SCUDETTO


Gattuso jak Leonardo: nie zaakceptował wizji sprowadzania wyłącznie młodych piłkarzy

28 maja 2019, 07:49, cinassek Aktualności
Gattuso jak Leonardo: nie zaakceptował wizji sprowadzania wyłącznie młodych piłkarzy

Stacja Sky oraz agencja prasowa ANSA podają powód, dla którego trener Gennaro Gattuso zdecydował się odejść z Milanu mimo ważnego jeszcze przez dwa lata kontraktu. Media zgodnie podkreślają, że rozstanie nastąpiło w pełnej harmonii z dyrektorem generalnym klubu, Ivanem Gazidisem. Szkoleniowiec jednak postanowił pożegnać się z San Siro z tej samej racji co Leonardo - nie zaakceptował projektu na przyszłość. Zarówno trener jak i dyrektor sportowy chcieli w najbliższym oknie transferowym pozyskać kilku zawodników bardziej doświadczonych, aby nadać drużynie jakości i pozwolić jej spisywać się lepiej. Tymczasem linia klubu jest precyzyjnie określona przez Gazidisa - kupowanie młodych graczy za niewielkie pieniądze, aby podnosić ich poziom, a na ewentualnych odejściach inkasować wysokie nadwyżki i w ten sposób wyprowadzić bilanse finansowe na prostą.



52 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KKP19
KKP19
28 maja 2019, 16:33
I w tym akurat sie musze zgodzić z Rino
0
Ronladinho86
Ronladinho86
28 maja 2019, 15:14
To trzeba A.Wengera wziąć na ławkę, w końcu on i Gazdis w końcu razem w Arsenalu tak robili dla kasy.
1
dan_acm
dan_acm
28 maja 2019, 14:58
Ajax nie opiera się tylko na juniorach. Najlepiej jest łączyć doświadczenie z młodością. Elliott chce w 3 lata zwiększyć wartość Milanu a ich projekt to raczej na conajmniej dekadę aby przynosiło efekty. Oproaz tego Ajax siedzi w tym schemacie kupę czasu, są w tym mistrzami, cała struktura klubu jest pod to. Aby w Milanie tak było, trzeba by dokonać ogromnej ilości zmian w strukturach klubu, inwestycji w scouting i sektory młodzieżowe co przez najbliższe lata nie będzie przynosiło zbytnio efektów w pierwszej drużynie. Owszem popieram sprowadzanie młodych graczy ale o odpowiednim charakterze i już grających na poziomie a nie całkowitych no-nameów, którzy będą się przewijać przez Primavere a potem będizemy mieć 40 wypożyczonych graczy jak Chelsea.
0
adamos
adamos
28 maja 2019, 13:28
Nie ms tego złego co by na dobre nie wyszło. Rino nie ma bladego pojęcia o tozwijaniu młodych graczy. Primka grała to co obecnie Milan. Ilu zawodnikow rozwinął? Zero... Ilu zrobiło krok wstecz większość.
