SCUDETTO


Leonardo pożegna się z klubem z własnej woli? Rośnie pozycja Gattuso

21 maja 2019, 08:37, cinassek Aktualności
Leonardo pożegna się z klubem z własnej woli? Rośnie pozycja Gattuso

La Gazzetta dello Sport nie wyklucza, iż już w przyszłym tygodniu - a więc po zakończeniu obecnego sezonu - Leonardo sam podejmie decyzję o odejściu z Milanu i złoży dymisję. Brazylijczyk w ten sposób mógłby uprzedzić ruch funduszu Elliott i dyrektora generalnego klubu, Ivana Gazidisa. Media od kilku tygodni są bowiem przekonane, że nowy numer jeden w gabinetach mediolańskiego klubu poważnie rozważa pożegnanie się z obecnym dyrektorem sportowym. LGdS dodaje, że paradoksalnie wzrasta za to pozycja trenera Gennaro Gattuso, który przez wiele tygodni musiał liczyć się z niestabilnością swojej posady. Szkoleniowiec żyje w bezpośrednich i serdecznych relacjach z Gazidisem, natomiast z Leonardo nie zawsze układały się one idealnie.

Decyzje personalne w Casa Milan zaczną zapadać już wkrótce. Póki co jednak cały klub jest skoncentrowany na tym, aby w niedzielę zakończyć sezon w najlepszy z możliwych sposobów - być może awansem do Ligi Mistrzów.



92 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Andre
Andre
21 maja 2019, 23:43
Jeżeli po sezonie odejdzie Leonardo a zostanie Gattuso, to już naprawdę przestanę rozumieć politykę odnośnie przyszłości klubu obecnych właścicieli Milanu...
0
Jogin
Jogin
22 maja 2019, 02:03
Ale przecież w każdym z artykułów o Leonardo jest mowa, że on sam chce odejść, więc co mają właściciele do prywatnej decyzji samego Leonardo :D
0
Andre
Andre
22 maja 2019, 02:07
"Leonardo sam podejmie decyzję o odejściu z Milanu i złoży dymisję. Brazylijczyk w ten sposób mógłby uprzedzić ruch funduszu Elliott i dyrektora generalnego klubu, Ivana Gazidisa. " - czytanie ze zrozumieniem się kłania ;)
0
Jogin
Jogin
22 maja 2019, 12:54
No a widzisz, abym odnosił się, tylko do tego newsa? Tak tutaj jest napisana jedna wersja, w kolejnym newsie jest odwrotnie, a do tego jest sporo plotek, że Leonardo jest kuszony posadą w Brazylii.
0
Andre
Andre
22 maja 2019, 21:22
Ty to masz nie tylko problemy z czytaniem ze zrozumieniem, ale nawet chyba nie rozumiesz co sam piszesz. Przeczytaj jeszcze raz uważnie swój poprzedni komentarz i przestań już się kompromitować...
0
jasiom22
jasiom22
21 maja 2019, 22:40
Odejście Leonardo będzie oznaczało przede wszystkim to że przestał wierzyć w ten projekt, a on jak mało kto ma ambicje, i lubi wyzwania. Z Gazidisem i Gattuso u sterów... to może źle wróżyć.. to może wrózyć stagnację w Milanie...
Edytowano dnia: 21 maja 2019, 22:42
0
Jogin
Jogin
21 maja 2019, 23:06
Trochę irytujące jest totalne wybielanie postaci Leonardo i stawianie Gattuso jakby po drugiej stronie, chyba nie wmówisz mi, że Rino ma mniejsze ambicje niż Leonardo i nigdy nie chciał, jak najlepiej dla tego klubu? To jak przesadzacie z demonizowaniem Gattuso jako trenerem jest naprawdę niesmaczne, ma wiele minusów, wiele jeszcze musi się nauczyć (jeśli oczywiście zdoła to zrobić), ale Leonardo popełnił też kilka błędów w letnim okienku transferowym, z resztą w zimowe też nie ściągnął skrzydłowego.
1
jasiom22
jasiom22
22 maja 2019, 02:23
...zbyt dużo dopowiedziane, żeby nawet w to wchodzić...

