SCUDETTO


Milan gotowy przyjąć wykluczenie z Ligi Europy, aby na dobre uporać się z Finansowym Fair Play?

28 maja 2019, 11:44, cinassek Aktualności
Milan gotowy przyjąć wykluczenie z Ligi Europy, aby na dobre uporać się z Finansowym Fair Play?

Il Corriere della Sera rozważa dziś kwestię, którą podejmują także inne włoskie media - Milan może "poświęcić" udział w Lidze Europy 2019/2020, aby uporać się na dobre z problemem Finansowego Fair Play. Rossoneri do samego końca sezonu Serie A walczyli o awans do Ligi Mistrzów i gdyby tę promocję udało się wywalczyć, nikt w Casa Milan nawet przez chwilę nie pomyślałby, aby z niej zrezygnować. Pod kątem ekonomicznym jest to oczywiście związane z nieporównywalnie wyższymi gratyfikacjami finansowymi niż w przypadku Ligi Europy.

Skoro jednak miejsca w Champions League ponownie dla Milanu zabrakło, klub może przystać także na pożegnanie z LE. Jak podkreśla CdS, toczenie żmudnych batalii sądowych nie uśmiecha się ani klubowi, ani UEFA. Przyjęcie kary wykluczenia z Ligi Europy 2019/2020 pozwoliłoby natomiast obecnemu zarządowi rossonerich uporać się z duchami przeszłości, wyjść na "zero" i obrać właściwą drogę w kwestii przestrzegania wymaganych parametrów finansowych.



