SCUDETTO


Smutne zwycięstwo w Ferrarze... SPAL - Milan 2:3

26 maja 2019, 19:33, cinassek Aktualności
Smutne zwycięstwo w Ferrarze... SPAL - Milan 2:3

Milan wykonał swój obowiązek i wygrał na wyjeździe ze SPAL 3:2, do przerwy prowadząc 2:1. Umożliwiły to dwie bramki Francka Kessiego, w tym jedna z rzutu karnego, oraz trafienie Hakana Calhanoglu. Niestety, swoje mecze wygrały także ekipy Atalanty i Interu, co oznacza, że rossoneri w sezonie 2019/2020 zagrają w Lidze Europy, gdyż rozgrywki 2018/2019 zakończyli na 5. miejscu w tabeli.

Rezerwowy bramkarz mediolańczyków, Pepe Reina, powiedział przed pierwszym gwizdkiem, że zespół jest zmotywowany na maksa. Słowa Hiszpana nie okazały się czczą gadaniną - goście od razu przeszli do konkretów, byli wyraźnie lepsi od rywali, a ich gra mogła się podobać. Już na samym początku mocne i celne strzały oddali Krzysztof Piątek i Hakan Calhanoglu, ale w obu przypadkach górą był bramkarz miejscowych, Emiliano Viviano.

W 18. minucie w szeregach Milanu zapanowała ogromna radość. Turecki pomocnik strzałem z pierwszej piłki dał swojej drużynie prowadzenie, a niemal w tej samej chwili Domenico Berardi wyprowadził Sassuolo na prowadzenie w starciu z Atalantą. Wydarzenia toczyły się lawinowo - dosłownie sekundę później o zmianę poprosił Gianluigi Donnarumma, który ponownie nabawił się urazu uda. Jego miejsce między słupkami zajął wspomniany już Reina.

W 23. minucie rossoneri udokumentowali swą przewagę kolejnym trafieniem. Tym razem Calhanoglu podawał, a znakomitym strzałem z "szesnastki" z lewej nogi w okolice okienka rezultat podwyższył Franck Kessie. Kilka chwil potem goście zagapili się jednak w kryciu po centrze z rzutu wolnego, z czego skrzętnie skorzystał defensor SPAL, Francesco Vicari, doprowadzając do wyniku 1:2.

Tuż przed przerwą kolejnego gola poszukał jeszcze Calhanoglu, ale tym razem zabrakło mu celności. Przed drugą odsłoną ostatnich spotkań 38. kolejki, podopieczni trenera Gennaro Gattuso plasowali się na podium - wyprzedzali zarówno Atalantę jak i Inter, którzy remisowali odpowiednio 1:1 z Sassuolo oraz 0:0 z Empoli. Neroverdich czekało całe 45 minut w osłabieniu po czerwonej kartce dla Berardiego, zaś w bramce Toskańczyków cudów dokonywał Bartłomiej Drągowski...

Niestety, druga odsłona rozpoczęła się całkowicie inaczej niż pierwsza. Nie dość, że prowadzenie w swoich potyczkach objęli rywale z Bergamo i Mediolanu, to dodatkowo w 53. minucie dośrodkowanie Thiago Cionka wykorzystał Mohamed Fares i doprowadził do remisu 2:2. W tym momencie do Ligi Mistrzów było rossonerim bardzo daleko.

Kolejne fragmenty potyczki nie nastrajały optymistyczne. To drużyna z Ferrary posiadała przewagę i była bliżej trzeciej bramki niż mediolańczycy. W 63. minucie doszło jednak do polskiego starcia w polu karnym - Thiago Cionek sfaulował Krzysztofa Piątka. Obrońca został ukarany dodatkowo żółtą kartką, a podyktowaną "jedenastkę" pewnym uderzeniem po ziemi w swój lewy róg wykorzystał Kessie, czym skompletował doppiettę. W międzyczasie na prowadzenie 3:1 z Sassuolo wyszła Atalanta, zaś Inter utrzymywał jednobramkową przewagę z Empoli i dodatkowo nie wykorzystał rzutu karnego.

Od tej pory już praktycznie do samego końca meczu w Ferrarze działo się niewiele. Milan spróbował zaskoczyć Viviano kilkoma niezbyt mocnym strzałami z dystansu. Jedyna groźna sytuacja miała miejsce w 90. minucie, gdy po centrze z kornera i uderzeniu głową jednego z miejscowych futbolówka trafiła w spojenie słupka z poprzeczką.

Cały obóz rossonerich z dużo większą ciekawością spoglądał na wydarzenia w Mediolanie, gdzie Empoli do samego końca walczyło o remis zapewniający mu utrzymanie, a Milanowi Ligę Mistrzów. Wymarzony scenariusz dla każdego fana 7-krotnych mistrzów Starego Kontynentu jednak się nie ziścił: SPAL - Milan 2:3, Atalanta - Sassuolo 3:1, Inter - Empoli 2:1. Kończymy na 5. miejscu, w sezonie 2019/2020 zagramy w fazie grupowej Ligi Europy.