Dla scisłości, szanuję Gattuso i pracę jaką wykonał - wiele razy to pisałem, więc nie zaszkodzi jeszcze raz. Nie zmienia to jednak tego że nie jest wystarczająco dobrym trenerem dla Milanu - jaki byśmy chcieli oglądać. Obawiam się ze pozostawienie go na ławce trenerskiej, może niestety własnie oznaczać stagnację... żadnego demonizowania, tylko zwykła obawa. Forza Milan!
Edytowano dnia: 22 maja 2019, 02:30
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 maja 2019, 17:42
Ja jestem za pozostaniem Gattuso tylko w jednym przypadku. Jak za niego ma przyjść mistrz pokroju Donadoniego. W każdym innym przypadku Rino sam mam nadzieję odejdzie honorowo. EDF i jazda.
2
jasiom22
jasiom22
22 maja 2019, 02:34
...podpisuje się, a posunąłbym się nawet dalej, gdyby Milan miał przejść na grę dwoma napastnikami - na stałe, i przez to zaczął grać bardziej ofensywną piłkę... to niemiałbym nic przeciwko żeby Rino został na dłużej. Jednak, to są dosyć duże "ale".
0
pazioni
21 maja 2019, 17:03
Nie ogarniam ... Gostek załatwia dwóch kluczowych zawodników i odchodzi.
1
Jogin
Jogin
21 maja 2019, 17:02
Ja czekam na koniec sezonu i wtedy będzie można uzyskać konkretne informację, w tym momencie nawet nie wiemy czy dostajemy się do LM. Prawda jest taka, że jeśli zarząd stwierdzi, że żeby ściągnąć porządnego trenera trzeba wydać duża sumę, co wpłynie na sprzedaż czołowego zawodnika, lub brak konkretnych wzmocnień, to szczerze wole nadal mieć Gattuso przy sterach, niż testować trenerskiego średnia. Po drugie tak każdy wychwala innych trenerów, którzy biją się o LM, ale czym oni ustępują Gattuso, skoro są w podobnej sytuacji (o tyle lepszej, że wszystko w ich rękach), ale nie mieli aż tyle problemów z kontuzjami, czy nietrafionymi transferami, a i tak wyniki są porównywalne. Jedynie jakie drużyny można chwalić to Juve i Napoli, ale oni mają drużyny zgrane, doświadczono wiekowo i tak naprawdę nie budują się od zera, jak Milan. W momencie gdy Gattuso zakwalifikuje się do LM, to nie rozumiem czemu miałby zrezygnować, bo podniósł wiele razy drużynę z kiepskiej sytuacji, poradził sobie w jakiś sposób z konkretnymi kontuzjami, wykorzystał w miarę możliwości super wzmocnienia? Styl Milanu jest kiepski, ale jaki jest styl Juventusu, też fatalny, po prostu mają bardziej doświadczony skład, bez większych wahań formy i wygrywają mecze w kiepskim stylu.
2
Meloon
Meloon
21 maja 2019, 17:01
To jest nieprawdpodobne jak każdą pierdołę napisaną przed media traktujecie jak dekalog. Prawda objawiona, nowość, że media codziennie piszą co innego.
1
Deus
Deus
21 maja 2019, 16:27
z własnej woli z klubem powinien pożegnać się Gattuso
2
mpt1899
mpt1899
21 maja 2019, 16:20
Ponoc zostal nam zaproponowany Mario Rui a Sarri mial pozytywne rozmowy z Juve.
0
Maximilanista
Maximilanista
21 maja 2019, 15:29
Gattuso na ławce rossonerich to przeżyje nie tylko Leonardo, ale i Gazidisa, i w ogóle Elliotta. :-) Będzie jak Guy Roux w Auxerre, a Milan będzie tyle samo znaczył w Europie, co niegdyś biało - niebiescy z francuskiej prowincji (tyle że przy duuuuużo większych inwestycjach). Co drugi, trzeci sezon będziemy się cieszyć Ligą Europy, a i Liga Mistrzów się raz nieoczekiwanie trafi. Ale będziemy mieć tożsamość i będziemy ulubieńcami obiektywnych kibiców. :-)
7
looko
looko
21 maja 2019, 15:34
Albo jak Thomas Schaaf z Werderu, który notabane też zaczynał od drugiej drużyny
Edytowano dnia: 21 maja 2019, 15:36
2
matten
matten
21 maja 2019, 15:25
Proszę nawet nie straszyć tą rosnącą pozycją trenera Gattuso. Nie zniosę kolejnego sezonu, w którym gramy taką padakę. Mam nadzieję, że zarząd pójdzie po rozum do głowy i zobaczy, że tym czego brakuje nam od paru lat jest PORZĄDNY trener.
5
Corsa
21 maja 2019, 15:11
Nie chce nawet tego czytać, tak samo jak nie chcę oglądać w przyszłym sezonie równie beznadziejnego Milanu. Jak Rino zostanie, to będzie ewidentny dowód, że zarząd ma w dupie grę, a liczą się tylko wyniki finansowe. Co za tym idzie nie doczekamy się powrotu na europejskie salony.
5
mpt1899
mpt1899
21 maja 2019, 14:53
A teraz sobie wyobrazmy, ze Rino dostaje wolna reke. "Ten mi sie podoba bo mi mnie przypomina", "Borini i Laxalt zostaja bo zrobili na mnie piorunujace wrazenie na treningu wydolnosciowym", "Carasco? Leonardo mi mowil,ze to dobry grajek", "Wiem, ze potrzebujemy rozgrywajacego ale koncentrujemy sie na LO, PO, SO i moze jakas strzelba co gra zespolowo", "A tak w ogole to jetem zadowolony z tego co mam i nikt mi nie jest potrzebny". "A i do zarzadu , mozecie kupic kogos za moimi plecami ale dopoki ja tu jestem to Suso i Hakan beda grali" Mam nadzieje, ze cos nad nami czuwa bo chyba zasluzylismy na troche radochy. Myslalem, ze siwieje ze stresu zwiazanego z moim zdrowiem ale teraz juz nie mam watpliwosci od czego. Oby to nie okazalo sie prawda. ForzaMilan!!!
Edytowano dnia: 21 maja 2019, 15:09
4
Gol
Gol
21 maja 2019, 14:48
Nie mogę zrozumieć jak to możliwe że w Milanie tyle osób jest decyzyjnych. Przecież to wprowadza jedynie dodatkowy chaos.