95 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mufi
29 maja 2019, 14:29
człowiek musiałby teraz bardzo poprzeklinać.........................................................................!!!!!!!!!!!!!!! i jeszcze ....................................................!!!!
1
Cesash
Cesash
29 maja 2019, 08:41
Jakby to miało nas wyzerować to myślę, że warto. Większe możliwości transferów i wtedy na 100% możemy skupić się na lidze.
0
Gullit80
Gullit80
28 maja 2019, 18:55
Dziwne traktowane są kluby Milan ma problem z finansami i sankcje a PSG żadnych sankcji za wydawanie wielkich pieniędzy na samego Neymara. Jednym wolno innym nie. A teraz wychodzenie z LE aby mieć czyste konto to po co w ogóle grac w lidze o jak najwyższe miejsce. To po co LE jest.
1
Bandon
Bandon
28 maja 2019, 21:03
Przecież UEFA nie zdążyła donieść dokumentów przeciwko PSG, normalna sprawa.
0
Rysiu
Rysiu
28 maja 2019, 18:27
Lepiej teraz niż gdy wywalczymy awans do LM.
Jeżeli dzięki temu będziemy czyści w oczach UEFA to jak najbardziej tak. A jeżeli to nam odblokuje transfery to nawet nie ma się co zastanawiać.
1
Krauser
Krauser
28 maja 2019, 17:05
Takie działania pokazują że Milan nie ma planu długoterminowego, jak wyjść z kryzysu. Bo co to za plan, który trzeba weryfikować co sezon, bo coś tam sobie przyjęli a to się nie sprawdziło. Widać że Elliott , ma typowo Amerykańskie podejście do biznesu, efekty mają być NATYCHMIAST. Bo jak nie to zmiana kierunku (zwolnienie Leonardo). Kibicom to może odpowiadać, bo wiadomo są niecierpliwi. Ale w biznesie, to nie do końca się sprawdza. Odpowiedni przykład mamy blisko, Suning z Interem. Chińczycy przyjęli taktykę "małych kroczków" i sumiennie przestrzegali i zasad hamujących ich rozwój, nie patrząc na nic. Nawet kibice wieszali na nich psy, po tym jak Suning zablokowało transfer Pastore w styczniu 2018, żeby tylko nie przekroczyć FFP. A teraz finansowo "są zdrowi" i żadne restrykcje ich nie obowiązują. A Milan dalej "szuka drogi na skróty" i znów zmienia kierunek w którym chcą iść z Milanem. I nie chodzi że mają dziadować przez parę lat z FFP nad głową. Ale niech w końcu trzymają się REALNEGO planu.
4
daro12555
daro12555
28 maja 2019, 16:42
Na tak tylko pod warunkiem ze się latem wzmocnimy pożądnie ,innaczej nie .Z drugej strony należało by się spytać piłkarzy co oni sami o tym myślą tych najlepszych oczywiście bo gra bez pucharów nawet ligi europy a można pograć z ciekawy zespołami jak w tym roku jak Chelsea czy Arsenal .
0
Krauser
Krauser
28 maja 2019, 16:40
Jak pojawiają się takie "genialne" pomysły, to pewnie prognozy wskazują że za chwilkę UEFA uderzy w Milan bardzo mocno.
1
ksieciunio
ksieciunio
28 maja 2019, 16:32
Czekajcie, czekajcie... ale za grę w LE dostaje się pieniądze, nie? Za udział, za prawa telewizyjne. Więc... eee... o co chodzi?
0
Vol'jin
Vol'jin
28 maja 2019, 16:55
no niby dają, ale Milan ich nie powącha przez UEFA. Jak w tej edycji
2
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 18:18
Za LE dają pieniądze, ale "psie" - jeśli nic się nie zmieniło i dobrze pamiętam, to za całą rundę, aż do wygrania LE, mniej się dostawało niż za ukończenie (niekoniecznie z awansem) fazy grupowej LM...
0
Majki85
Majki85
28 maja 2019, 16:16
Tak, tak.. Skupimy się na walce o Top4, jak skupiliśmy się po tegorocznym odpadnięciu z LE z Olympiakosem. Najlepiej nie zagrajmy w pucharach, skupmy się na Top4, później znow nie dostańmy się do LM i tak zatoczymy błędne koło - bez pucharów i bez miejsca w Top4.
4
MrCostacurta
MrCostacurta
28 maja 2019, 16:12
Piszecie, że gra w LE to dla nas kula u nogi, przez którą nie będziemy mogli się skupić na lidze, ale być może, tylko dzięki temu, że gramy w LE, uda nam się zatrzymać w Milanie takich piłkarzy jak Piątek czy Paqueta, dla których jeszcze rok temu udział w europejskich pucharach był jedynie marzeniem, a po których latem zgłosi się na pewno sporo chętnych.
2
Orzelek79
Orzelek79
28 maja 2019, 16:04
Tylko czy ,,wyczeszczenie konta"u UEFY , bedzie wiązało sie z porzadnymi zakupami ? A z informacji jakie do nas docierają , raczej nie. Czekam niecierpliwie na rozwój wydarzeń.
0
Jago
Jago
28 maja 2019, 14:58
Jestem za
1
jasiom22
jasiom22
28 maja 2019, 14:57
Ja bym nie szalał, doświadczenie z LE przydało by się wszystkim zawodnikom z obecnej kadry. Wolałbym jednak LE i mniej transferów niż ban i większe wydatki. Konkretny doświadczony trener (na jakiego narazie się nie zapowiada) wyciagnął by więcej z tej grupy. Nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości. Do drużyny bez europejskich pucharów tez trudniej sciagnąć zawodników, czy nawet ich utrzymać.. juz widzę Riolę.. nie potrzebny krok w tył. A UEFA to zwykła mafia, nie sugerowałbym się ich moralnoscią... znów wyłazi konflikt sport vs finanse. Ja bym postawił na sport, grę w LE, ogrywanie czy zgrywanie młodych.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 15:00