SPAL - Milan 2:3 (1:2)

Bramki: Vicari 28', Fares 53' - Calhanoglu 18', Kessie 23', 64' (k.)

Żółte kartki: Bonifazi 36', Cionek 65' - Abate 27', Bakayoko 81'

SPAL (3-5-2): Viviano - Cionek (77' Floccari), Vicari, Bonifazi - Lazzari, Valoti (73' Janković), Murgia (90+1' Simić), Kurtić, Farias - Petagna, Antenucci.

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma (21' Reina); Abate (63' Cutrone), Musacchio, Romagnoli,Rodriguez - Kessie, Bakayoko, Calhanoglu - Suso, Piątek, Borini (80' Conti)​.

 

Miejsce: Stadio Paolo Mazza (Ferrara)

Sędzia główny: Paolo Valeri (Rzym)


*** SKRÓT MECZU ***

 

 



1115 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cactus
Cactus
26 maja 2019, 22:54
Smutek. Było blisko, najbliżej od lat, ale jednak trochę zabrakło. Przede wszystkim chłodnej głowy, a także boiskowego cwaniactwa w wielu momentach. Najbliższe tygodnie dadzą nam odpowiedź co dalej z tym projektem.
3
Wilk87
Wilk87
26 maja 2019, 22:53
Mnie najbardziej, i to strasznie, bolą okoliczności tego. Wiem, że to nasza wina, że nie awansowaliśmy do LM, nie można nikogo innego winić. Ale, że Empoli dało mi tak wielką nadzieję na awans i te sytuacje ich, nie mogę przeboleć, dobrze, że jutro mam wolne i mogę ryczeć całą noc. Jeszcze przełączyłem na mecz Empoli od 70 minuty i darłem się jak strzelili na 1:1. Jest mi tak strasznie smutno, bo dali mi tą nadzieję. Gdyby to było 3:0, to bym powiedział, no trudno.
9
Maximilanista
Maximilanista
26 maja 2019, 22:52
Dopiero teraz dociera do mnie, jak bardzo mi gorzko w pysku. Do tego smaku się nie da przyzwyczaić. Przeciwnie - z roku na rok gorycz coraz bardziej przykra.
15
Milanboy
26 maja 2019, 22:53
Widzisz, ja od razu po wyniku zacząłem ryczeć, niestety, jest naprawdę tragicznie z nami wszystkimi
5
MK92
MK92
26 maja 2019, 22:55
Znam ten smak...
1
Jogin
Jogin
26 maja 2019, 22:56
Najgorsze jest to, że w tym roku była nadzieją większa niż w poprzednich latach.
3
26 maja 2019, 22:52
Na przemian płakałem ze szczęścia i smutku, żeby po 90 minucie zawyć z żalu.
Tak niewiele brakowało, no cóż....
Liczę na nasz sukces w LE, zwolnienie Gattuso, sprzedanie tego sabotażowego duetu Hiszpańsko-Tureckiego, zatrudnienie nowego, profesjonalnego trenera i zakup jakichś sensowych graczy. Odrodzimy się, czuję, że już w przyszłym roku i właśnie taki prezent Milan zrobi mi z okazji mojego Ślubu.

Jest mi cholernie smutno. Gdyby nie to, że zacząłem nową pracę, poleciałby jutro Urlop na Żądanie.