Uważam że jeżeli do LM nie awansujemy i tym samym przyszłość finansowa klubu, ze względu na FFP, stanie pod znakiem zapytania trzeba wyciągnąć, wobec osób które za ten stan rzeczy odpowiadają w największym stopniu, konsekwencje.

Natomiast zmiana personalna na stanowisku trenera to nie powinna być możliwość brana pod uwagę przez zarząd, tylko konieczność która nie powinna podlegać żadnej dyskusji.
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
21 maja 2019, 14:19
na rany Chrystusa, nie wiem czy dobrze widze ?
0
mpt1899
mpt1899
21 maja 2019, 13:47
Nie chce jechac po Rino czy bronic Piatka ale przeczytalem artykul jak Rino marnuje potencjal Piatka. Pisza prosto z mostu, ze wobec oczekiwan od napastnika jakie ma Rino, czyli cofanie sie i gra zespolowa Milan powinien......kupic inny typ napastnika bo Piatek to typowy kiler. Zyje z podan. Ostatni mecz dobitnie to pokazal. On moze byc nie widoczny. Milan wybral Piatka i teraz powinni na niego grac. W pelni sie z tym zgadzam. Rino popelnia tan sam blad co z Higuainem. Cofaj sie a o przod sie nie martw. Pozniej wychodzimy z kontra czy mogla by byc laga ale nie ma do kogo bo Piatek jest w srodku boiska. Byly tez dwie mapki z Piatka kontaktami z pilka. Jedna z Genui. https://www.footballwhispers.com/blog/milan-piatek-problem?utm_medium=affiliates&utm_source=news-now
5
radson1406
radson1406
21 maja 2019, 13:33
Nie podoba mi się ten scenariusz. Leonardo to część historii Milanu i wykonał sporo pracy już minionego lata. Uważam też że z Gattuso na ławce nie osiągniemy zbyt wiele i nie możemy ślepo pokładać nadziei iż sama motywacja będzie sposobem na osiągnięcie lepszych wyników. Prawda jest taka że tylko fatalna postawa rywali póki co utrzymuje nas w walce o LM a nie efekt pracy trenera. Milan gra najnudniejszą piłkę ze wszystkich zespołów w TOP 8 i nie widzę światełka w tunelu co do możliwości rozwoju zespołu pod ręką Gattuso.
3
Luksta1805
Luksta1805
21 maja 2019, 13:32
Zaraz zaraz, czy to nie powinno być odwrotnie???Gattuso sam składa dymisję a Leonardo robi transfery na nowy sezon. Gazidis chyba coś po.... :/
5
Vol'jin
21 maja 2019, 12:59
CEO > dyrektor sportowy