2
DarthImpaler
DarthImpaler
28 maja 2019, 17:48
Raiola ma bana na prace do końca okienka więc on akurat jest naszym najmniejszym problemem. Gorzej jest z Gazidisem i Eliottem bo ostatnio dużo się mówi, że ich planem jest skupowanie młodych utalentowanych i sprzedawanie z zyskiem. Boję się że chcą u nas zrobić Arsenal 2.0
1
jasiom22
jasiom22
28 maja 2019, 19:58
Też aktualnie, dokładnie tegosięnajbardziej obawiam, mógłby to uratować jedynie naprawdę solidny, doświadczony i charakterny szkoleniowiec - jeżeli takich chciałby dołączyć do tego projektu obciązonego FFP. Z drugiej strony solidne 4 miejsce z ligą mistrzów, z ładną grą młodych zawodników brzmi lepiej niż ostatnie sezony.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
28 maja 2019, 20:14
Drugiego Ajaxu bym się nie spodziewał. A do młodych i tak trzeba 2-3 doświadczonych zawodników na poziomie aby dali przykład w szatni i na boisku.
0
jasiom22
jasiom22
29 maja 2019, 00:45
Tak, ale z drugiej strony mamy takich... jak się przewietrzy szatnię, taki Biglia, czy Zapata gdyby został (a zostać jeszcze może) mogą robić róznicę u nowego trenera. Wszystko może się zmienić. Powiedzmy że przychodzi Jardim, wykypujemy TB, może do tego jakiś Fabinho czy ktoś podobny (nawet kosztem powiedzmy Suso (40mln, ostatni rok kontraktu) i mam soliniejszy zespół niż był. Niech będzie "Monaco 2.0" - to już brzmi lepiej niż to co było.
0
jarek2572
jarek2572
28 maja 2019, 14:56
A ja jestem na nie, bo Liga Europy rozgrywana jest w środku tygodnia i są tańsze bilety lotnicze, a chce jechać na mecz. O!
3
Savi
Savi
28 maja 2019, 15:06
no tak moze i do wawy;)
0
Orzelek79
Orzelek79
28 maja 2019, 16:00
Argument nie do podważenia ;-)
0
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2019, 14:42
Jestem ciekaw, jak wyglądałaby nasza sytuacja teraz, jeśli gracze Empoli wykorzystaliby swoje sytuacje, albo jakby D'Ambrosio nie wybił piłki na poprzeczkę z 3 metra. Abstrahując już od tego, że jesteśmy dziadami i potraciliśmy pełno łatwych punktów, ale zapominając o tym wszystkim, jestem naprawdę ciekaw, na jakie newsy byśmy czekali dzisiaj i czy Gatusso byłby nadal trenerem.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 maja 2019, 14:44
Łatwo zapomnieć że między niebem a piekłem był 1pkt różnicy.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2019, 15:06
Szkoda gadać, wszyscy kursowaliśmy między niebem i piekłem po kilka razy podczas tego meczu
0
MK92
MK92
28 maja 2019, 14:35
Gdyby Milan miał szansę po raz pierwszy w historii wygrać Ligę Europy (Puchar UEFA), to uważałbym ten pomysł za szkodliwy, ale wiemy, że triumf w tych rozgrywkach nam nie grozi, a zdecydowane bardziej prawdopodobne są męczarnie na peryferiach Europy, więc dla zresetowania budżetu warto udział w zapleczu Ligi Mistrzów odpuścić.
2
lyndonmilan1
lyndonmilan1
28 maja 2019, 14:13
Jestem na tak
Jakies wzmocnienia w lecie, pozegnac szrot jak Monto, Berto, Mauri, Donnarumme, Laxalta, Strinica I sprobowac nie sfrajerzyc nastepnego sezonu.
Bedzie dobrze
0
ACMarek
ACMarek
28 maja 2019, 14:04
Liga Europy nie wzbudza wielkiego entuzjazmu wsrod naszych kibicow. Dlatego takie rozwiazanie nie byloby az tak bolesne a i problemy by sie skonczyly.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 14:04
0
matten
matten
28 maja 2019, 13:46
Pochwalam ten pomysł. Ten sezon pokazał jakie podejście mają nasi zawodnicy do tych rozgrywek. Chyba nie ma sensu po raz kolejny się kompromitować i tracić siły w spotkaniach z europejskimi średniakami/słabiakami. Lepiej skoncentrować się na lidze i wywalczyć w końcu ten upragniony awans do LM.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 13:48
0
87acm87
87acm87
28 maja 2019, 13:49
W tym sezonie mieliśmy, pół roku żeby skupić się na lidze po odpadnięciu z LE a wszyscy wiemy jak to się skończyło. Akurat europejskie średniaki są teraz na Naszym poziomie, więc gdzie ja nie tam doświadczenie zdobywać?
3
matten
matten
28 maja 2019, 13:55
Rozumiem Twój punkt widzenia kolego. W zeszłym roku pisałem podobnie, ale patrząc na to jak nasi piłkarze zaprezentowali się w tegorocznych rozgrywkach uważam, że na nic im się zdała ta przygoda w LE, a skoro rezygnacja z tych rozgrywek miałaby nam pomóc w kwestii FFP to chyba warto.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 13:56
0
87acm87
87acm87
28 maja 2019, 13:43