Ehhh, Chłopaki... niech mnie ktoś przytuli ;(
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 maja 2019, 22:55
Nie ma żadnego sensownego trenera na horyzoncie. Sarri i Conte zajęci. Reszta to ponowna walka o LE.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 maja 2019, 22:59
I mamy kupowac piłkarzy młodych do 20 mln. Nie zapowiada się dobrze. Ale pewnie filmiki z Youtube zrobią swoje aby poczuli się jak gwiazdy w klubie.
0
HIM1998
HIM1998
26 maja 2019, 22:52
Panowie, głowa do góry, wiadomo, boli to w jaki sposób inter wywalczył awans, ale wierzę, że ten sozon pokazał nam jakim zapleczem piłkarskim dysponujemy i, że z pomocą kilku wzmocnień jesteśmy w stanie w przyszłym sezonie wywalczyć LM, FORZA GRANDE MILAN!
0
Gzikuu
Gzikuu
26 maja 2019, 22:51
Gazidis właśnie powiedział, że są rozczarowani brakiem LM. Całe szczęście, że nasz trenejro jest z siebie i z 5 miejsca zadowolony. Co za obłudny i obleśny człowiek... Odcinam go jako piłkarza od tego kim stał się teraz gruuubą kreską.
9
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 maja 2019, 22:54
A kim tak bardzo strasznym się stał? Jest trenerem Milanu który zajął 5 miejsce. Zwolnią go to zwolnią. Szkalujesz go jakby spadł z Milanem do drugiej ligi.
2
Gzikuu
Gzikuu
26 maja 2019, 22:57
Kimś kto przed meczami mówi wprost, że się poddał i nie wie jak trafić do zespołu i kimś kto będąc trenerem 7-krotnego zdobywcy LM mówi, że ta nie jest koniecznością dla klubu, pomimo, że gdy mieliśmy sporą przewagę nad 5 miejscem, to mówił, że jest ona nam potrzebna. Oczywiście, że go zwolnią, ale na boisku był walczakiem a jako trener jest kłamliwym minimalistą.
4
Cactus
Cactus
26 maja 2019, 23:00
Wypowiedzi trenera to nie tylko kontakt z mediami, ale także czysta polityka. W tej materii trzeba pieczołowicie ważyć słowa. Zwłaszcza jeśli wypowiedź dotyczy planów strategicznych i sytuacji klubu. Kierowanie w eter komunikatu, że brak Ligi Mistrzów to dramat dla klubu na pewno nie zachęci inwestorów, sponsorów, potencjalnych trenerów czy piłkarzy z którymi klub negocjuje lub będzie negocjował.
2
Savi
Savi
26 maja 2019, 23:02
a kto wam przyjdzie z wyzszej polki grac pod wodza Rino? Serio? Kazdy kto ma ambicje powie spadjacie
1
Gzikuu
Gzikuu
26 maja 2019, 23:24
Cactus, właśnie w drugą stronę. Jeżeli wciąż jest szansa na LM, to powinno się to podkreślać. Kiedyś Rino wiedział, jak kibice są ważni, bo potrafił razem z nimi wrzucać na Leo. Dziś ma nas gdzieś i wygłasza tezy o tym, że przeciętny Milan go satysfakcjonuje.
0
KKP19
KKP19
26 maja 2019, 22:50
:_(((((
0
Orzelek79
Orzelek79
26 maja 2019, 22:50
Teraz wielka niewiadoma jak Milan będzie wyglądać w przyszłym sezonie. FFP na karku i tylko LE . Zapowiada się ciekawie lato .Na pewno musi odejść Rino.
0
Diavo
Diavo
26 maja 2019, 22:54
Wątpię żeby znaleźli tańszego trenera :p
0
wilku94
wilku94
26 maja 2019, 22:50
Szkoda, wielka szkoda... teraz czeka nas rewolucja jak co roku...
0
Wlosiu
Wlosiu
26 maja 2019, 22:50
Ten sezon nauczy pokory tym zawodnikom i mam nadzieję że się rozwiną pod tym względem i będą zdecydowanie lepsi. Życzę im tego nieważne że nie potrafili wygrać w teorii łatwych meczy lub arcyważnych derbów które odbiły się w dniu dzisiejszym. Życzę wam wszystkim miłej nocy
Edytowano dnia: 26 maja 2019, 22:58
1
Piotrek1899
Piotrek1899
26 maja 2019, 22:50
No cóż... Za dużo tego szczęścia byśmy mieli. Swoje szanse zaprzepaścił Milan kilka tygodni, miesięcy temu. Myślę, że sprawiedliwości stało się za dość. I słówko tylko o Cutrone. Fajny chłopak i w ogóle. Tylko, że poza ambicją coś też trzeba czysto piłkarsko prezentować. Moim zdaniem, póki co, to nie jest zawodnik nawet na klub ze środka tabeli. A co dopiero na taki aspirujący do Ligi Mistrzów. Jemu piłka ewidentnie przeszkadza, on nawet szybko nie jest. Grać tyłem do bramki też za bardzo nie potrafi. Wychowanek wychowankiem, ale trzeba obiektywnie spojrzeć, że to nie jest napastnik, na którym można cokolwiek opierać. Dzisiaj był tragiczny. I jeszcze chyba bramkę Piątkowi zwinął sprzed nosa.
2
serginho83
serginho83
26 maja 2019, 23:12
Niestety, ale obawiam się, że Piątek wcale nie będzie dużo lepszy... Ma ewidentne braki, podobnie jak Cutrone...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 maja 2019, 23:18
Racja. Po prostu o Piątku nie chciało mi się już pisać. Najbardziej uderzyło mnie w tym meczu, że obaj ani razu chyba nie potrafili piłki przytrzymać z przodu, odciążyć na chwile kolegów. Same straty. Obaj są, jacy są, ale z tej dwójki Cutrone powinien udać sie na wypożyczenie do jakiegoś słabszego klubu.
0
26 maja 2019, 22:50