Gazidis w Arsenalu nie miał obok siebie dyrektora sportowego o takiej władzy jaką mają dyrektorzy we Włoszech. Prędzej to był zbiór kilku osób typu scouci etc
0
mpt1899
mpt1899
21 maja 2019, 13:25
Tak jak mowisz. Do tego trener mial wiele do powiedzienia. Szkoda ale Rino na lawce to juz jest przegiecie.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
21 maja 2019, 12:51
Były też głosy że Leo zostanie trenerem a na jego miejsce przyjdzie ten dyrektorek z Lile ^^
0
mpt1899
mpt1899
21 maja 2019, 12:40
Miejcie nas w opiece.
1
MilanMaciek95
MilanMaciek95
21 maja 2019, 12:29
Mówiłem, że Gattuso zostanie.
1
acmti__
acmti__
21 maja 2019, 12:26
Rino wprowadź nas do LM i odejdź w "chwale".
4
MK92
MK92
21 maja 2019, 12:00
Byłoby szkoda rozstawać się z człowiekiem, który mógłby nam wynaleźć jeszcze niejedną perłę na rynku południowoamerykańskim. Jak na okoliczności, w których przez ten niecały rok pracował Leonardo w Mediolanie, to jego kompetencje dyrektorskie oceniam dość wysoko.
Edytowano dnia: 21 maja 2019, 12:05
15
El Diablo
El Diablo
21 maja 2019, 11:45
Jak można wywalić dyrektora sportowego, kiedy z drużyny może odejść niemal połowa zawodników? Rozumiem, że Leo od dawna przygotowywał się do zastąpienia tych, którzy mają odejść. Teraz przyjdzie nowy dyrektor sportowy... i zrobi nam transfery last minute w stylu Laxalta i Castillejo.
Informacji o pozostawieniu Rino nawet nie skomentuję.
2
LunaS
LunaS
21 maja 2019, 12:21
Łatwiej zmienić niż połowę drużyny :)
0
AdrianoGalliani
21 maja 2019, 11:30
0
Zuber
Zuber
21 maja 2019, 11:18
Nie zniose następnego roku z tak grającym Milanem.
6
LunaS
LunaS
21 maja 2019, 12:21
Tyle lat a jeszcze się nie przyzwyczaiłeś ?:)
1
Zuber
Zuber
21 maja 2019, 12:55
Nawet przez ostatnie 7 lat nie było takiej kaszany jak w tym sezonie.
4
Lewy99pl
Lewy99pl
21 maja 2019, 13:32
Słucham? :"D To my chyba inny Milan oglądaliśmy w poprzednich 5 sezonach. Styl gry jaki prezentuje Bakayoko, Piątek, Romagnoli czy Paqueta, nie jest nawet porównywalny do naszych "mistrzów" z ostatnich lat.
1
Zuber
Zuber
21 maja 2019, 14:43
Proszę Cię z tamtym mistrzami, chociaż potrafiliśmy sklepać ładną akcję. Teraz to potrafimy podać do bramkarza, a większość bramek jest z przypadku ewentualnie po jakimś indywidualnym przebłysku. Nie chodzi tu o styl jednostek a o całość
0
Vol'jin
21 maja 2019, 14:44
widzę, że komuś tęskno za czasów mistrzów i attacante pod wodzą Inzaghiego ^
0
Zuber
Zuber
21 maja 2019, 19:18
Chyba kolego czytać, że zrozumieniem nie umiesz. Nie znam nikogo komu tęskno do tamtych czasów. Tęskno to może być jak się przypominał finał z 2003 roku z Juve. :D
0
hyrus13
21 maja 2019, 11:16
Nie ma się co teraz podniecać. Będzie na pewno chaos informacyjny. Wszystko musi się jednak rozstrzygnąć do czasu otwarcia okienka transferowego. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której my będziemy się zastanawiać kto będzie trenerem, a inni będą się chwalić kontraktami.
0
ósmy
21 maja 2019, 11:01
- Komisję mi przysłali. Budowlaną.
Że niby faktury jakieś chcą.
A kto tyle lat faktury trzyma???
10
Oryginalny
Oryginalny
21 maja 2019, 11:20
paczki bedziemy Tobie wysylac. Trzymaj sie uwazaj na tyly;)
4
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
21 maja 2019, 11:35
Co wy tam palicie?
4
MK92
MK92
21 maja 2019, 12:05
Radomskie, ale jak pan major woli, to Franz ma Camele...
4
21 maja 2019, 10:40
Jakby Gattuso jednak został to bym chyba leżał... ze śmiechu. Ile było tu jęczęnia na Gattuso żeby już w trakcie sezonu go wyrzucić. I po co? Został oczywiscie do końca a kto wie czy nasz "wuefista" nie zostanie na kolejny rok... Co mnie oczywiście nie cieszy, bo Gattuso już pokazał co umie ale stękanie w trakcie sezonu nic nie da. Ja postękam trochę w przerwie a potem Milan do boju. 1:0 i.... bronimy :)
3
Jago
Jago
21 maja 2019, 10:38
Nie no to jest chyba jakiś żart
0
jasiom22
jasiom22
21 maja 2019, 10:30
Źle... Bardzo źle to brzmi. Jak ktoś śledził poczynania Leonardo to wie że on za długo w jednym miejscu nie potrafi usiedzieć, potrzebuje wyzwań... Ale jeden sezon? ..jeżeli Gattuso z oszczędności Gazidisa, miałby zostać nawet pomimo braku LM - czyli to czego kilka osób sie obawia, to byłaby zwykła niekonsekwencja zarzadu. To by wszystko oznaczało... że Leonardo nie widzi ciagniecia tego projektu dalej.. w takim wydaniu.. Z Gazidisem i Rino na czele... Leo odejdzie i sobie znajdzie lepsza posade w innym kraju, ale nas interesuje Milan...