Najlepiej to też odpuśćmy sobie też przyszły sezon Seria A. Niech piłkarze spokojnie, bez nerwów i presji trenują. Np. Donek poprawi grę nogami, Suso prawą nogę poćwiczy i może jakiś nowy zwód? Hakan ostatecznie uporządkuje swoje życie osobiste, Conti odnajdzie formę a Frankowi się wytłumaczy, że bieganie to nie wszystko i czasem warto uruchomić myślenie. Warto poćwiczyć grę kombinacyjną, nie wolno zapomnieć o ćwiczeniach związanych z rzutami rożnymi-należy wytłumaczyć, że ma stwarzać zagrożenie drużynie przeciwnej a nie Naszemu bramkarzowi. GG podszkoli warsztat trenerski (zaproponować mu wolontariat, może się zgodzi- mega szacunek dla gościa, że hajsu nie bierze za odprawę itp). Przez ten rok na spokojnie moglibyśmy zastanowić się na priorytetami, bo może akurat nie będzie warto startować w PW? CYRK !!!! Może za to tak kocham ten klub?? FORZA MILAN
1
tobiasz
tobiasz
28 maja 2019, 14:03
ale co ty się drzesz chłopie. Chcesz sprzedać Romagnoliego i Donnarumme? Bo to nas czeka jeśli nie ogarniemy FFP. Rozumiesz? Dochodzi to do Ciebie i do innych tutaj zgromadzonych co twierdzą, żę "młodzi powinni się ogrywać"?
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 14:04
1
87acm87
87acm87
28 maja 2019, 14:15
Myślę, że FFP można by inaczej ominać niż sprzedawać grajków o których wspomniałeś. Trochę hajsu zostanie po odejściu innych piłkarzy (Monto, Berto itp - nie wiele ale grosz do grosza), zawsze można będzie komuś wcisnąć A. Silve. Można zawsze spróbować sądownie, przecież Nasi właściciele mają zaplecze prawnicze. Naprawdę wydaje mi się, że Ci goście ze swoją wiedzą są w stanie znaleźć rozwiązanie, bez sprzedaży kluczowych piłkarzy jednocześnie nie rezygnując z LE. Po za tym, przy próbie ściągnięcia jakiegoś zawodnika chyba też jest to argument w postaci LE, niż gra tylko w lidze. Jasne, że przez FFP możemy nikogo znaczącego nie kupić, ale jeszcze raz napiszę, że właściciele z całą kadrą zrządzającą ze swoją wiedzą na 100% są w stanie znaleźć dobre rozwiązanie.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 14:16
0
adamos
adamos
28 maja 2019, 13:42
Nie nie i jeszcze raz nie. Psg City dawno powinni polecieć a grają i mają w nosie. My powinniśmy zdobywac punkty i młodzi niech się ovrywaja z Arsenalami innymi bo w Lm wpadnie Real Barca i sie wystrasza młodzi
1
tobiasz
tobiasz
28 maja 2019, 14:03
to może czas najwyższy abyś zmienił klub na taki, który prowadzą szejki.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 maja 2019, 13:33
Jeżeli dzięki temu wyzerujemy FFP i skupimy się na walce o LM to specjalnie nie żałowałbym LE. A może być realna szansa znowu powalczyć o LM. Roma dużo kasy na transfery nie wyda bo bez LM dopadnie ich FFP, Atalanta ze swoją krótką ławką będzie musiała wybrać LM albo Serie A bo dwóch frontów nie ogarnie na wysokim poziomie na pewno. Juve, Napoli i zapewne Inter poza zasięgiem ale 4 miejsce jak najbardziej do wzięcia nawet przy niewielkim uzupełnieniu składu.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
28 maja 2019, 13:33
Druga sprawa skąd wiadomo czy się dostaniemy do LM? Skąd ta pewność?
1
Savi
Savi
28 maja 2019, 13:25
Tu nawet nie ma sie nad czym zastanawiac . Jezeli taka opcja by byla LE za czyste konto i robimy atak na LM .
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 maja 2019, 13:32
Tak, tak...Atak na LM z De Zerbim/Giampaolo/Jardimem na ławce i kadrą zbudowaną wokół graczy typu Sensi,Tonali czy Orsolini...
3
patoo_07
patoo_07
28 maja 2019, 13:35
Akurat jakbyśmy w pomocy do 4-2-3-1 mieli Tonaliego i Sensiego, to bym nie pogardził :D Tego Orsoliniego to się jednak boję bardzo .
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 maja 2019, 13:44
patoo_07
W żadnym klubie z czołówki oprócz Atalanty tacy zawodnicy nie mieliby szans wywalczyć stałego miejsca w 1 składzie.To są piłkarze na poszerzenie rywalizacji o wyjściowy skład, a Gazidis chce wokół takich grajków budować całą drużynę.
0
Savi
Savi
28 maja 2019, 13:50
salinas nie powiedzialem tego i tak samo nie wiesz co bedzie jezeli czyste konto by bylo. Co za as wiesz wszystko. Inne podejscie bedzie jak nie bedzie czyetego fFP a inne jak bedzie. jestem tego pewny
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 maja 2019, 14:55
Savi
Po tym ile i jakie media zwróciły uwagę na nowy kierunek Milanu mogę z prawie 100% pewnością napisać, że bez względu na ffp przynajmniej 1-2 następne kadry Milanu będą zbudowane wokół tego typu graczy.z trenerem do którego niekoniecznie cała zakupiona ''młodzież'' może mieć pełne zaufanie i szacunek, co przełoży się na kolejne długotrwałe, delikatne momenty.A czy to się zmieni będzie wiadomo dopiero po wybudowaniu nowego stadionu.
0
Yabaye
Yabaye
28 maja 2019, 13:18
CYRK IKS DE!