2
Khaoz
Khaoz
28 maja 2019, 13:18
A może chłopaki zróbcie ściepę i prześlijcie na transfery do Eliota? Jest was tutaj tak wielu, że może akurat uda się jakiegoś doświadczonego - nie wraka piłkarskiego, nie emeryta u schyłku kariery - uda się kupić, zachowując przy tym wszystkie wymogi durnowatego FFP. Przecież skandalem jest, że ktoś kupił klub i nie chce (bądź nie może - proponuje trochę przemyśleć) wywalać miliarda euro na transfery jak szejki, aby Milan znów stał się wielki! Poza tym, jakoś nie mogę się doliczyć tych najwspanialszych piłkarzy globu występujących w Milanie w ostatnich latach. Przecież to taki atrakcyjny klub jest na dzień dzisiejszy. Odetchnijcie dwa razy, pomyślcie i przeanalizujcie. Jakoś klub zarabiać musi jeżeli chcecie aby grał w pucharach. Jest na tyle dobry czas, że jeszcze młodzież uważa Milan za wielki klub i chcą w nim grać. Kupować z głową, promować, sprzedawać, z tego będzie kasa na transfery. A jak już wielu przedstawia jako przykłady Ajax albo Arsenal, to chciałbym zauważyć, że Ajax był bliziutko finału LM natomiast Arsenal nie tak dawno z Milanem wygrał i możecie go jutro oglądać w finale LE. Barcelona też ma wielu, bardzo wielu wychowanków których sprzedaje za dobrą kasę. A może myślicie, że już od przyszłego sezony będzie w pierwszym składzie Milanu max 21 letni zawodnicy. Sprzedadzą pierwszy skład i awansują Primavere. Przynajmniej Maldini znowu będzie grał w pierwszym składzie :)
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 13:20
0
Luksta1805
Luksta1805
28 maja 2019, 13:08
Moim zdaniem z taką wizja ściągania młodych no-name za nie duże kwoty będzie fatalne. To nie Ajax i nie liga holenderska. Zaczynam odczuwać ze Panu Gazidis owi i Eliocie zależy tylko na finansach i ich wykazach.
0
jasiom22
jasiom22
28 maja 2019, 14:31
Model Arsenalu.
1
Nizial86
Nizial86
28 maja 2019, 12:04
Ta wizja to mi sie tez niepodoba bo kazdy szanowany trener chce miec jakies swoje zdanie i sam wybiera kogo sciagnac do druzyny. A oni potrzebuja chyba tylko marionetki
0
siara8888
siara8888
28 maja 2019, 11:31
no to super to jakies z 5 lat poczekamy i moze wygramy jakis puchar wloch...
2
Zirytowany
Zirytowany
28 maja 2019, 12:49
A jeżeli już wygramy to opchną lepszych piłkarzy do Realòw czy innych Manchesteròw.
0
El Diablo
El Diablo
28 maja 2019, 11:28
To, że Gattuso odchodzi, to dobrze, ale wygląda na to, że sen o wielkości za szybko się nie ziści, o ile pod skrzydłami Elliota w ogóle są szanse aby to nastąpiło. Myślę, że np. Gigo czy Romek jak zobaczą, że w Milanie nie mają za wielkich szans na wygrywanie tytułów, to będą chcieli odejść.
1
mpt1899
mpt1899
28 maja 2019, 10:52
Szacunek chkopaki. Powodzenia.
0
BartekWydziu
BartekWydziu
28 maja 2019, 10:32
Ten Gazdis jest jak jakiś rak, to właśnie od niego powinniśmy zacząć.

Jestem pewien, że gdyby został Leo z Paolo a nie ten śmieszny gość to coś fajnego by nam wpadło w tym okienku.

Bez doświadczenia nigdzie nie zajedziemy, nie chce z Milanu drugiego Arsenalu.
1
Nevi
Nevi
28 maja 2019, 11:27
A ja wręcz przeciwnie, chetpnie bym wymianil kilku naszych grajków na Arsenalowych, graja w finale Pucharu europy, a nas w zeszlym roku opykali bez problemu.
1
Jogin
Jogin
28 maja 2019, 10:19
Gattuso to inteligentny gościu, wiele razy było widać, że młodzi często nie są wstanie uradzić presji ważnych spotkań, brakowało, np. Ibry, który wziąłby ich za gęby i zmotywował do lepszej gry. Brakowało lidera, jak będziemy sprowadzać młode talenty, to w lidze włoskiej możemy sobie już zarezerwować miejsce w środku tabeli, to nie liga holenderska do wychowywania perełek.
4
Qiub
Qiub
28 maja 2019, 10:08
Przeciętności ciąg dalszy, i to przynajmniej przez kilka następnych lat, szkoda...
2
MisiuACM
MisiuACM
28 maja 2019, 09:56
Masakra... Jeśli to prawda to w pełni popieram Gattuso i Leonardo. Od początku mi się ten łysol nie podobał. Źle mu się z oczu patrzy. Jeszcze wyjdzie nam ten Elliott bokiem.