Obawiam się bardzo że Gazidis+Gattuso to bezpośredni krok w strone.. nazwijmy to modelu Arsenalu... Czyli "wiecznego 4.miejsca", Gattuso bez przeszkòd typu Leo, ułoży zespół pod swoja zamulajaca piłke, pewnie pare punktów wyciagnie wiecej, tak żeby wskoczyc na 4.miejsce za rok, i Gazidis bedzie miał swoj progres bardziej finansowy niz sportowy...

Tyle tylko ze pewnego poziomu zespół Rino juz nie przeskoczy... Z Borinim, Kessim nawet Suso w składzie, a sie tylko umocni na pozycji... zawodnicy sie specjalnie nie rozwina juz bardziej... Piłka bedzie brzydka, ale wyniki niby tak... wymeczone. Wszyscy zaczna dbac bardziej o swoje posady.. i nie wychylanie sie, kosztem ambitnych i charakternych zawodników... Ktorzy chca grać... I to grac dobra ofensywna piłke... kilka przykladow sie znajdzie, Locatelli, Igła..Bakayoko nastepny... Czy poza boiskiem Leo... Nie zeby ich gloryfikowac specjalnie, ale obawiam sie takiej własnie tendencji, ze pod Gazidisem zmieniaja sie priorytety...

Maja byc dochodu z LM i pewnie nowy stadion... a ladna piłka czy zdobywanie pucharów bedzie mozna odłożyć na czas blizej nieokreslony... Gattuso z czasem albo nawali i wyleci w jeszcze mniej polubownych okolicznosciach niz mogłby odejsc teraz... A w najlepszym wypadku moze zajmie 4.miejsce.. Kilka sezonow pod rzad nic nie wygrywajac.. Bo konkurencja nie spi... a jak mieli by wrocic do włoch Conte do Interu :-/ Sarri... Allegri zmieni zespół, to dla Rino moze sie zrobić ciasno nawet w tej czworce...

Czyli staniemy w miejscu na dobre kilka sezonow.. Taki morał wyciagam z potencjalnego odejscia najambitniejszego? Członka zarzadu... Napisałbym "róbcie screeny" ale jakos taka perspektywa Milanu mnie specjalnie nie bawi... :-/ ...szkoda Piatka.. Oby strzelał niczym Pippo jaknajwiecej. Forza Milan!
0
Fushnikov
Fushnikov
21 maja 2019, 10:47
My nawet na model 4 miejsca nie możemy liczyć :)
1
jasiom22
jasiom22
21 maja 2019, 10:55
...a to co najbardziej boli w tym wszystkim to kompletna nieumiejetnosc wygrywania ważnych spotkań, presja zjada ten zespół... zawodnicy sa jakby zachukani czy przemeczeni... jak przychodzi co do czego... zaczynajac od przegranego finału Coppa i inauguracji tego sezonu, dwie kompromitacje Rino na pełna skale, a konczac na derbach.. I oddanej walce o LM... To co wazne, przegralismy, ale udało sie ograć Frosinone wiec trener moze zostac. :-/
0
21 maja 2019, 10:27
A teraz Milan News podaje, że wszystko jest ok na linii Ivan - Leo i nie będzie rozstania.
1
Milanboy
Milanboy
21 maja 2019, 10:32
LGDS nie jest fanem Leonardo najwyżej
0
ACstach
ACstach
21 maja 2019, 11:20
Zaraz ktoś inny napisze, że wieczorem jest ustawka na obrzeżach miasta i będą się bili o być albo nie być Leonardo w Milanie.
1
Hogan
Hogan
21 maja 2019, 10:27
Nie stresujcie się, ani Sarri, ani Inzaghi ani Conte nie trafią do Juventusu.
0
marastorun
marastorun
21 maja 2019, 10:06
Parodia
1
Lecter
Lecter
21 maja 2019, 10:05
Szczerze to wolałbym, żeby Gattuso został u nas niezależnie od tego jak skończymy po ostatniej kolejce. Gramy jak gramy, ale nie można zapominać, że duet L&M miał mało czasu na posprzątanie drużyny po F&M, do tego doszła mała rewolucja. Z obrony wypadł nam Bonucci, którego brakowało w pierszych kolejkach, gdzie co mecz traciliśmy bramki, za niego przyszedł Conti, który praktycznie cały sezon spędził w szpitalu. W pomocy nie lepiej, czekaliśmy na kogoś klasowego, ale przez brak czasu przyszedł tylko Bakayoko. Biglia podobnie jak Conti większość sezonu, a zwłaszcza jego drugiej części się leczy, Bonaventura kolejny z pechowym urazem, w zimie przyszedł Paqueta, który również złapał na chwilę kontuzję, a później się wykartkował, Calhanoglu miał doła psychicznego po zamieszaniu rodzinnym (pewnie każdy narzekacz myśli, że skoro mu płacą tyle pieniędzy to powinien grać normalnie, ale Janusze ludzkich rzeczy nie zrozumieją jeśli ich argumentem jest to, że ktoś dużo zarabia). Bertolacci, Montolivo, Mauri - to nie poziom Milanu co pokazywali na boisku i w odróżnieniu od innych trenerów Rino to zauważył i trzymał ich na ławce jak najdłużej tylko mógł. Kessie - jedynie na niego można było cały czas liczyć, ale jak każdy młody piłkarz, miał wahania formy.
Potem atak: o Turku już pisałem. Na szpicy tak jak w obronie również zaszła poważna zmiana, niestety Higuain ani nie spasował nam, ani my jemu. Suso w tym sezonie trochę mi przypomina Stefana z sezonu 12/13, przez pierwszą rundę ciągnął ten wózek, w drugiej przyszedł napastnik, który przejął stery. Bądźmy szczerzy Hiszpan to nie Messi, nie może przez cały sezon utrzymywać równej formy, spadki się zdarzają. Castillejo na początku okazał trochę nijaki i rozumiem dlaczego Gatusso wolał stawiać na Suso. Lewe skrzydło to tragedia: to Calhanoglu gra słabo, to przez kontuzje całej pomocy musi grać w pomocy.