Panie, Panowie:

1. Nasi piłkarze nie mają doświadczenia w walce z zagranicznymi ekipami. Wynik z tego sezonu tylko potwierdza, że ekipa grająca inaczej, niż w Serie A stanowi duży problem. Betis, Olympiakos.

2. Rezygnując z LE automatycznie zamykamy sobie furtki do ściągnięcia graczy, którzy mają ambicję na walkę w Europie w przyszłym sezonie.

3. Jak teraz utrzymamy Donnarummę czy Suso - obietnicą, że "za rok wszystko pyknie i za dwa lata zagramy w Lidze Mistrzów jak nic"?

4. Oficjalna decyzja o rzuceniu Europy wpłynie na frekwencję na San Siro. Pułap miliona widzów po kolejnej straconej szansie i bez grze w LE będzie nieosiągalny. A w tym także są pieniądze.

5. Skoro Milan i Inter mają prezentować projekt nowego stadionu to trzeba zacisnąć pasa. Casus Tottenhamu. A tutaj argumentem za rzuceniem Europy ma być regulacja FFP, czyli stworzenia sobie szansy na zakupy, zakupy. Coś mi tu się nie sumuje.

6. Wymieńmy trenerów, którzy wezmą tak ryzykowną pracę w klubie, który gra tylko na własnym podwórku...

7. Dawno temu kibic Milanu marzył o udziale w czymkolwiek w Europie? Ile to już będzie? 3, 4 lata temu oglądanie naszego klubu w środku tygodnia to było marzenie? To sobie teraz z tego zrezygnujmy.


Rozumiem wszystkie chłodne kalkulacje, że "tak będzie strategicznie/nowe rozdanie/brak obciążeń" - mam nadzieję, że Gazidis jest tak dobrym PRowcem, że tymi argumentami skusi piłkarzy, którzy podejmą rywalizację z Hakanem, Piątkiem, Musacchio czy Biglią. OBY.