0
Rafalzki
Rafalzki
28 maja 2019, 10:06
Bokiem to Nam póki co wychodzi Chińczyk i transfery jego dyrektorów.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
28 maja 2019, 09:55
Pomysł może i nie najgorszy ale żeby to wypaliło trzeba mieć system pracy z młodzieżą na najwyższym poziomie. A jak jest u nas pokazuje Primavera gdzie spadliśmy do drugiej ligi. Nie jest prawdą, że nie można osiągać sukcesów opierając drużynę na młodych zawodnikach. Można. Najlepszym przykładem jest FC Porto które w LM radzi sobie regularnie bardzo dobrze mimo braku spektakularnych transferów i ciągłej wyprzedaży składu.
0
Marcin1995
Marcin1995
28 maja 2019, 09:48
Ten Gazidis zaczyna mnie przerażać
0
Dusiek
Dusiek
28 maja 2019, 10:08
Ktoś musi wziąć Milan za pysk i ten gość chce wziąć na siebie. Jedyny problem właśnie to inni dyrektorzy z którymi musi wszystko uzgadniać. Brak wolnej ręki blokuje jego ruchy i nic się nie zmieni. Ja wolę zobaczyć co Ivan zrobi mając właśnie wolną rękę, niż narzekać na jego prace, nie mając bladego pojęcia o tym co się dzieje w najwyższych szczeblach klubu.
3
Rafalzki
Rafalzki
28 maja 2019, 09:42
Panowie a czego się spodziewaliście? Że nie awansujemy do LM i wydamy w mercato 200 milionów na wzmocnienia?? Jesteśmy na bilansie ujemnym, myślę, że Gazidis też by chciał kupić Lewandowskiego i DeBruyne ale jednak brak awansu do LM mocno ogranicza Nasze pole manewru. Módlmy się, żeby Ci młodzi których kupimy odpalili i można ich było sprzedać z zyskiem za sezon lub najdalej dwa. Podziękujmy również poprzednim dyrektorom za wydanie ponad 300 milionów na zawodników typu Biglia, Borini, Kalinic, Andre Silva (chociaż uważałem, że akurat on jak przychodził może odpalić, niestety nie odpalił), Kessie, Bonucci, Calhanoglu. Tylko Ci Panowie łącznie kosztowali klub chyba ponad 150 milionów, powiedzcie czy któryś z nich znacznie podniósł poziom Naszej gry? Teraz lepiej módlmy się, żeby w kolejnym sezonie poziom Serie A się nie podniósł to może będzie z nowym trenerem będzie jakaś szansa powalczyć o tą LM, o ile nie sprzedamy któregoś z filarów, mam tu na myśli, Gigio, Romka, Paquetę i Piątka.
4
karp_fso
karp_fso
28 maja 2019, 09:35
Z jednej strony doświadczeni piłkarze u nas pajacowali (Bonuc, Higuain), z drugiej nikt nie mówił, że muszą być to od razu aż tak wielkie nazwiska. Nie wiem co ten Gazidis ma we łbie, ale chyba nic dobrego.
0
LunaS
LunaS
28 maja 2019, 09:49
Gazidis ma podnieść wartość rynkową Milanu ... tak jak to zrobił w Arsenalu. Elliot to nie miłośnik Milanu - tylko Dolarów :)
2
28 maja 2019, 09:25
Szacun Gattuso że nie chciałeś brać w tym pseudo projekcie klubu który nawet zaraz z nazwy nie będzie przypominał AC Milanu , niech ten pseudo fundusz jak najszybciej sprzedaje klub , niepotrzebne im to.
0
Huczaj
Huczaj
28 maja 2019, 09:56
Projekt ocenimy po jakimś czasie. Ocenianie czyjejś pracy, kiedy jeszcze jej nie wykonał jest słabe. Tym bardziej, że to nie są anonimowi ludzie, tylko osoby które znają nie tylko piłkę ale też biznes.