Rok temu nie mieliśmy zgranej drużyny, mieliśmy praktycznie nową jedenastkę, poza Donnarummą, Calabrią, Suso, Bonaventurą i Romagnolim. W tym roku znowu się to pozmieniało bo wypadł Biglia, co pół roku mieliśmy nowego napastnika. W pomocy tylko Kessie i Bakayoko byli pewniakami, a i jeszcze w obronie Musacchio z Romkiem trochę musieli pograć ze sobą zanim wszystko zadziałało.

Oceniajmy wszystkich obiektywnie, biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności, a nie jak dzbany, bo kiedyś coś tam mi nie spasowało to już trener/działacz/piłkarz jest zły.
2
jasiom22
jasiom22
21 maja 2019, 10:33
Chyba Caldara za Bonucciego ni Conti, ...i Gattuso. ;-)
0
jasiom22
jasiom22
21 maja 2019, 10:35
Gattuso out , żaden ambitny klub nie trzyma takiego gościa na ławce .
2
Lecter
Lecter
21 maja 2019, 11:16
Tak Caldara, jego miałem na myśli.
0
patoo_07
patoo_07
21 maja 2019, 15:16
Nie no szanujmy się. To nie trzeba zgrania, żeby zawodnik po wykonaniu podania zrobił ruch. Najsłabszy zawodnik wie, że takie rzeczy się robi, bo tego uczą od młodzika. Jeśli u nas profesjonalni piłkarze stoją w każdym meczu po podaniu i oczekują rezultatów, to albo są to najgłupsi zawodnicy w historii piłki nożnej, albo trener wymyślił sobie taką wizję gry. Wykluczam granie na zwolnienie trenera, bo to by wychodziło na to, że robili ze 4 podejścia w tym sezonie żeby go zwolnić.
0
Lecter
Lecter
21 maja 2019, 17:31
No i pan patoo_07 potwierdza to co pisałem o kibicach ekspertach, którzy nie znają się na dany temat, ale wypowiedzieć się muszą i to w dodatku bez sensu.
Piszesz:
" To nie trzeba zgrania, żeby zawodnik po wykonaniu podania zrobił ruch. Najsłabszy zawodnik wie, że takie rzeczy się robi, bo tego uczą od młodzika".
A potem "trener wymyślił sobie taką wizję gry".