Milan - Fiorentina 0-1, Milan - Torino 0-0, Milan - Udinese 1-1, Bologna - Milan 0-0, Cagliari - Milan 1-1, Empoli - Milan 1-1, Frosinone - Milan 0-0.
2
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:52
Lazio- Milan 1-1 nie zapominaj o najwiekszym frajerstwie tego sezonu
2
Wilk87
Wilk87
26 maja 2019, 22:55
O Parmie nie wspomniałeś.
1
CZARO
CZARO
26 maja 2019, 22:49
Długo stałem murem za Rino, ale argumenty się kończą. Wystarczająco długo leciał na romantycznym związku z Milanem, ale czas na kogoś, kto ma pomysł na ten zespół.
2
Diavo
Diavo
26 maja 2019, 22:49
Jeszcze nadzieja ,że kontrola antydopingowa złapie kogoś na dopingu :D
5
tomgor
tomgor
26 maja 2019, 22:49
MILAN przegrał w tym sezonie wszystko.
Primaverę,
Ligę Kobiecą
I Ligą Mistrzów.
A wszystko wahało się do ostatniej kolejki.
5
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:48
TEraz Elliott reka wolna. Gattuso out. Suso i Hakan tez. Bo ich ingorowanie Polaka to juz nie jest spiskowa teoria tylko widac golym okiem. Kolesiostwo trzeba wywalic
10
Jago
Jago
26 maja 2019, 22:49
Piątek jak dostanie dobrą ofertę to będzie chciał odejść i ja się mu nie będę dziwił. Świat śmieje się z Milanu, nie dość że nie wygrywamy to gramy żenujące mecze. Dno.
2
Bufor85
Bufor85
26 maja 2019, 22:49
W końcu jest ktoś kto to dostrzega i o tym pisze:). To prawda Polak jest ignorowany, ale może właśnie to jest zagrywka, żeby osłabić mentalnie Piątka.
2
KKP19
KKP19
26 maja 2019, 22:50
Serio myslisz ze za 40 mln kupimy kogos lepszego niz Suso? Nie Trzeba nam zmian 1 do 1 tylko lepszych, z przy obecnych cenacg mam watpliwosci czy za 40 mln nawet da sie kupic kogos 1 do 1 za Suso
Edytowano dnia: 26 maja 2019, 22:56
1
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:54
KKp19 tak uwazam,ze sa lepsi . On juz lepszy nie bedzie tylko gorszy jak juz. a szybkosci ie kupi.
0
Tutkovic
Tutkovic
26 maja 2019, 22:55
Serio znajdziemy za kasę z Hakana i Suso czterech młodych skrzydłowych ,z których jeden odpali :D
1
Savi
Savi
26 maja 2019, 23:01
Tutkovic ale sam przyznaj co da Ci ta dwójka jak dalej beda ignorwoac napastnika? I biegac jak emeryci? Przeciez oni zaczeli Piątka ignorowac jak zaczeli kibice spiewac o nim itp. Widac jawna zmowe
1
MrCostacurta
MrCostacurta
26 maja 2019, 22:48
Teraz to może słabe co powiem ale trzeba się porządnie zaprezentować w tej LE. Żeby nie było takiej kompromitacji jak w tym sezonie. Współczucia dla Romy.
0
Andre
Andre
26 maja 2019, 22:46
No i niestety pozamiatane. Wielka szkoda, bo naprawdę niewiele brakowało, żebyśmy awansowali do LM. Trzeba sobie jednak uczciwie powiedzieć, że patrząc z perspektywy całego sezonu, to nie zasłużyliśmy na grę w LM. Nie ten styl gry, nie ta jakość piłkarska i nie ten trener, który mógłby nas wprowadzić do LM. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Myślę, że brak awansu do LM oznacza, że nie będzie już żadnych wątpliwości, czy Gattuso odejdzie po sezonie. Pytanie tylko, kto przyjdzie na jego miejsce. Mam nadzieję, że będzie to wreszcie fachowiec z nazwiskiem i doświadczeniem, który przywróci Milan do jego dawnej świetności. Dlatego nie płaczę po straconych złudzeniach awansu do LM, bo liczę na to, że przed nowym sezonem w klubie zajdą wreszcie takie zmiany, na które czekają od dawna wszyscy kibice pragnący oglądać znów wiellki Milan.
0
Boro
Boro
26 maja 2019, 22:48
Nikt nie da teraz bez awansu 10mln odprawy Gattuso. Nie pisz bzdur, że brak awansu do LM ma jakieś plusy bo nie da się tego czytać. 5 miejsce jest tragedią i kolejnym zmarnowanym rokiem.
3
Andre
Andre
26 maja 2019, 23:14
Bez zmiany trenera będzie tylko gorzej z grą Milanu w kolejnymn sezonie i myślę, że zarząd klubu doskonale zdaje sobie z tego sprawę...
0
86rl
86rl
26 maja 2019, 22:46
Możecie krzyczeć, ale Milan i zawodnicy mając w krwi te barwy miałby w tym sezonie Ligę Mistrzów. Niestety znowu kibice znowu poziom wyżej od piłkarzy... Forza Milan!!!!!
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
26 maja 2019, 22:46
Mnie to nawet cieszy... Podejrzewam, że fartowne pozostanie w LM to także pozostanie Gattuso trenerem, może teraz nadejdzie trener którego można określać profesjonalistą, a nie kolejny pacykarz :|
2
Jago
Jago
26 maja 2019, 22:51
Gorzej jak Gattuso zostanie.
0
roby
roby
26 maja 2019, 22:45
Nie ma co gdybac....te wszystkje mecze hdzie dalismy ciala to wina taktyka...to nie byly pojedyncze mecze tylko serie .....czekam na dymisje
0
Rafał0209
Rafał0209
26 maja 2019, 22:45
I co to z nami będzie bez LM , gorzej być nie mogło Inter się cieszy a my w smutku ,
0
kameleon0028
kameleon0028
26 maja 2019, 22:45
Bierze mnie na wymioty jak pomyślę sobie o kolejny sezonie bez LM...
do tego LE... kolejne kompromitacje i olewka...