1
Huczaj
Huczaj
28 maja 2019, 10:34
Ale bzdury , plan jaki oni mają mi i wielu się nie podoba więc mogę go krytycznie ocenic przed wdrozeniem.
0
Huczaj
Huczaj
28 maja 2019, 11:04
Nie Ibarbo nie da się ocenić czy plan na odbudowę jest dobry dopóki nie zobaczysz jakie efekt przyniesie. Ciekawe jest też jak wielu użytkowników ocenia Gazidisa na podstawie plotek medialnych. Nie wiemy co się dzieje w klubie, jaki jest plan, jakie są ograniczenia, jak wygląda sytuacja z UEFA. Pomyślałeś o tym, że możesz nie mieć racji? Może to Gazidis ją ma?
0
Huczaj
Huczaj
28 maja 2019, 11:25
Nie interesuja mnie skutki , bo planem jest kupowanie młodych i robienie klubu na wersję Dortmundu,Ajaxu czy innego Monaco co mnie irytuje i oceniam krytycznie ten pseudo pomysł bo to zabicie tożsamości klubu doszczętnie.Inter też miał ten sam problem z FFP i nawet przez chwilę nie zrobili z klubu przedszkola ani wyprzedaży , po prostu szukali okazji na rynku by przetrwać ten okres .Ten projekt to dno i nie chce tego widzieć w Milanie , tyle .
0
Huczaj
Huczaj
28 maja 2019, 12:03
Nie interesują Cię skutki? Jeśli skutkiem tej strategii będzie sukces sportowy też nie będzie Cię interesował? Interesuje Cię tylko wtedy jak jest tak jak Ty chcesz?
0
hyrus13
28 maja 2019, 09:23
Wszyscy piszą o młodym Milanie. Problem w tym, że jak Gazidis nie zbuduje atrakcyjnej drużyny to nie będzie miał takich trybun jak w tym sezonie, a to też się przekłada na sponsorów. Bez dobrej ekipy nie dotrwa do grudnia na tym stanowisku. Poczekajmy na efekty, niech pracuje.
0
Marcinek
Marcinek
28 maja 2019, 09:21
Bakayoko odchodzi, przychodzi Campos i prawdopodobnie Jardim, plan sprowadzania młodych piłkarzy. Jak nie kupimy Tonaliego przy tej polityce transferowej to wyjdziemy na dzbanów roku...
0
GiveMeReason
GiveMeReason
28 maja 2019, 09:35
Oczywiscie ze nie kupimy jest za drogi. Nasprowadza samych leszczy i będzie kazał zrobić z nich piłkarzy.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 maja 2019, 09:17
Eh... i kolejne 3-5 lat w plecy. Aż Żydki sprzedadzą komuś klub.
0
hyrus13
28 maja 2019, 09:20
Eh gdyby twój „patron” potrafił prowadzić klub to teraz byśmy się nie martwili okienkiem transferowym. Bo smród za Gallianim będzie się ciągnął jeszcze długo.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 maja 2019, 09:56
Jakby nie "patron", to by nas pewnie tutaj nie było.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
28 maja 2019, 09:09
Gazidis won!!
1
dt7
dt7
28 maja 2019, 09:06
Ajaxu się naoglądali i myślą, że se wychowią takie talenty jak De Ligt, de Jong, do tego trzeba mieć czas i odpowiednich ludzi my nie mamy ani tego ani tego
2
Savi
Savi
28 maja 2019, 08:55
Jak za trenerke jechalem. Tak tu pelen szacun Rino i Leo. Lysy idz juz sobie
2
wwbasket
wwbasket
28 maja 2019, 08:50
Gazidis nie idź tą droga! Boję się, że staniemy się klubem przejściowym do gry w klubach z aktualnego topu. Przynajmniej tak wnioskuje z ostatnich doniesień. Obym się mylił...
1
Cesash
Cesash
28 maja 2019, 11:27
Na to się zapowiada.