No tak, bo trener każe zawodnikom nie wychodzić do podań. Dobre dobre panie Januszku. Jaką jeszcze teorię czy raczej bajkę spiskową wymyślisz byle oczernić Rino?
0
mrkojiro
mrkojiro
21 maja 2019, 10:04
Nie wierzę, że Gattuso zostanie. To są tylko takie zagrywki żeby zmobilizować się na ostatni mecz. Jeśli awansujemy do LM to będzie to niebywałe szczęście. Ani styl gry, ani liczba punktów na koniec sezonu, ani tym bardziej ostatnie wyniki w obliczu zadyszki konkurencji nie mogą obronić naszego trenera przed zwolnieniem. Mam nadzieję, że zarząd to widzi. A w ogóle to wyprzedzimy Juventus w walce o Mourinho, a Pocchettino będzie alternatywą ^^ taki żarcik-marzenie.
1
Milanboy
Milanboy
21 maja 2019, 10:00
Nie będę tego brał na poważnie, bo sezon ogórkowy idzie w pełni
0
Oryginalny
Oryginalny
21 maja 2019, 09:51
Mowilem haa. No mowilem. Wszyscy sobie juz trenerow zaklepali tych co byli na rynku. Milan jak zawsze byl bez konkretow. Został Sarri ale blizej Juve ejst juz. I tyle. Spiewka bedzie taka,ze na rynku nie bylo dobrego wolnego trenera. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nie no bez jaj. Z całym szacunkiem Lepiej zwolnic Rino teraz czy mialby odejsc sam. Czy lepiej go wywalic w pazdzierniku i szukac miotly? No Coment
2
Milanboy
Milanboy
21 maja 2019, 09:59
Uspokoj się i nie bierz tego na poważnie, kurcze płaczesz i płaczesz od kiedy zmieniłeś nick na Oryginalny
3
Oryginalny
Oryginalny
21 maja 2019, 10:17
Kto placze? Chlopcze? Ja sie smieje z tego chrzanienia. Bo nie widze sensu z całym szacunkiem dla Rina i klubu. Po co mieliby go trzymac i wywalic za pol roku? Wiec albo dziennikarze ostatni deb albo nas zarzad popis zrobi . Dla mnie tak czy siak to parodia :) haaa
0
Milanboy
Milanboy
21 maja 2019, 10:30
Oryginalny- nie nazywaj mnie chłopcem, bo sam pewnie jesteś młodszy patrząc na twą ekspresję i frustrację, albo masz gorącą krew, i nie widzę abyś się śmiał, to jest przelew jawnej frustracji, ale cóż, był Madman, to ktoś musi go tutaj w fachu zastąpić
1
Milanboy
Milanboy
21 maja 2019, 10:31
Milanboy - płakał i płacze pod każdym z 179 nicków jakie założył na tej stronie do dyskusji z samym sobą i lajkowania swoich postów :) Madmany, Cmenatrze, Galvo, Dzidzi itd itp to pewnie tylko część tej samej osoby. Rozszczepienie osobowości jak w filmie Split xD

Codziennie coś nowego/innego w plotach i codziennie łykać wszystko jak pelikan... dobre podejście :)
Edytowano dnia: 21 maja 2019, 10:32
2
Gullit80
Gullit80
21 maja 2019, 09:50
Odbiegne trochę od tematu ale mam pytanie może ktoś udzieli mi odpowiedzi. Ile razy wam się zdarzyło grając na tej stronie w typera że źle wam pynkty naliczono tzn.regulamin mówi że za poprawny wynik 3 pkt a za poprawne wskazanie zwycięzcy 1 pkt czyli razem 4 a dostaje się 1. Skoro takie jest liczenie pkt to po co ten typer.
Edytowano dnia: 21 maja 2019, 09:51
0
Gatz
Gatz
21 maja 2019, 10:02
może jest to źle opisane, przykład: Milan - Frosinone 2:0
postawiłeś 2:0 - dostajesz 3 pkt
postawiłeś 1:0 - dostajesz 1 pkt - poprawnie wskazałeś zwycięzcę ale błędny wynik
inny wynik - 0 pkt
0
MK92
MK92
21 maja 2019, 12:20
Z tego, co ja widzę, to 1 punkt jest przyznawany za poprawne wytypowanie rozstrzygnięcia meczu Milanu, a jeśli jeszcze do tego wytypuje się poprawnie sam wynik, to dochodzą 3 punkty i łącznie otrzymujemy 4 punkty za takie spotkanie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 maja 2019, 20:05
Był wcześniej problem taki, że aby pola nie były puste to były z automatu tam znaki "-". I niektórzy ich nie usuwali przed wpisaniem cyfry a wiadome, że wyniku -1 - -1 nie ma tylko 1-1 w związku z czym dostawali 1pkt bo system -1 i -1 z racji takiej samej wartości liczył jako remis. Innych problemów raczej nie było, napisz do redakcji albo na PW do mnie to przekaże i sprawdzimy.
0
Cleaver
Cleaver
21 maja 2019, 09:49
Jeżeli Gattuso zostanie na przyszly sezon to pozdrawiam wyniki w ewentualnej LM.
5
Marcin1995
Marcin1995
21 maja 2019, 09:43
Ja jestem jakoś przekonany że go zostawią, w Milanie panuje krótkowzroczność wygrał Rino 3 mecze i już jest spoko, pozostawienie GG na ławce Milanu to próba zabicia pasji w wielu kibicach ale my się nie damy będziemy oglądać Milan nawet ze szczoteczką do zębów na ławce, choć będzie to wymagało cierpienia
2
patoo_07
patoo_07
21 maja 2019, 09:29
Cyrk na kółkach :D Paradoksalnie, po sezonie czeka nas chyba więcej nerwów niz w jego trakcie.
2
MrCostacurta
MrCostacurta
21 maja 2019, 09:32
Rok temu było tak samo ze względu na FFP.
1
21 maja 2019, 08:58
No i znów się zaczyna :D Kolejny news kolejnej prasy o jakimś nowym wątku i oczywiście wszystkich to triggeruje do toczenia piany z ust xD
Bierzcie to wszystko z dystansem i czekajcie na koniec sezonu, wtedy się wszystko wyjaśni.