W tym "wyjściu na zero" widzę jeden, jedyny potencjalny plus - ściągniemy po tej promocyjnej cenie Bakayoko. W innym przypadku to będzie decyzja błędna - moim zdaniem.
8
KońFederacja
KońFederacja
28 maja 2019, 13:30
8. Drugi najbardziej utytułowany klub w Europie nie może sobie pozwolić na odpuszczanie jakichkwiek rozgrywek. Niektórzy zapominają że nadrzędną ideą jakiegokolwiek sportu jest RYWALIZACJA a nie pieniądze.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 13:31
8
Shevc
Shevc
28 maja 2019, 13:40
1. Bakayoko nie ściągniemy gdyż za dużo zarabia, chyba że znacznie zejdzie z pensji (w co wątpię).
2. Wloskie drużyny z topu od lat traktują Ligę Europy jak zło konieczne. Przypomnijcie sobie wyczyny Milanu w LE z sezonu 08/09 nie wspominając o tym sezonie. Między innymi przez to olewanie straciliśmy kiedyś jedno miejsce w lidze mistrzów. Dlatego wg mnie lepiej żeby w LE walczyły zespoły typu Torino, Atalanty czy Sampdoria niż olewaly je drużyny typu Roma, Inter czy Milan. Taka prawda niestety.
0
Shevc
Shevc
28 maja 2019, 13:54
^
"Włoskie drużyny olewają LE" ulubiony pusty slogan usprawiedliwiający niepowodzenia.Nie lepiej powiedziec wprost że są po prostu za słabe?Atalanta tak spięła się na to LE i pokazała tak wielka "siłę" że odpadła w eliminacjach z mocarna Kopenhaga...
0
Shevc
Shevc
28 maja 2019, 14:16
Tymbardziej nie widzę więc sensu meczenia buły w tym pucharze. Zakładając oczywiście że rezygnując załatwiamy sprawę z ffp.
0
Shevc
Shevc
28 maja 2019, 17:03
No i ludzie zapominają, że brak gry w LE kopie nas w tyłek w kwestii punktów rankingowych UEFA...
0
Milanboy
Milanboy
28 maja 2019, 13:15
No cóż, liczę na Jardima , najlepsza kandydatura, i do tego naprawdę realna, i mam nadzieję że zarząd coś zrobi w kwestii paru zawodników jak Suso czy Kessie
0
patoo_07
patoo_07
28 maja 2019, 13:14
Ciekawe czy któryś z zawodników zajmie jakieś stanowisko i powie cokolwiek w imieniu swoim lub grupy.
0
Nesta_13
Nesta_13
28 maja 2019, 13:07
Jestem za. W tym całym żargonie... Skupić się na lidze, zbudować zespół i za rok zagwarantować sobie LM na 5/10 kolejek przed końcem, a nie próbować w ostatniej. Nie lubię LE, nie chcę LE, Milan tam w ogóle nie pasuje, nawet taki słaby jak dziś.
1
cbvirus
cbvirus
28 maja 2019, 12:58
To jest jakiś żart? To moze jeszcze oddajmy najważniejszych graczy, bo przecież nie warto prowadzić batalii z niesprawiedliwą decyzją xD
2
savicevic88
savicevic88
28 maja 2019, 12:54
Historia prędzej czy później zatoczy koło i powrócimy na szczyt.

Szkoda tylko, że Gazidis dopiero szuka cyrkla...
3
Vol'jin
Vol'jin
28 maja 2019, 12:52
Kosztem wyzerowania się pod kątem FFP to deal idealny