Sposób w jaki Atalanta awansowała też irytuje... mierzyli się z Juve i Napoli gdzie tamte drużyny grały o pietruszkę.

Atalanta vs pietruszki juve i napoli 4 pkt.
Milan vs juve i napoli grające ciągle o coś 0 pkt.

Mam na myśli rewanżowe spotkania.

Jeszcze ta czerwona w meczu z Sassuolo...
Teraz Atalanta się wyprzeda i zobaczymy zespół pokroju SPAL w LM...

Nic tylko zwymiotować...
1
gorylmagila
gorylmagila
26 maja 2019, 22:48
Tak to Atalanta jest winna tego że Milan nie awansował .... Trzeba było walczyć gryźć a nie teraz narzekać
0
kameleon0028
kameleon0028
26 maja 2019, 22:49
Napisałem tylko że sposób w jaki awansowali irytuje mnie..
Oczywiście. Wystarczyło wygrać ze słabą Parmą i byłoby co innego.
0
86rl
86rl
26 maja 2019, 22:45
Możecie krzyczeć, ale Milan i zawodnicy mając w krwi te barwy miałby w tym sezonie Ligę Mistrzów. Niestety kibice znowu poziom wyżej od piłkarzy... Forza Milan!!!!!
Edytowano dnia: 26 maja 2019, 22:47
1
MK92
MK92
26 maja 2019, 22:45
Pozostaje nam tylko z nadzieją patrzeć na lata dwudzieste, bo kończące się lata 2010-2019 to jest jakieś nieporozumienie w przypadku tak wielkiego klubu, jak Milan... Tyle lat rozczarowań po 2011 roku... To aż ciężko uwierzyć...
6
fett85
fett85
26 maja 2019, 22:47
Łatwo nie jest. Berlusconi nas osierocił najpierw doprowadzając do upadku, potem Chińczyk zadłużył, a teraz Amerykanin chce sprzedać...chwile zejdzie zanim znowu Milan wróci na właściwe tory.
1
Puszek
Puszek
26 maja 2019, 22:45
Żal, ból, gorycz... Ale pamiętajcie Milaniści, po każdej nocy przychodzi dzień, po każdej burzy słońce! Gorzka pigułka do przełknięcia, honor znowu dostał z liścia, ale patrzmy na działania zarządu i wypatrujmy tylko nowin dobrych dla drużyny. Dziękuję Zespołowi i Wam za cały sezon pełen emocji!
4
MilanHomer
MilanHomer
26 maja 2019, 22:46
Oby nie była to noc polarna i burza w lesie deszczowym.
0
kameleon0028
kameleon0028
26 maja 2019, 22:48
Ciekawe czy chociaż część obecnych tutaj kibiców dożyje tych kolejnych " złotych czasów" może być różnie...
0
BadMad
BadMad
26 maja 2019, 23:18
Dla takiej Gieksy z Katowic czy jeszcze bardziej Ruchu pogoda zdaje się pogarszac w nieskończoność..za to w Gliwicach słońce święci pełnym blaskiem ;)
0
siara8888
siara8888
26 maja 2019, 22:44
teraz bez kasy z lm kolejny sezon grania o gowno przed nami...jak nie zrobimy 4 konkretnych transferow to nic sie tu nie zmieni juz nie mowie o zmianie trenera...
0
Fushnikov
Fushnikov
26 maja 2019, 22:44
Znowu się popłakałem....
1
Milanista 95
Milanista 95
26 maja 2019, 22:44
Jeszcze na dobitkę ta merda kruk w studiu....
0
MrCostacurta
MrCostacurta
26 maja 2019, 22:43
Trzeba było chociaż jeden mecz z Interem wygrać. To i tak cud że do końca z nimi walczyliśmy po dwóch porażkach.
1
banan1899
banan1899
26 maja 2019, 22:57
Prawda taka, że ten wyścig o 3 i 4 miejsce to jak wyścig żółwia z leniwcem. Spieprzyliśmy z meczami z np. Udinese, Parmą. był czas gdy 7 meczów z rzędu nie wygraliśmy.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
26 maja 2019, 22:43
Trzeba było chociaż jeden mecz z Interem wygrać. To i tak cud że do końca z nimi walczyliśmy po dwóch porażkach.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 maja 2019, 22:43
No i bez LM nie przyjdzie żaden konkretny trener. Dla mnie S.Inzaghi czy inne wynalazki to porażka.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 maja 2019, 22:46
Zostanie Rino. Jestem prawie pewien. Marzę o Di Francesco.
0
Zako
Zako
26 maja 2019, 22:46