13
ACstach
ACstach
21 maja 2019, 09:17
Racja, wstrzymajmy konie. Ich praca polega często mniej więcej na tym co robi starsza Pani macająca kryształową kulę i przepowiadająca przyszłość. Jeden pisze to, drugi tamto. Zależy co wyszło z losowania.
3
ACstach
ACstach
21 maja 2019, 09:40
Wiadomo też, że w plotkach jest czasem większe lub mniejsze ziarnko prawdy. Podejrzewam, że to ziarnko to przyszłość Leonardo. Jednakże w kwestii obsady trenera media od tygodni strzelają na oślep, przedstawiając każdą możliwą teorię.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 maja 2019, 10:08
W każdej medialnej wrzutce niepochodzącej wyłącznie z typowej bulwarówki jest ziarenko prawdy.Tak było z chińskim słupem czy też powtarzających się doniesieniach o frustracji i syfie robionym przez Higuaina.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 maja 2019, 10:12
A zwolnienie Leonardo ma sens z jednego istotnego powodu-Brazylijczyk lubi forsować na siłę swoje pomysły przez co zapewne wielu poważnych szkoleniowców odrzuciło ofertę Milanu.
0
bawolejaja
bawolejaja
21 maja 2019, 08:57
Burdel na kółkach.
2
Nizial86
Nizial86
21 maja 2019, 08:57
Miała być rewolucja w Milanie a bedzie jedno wielkie gó.....
2
Zimer9009
Zimer9009
21 maja 2019, 08:51
Z całym szacunkiem dla Rino, ale po sezonie powinien sam zrezygnować. Gramy siermiężną, brzydką dla oka piłkę, a sam trener nie potrafi wykrzesać z zawodników nic ponad ich potencjał (4-5 miejsce w lidze). I wydawać by się mogło, że przynajmniej od strony mentalnej będziemy twardzi jak skała, a tym czasem w najważniejszych meczach i spotkaniach z czołówką mamy pełne majty. Uwielbiam GG, ale już wystarczy.
4
Dusiek
21 maja 2019, 09:16
Dokładnie. Zrobił tyle na ile potrafił. Jak wejdziemy do ligi mistrzów powinien odejść i wszyscy będą mu dziękować za to co zrobił. Ładnie by to wyglądało : Rino przychodzi w trudnym dla klubu momencie, wprowadza Milan do ligi mistrzów i przekazuje pałeczkę trenerowi z papierami. Z drugiej jednak strony, po takim czymś powinien dalej nas prowadzić. Z tym że, brakuje nam stylu , który właśnie nadaje dobry trener. No nic, trzeba trzymać kciuki za ostatnia kolejkę i czekać co się wydarzy. Forza Milan !
2
jasiom22
jasiom22
21 maja 2019, 10:35
Esencja.
1
21 maja 2019, 08:51
niepoważny klub niestety , nie da się racjonalnie wyjaśnić ich decyzji .elliott chce zwiększyć wartość klubu do 1,2 mld z Gattuso , powodzenia...
7
Nizial86
Nizial86
21 maja 2019, 08:50
Juz pomału cyrk sie robi.oni naprawde widza jakosc gry i jakis styl i taktyke i pomysl na LM lub LE z tym trenerem???? Chyba na inne mecze patrzymy przeciez to jest dramat ta gra nic nieosiagnie Milan z taka gra.Przeciez my sie meczymy nawet z Frisinone boze Elliot otworzcie oczy wkoncu!
2
looko
looko
21 maja 2019, 08:47
Wcześniej były doniesienia ,że Leonardo chce zatrzymać GG ,a Gaziadis nie, trzeba naprawdę to wszystko traktować z przymrużeniem oka. No, ale jeśli to prawda to ja nie mam pytań
2
kozik___13
kozik___13
21 maja 2019, 08:45
Jak może rosnąć pozycja Gattuso? Nie rozumiem tego. Jesli ktoś mówi, że Gennaro to jaki był na boisku przenosi na to jakim jest trenerem i Milan ma charakter to chce mi się śmiać. Wszystko można powiedzieć o naszym stylu gry ale na pewno nie to, że mamy charakter. Ciekawe jest to, że mecze wygrywamy głównie dzięki indywidualnym szarżą a nie dzięki walce. Gattuso jest pierwszy zmiany zaraz po Montolivo
9

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się