1
dysha1992
dysha1992
28 maja 2019, 08:47
Co oni robią z moim Milanem?
Czapki z głów dla Gattuso i Leonardo.
0
sheva7acm
sheva7acm
28 maja 2019, 08:46
a wiec idziemy na dno, drugi Arsenal !!!
1
Nesta_13
Nesta_13
28 maja 2019, 08:31
Kurde te 5 miejsce to może być nic przy tym co mogą zrobić z tym klubem :(. Sami młodzi którzy będą promowani i sprzedawani do TOPu, a następnie sprzedaż całego klubu...
0
ACstach
ACstach
28 maja 2019, 08:24
Więc mamy stać się szkółką piłkarską na pełen etat. W primaverze już idzie całkiem nieźle^^
14
Mirek99999999
28 maja 2019, 08:22
Arsenal 2.0 i to z czasów zanim zaczeli ściągać wielkie nazwiska. Teraz tylko czekać jak nowy projekt przez, który nie będzie praktycznie szans na trofea wkurzy najlepszych piłkarzy (Gigio, Romek, Piątek i Paqueta itp.) i poproszą o transfer, tak jak to było swego czasu w Arsenalu.
1
zycumilanista
zycumilanista
28 maja 2019, 08:19
No to czas się przestawić. Trochę czasu mieliśmy ale byliśmy mamieni wizją nie wiadomo czego a teraz wystarczy zmienić nazwę z AC Milan na Atalanta i w sumie będzie to samo. Puchary z gablot też mogą sprzedać żeby się bilans zgadzał. Oj Panowie i Panie cienko to widzę. Tak samo cienko jak przyszłość Romka cz Donny. Bo przecież młodzi, ceny już mają to do żyda i bilans się zgadza. Bilans srilans...
0
jay-jay
jay-jay
28 maja 2019, 08:09
Czyli jednak nie jest tak kolorowo jak myśleliśmy gdy Amerykanie doszli do władzy. W sumie można było się spodziewać. Elliot to jest fundusz inwestycyjny, więc musi zarabiać pieniądze, jeżeli nie ma zarobku z gry, to musi być zarobek na piłkarzach. Patrząc na kwoty, po jakich sprzedaje się młodych zawodników, to im się nie dziwie.
0
artorn
artorn
28 maja 2019, 08:04
szczerze... to ja nie wiem czy to będzie ten sam klub co kiedyś... i jego legendę zniszczą...

czas zrobić tak jak kibice paris fc i zamiast psg znaleźli inny team:)
0
Starosta
Starosta
28 maja 2019, 08:03
Czyli jasno widać z tego, że zaczyna się wprowadzanie modelu Arsenal. Kupić wypromować i sprzedać za najwyższą możliwa kwotę. Milan market. Żadne puchary ich nie interesują tylko zarabianie hajsu i balans finansów. Aby było 4 miejsce i kwalifikacja do LM. Na takim zarządzaniu za daleko nie zajedziemy. A już na pewno my kibice klubu który nosimy w sercu i zalezy nam na powiększaniu gabloty z trofeami.
0
patoo_07
patoo_07
28 maja 2019, 07:56
Strach mnie przepełnia, na myśl co ten łysy planuje tutaj zrobić... To się w głowie nie mieści. Nawet jak zaczną coś grać, to wizja przebudowy kadry co roku jak w Ajaxie jest przygnębiająca i doprowadzi mnie chyba do depresji. Z resztą, nawet w Ajaxie wpadli na pomysł, że trzeba ściągnąć Tadica, Shoene, Blinda i Huntelaara, żeby pokierowali młodymi. Samymi 20-latkami się nie da wygrywać.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 07:59
8
Cesash
Cesash
28 maja 2019, 07:54
No mi się też ta wizja nie podoba. Sprowadzimy nowego, zacznie świecić to pójdzie do Juve albo City, a my sprowadzimy kolejnego który już tak dobry nie będzie i trener do zwolnienia bo nie będzie LM. Obym się mylił.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się