Przecież gdyby Empoli wbiło gola , to zarząd stwierdziłby, ze Rino zostaje, o tyle, ze z LM wzmocniona zostałaby kadra. Tymczasem Inter prawdopodobnie pomimo awansu do LM zmieni trenera i to nie na zaden półsrodek.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 maja 2019, 22:49
@Zako
Spaletti dostał szansę sezonu z Interem w LM i zawiódł. Do tego tragiczny sezon w lidze. Nic dziwnego że go zmieniają.
0
Fifi22100
Fifi22100
26 maja 2019, 22:43
Bądźmy szczerzy nasza gra przez cały sezon była tak fatalna,ze w życiu nie zasłużyliśmy na ten awans. W LM byłaby kompromitacja,ALE przecież to była tez nasza szansa na nasze lepsze jutro.
W końcu zastrzyk finansowy by był,a teraz nie mam pojęcia co nas czeka. Inter to najwięksi farciarze jakich znam. Jest mi tak strasznie smutno,Empoli miało tyle szans ze to jest wręcz niemożliwe. Teraz czekam tylko na oficjalny komunikat klubu ze zwolnieniem trenera.
1
fett85
fett85
26 maja 2019, 22:43
Gratulacje dla naszych przeciwników, fajna końcówka sezonu. Były emocje. Milan, Atalanta i Inter są niestety mniej więcej równi. To bardzo źle o nich świadczy, w kontekście poziomu Serie A. Milan przegrał sezon przez słabe letnie okienko transferowe (w tym głupią decyzję o anulowaniu transferu Ibry) oraz wtopy w kilku śmiesznych meczach m.in. w meczu z Parmą. Czy Gattuso to słaby trener? To szkoleniowiec ciągle uczący się na swoich błędach, uważam że nie jest słaby, ale potrzebuje więcej czasu i doświadczenia. Milan jest dla niego dobrą nauczką na przyszłość. Czy chciałbym go w Mialnie na przyszły sezon? Nie. Chce wreszcie kogoś z długoletnim doświadczeniem. Pragnę również poważnej kampanii transferowej i pozbycia się wynalazków Fassone i Mirabellego raz na zawsze.
2
KaSeL85
KaSeL85
26 maja 2019, 22:47
Uczący się na swoich błędach? Dobre...
1
fett85
fett85
26 maja 2019, 22:56
Uczyć się na pewno uczy. Zaczął szybciej roić zmiany na boisku ;). Prawdą jest, że wolno się uczy, ale jednak. Zdobył 68 pkt, prawie tyle co Spaletti z lepszym składem, Gasperini i podobnie jak Di Francesco. Skład miał jaki miał, więc muszę go bronić. Oczywiście, tak jak napisałem wyżej, nie chciałbym go oglądać na ławce Milanu w przyszłym sezonie.
0
Gzikuu
Gzikuu
26 maja 2019, 22:43
Tak sobie teraz zdałem sprawę, że tę masę emocji zawdzięczamy dziś Empoli a nie Milanowi, który grał jak zawsze. :P
7
Maximilanista
Maximilanista
26 maja 2019, 22:42
Oj, dajcie spokój. Piszecie o niewykorzystanych sytuacjach Empoli jak o frajerstwie, narzekacie na szczęscie Interu, macie pretensje do Bozi w niebiesiech. To Wam przypomnę. W tym sezonie Milan w dwóch meczach ligowych przeciwko Interowi wygrał 0, zremisował 0, a przegrał 2. Daliśmy naszym lokalnym rywalom zdobyć na sobie 6 punktów. Już wiecie, kogo winić, czy wciąż nie do konca jasne?
20
Diavo
Diavo
26 maja 2019, 22:45
True story :). Ale jednak liga składa się z 20 drużyn i trzeba wygrać z tymi z którymi się da,a my wypuściliśmy 6 meczy w których prowadziliśmy. Niestety Milan zrobił nadzieję na LM,a teraz zbiera cięgi.
1
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:46
Nie wyjasnisz tego gimbazie niestety. Oni dalej w amoku za swoim guru
0
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:42
Popieram tu kogos. Piatek powinien powiedziec albo ja albo Hakan i Suso. I podziekowac takim asystentom
4
boguc69
boguc69
26 maja 2019, 22:59
jestem bardzo za! :)
0
grzechu84
grzechu84
26 maja 2019, 22:42