Pamiętacie, żę mamy jeszcze karę z ograniczeniem rejestracji zawodników i nadzór finansowy ?Czy nie?
4
Milanboy
Milanboy
28 maja 2019, 13:05
Jasne, ale niemniej jednak to jest ryzyko, a co jak nie zakwalifikujemy się do LM w kolejnym sezonie? Osobiście nie wiem co się wtedy stanie, ale nie widzę tego dość jasno
1
MrCostacurta
MrCostacurta
28 maja 2019, 12:48
Nie wierzę w to co tu czytam. Dostaliśmy się do LE to trzeba tam grać i walczyć o jak najlepszy wynik. Chcecie wywiesić białą flagę? Gadanie że przez LE możemy zawalić ligę to jakieś koszmarne bzdury. Każda solidna drużyna w Europie gra co trzy dni i nie ma z tym problemu. Jeśli mamy być wielkim klubem to trzeba gryźć trawe 50 meczów w sezonie. W innym razie może od razu pakujmy walizki.
0
Marcin1995
Marcin1995
28 maja 2019, 12:46
Jeżeli to ma rozwiązać nasze problemy z FFP to akceptuje, nie mniej wolałbym żebyśmy grali w tej LE
0
dysha1992
dysha1992
28 maja 2019, 12:44
Nie będzie mi żal Ligi Europy. Wole skupić się na serie A i awansować do LM. Zatrzymać obecnych zawodników, kupić z 2-3 nowych i jedziemy z koksem.
Roma ma też pod górkę, nie dość że sprzedali kluczowych zawodników to i są poza LM więc nie poszaleją, Lazio to samo zapewne sprzedadzą Sergieja. Atalanta spuchnie bo będą często grać a my będziemy walczyć z Interem, Juve i Napoli. I tak powinno to wyglądać.
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
28 maja 2019, 12:44
To niech wykluczą City, PSG i innych co pod stołem wykładają UEFIE wielkie siano... Psia mać. Piłka nożna ze sportem z każdym dniem ma coraz mniej wspólnego...
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
28 maja 2019, 12:42
olać ten puchar. znowu nas pogoni jakiś olympiakos. po co to komu?
0
LunaS
LunaS
28 maja 2019, 12:37
Ja tam nie widzę problemu - jest tyle pucharów. Np. Audi Cup - gdzieś się dostaniemy.
2
lopezito84
lopezito84
28 maja 2019, 12:35
Jeśli to prawda że wyszli by na 0 to jestem za czas otworzyć nową kartę historii
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 12:37
2
PaoloACM
PaoloACM
28 maja 2019, 12:33
Jakkolwiek brzmi to trochę absurdalne i poddaje w wątpliwość amibicje właścicieli to jednak w tym szaleństwie może być metoda. Dla nas jako kibiców liczy się Milan jako drużyna, piłkarze, mecze, trofea, zwycięstwa. Ale żaden z nas nie jest/nie był dyrektorem działaczem czy właścicielem wielkiego europejskiego klubu. Rezygnacja z LE może wydawać się niejako dezercją ale jeśli to ma nam pozwolić wrócić po przyszłym sezonie do LM i umożliwić większe inwestycje w kolejnych okienkach transferowych oraz co najważniejsze - zbudować nowy stadion to jestem za. To jest myślenie długofalowe. Od lat w tym klubie nie było strategii i planu. Graliśmy o przetrwanie z sezonu na a sezon łapiąc jakieś okazję transferowe i tyle, żadnej wizji, żadnej przyszłości. Kwitując to jednym zdaniem - czasem trzeba zrobić krok w tył żeby móc zrobić dwa w przód. Aczkolwiek jeśli nie zatrzymamy najważniejszych zawodników (Donnaruma, Romagnoli, Suso, Piątek) to już będzie o jeden niepokojący sygnał za dużo ze strony Elliota.
7
patoo_07
patoo_07
28 maja 2019, 12:30
Jeśli prawdą jest, że Maldini też chce sam odejść, to wieszczę, że zaraz pół kadry będzie chciało opuścić nasze szeregi. Nie wiem jak Wy, ale jestem posrany w majty tym co tu się wyrabia.
5
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 12:37
Nie będzie. Już są pogłoski o tym, że Romagnoli zostaje, co jest najważniejsze.
0
Qiub
Qiub
28 maja 2019, 12:26
LGDS podaje, że Maldini też rezygnuje z funkcji w Milanie bo nie zgadza się z planowaną polityką i kierunkiem w jaki ma iść klub...
