większy minus jest taki że nie potrafi grać jeszcze o stawkę, z tymi najlepszymi drużynami z samego topu, oprócz meczów z Interem i Napoli w pucharze oraz meczami z Romą w lidze, mam tutaj na myśli dwumecz z Arsenalem, wyjazd do Pireusu, wszystkie mecze z Juventusem, 2 x derby z Interem, ostatnio Lazio.
Naprawdę mam mocno mieszane uczucia co do pozostania Gennaro i cieszę się że to nie ja dokonuje wyboru. Z jednej strony myśle że jeśli ugrałby awans do LM powinien pozostać na stanowisku, a z drugiej fajnie by było zobaczyć w końcu na naszej ławce fachowca z tej najwyższej półki.

Co do zawodnicków wymienianych do odejścia wg mediów: Abate, Zapata, Musacchio, Mauri, Laxalt. Moim zdaniem drużyna teraz potrzebuje stabilizacji i niewielu zmian typu wywalenie Bertolacciego i Montolivo czy braciszka Antonio, wykupienie Bakayoko, może wprowadzenie kogoś z Primavery np. mówiło się o obrońcy Djalo. Przecież wymieniliśmy praktycznie każdego gracza przez ostatnie dwa sezony, osobiście uważam że potencjał w piłkarzach jest ogromny, mało tego, uważam że dawno nie mieliśmy takiej głębi składu jak w tym sezonie. W pomocy w końcu zaczeliśmy grać kreatywniej, nie ma trzęsenia portkami jak kontuzji dostaje regista, Mamy wielu piłkarzy mogących grać na wielu pozycjach i to się sprawdziło, Abate na stoperze, Borini obskakujący 5 pozycji, nawet Calabria w pomocy, Laxalt jako skrzydłowy czy jako LO, Hakan, Jack, Lucas w środku, na 10 lub na skrzydle, Castillejo jako cofnięty napastnik lub obustronny skrzydłowy. Co do formacji jeśli mamy przejść na 3 obrońców, czy zmianę na 2 napastników 4-4-2, 4-3-1-2 to naprawde nie ma niepokoju z obsadą składu na każdą z tych formacji bo w końcu mamy taką głębię że możemy kombinować. Cieszę się że eksperymenty typu Zapata na prawej obronie, De Sciglio na skrzydle juz się skończyły. Pozdrawiam :)
1
mpt1899
mpt1899
18 maja 2019, 15:10
Problem jest taki, ze ta zgrana paczka z przewodnikiem gangu Rino zapomina, ze w weekend wychodza na boisko a nie ida do parku na jabola.
0
ba_acm
ba_acm
18 maja 2019, 16:41
Już nie przesadzajmy
0
matten
matten
18 maja 2019, 11:37
Brak słów ¯|_ツ_/¯

https://i.imgflip.com/31a37t.jpg
Edytowano dnia: 18 maja 2019, 11:37
3
El Diablo
El Diablo
18 maja 2019, 11:36
Quo vadis Milanie... quo vadis...???
1
gorylmagila
gorylmagila
18 maja 2019, 11:34
Najwyraźniej kibice mają zawyżone oczekiwania ...Zarząd wie lepiej ... GG będzie idealnym strażakiem po tym, jak Milan nie dostanie się do LM. (może) Wiem, że to brzmi dziwnie, ale np jakby Rino zmienić stanowisko ? Jest takie coś możliwe ?Wiem, że to byłoby karykaturalne gdzie trener juniorów zarabiałby więcej niż 1 trener. Jednak chyba lepiej go jakoś wykorzystać niż płacić mu za oglądanie spotkań w TV.
1
Fifi22100
Fifi22100
18 maja 2019, 11:34
Ja zadam tylk jedno proste pytanie,kiedy on niby sobie poradził z kryzysem? Gramy od początku taki syf,ze tego się opisać nie da. Jak przez półtora rundy można nie wprowadzić najprostszego schematu do gry? A nie przepraszam laga na Piątka albo Suso dośrodkowujący po 10 razy na mecz,o ile to można uznać za schematy. Szanuje i uwielbiam jako piłkarza,ale bądźmy szczerzy trener to z niego żaden i niech jak najszybciej odchodzi z tego klubu,tutaj trzeba fachowca a nie amatora. Wydaliśmy w ostatnich dwóch latach masę pieniędzy a gramy na tym samym poziomie co graliśmy. Igła na początku pokazywał ze jest dwa poziomy wyżej niż reszta,w Piątku zgasł entuzjam początkowy teraz gra jak reszta. Nie wierze ze to jest przypadek i trener nie ma na to wpływu. Ileż można grać taki syf to ja naprawdę nie rozumiem,co trzeba zrobić żeby wyrzucić tego trenera? Co mamy do Serie B spaść? Ja rozumiem finanse finansami,ale w ten sposób to my nigdy do elity nie wrócimy. LFC jest tam gdzie jest bo zatrudnili genialnego fachowca i mają teraz tego efekty. Kadra sporo słabsza nic City a szli z nimi łeb w łeb. Tu trzeba w końcu prawdziwego fachowca.
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się