Dzięki Milanie za sezon wzlotów i upadków. W tym roku było blisko. Dzieliło nas od celu nawet 10 minut. Jesteśmy jednak poza LM i to boli. Jesteśmy też za plecami Interu, chociaż przez chwilę byliśmy przed nimi, i to też boli. Zobaczymy co przyniesie mercato. Jest sporo pożegnań Milanie. Będzie więc i sporo powitań. Mam nadzieję, że będziesz rósł w siłę podczas tego lata. Będę Cię obserwował w przyszłym sezonie. Forza Milan!
3
pazioni
Moderator pazioni
26 maja 2019, 22:42
Kuzwa przegrałem zakład, więc proszę o Redakcję o Ban..
FORZA GRANDE MILAN
4
ACstach
ACstach
26 maja 2019, 22:46
Immunitet dla pazioniego:)
2
jacekk553
jacekk553
26 maja 2019, 22:46
Ta strona bez pazioniego to nie będzie to samo
2
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
26 maja 2019, 22:50
BAN za przegrany zakład dla pazioniego
Edytowano dnia: 26 maja 2019, 22:52
3
KońFederacja
KońFederacja
26 maja 2019, 22:56
Honorowo postąpił. Brawo.
2
Zako
Zako
26 maja 2019, 22:41
Wypisywanie jakiego Inter miał farta jest hipokryzją patrząc na to, ze nas tez ratowała poprzeczka.
1
serginho83
serginho83
26 maja 2019, 22:41
Wygląda na to, że znowu czeka nas ciężki sezon... a jeżeli Gazidis chce tylko młodych zawodników za niewielkie pieniądze, to dopiero będzie kiepsko... tu potrzeba 2,3 wyjadaczy z umiejętnościami, żeby ogarnąć ten zespół i nauczyć resztę cwaniactwa w decydujących momentach :/ Wystarczy popatrzeć ile dał Reina w niektórych meczach.
0
jasiom22
jasiom22
26 maja 2019, 22:46
Model Arsenalu.
0
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:40
I teraz obroncy jak ten mecz w Rzymie z Lazio? Trzeba bylo dac trzy zmiany w doliczonym i 3 pkt to nie ... remis. I teraz mamy
1
adonim85
adonim85
26 maja 2019, 22:42
Ja obwiniam Grudzień 2018 + Marzec 2019. Tu straciliśmy na luzie z 6-7 pkt.
0
Jogin
Jogin
26 maja 2019, 22:42
Hehe dobry moment, na szukanie swoich racji, zniknij już z tej strony, coraz bardziej mi się wydaje, że to Twoje kolejne konto Galvo. Prawdziwy kibic w tym momencie czuje rozdarcie w środku i ostatnim jest szukanie swoich racji w tak przykrym momencie.
0
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:44
Jogin małpiatko idz do norki ok?
Ja mam wielkiego kaca przez stracone pkt frajersko i dzis wszyscy inter fuksiarze Empoli moglo.. Jak to swiadczy o nas? Jak Empoli moglo inter. A my regularnie bez jaj w derbach. Wiec Idz i nie wkurzaj. Bo jestes jak zakochana nastolatka w rino
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 maja 2019, 22:44
Też właśnie ten mecz mnie najbardziej uwiera a nie jakaś Parma np.
0
Jogin
Jogin
26 maja 2019, 22:46
Czyli jednak Savi potwierdzasz, że to Twoje piąte konto? Smutne masz życie człowieku, odpuść już aktywność w internecie, bo tworzenie kilku kont, nie powiększa ilości przyjaciół.
0
KońFederacja
KońFederacja
26 maja 2019, 22:47
Jogin - uważasz się za jakiś autorytet że każdemu kto wypowie się nie po twojej myśli każesz znikać?
2
Jogin
Jogin
26 maja 2019, 22:48
KońFederacja skoro Ty uważasz, że normalnym jest tworzenie 5 kont, pisanie samym ze sobą, to Twoja sprawa.
0
Savi
Savi
26 maja 2019, 22:50
Jogin ale ty ejstes pusty czlowieku. Nie 5 chyab 20. Zastanow sie nie raz ok? I wez idz po smoka do matki
0
KońFederacja
KońFederacja
26 maja 2019, 22:52
Nigdzie nic takiego nie napisałem więc nie wymyślaj. Ty za to ciągle kreujesz się na bożka i wydajesz rozkazy każdemu z kim się nie zgadzasz
0
Jogin
Jogin
26 maja 2019, 22:52
Savi akurat poruszanie tematów rodziny pokazuję, że zdecydowanie nie jesteś albo dojrzały emocjonalnie, albo jesteś zwykłym internetowym gówniarzem. Więc skończ już te teksty "małpiatko idź do norki" czy też "idz po smoka do matki", bo to poziom zlikwidowanych gimnazjum.