0
Huczaj
Huczaj
28 maja 2019, 12:21
Gazidis jest w stałym kontakcie z UEFA, w zeszłym tygodniu był nawet na rozmowach u nich. On już wie, jaka będzie decyzja, stąd pewnie nowa strategia i nowi ludzie do niej potrzebni. Strzelam, że nas wykluczą, my się zgodzimy i od nowego sezonu mamy czystą kartę i zaczynamy odbudowę.
4
Nevi
Nevi
28 maja 2019, 12:21
Jesli to jednyna droga zeby wzmocnic milan i grac ostatecznie o najwyzsze cele, ale wątpie zeby to pozwolilo na totalne wyzerowanie. Jak to sie dzieje ze tylko Milan ma problemy z finansami a innin kupuja jak chcca
:(
0
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 12:32
Elliott nie ma na celu uczynienie z Milanu zespołu grającego o najwyższe cele, tylko zwiększenie wartości klubu do około 1 mld euro. Obecne realia są inne niż te z lat 2000-2007 i trzeba albo je zaakceptować, albo zmienić obiekt kibicowania. Smutne, ale prawdziwe.
0
Huczaj
Huczaj
28 maja 2019, 12:56
kamilus, ale aby zwiększyć wartość klubu do 1 mld euro to trzeba grać o najwyższe cele...
0
marunio
marunio
28 maja 2019, 16:09
albo grac w angli
0
Nevi
Nevi
28 maja 2019, 16:54
Takie życie, Milan możliwe że juz niegdy nie będzie na szczycie... Ale nie będę zmieniał ;)
0
ACstach
ACstach
28 maja 2019, 12:19
Jeżeli mielibyśmy się znowu kompromitować to... be my guest. Skupimy się na Serie A. To skupienie niestety jednak różnie wychodzi.
0
patoo_07
patoo_07
28 maja 2019, 12:11
Dramat, róbmy z siebie pośmiewisko dalej. Najlepiej wystartujemy tylko w Pucharze Włoch i grajmy młodzikami. Każdy następny news jest gorszy od poprzedniego. Dzisiejszy dzień to jakaś katastrofa.
7
28 maja 2019, 12:10
Dla mnie to żenada , ja chcę oglądać Milan w LE , nie są to wcale tak prowincjonalne rozgrywki jak wielu uważa.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
28 maja 2019, 12:08
Co to za kombinacje? Ja chcę oglądać Milan co 3 dni !
1
Cisek666
Cisek666
28 maja 2019, 12:06
Z jednej strony jestem na tak - olać LE, ale z drugiej nie można zapominać, że zwycięstwo w LE daje nam 100% szans na grę w LM. Rozumiem kary od UEFA i trzeba to zamknąć jak najszybciej - może faktycznie to jest ten czas.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
28 maja 2019, 12:11
Tak tylko kto ją wygra? Najczesciej silny spadkowicz z LM.
4
Rocker
Rocker
28 maja 2019, 12:01
I niby UEFA na to pójdzie? Przecież wykluczenie z ogórkowej ligi dla wicemistrzów Czech i piątej drużyny Eredivisie to wręcz nagroda, a nie kara i tym samym kpina z FFP.
0
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 12:17
Są dowody w postaci maili ówczesnego prezydenta UEFY, że specjalnie radził włodarzom City, jak obejść FFP. Gdyby zaś nie udało się nam dojść z UEFĄ do porozumienia, możemy iść do sądu i tam powoływać się na casus City, dzięki czemu na światło dzienne mogą wyjść jeszcze inne obciążające fakty. Do tego cała ta batalia może trwać latami i tak jak napisano w newsie, nie jest to nikomu na rękę.
1
marunio
marunio
28 maja 2019, 16:08
footballleaks czy wikileaks, wszystko jest dostepne, nikogo to nie obchodzi, jesli nie mialo wiekszego wydzwieku na polityce to czemu na pilce uefie by mialo? predzej jakis dziennikarz wygra bilet w jedna strone do ambasady arabskiej i wyjedzie w worku. a co do tych maili to to nie sa stany, tu nie ma prawa precedensowego, wiec mozna sobie podetrzec typ culo
0
Dusiek
Dusiek
28 maja 2019, 11:52
Poważne wmocnienia>Kilka meczy w LE.
Nie oszukujmy sie, po grupie przygoda znowy by sie skonczyla.
Puchar powinien byc nastepstwem dobrego zespolu, a nie celem by byc dobrym zespolem.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się