KońFederacja zobacz z jakich powodów proponuje mu zniknąć, bo nie są to jego rację, ale chore dziecinne zachowanie, więc przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Z resztą on już dawno powinien dostać bana za multikonta.
Edytowano dnia: 26 maja 2019, 22:55
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
26 maja 2019, 22:54
Tutaj na stronie dyskutujemy o Milanie. Jak macie ochotę na wycieczki osobiste to macie PW. Za kolejne docinki będą leciały ostrzeżenia
0
FanatykACM
FanatykACM
26 maja 2019, 22:40
A SZKODA A BYŁO TAK BLISKO ... EMPOLI BRAWA ZA WALKĘ.
2
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
26 maja 2019, 22:40
Scrollujcie sobie listę strzelców i asystentów Serie A, Piątek z przodu, a potem dopiero 29 na liście Suso. Mamy w większości przeciętnych piłkarzy albo w przeciętnej formie. "Dzisiaj miałem piękny sen, Ligo Mistrzów śniłem że - miałem z Tobą ślub".
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 maja 2019, 22:41
Suso na 3 miejscu jeżeli chodzi o asysty.
4
dykt4tor
26 maja 2019, 22:45
No tak, tylko gole się liczą przecież :))
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 maja 2019, 22:40
Co tu dużo mówić, zawaliliśmy ten sezon, zmiany są nieuniknione, łączę się z wami w bólu...
3
Enter10
Enter10
26 maja 2019, 22:40
I myk 6 rok bedzie lecial bez Ligi Mistrzow
2
dziadek
dziadek
26 maja 2019, 22:39
Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 26 maja 2019, 22:43
1
Jago
Jago
26 maja 2019, 22:41
Empoli pokazało jak się gra o życie. W przeciwieństwie do Milanu
2
dykt4tor
26 maja 2019, 22:44
Marnuje sie 3 setki?
0
patoo_07
patoo_07
26 maja 2019, 22:45
Swoje w ostatniej kolejce zrobiliśmy. Musieliśmy wygrać - wygraliśmy. Empoli nie zrobiło i spadło. Nie wiem kto tu co pokazał. Mieli co najmniej 4 setki od 85 minuty, także sory, powinni to wykorzystać. Oczywiście nie obwiniam ich o to, że nie weszliśmy. Powinniśmy awans i tak załatwić znacznie szybciej.
0
yagi
yagi
26 maja 2019, 22:45
Empoli pokazało jak sie walczy - chcialbym widziec taki Milan w koncu. Pamietajmy ze to są spadkowicze, a gdyby nie Handanowicz (tu brzydkie epitety) - niestety, najlepszy w tym momencie bramkarz Serie A, to bylby remis. A Milan? Grał dzis jakby nie chcial wygrac. Dwa dosyc szczesliwe gole, a potem to mam wrazenie ze Piatek z Cionkiem zalatwim przed meczem tego karnego.
3
waxl
waxl
26 maja 2019, 22:45
Nie Empoli tylko my. Nie możemy liczyć na spadkowicza w walce o LM!
0
Endriu
Endriu
26 maja 2019, 22:39
Poprostu patrzac na mecze Milanu to tak grajacy zespol poprostu nie zaslugiwal na LM. Jak zostanie pan GG to bez wzgledu na transfery ta gra inaczej nie bedzie wygladac.
3
DolceMilan
DolceMilan
26 maja 2019, 22:44
A kto zaslugiwał? Inter?
0
Milanboy
26 maja 2019, 22:39
Ja po prostu płaczę, nie wiem, jestem załamany jak nigdy dotąd, od kiedy kibicuje temu klubowi , czyli 12 lat nigdy nie byłem tak złamany jak dzisiaj :(
7
Jogin
Jogin
26 maja 2019, 22:40
Ja żałuje, że oglądałem jednak ten mecz Empoli, tyle setek...
1
jasiom22
jasiom22
26 maja 2019, 22:54
Był taki jeden finał LM... którego nie da sie przebić, w kwestii załamania i niedowierzania. ;-) Dzisiaj nie wydarzyło się nic czego nie można byłoby sie spodziewać. Z ostatnich to mi bardzo uwiera finał Coppa przegrany z Juve 0-4.

Dziś? pierwsze połowy, czy Empoli w końcówce i tak dało zdecydowanie dużo więcej nadzieji, i emocji niż w moich najśmielszych snach. Pomimo zakończenia, Empoli dziś pokazało serce.

Milan to conajwyżej pokazał jak oddać dwubramkowe prowadzenie. Gattuso powinien odejśc nawet gdyby była LM, moja przeczucie jest takie że zostanie pomimo braki LM... szkoda byłoby zmarnować kolejny sezon, tym antyfutbolem który prezentuje TRENER Gattuso, inny trener pokazałbym z tymi samymi piłakrzami inny futbol, a tego tu trzeba, ofensynwej piłki a nie zamulania.
0
yagi
yagi
26 maja 2019, 22:39
Na miejscu Piatka powiedzialbym - albo Suso&Chalhanoglu albo ja.
1
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się